Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:50:
een ribcracker is wel een leuk wapen idd;) iemand die hem heeft en hem wilt ruilen
had er ooit een aan je broer gegeven.
Wellicht heeft hij hem nog :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
ZTeeVeR schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:52:
Vraagje, ben nu even uitgekeken op mijn trapper en wil dus iets anders.

Was van plan een sorc te maken voor solo hell en een beetje mf. De vraag is alleen, een meteorb of een met orb/chainlightning? (werkt ll/ml met chain?)

Meteor doet wel meer damage, maar dat is altijd tricky met mikken.. any ideas?

thanks
ZTeeVeR
ik heb daar wel ideen over ja :D

een lightsoso met 2ndary orb is altijd lachen. CL haal je dan ~ 6 K dam ofzo, en dan kan je ~ 20 punten spenderen aan orb/cold mastery

heb mn eigen soso nu op lvl 87 zitten, en ben full light gegaan voor het runnen van hates/terrors.

heb net een perfect lighteschuta gekocht :) nu nog lf's en een soso torch :P

gister nog wat old-scool koetjes gedaan met mn soso; best lachen, tussen dat meat staan en dan 1x nova :D

oh, leech werkt op geen enkele caster, alleen ranged werkt het nog, maar niet met casters...

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 24-09-2007 09:27 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 233705 schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:48:
he tollo leeft ook nog , zal het eens lezen;)
Tuurlijk, still alive.
Zeilweekend gehad dus niet online geweest 8)

Ik ben bezig met een full Fury wolf. Eerste druid ooit. Zal wel zien of dat bevalt. Mijn eerste Amazon ooit (Javazon) is nu lvl 88 en leeft ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:28:
[...]

Tuurlijk, still alive.
Zeilweekend gehad dus niet online geweest 8)

Ik ben bezig met een full Fury wolf. Eerste druid ooit. Zal wel zien of dat bevalt. Mijn eerste Amazon ooit (Javazon) is nu lvl 88 en leeft ook nog.
Ben met dagger zon nu lvl 26
Als je ook zo ver ben dan ff baalen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233705

hahah is goed, ik ben lvl 22 moet ancients alleen nog volgens mij
of moet ik act 3 nu ook nog?? geen idee meer, maar komt wel goed. Rustig lvlen mis alleen nog een goed wapen, maar ja heb nu een spear die wel snel is dat helpt ook nog wel.
Necro is ook goed gelukt, ben nu bone prison aan het maxen en dan bone armour. Ik wil niet door FE doodgaan deze keer ;). Weet alleen niet of bone armour zelf later nuttig is om te lvlen, of dat ik de punten in Glay golem gooi, zit nog te twijfelen :S

p.s dit wordt ook mijn eerste shape druid dus ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:41:
hahah is goed, ik ben lvl 22 moet ancients alleen nog volgens mij
of moet ik act 3 nu ook nog?? geen idee meer, maar komt wel goed. Rustig lvlen mis alleen nog een goed wapen, maar ja heb nu een spear die wel snel is dat helpt ook nog wel.
Necro is ook goed gelukt, ben nu bone prison aan het maxen en dan bone armour. Ik wil niet door FE doodgaan deze keer ;). Weet alleen niet of bone armour zelf later nuttig is om te lvlen, of dat ik de punten in Glay golem gooi, zit nog te twijfelen :S

p.s dit wordt ook mijn eerste shape druid dus ben ook benieuwd.
Shape Druid zijn wel OKE :)
Doen veel damage, met de juiste skill en IAS heb je super snelle attack.
Bear is sneller slaan als wolf :)

Wereform kan je ook nog summons doen.
Had iig altijd wel lol met druid's

Wind was cookie druid maar wel effectief en zwaar untwinked.
Kodiak was bloed snel en mega fun.
Summoner is ook leuk in bear form en shockwave :)
Fury (1.09) wolf deed het ook goed @ scl untwinked en coldsteel sword :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar na twee jaar gespeeld te hebben. Ga ik niet meer voor de cookie builds. Nu gaan we voor de rare skills. Zoals een curse necro. die heeft me broer erg leuk
ik zie wel wat ik ga maken, maar kan goed zijn dat het compleet iets geks wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:37:
Ja, maar na twee jaar gespeeld te hebben. Ga ik niet meer voor de cookie builds. Nu gaan we voor de rare skills. Zoals een curse necro. die heeft me broer erg leuk
ik zie wel wat ik ga maken, maar kan goed zijn dat het compleet iets geks wordt.
Kodiak is ook niet echt cookie build :)
Summoner druids zag ik ook niet veel.

Wind is uber cookie
Fury wolf is gewoon een zealadin alleen met meer damage en life :)

Ook een leuke is fireclaws.
Nadeel hoop Fire Immunes :P
Oplossing Fury / Hunger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fireclaws is inderdaad ook leuk, imuuns jaok, maar speel nooit alleen maar met pheno dus dat kun je afstemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
hmm ik wil graag voor mijn javazone een act1 merc aanschaffen met harmony maar wat is het beste wapen/boog om dat in te maken?

als armor wil ik een treachery aangeven vanwegen de fade, venom, FHR en ias

helm: zat te denken aan guillemans maar dan heeft ze 0% ll maar ze is door de vigor wel razend snel uit de weg. nog niet goed overuit wat ik wil.

ohja wat was nou ook alweer beter als 2e attack? cold arrow? heb voor op de switch een lycander.

mun skill patroon wat ik nu wil hebben is:

java tab:

20 CS
20 LS
20 LF
5 preq

passive tab:

10 valk
rest overal 1 punt

kom ik uit op 84 skill points. heb een torch en ik wil een peace armor dragen voor de +2 skills +2 van mun titans en bo van mun barb erbij haal ik net een valk 18 zodat ze toegang heeft tot haar beste wapens. mss dat ik een shako aan doe voor de skills scheelt me weer 2 punten.

[ Voor 42% gewijzigd door mrboomblaster op 24-09-2007 18:37 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
net met behulp van kiirto,maldred,tollo,en nog een paar waarvan ik de acc names niet meer weet (Hartenlijk bedankt nogmaals)

Hell berijkt op mijn naakte ungestatte sorc.

Kan nu baals gaan doen.
en rustig aan beginnen met gear regelen

Dit word eeen Iceblast tppk sorc.

Groeten sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
mrboomblaster schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:59:
hmm ik wil graag voor mijn javazone een act1 merc aanschaffen met harmony maar wat is het beste wapen/boog om dat in te maken?

helm: zat te denken aan guillemans maar dan heeft ze 0% ll maar ze is door de vigor wel razend snel uit de weg. nog niet goed overuit wat ik wil.

ohja wat was nou ook alweer beter als 2e attack? cold arrow? heb voor op de switch een lycander.

java tab:

20 CS
20 LS
20 LF
5 preq

passive tab:

10 valk
rest overal 1 punt

kom ik uit op 84 skill points. heb een torch en ik wil een peace armor dragen voor de +2 skills +2 van mun titans en bo van mun barb erbij haal ik net een valk 18 zodat ze toegang heeft tot haar beste wapens. mss dat ik een shako aan doe voor de skills scheelt me weer 2 punten.
Boom, ik ben heel tevreden met mijn Javazon die is gebaseerd op de Fishyzon (guide van Nightfish).
Ultieme Allround-Amazon imho
20 LF, 20 CS, 20 FA, 20 CA, paar Valk, paar Pierce (max % Pierce=must)

LF met 1 syn. maxed is al dodelijk. CS tegen Bosses met 1 syn. maxed ook.
FA tegen LI's met +3 skill Boog op switch (of Buriza voor freeze-lenght)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:59:

java tab:

20 CS
20 LS
20 LF
5 preq

passive tab:

10 valk
rest overal 1 punt

Harmony in een Double (exeptional) of een Great (elite) bow :) (snelste bow met goede damage)
SCL zon liep met lvl 75 nog steeds met Harmony double bow en nog er mee killen @ hell.

