-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Kijk boven je, ik was nog eerder

Vanafond ook maar eindelijk eens men Enchantress wat levellen, Iemand zin om wat mee te SCL-rushen?
Verwijderd
Ja, tuurlijk. Voor jou altijd, Ciep.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 17:21 ]
Meui. Jammer dat die 2e key niet werkt, jezelf kunnen BO'n is wel lekker makkelijk;)
Msgien zo maar ff op het station kijken hoeveel ze daar zijn...
Msgien zo maar ff op het station kijken hoeveel ze daar zijn...
Als je er nog een hebtPheno79 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 08:20:
Had er iemand nog cdkeys nodig?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zoals gezegd, ik ga het navragen. of iemand heeft een fatsoenlijke d2loader voor me, zodat ik die multikey kan gebruiken. Niet zoals nu, steeds er uit knallen om een scheet.
Ik las laatst dat het mogelijk is om, als je 2 losse installs heb, deze onder verschillende XP user accounts te draaien. Je heb hier wel 2 keysets voor nodig. Dat zou als volgt moeten:Pheno79 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:44:
Zoals gezegd, ik ga het navragen. of iemand heeft een fatsoenlijke d2loader voor me, zodat ik die multikey kan gebruiken. Niet zoals nu, steeds er uit knallen om een scheet.
- Install Diablo in C:\Program Files\Diablo II\ (Standaard plek)
- Na installen upgraden, en vervolgens rename je de Diablo II map naar Dia.old
- Switch naar een andere user, en install Diablo naar een ANDERE plek (BV C:\Program Files\Diablo II.2\. Maak hierbij gebruik van je TWEEDE KEYSET. Zowel Classic als LoD dus.
- Na installen upgraden, en switch terug naar je 1e account.
- Rename Dia.old map terug naar Diablo II
- Je kan nu je eigen Diablo II starten, uit de Diablo II map met keyset #1. Ga hiermee naar b.net en join een game.
- Terwijl deze nog draait, alt-tab je terug naar Windows, en right click je op de snelkoppeling voor de TWEEDE install(Die uit Diablo II.2 dus), en kiest hier "Run as". Vul hier vervolgens de gegevens in, en je tweede sessie zou moeten starten
En omdat men tweede set dus niet werkt kan ik het zelf ook nog niet testen, maar so far klinkt het allemaal best logisch qua hoe en waarom het zou werken. Iemand met wat tijd en 2 sets die dit kan testen?
Ik draai Diablo met de methode die hierboven is beschreven met behulp van d2loader, met 2 keysets. Loopt prima! Je kan idd niet met 2 characters van dezelfde account tegelijk in een lobby zitten, met 2 verschillende accounts is dat geen probleem.
Ik heb me ook maar geregisteerd op het GoT D2 forum. Ik heb een level 86 cleric/monk. Hell solo gaat erg moeilijk, aangezien ik alleen damage kan doen tegen undead. Met m'n equipment gaat het best wel goed, ik mf nu met 325mf bij crypt en mausoleum act 1. Aangezien mijn soso al 6x dood is gegaan, heb ik dat maar opgegeven
Maar nu had ik een vraag over m'n pala. Ik draag nu een GA, dus mijn max resist is 90. Heeft het zin om 10punten te doen in resist cold/fire/lightning, zodat ik 95 max resist heb. Scheelt die 5% veel? Ik heb nog zat punten over, dus of meer max resist of meer holy bolt damage. Maar damage is nu ook al voldoende voor solo.
Mijn accounts zijn kiirto/kiirto2/kiirto3, maar zit vooral op kiirto.
Ik heb me ook maar geregisteerd op het GoT D2 forum. Ik heb een level 86 cleric/monk. Hell solo gaat erg moeilijk, aangezien ik alleen damage kan doen tegen undead. Met m'n equipment gaat het best wel goed, ik mf nu met 325mf bij crypt en mausoleum act 1. Aangezien mijn soso al 6x dood is gegaan, heb ik dat maar opgegeven
Vreemd, ik heb geen run as.... laptop van het werk, dus misschien is de Xp installatie aangepast?
Kan best ja. Je heb XP Pro nodig en een local admin account, en meerdere users ? Zal wel geblokkeerd zijn, ze zijn nogal block happy daaro toch? 
Edit: Owjah, het moet wel een snelkoppeling zijn, je kan niet run-as op een .exe direct doen.
Edit: Owjah, het moet wel een snelkoppeling zijn, je kan niet run-as op een .exe direct doen.
[ Voor 24% gewijzigd door Cipri op 20-08-2007 20:32 ]
Mail checken!Pheno79 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:44:
*Don_holio
Welkom lurker !TeDiZ schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:25:
Ik draai Diablo met de methode die hierboven is beschreven met behulp van d2loader, met 2 keysets. Loopt prima! Je kan idd niet met 2 characters van dezelfde account tegelijk in een lobby zitten, met 2 verschillende accounts is dat geen probleem.
Ik heb me ook maar geregisteerd op het GoT D2 forum. Ik heb een level 86 cleric/monk. Hell solo gaat erg moeilijk, aangezien ik alleen damage kan doen tegen undead. Met m'n equipment gaat het best wel goed, ik mf nu met 325mf bij crypt en mausoleum act 1. Aangezien mijn soso al 6x dood is gegaan, heb ik dat maar opgegevenMaar nu had ik een vraag over m'n pala. Ik draag nu een GA, dus mijn max resist is 90. Heeft het zin om 10punten te doen in resist cold/fire/lightning, zodat ik 95 max resist heb. Scheelt die 5% veel? Ik heb nog zat punten over, dus of meer max resist of meer holy bolt damage. Maar damage is nu ook al voldoende voor solo.
