Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.807 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:42

-MM-

D'oh!!

Nasty Nate schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:27:
Bedankt voor je antwoord maar ik zoek, zoals ik zei, geen webwinkel maar een winkel waar ik heen kan rijden om er eentje op te halen. :)
*edit* en blijkbaar zijn ze daar ook nog uitverkocht. ;)
Stap 1: Surf naar www.mediamarkt.de
Stap 2: Selecteer alle winkels binnen een straal die je aanvaardbaar vind om te rijden
Stap 3: Bel al deze winkels op en vraag ze of ze een Wii willen reseveren voor je.
Stap 4: Reserveer een vrije dag voor een roadtrip naar Duitsland.
Stap 5: Veel game plezier op je nieuwe Wii!! *O*

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
nudie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:43:
offtopic:
Ik ben voor mn vriendin op zoek naar een leuke GameCube voor weinig met de nodige Mario Spellen (kart/sunshine/etc). Kent iemand nog een setje op zoek naar een 2e jeugd voor een vrienden prijsje voor een mede-GoTter? Mail in profiel :D

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:02

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
offtopic:
Kon je wel eens vergeten, dat was ook mijn plan tot de Wii kwam :D
Allez ies duur!

MK: DD heb ik uiteindelijk voor 30 euro weten te krijgen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ja idd de GC spellen zijn ernstig duur op 2e hands sites, althans de Mario-spellen. Logisch want iedereen bewaard die voor zn Wii en over het algemeen zijn veel Nintendo-gebruikers trouw aan hun spulletjes en laten ze het liever stof happen als het te verpatsen voor een tientje ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:00
Hmm, nog wat extra info over Super Paper Mario uit de 1UP podcast, ze mogen het eigenlijk nog niet bespreken, maar doen het toch :P:

-Ze hebben een build die bijna af is.
-"It's good"
-Het begint als een normale Paper Mario als een RPG, dat wil zeggen in een stadje etc. Daarna ga je platform levels spelen. Net als elke Mario platformer zijn die genaamd 1-1, 1-2 etc.
-Je moet vrijwel alle moves van Mario leren
-"Clean" graphics en leuke remixen
-Je houdt de Wiimote horizontaal vast en er zijn "basic" motion controls

Het spel komt 9 april uit in Amerika en 19 april in Japan, als ik het goed onthouden heb. Over Europa is nog niets bekend.

Edit: ohja en in Japan is ook bekend gemaakt op een of ander retailer-event dat Wii Music, Wii Health en Kirby inderdaad naar de Wii komen, de rest van de lijst was volgens mij al bekend.

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 21-02-2007 16:44 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excite Truck voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen, wat een heerlijk snelle, actievolle arcade-gerichtte game is dat. :*)

Nu nog ergens goedkoop een SD-kaartje op de kop tikken, want die in-game muziek van Excite Truck is om te huilen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webby_143
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2023

Webby_143

1 Omhoog

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 16:44:
Excite Truck voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen, wat een heerlijk snelle, actievolle arcade-gerichtte game is dat. :*)

Nu nog ergens goedkoop een SD-kaartje op de kop tikken, want die in-game muziek van Excite Truck is om te huilen. 8)7
Je kan ook de sound effect volume 100% zetten, de music volume 0% en dan een cd'tje opzetten ;)

:: Game Over ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-MM- schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:49:
[...]

Stap 1: Surf naar www.mediamarkt.de
Stap 2: Selecteer alle winkels binnen een straal die je aanvaardbaar vind om te rijden
Stap 3: Bel al deze winkels op en vraag ze of ze een Wii willen reseveren voor je.
Stap 4: Reserveer een vrije dag voor een roadtrip naar Duitsland.
Stap 5: Veel game plezier op je nieuwe Wii!! *O*
Worked for me!

EBgames in krefeld had hem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Nasty Nate schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:27:
Bedankt voor je antwoord maar ik zoek, zoals ik zei, geen webwinkel maar een winkel waar ik heen kan rijden om er eentje op te halen. :)

*edit* en blijkbaar zijn ze daar ook nog uitverkocht. ;)
you've got mail ;) (je hotmailadres)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:24
Koopjes alarm : Als je in België woont :

Donky Konga Pack; Bongos + Donky Konga 1 : €9.99 bij de Intertoys in Keerbergen.
Er zijn er nog 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:43:
Iemand al de warpzone in de Wii ontdekt?!

spoiler:
Ga naar het winkelkanaal, in het eerste scherm staat een knipoog smilie. Daar moet je op klikken...
Wat kan je hier mee doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:34:
[...]

Geen idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Willybubba schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:14:
YES.

Eindelijk de S-Rank binnen op River Run. Ik heb die baan echt *veel* gereden. Nu verder met de gold cup (die ik al geunlockt had maar ik moet en ik zal S-Ranks halen :P )
Op welke niveau heb je dit gedaan? Ik ben net op Super Excite er ook mee bezig geweest maar heb hem EINDELIJK gehaald. Welke bolide gebruikte jij?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
De aldi heeft op dit moment een 2gb sd kaartje voor 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmaarten
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2010
Vorige week vrijdag mijn Wii besteld via Amazon.de en vandaag binnen gekregen. Op 20 december had ik een Wii gereserveerd bij Van Leest Eindhoven. Ik sta al weken 2e op de reserveringslijst maar ze krijgen er maar geen binnen. Het duurde me allemaal veel te lang en uiteindelijk maar besloten om hem via amazon.de te bestellen. Na 2,5 maand deze topics over de Wii volgen nu eindelijk spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 18:34:
[...]

Heb het net even gecheckt, daar komt voortaan af en toe achtergrond info over bepaalde vc games. Ze beginnen dit keer over kirby.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:59:
Denk eerder dat ze wat meer acties zullen gaan, bv net als in Japan bij 5000 punten een 'gratis' classic controller of net als bij Xbox Live zo nu en dan dat je 2000 punten kunt kopen voor 15,- ofzo.
Die quotes om "gratis" kunnen wel weg, want het is ook gewoon 100% gratis. De 5000 punten kaart heeft net als de kleinere kaarten de 1 punt = 1 yen ratio. Je betaalt dus gewoon 5000 yen, maar je krijgt er gratis een Classic Controller bij (die ook los verkrijgbaar is). 5000 yen is overigens zo'n 31.50 euro. Moet er voordat ik hier weg ga nog maar 1 of 2 meenemen dus. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Captain N schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 00:42:
[...]

