Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:02:
[...]

net alvast een anni gekocht voor 35 fg; daarvoor kan je hem niet laten liggen ofc ;)
Kan ik niet iemand inhuren die die d2jsp shit voor mij doet? Ik kom dat soort trades nooit tegen. Heb ooit flink wat gratis weggeven, maar dat doe ik ook nooit meer. Stank voor dank etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:02
Zo,ben goed opweg met mijn smiter. Heb alleen nog een schild nodig en een draculs. Probeer atm een lage draculs te kopen voor lem+pul,maar dat schiet nog niet echt op.
Weet iemand trouwes of dit iets waard is?
jewel lvl 37
30ED
13 stam
21% lr
Attacker takes damage of 5

Ik vraag dit omdat op d2jsp soms de gekste dingen belachelijk veel waard zijn, snap nog niet helemaal waar de waarde dan vandaan komt.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Pheno79 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:29:
[...]

Kan ik niet iemand inhuren die die d2jsp shit voor mij doet? Ik kom dat soort trades nooit tegen. Heb ooit flink wat gratis weggeven, maar dat doe ik ook nooit meer. Stank voor dank etc.
topic van tellmestory; staan er nog een paar voor 50 fg denk ik...

gewoon regelmatig kijken, en toehappen als het moet...

je gloves laat ik schieten tollo, 25 fg voor een paar gloves is me te veel atm :/

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:10:
Ik drink wel maar 4 avonden in de week is wel een beetje aan de hoge kant O-)

Het lijkt trouwens dat telkens wanneer ik iemand gear geef (Tollo nagelaten) dat ze de volgende dag RIP gaan :o toeval of ben ik cursed?

p.s. je mag je GoT sig wel eens updaten kwakke }:O
Nog geen RIP's in nieuwe ladder :). Volgens oud Tollo-gebruik is dat zeer uitzonderlijk. Ik zat tegen het "nu-ga-ik-voorgoed-stoppen" aantal RIP's aan vorige ladder (meer zoals Kwakke toen en nu 8)).
Misschien brengt jullie gifted-gear mij juist geluk!
Wel ben ik, onder Pheno's hoede, de laatste tijd al een stuk minder roekeloos geworden. Dus overal max. resist, veel in vita, max. block etc.
En ook zeer belangrijk: altijd de stats van de Bosses goed bekijken. Leer verder de aura's van de Bosses kennen (conviction, amped etc.) en kijk erg uit in Dolls&Gloams land.
Ook een goede BO doe wonderen (> verdubbeling HP's).

@Kwakke, als ze op 25fg blijven staan heb ik liever dat jij ze krijgt. Komt wel goed denk ik. Overbied die gast nog eens, wil je 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
vraagje, ik ben met een trapassin bezig (nu lvl 52), maar ik heb echt een serieus mana probleem. Geen punten in energy gestopt natuurlijk, zonde!

Maar, wat ik mij af vroeg, werkt mana leach ook op traps? Of moet ik echt op zoek naar mana after each kill items (en +energy items)

Thanks!

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:59:
[...]

Nog geen RIP's in nieuwe ladder :). Volgens oud Tollo-gebruik is dat zeer uitzonderlijk. Ik zat tegen het "nu-ga-ik-voorgoed-stoppen" aantal RIP's aan vorige ladder (meer zoals Kwakke toen en nu 8)).
Misschien brengt jullie gifted-gear mij juist geluk!
Wel ben ik, onder Pheno's hoede, de laatste tijd al een stuk minder roekeloos geworden. Dus overal max. resist, veel in vita, max. block etc.
En ook zeer belangrijk: altijd de stats van de Bosses goed bekijken. Leer verder de aura's van de Bosses kennen (conviction, amped etc.) en kijk erg uit in Dolls&Gloams land.
Ook een goede BO doe wonderen (> verdubbeling HP's).

@Kwakke, als ze op 25fg blijven staan heb ik liever dat jij ze krijgt. Komt wel goed denk ik. Overbied die gast nog eens, wil je 8)
Ach ik ben niet eens bijzonder voorzichtig met gloams dolls etc, nooit geweest.. ook niet toen mijn sorc mindere gear had. Kwestie van goede BO erbij nemen dan kun je gewoon een stuk meer permiteren. Wel een aantal keren (met bo) bijzonder dicht geweest bij RIP.. een 5~ maal bij nihlatak, een 2~ keer bij hell baals.. maarja, beetje spanning maakt het geheel ook weer een stuk leuker.

Overigens weet ik niet zeker wie ik welke gear heb gegeven, dacht dat ik jou ook wel e.e.a. had gedoneerd yago maar misschien was het toch iemand anders :) Als je iets nodid hebt dan kun je het gerust vragen.. kans is groot dat het nog ergens op mule zit en ik het niet nodig heb.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
[b]
....Ik zat tegen het "nu-ga-ik-voorgoed-stoppen" aantal RIP's aan vorige ladder (meer zoals Kwakke toen en nu 8))......
ik houd me gewoon aan de gemiddelde leeftijd van 76 jaar. elk char dat ouder wordt moet versleten worden :+
done :9

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:11:
[...]

Ach ik ben niet eens bijzonder voorzichtig met gloams dolls etc, nooit geweest.. ook niet toen mijn sorc mindere gear had. Kwestie van goede BO erbij nemen dan kun je gewoon een stuk meer permiteren. Wel een aantal keren (met bo) bijzonder dicht geweest bij RIP.. een 5~ maal bij nihlatak, een 2~ keer bij hell baals.. maarja, beetje spanning maakt het geheel ook weer een stuk leuker.