*Don_holio
nogal. Het is een snelkoppeling, maar ik ga wel eens even kijken of ik adminrechten kan krijgen. Dus nog een usertje aan proberen te makenCipri schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:36:
Kan best ja. Je heb XP Pro nodig en een local admin account, en meerdere users ? Zal wel geblokkeerd zijn, ze zijn nogal block happy daaro toch?
is het win xp pro of home?Pheno79 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:03:
[...]
nogal. Het is een snelkoppeling, maar ik ga wel eens even kijken of ik adminrechten kan krijgen. Dus nog een usertje aan proberen te maken
ah, jij was dat dus
nou mensen, zodra ik mijn interesse in GTA:VC heb verloren (is toch wel leuk spel hoor
ga ik maar weer eens aan de slag met een bonemancer, het moet toch kunnen
(ik zat laatst te rekenen, en een blizz sorc met 3k dmg doet net zoveel dmg als een lvl ~40 bonemancer...)
Nu alleen toch maar wel max-block doen ^^
zozo, its been a good day
eindelijk begint er een beetje vorm in te komen
hoto gemaakt, 31% dat suckte een beetje, ook nog geprobeerd mijn spirit sacred targe 40res op 35%fcr te krijg, 5 pogingen gedaan (khad 5 hel runes) ik begon op 28% en ben op 26% geeindigd, sucky sucky me love u longtime, maar verder:
items die gedropped zijn
zaka 160%
stone raven +3 37%res
lidless
wisp projector
carrion wind
verdungo's
trang oul shield
trang oul armor
trang oul belt
15%ed monarch
tal mask
valkyrie wing +2skills
ook nog een combat skiller +3 dex gecubed uit een baalcharm, vind dat toch wel goed resultaat, deze hou ik maar
anyway, goede nacht allemaal
hoto gemaakt, 31% dat suckte een beetje, ook nog geprobeerd mijn spirit sacred targe 40res op 35%fcr te krijg, 5 pogingen gedaan (khad 5 hel runes) ik begon op 28% en ben op 26% geeindigd, sucky sucky me love u longtime, maar verder:
items die gedropped zijn
zaka 160%
stone raven +3 37%res
lidless
wisp projector
carrion wind
verdungo's
trang oul shield
trang oul armor
trang oul belt
15%ed monarch
tal mask
valkyrie wing +2skills
ook nog een combat skiller +3 dex gecubed uit een baalcharm, vind dat toch wel goed resultaat, deze hou ik maar
En dat zegt hij dat hij pech heeftDalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 02:12:
items die gedropped zijn
zaka 160%
stone raven +3 37%res
lidless
wisp projector
carrion wind
verdungo's
trang oul shield
trang oul armor
trang oul belt
15%ed monarch
tal mask
valkyrie wing +2skills
Verwijderd
Ik heb trouwens maar twee keysets pheno
Maargoed misschien toch maar een setje halen bij de mediamarkt..
ik denk van al die items heb ik alleen carrion wind en lidless zien droppen... zelfs toen ik op scl speelde
heb ook nog nooit een zaka weten droppen!Mooneater schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:22:
[...]
ik denk van al die items heb ik alleen carrion wind en lidless zien droppen... zelfs toen ik op scl speelde
Some guys have all the luck...
*Don_holio
ik geloof er geen reet vanVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:18:
Ik heb trouwens maar twee keysets pheno![]()
Ik zie mijn broer vanavond, als hij thuis is. Anders vrijdag, want dan zit hij in mijn auto op weg naar schiphol
[ Voor 18% gewijzigd door Pheno79 op 21-08-2007 10:15 ]
Hoogste wat bij mij is gedropped is een Eth Shakoyago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:43:
[...]
heb ook nog nooit een zaka weten droppen!
en een UM hell act4 thats it en Mal hell HF.
vorige ladder
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Pheno mail niet ontvangen? (op Pheno25 bij hotmail...)Pheno79 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:55:
[...]
ik geloof er geen reet van![]()
Ik zie mijn broer vanavond, als hij thuis is. Anders vrijdag, want dan zit hij in mijn auto op weg naar schiphol
Die werkt bij mij wel goed hoor! Wel even die MPQ files die nog niet op je schijf staan (en die hij dus van cd leest) in je mapje zetten en klaar is kees!
Ook altijd eerst starten met de originele game.exe
*Don_holio
Daly, stop nu eens met die SCL-flauwekul en join the "Big-Boys-League" (HCL)Dalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 02:12:
.....
Beetje extra spanning maakt het alleen maar leuker.
Heb een nieuwe Cheap ass build voor ogen 
Een Summoner

jaja ik ga voor een summoner.
Skills
20 Posion Creeper
1 Raven
1 Spirit Wolves
1 Oak
20 Dire Wolves
20 HoW
20 Bear
1 Werewolf
10 Lycran (als laaste of als ik life tekort komt)
lvl 83 klaar
Items.
Spirit Shield + Aldurs Set is totaal Niets
of wel ? hoeveel zou die waard zijn..
Weapon heb ik al een keer gevonden alleen niet bewaard.
of
Jalal's + Spirit Sword + een Resist Armor (smoke?) + Rhyme + Rare Boots / Gloves / Belt ringen Amu
Jalal's zijn low 5fg spirit sword is cheap Smoke kost een lum en Rare's vind ik wel bij andy
Een Summoner
Skills
20 Posion Creeper
1 Raven
1 Spirit Wolves
1 Oak
20 Dire Wolves
20 HoW
20 Bear
1 Werewolf
lvl 83 klaar
Items.
Spirit Shield + Aldurs Set is totaal Niets
of
Jalal's + Spirit Sword + een Resist Armor (smoke?) + Rhyme + Rare Boots / Gloves / Belt ringen Amu
Jalal's zijn low 5fg spirit sword is cheap Smoke kost een lum en Rare's vind ik wel bij andy
Verwijderd
Weinig vertrouwen in me
Ik speel altijd Ench + char of BO + Char.. een extra set is dan handig voor bo+ench+char, meer exp of om je 3e keyset in een tradegame te zetten ofzo
Eenschtollo71 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:45:
[...]
Daly, stop nu eens met die SCL-flauwekul en join the "Big-Boys-League" (HCL)
ik denk dat ik dezelfde heb, maar ik kan hier ook niet bij mijn mail (die blockgekken hier, ze hebben 95% blockkans als ze dat zouden omrekenen naar D2, zonder de 75% limietyago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:19:
[...]