Die quotes om "gratis" kunnen wel weg, want het is ook gewoon 100% gratis.
There is no free lunch. Je betaalt 20 euro voor een controller en voor 11 euro 50 "krijg" je 5.000 punten :)

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Nee he, DHL was hier gisteren om mij Wii van amazon.de af te leveren, helaas was er niemand thuis. Weet iemand of ze dan standaard het de volgende dag nog een keer proberen?

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 07:42:
[...]

There is no free lunch. Je betaalt 20 euro voor een controller en voor 11 euro 50 "krijg" je 5.000 punten :)
Als 2000punten 20eur is en een classic controller 20eur, dan betaal je voor 5000 punten + controller 70eur. Gezien het feit het dus 31,50 is lijkt het me nogal goedkoop of dat je iets gratis krijgt.

edit: ik zit nu wel EU en JAP prijzen met elkaar te vergelijken 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door nudie op 22-02-2007 08:15 ]

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
Ehm..wel dus. Als 2000 points 2000 yen is en 5000 points + classic controller = 5000 yen, dan kost die classic controller 0 Yen.

ma ma ma ma ma macron one

Verwijderd

Hmm, zie net op de Nintendo VIP site weer iets interessants.

Als je klikt op je puntenaantal, kom je in een scherm waar al je aankopen met ingevoerde codes :) instaan. Hier staan ook de VC games bij, en zelfs de internetbrowser. Als je op de knop Details daarnaast klikt staat er:
Bedankt voor het downloaden van ...
'Je zult je sterren hier binnenkort kunnen claimen.
Blijkbaar ga je ook gewoon sterren krijgen voor gedownloade VC games! :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 08:59 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik vind het schrikbarend als ik die Wii-horror verhalen hier lees, na 2 maanden nog steeds geen Wii? Ik heb mijn Wii bij de plaatselijke Intertoys op 7 december gereserveerd en 15 december werd ik opgebeld, vrij netjes toch? ;)

Perrin Kaplan comments on January sales data

“I do think that we’re selling to additional and different customers. (compared with the Microsoft and Sony consoles) We’ve had an incredibly healthy start and we think there’s going to be a pretty long tail on this product.” - Perrin Kaplan :Y)

Bron: GoNintendo.com

Verwijderd

Heeft iemand intresse in Kororinpa (23 februari release) ? Lijkt mij op zich wel geing, maar of het ook boeiend blijft vraag ik mij af...
Afbeeldingslocatie: http://wii.qj.net/uploads/articles_module/66068/kororinpa_qjgenth.jpg
Afbeeldingslocatie: http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/gamespot/image/kororinpa/0/935579_20060923_screen002_image.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 09:22 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Deddiekoel schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 19:56:
[...]

Op welke niveau heb je dit gedaan? Ik ben net op Super Excite er ook mee bezig geweest maar heb hem EINDELIJK gehaald. Welke bolide gebruikte jij?
Nou :P

Nog steeds Excite mode. Alle andere banen: geen enkel probleem. Alleen bij deze ontliep de S me steeds NET.

Uiteindelijk gehaald met ik geloof de Rad.

Overigens, over Sonic, volgens mij was IGN kritischer dan ik van ze gewend ben. Wat ik zo op een aantal fora lees (o.a. Penny Arcade) is het spel beter dan dat, en misschien zelfs de beste 3D Sonic ooit.

Zegt mij nog niks, ik ben geen Sonic fan :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Ik heb de wii vorige week ook via amazon.de besteld en gister dus na 3 dagen in huis. Dus als je hem snel wilt hebben bestel hem dan daar in duitsland.

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
De Classic Controller is los als ik me niet vergis 1800 yen. In jou redenering krijg ik dus 1800 punten gratis. In mijn redenering krijg ik de Classic Controller gratis. Hoe dan ook, je krijgt iets gratis, aangezien wanneer je tweemaal 2000 punten en eenmaal 1000 punten koopt, je ook gewoon 5000 yen kwijt bent, alleen dan zonder Classic Controller.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:02:
Heeft iemand intresse in Kororinpa (23 februari release) ? Lijkt mij op zich wel geing, maar of het ook boeiend blijft vraag ik mij af...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet, volgens mij is het gewoon Super Monkey Ball zonder apen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:03:
[...]
Overigens, over Sonic, volgens mij was IGN kritischer dan ik van ze gewend ben. Wat ik zo op een aantal fora lees (o.a. Penny Arcade) is het spel beter dan dat, en misschien zelfs de beste 3D Sonic ooit.

Zegt mij nog niks, ik ben geen Sonic fan :P
Matt geeft zelf ook wel aan dat dit de beste 3d Sonic ooit is. Maar er zitten fouten in die er tegenwoordig niet meer in horen te zitten. Vandaar het lage cijfer. Als je met de minpunten kunt leven, is er denk ik geen probleem en heb je gewoon een leuk spel.

uhm...

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Poking around Europeean VC shop Channel showed that there is three new roms on the European server:

- Kid Icarus (NES)
- Chew Man Fu (Turbografx)
- Unidentified N64 game

N64 game is still unidentified, because it doesn't yet have any screenshots uploaded on the server (but it is definetily N64 game because of its download flag). Thanks go to Myke Greywolf of Revo-Europe.
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:40
Weet iemand of er veel verschil is tussen RGB scart en component voor de Wii? Ik heb gisteren mijn xbox1 van RGB scart naar component omgezet en het is enorm veel verschil. Ik vroeg me af of het voor de Wii ook zoveel uitmaakt. (ik heb het stukje over het VC games gelezen maar die speel ik toch niet.)

[ Voor 14% gewijzigd door m3gA op 22-02-2007 10:24 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

m3gA schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 10:23:
Weet iemand of er veel verschil is tussen RGB scart en component voor de Wii? Ik heb gisteren mijn xbox1 van RGB scart naar component omgezet en het is enorm veel verschil. Ik vroeg me af of het voor de Wii ook zoveel uitmaakt. (ik heb het stukje over het VC games gelezen maar die speel ik toch niet.)
op een hdtv: ja

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 21:31
hoe zit het nu met de wii's ? ik zie zo nu en dan als ik langs de mediamarkt loop iemand met een wii lopen maar dat zijn allenmaal gereserveerde (Waar ze dan vervolgens 3 weken op gewacht hebben)

zijn die dingen nu nog niet goed leverbaar ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nope, ik sta een maand in de wachtlijst bij E-plaza/Bart Smit en 3+ weken bij Intertoys. Intertoys stond ik nu nummer 3 dus dat zou hopelijk deze week nou echt eens gedaan moeten zijn..