Overigens weet ik niet zeker wie ik welke gear heb gegeven, dacht dat ik jou ook wel e.e.a. had gedoneerd yago maar misschien was het toch iemand anders :) Als je iets nodid hebt dan kun je het gerust vragen.. kans is groot dat het nog ergens op mule zit en ik het niet nodig heb.
Waarom besef ik nu ook pas dat die boo van zo'n vitaal belang is?
Ik maar in single player games liggen kutten met 660 life en dat terwijl ik na boo van chaf zo'n 1500 hp had!

Chaf welke gear heb je trouwens op je boo barb? Beetje betaalbaar of out-of-the-world-gosu?
Ik vind hem in elk geval wel erg stijlvol !

Heb belangrijke nieuwe info voor mijn rebuild van ArmaGotDon (thx Pheno ;) ), die ik zeker niet links zal laten liggen...
Nu zooi te koop zetten op non-ladder en dan met het fg de boo-barb en de necro in orde zetten...

Als dit dan nog eens mislukt dan ga ik van mega wealthy (soft-core) naar poor-as-a-bum ( maar wel Hardcore >:) ! )

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
yago schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:37:
[...]

........
( maar wel Hardcore >:) ! )
En dat is wat telt 8)

Met BO van een goede Barb scheelt idd een heeeeel stuk Mijn amma heeft dan bijna 5k life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZTeeVeR schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:10:
vraagje, ik ben met een trapassin bezig (nu lvl 52), maar ik heb echt een serieus mana probleem. Geen punten in energy gestopt natuurlijk, zonde!

Maar, wat ik mij af vroeg, werkt mana leach ook op traps? Of moet ik echt op zoek naar mana after each kill items (en +energy items)

Thanks!
Mana pots doen wonderen. Ik gebruik overigens geen shadowmaster maar warrior. Die copycat mij, dus zij zet de meeste traps, zodat ik mijn mana net zo snel verpats :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:45:
[...]

topic van tellmestory; staan er nog een paar voor 50 fg denk ik...

gewoon regelmatig kijken, en toehappen als het moet...

je gloves laat ik schieten tollo, 25 fg voor een paar gloves is me te veel atm :/
Nu dus al te laat wss. Zoals gevraagd, kan ik niemand in huren. Ik krijg toch niets gedaan op d2jsp. marrowalk zou goedkoop moeten zijn, behalve als ik bied :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:20:
[...]

Nu dus al te laat wss. Zoals gevraagd, kan ik niemand in huren. Ik krijg toch niets gedaan op d2jsp. marrowalk zou goedkoop moeten zijn, behalve als ik bied :')
zeg maar en ik koop er 1 voor je als je wilt...

-edit- goedkoopste (en laatste goedkope) is nu 60, met een c/o van 50...

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 22-08-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
jaja daar is tie weer. toch maar vanaaf weer proberen. ben van het weekend ook begonnen op classic om een char rusher te maken: orb soso met fire wall als 2e toverspreuk. inmiddels lvl 61 en net op hell aangekomen.

mss iemand die ook classic zit mij naar cs kan rushen en helpen lvlen tot een lvl 80 zodat mun vuurmuur op een goede lvl zit zodat ik die irrie cold immunes aankan.

@yago: een goede BO-barb heb je best snel voor mekaar. wel ff shoppen voor 2x bo spearen geeft je al +6 skills en armor met hel+amn+nef er in ook nog eens +2 en IK helmpje. dus best wel cheap en toch veel winst (lees minder snel RIP)

eerst maar eens wat zooi mfen want die hammerding heeft een rip eeeuh rib uit me lijf gekost.\

edit: oh ja mun classic account is classicboom

[ Voor 3% gewijzigd door mrboomblaster op 22-08-2007 17:41 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:29:
[...]

http://gotdiablo.forum2go.nl/d2jsp-trader-gezocht-t112.html

^^^ dus, wie bied zich aan om voor 2 man op d2jsp te traden? :)

btw, zeurende vriendinnen?, ze zit nu op de bank bij mij :P, duss, dat wordt niks vanavond met D2 :P en "vroeg gaan slapen" is er ook niet bij, of ik moet graag op de rode zee varen.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:27:
[...]

http://gotdiablo.forum2go.nl/d2jsp-trader-gezocht-t112.html

^^^ dus, wie bied zich aan om voor 2 man op d2jsp te traden? :)

btw, zeurende vriendinnen?, ze zit nu op de bank bij mij :P, duss, dat wordt niks vanavond met D2 :P en "vroeg gaan slapen" is er ook niet bij, of ik moet graag op de rode zee varen.... :N
Haha.. als het nou hardcore was het ik het wel willen doen voor je.. maar op sc ben ik niet op de hoogte van de prijzen/recente trades dus zou ik nooit echt effectief kunnen trade.

Edit: Mijn merc gear is af (Behalve phoenix monarch.. is me nog iets te duur .. vex vex lo jah = 800fg)
Afbeeldingslocatie: http://img114.imageshack.us/img114/1900/screenshot140wg4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/9905/screenshot141io8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/9473/screenshot142py1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img68.imageshack.us/img68/1298/screenshot143az0.jpg

Over de BO barb vraag.. hij is heel goedkoop te maken:

2x +3 Warcries (Malah Hell)
1x Warrior runeword (Hel amn nef) --> armor shop je gewoon act2 norm
3socket +3 battle orders helm + ist = 60-70fg~ als je zelf maakt
+3 Warcries amu --> Gamblen of traden (3-5fg)

Dan zit je aan de level 35 BO, koop een torch (low = 50fg) + anni (low = 35fg) = level 39 BO.
Ikzelf zit op 41 dankzij twee skillers extra.