Pheno mail niet ontvangen? (op Pheno25 bij hotmail...)
Die werkt bij mij wel goed hoor! Wel even die MPQ files die nog niet op je schijf staan (en die hij dus van cd leest) in je mapje zetten en klaar is kees!
Ook altijd eerst starten met de originele game.exe
Ik zal vanavond even kijken. Ik moet sowieso even in een game staan (zie ander forum). Pgem stuff om een vage build uit te proberen.
Verwijderd
GPR toch?Pheno79 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:22:
[...]
ik denk dat ik dezelfde heb, maar ik kan hier ook niet bij mijn mail (die blockgekken hier, ze hebben 95% blockkans als ze dat zouden omrekenen naar D2, zonder de 75% limiet).
Ik zal vanavond even kijken. Ik moet sowieso even in een game staan (zie ander forum). Pgem stuff om een vage build uit te proberen.
Overigens werk ik ook gewoon met d2loader en de instructie die er op die "officiele" website bij zat, en het werkt prima (behalve als ik op mijn 2e client een act complete krijg ik een error.. is niet zo'n probleem though)
Ik heb 't vrij lang gespeeld en er ook altijd 1tje moeten traden hooryago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:43:
[...]
heb ook nog nooit een zaka weten droppen!
Bnet pindle#2913
yup. paranoide gastjes daar bij systeembeheer. Ik kan niet eens een update van een softwarepakket die we hier gebruiken over http downloaden. Handig als je het nodig hebt, dan hang ik het thuis maar aan de donorlijnVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:41:
[...]
GPR toch?
Overigens werk ik ook gewoon met d2loader en de instructie die er op die "officiele" website bij zat, en het werkt prima (behalve als ik op mijn 2e client een act complete krijg ik een error.. is niet zo'n probleem though)
mja, daar ben ik dus te roekeloos voor, dat wordt echt een en al frustratie bij mijtollo71 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:45:
[...]
Daly, stop nu eens met die SCL-flauwekul en join the "Big-Boys-League" (HCL)
ik hou het echt op SCL, tevaak kom ik flauwe bosspack combi's tegen ala fanatism spectral hit fire archer bosspack en daar doorheen nog is conviction aura enchanted demon imp bosspack +shenk die toevallig gisteren might aura had
dit soort leuke geintjes gaan mij echt veel geld kosten want ik flip als ik dat in HCL zou tegenkomen
dusss, toch maar scl
anyway, had ik al verteld dat ik eergisteren SOJ heb gevonden.... en de dag daarvoor BK4?
nu alleen nog trade skills vinden en dan ben ik rijk

Ik heb alvast een (miskoop) +3 summon druid + 18 strenght amu voor je.Derr_Hans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 10:58:
Heb een nieuwe Cheap ass build voor ogen
Een Summoner![]()
Skills
20 Posion Creeper
1 Raven
1 Spirit Wolves
1 Oak
20 Dire Wolves
20 HoW
20 Bear
1 Werewolf
lvl 83 klaar
Items.
Spirit Shield + Aldurs Set is totaal Nietsof wel ? hoeveel zou die waard zijn..
of
(onder voorbehoud dat de verkoper ze niet terugneemt)
*Don_holio
tsss, zeggen dat je nooit geluk hebt, maar ondertussen. Kijk naar mij, ik heb echt nietsDalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:38:
[...]
mja, daar ben ik dus te roekeloos voor, dat wordt echt een en al frustratie bij mij
ik hou het echt op SCL, tevaak kom ik flauwe bosspack combi's tegen ala fanatism spectral hit fire archer bosspack en daar doorheen nog is conviction aura enchanted demon imp bosspack +shenk die toevallig gisteren might aura had
dit soort leuke geintjes gaan mij echt veel geld kosten want ik flip als ik dat in HCL zou tegenkomen
dusss, toch maar scl, anders ben ik bang dat ik mijn schoolklas ga uitmoorden nadat ik mijn pc door het raam heb gegooid
anyway, had ik al verteld dat ik eergisteren SOJ heb gevonden.... en de dag daarvoor BK4?![]()
nu alleen nog trade skills vinden en dan ben ik rijk
dit alles met een knipoog natuurlijk, ik ben blij voor je (denk ik)
[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 21-08-2007 13:04 ]
In het geval, als de verkoper hem niet terug neemt. Ben je een schatyago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:58:
[...]
Ik heb alvast een (miskoop) +3 summon druid + 18 strenght amu voor je.
(onder voorbehoud dat de verkoper ze niet terugneemt)
Vooral die Str is mooi.
Kan ik low strenght nemen.
Denk er namelijk aan om misschien een LionHeart Armor te doen.
Geeft 25 str + Jalal's 20 + die 18 is al +43 str met wat Rare's kan het al redelijk snel +/- 80 str worden. Zo heb ik sneller Max block en mucho life
Wel als je hem echt wil geef ik hem gewoon niet terug...Derr_Hans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:47:
[...]
In het geval, als de verkoper hem niet terug neemt. Ben je een schat
Heb er 10 fg voor betaald, dat is het einde van de wereld ook niet!
Was immers aan het denken om eens een donatie te doen (zoals flap).
Heb ik direct wat fg bij en een leuke ster achter mijn naam
*Don_holio
Als jij je FG terug kan krijgen gewoon doen.yago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:58:
[...]
Wel als je hem echt wil geef ik hem gewoon niet terug...
Heb er 10 fg voor betaald, dat is het einde van de wereld ook niet!
Moet eerst een acceptable lvl halen
yago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:58:
[...]
Tja, heb niet veel keuze meer...Derr_Hans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:12:
[...]
Als jij je FG terug kan krijgen gewoon doen.
Moet eerst een acceptable lvl halen
Die kerel heeft net fg gezonden...
*Don_holio
Maakt niets, ga toch gamblen op amus, kom er vanzelf 1 tegenyago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:14:
[...]
Tja, heb niet veel keuze meer...
Die kerel heeft net fg gezonden...
mijn zuur gesprokkeld gold gaat momenteel naar Boots.Pheno79 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:16:
[...]