Idd LFury heeft zo weinig bonus van synergies dat het niet belangrijk is om alles te maxen.

FA arrow heeft 2sec freeze, cold damage charms geeft per mod extra freeze lenght en dit werkt super. Zon vorige ladder maaide overal door heen :P

Had dan wel CoH en ICE ;) (was ook mijn enigste 2 hr dupe words, selffound items met dupe hr's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Sjorzo schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:06:
net met behulp van kiirto,maldred,tollo,en nog een paar waarvan ik de acc names niet meer weet (Hartenlijk bedankt nogmaals)

Hell berijkt op mijn naakte ungestatte sorc.

Kan nu baals gaan doen.
en rustig aan beginnen met gear regelen

Dit word eeen Iceblast tppk sorc.

Groeten sjorzo.
8)7 kan ik in ieder geval weer iemand van mn /f list af pleuren.. tppk = lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
Yo, dit word puur een sorc om wraak te nemen op GOT pkers...

Of wil je zeggen dat jij niemand kent die jou ooit getppkd heeft?
O well, je moet doen wat je niet laten kan =)

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:32:
[...]

8)7 kan ik in ieder geval weer iemand van mn /f list af pleuren.. tppk = lame.
Heej Bart, niet meer zo vaak online?

Maar idd Sjorzo, TPPK is lame. Denk maar niet dat je die lamme script-kiddies te pakken krijgt.
Maak dan een legit PK-er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
tollo71 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:57:
[...]

Maar idd Sjorzo, TPPK is lame. Denk maar niet dat je die lamme script-kiddies te pakken krijgt.
ik ga daar ook legit ook pk en.

Maar om wraak te nemen op wat lui die mij hebben ge tppk'd op hc.
Gebruik ik wel ff een autoit scriptje.

maar moet toch nog alle gear regelen, mocht dat niet lukken maak ik gewoon een blizzer ofzo.

Sjorzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Sjorzo op 25-09-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

[...]

Vrijwel nooit.. tijdgebrek momenteel... volg het forum hier wel zo'n beetje om zo toch een beetje bij te blijven :)

Heb overigens mijn paladin helemaal af nu, merc heeft:

Eth Kira's 69 (Fal)
Eth GA 199% (Ral)
Eth Broad Sword wat was het ook al weer? Met lvl 18 sanctuary aura... kingslayer ofzo?
Eth bugged Monarch 'Phoenix'

Ikzelf draag:

Shako (PRuby)
Hoto 40
Enigma AP
Sacred Targe 42 all res 35%FCR
Magefists
BK4
Raven20
Arach
WW65
19/19 Pala T
19/17/7 Anni

+ Bulk aan life/mana charms.. moet alleen 1 pc sk +30 life dan ben ik écht compleet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
[...]

[...]

Vrijwel nooit.. tijdgebrek momenteel... volg het forum hier wel zo'n beetje om zo toch een beetje bij te blijven :)

Eth Kira's 69 (Fal)
Eth GA 199% (Ral)
Eth Broad Sword wat was het ook al weer? Met lvl 18 sanctuary aura... kingslayer ofzo?

Ikzelf draag:

Shako (PRuby)
Hoto 40
Enigma AP
Magefists
BK4
Raven20
Arach
WW65
19/19 Pala T
19/17/7 Anni

+ Bulk aan life/mana charms.. moet alleen 1 pc sk +30 life dan ben ik écht compleet _/-\o_
Zieke gear, Bart :P
Zonde om te laten verstoffen.

We zien je graag weer als je weer tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 00:52

M_V

Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:43:
[...]

[...]

Eth Kira's 69 (Fal)
Eth GA 199% (Ral)

Ikzelf draag:

Shako (PRuby)
Hoto 40
Enigma AP
Magefists
BK4
Raven20
Arach
WW65
19/19 Pala T
19/17/7 Anni

Je haalt zo volgens mij geen 125fcr. Wissel je raven voor een 10fcr build en hij is ok (als je een crafted/rare amu met 10+ fcr hebt, maak er dan soj/bk van). Raven voor een hammerdin is ook totale onzin, er zijn ook zat ringen die +20 dex doen, en nog met adds ok. CBF is zinloos voor een hdin.

Mooie spirit trouwens!

Ik heb trouwens een classic rushsorcje gebouwd. Pwnt dia @ Hell met gemak, alleen die cold immunes in de CS he....de Seiss is nog wel te doen met static +hydra, maar om dat recept nou bij alle undead mages te herhalen, gaat wat ver.

Al een gosu +80% def 24fhr 26fr 24cr 60life demonhide armor gevonden.... erg lekker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
Hey rudy vet eidenlijk iemand die weer hccl speelt, wat is je account name ik heb een lvl 84 sorc hcll en een lvl 86 hammerdin. Enchanter + bo barb.

Groeten Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Sjorzo schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:48:
Hey rudy vet eidenlijk iemand die weer hccl speelt, wat is je account name ik heb een lvl 84 sorc hcll en een lvl 86 hammerdin. Enchanter + bo barb.

Groeten Sjorzo.
hoor ik 'eindelijk' iemand die me kan helpen weer mn soso op z'n voeten te krijgen??

wil graag weer een classic rusher maken, maar zit te pielen op lvl 10 ofzo... als iemand me zou kunnen helpen met wat lvls en een hell rush, dan zou dat me ENORM helpen.
is lightning trouwens viable op classic??

anders doe ik weer een orb-soso; beviel wel goed op zich

gister mn hcl soso geripped op een pack enchanted archers naast de countess... gewoon stom; merc ging instant dood, ik weg teleoporten, tp-->town-->merc reviven-->terug-->merc weer dood, nog een keer toen ik zelf 3 pijlen kreeg :(
wist beter, en toch eigenwijs doorgaan |:(

heb gear voor een nieuwe, maar t is wel zonde van de anni, de 3/20 eshuta, en de 87 lvls :/ oh en de 20frw/37fireres/24lightres/32psnres/6mf boots ;(

daarna eff met mn pally in de game gegaan om countess, de archers, dia & baal tew voetvegen om mn gelijk te halen.... mja, daar heb ik mn soso niet mee terug :(

nu mn pally af is begin ik nigma te missen :( vigor is wel leuk, maar vaak versperren packs je de weg en moet ik alsnog hammeren ipv erlangs rennen :( sanct valt nog wel mee, maar het eerste stukje river is een crime om te lopen/rennen :( na ja, 25 tele-charges moeten genoeg zijn om in de sanct te komen :/

mijn set-up

upped GA 199% met een 15%reqjewel (167str req)
2pally 20 fcr + mods circlet met een firejewel erin
35% 43@ zakarum shield
Wizzy soxed met een 40def jewel oO
TO-gloves
ravenfrost 17
dwarf star
T-gods 200%
Marrows 20/17
anni 18/19/6
Ptorch 17/12
33/37/40life gc's
gheeds 14%
175psndam/2dex charm
offensive 6dex skiller
33 life 54ar LC
op de swich ondal of edge bow (rw)

17xx life
~12,7K def
max block
max resi
tri-absorb

merc
Gaze
upped shaft
eth insight CV

-edit wizzy kan vervangen worden voor een hoto40 en een 15@gc maar moet nu eerst weer fg's sparen voor een backup-char :X

ga een psn nec maken nu, altijd al willen doen; nooit echt van gekomen nog (altijd toch voor BS gegaan :? )
heb al wat psn charms, dus de dam gaat vast goedkomen.

als iemand nog een blackbog sharp vind/heeft, dan houdt ik me aanbevolen :)

[ Voor 33% gewijzigd door kwakke01 op 25-09-2007 12:15 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:57:
[...]