Wat ik er nog bij zou kunnen nemen: 2x soj arach 2x cta3 bo skillers.. maar je kunt met 39 bo gerust een eind vooruit :)

Dus: 65 + 4 + 50 + 35 = 154fg heb je een goede barb.. er vanuit gaande dat je niets van dit zelf hebt. :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:52:
[...]

Haha.. als het nou hardcore was het ik het wel willen doen voor je.. maar op sc ben ik niet op de hoogte van de prijzen/recente trades dus zou ik nooit echt effectief kunnen trade.

Edit: Mijn merc gear is af (Behalve phoenix monarch.. is me nog iets te duur .. vex vex lo jah = 800fg)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Dan zit je aan de level 35 BO, koop een torch (low = 50fg) + anni (low = 35fg) = level 39 BO.

Wat ik er nog bij zou kunnen nemen: 2x soj arach 2x cta3 bo skillers.. maar je kunt met 39 bo gerust een eind vooruit :)

Dus: 65 + 4 + 50 + 35 = 154fg heb je een goede barb.. er vanuit gaande dat je niets van dit zelf hebt. :)
vraagje, waarom guardian angel en kira's? alleen voor res? en hoe zit dat met fcr voor de merc? sanctuary aura is erg goed voor chaos sanctuary nee ik aan? waarom precies? + waarom wizzy en geen hoto? res vs skills? phoenix aura op je merc, krijg jij er dan ook life/mana erbij? of alleen je merc? want volgens mij krijgt je merc er geen life bij als jijzelf redemption aura heeft

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 22-08-2007 23:00 ]

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:59:
[...]

vraagje, waarom guardian angel en kira's? alleen voor res? en hoe zit dat met fcr voor de merc? sanctuary aura is erg goed voor chaos sanctuary nee ik aan? waarom precies? + waarom wizzy en geen hoto? res vs skills? phoenix aura op je merc, krijg jij er dan ook life/mana erbij? of alleen je merc? want volgens mij krijgt je merc er geen life bij als jijzelf redemption aura heeft
Guardian Angel en Kira's inderdaad voor res. In CS krijg je namelijk regelmatig Lower Res op je, dus res stacken is goed. Heb nu 143res op merc, dus zelfs al krijgt hij lower res/conv op zich zal hij het overleven. Duurdere (betere) optie is natuurlijk eth bugged CoH + eth Shako maargoed.. duur.

FCR is niet bijzonder belangrijk aangezien hij soieso amper damage doet, is hij ook niet echt voor bedoelt.. hij freezed monsters en doet zijn aura's :)

Sanctuary geeft knockback en damage to undead.. dus alles in CS behalve fire lords.. en die zijn soieso niet moeilijk. Knockback is gewoon erg nuttig vooral als je snel cs door moet en er bv. monsters op seal staan, teleport je er heen en alles word ge-knockbacked en je kunt erop drukken. Bovendien doen monsters geen damage wanneer ze ge-knockbacked worden, terwijl jij ze wel kunt raken.
Wizzy voornamelijk vanwege +mana regen (geen insight/redemption atm) + FCR.. als ik een +2 pally +10fcr +10dex +40 life +40 mana +res (oid) koop/vind dan zal ik van wizzy naar hoto gaan. Voorlopig staat 125%FCR voorop. En wizzy is natuurlijk stijl :)

Redemption op merc geeft hemzelf en mij life/mana, ik heb zelf geen redemption geskilled dus dat zou ik even niet weten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 00:17 ]

• pingkiller
Mijn smiter is zo'n beetje klaar qua equip,tenminste,hiermee moet ik ubers aankunnen. Is er hier toevallig iemand die ubers doet met een smiter? Ik zou graag een keer meegaan om te kijken hoe dat gaat.
Btw,weet iemand wat een stormlash waard is @ scl?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
pingkiller schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 01:31:
Mijn smiter is zo'n beetje klaar qua equip,tenminste,hiermee moet ik ubers aankunnen. Is er hier toevallig iemand die ubers doet met een smiter? Ik zou graag een keer meegaan om te kijken hoe dat gaat.
Best wat, op d2jsp 10fg. Is er iets speciaals waar je naar op zoek bent? Zoek al tijden een stormlash namelijk op scl :D

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

• kwakke01
atm geen smiter maar ubers met een smiter is niet heel erg moeilijk zeg maar...

standaard uitzet voor een cheap-ass smiter:

heavens light 2 shealed
guillaume's face
smoke (ikzelf ben dol op een GA)
PD-HoZ
Gore riders
draculs
highlords
en resist ringen en resi-charms

that's all.

eerst leg je mephy neer met salvation aan (of >lvl15 conviction)
daarna baal & dia ,1 voor 1of tegelijk; maakt niet zoveel uit zolang je dracs hebt :P

zolang je een base life hebt van ~1K of meer moet dit geen probleem zijn.

chaffy heeft geloof ik een goeie smiter, dus je zou hem eff kunnen vragen.

Gister eff mn bowa geleveled, zodat ie nu klaar is voor een mooie NM rush.

lvl 47 nu en heeft aan:

raven
dwarf
Pamethist/Pemerald/Pdiamond death mask (om de goldstrike te kunnen dragen; blackhorn in de stash)
goldstrike arch
slikies
goldwrap
nOOb-set gloves met 30% coldres
hawkmail
saracens 12/21

merc
insight bill lvl15
eth rockfleece
helm met 1 flawed ruby oO

mis atm nog een beetje resists, maar dat komt wel goed als ik eenmaal mn smoke boneweave aankan (700def)

• yago
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:52:
[...]