Maakt niets, ga toch gamblen op amus, kom er vanzelf 1 tegen
Ik wil die gosu tripple resist + MF boots vinden!
*Don_holio
Pcies daar dacht ik al aanPheno79 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:16:
[...]
Maakt niets, ga toch gamblen op amus, kom er vanzelf 1 tegen
Je gebruik toch wel "edge bow" met gamblen scheel jouw 15% in goldyago schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:24:
[...]
mijn zuur gesprokkeld gold gaat momenteel naar Boots.
Ik wil die gosu tripple resist + MF boots vinden!
Volgens mij heb ik gisteren een +Druid Summon Tiarra met +str gegambled. Zal vanavond eens voor je kijken.Derr_Hans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:47:
[...]
In het geval, als de verkoper hem niet terug neemt. Ben je een schat![]()
Vooral die Str is mooi.
Kan ik low strenght nemen.
Denk er namelijk aan om misschien een LionHeart Armor te doen.
Geeft 25 str + Jalal's 20 + die 18 is al +43 str met wat Rare's kan het al redelijk snel +/- 80 str worden. Zo heb ik sneller Max block en mucho life
Heb er 2 miljoen gold doorheen gejaagd bij Anya. Weinig tot niks bruikbaars (voor mij igg).
Wlke build maak jij nu Pheno? Zal ik een kijken wat ik heb en mijn ogen openhouden bij drops.
Let vooral op +barb items met frwtollo71 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Volgens mij heb ik gisteren een +Druid Summon Tiarra met +str gegambled. Zal vanavond eens voor je kijken.
Heb er 2 miljoen gold doorheen gejaagd bij Anya. Weinig tot niks bruikbaars (voor mij igg).
Wlke build maak jij nu Pheno? Zal ik een kijken wat ik heb en mijn ogen openhouden bij drops.
Ik gok dat verniewde madmurdock wel snel door de toren kan blazen...
Al het mooie komt van "gamblen"tollo71 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Volgens mij heb ik gisteren een +Druid Summon Tiarra met +str gegambled. Zal vanavond eens voor je kijken.
Zie hem wel een keer komen tollo
ik heb zowiezo veel dudu spullen liggen nog als reserve-gear voor m'n wijlen druid...Derr_Hans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:24:
[...]
Al het mooie komt van "gamblen"
Zie hem wel een keer komen tollo
maar ook een aantal leuke shape-helmen, en vast ook wel summon-items... zal wel eff een mule voor je klaarzetten dedl.. maar nu toch eerst deze bowa af, en dan de pally (of omgekeerd)
iemand nog zin om me vanaaf door NM act3 tot act 4 Hell te slepen?? (classic, tenzij iemand nog een lvl 40 gater heeft
[ Voor 14% gewijzigd door kwakke01 op 21-08-2007 15:35 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Wat voor bowazon wordt het Kwakke? Strafer? Frost-maiden? LF als backup?kwakke01 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:30:
[...]
ik heb zowiezo veel dudu spullen liggen nog als reserve-gear voor m'n wijlen druid...
maar ook een aantal leuke shape-helmen, en vast ook wel summon-items... zal wel eff een mule voor je klaarzetten dedl.. maar nu toch eerst deze bowa af, en dan de pally (of omgekeerd)
iemand nog zin om me vanaaf door NM act3 tot act 4 Hell te slepen?? (classic, tenzij iemand nog een lvl 40 gater heeftdan kan het ook LoD-style ofc
)
Ik heb helaas geen Classic chars. Alleen Peke nu nog, geloof ik.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOH YES ! ! ! ! ! ! !
ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI
:D:D:D:D:D:D:D:D
14/18/9 WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
public diablo run, sojs sold, iedereen leavede, was met stomheid geslagen, heb met half slappe vengeance pala tot een klein streepje gebashed, toen met hammerdin laatste slagje gegeven
wiieeeee
ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI
public diablo run, sojs sold, iedereen leavede, was met stomheid geslagen, heb met half slappe vengeance pala tot een klein streepje gebashed, toen met hammerdin laatste slagje gegeven
wiieeeee
Gratz, DalyDalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:42:
ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI ANNI![]()
wiieeeee
En het ging al lekker, toch?
Alleen jammer dat het SCL is, daar maakt het allemaal niet uit
en maar piepen dat ie geen mazzel heeft. Je bent gewoon een rijke softie. verkoop die meuk en kom op hclDalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:42:
wiieeeee
ik moet zeggen dat ik inderdaad deze week wat meer vind dan gemiddeld genomenPheno79 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:50:
[...]
en maar piepen dat ie geen mazzel heeft. Je bent gewoon een rijke softie. verkoop die meuk en kom op hcl
btw is diablo clone net als ik een behoorlijke softie, want der zaten nog 8 man in de game toen ik den of evil in ging en hij spawnde en echt moeilijk ging hij niet neer, maar toch vreemd dat iedereen gewoon weg ging, zelfs de lvl 90 li sorc die de game gemaakt had... dusss
maar nog ga ik niet aan HCL beginnen, dan zit ik meer als de helft van de tijd op lvl 1
Als ik jouw ooit nog eens hoor zeggen, I VINDT NOOOOIT WAT !!11!!!!dan zal ik je met quotes om de oren slaan die je in deel 40 (dit deel) heb gepost.Dalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:42:
wiieeeee
Valt mee Dal.Dalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:58:
[...]
ik moet zeggen dat ik inderdaad deze week wat meer vind dan gemiddeld genomen
btw is diablo clone net als ik een behoorlijke softie, want der zaten nog 8 man in de game toen ik den of evil in ging en hij spawnde en echt moeilijk ging hij niet neer, maar toch vreemd dat iedereen gewoon weg ging, zelfs de lvl 90 li sorc die de game gemaakt had... dusss
maar nog ga ik niet aan HCL beginnen, dan zit ik meer als de helft van de tijd op lvl 1
Zolang je niet dood gaat blijf je niet op lvl 1
Speel met ons mee, Baal runs en kijk uit voor Gloams en FE bug.