.............
gister mn hcl soso geripped op een pack enchanted archers naast de countess... gewoon stom; merc ging instant dood, ik weg teleoporten, tp-->town-->merc reviven-->terug-->merc weer dood, nog een keer toen ik zelf 3 pijlen kreeg :(

heb gear voor een nieuwe, maar t is wel zonde van de anni, de 3/20 eshuta, en de 87 lvls :/ oh en de 20frw/37fireres/24lightres/32psnres/6mf boots ;(

..........
ga een psn nec maken nu, altijd al willen doen; nooit echt van gekomen nog (altijd toch voor BS gegaan :? )

Damn, Kwakke....... hou de boel nou eens heel! Weer een hele sloot fg's en tijd 'down the drain'. Gewoon voorzichtiger zijn.
Mijn beste tip: Voorlopig geen uber-chars maken. Yep, geen perfect, godly gear voor Kwakke en Tollo.
Omdat ik deze ladder ronduit 'arm' ben (items en fg-wise) zijn mijn chars allemaal voorzien van budget-gear. Alleen low-mid runes RW's en simpele Uniques.
Omdat ik dus niet meer dat onoverwinnelijke, 'mij kan niks gebeuren'-gevoel heb zonder die dure, duped-HR gear speel ik net wat safer, kijk net wat beter naar de Bosses-mods (FE/Conviction/Cursed/Amped etc.) en let veel beter op dolls/IM/Archerpacks.
Gecombineerd met 'dit-keer-geen-pech' is het resultaat nog 0 RIP's (wel paar near-deaths).
Dus hou voorlopig die fg's op zak en ervaar datzelfde 'ik kan dood dus leef nog'-gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:39:
[...]

Damn, Kwakke....... hou de boel nou eens heel! Weer een hele sloot fg's en tijd 'down the drain'. Gewoon voorzichtiger zijn.
Mijn beste tip: Voorlopig geen uber-chars maken. Yep, geen perfect, godly gear voor Kwakke en Tollo.
Omdat ik deze ladder ronduit 'arm' ben (items en fg-wise) zijn mijn chars allemaal voorzien van budget-gear. Alleen low-mid runes RW's en simpele Uniques.
Omdat ik dus niet meer dat onoverwinnelijke, 'mij kan niks gebeuren'-gevoel heb zonder die dure, duped-HR gear speel ik net wat safer, kijk net wat beter naar de Bosses-mods (FE/Conviction/Cursed/Amped etc.) en let veel beter op dolls/IM/Archerpacks.
Gecombineerd met 'dit-keer-geen-pech' is het resultaat nog 0 RIP's (wel paar near-deaths).
Dus hou voorlopig die fg's op zak en ervaar datzelfde 'ik kan dood dus leef nog'-gevoel.
dat had ik met mn pally, maar dat ben ik inmiddels kwijt al :/ hij kan travi tanken en fe heeft ie weinig last van (doen we toch eff redemption ?!?) dus met die moet ik idd ook uitkijken :X

soso had ook geen echte uber-gear, maar ik deed gewoon dom... teruggaan om perse een Li-archer pack uit te willen schakelen omdat een countess met zo'n pack om zich heen wel wat MOET droppen :?

gewoon dom dus... dure fout...

soso had, naasr ~ 20str aan lc's een zooi mana/life charms, anni low 8xp
memory in een 3 es staff :/
upped pamethisted viper 34
to-gloves
tri-resi boots met 20frw (duur!!)
tgod 192%
11 str 18fireres/18coldres 3x mana ring
10fcr ring met dual resi
32% spirit monarch

merc had een insight
ga 199%
en een CoT

heb voor een nieuwe soso klaar liggen: wizzy/spirit, viper, 2pdia moser/vichnu-shield mages, fcr ringen met solo 2x resi
3 lightskill circlet

dus als ik hem tot lvl 50 krijg, is ie weer fully dressed... maar geen anni/torch/eschuta etc...:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:02:
[...]

dat had ik met mn pally, maar dat ben ik inmiddels kwijt al :/ hij kan travi tanken en fe heeft ie weinig last van (doen we toch eff redemption ?!?) dus met die moet ik idd ook uitkijken :X

soso had ook geen echte uber-gear, maar ik deed gewoon dom... teruggaan om perse een Li-archer pack uit te willen schakelen omdat een countess met zo'n pack om zich heen wel wat MOET droppen :?

gewoon dom dus... dure fout...

soso had, naasr ~ 20str aan lc's een zooi mana/life charms, anni low 8xp
memory in een 3 es staff :/
upped pamethisted viper 34
to-gloves
tri-resi boots met 20frw (duur!!)
tgod 192%
11 str 18fireres/18coldres 3x mana ring
10fcr ring met dual resi
32% spirit monarch

merc had een insight
ga 199%
en een CoT

heb voor een nieuwe soso klaar liggen: wizzy/spirit, viper, 2pdia moser/vichnu-shield mages, fcr ringen met solo 2x resi
3 lightskill circlet

dus als ik hem tot lvl 50 krijg, is ie weer fully dressed... maar geen anni/torch/eschuta etc...:|
Kijk inderdaad maar heel goed uit met je hammerdin. Als die ook Ripped is dat helemaal zonde.
Is een bowazon niks voor jou? Strafe/FA of zo? Zonder ICE/Faith etc. maar toch goed speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:57:
[...]

hoor ik 'eindelijk' iemand die me kan helpen weer mn soso op z'n voeten te krijgen??

wil graag weer een classic rusher maken, maar zit te pielen op lvl 10 ofzo... als iemand me zou kunnen helpen met wat lvls en een hell rush, dan zou dat me ENORM helpen.
is lightning trouwens viable op classic??

anders doe ik weer een orb-soso; beviel wel goed op zich

daarna eff met mn pally in de game gegaan om countess, de archers, dia & baal tew voetvegen om mn gelijk te halen.... mja, daar heb ik mn soso niet mee terug :(

nu mn pally af is begin ik nigma te missen :( vigor is wel leuk, maar vaak versperren packs je de weg en moet ik alsnog hammeren ipv erlangs rennen :( sanct valt nog wel mee, maar het eerste stukje river is een crime om te lopen/rennen :( na ja, 25 tele-charges moeten genoeg zijn om in de sanct te komen :/

mijn set-up

upped GA 199% met een 15%reqjewel (167str req)
2pally 20 fcr + mods circlet met een firejewel erin
35% 43@ zakarum shield
Wizzy soxed met een 40def jewel oO
TO-gloves
ravenfrost 17
dwarf star
T-gods 200%
Marrows 20/17
anni 18/19/6
Ptorch 17/12
33/37/40life gc's
gheeds 14%
175psndam/2dex charm
offensive 6dex skiller
33 life 54ar LC
op de swich ondal of edge bow (rw)

17xx life
~12,7K def
max block
max resi
tri-absorb

merc
Gaze
upped shaft
eth insight CV

-edit wizzy kan vervangen worden voor een hoto40 en een 15@gc maar moet nu eerst weer fg's sparen voor een backup-char :X

HANS -O-

En idd, ben ook poor as hell :)
Speel je wel voorzichtiger mee als je zelf found "good" stuff vind.
Of stuff die je heb gekregen.