Verwijderd

Eigenlijk toch te belachelijk voor woorden dat die dingen nog steeds niet goed leverbaar zijn in Nederland.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:02:
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is dit dezelfde opzet als monkey ball

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:08:
Eigenlijk toch te belachelijk voor woorden dat die dingen nog steeds niet goed leverbaar zijn in Nederland.
Hoe denk je dat het straks met de PS3 zal gaan. Vele malen erger dan met de Wii.

Elke nieuwe console heeft leveringsprolemen bij de introductie. Let wel Nintendo heeft er al bijna 5 miljoen wereldwijd uitgeleverd. Sony en Microsoft hebben dat bij lange na niet in de eerste paar maanden gedaan.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:24:
[...]

Hoe denk je dat het straks met de PS3 zal gaan. Vele malen erger dan met de Wii.
Ik denk dat dat wel mee zal vallen. In de V.S. en Japan was de PS3 de eerste paar weken moeilijk te krijgen, maar al snel was er een erg grote kans om een PS3 tegen te komen in de winkel. Bij sommige winkels in de V.S. schijnen relatief erg veel launch PS3 console weer ingeruild te zijn, waarschijnlijk omdat ze gekocht waren om op eBay door te verkopen en de prijs daar enorm tegenviel. De Wii schijnt zowel in Japan als in de V.S. nog steeds vrijwel niet te krijgen te zijn, terwijl Nintendo momenteel veel sneller consoles aan het produceren is dan Sony.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• -MM-

-MM-

D'oh!!

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:08:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik dacht eerst dat Nintendo er niets aan de leveringsproblemen kon doen en dat het kwam ivm veel te veel vraag en te weinig capaciteit.

Toegegeven dat de vraag idd erg hoog is, blijft het belachelijk dat ze in Duitsland zwemmen in de Wii's en in Nederland de gemiddelde gamer 3 maanden moet w88 totdat hij zijn console binnen heeft. Het lijkt erop dat wederom Nederland te onbenullig is voor de grote bedrijven om echt serieus te nemen, hetgeen ik heel erg jammer vindt. }:|

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nou ja..3 maanden..ik zou zeggen dat de wachtlijst, afhankelijk van je lokatie, 3 weken tot 6 weken is. Nog steeds brak lang vind ik hoor.. :)

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

MetroidPrime schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:28:
[...]

Ik denk dat dat wel mee zal vallen. In de V.S. en Japan was de PS3 de eerste paar weken moeilijk te krijgen, maar al snel was er een erg grote kans om een PS3 tegen te komen in de winkel. Bij sommige winkels in de V.S. schijnen relatief erg veel launch PS3 console weer ingeruild te zijn, waarschijnlijk omdat ze gekocht waren om op eBay door te verkopen en de prijs daar enorm tegenviel. De Wii schijnt zowel in Japan als in de V.S. nog steeds vrijwel niet te krijgen te zijn, terwijl Nintendo momenteel veel sneller consoles aan het produceren is dan Sony.
Ik zag bij de Intertoys hier zelfs een bord hangen met 100% leveringsgarantie voor een PS3. Ik geloof dat Sony nu ongeveer de helft van de eerste levering verkocht heeft aan pre-orders.

Ook wel logisch natuurlijk. 599,- is een flink bedrag voor een console en daarbij is de launch lineup ook nog niet echt geweldig. Daarnaast is er ook een hoop negatieve publiciteit rond de PS3 geweest de laatste tijd. Ik denk dat een boel mensen de aankoop van een PS3 nog even afwachten.

uhm...

• Hoedje
Wario Smooth Moves is 39,99 en Monkey Ball is ongeveer 47 euro bij de nieuwe Mediamarkt in de Haarlemmermeer. De Wii's en DS Lites waren allang uitverkocht. Verder hebben ze daar ook een officieel Wii stuurwiel, officiele Wii hoesjes voor je AB en een officiele Wii draagtas, die ook verder nog nergens had gezien.

Wat vallen de graphics van de PS3 (Ridge Racer) me tegen zeg, damn... ze hadden daar wel allemaal PS3 spellen liggen :?

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 22-02-2007 11:42 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
-MM- schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:29:
[...]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik dacht eerst dat Nintendo er niets aan de leveringsproblemen kon doen en dat het kwam ivm veel te veel vraag en te weinig capaciteit.

Toegegeven dat de vraag idd erg hoog is, blijft het belachelijk dat ze in Duitsland zwemmen in de Wii's en in Nederland de gemiddelde gamer 3 maanden moet w88 totdat hij zijn console binnen heeft. Het lijkt erop dat wederom Nederland te onbenullig is voor de grote bedrijven om echt serieus te nemen, hetgeen ik heel erg jammer vindt. }:|
Het probleem is dat Nederland nooit echt warmgelopen heeft voor de Gamecube bv.
Dus ze hebben Nederland inderdaad op een laag pitje.

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nederland is altijd een achtergesteld kindje geweest hoor. Van de N64 werd het gigantische getal (kuch) van 1500 stuks landelijk geleverd bij lancering. Daarna waren er ook nog schrijnende tekorten.

• -MM-

-MM-

D'oh!!

De meeste van jullie hebben dit ongetwijfeld al gelezen, maar op tweakers staat nu ook het bericht dat de Wii het zuinigste is van de next gen consoles:

nieuws: Energieverbruik Xbox 360, PS3, Wii vergeleken

Edit:

Nog meer leuk nieuws over de Wii:
nieuws: Wii best verkochte spelcomputer in VS

[ Voor 22% gewijzigd door -MM- op 22-02-2007 13:04 ]

• Gonadan

Gonadan

Captain N schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:08:
De Classic Controller is los als ik me niet vergis 1800 yen. In jou redenering krijg ik dus 1800 punten gratis. In mijn redenering krijg ik de Classic Controller gratis. Hoe dan ook, je krijgt iets gratis, aangezien wanneer je tweemaal 2000 punten en eenmaal 1000 punten koopt, je ook gewoon 5000 yen kwijt bent, alleen dan zonder Classic Controller.
Ach, het is ook maar net hoe je het bekijkt.
Je kunt ook zeggen dat je gratis 5000 punten en een gratis controller krijgt.
Alleen betaal je dan 5000 Yen voor het doosje. 8)7
Wat ik bedoel is dat je er op verschillende positieve en negatieve manieren naar kunt kijken.
Feit blijft dat je gewoon korting krijgt, waarom zal me jeuken. Als ik 5000 punten EN een classic controller kan krijgen voor 50 euro (bv.) dan ren ik het vuur uit m'n sloffen naar de winkel. :9

spoiler: Zelda
Joehoe, gisteren de eerste tempel uitgespeeld!!
Ik kwam zo'n paars feetje tegen, net als je cursor.
Maar ik had geen lege fles, dus gauw die melk opdrinken (zonde, maar gebruik hem toch niet.).
Had ik eindelijk die fles leeg, vliegt het feetje de muur in ... pleite. :(
Wat kan je met zo'n feetje?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gonadan schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:54:
spoiler: Zelda
Joehoe, gisteren de eerste tempel uitgespeeld!!
Ik kwam zo'n paars feetje tegen, net als je cursor.
Maar ik had geen lege fles, dus gauw die melk opdrinken (zonde, maar gebruik hem toch niet.).
Had ik eindelijk die fles leeg, vliegt het feetje de muur in ... pleite. :(
Wat kan je met zo'n feetje?
Die doet hetzelfde als je melk ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

nero355 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:57:
[...]