154 fg is niet echt goedkoop vind ik maar zoals je al aangeeft, je moet ook niet ALLES kopen natuurlijk. Dit helpt me in alle geval weer een stuk vooruit naar de ultimate Boo-barb.
Na mijn verlof zullen de WC skillers immers ook nog maar een nikkel kosten dus dan kan zijn stash ook lekker vol!

*Don_holio

Verwijderd

yago schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:56:
[...]

154 fg is niet echt goedkoop vind ik maar zoals je al aangeeft, je moet ook niet ALLES kopen natuurlijk. Dit helpt me in alle geval weer een stuk vooruit naar de ultimate Boo-barb.
Na mijn verlof zullen de WC skillers immers ook nog maar een nikkel kosten dus dan kan zijn stash ook lekker vol!
Je kunt ook gewoon een +2 barb helmpje doen ipv delirium, dan kost het je ~10fg totaal voor ongeveer lvl 32 bo.. dat is ook genoeg, zonder torch/anni.

• yago
yago schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:56:
[...]

Als ik het goed begrijp is een boo barb af op lvl 60 (ongeveer).
Met als nadeel dat je dan nog geen torch en anni kan dragen...

Die torch en cheap anni, koop ik dan wel... zeker die torch met +3 all is zéér leuk!
Met de extra stats van deze kan je ook alle gear aan zonder er harde punten in te steken, interessant! (*Don grommelt iets over beperkte opzoekmogelijkheden op het werk...

Verder schat ik 1 punt in natural resis en zo goed als alle stats in vitality?

*Don_holio

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:49:
[...]

Gister eff mn bowa geleveled, zodat ie nu klaar is voor een mooie NM rush.

lvl 47 nu en heeft aan:

raven
dwarf
Pamethist/Pemerald/Pdiamond death mask (om de goldstrike te kunnen dragen; blackhorn in de stash)
goldstrike arch
slikies
goldwrap
nOOb-set gloves met 30% coldres
hawkmail
saracens 12/21

merc
insight bill lvl15
eth rockfleece
helm met 1 flawed ruby oO

mis atm nog een beetje resists, maar dat komt wel goed als ik eenmaal mn smoke boneweave aankan (700def)
Ik heb nog Laying of Hands voor je en waarschijnlijk die Bow-gloves (+2skills, 20IAS, 3 ML)

• kwakke01
tollo71 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:11:
[...]

Ik heb nog Laying of Hands voor je en waarschijnlijk die Bow-gloves (+2skills, 20IAS, 3 ML)
die gloves moet je gewoon verkopen joh, heb je weer fg's in de oorlogskas :)

laying, zat daar nou ook nog ias op? of alleen die 350% ed

• pingkiller
Cipri schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 01:59:
[...]

Best wat, op d2jsp 10fg. Is er iets speciaals waar je naar op zoek bent? Zoek al tijden een stormlash namelijk op scl :D
Helaas ben ik er zelf naar opzoeken,heb hem niet :P
kwakke01 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:49:
[...]

atm geen smiter maar ubers met een smiter is niet heel erg moeilijk zeg maar...

standaard uitzet voor een cheap-ass smiter:

heavens light 2 shealed
guillaume's face
smoke (ikzelf ben dol op een GA)
PD-HoZ
Gore riders
draculs
highlords
en resist ringen en resi-charms

that's all.

eerst leg je mephy neer met salvation aan (of >lvl15 conviction)
daarna baal & dia ,1 voor 1of tegelijk; maakt niet zoveel uit zolang je dracs hebt :P

zolang je een base life hebt van ~1K of meer moet dit geen probleem zijn.
Mijn equip nu:
Griswold shield met 3xpdiamond
Heaven's light met ias rune
gore rider
Draculs
Smoke
Dual-leech ring
Resist ring
Cats-eye amu of resist amu

Kom daarmee echter niet aan de 1k life,zit nu op 798@lvl 81. Misschien iets meer levels halen dan.

• yago
@ kwakke

Laying of Hands
Bramble Mitts Defense: 79-87 (varies)(Base Defense: 54-62)
Required Level: 63
Required Strength: 50
Durability: 12
+25 Defense
+20% Increased Attack Speed
+350% Damage To Demons
Fire Resist +50%
10% Chance To Cast Level 3 Holy Bolt On Striking

Heb er btw ook nog wel een paar liggen voor je moest je tollo missen...

*Don_holio

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

die gloves moet je gewoon verkopen joh, heb je weer fg's in de oorlogskas :)

laying, zat daar nou ook nog ias op? of alleen die 350% ed
Laying heeft 20% IAS, 350% dam Demons en 50% fire res
Verkoop ik die Bow-gloves (als nog lukt). Anders trek je jouw bod weer in, ok?

Verwijderd

kunnen jullie deze blijven freebumpen :D

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=10545903&f=170

Alvast Bedankt, Sjorzo.

• kwakke01
tollo71 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:51:
[...]

Laying heeft 20% IAS, 350% dam Demons en 50% fire res
Verkoop ik die Bow-gloves (als nog lukt). Anders trek je jouw bod weer in, ok?
yep, zal eff een post maken

@sjors, gedaan!

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 23-08-2007 11:59 ]

Verwijderd

Thanks Kwakke, ben blij met deze vondst.!

• kwakke01
yago schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:51:
@ kwakke

Laying of Hands
Bramble Mitts Defense: 79-87 (varies)(Base Defense: 54-62)
Required Level: 63
Required Strength: 50
Durability: 12
+25 Defense
+20% Increased Attack Speed
+350% Damage To Demons
Fire Resist +50%
10% Chance To Cast Level 3 Holy Bolt On Striking

Heb er btw ook nog wel een paar liggen voor je moest je tollo missen...
thx, dan kom ik op 80% ias; nog een sheal in mn goldstrike, en ik zit op 100% :)

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Nu vraag ik me dit toch echt wel af :) . Waarom is dit nu zoveel waard? Voor een runeword? of iets anders ofzo want als ik dus zoiets vindt smijt ik het meteen weg.