Vooral omdat ik ook geen mule heb en al mijn items in me stash heb.
Bedoel dagger zon dood, dan fleshripper,gerke's,stormspike, LoH, halve sigon weg, low runes.
Alle maal stuff die zelf gevonden en de dure heb gekregen of van hc mule gehaald.

...

BTW BlackBog zit op HC Mule.
Ga je Melee of Nova nec maken ??

Heb voor lvl 19 jade tan lo li la achtige unique hoop posion dagger/kris :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:17:
[...]

Kijk inderdaad maar heel goed uit met je hammerdin. Als die ook Ripped is dat helemaal zonde.
Is een bowazon niks voor jou? Strafe/FA of zo? Zonder ICE/Faith etc. maar toch goed speelbaar.
Bowazon doet het al super met een HArmony in een 3bow skill ama bow :P
SCl had Magic Arrow en Strafe en liep door hell heen zonder problemen.

En harmony had ik zelfs in een non ama exeptional bow.
Je zou zelfs een full mavina Frost maiden nemen, Mavina is niet duur en heb nog een mav belt :P
Heb je full res +skill en extra cold damage en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
HANS -O-

En idd, ben ook poor as hell :)
Speel je wel voorzichtiger mee als je zelf found "good" stuff vind.
Of stuff die je heb gekregen.

Vooral omdat ik ook geen mule heb en al mijn items in me stash heb.
Bedoel dagger zon dood, dan fleshripper,gerke's,stormspike, LoH, halve sigon weg, low runes.
Alle maal stuff die zelf gevonden en de dure heb gekregen of van hc mule gehaald.

...

BTW BlackBog zit op HC Mule.
Ga je Melee of Nova nec maken ??

Heb voor lvl 19 jade tan lo li la achtige unique hoop posion dagger/kris :)
[/quote]
ga denk ik een nova maken, da's toch meer mijn style :P
Derr_Hans schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:34:
[...]

Bowazon doet het al super met een HArmony in een 3bow skill ama bow :P
SCl had Magic Arrow en Strafe en liep door hell heen zonder problemen.

En harmony had ik zelfs in een non ama exeptional bow.
Je zou zelfs een full mavina Frost maiden nemen, Mavina is niet duur en heb nog een mav belt :P
Heb je full res +skill en extra cold damage en zo :)
bowa zou kunnen, ik heb nog een +3 lvl 14 ward bow en ergens een 4skills bow liggen (elite)

zou instantly zeggen ik doe multi, maar strafe is voor mij mss veiliger, omdat ik dan moet nadenken hoe/wanneer het veilig is om te schieten O-)
mavina belt heb ik ook nog wel, ias gloves geen probleem, dus dat is ook een optie. zo'n flesh armor heb ik ook nog wel, en anders een flayerskin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben ook poor , maar ik overleeg nog met me necro heb nu twee uber keys terror en hatered nu nog destruction, maar of ik nil kan weet ik niet:P. maar ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Miss een summoner necro niks voor jou , hoef je geen godly gear te hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 233705 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:21:
nee, een summon is nix voor mij :( ik moet iets te doen hebben, niet schuilen achter een dik meatshield... ik wil actie, en ik wil het doen, niet iets wat het voor mij doet :P

als ik al ga summonen, dan een dudu; da's al weer minder summon en beter te timen want je kan summonen waar je wil wanneer je wil...

maar goed, wat is het meest viable op classic btw? en meteorb, of een summoner? how about bowa's? LF-java of een auradin?? FoH iets op classic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
Foh is uber support voor blizz sorc bijv. maar als speelchar zou ik hem niet gebruiken.

Maar voor pure rush is orb het beste.
Bow is niet al te best @ classic, evenals summoners java kan wel maar i.s.m lower res (nec)of foh.
anders gewoon teweinig damige.
auradin zelfde verhaal als de rest te weinig damige.

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Sjorzo schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 16:09:
Foh is uber support voor blizz sorc bijv. maar als speelchar zou ik hem niet gebruiken.

Maar voor pure rush is orb het beste.
Bow is niet al te best @ classic, evenals summoners java kan wel maar i.s.m lower res (nec)of foh.
anders gewoon teweinig damige.
auradin zelfde verhaal als de rest te weinig damige.

Sjorzo.
thx, wordt dan dus tijd voor orb 4 of was het al 5 oO

na ja, wilde ook eens light proberen op classic, maar dan toch maar orb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudy_V schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:25:
[...]

Je haalt zo volgens mij geen 125fcr. Wissel je raven voor een 10fcr build en hij is ok (als je een crafted/rare amu met 10+ fcr hebt, maak er dan soj/bk van). Raven voor een hammerdin is ook totale onzin, er zijn ook zat ringen die +20 dex doen, en nog met adds ok. CBF is zinloos voor een hdin.

Mooie spirit trouwens!

Ik heb trouwens een classic rushsorcje gebouwd. Pwnt dia @ Hell met gemak, alleen die cold immunes in de CS he....de Seiss is nog wel te doen met static +hydra, maar om dat recept nou bij alle undead mages te herhalen, gaat wat ver.

Al een gosu +80% def 24fhr 26fr 24cr 60life demonhide armor gevonden.... erg lekker....
Ooops! Vergeten te vermelden: draag 2pala / 10fcr / wat res amu

Tuurlijk ga ik voor 125% FCR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
ik zelf heb een orb/fireball op classic en dat gaat best goed.

gotofrush
lvl 68

stats:
60 str (als ik ooit een goede ward vind)
54 dex door items
305 vit 737 life
55 energy. 234 mana

res: 90/90/90/90

skills
20 orb
20 cold mastery
1 static
5 preq

1 fire mastery
20 fireball 549-624 dmg
8 fireball

ice bolt maxxen voor de synergie heeft weinig effect, geeft per punt maar 2% meer dmg

heb als gear:

full iratahs set:
+10 max resist
20 res +15 van amu
shield: 3 pdiamonds large shield
armor: dark glow +5 max resist, 10 res
ring1: 2 dex, 15 energ, 7% li res, 1 mana per kill
ring2: 5 energ, 25 mana, 14 fi res, 6 poi res
boots: 30 fwr, 35 li res, 9 poi res
wapen:
wand:
10fcr
27 cold res
36 li res
26 poi res

wel weinig fcr maar al genoeg mules/hf dummies naar hell gebracht dus best wel viable. alleen andriel en duriel zijn best wel lastig maar daarna kan ik in LOD met mun hammerding verder rushen naar de hf en eventueel act 5.

heb btw ook een low encher en bo barb dus als je hulp nodig hebt roep je maar.

[ Voor 5% gewijzigd door mrboomblaster op 25-09-2007 16:51 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Anoniem: 233705 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:21:
Ja daar ben ik wel voor in! Maar wat zou een goede setup zijn? Skells en Skel mastery vooral? Of ook mages/revive? Ik word nooit wijzer van alle builds. :p

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Sowieso max Raise Skeleton en Skeleton Mastery, 1 punt in de rest van de summon tree, behalve misschien Fire Golem. 1 punt in Amplify Damage en Decrepify. Voor Hardcore misschien ook handig wat punten in Dim Vision te stoppen. En natuurlijk Corpse Explosion maxxen :)

• Xerox
  • Nu online
En als ik samen met een vriend een necro maak, altijd samen spelen en nooit alleen, dan is 't toch beter als ik bv corpse explosion neem, dat hij dan Poison Nova doet?
Of zal hij voor iets anders moeten gaan?