That's all folks.
Met wat FG kan jij een hele veilige 1st char plaatsen
[ Voor 39% gewijzigd door Derr_Hans op 21-08-2007 16:05 ]
Hans, ik zal eens kijkenkwakke01 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:30:
[...]
ik heb zowiezo veel dudu spullen liggen nog als reserve-gear voor m'n wijlen druid...
iemand nog zin om me vanaaf door NM act3 tot act 4 Hell te slepen?? (classic, tenzij iemand nog een lvl 40 gater heeftdan kan het ook LoD-style ofc
)
En kan je door NM heen slepen, al is chaos sanc lastiger vanwegen Fire Immunes.
Maar vanavond niet of anders redelijk aan de late kant.
[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 21-08-2007 16:00 ]
ah, die uitdaging durf ik ook wel aan. Bij deze: ik vind nooit wat.Derr_Hans schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:59:
[...]
Als ik jouw ooit nog eens hoor zeggen, I VINDT NOOOOIT WAT !!11!!!!dan zal ik je met quotes om de oren slaan die je in deel 40 (dit deel) heb gepost.
Wel waar: jij hebt mijn Summon-skiller en Arm King Leo gevondenPheno79 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:02:
[...]
ah, die uitdaging durf ik ook wel aan. Bij deze: ik vind nooit wat.
het wordt een freezer met multi als 2ndary skill.tollo71 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:41:
[...]
Wat voor bowazon wordt het Kwakke? Strafer? Frost-maiden? LF als backup?
Ik heb helaas geen Classic chars. Alleen Peke nu nog, geloof ik.
heb nu een 3skills ward bow die ik nog in m'n stash had, waardoor ik tenminste niet zoveel punten hoef te besteden
verder heb ik nog een goldwrap voor de nodige ias. moet dan alleen nog goeie gloves, twich en verders goeie resist boots.
als flaps dudu als lvl 38 is, en anci/baal NM nog moet, dan kan ik de quest van hem leechen
dus als iemand flap gaat rushen; eff kwakkie roepen hoor!!?!
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 21-08-2007 16:12 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik ben eigenlijk pas voor het eerst begonnen met D2, en heb LOD (niet legaal) als expansion.
D2 kan ik online doen, maar er zijn vrij weinig mensen die dit nog doen, en LOD geinstalleerd kom ik niet op battlenet.
Weet iemand waar ik nog een LoD kan bemachtigen? Of wie een LoD Key te koop heeft?
Ik zou het wel eens een keer online willen proberen.
Ik heb het met 1 char uitgespeeld, en ben nu halverwege de 2e moeilijkheids graad.
btw, hoe gaat dat multiplayer in zijn werk'?
D2 kan ik online doen, maar er zijn vrij weinig mensen die dit nog doen, en LOD geinstalleerd kom ik niet op battlenet.
Weet iemand waar ik nog een LoD kan bemachtigen? Of wie een LoD Key te koop heeft?
Ik heb het met 1 char uitgespeeld, en ben nu halverwege de 2e moeilijkheids graad.
[ Voor 5% gewijzigd door FragNeck op 21-08-2007 16:12 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
mediamarkt is hofleverancier van mijn setjes; dixons is ook een mogelijkheid. succes, lod online is echt beter dan solo klooienFragNeck schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:11:
Ik ben eigenlijk pas voor het eerst begonnen met D2, en heb LOD (niet legaal) als expansion.
Neem Melody in een 3sox +3 ama bow. Dit geeft je +6 Bow skills + nog een paar skills.kwakke01 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:11:
[...]
het wordt een freezer met multi als 2ndary skill.
heb nu een 3skills ward bow die ik nog in m'n stash had, waardoor ik tenminste niet zoveel punten hoef te bestedenmoeten alleen nog sox in en dan een leuk rw voor de lage lvls
verder heb ik nog een goldwrap voor de nodige ias. moet dan alleen nog goeie gloves, twich en verders goeie resist boots.
als flaps dudu als lvl 38 is, en anci/baal NM nog moet, dan kan ik de quest van hem leechenmet mn pally; dan hoeft ie ook geen classic rush maar kan het gewoon LoD-style!!
Melody is Sheal Ko Nef dacht ik zo.
DuDu Items is lief maar summon skill is wat ik nodig heb
is een perfect spirit in een 15%ed 14durability monarch evenveel waard als een 108% andy visage?
edit: monarch is dus 171 def
edit2: oh noes, hijs niet perfect, heeft 111 mana ipv de perfecte 112
[ Voor 44% gewijzigd door Dalyxia op 21-08-2007 16:19 ]
wat een waardevolle spullentollo71 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:08:
[...]
Wel waar: jij hebt mijn Summon-skiller en Arm King Leo gevonden
Ach, morgen moet ik mezelf maar weer boosten hoor ik alkwakke01 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:11:
Online, is dat hetzelfde als solo, maar dan met meer man op dezelfde baas inhakken?kwakke01 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:13:
[...]
mediamarkt is hofleverancier van mijn setjes; dixons is ook een mogelijkheid. succes, lod online is echt beter dan solo klooien
Opzich vind ik solo nog wel te doen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
de monarch is MEEEEER waard; een andy kon je gister traden voor 5 fg... de monarch moet minstens 20 fg opleveren (zoniet dan bied ik bij deze 20 fgDalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:15:
is een perfect spirit in een 15%ed 14durability monarch evenveel waard als een 108% andy visage?

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 21-08-2007 16:26 ]
ja sukkelcore ja, nou dan heeft mvdsande geluk, ik heb meer aan zijn andy visage dus is het een mooie ruil, hij was spirit nodig, ik andy, hij got, ik got, done dealkwakke01 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:24:
[...]
de monarch is MEEEEER waard; een andy kon je gister traden voor 5 fg... de monarch moet minstens 20 fg opleveren (zoniet dan bied ik bij deze 20 fg) oh damn, is natuurlijk weer sukkelcore ladder zekers
![]()
![]()
![]()
Zooooow Daly! Gaat lekker zeg, zo ineens. Waar heb je al dat leuks vandaan? Mijn MF'er begint ook eindelijk beetje in shape te komen namelijk
Heeft iemand een 4 socket shield voor me?