Die doet hetzelfde als je melk ;)
spoiler:
Alleen dan automatisch als je hartjes bevoorbeeld laag worden in een gevecht. :*)

vindt het zelf geen spoiler maar goed voor de puristen O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 13:06 ]

• R.E.
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:40
Max|Burn schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:38:
Nou ja..3 maanden..ik zou zeggen dat de wachtlijst, afhankelijk van je lokatie, 3 weken tot 6 weken is. Nog steeds brak lang vind ik hoor.. :)
Nou, 15 januari besteld, plek 9, 16 februari kon ik hem ophalen. Ben absoluut geen console gamer, maar de wii is gewoon super cool! Smooth moves is echt lachen!

Vette shit!

• Zippy2000
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 15:10
Kom net van de FRS in Den Haag Centrum. Hadden er net 2 binnen, heb er zelf eentje gekocht, dus als je snel bent..... :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik zit in hartje DH maar weet A: Niet waar de FRS is (Behalve werken doe ik niet veel in DH, woon niet bepaald in de buurt) en B: Kan niet weg van me werk :S
Net Intertoys HHW maar weer gebeld, tussen vorige week Vrijdag en nu hebben ze een whopping 0 Wii's binnen gehad. Sta dus nog steeds derde :(

Me eigen lokale FRS krijgt volgens mij nooit Wii's binnen..loop op willekeurige tijden binnen en ze hebben ze nooit. (Terwijl levering vaak geschied tussen 10:00 en 11:00)

[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 22-02-2007 13:45 ]

• Zippy2000
Hier dus :)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

offtopic:
eh.. ? http://0.026093&ie=utf8&z=16&ll=52.077053/ :D
Welke vestiging was het? Er zijn er nogal wat op www.frs.nl.

edit: Dat is gewoon fucking dichtbij me hotel :| (300M ofzo) En 2,9kM van me kantoor. Maar goed kan nu gewoon niet weg dus laat maar weer dan :(

[ Voor 55% gewijzigd door Max|Burn op 22-02-2007 13:57 ]

• Zippy2000
Venestraat 41

Google maps heeft problemen met linken lijkt wel...

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Hoedje schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:41:
Wario Smooth Moves is 39,99 en Monkey Ball is ongeveer 47 euro bij de nieuwe Mediamarkt in de Haarlemmermeer. De Wii's en DS Lites waren allang uitverkocht. Verder hebben ze daar ook een officieel Wii stuurwiel, officiele Wii hoesjes voor je AB en een officiele Wii draagtas, die ook verder nog nergens had gezien.

Wat vallen de graphics van de PS3 (Ridge Racer) me tegen zeg, damn... ze hadden daar wel allemaal PS3 spellen liggen :?
Kut kut kut, had ik jou post maar gelezen voordat ik daarheen ging. Het is voor mij een redelijk stuk fietsen en ik wilde een DSLite kopen. Kom ik daar zijn ze allemaal weg. Toen maar even wario ware voor de wii (maar 39 euro :D) mee genomen. Jezus wat was het daar druk zeg! niet normaal.

• Hironshy
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

-MM- schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:52:
De meeste van jullie hebben dit ongetwijfeld al gelezen, maar op tweakers staat nu ook het bericht dat de Wii het zuinigste is van de next gen consoles:

nieuws: Energieverbruik Xbox 360, PS3, Wii vergeleken

Edit:

Nog meer leuk nieuws over de Wii:
nieuws: Wii best verkochte spelcomputer in VS
Ja tijdens het gamen is ie inderdaad het zuinigst. Maar in standby mode gebruikt de Wii veel meer dan de Xbox360/Ps3(test staat ergens in een van de vorige delen, geen zin om te zoeken :P ). Komt denk ik door de Wiiconnect24. Dus uiteindelijk gebruikt de Wii toch wel meer stroom, mits je maar ongeveer 2-4 uur per dag speelt.

En ik lees nooit interviews met Perrin Kaplan. Ze heeft nooit wat nieuws te vertellen, ontwijkt de vraag over de friendcodes en geeft telkens hetzelfde antwoord over de late multiplayer online functie. Ze doet marketing en krijgt volgens mij ook pas de info op het laatste moment. Dit soort dingen moeten ze eerder aan Shigeru of Iwata vragen.

• Gonadan

Gonadan

Hironshy schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:10:
Ja tijdens het gamen is ie inderdaad het zuinigst. Maar in standby mode gebruikt de Wii veel meer dan de Xbox360/Ps3(test staat ergens in een van de vorige delen, geen zin om te zoeken :P ). Komt denk ik door de Wiiconnect24. Dus uiteindelijk gebruikt de Wii toch wel meer stroom, mits je maar ongeveer 2-4 uur per dag speelt.

En ik lees nooit interviews met Perrin Kaplan. Ze heeft nooit wat nieuws te vertellen, ontwijkt de vraag over de friendcodes en geeft telkens hetzelfde antwoord over de late multiplayer online functie. Ze doet marketing en krijgt volgens mij ook pas de info op het laatste moment. Dit soort dingen moeten ze eerder aan Shigeru of Iwata vragen.
Zonder WiiConnect24 is de Wii het zuinigst in standby. :)
Mijn Wii staat niet eens op standby, hij krijgt stroom van m'n AV receiver, en als die uit gaat krijgt mij Wii ook geen prik.
Hoppa, lekker zuinig. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 22-02-2007 15:23 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• albert04
  • Laatst online: 19-09 10:47
Max|Burn schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 12:48:
Nederland is altijd een achtergesteld kindje geweest hoor. Van de N64 werd het gigantische getal (kuch) van 1500 stuks landelijk geleverd bij lancering. Daarna waren er ook nog schrijnende tekorten.
Hmm dat is jammer. Het is inmiddels 3/4 maanden terug toen de release was. In die tijd had Nintendo benelux dit "Groot" en "irrtant" probleem kunnen oplossen, toch?