Zullen skel magi helpen? Of zullen ze direct doodgaan? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Xerox op 26-09-2007 01:10 ]

• tollo71
  • Niet online
Burnedphoenix schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:57:
[...]

Ja daar ben ik wel voor in! Maar wat zou een goede setup zijn? Skells en Skel mastery vooral? Of ook mages/revive? Ik word nooit wijzer van alle builds. :p
Fishymancer (guide van Nightfish). Zeer uitgebreide guide voor Summoner.

Gisteren 10x gebrobeerd een 35% spirit te maken in 40% Sacred Targe. Niks dus. Laatste poging is een 33%. Daaaaag runes.......
Jammer, maar we leven nog :)

• kwakke01
tollo71 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 06:33:
[...]

Fishymancer (guide van Nightfish). Zeer uitgebreide guide voor Summoner.

Gisteren 10x gebrobeerd een 35% spirit te maken in 40% Sacred Targe. Niks dus. Laatste poging is een 33%. Daaaaag runes.......
Jammer, maar we leven nog :)
jammer van de runes idd. heb de mazzel gehad dat ik deze ladder al 3x een 35% heb gemaakt :) 1 voor mn pally; 1 weggegeven, en 1 verkocht vor 50 fg (35/110/8) :D

gister eff gestart met mn necro; lvl 11 nu in normal a5 anya/book done :) Da's toch wel een voordeel als je iig een high lvl hebt die je iig door normal & NM kan brengen :)

nu eff levellen zodat ik wat str charms kan gebruiken om te buggen. gebruik nu een gnasher (+8str) en een set-shield (+10) en wat str charms met zonder lvlreq :) 40 atm, maar moet naar 60 voor de sigonparts die ik van roy heb gekregen...

Burnedphoenix schreef op woensdag 26 september 2007 @ 01:09:
En als ik samen met een vriend een necro maak, altijd samen spelen en nooit alleen, dan is 't toch beter als ik bv corpse explosion neem, dat hij dan Poison Nova doet?
Of zal hij voor iets anders moeten gaan?

Zullen skel magi helpen? Of zullen ze direct doodgaan? :)
Skel mages zijn voor Lower Resist anders heb je er niks aan.
Skelly + amp is goede damage.
1pt Revive is ook nuttig en qua golem heb je 2 keuzes.

Clay Golem en Iron Golem.
Clay heeft slow effect, er zijn geen 2 clays nodig.
een Iron Golem "insight" is ook leuk.

Maak een low insight (voulge ofzo) liefst zo min mogelijk damage.
Cast op deze insight je Iron Golem.

Zorg voor genoeg life op je golem.
Golem Mastery

Zo heb je insight en zelf nog 2 vrije keuzes op jullie mercs :P

aan wie had ik die 35% spirit monarch ook alweer gegeven? was een bijna perfect spirit (miste 1 mana) in een 15%ed monarch, 171 def.....

• Xerox
  • Nu online
Derr_Hans schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:20:
[...]

Skel mages zijn voor Lower Resist anders heb je er niks aan.
Skelly + amp is goede damage.
1pt Revive is ook nuttig en qua golem heb je 2 keuzes.

Clay Golem en Iron Golem.
Clay heeft slow effect, er zijn geen 2 clays nodig.
een Iron Golem "insight" is ook leuk.

Maak een low insight (voulge ofzo) liefst zo min mogelijk damage.
Cast op deze insight je Iron Golem.

Zorg voor genoeg life op je golem.
Golem Mastery

Zo heb je insight en zelf nog 2 vrije keuzes op jullie mercs :P
Ah zo, maar als je je iron golem cast, ben je je wapen kwijt? Voor hoe lang, krijg je hem terug?
Ik weet er verder niks van, kon niet vinden op google etc.
Dus je samenvatting: Voor SM en RS gaan, dan amp spammen.
Golem: Clay Golem voor de 1, Iron Golem (Insight) voor de ander?
Ik voor Corpse Explosion, hij ook gewoon om mijn rug te dekken of voor Poison Nova/Bone Spear oid gaan?

Verder zijn er alleen de skills (curses) nodig die op de Fishymancer guide staan?

Ja, veel vragen, veel duidelijkheid. :p
Alvast bedankt. :)

Zo, even een berichtje vanuit hiroshima. Het memorial museum is erg indrukwekkend.

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:31:
Zo, even een berichtje vanuit hiroshima. Het memorial museum is erg indrukwekkend.
WE WILLEN PICTS!!!!!

goed om te horen dat het goed gaat in the east...
we hebben hier nog steeds een plekje vrijgehouden voor je op de server :P

• tollo71
  • Niet online
Ik mis je Pheno. Veel te positief hier het forum tegenwoordig 8)

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-04 21:14
ik dacht bijna dat je terug was... mn mf-en ging ineens een stuk slechter ;)

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Mooneater schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:27:
[...]

Nogal, en dat straalde op mij over :')

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-01 16:47
Ah zo, maar als je je iron golem cast, ben je je wapen kwijt? Voor hoe lang, krijg je hem terug?
Klinkt leuk, ik wist niet eens dat je iron golem insight heeft op die manier.
Je wapen ben je voorgoed kwijt, je golem ook als die dood gaat of als je een andere golem cast.
Als je de insight golem kiest kan je beter golem mastery lvl 2x hebben en summoned resist 1x (wat easy is met + skills).
peke schreef op woensdag 26 september 2007 @ 17:21:
[...]

Klinkt leuk, ik wist niet eens dat je iron golem insight heeft op die manier.
Je wapen ben je voorgoed kwijt, je golem ook als die dood gaat of als je een andere golem cast.
Als je de insight golem kiest kan je beter golem mastery lvl 2x hebben en summoned resist 1x (wat easy is met + skills).
insight is dan nog best cheap, maak maar is een iron golem uit een pride :P concentration aura :D, met een act1 merc met faith bow (fanatism)

of wat dacht je van deze setup?

the Auramancer

merc: act2 offensive nightmare met infinity (might en conviction)

golem: pride cv of ca (concentration)

zelf:
Beast axe (fanatism)
phoenix monarch (redemption)
dragon body armor (holy fire)
dream coronet (holy shock)

decripify geeft je een soort van freeze/slow effect

dragon en dream zijn voor de leukigheid als aura

aura's
might
conviction
concentration
fanatism
redemption
holy fire
holy shock

duurste build ooit denk ik, maar wel vet lijkt me :P

Anoniem: 182205

dat jullie dit spel nog spelen :D

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 18:46
Het is duidelijk niet de week van de lightsoso's op HC aangezien ik m'n lvl 85 soso ook heb mogen begraven :(

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Jacub86 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:29:
Het is duidelijk niet de week van de lightsoso's op HC aangezien ik m'n lvl 85 soso ook heb mogen begraven :(
Die is zeker balen :), vooral omdat ie al zo hoog was. Gewoon opnieuw beginnen, je bent zo weer lvl 80 ;)
Mooneater schreef op woensdag 26 september 2007 @ 15:27:
[...]