Mss moet ik iets meer de waardes van bepaalde dingen weten...

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Maldred schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:46:
[...]

Nu vraag ik me dit toch echt wel af :) . Waarom is dit nu zoveel waard? Voor een runeword? of iets anders ofzo want als ik dus zoiets vindt smijt ik het meteen weg.

Mss moet ik iets meer de waardes van bepaalde dingen weten...
in magic items kunnen geen runewords.. dus dat is het iig niet.
ik vind als ik na een lader reset snel MF nodig heeft 3 socketted items erg handig.
duw er 3 PD's in en gaan met die banaan (72mf erbij)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• kwakke01
BasieP schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

in magic items kunnen geen runewords.. dus dat is het iig niet.
ik vind als ik na een lader reset snel MF nodig heeft 3 socketted items erg handig.
duw er 3 PD's in en gaan met die banaan (72mf erbij)
pd's geven resist, pt's mf :P en de meesten stoppen maxdams of 5/-5 rf's in zo'n ding :) ze zijn met name geliefd voor duelling...

Verwijderd

Vraagje, zou iemand mij kunnen boosten? van Normal naar Hell? :D
Ben net weer begonnen met Diablo II LOD :D

• BasieP
kwakke01 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:00:
[...]

pd's geven resist, pt's mf :P en de meesten stoppen maxdams of 5/-5 rf's in zo'n ding :) ze zijn met name geliefd voor duelling...
ja ik bedoelde pt's ja ;)

mja voor dueling is het idd leuk spul, maar das zo verschikkelijke dure hobby ;)

pingkiller schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:48:
[...]

Helaas ben ik er zelf naar opzoeken,heb hem niet :P

[...]

Mijn equip nu:
Griswold shield met 3xpdiamond
Heaven's light met ias rune
gore rider
Draculs
Smoke
Dual-leech ring
Resist ring
Cats-eye amu of resist amu

Kom daarmee echter niet aan de 1k life,zit nu op 798@lvl 81. Misschien iets meer levels halen dan.
kan zijn dat je teveel punten in str hebt gedaan, btw, je heavens light heeft maar 1 sox? balen, hoeveel +palla skills heeft tie dan?

btw, is een sanctuary act3 merc nou net zo goed als act2 def merc? voor hammerdin he?

Verwijderd

thanks voor de free bumps :D

ga ga gerust door :D

http://forums.d2jsp.org/i...opic=10545903&f=170&st=10

• BasieP
beste mensen, ik speel SCL, en vroeg me af of iemand een redelijke viper en een lidless shield voor me heeft.
Ik heb niet zo heel veel items die ik ervoor terug kan geven, want heb maar 1 char..
op het moment heb ik een wizzy, twee Seraph's Hymn's (2/2), andy's viseage en een niet eth titans (dunno hoeveel%) over

[ Voor 7% gewijzigd door BasieP op 23-08-2007 14:35 ]

• kwakke01
BasieP schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:35:
beste mensen, ik speel SCL, en vroeg me af of iemand een redelijke viper en een lidless shield voor me heeft.
Ik heb niet zo heel veel items die ik ervoor terug kan geven, want heb maar 1 char..
op het moment heb ik een wizzy, twee Seraph's Hymn's (2/2), andy's viseage en een niet eth titans (dunno hoeveel%) over
wat is SCL??!? :+

• tollo71
  • Niet online
Scotish Curling League 8)
BasieP schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:35:
ik heb lidless wel voor je, gratis en al :) ik kan nu niet, maar vanavond zeker wel /f add Dalyxia :)

weet iemand welke items allemaal reduce vendor price heeft??

edge runeword
gheeds
???
???
???
???

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 23-08-2007 15:13 ]

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:17:
[...]

kan zijn dat je teveel punten in str hebt gedaan, btw, je heavens light heeft maar 1 sox? balen, hoeveel +palla skills heeft tie dan?

btw, is een sanctuary act3 merc nou net zo goed als act2 def merc? voor hammerdin he?
Mijns inziens beter aangezien hij niet bij elke Iron Maiden neer gaat (zowel cs als baalruns)
En de sanctuary aura kan een act2 merc nooit krijgen afaik, knockback is handig :o
Haahaha hahahaha! Geweldig....!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 15:19 ]

Dalyxia schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:12:
[...]

ik heb lidless wel voor je, gratis en al :) ik kan nu niet, maar vanavond zeker wel /f add Dalyxia :)

edge runeword
gheeds
dacht alleen die 2
_/-\o_ _O-

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 23-08-2007 15:20 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Dalyxia schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:12:

edge runeword
gheeds
Meer zijn der niet, en volgens mij kan die ook niet op rares spawnen helaas :(

• yago
_O- *O* _O-

Is Curling niet die gevaarlijke sport met die zware schijven over ijsbanen?
Indien er gevaar bij komt kijken is het toch niet vergelijkbaar met de Diablo SCL, of zit ik mis? :7

*Don_holio

• kwakke01
yago schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:48:
[...]

_O- *O* _O-

Is Curling niet die gevaarlijke sport met die zware schijven over ijsbanen?
Indien er gevaar bij komt kijken is het toch niet vergelijkbaar met de Diablo SCL, of zit ik mis? :7
Swedish Club for LiteratureLinedancing dan }:O max 8 persons per course ;)

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 23-08-2007 15:52 ]

Verwijderd

kwakke01 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:51:
[...]