Paladin of normaal? Welk level ongeveer? Anders kom je volgens mij al snel uit bij een Monarch, dat was toch de enige normale non pala shield met 4 sox?
Gewoon een normale, en dat zal idd een Monarch zijn
puur geluk, ik verwacht dus ook eigenlijk dat ik de komende weken helemaal geen drol meer vindCipri schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:25:
Zooooow Daly! Gaat lekker zeg, zo ineens. Waar heb je al dat leuks vandaan? Mijn MF'er begint ook eindelijk beetje in shape te komen namelijk
maar mijn hammerdin is gewoon standaard hammerdin, niet echt speciale mf-er, moet nog wel wat dingetjes hebben, zoals arach, natures peace, mara's, cta en pally torch + el sol dol Lo voor merc
ik zit nu op 86% fcr, en das wat weinig
Verwijderd
offtopic:
Ik zie nog steeds geen icoon, zou me mij kunnen mailen op: diablo at spam-box.nl (ja is echt email adres, mijn spam email adres met catch-all)
Ik zie nog steeds geen icoon, zou me mij kunnen mailen op: diablo at spam-box.nl (ja is echt email adres, mijn spam email adres met catch-all)
Don dit it again!
RIP ArmaGotDOn ....
Eigenschuld deze keer geen twijfel daarover!
Meer uitleg + screens later vandaag op igotdiablo...
RIP ArmaGotDOn ....
*Don_holio
dankzij chaffy/tollo/flapmo is mn hammer inmiddels in hell A5, en heeft ie 20 lvls achter z'n naam staan.Dalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:49:
[...]
puur geluk, ik verwacht dus ook eigenlijk dat ik de komende weken helemaal geen drol meer vind
maar mijn hammerdin is gewoon standaard hammerdin, niet echt speciale mf-er, moet nog wel wat dingetjes hebben, zoals arach, natures peace, mara's, cta en pally torch + el sol dol Lo voor merc
ik zit nu op 86% fcr, en das wat weinigen aan wizzy gloves doen ze niet op ladder
gear is al zo goed als klaar, alleen nog wat lvl's.
set-up wordt (hammerdin)
Guardian angel
10% fcr 1pally amu
Blackhorn's face
wizzy (nog kopen)
2x 10%fcr ringen met single resist
t-god (nog kopen)
3x% psnres booties met frw
42@gilded of 43@ zaka spirit (schilden binnen; moeten nog soxed worden)
mages of to-gloves (nog kopen)
Gister tevens goeie trades gedaan voor m'n ama (lvl 23 atm):
3 bowskillers; 1 met 16 life
saracens amu
kira's guardian
raven 15
verder had ik al:
dwarf (had ik nog net gevonden met mn dudu
silkies
goldstrike arch
3skills white ward bow
goldwrap
moet nu alleen nog een 4sox 3skills GMB en bowa-gloves, en dan is ie al weer af
?? Don.yago schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 07:15:
Don dit it again!
RIP ArmaGotDOn ....
Je ging zo lekker
En speed ? waar haal je die vandaan.kwakke01 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 07:42:
[...]
Gister tevens goeie trades gedaan voor m'n ama (lvl 23 atm):
3 bowskillers; 1 met 16 life
saracens amu
kira's guardian
raven 15
verder had ik al:
dwarf (had ik nog net gevonden met mn dudu)
silkies
goldstrike arch
3skills white ward bow
goldwrap
moet nu alleen nog een 4sox 3skills GMB en bowa-gloves, en dan is ie al weer af
Probeer een Highlords te krijgen 20% ias en 1skill en DS is goed voor een FA zon
[ Voor 49% gewijzigd door Derr_Hans op 22-08-2007 08:44 ]
goldstrike zit standaard 50% ias op, dus een sheal erbij moet toch voldoende zijnDerr_Hans schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:41:
[...]
?? Don.
Je ging zo lekker
[...]
En speed ? waar haal je die vandaan.
Probeer een Highlords te krijgen 20% ias en 1skill en DS is goed voor een FA zon
maar highlords is idd ook lekker
[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 22-08-2007 09:00 ]
Oja goldstrike heeft aardige IASkwakke01 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:00:
[...]
goldstrike zit standaard 50% ias op, dus een sheal erbij moet toch voldoende zijnanders gewoon een double-shealed wws (evt upped
)
maar highlords is idd ook lekkersarakens is toch nog te high-lvl
WWS is ook prettig natuurlijk, met WWS haal je leuke physical damage mee Upped dan
I.C.M. Higlord's heb je zeer snel 100% DS
Het ging inderdaad erg goed! Uiteindelijk wel geen dure gear verloren (maar goed ook). Tegen dat ik de tijd heb om hem opnieuw te bouwen heb ik 'm voor minder als 35 fg terug bij elkaar denk ik...
Maar eerst die boo-barb! Is erg belangrijk voor me aangezien ik op de onmogelijkste uren speel (en dus veel single player). Het komt de MF dan ook meteen weer ten goede!
Barb kan redelijk geodkoop in het begin als ik je post op igotdiablo lees...
Das alvast positief!
*Don_holio
BlablablaDalyxia schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:49:
[...]
puur geluk, ik verwacht dus ook eigenlijk dat ik de komende weken helemaal geen drol meer vind
welke uren speel je dan, ik zie je verdacht veel online (ok, dat ben ik zelf dan ookyago schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:41:
[...]
Het ging inderdaad erg goed! Uiteindelijk wel geen dure gear verloren (maar goed ook). Tegen dat ik de tijd heb om hem opnieuw te bouwen heb ik 'm voor minder als 35 fg terug bij elkaar denk ik...
Maar eerst die boo-barb! Is erg belangrijk voor me aangezien ik op de onmogelijkste uren speel (en dus veel single player). Het komt de MF dan ook meteen weer ten goede!
Barb kan redelijk geodkoop in het begin als ik je post op igotdiablo lees....
Das alvast positief!