Nee, de servers gaan pas weer baggeritems geven als ik over een ruime week terug ben.
Mark, zit je mijn d2jsp gold pw aan het resetten? Ik heb opeens 2 mailtjes met die mededeling :')

De wa d2jsp? nu even in normaal nederlands graag

• kwakke01
Pheno79 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:53:
[...]

Nee, de servers gaan pas weer baggeritems geven als ik over een ruime week terug ben.
Mark, zit je mijn d2jsp gold pw aan het resetten? Ik heb opeens 2 mailtjes met die mededeling :')
alsof dat uitmaakt; je account is toch al leeggeroofd :+

mn poisonnec is inmiddels lvl 34, en doet redelijke dam; nu nog eff mn merc aankleden en we kunnen naar NM :) (of wat pubby br's ofc :P

oh als je hem nodig hebt; hij heet NG-GoTtoxic :)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 27-09-2007 10:36 ]

Anoniem: 169304

Ik ben net weer begonnen met diablo 2, en voor het eerst besloten om een ladder character aan te maken (HC).
Ik vroeg mij af of er veel geduped word in de nieuwe ladder, of dat dat nu echt gefixed is. Het zou mij echt leuk lijken als ik kan ruilen, maar met gedupete items vind ik er niks aan..
Anoniem: 169304 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:36:
Ik ben net weer begonnen met diablo 2, en voor het eerst besloten om een ladder character aan te maken (HC).
Ik vroeg mij af of er veel geduped word in de nieuwe ladder, of dat dat nu echt gefixed is. Het zou mij echt leuk lijken als ik kan ruilen, maar met gedupete items vind ik er niks aan..
dupes zijn niet gefixed, www.d2jsp.org en have fun op lame HC :)

• tollo71
  • Niet online
Jongens, ik heb een "probleem". Ik heb steeds meer last van een soort generatiekloof.
Ik kan het als realtief oude (letterlijk en figuurlijk) D2-speler allemaal niet meer volgen.
Zo veel nieuwe GoT-ers, met op GoT soms nog een andere naam dan de accountnaam in D2. Die dan ook in de naam van hun chars niet eens een verwijzing doen naar de GoT-naam of accountnaam.
Ik speel tegenwoordig samen met chars waarvan ik niet weet van wie ze zijn. Lees ik op GoT dat iemand iets nodig heeft (items, rush, hulp etc.), kan ik ze niet vinden.
Vroegah, bij de meeste old-skool GoT-ters is dat geen probleem (Kwakke=Kwakke, Pheno=Pheno, Dalyxia = Dalyxia, Boom=Boom, tja al lastiger: Dedl = Derr-Hans etc.) en haal ik ze er door de tekt in-game er wel uit (Pheno kan iedere naam verzinnen maar verraad zich toch wel door zijn geklaag 8) ).

Dus hierbij mijn vraag:
Kunnnen jullie deze "oude" man een plezier doen en je chars iets meegeven van je account/GoT-nick? Kan ik mooi iedere keer de afgang voorkomen als ik weer eens niet weet wie wie is, wie er net weer RiP is of wel/geen BO-er/Encher heeft etc.

Misschien een beetje afgezaagd maar is een soort "clan" sign alla [GoT]KwakkaHamma, [GoT]BoomsBO etc. niet erg makkelijk?

• Mooneater
tollo71 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:58:
Jongens, ik heb een "probleem". Ik heb steeds meer last van een soort generatiekloof.
Ik kan het als realtief oude (letterlijk en figuurlijk) D2-speler allemaal niet meer volgen.
Zo veel nieuwe GoT-ers, met op GoT soms nog een andere naam dan de accountnaam in D2. Die dan ook in de naam van hun chars niet eens een verwijzing doen naar de GoT-naam of accountnaam.
Ik speel tegenwoordig samen met chars waarvan ik niet weet van wie ze zijn. Lees ik op GoT dat iemand iets nodig heeft (items, rush, hulp etc.), kan ik ze niet vinden.
Vroegah, bij de meeste old-skool GoT-ters is dat geen probleem (Kwakke=Kwakke, Pheno=Pheno, Dalyxia = Dalyxia, Boom=Boom, tja al lastiger: Dedl = Derr-Hans etc.) en haal ik ze er door de tekt in-game er wel uit (Pheno kan iedere naam verzinnen maar verraad zich toch wel door zijn geklaag 8) ).

Dus hierbij mijn vraag:
Kunnnen jullie deze "oude" man een plezier doen en je chars iets meegeven van je account/GoT-nick? Kan ik mooi iedere keer de afgang voorkomen als ik weer eens niet weet wie wie is, wie er net weer RiP is of wel/geen BO-er/Encher heeft etc.

Misschien een beetje afgezaagd maar is een soort "clan" sign alla [GoT]KwakkaHamma, [GoT]BoomsBO etc. niet erg makkelijk?
voor deze jonge jongen hier gaat het wel redelijk op geloof ik (Mooneater == Mooneater) -- al mijn chars hebben GoT erin (sterker nog, mn games ook -- vaste prik: GoTme en GoTit)

maar hoe zit het nou met dedl? dedl = derr-hans , maar op hetzelfde moment is er een GoTter die ingame door de "oudjes" Hans genoemd word, en dat is dan weer Kwakke? aargh!

• tollo71
  • Niet online
Dedl ligt inderdaad al een hele tijd dwars :)
Moon, bij jouw is het ook duidelijk. Alleen de chars nog niet helemaal, toch?
Dus: [GoT]aFullMoon volgende keer 8)

• Sjorzo
mijn hcl acc's n4b, nab(dit is hardcore classic) en got.

De rest is softcore en dus niet interesant.
Al mijn chars hebben GOT in hun naam meestal vooraan: Gotmail Gotspam Gothax GotClass GotLogic.

Sjorzo.

• tollo71
  • Niet online
Sjorzo schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:41:

Al mijn chars hebben GOT in hun naam meestal vooraan: Gotmail Gotspam Gothax GotClass GotLogic.

Sjorzo.
Tja, dat GoT in de naam is prima. Alleen een verwijzing naar je GoT/D2 account is wel makkelijk. Ik weet dat ik met GoT-ers speel (vrijwel allemaal GoT in de naam), alleen met wie weet ik zelden.

• kwakke01
Sjorzo schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:41:

Sjorzo.
yep, en mijn acct naam is altijd iets met kwakke of ng-kwakke, of kwhc (demoliscelly = een uitxzondering, nmaar daar staat alleen nog een NL-soso op...)

meeste van mn chars zij herkenbaar aan NG ervoor (verwijzing naar mijn rip-count denk ik --> new game oO )

Mijn nec is voor de puzzelaars onder ons -> NG-GoTtoxic ;) maar goed, je weet het zo als je met mij hebt gespeeld; altijd op dezelfde dag bedanken, want de volgende dag is mn char meestal wel RIP :P

tollo71 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:20:
DeD <- kom weer van mijn oude rainbow six clan :P
De meeste noemen me dedl :P
En ja komt niet over een met derr_hans :P
Zelf heet ik niet eens Hans maar Roy :)

Zal volgende keer Derr in men naam zetten of DeD
Bijvoorbeeld :

DerrMotherOfGoT (sorc to be)
of
DeDMotherOfGoT (sorc to be)

Zal voor jou even mijn huidige chars noemen.
Schrijf ze op een post it en plak ze op je monitor :P

GoTofAnimals = Summon Druid
iAmGoT = Support Smite
GoTtoPokeU = DaggerZon

Oja weet dat het Der met 1 r hoort te zijn :P

Mark is ook moeilijk hoor,
account morp2
char naam DarkBite, Reviva_three :P

Helemaal geen herkenning aan GoT :P

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 27-09-2007 15:10 ]

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:55

Flapmo

and back is gigi!

flapmo is gewoon flapmo :p.

en als je te lui bent om whois te doen dan moet je gokken >:).

charnames vaak wel iets van iGoT erin.