Ik heb mij ingeschreven(stond nr 13 op de lijst) bij Dixons in alphen aan den rijn ergens eind December, en ik heb hem nog steeds niet!(stond begin Feb op 12!! omfg) Zo ook bij Otto.nl. Daar heb ik hem ergens begin januari besteld.
Ik vind dit erg zeer klant onvriendelijk, en zo gaan mensen wanhopig op zoek naar alternatieven. zoals Xbox, PS3 of PC.

Dit is zeer vreemd......... :X

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

albert04 schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 15:33:
[...]

Hmm dat is jammer. Het is inmiddels 3/4 maanden terug toen de release was. In die tijd had Nintendo benelux dit "Groot" en "irrtant" probleem kunnen oplossen, toch?

Ik heb mij ingeschreven(stond nr 13 op de lijst) bij Dixons in alphen aan den rijn ergens eind December, en ik heb hem nog steeds niet!(stond begin Feb op 12!! omfg) Zo ook bij Otto.nl. Daar heb ik hem ergens begin januari besteld.
Ik vind dit erg zeer klant onvriendelijk, en zo gaan mensen wanhopig op zoek naar alternatieven. zoals Xbox, PS3 of PC.

Zo lang wachten hoeft niet nodig te zijn. Ik denk dat er inmiddels genoeg winkels zijn met kortere lijsten. Dixons en FRS filialen krijgen er per keer ongeveer 1 of 2 binnen heb ik het idee. Terwijl MM's en grotere speelgoedketens er flink wat meer geleverd krijgen elke week. En een oplossing is natuurlijk Duitsland, waar je bij amazon.de met 3 dagen je Wii hebt. Echt lang wachten is dus niet meer nodig.

uhm...

• albert04
Daar gaat het mij niet om. Ik woon in NL dus dan verwacht ik dat ze hier goed leverbaar zijn. In DL zijn ze goed leverbaar, waarom niet in NL?!?!

Over FRS en Dixons.. Ik heb het gevoel dat ze ongeveer 1 per 2 weken binnen krijgen(in alphen a/d rijn dan). Hopeloos gewoon... :(

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]
Ik heb mij ingeschreven(stond nr 13 op de lijst) bij Dixons in alphen aan den rijn ergens eind December, en ik heb hem nog steeds niet!(stond begin Feb op 12!! omfg) Zo ook bij Otto.nl.
Dat is wel erg extreem hoor. Nu vind ik wel dat Dixons en Otto.nl ook niet de meest logische verkooppunten zijn. Probeer dan o.a. E-plaza(Multimedia gericht), FRS(Multimedia gericht), Speelgoedwinkels (Intertoys e.d., Speelgoed!) en gameshops (Games!) of grote ketens als MM(Kopen vaak op Europees niveau in) zijn dan betere kandidaten.

Dixons (Duur maar ook gericht op haast alle soorten electronica i.p.v games) en Otto (Meubels, sexspeeltjes en Kleding :P) zijn niet de beste verkooppunten wat dit betreft.

De meeste winkels krijgen enkele Wii per week binnen. De gemiddelde shop zou jouw Wii al geleverd hebben in week 4 van Januari.

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 22-02-2007 16:17 ]

Verwijderd

De reden dat in DL zo veel wii's te vinden zijn is natuurlijk ook omdat DL het hoofd distributiecentrum van Nintendo in Europa is :) Mensen die echt graag een wii willen kunnen toch gewoon bij amazon.de bestellen dus het gezeur snap ik niet echt (bestellen doe je vanaf de luie stoel waar je nu in zit..)

Heb nu Excite Truck paar uur gespeeld, komen er in Super Excite truck mode nog nieuwe banen bij?

• Patriek
  • Laatst online: 09-09 22:53

Patriek

edit koning

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 16:31:
.....Mensen die echt graag een wii willen kunnen toch gewoon bij amazon.de bestellen dus het gezeur snap ik niet echt (bestellen doe je vanaf de luie stoel waar je nu in zit..).......
Omdat niet iedereen een creditcard heeft? Omdat er mensen zijn die gesteld zijn op de vertrouwdheid v/d winkel op de hoek? Zeker i.v.m. garantie en verpakken/heen-en-weer-zenden en bijbehorende wachttijden kan ik dit heel goed begrijpen.

[ Voor 18% gewijzigd door Patriek op 22-02-2007 16:52 ]

Verwijderd

[...]

damn dan doe je echt iets fout hoor ik heb op 14 december georderd en de 18e had ik hem al (en daar zat een weekend tussen) eind december wilde een kennis van mij er 1 ik belde de dag erna naar FRS en hoppa een wii (nr 2 dus) ja ze zijn lastig te krijgen maar zo lang wachten dat is wel extreem hoor

• albert04
Haha ik doe helemaal niets fout.. Ik denk dat bij jou meer kans is op een Wii dan bij mij, helaas.
Ik heb net gebeld naar bart smit, intertoys en eplaza. Het is gewoon dramatisch!..

Intertoys krijgt per week 1 of 2 binnen. Bart Smit krijgt helemaal niets binnen(ze staan al een maand droog, wtf?!), en doen niet meer aan reserveringen!! (volgens hun was het een soort stunt/aanbieding bij de release, jaja)
E-plaza krijgt ze volgende week Maandag binnen, maar ze doen helaas niet aan reserveringein.

Het is bijna onmogelijk dit jaar om aan een Wii te komen, geloof ik :P Tenzij je helemaal naar DL vliegt :S. Daar heb ik geen tijd en geen zin voor om van West NL naar de Duitste grens te rijden, in mijn snelle Saxo :S :P

Owh ja en nog iets over Alternate.de en Amazone.de...
Om eerlijk te zijn vertrouw ik dat niet zo goed. Ik ben daar wellicht ook te bang voor om zoveel geld naar DL digitaal te versturen. Ik heb ook geen Credit Card.

Edit2:
Net FRS gebeld, en die hopen zelfs dat er 1 bij zit in hun bestelling. :|

[ Voor 18% gewijzigd door albert04 op 22-02-2007 19:52 ]

• SD5k
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

Iemand hier ervaring met Fire Emblem voor de Gamecube? Ik kan hem voor een redelijke prijs van iemand overkopen, maar ik vroeg me af of hij de moeite waard is.