Swedish Club for LiteratureLinedancing dan }:O max 8 persons per course ;)
_/-\o_

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
kwakke01 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:51:
[...]

Swedish Club for LiteratureLinedancing dan }:O
Hmmm. Als mijn vriendin mij naar dansende Zweedse meisjes ziet staren lijkt me ook niet echt 100% veilig :X

total loss. leuk zo'n kettingbotsing ;(

Ik weet niet of ik de komende tijd op bnet kom, ik heb opeens een hoop sores erbij...

• BasieP
Pheno79 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:03:

Ik weet niet of ik de komende tijd op bnet kom, ik heb opeens een hoop sores erbij...
:/ sterkte..
Gamen is een goede ontvluchting van je sores hoor ;)

• kwakke01
Cipri schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:53:
[...]

Hmmm. Als mijn vriendin mij naar dansende Zweedse meisjes ziet staren lijkt me ook niet echt 100% veilig :X
voor jou dan de onderstaande betekenis

SCL=Standaard Club Lid
HCL=HARD CORE Lid
NL= Niet lid

en dan nog de toevoeging EU (Eigenlijk Uniek)
is altijd nog beter dan bv. ASIA (Al Sta Ik Alleen)
of WEST (Watjes En Sukkelige Tegenstanders)

[ Voor 4% gewijzigd door kwakke01 op 23-08-2007 16:10 ]

• kwakke01

jij of je vervoer?!??

(aangetekende) brieven maak je toch ook op de compie, en correspondentie met je (eventuele) rechtsbijstandsverzekering toch via de mail??

kan je tegelijkertijd rustig in een hoekje in de throne staan hoor ;)

maar zonder dollen; alles well???

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter

Zoow, lekker is dat zeg... Good luck met alles, zelf wel okay hopelijk?

Verwijderd

Zou iemand mij van normal naar hell kunnen boosten?
Ik heb hier eventueel wel iets voor over.
Mja, ik leef nog, ik wacht op de spierpijn morgen. Ik hoop het niet, maar goed, het kan zo'n 24 uur duren voordat je zeker weet dat zo'n whiplash je niet te pakken heeft. Ik ben alleen tyfus geschrokken, zeker omdat ik de laatste was, die dus automagisch schuld heeft. Altijd leuk. Maar goed, all risk-/-eigen risico (die te overzien is) verzekerd. 3 andere autos meegenomen in de strijd tegen de wet van newton...

De auto is er minder aan toe, hij lijkt nu wat meer op een smart....

• pingkiller
Dalyxia schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:17:
[...]

+3 pala skills

En ik zit nu idd iets te hoog met mijn str door de items die ik heb, heb nu 162 waar ik er maar 148 nodig heb.

Btw,net een um gedropt door countess :D

Pheno79 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:53:
Mja, ik leef nog, ik wacht op de spierpijn morgen. Ik hoop het niet, maar goed, het kan zo'n 24 uur duren voordat je zeker weet dat zo'n whiplash je niet te pakken heeft. Ik ben alleen tyfus geschrokken, zeker omdat ik de laatste was, die dus automagisch schuld heeft. Altijd leuk. Maar goed, all risk-/-eigen risico (die te overzien is) verzekerd. 3 andere autos meegenomen in de strijd tegen de wet van newton...

De auto is er minder aan toe, hij lijkt nu wat meer op een smart....
kettingbotsing is toch schuld van de eerste/ tweede, niet van de laatste toch?

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

argh, realm down, jullie ook?

@yawn bewaar die topaz ff plz :)

Weet jij al?

FrostXL schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:43:
argh, realm down, jullie ook?

@yawn bewaar die topaz ff plz :)
nope, heb je gewoon tempban omdat je te snel games hebt gejoined of te snel geswitched hebt van char, duurt meestal rond de 10 minuten

Verwijderd

Oke dan voor de laatste keer, wil iemand mij boosten naar hell in ruil voor een item naar keuze? :D vroeger was het makkelijker om geboost te worden.
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:11:
Oke dan voor de laatste keer, wil iemand mij boosten naar hell in ruil voor een item naar keuze? :D vroeger was het makkelijker om geboost te worden.
gewoon online vragen is makkelijker, uit ervaring kan ik je zeggen dat d emeeste mensen nu online zijn, dus niet op GoT. In het andere forum (zie OP) van GoT kun je accounts zien, als je je daar registreert geef ik je die rechten wel.

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:11:
SCL? zo ja wil ik het wel doen, account om me te contacten is *mvdsande

Weet jij al?

Verwijderd

FrostXL schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:26:
[...]

SCL? zo ja wil ik het wel doen, account om me te contacten is *mvdsande
Heb geeeeen idee wat dat is, maar goed. als het te koop is op d2items ofzo dan krijg je 't van me.

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
SCL == Soft Core Ladder ;)

En wat is je account naam op D2? Ik ga eerst ff eten, als je zo nog hulp nodig heb, add me maar en val me lastig, ik kom daarna online :)

[ Voor 45% gewijzigd door Cipri op 23-08-2007 20:32 ]

Verwijderd

Cipri schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:31:
SCL == Soft Core Ladder ;)

En wat is je account naam op D2? Ik ga eerst ff eten, als je zo nog hulp nodig heb, add me maar en val me lastig, ik kom daarna online :)
Mijn account naam is xitpo :)

Ik zou graaag je hulp willen, aangezien dat tegenwoordig schaars is bij diablo :(

Wat is jou account ? ik zit trouwens niet op een ladder is dat een probleem?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 20:37 ]

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Zie sig: *Cipriano

Overigens zit bijna iedereen hier wel op ladder, veel leuker omdat het er schoner is. Er zijn daar niet Miljarden Ist's in omloop en gedupte perfect shit zoals op non-ladder :)

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Vraag me net wat af.
Stel je maakt een Oath, met daarop Level 17 Iron Golem (14 Charges). Als je nou een IG maakt van iets, blijft die dan bestaan netzolang tot ie dood gaat, ookal heb je die Oath niet meer? If so, dan is dat een zeer leuk "pre-buf" item voor de HC mensjes onder ons :)

Zijn er wellicht ook Staves met IG Charges? Op zich wel leuk, een tele-ice sorc met een IG erbij...