[ Voor 90% gewijzigd door Flapmo op 27-09-2007 15:12 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Anoniem: 233705 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:59:
De wa d2jsp? nu even in normaal nederlands graag
het password dat je nodig hebt als je wat wilt uitgeven op d2jsp.

En tollo, ik hoef mezelf niet te verbergen. Ik ben diegene zonder gear.
Als ik terug ben weet ik nog niet of ik begin, ik loop ver achter en heb niet zo heel veel zin om weer van scratch te beginnen. Ik schijn al leeggeroofd te zijn, lees ik net van kwakke :')

En ik ben op een 10 bij 20 meter plasma scherm geweest! Bij de hiroshima carps. Honkbal dus :)
Echt briljant die japanners die echt helemaal wild gaan. En een bal gevangen :7

En nu nog even nagaren, daarna slapen.

• Mooneater
tollo71 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:20:
hey hey!

GotSoft & GotSofter (mn sc chars)
GotMatrix (mn Bonemancer to be) (die spears zien er uit als kogels in de matrix..)
iGotBones (mn Bonemancer rip)
iGotYouFired (mn fire/orb soso rip)

dus dat GoT zit er wel in hoor :P -- maar er zit idd nix van Moon in 8)
Pheno79 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:26:
[...]

Als ik terug ben weet ik nog niet of ik begin, ik loop ver achter en heb niet zo heel veel zin om weer van scratch te beginnen. Ik schijn al leeggeroofd te zijn, lees ik net van kwakke :')

En ik ben op een 10 bij 20 meter plasma scherm geweest! Bij de hiroshima carps. Honkbal dus :)
Echt briljant die japanners die echt helemaal wild gaan. En een bal gevangen :7

En nu nog even nagaren, daarna slapen.
Er is een mule voor HC speler waar wel wat op zit, verder heb ik ook nog steeds gheen uber gear.
Alleen men DaggerZon begin ergens op te lijken.

Spullen van Mule gepakt, Spullen getrade (had 6fg nu nog 2fg)
Daggerzon krijgt dus flesh ripper / gerke's / gore's /low kira's/ almost perf Verdungo's.
Dat is dan ook echt alle gear wat een beetje waarde heeft.

Trouwens die verdungo (40 vita 14%DR was maar 2fg en kira 53% ook)

En je kan altijd met Hans melopen, die start toch zo vaak een nieuwe char :P
Jacub ook trouwens :P

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:26:
[...]

Heej Pheno, dat bedoel ik nu. We hebben je gemist.
Je loopt helemaal niks achter hoor. Alleen Bart heeft extreem uber-gear. Boom heeft hele goede gear en de meesten (me incl.) kloten maar wat aan met mid-rune RW's en low-mid uniques.
Wanneer ben je terug?

Dalyxia schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:43:
[...]

dupes zijn niet gefixed, www.d2jsp.org en have fun op lame HC :)
Vroeger (diablo 1) had je ook legit only guilds etc, zijn er nu ook nog communities waar je er zeker van kan zijn dat het legit is? of is dat gewoon te naief :?

Anders maar gewoon alles solo

• kwakke01
tollo71 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:08:
[...]

Heej Pheno, dat bedoel ik nu. We hebben je gemist.
Je loopt helemaal niks achter hoor. Alleen Bart heeft extreem uber-gear. Boom heeft hele goede gear en de meesten (me incl.) kloten maar wat aan met mid-rune RW's en low-mid uniques.
Wanneer ben je terug?
ik heb alleen spirit rw op mn pally :P

Heb nog gores & dracs, dus das misschien wel lache op mn poison-nec, alleen dracs kunnen al meteen niet, want dat worden ofc to's ;( na ja, moet nog eff kijken; kan een death's web kopen voor 15, dus die pak ik denk ik maar mee :) -40 resi is wel lekker op mn enemy :P paar facets mee, en ik doe GOSU dam :P

• Xerox
  • Nu online
Is der iemand van SCL online die tijd heeft om een rushje te doen door normal? :)

• WhiteWolf118
  • Laatst online: 01-05-2024
wordt er vanavond nog op nightmare gebaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende week vrijdagavond land ik, als het even tegen zit.
En ik heb nog wat Wii gedoe dat als het goed is als het uit is (hier ligt er echt veel meer overigens....). Dus verwacht me niet op bnet voor de komende maand :p

Straks naar het mazda museum, met de oude modellen en de robotband waar ze die bitches maken :7 En de nieuwe future modellen die daar al te zien zijn.
Het is nu 9 uur hier, dus tijd zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 02:03:
Volgende week vrijdagavond land ik, als het even tegen zit.
En ik heb nog wat Wii gedoe dat als het goed is als het uit is (hier ligt er echt veel meer overigens....). Dus verwacht me niet op bnet voor de komende maand :p
Wij verwachten je echt wel weer volgende maand Pheno! Je broertje doet ook weer mee, dus het komt helemaal goed met de items 8). Die gast is rapper dan wij allemaal!

[ Voor 27% gewijzigd door tollo71 op 28-09-2007 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
Mijn Bnet account is Kiirto2. Characters:
iGoTBoltsForU --> Die ene cleric
DoMeAFlavor --> Orb soso mf/boost
iGoTaDream --> Enchantress die nog aangekleed moet worden.

Ik ben gister ook nog gescammed op d2jsp. Ik gaf items, hij verliet de game zonder leave message. 5fg misgelopen, tal belt, 2 crap nagels en frostburns kwijt. :') Ik had hem eigenlijk eerst moeten laten geven, mja whatever. Weet ik dat voor de volgende keer, om ook posts etc te checken bij crapitemtrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 169304 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:59:
[...]

Vroeger (diablo 1) had je ook legit only guilds etc, zijn er nu ook nog communities waar je er zeker van kan zijn dat het legit is? of is dat gewoon te naief :?

Anders maar gewoon alles solo
Ligt eraan, ga jij HR's traden dan weetje dat de kans op Dupes zeer hoog is :)
Speel je met ons mee, dan zal je niet ge TPPK worden :P mits HC.

SC TPPK is wel heeeel erg lame :P

En qua items zijn wij er ook voor je.

Uniques ben je wat meer zekerder van dat het geen dupe is.
Dupen is wel moeilijker gemaakt maar wordt dus nog steeds uitgevoerd.

Zelf trade ik niet veel, en als ik trade is het stuff wat redelijk vaak dropped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k, thanks voor de info. Weet dat het allemaal newbie vraagjes zijn.

Hoe word er bepaald wie wat krijgt als je gezamelijk een baal run doet? in een hoop gevallen lijkt het me dat je gewoon logisch kunt nadenken, maar stel een zod rune valt (ff extreem voorbeeld), wat dan?

Als je met een paar GoTers aan het spelen bent neem ik aan dat het vriendelijk gaat en dat men dus niet zo snel mogelijk klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 169304 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:32:
k, thanks voor de info. Weet dat het allemaal newbie vraagjes zijn.

Hoe word er bepaald wie wat krijgt als je gezamelijk een baal run doet? in een hoop gevallen lijkt het me dat je gewoon logisch kunt nadenken, maar stel een zod rune valt (ff extreem voorbeeld), wat dan?