Tja, na het werk hé... En soms ook voor het werkPheno79 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:46:
[...]
welke uren speel je dan, ik zie je verdacht veel online (ok, dat ben ik zelf dan ook)
Meestal zo tussen 18u00 en 20u00, en dat is voordat de meeste online komen, dus dan mis ik de got-runs meestal wel. Op zich ben ik soms ook wel langer online maar heb zowat over mijn kl*ten gehad van mijn vriendin dat ik iets teveel tijd achter mijn PC besteed... Vandaar.
Trouwens hoe is de markt op Softcore non-ladder op d2jsp? Ik heb nog wel wat lekkere gear die ik wil verkopen voor het nodige FG (nu of in oktober, na mijn verlof).
Speelt dat iemand hier (Sjors?)
*Don_holio
ik 's ochtends efkes, meestal kom ik tollo wel tegenyago schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:52:
[...]
Tja, na het werk hé... En soms ook voor het werk
Meestal zo tussen 18u00 en 20u00, en dat is voordat de meeste online komen, dus dan mis ik de got-runs meestal wel. Op zich ben ik soms ook wel langer online maar heb zowat over mijn kl*ten gehad van mijn vriendin dat ik iets teveel tijd achter mijn PC besteed... Vandaar.
Trouwens hoe is de markt op Softcore non-ladder op d2jsp? Ik heb nog wel wat lekkere gear die ik wil verkopen voor het nodige FG (nu of in oktober, na mijn verlof).
En 's avonds vanaf een uur of 7, als ik mazzel heb qua verkeer etc. Dat zal nu wel langzamerhand afgelopen zijn, de ongelofelijke achterlijke randdebielen zijn weer terug van vakantie en het regent weer wat. Vandaag al twee ongelukken gezien
Maak een afspraak met je vriendin.yago schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:52:
[...]
Tja, na het werk hé... En soms ook voor het werk
2 Dagen na 20:00 tot 22:00
En de andere 3 Dagen ook tot 22:00 maar dat ze er bij kom zitten
lol!Derr_Hans schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:05:
[...]
Maak een afspraak met je vriendin.
2 Dagen na 20:00 tot 22:00
En de andere 3 Dagen ook tot 22:00 maar dat ze er bij kom zitten
Maandag: Kookles 18u00 -> 23u00 (+ beetje gedronken dus niet HCL spelen dan !)
Woendag: training 20u00 -> 00u30 (+ véél gedronken dus ZEKER niet HCL spelen dan !)
Vrijdag: Idem woensdag
Zondag: wedstrijd (aangezien het nationaal is ben ik meestal de ganse dag kwijt)
Schiet er over: Dinsdag + donderdag want zaterdag moet ik pinten gaan drinken natuurlijk!
2 avonden vrij die ik dan meestal op B-net besteed... Not so appreciated by the wife
Drukke agenda zoals je zie...
Zie net perf CoA voor 400 fg gaan op Non-ladder.
Toeval wil dat ik er ook nog zo eentje heb!
Samen met de overige perfect gear gaat dit goed opbrengen, schat ik zo...
=> Don is back in bussiness!
*Don_holio
Verwijderd
Alcoholist?yago schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:48:
[...]
lol!
Maandag: Kookles 18u00 -> 23u00 (+ beetje gedronken dus niet HCL spelen dan !)
Woendag: training 20u00 -> 00u30 (+ véél gedronken dus ZEKER niet HCL spelen dan !)
Vrijdag: Idem woensdag
Zondag: wedstrijd (aangezien het nationaal is ben ik meestal de ganse dag kwijt)
Schiet er over: Dinsdag + donderdag want zaterdag moet ik pinten gaan drinken natuurlijk!
2 avonden vrij die ik dan meestal op B-net besteed... Not so appreciated by the wife
Drukke agenda zoals je zie...
Zie net perf CoA voor 400 fg gaan op Non-ladder.
Toeval wil dat ik er ook nog zo eentje heb!![]()
Samen met de overige perfect gear gaat dit goed opbrengen, schat ik zo...
=> Don is back in bussiness!
Levensgenieter!
( en aan het afkicken van 7 jaar studentenleven
*Don_holio
Duitser ??
lol
nee, bier is goed maar drink met maten
onder het mom gedeelde smart...?Derr_Hans schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:50:
[...]
Duitser ??![]()
lol
nee, bier is goed maar drink met maten
Ik drink niet 
En don met veel fg: nou dan kan anni er ook vanaf, zie gear voor necro in gotdiablo
En don met veel fg: nou dan kan anni er ook vanaf, zie gear voor necro in gotdiablo
[ Voor 78% gewijzigd door Pheno79 op 22-08-2007 11:56 ]
Verwijderd
Ik drink wel maar 4 avonden in de week is wel een beetje aan de hoge kant
Het lijkt trouwens dat telkens wanneer ik iemand gear geef (Tollo nagelaten) dat ze de volgende dag RIP gaan
toeval of ben ik cursed?
p.s. je mag je GoT sig wel eens updaten kwakke

Het lijkt trouwens dat telkens wanneer ik iemand gear geef (Tollo nagelaten) dat ze de volgende dag RIP gaan
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 12:11 ]
Ik ben blij dat mijn assa en haar qua hagen en de merc die erbij rent met een eth viper het tegendeel bewijstVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:10:
Ik drink wel maar 4 avonden in de week is wel een beetje aan de hoge kant![]()
Het lijkt trouwens dat telkens wanneer ik iemand gear geef (Tollo nagelaten) dat ze de volgende dag RIP gaantoeval of ben ik cursed?
Volgens mij leeft tollo ook nog met mijn armpje of leoric en summon skiller. He'd better be
Had ik gear van je gehad Chaf?Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:10:
Het lijkt trouwens dat telkens wanneer ik iemand gear geef (Tollo nagelaten) dat ze de volgende dag RIP gaantoeval of ben ik cursed?
Tenzij je de ko rune in de obedience van mijn merc "gear" noemt...
En die vier avonden gaat het niet zo heftig he, moet 's anderendaags immers werken.