Cipri schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:39:
Vraag me net wat af.
Stel je maakt een Oath, met daarop Level 17 Iron Golem (14 Charges). Als je nou een IG maakt van iets, blijft die dan bestaan netzolang tot ie dood gaat, ookal heb je die Oath niet meer? If so, dan is dat een zeer leuk "pre-buf" item voor de HC mensjes onder ons :)

Zijn er wellicht ook Staves met IG Charges? Op zich wel leuk, een tele-ice sorc met een IG erbij...
leuk idee, maar ik geloof niet dat dat werkt

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Volgens mij sterft hij zodra er geen iron golem skill of charge beschikbaar is, dus je moet het wapen blijven dragen. Check http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=325107 voor info over golems.

[ Voor 25% gewijzigd door WhiteWolf118 op 23-08-2007 22:46 ]

nieuwe pricelist is er :)

3 sock 20 fr/w tiara - 500-600 fg

omg :)

zie btw ook dat mijn spirit 35fcr 111/8 in 15%ed monarch iets van 100fg moet opleveren (een 35fcr 112-8 doet 150fg zonder de 15%ed)... goeie ruil tegen een low andy die 5-7 fg moet opleveren :P

lol mvdsande.... verkopen dat ding en koop er iets leuks voor terug :)

[ Voor 29% gewijzigd door Dalyxia op 23-08-2007 22:58 ]

WhiteWolf118 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:29:
Volgens mij sterft hij zodra er geen iron golem skill of charge beschikbaar is, dus je moet het wapen blijven dragen. Check http://forums.diabloii.net/showthread.php?t=325107 voor info over golems.
heb het net uitgeprobeerd op single player, ff item iron golem charges gegeven en een pride gekopieerd :), zogauw je het item waar de charges opzitten oppakt uit inventory gaat de iron golem dood en is het item waar de golem uit is gemaakt weg

duss, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Chaf, (of iemand die 't ook weet)

Werkt die strenght-bug ook met charms ipv met rings en amulet?

Bedoeling is dan om je str op te bouwen benodigd voor bv eni en dan dus de charms te droppen... (heb immers geen zware +20 str ringen ofzo...).

Niet dat ik een eni heb maar gewoon nieuwschierig, zou misschien wel van pas kunnen komen bij Don_BarBOOrian ;)

PS: Gisteren was géén RIP)
Lvl 10 char bij NM cows met light enchanted king => no chance in hell to dodge the bolts!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

666 posts op d2jsp, hoe evil.

Nog bedankt voor de free bumps mensen, ga gerust door :D

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 06-09 10:21
yago schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:27:
Chaf, (of iemand die 't ook weet)

Werkt die strenght-bug ook met charms ipv met rings en amulet?

Bedoeling is dan om je str op te bouwen benodigd voor bv eni en dan dus de charms te droppen... (heb immers geen zware +20 str ringen ofzo...).

Niet dat ik een eni heb maar gewoon nieuwschierig, zou misschien wel van pas kunnen komen bij Don_BarBOOrian ;)
volgens mij werkt die STR bug ook met charms (voor zover ik weet)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100% zeker dat het met Charms werkt.

Edit:

http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry56619871

Even deze link hier parkeren tot ik thuis ben. (free bump = Thanks + 1 :D)

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
strengthbug werkt idd met charms.
het enige waar je voor moet opletten (in SC dan wel) is als je je corpse opraapt, uitkijken dat je je ding niet automatisch terug equipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Evil_Kroki schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:07:
strengthbug werkt idd met charms.
het enige waar je voor moet opletten (in SC dan wel) is als je je corpse opraapt, uitkijken dat je je ding niet automatisch terug equipt.
kijk nu!
Van die dingen heb je bij Hard Core dus absoluut geen last! O-)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:35
Kan iemand mij vertellen wat voor bugs je allemaal hebt? Ik heb al gehoord van de Andy bug, maar verder ken ik er geen..

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burnedphoenix schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:03:
Kan iemand mij vertellen wat voor bugs je allemaal hebt? Ik heb al gehoord van de Andy bug, maar verder ken ik er geen..
positieve bugs:
andy bug
bugrush (grush of glitch rush) lvl1 char in hell diffi door in party met een lvl 20+ normal ancients en baal te doen, dan in nightmare in party nightmare ancients en baal te doen, welkom to hell >:) , lvl 20+ en 40+ moeten ancient en baal quest open hebben staan

negatieve bugs:
trang ouls full set bug (crap fcr met full trang ouls aan)

als iemand het lijstje bijvult, ik weet er ff geen meer

[ Voor 20% gewijzigd door Dalyxia op 24-08-2007 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
STR bug, op HCL zeer handig (SCL moet je er gewoon mee oppassen)

en er zitten wat scambugs in de towns. in act 5 kan je ergens teleporten en ook act 1 is geloof ik niet helemaal veilig, maar sowieso moet je niet traden door te droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:35
Frunz schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:34:
STR bug, op HCL zeer handig (SCL moet je er gewoon mee oppassen)