En ja, ik heb al gezocht naar reviews maar ben meer geïnteresseerd in gebruikerservaringen van users hier op het forum. :)

[ Voor 30% gewijzigd door SD5k op 22-02-2007 17:33 ]

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:11

Richard

Kuru Kuru Kururin

-Sander schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 17:31:
Iemand hier ervaring met Fire Emblem voor de Gamecube? Ik kan hem voor een redelijke prijs van iemand overkopen, maar ik vroeg me af of hij de moeite waard is.

En ja, ik heb al gezocht naar reviews maar ben meer geïnteresseerd in gebruikerservaringen van users hier op het forum. :)
Ik vind het wel een gave game; je moet wel opletten dat je van turn based houdt. Ikzelf vind Turn Based niet zo geweldig maar deze bevalt me wel. Wanneer je prijs <€20 is dan is het dubbel en dwars waard.

20*350ZO45°

• BassieBulk
  • Niet online
Hé, Splinter Cell - Double Agent is ook best leuk hoor! Hoor niemand er over.
Heb hem nooit op een andere console of PC gespeeld, dus misschien is het concept wel nieuw voor mij. En voor anderen wéér gewoon zo'n ge-porte game (of is ie Wii only?).

Vandaag voor het eerst multiplayer/coöp gespeeld. Weet iemand waar die 2e switch is in het 1e level?

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:59

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Mijn ervaring met Amazon de is erg goed.
Op donderdagavond besteld, dinsdag binnen.
En dat voor maar 6 Euro verzendkosten.
Had ik inmiddels ook al ruim verreden aan benzine, om van winkel naar winkel te gaan, te kijken of hij er misschien was.
Dat was ik zo zat, en dit was de ideale oplossing.
Nu wel wat spierpijn van Wii sports, maar blijft wel erg leuk.
Nu nog een leuke online fps.
Of Mario Galaxy.

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, net een classic controller aangeschaft. Lijkt me toch een stuk fijner in een aantal gevallen. Maar wat een klein ding zeg. En ik heb al niet van die hele grote handen. Straks maar even Mario 64 spelen. Eens kijken hoe dat gaat :)

uhm...

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:55:
Zo, net een classic controller aangeschaft. Lijkt me toch een stuk fijner in een aantal gevallen. Maar wat een klein ding zeg. En ik heb al niet van die hele grote handen. Straks maar even Mario 64 spelen. Eens kijken hoe dat gaat :)
Ik vind Nintendo 64 spellen persoonlijk toch beter spelen met een GameCube controller. OK, ook deze is niet ideaal (geen Z-knop, doordrukken L/R), maar vooral de controlstick voelt veel fijner aan. Ach, wat zeur ik ook, het is nog even wachten op de converters om oude N64 controllers te kunnen gebruiken... De classic controller is wel ideaal voor je SNES fun :)

Verwijderd

Ik was het rijden, zoeken, bellen aan een lijntje worden gehouden met meerdere personen ook helemaal zat....inmiddels twee Wii besteld de afgelopen 3 weken en de levertijd was beide keren 3 dagen.

Ik kom nu alleen weer een ander niet zo erg probleempje tegen...het te kort aan Wiimotes, classic controllers in de grote steden ...

:+

Amazon.de is echt aan te raden voor diegene met een CC, vergeet alleen niet je CC gegevens nadat je Wii binnen heb gekregen te verwijderen van je account... !!! want mijn 2e bestelling ging wel heel erg gemakelijk (login + wachtwoord en een aantal bevestigingsklikken) maar er zit een optie om je CC gegevens te ontkoppelen aan je Amazon account.
Erpeet schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 19:12:
Mijn ervaring met Amazon de is erg goed.
Op donderdagavond besteld, dinsdag binnen.
En dat voor maar 6 Euro verzendkosten.
Had ik inmiddels ook al ruim verreden aan benzine, om van winkel naar winkel te gaan, te kijken of hij er misschien was.
Dat was ik zo zat, en dit was de ideale oplossing.
Nu wel wat spierpijn van Wii sports, maar blijft wel erg leuk.
Nu nog een leuke online fps.
Of Mario Galaxy.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2007 20:46 ]

• Erik070
  • Laatst online: 19-09 11:31
[...]

Een beetje moeite doen voor een stukje elektronica dat gewoon heel erg gewilt is in Nederland kan ook geen kwaad (zoals andere ook al melden).
Kwestie van middagje bellen en klaar is kees, je pakt de trein/bus/auto/fiets en je gaat je Wii ophalen.

Tip ga zoeken in grote steden, en dan niet alleen de winkels in het centrum. Ik heb mij Wii op 4 december bestelt op de BS in Den Haag Fahrenheitstraat (is een winkelstraat ver buiten het centrum) en was 3de op de lijst. Weekje later had ik de Wii (ze hadden een late levering).

PS. het is voor mij pas 2,5 geleden dat Wii is geintroduceerd ;)

• Patriek

Patriek

edit koning

ik verwacht dat Nintendo in Maart wat extra gaat leveren voor Europa omdat dan de PS3 ook hier beschikbaar is (hoewel het een enigzins verschillende doelgroep heeft, blijft het een concurent)

[ Voor 41% gewijzigd door Patriek op 22-02-2007 22:23 ]

• Deddiekoel
Ik heb eindelijk een Wiimote gevonden. Denk dat de tip hierboven goed is. Ga eens buiten het centrum kijken. In het centrum van Den Bosch hadden ze bij de V&D alleen Wii Play(en die hebbik al) verder geen Wiimote te vinden. Maar in een winkelcentrum buiten de stad hadden ze er nog twee liggen. Nu kan ik eindelijk met 4 man tennissen!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:30:
[...]

Ik vind Nintendo 64 spellen persoonlijk toch beter spelen met een GameCube controller. OK, ook deze is niet ideaal (geen Z-knop, doordrukken L/R), maar vooral de controlstick voelt veel fijner aan. Ach, wat zeur ik ook, het is nog even wachten op de converters om oude N64 controllers te kunnen gebruiken... De classic controller is wel ideaal voor je SNES fun :)
Ik moet toch zeggen dat ik het wel een prettige controller vind. Ligt lekker in de hand. Alleen vind ik het wel waardeloos dat je hem aan de Wii-mote moet hangen. Dan heb je die afstandsbediening ergens om je heen dwarrelen. Ook ben je het draadloze gevoel een beetje kwijt en heb je voor elke classic controller ook een wiimote nodig :/

Ik schrok trouwens wel even toen ik Mario 64 opstarte. In mijn geheugen waren die graphics toch echt een heel stuk mooier dan wat ik nu voor mijn ogen kreeg. Toch maar even gespeeld en dan krijg je dat oude gevoel toch wel weer terug en is het ook gewoon erg leuk :D

uhm...