's vrijdags en zaterdags wil het wel nogal eens uit de hand lopen (en zeker dit weekend => trainingsweekend in Essen)
*Don_holio
Kwakke,kwakke01 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:00:
[...]
goldstrike zit standaard 50% ias op, dus een sheal erbij moet toch voldoende zijnanders gewoon een double-shealed wws (evt upped
)
maar highlords is idd ook lekkersarakens is toch nog te high-lvl
FA werkt super! Mijn Amazon is een LF/CS met FA op switch voor de LI's. Op de Java switch heeft ze crappy Titans en een 2xPDiamond Mosers. Bow switch een crappy +2 skill Ashwood boog (snel!).
De cominatie FA en LF/CS is vooral zo fijn omdat ze allebei met name profiteren van +skills. Dus niet van IAS en AR. Heel belangrijk, want zo hoef je qua gear geen concessies te doen. Alles op resists en +skills.
Als ik voor Strafe/Multi/GA zou kiezen ipv LF/CS moet ik rekening houden met IAS en AR (veel in dex, minder in vita). Mijn Ama heeft nu, na BO van Chaffy's Baba, bijna 5k life!
Ik heb wel minder life- en mana leech omdat het fysieke deel van de javalins en arrows waarschijnlijk minder vaak raken maar dat is makkelijk te compenseren door +life en +mana after each kill (bv Silkweave). Met Insight op Merc is die blauwe bol in no time vol.
Heel af en toe een mana-potion nodig. Zelfs bij extreem gebruik van LF en FA (denk aan 5-man Chaos Hell van gisteren) nauwelijks mana problemen. Wel 2x terug naar town om java's te re-fillen (zoveel gebruikt daar).
Een enorm voordeel van deze combinatie is de flexibiliteit. Non-Li groepen zijn dood met 1 of 2 LF's (Cows anyone?). De overgebleven, zwaar gewonde monsters is 1x prikken met CS (of gewoon nog een LF). Bosses --> CS rulezz. LI's (groepen of niet) --> FA icm merc/Valk.
Heb gisteren ultieme Bow-gloves gevonden:
Clvl 42
+2 skills
+20% IAS
+15 AR
3 % ML
+15% Cold resist
Je hebt ze al gezien op d2jsp Kwakke, zag ik
Mijn ama is nu lvl85. LF,CS en FA zijn maxxed, Froz.Arrow 15, Pierce 2, Valk 1. Heb nog 5 of 6 skillpoints over en twijfel tussen FRoz. Arrow (synergie FA), LS (synergie LF/CS) of Valk (is nu slechts snel-stervende afleiding).
Dat van klagende vrouwen/vriendinnen is helaas zeer herkenbaar
dat hoort geloof ik zo; zal wel genetisch zijntollo71 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:38:
[...]
Kwakke,
FA werkt super! Mijn Amazon is een LF/CS met FA op switch voor de LI's. Op de Java switch heeft ze crappy Titans en een 2xPDiamond Mosers. Bow switch een crappy +2 skill Ashwood boog
Clvl 42
+2 skills
+20% IAS
+15 AR
3 % ML
+15% Cold resist
Dat van klagende vrouwen/vriendinnen is helaas zeer herkenbaar.
ga voor bow-only, vorige jadder had ik al een lvl 90 java, dus ik weet wat ie kan
ben benieuwd of een bowa ook solo goed uit de voeten kan op hell (denk van wel ofc
gloves lijken wel stoer idd, dus die wil ik wel hebben
vanaaf proberen minimaal lvl 30 te halen, zodat ik mn merc kan aankleden, en zelf goldwrap aan kan doen... lvl 42 zou mooi zijn, want dan kan ik mn skillers aan
Link?tollo71 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:38:
[...]
Clvl 42
+2 skills
+20% IAS
+15 AR
3 % ML
+15% Cold resist
*Don_holio
Bow kan zeker solo hellkwakke01 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:48:
[...]
dat hoort geloof ik zo; zal wel genetisch zijn
ga voor bow-only, vorige jadder had ik al een lvl 90 java, dus ik weet wat ie kan
ben benieuwd of een bowa ook solo goed uit de voeten kan op hell (denk van wel ofc)
gloves lijken wel stoer idd, dus die wil ik wel hebben
vanaaf proberen minimaal lvl 30 te halen, zodat ik mn merc kan aankleden, en zelf goldwrap aan kan doen... lvl 42 zou mooi zijn, want dan kan ik mn skillers aan
De physical deel van FA helpt bij Cold Immunes (neem GA , Multi , Strafe
FA heeft hoge AR bonus dit samen met Penetrate haal je gemakkelijk rond de +5xx% AR
Hoge Dex voor physical damage haal je met 5xx% AR bonus je Hit ratio goed omhoog
Mijn FA ama vorige ladder kon ik solo goed door.
Had ik niet eens super gear op een CoH en Ice bow na.
Puur FA Bow is Dual Damage.
Maak daar gebruik van, FA killed niet in 1 keer en je zit zo met mana probs.
FA met hoge snelheid is No Mana in no time
Mijn ama had 3xx Dex en 125 Vit str voor een Double Bow (elite composite bow)
Amulet kan je ook cresent moon gebruiken, dit werkte ook zeer goed totdat ik een +1 ama en klein beetje resist amulet had gevonden.
13% ofzo mana leech is geen mana probs meer.
Je hou ook +skills genoeg over, Multi hoeft niet maxed te zijn GA ook niet en Strafe moet skill 6 zijn voor 10 arrows. Neem een Decoy om gloams te zoeken CAST Slow Missles om die light bolt goed te ontwijken
ik wil mijn bowa wel beschikbaar stellen als test-object; jij geeft een COA en ice in een 3skills GMB, en ik zorg dat ik blijf leven.Ik blij met de gear, jij van je curse verholpenVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:10:
toch
net alvast een anni gekocht voor 35 fg; daarvoor kan je hem niet laten liggen ofc
-edit- oh, en sig ge-update
[ Voor 8% gewijzigd door kwakke01 op 22-08-2007 14:03 ]
Dit topic is gesloten.