Als je met een paar GoTers aan het spelen bent neem ik aan dat het vriendelijk gaat en dat men dus niet zo snel mogelijk klikt.
Kan afspraken maken.

Snel Klikken (wat meestal door mark gewonnen wordt :( )
Of
Om de beurt op volgorde de drop.
round 1 ik round 2 jij round 3 iemand anders enz enz enz.
Zorg er voor dat de laaste hit door de persoon gemaakt wordt met hoogste MF.

Dit is soms wel naar als je dan iemand hoort roepen yay een soj en je staat er bij te kijken.
Volgende ronde ben jij aan de buurt en je roep YAY ALLEEN MAGIC ITEMS :( :+

[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 28-09-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Back in Belgium! :7

Mijn chars hebben allen Don in hun naam buiten mijn Boo-barb maar daar "speel" ik niet mee; handig toch?!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben niet rap, ik heb alleen goede gear met me necro en ama ;) meer niet:P. Me druid is wat lastiger maar dat komt denk ik dat je deze skill niet gewend bent dus moet nog even oefenen.
Nu speel ik even fifa 2008, heel erg leuk. Maar blijf ook diablo alleen maak niet meer zoveel chars:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:15:
Back in Belgium! :7

Mijn chars hebben allen Don in hun naam buiten mijn Boo-barb maar daar "speel" ik niet mee; handig toch?!
Weee Yago :)
Welcome Back m8

Leuke vakantie gehad :P
Anoniem: 233705 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:20:
Ik ben niet rap, ik heb alleen goede gear met me necro en ama ;) meer niet:P. Me druid is wat lastiger maar dat komt denk ik dat je deze skill niet gewend bent dus moet nog even oefenen.
Nu speel ik even fifa 2008, heel erg leuk. Maar blijf ook diablo alleen maak niet meer zoveel chars:p
Ja maar volgens mij heb jij je MUIS KLIK SPEED op super fast gezet.
De Uniques zijn al weg voordat ik op Alt kan drukken als ik met jouw mee loop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahahha nou valt wel mee:P. allen mijn muis is in geklikt:P. Of ik heb gewoon een snelle vingers ;)
maar als het iets voor jullie is dan geef ik het ook af, zo ben ik dan ook wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:27:
hahahha nou valt wel mee:P. allen mijn muis is in geklikt:P. Of ik heb gewoon een snelle vingers ;)
maar als het iets voor jullie is dan geef ik het ook af, zo ben ik dan ook wel weer ;)
Voorbeeldje vorige ladder :P

BaalRun -> Trone lopen naar baal -> Halvewegen wordt er een monster gekilled -> Zag wat groene letters begon met A meer zag ik niet -> Weg foetsie -> Message van Mark -> LOLz TAL AMU :P

Dat bedoel ik nou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahah tja soms zit het mee soms zit het tegen :)
Bedoel hoeveel geluk kun je hebben als zoiets valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Derr_Hans schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:23:
[...]

Weee Yago :)
Welcome Back m8

Leuke vakantie gehad :P

[...]
Jazekers!
Vandaag met mijn broertje een PC halen in duitsland + bouwen, vanaf moregn ofzo (misschien straks al) ben ik terug online!
Moet ook nog een boel lezen op de fora !!!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Heeej Don, welkom terug. Lekker geweest zeker? Azie toch?
Jij bent inderdaad een van de weinigen die netjes zijn naam verwerkt in zijn chars :)
Toch wel makkelijk hoor.

Enne Mark, jij bent inderdaad extreem snel met de muis. Ik denk iedere keer dat we pech hebben als er na een rondje Baal weer alleen maar blauwe items liggen. Totdat dan jouw vraag komt: "Iemand Nightsmoke of Venom Grip"?
Ik probeer het niet eens meer......

Als je weet dat je met een groepje een hele serie runs doet kun je inderdaad mooi de drop-afspraak maken. Werkt prima, alleen een kwestie van geluk dan.

@Boom: Zit er op jouw mules ergens een paar Bloodfists? Die dingen vallen normaal bij bosjes maar ik heb er nog geen gezien dit keer.
@Kwakke: Ik denk dat ik jou mijn Spirit moet laten maken...... heb het nu zo'n 12 x geprobeerd. Nog steeds geen 35% fcr.

Heeft iemand een char dat snel en safe Nita kan runnen voor D-keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn summoner redt het wel maar is niet super snel. Me ama kan het ook maar die moet ik nog wat lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:33:
[...]

Spullen getrade (had 6fg nu nog 2fg)
newbie questions for the win!!! : Wat is fg?

ik zie het ook bij trade forums staan enzo, neem aan iets wat als currency gebruikt word?

p.s. Ik speel eigenlijk al 10 jaar diablo (net als een hoop andere hier vermoed ik) en heb al veel HC characters gemaakt, maar dit is gewoon mijn eerste keer op b.net. ben dus verder geen uber beginner ofzo (niet dat ik jullie dalijk afschrik om samen een run te doen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 169304 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:57:
[...]

newbie questions for the win!!! : Wat is fg?

ik zie het ook bij trade forums staan enzo, neem aan iets wat als currency gebruikt word?

p.s. Ik speel eigenlijk al 10 jaar diablo (net als een hoop andere hier vermoed ik) en heb al veel HC characters gemaakt, maar dit is gewoon mijn eerste keer op b.net. ben dus verder geen uber beginner ofzo (niet dat ik jullie dalijk afschrik om samen een run te doen :p)
FG is Forum Gold van de trade site d2jsp "link" brengt je meteen @ HC sectie :P

FG is dus geld om iets te kopen.
FG krijg je door te verkopen of door iemand die het aan je doneert.

FG heb je niets aan als je alleen op b.net trade tenzij die gene aangemeld is bij d2jsp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat ik net de darmen van een grote vis op heb :')
Wel lekker overigens, maar de bediening vroeg me wel 2x of ik het echt wilde hebben :7

Ben je al klaar met zelda dan mark, fifa :r
Vandaag de robotarmpjes van de mazda bezig gezien. En een ongelovelijk coole conceptcar op ware grote gezien, damn, geen buitenspiegels maar cameraatjes, koplampen in de grill. Geil ding, helaas niet te koop :7 Hier is ie
Fotos komen nog wel een keer, maar uploaden gaat nogal lastig. Een japans ingesteld toetsenbord ook :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
Leuke auto, rotary power! O+
Wat is er trouwens met het GoT D2 forum gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TeDiZ schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:52:
Leuke auto, rotary power! O+
Wat is er trouwens met het GoT D2 forum gebeurd?
Uhmm niets ??
Wat is er mee, hij werkt hier gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
Hmm als ik via gotdiablo.forum2go.nl ga, dan zie ik een "test page for the SSL/TLS-aware apache installation on web site" Maar http://gotdiablo.forum2go.nl/hardcore-f9.html werkt dan weer wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
TeDiZ schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:16:
Hmm als ik via gotdiablo.forum2go.nl ga, dan zie ik een "test page for the SSL/TLS-aware apache installation on web site" Maar http://gotdiablo.forum2go.nl/hardcore-f9.html werkt dan weer wel. :?
hier doet iet het gewoon... ook gotdiablo.forum2go.nl ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-05 18:46
Was al sinds gisteravond, maar is idd weer voorbij.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:55

Flapmo

and back is gigi!

mazda :X. Crap rotatie motors :p

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 04-05 23:26