• Patriek

Patriek

edit koning

Smoonshine schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 22:50:
[...]
Ik schrok trouwens wel even toen ik Mario 64 opstarte. In mijn geheugen waren die graphics toch echt een heel stuk mooier dan wat ik nu voor mijn ogen kreeg. Toch maar even gespeeld en dan krijg je dat oude gevoel toch wel weer terug en is het ook gewoon erg leuk :D
Stom is dat hè? :+ Dat had ik dus ook, toen ik laatst weer eens Mario Kart 64 speelde, vroeger was `t geweldig allemaal. Je onthoud dus meer het gevoel dat je dr bij had, niet het beeld. Intussen ben je langzaam gewend geraakt aan steeds mooier beeld, waardoor dit nu ineens super lelijk is!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 20:30:
[...]

he ik kan me vergissen maar mijn cube controllers hebben toch echt een z-knop boven de R trigger. :?

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• dailyleaf
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-08 16:50

dailyleaf

...

Maar niet aan de achterkant van de controller...
Als dat alles is.

Ikzelf heb nooit een cube gehad en heb 2 cube controllers gehaald voor mijn VC spellen. Ik vind ze lekker in de hand liggen en uitermate goed spelen.
Tis geen N64 controller, maar wat had je dan verwacht?

Ik had ook nog even een vraagje.
Kheb me sinds kort ook geregistreerd bij club nintendo en de sterren van mijn spellen + wii verzilverd.
Nu staat er ook dat ik 'binnenkort' sterren kan claimen voor mijn VC games, maar wanneer is binnenkort en hoeveel sterren gaan dat zijn?
Iemand al ervaring mee?

Mijn post is interessanter dan mijn Sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ocarina of Time is nu beschikbaar op de Virtual Console naast Kid Icarus en Excitebike.

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 23-02-2007 00:07 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:05:
Ocarina of Time is nu beschikbaar op de Virtual Console naast Kid Icarus en Excitebike.
je was me voor... maare excite bike was er vorige week ook al hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dailyleaf schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 23:48:
Maar niet aan de achterkant van de controller...
Als dat alles is.

Ikzelf heb nooit een cube gehad en heb 2 cube controllers gehaald voor mijn VC spellen. Ik vind ze lekker in de hand liggen en uitermate goed spelen.
Tis geen N64 controller, maar wat had je dan verwacht?

Ik had ook nog even een vraagje.
Kheb me sinds kort ook geregistreerd bij club nintendo en de sterren van mijn spellen + wii verzilverd.
Nu staat er ook dat ik 'binnenkort' sterren kan claimen voor mijn VC games, maar wanneer is binnenkort en hoeveel sterren gaan dat zijn?
Iemand al ervaring mee?
niemand weet het ik heb het al gevraagd bij nintendo kreeg op alle vragen onbekend (ook de 2 vragen die jij hier stelde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 00:20:
[...]

je was me voor... maare excite bike was er vorige week ook al hoor
Oh, ik was onder de indruk dat er 3 spellen zouden uitkomen deze week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Bleh, nog steeds geen LTTP... :( OoT heb ik inmiddels al 2x voor de cube, dus daar heb ik ook niet echt veel haast mee om die te kopen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak34
  • Niet online
hij was trouwens gewoon vandaag "al" op voorraad bij de freerecordshop te Rotterdam.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

sjaak34 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 01:24:
hij was trouwens gewoon vandaag "al" op voorraad bij de freerecordshop te Rotterdam.... ;)
VOORRAAD???!!!! Ik ga meteen bellen om 9 uur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Beuh, ik weer met mijn ongeduld. Ik wil mijn classic controller uittesten, dus download ik Mario 64. Had ik een dag gewacht, had ik Ocarina of Time kunnen downloaden. Domme ik :(. Kan ik weer nieuwe punten gaan kopen. Nou ja, misschien wacht ik er wel mee totdat ik TP uit heb.

Edit: Overigens zie ik op Nintendo.nl staan dat OoT 1000 Wii-points kost, ipv de gesuggereerde 1200 wii-points laatst. Dat is dan wel weer een mooie ontwikkeling.

[ Voor 14% gewijzigd door Smoonshine op 23-02-2007 08:21 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:20:
[...]
Edit: Overigens zie ik op Nintendo.nl staan dat OoT 1000 Wii-points kost, ipv de gesuggereerde 1200 wii-points laatst. Dat is dan wel weer een mooie ontwikkeling.
In Japan kost die wel 1200 punten, dus dat is wel mooi. In Europa zijn blijkbaar de first party games goedkoper dan andere games 50 vs 60 euro (behalve Zelda dan, maar dat was ook een GC game). Daarnaast zijn dus ook sommige VC releases goedkoper.

Er is in Canada één of ander event geweest om SSX:Blur te promoten. De sites die tot nu toe hun ervaringen naar buiten komen, zijn allemaal positief of heel positief! Nog 3 weekjes wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Idd prettig dat de VC prijzen niet nog hoger zijn gegaan. OoT is trouwens wel een sublieme game. Ik hebbem afgelopen zomer op de Cube helemaal doorgespeeld. Mocht je hem niet eerder hebben gespeeld dan is 10 euro weinig geld voor wat nog steeds een briljante ervaring is.
Moet trouwens zeggen dat Nintendo al vrij snel met de toppers is gekomen. Hoop trouwens wel dat Zelda:LttP snel komt want dat is de enige Zelda die niet op de Cube collector's disc stond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Kan iemand btw laten weten hoe OoT draait op de VC? De cube versie had soms nog wel een glitch hier en daar in framerate ed. Misschien dat dit in de wii versie helemaal weg is.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
rajackar schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:42:
Kan iemand btw laten weten hoe OoT draait op de VC? De cube versie had soms nog wel een glitch hier en daar in framerate ed. Misschien dat dit in de wii versie helemaal weg is.
Welke versie heb jij op de Cube gespeeld?
Er zijn namelijk 2 versies geweest. De eerste kreeg je bij Zelda:TWW en de tweede kwam van een speciale collector's disc. Ik heb de tweede gespeeld en heb nooit last van framedrops gehad. Maar ik heb destijds wel gehoord dat de versie die bij TWW zat niet helemaal perfect was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

sjaak34 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 01:24:
Patriek schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 05:18:
[...]