en er zitten wat scambugs in de towns. in act 5 kan je ergens teleporten en ook act 1 is geloof ik niet helemaal veilig, maar sowieso moet je niet traden door te droppen
Kan je de STR bug uitleggen?
En hoezo niet traden door te droppen? Ook mulen niet?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
doordat jij dan je spul op de grond hebt (en die ander ook) kunnen zij trucjes uithalen
bv. jij legt een ist op de grond en zij een armor. op het moment dat jij naar zijn spullen
gaat lopen wacht hij nog even af en als je dichtbij bent pakt ie z'n armor weer op en
teleport met een bug naar jouw ist toe die hij ook oppakt. dan ben je je ist kwijt en hebt
geen armor. dus trade nooit door te droppen

ook mulen liever niet, kans dat je game dropped is aanwezig en dan ben je je spul kwijt

en strength bug is, met items of charms andere items aantrekken
bv. je hebt een wapen waar 30 to STR op zit
voor het wapen heb je 130 STR nodig en je hebt zelf 120 STR
dan neem je wat charms en zorg je dat je boven de 130 uitkomt
dan trek je het wapen aan waardoor je dan 160 of meer STR hebt
dan doe je die charms weg en hou je dus 150 STR over waardoor
je het wapen wel aan kunt houden

de bug voor de anderen waarmee je speelt is dan trouwens ook leuk, want het lijkt er
voor hun op dat je naakt rondloopt (als je je armor op die manier aanhebt)(je ziet er
trouwens zelf niets van)

[ Voor 39% gewijzigd door Frunz op 24-08-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Wat leuk, ik dacht altijd dat str bug niet werkte bij mij omdat ik er zelf niets van zag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
je merkt er ook pas zelf iets van als je dood bent en je daarna je corpse weer probeert op te pakken maar de helft blijft liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gvd, nou nou, de eerste pk-er op SCL tegengekomen

en het was nog wel een nederlander

kom je iemand met de naam "ikbenstroomig" (light sorc) of account naam *zoepadoepa-tnl tegen

leaven, nederlandse looser pk-er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57
Iemand die me zo door Nightmare kan boosten?

*Angeloonie

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:29:
Iemand die me zo door Nightmare kan boosten?

*Angeloonie
ik heb wel ff 5minuten de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57
Dalyxia schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:37:
[...]

ik heb wel ff 5minuten de tijd
Ben nu online :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zeg mrboomblaster jij bent flink aan het uitgeven op d2jsp.. nog maar 200fg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:04:
zo zeg mrboomblaster jij bent flink aan het uitgeven op d2jsp.. nog maar 200fg :9
ja ik weet het :') met zon 2500 fg begonnen deze ladder en door wat tegen slagen (lees hier herhaaldelijk dood gaan) gaat het geld behoorlijk snel op. nu maar hopen dat ik wat leuk spul kan vinden om het een beetje terug te verdienen.

nu nog een torch ik ben weer aardig op weg. ga mun pala zo veel mogelijk als die van chaffy maken want die pala roelt echt.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
gister een beetje doorgeschoten met levellen; van lvl 54 in NM naar lvl 80 baar Hell.

hf gedaan, maar die leverde een teleurstellende Hel op :(

wel een free ama-torch gescoord in m'n channel, dus dat gaat goed :) nu nog een 4s 3skills gmb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
kwakke01 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 08:26:
gister een beetje doorgeschoten met levellen; van lvl 54 in NM naar lvl 80 baar Hell.

hf gedaan, maar die leverde een teleurstellende Hel op :(

wel een free ama-torch gescoord in m'n channel, dus dat gaat goed :) nu nog een 4s 3skills gmb :o
Gaat de goede kant op, zo'n free aTorch is toch lekker ja :)

Heb nu eindelijk men 2e setje keys werkend dus kan nu eindelijk echte mules maken en men shit een beetje opruimen ipv alles in de inventory van men chars dumpen. Zodra dat gebeurt is de goeie gear naar de goeie chars pushen. Heb nog een Lightsabre liggen nu maar kon'm nooit normaal op men chars dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=10578565&f=170

Acties:
  • 0 Henk 'm!
waarom stormlash als heavens light zowat goedkoper is?

en +3 palla skills, crushing blow en 20%ias wie wil dat nou niet?

en btw, das een eth stormlash, wat heb je daar aan? hij doet geen repair durability en is ook niet indestructible, en sinds je met smite je wapen behoorlijk hard kapot maakt lijkt me dat toch niet erg handig

[ Voor 25% gewijzigd door Dalyxia op 25-08-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Dalyxia schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:42:
[...]

waarom stormlash als heavens light zowat goedkoper is?

en +3 palla skills, crushing blow en 20%ias wie wil dat nou niet?

en btw, das een eth stormlash, wat heb je daar aan? hij doet geen repair durability en is ook niet indestructible, en sinds je met smite je wapen behoorlijk hard kapot maakt lijkt me dat toch niet erg handig
Als je een pure smiter bent, dan istie juist wel lekker! Bij Smiten gaat je schild namelijk stuk, je wapen niet. EN Stormlash heeft 20%+5% CTC, en ook goeie speed en CB. Smiters hebben niet echt super veel aan meer +skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Ik heb de keys voor een uber-run atm, en mijn smiter is er denk ik ook klaar voor maar daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Is er hier iemand die zou kunnen helpen @scl mocht mijn smiter het niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Geen idee hoe lang je er over doet, zo'n run, maar ik kan je IIG helpen met een lvl 29 BO :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.