Ik zou het niet weten, ik heb ze ook maar gekregen, en ze leken me ongeveer uit de jaren negentig

En zelfs Audiolab zelf kon me niet vertellen wat erin zat en hoe oud ze waren, dus ik weet er maar weinig van. Wat ik ervan weet is dat er Kef B139's, Kef B110's en Audax D25's inzitten.
Trouwens, hoe is het geluid van deze dingen vergeleken met moderne speakers? Ik weet dat ik ze zelf heb, maar ik heb geen moderne speakers dus ik weet niet echt hoe goed of slecht deze dingen zijn in vergelijking. Ik zag nieuwprijzen van 1700 per stuk voor deze speakers, en ik vraag me af wat een setje vandaag kost dat net zo goed of slecht klinkt als deze. Het enige waar ik verder naar geluisterd heb was een setje van 30000 bij iemand anders, dus ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal.
Oh, en nog een vraagje. Ik heb een Denon 1450AR CD-speler staan, die niet werkt. Alles doet het zoals hoort, maar als je de CD erin doet doet en dan weer dicht doet hij verder niets: hij begint gewoon niet met spelen. De motor zelf doet het gewoon, dus dat kan het niet zijn. Mechanisch gezien is het loopwerk ( voor zover ik dat kan zien) gewoon in orde. Is er een overduidelijke oorzaak hiervoor die vaak voorkomt? Of weet iemand wat dit kan zijn?
[
Voor 47% gewijzigd door
Verwijderd op 19-02-2014 19:03
]