VOORRAAD???!!!! Ik ga meteen bellen om 9 uur!
Hmmmzzz...
Roselaarplein 13 4701 BA ROOSENDAAL 0165-529058
9 Lijnbaan 79 3012 EM ROTTERDAM 010-4122791
131 Stationsplein 1 3013 AJ ROTTERDAM 010-4129485
17 Zuidplein Hoog 659 3083 BJ ROTTERDAM 010-4818108
178 Poolsterstraat 72 3067 LX ROTTERDAM 010-2095980
2 Noordmolenstraat 26c 3035 RJ ROTTERDAM 010-4663047
23 Hoogstraat 146 3011 PV ROTTERDAM 010-4148572
4 Groene Hilledijk 222 3074 AC ROTTERDAM 010-4195530
187 Keizerswaard 21 3078 AL ROTTERDAM 010-4825157

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriek

Patriek

edit koning

W00T! KEP ER EEN! :*) Gewoon bij mijn lokale Free Record Shop in Etten-Leur staat er nog 1tje!
* Patriek gaat `m meteen ophalen, laterzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 19-09 15:27
Hoedje schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:36:
In Japan kost die wel 1200 punten, dus dat is wel mooi. In Europa zijn blijkbaar de first party games goedkoper dan andere games 50 vs 60 euro (behalve Zelda dan, maar dat was ook een GC game). Daarnaast zijn dus ook sommige VC releases goedkoper.
Toch is het niet echt een goede vergelijking. Want je moet ook kijken hoeveel geld het kost om die punten te kopen. En als 2000 punten in Japan omgerekend bv. 15 euro kosten tegen 20 voor ons, dan is 1200 punten voor OoT omgerekend 9 euro, en dus goedkoper.

Anyway, vandaag de release van Kororinpa. Iemand hier nog van plan dat spel te kopen? Ik was er eerst wel enthousiast over, maar na er een review over gelezen te hebben denk ik niet dat het spel de volle prijs waard is. Misschien leuk als budgetprijs spelletje. Maar voordat spellen uit de releaseperiode van de Wii voor een budgetprijs beschikbaar komen zijn we wel weer een tijd verder... En tja, je kunt je geld maar één keer uitgeven. Als ik dan de keuze heb tussen een niet zo super spel voor de Wii, of bv. Test Drive Unlimited voor de PC (voor 40 euro ofz), dan geef ik m'n geld liever uit aan TDU.

Nog maar wat langer wachten tot er een spel uitkomt dat m'n geld wel dubbel en dwars waard is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 08:50:
[...]

Welke versie heb jij op de Cube gespeeld?
Er zijn namelijk 2 versies geweest. De eerste kreeg je bij Zelda:TWW en de tweede kwam van een speciale collector's disc. Ik heb de tweede gespeeld en heb nooit last van framedrops gehad. Maar ik heb destijds wel gehoord dat de versie die bij TWW zat niet helemaal perfect was...
Hmmm, volgens mij heb ik alleen die tww bonus gespeeld. En later de master quest, maar die stond ook op die disc toch?
Op zich viel het allemaal ook wel mee. MM was erger, vooral in het dorp was de framerate daar af en toe om te huilen. Laten we maar hopen dat daar ook een goede VC versie van komt :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
zit eigenlijk echt te wachten op Goldeneye op de VC

heb ik toch mijn beste herinneringen aan eigenlijk

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
SOCO_cola schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:25:
zit eigenlijk echt te wachten op Goldeneye op de VC

heb ik toch mijn beste herinneringen aan eigenlijk
Ik zou er (voorlopig) niet mijn adem voor inhouden. Er zitten nogal wat rechtenkwesties aan GoldenEye vast die het uitbrengen van dat spel moeilijk maken. Nintendo is wel momenteel alles aan het doen om het mogelijk te maken, maar het zit dus heel ingewikkeld in elkaar.

Aan de andere kant komt Teenage Mutant Ninja Turtles voor de NES waarschijnlijk binnenkort op de Virtual Console uit. De situatie rond dit spel was vergelijkbaar met die van GoldenEye, het spel is van Ultra, wat een dochter van Konami was, terwijl Ubisoft momenteel de exclusieve rechten op de Turtles heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Max|Burn schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 08:21:
[...]
Ehm..wel dus. Als 2000 points 2000 yen is en 5000 points + classic controller = 5000 yen, dan kost die classic controller 0 Yen.
Ehm nee. Kun je naar een winkel gaan en 5.000 punten los kopen voor 5.000 yen? En hebben ze ernaast een setje van 5.000 punten + controller voor 5.000 yen? Ja, dan is die gratis. Nu niet.
Remember, niks is gratis. There is no free lunch. Gratis is dat je naar de winkel gaat en zegt:
doet u mij maar die controller gratis en hou die 5.000 punten maar. Kijk eens hoeveel winkeliers je die gratis controller meegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 11:12

SD5k

>4&X

MetroidPrime schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:33:
[...]

Ik zou er (voorlopig) niet mijn adem voor inhouden. Er zitten nogal wat rechtenkwesties aan GoldenEye vast die het uitbrengen van dat spel moeilijk maken. Nintendo is wel momenteel alles aan het doen om het mogelijk te maken, maar het zit dus heel ingewikkeld in elkaar.

Aan de andere kant komt Teenage Mutant Ninja Turtles voor de NES waarschijnlijk binnenkort op de Virtual Console uit. De situatie rond dit spel was vergelijkbaar met die van GoldenEye, het spel is van Ultra, wat een dochter van Konami was, terwijl Ubisoft momenteel de exclusieve rechten op de Turtles heeft.
Ultra mocht ook wel iets terugdoen voor Nintendo natuurlijk, na wat ze met de oorspronkelijke naam van de N64 hebben gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Haay schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 09:17:
[...]

Toch is het niet echt een goede vergelijking. Want je moet ook kijken hoeveel geld het kost om die punten te kopen. En als 2000 punten in Japan omgerekend bv. 15 euro kosten tegen 20 voor ons, dan is 1200 punten voor OoT omgerekend 9 euro, en dus goedkoper.
Goed, ik wilde dat er niet bijzetten. Het ging mij meer om het idee, dat we niet alleen maar genaaid worden in Europa. Immers zijn de prijzen van 1st and 3rd party games in Amerika en Japan gelijk. Aan de andere kant, als je vanuit Nintendo redeneert dan heb je de lage Yen (en fxrisico), hoge BTW tarief in Europa etc. Dus je kunt zeker niet 1:1 Yen in Euro omrekenen...

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!