Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSX en Neo Geo spellen komen ook naar de VC. http://wii.ign.com/articles/767/767123p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Iemand blij gemaakt met een Wii :)

[ Voor 83% gewijzigd door andrestouwe op 23-02-2007 14:08 . Reden: Wii is weg.... ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:07

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Heb eindelijk dan de Wii binnen. Uiteindelijk besteld via amazon.de. Keurig netjes afgeleverd binnen 5 dagen. Ik kan het iedereen die niet kan wachten totdat ze in NL goed verkrijgbaar zijn aanraden om het zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

hoooo? interessant...tot nu toe was ik nogal teleurgesteld in de VC service, zeker nu ik heb mogen proeven van de xbox live arcade. Neogeo support zou echter godlike zijn

(en geef ons metal slug anthology verdorie)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Boeboe schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:32:
[...]

hoooo? interessant...tot nu toe was ik nogal teleurgesteld in de VC service, zeker nu ik heb mogen proeven van de xbox live arcade. Neogeo support zou echter godlike zijn

(en geef ons metal slug anthology verdorie)
Metal Slug Anthology komt over precies 5 weken in Europa uit. ;)

Op 30 maart dus.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 23-02-2007 13:34 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
Interessante preview voor Medal of Honour Vanguard op IGN. Zo te zien op alle fronten beter dan CoD3 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
MetroidPrime schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:33:
[...]

Metal Slug Anthology komt over precies 5 weken in Europa uit. ;)

Op 30 maart dus.
Dat ziet er best grappig uit eigenlijk. Oldschool platformgame, mits leuk prijsje best weer in mijn huis te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 11:43:
[...]

Ehm nee. Kun je naar een winkel gaan en 5.000 punten los kopen voor 5.000 yen? En hebben ze ernaast een setje van 5.000 punten + controller voor 5.000 yen? Ja, dan is die gratis. Nu niet.
Remember, niks is gratis. There is no free lunch. Gratis is dat je naar de winkel gaat en zegt:
doet u mij maar die controller gratis en hou die 5.000 punten maar. Kijk eens hoeveel winkeliers je die gratis controller meegeven.
Uhm... dat kan dus wel. 2 x 2000 punten (2000 yen) en 1 x 1000 punten (1000 yen) en je hebt 5000 punten voor 5000 yen. Toch een "free lunch" dus, aangezien ik anders die 5000 punten ook zou kopen.
Hoedje schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 12:06:
Goed, ik wilde dat er niet bijzetten. Het ging mij meer om het idee, dat we niet alleen maar genaaid worden in Europa. Immers zijn de prijzen van 1st and 3rd party games in Amerika en Japan gelijk. Aan de andere kant, als je vanuit Nintendo redeneert dan heb je de lage Yen (en fxrisico), hoge BTW tarief in Europa etc. Dus je kunt zeker niet 1:1 Yen in Euro omrekenen...
De prijzen zijn hier erg verschillend per game. Zelda is 6000 yen (37.50 euro), en Excite Truck bijvoorbeeld weer 5000 yen (31.50 euro). Bij 3rd party games ligt het nog veel verder uit elkaar. DBZ is bijvoorbeeld 7000 yen oid (44 euro), terwijl sommigen weer 4000 yen zijn (25 euro). De meeste winkels verkopen de games overigens wel een paar honderd yen goedkoper.

De punten hebben overigens overal een vaste prijs. 1 punt is 1 yen. Je betaalt dus zeg maar 6.38 euro per 1000 punten, en je krijgt er een Classic Controller bij als je er in een keer 5000 koopt. Dat is inclusief belasting (5%). 7.53 euro voor Zelda dus. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Haay schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:19:
Interessante preview voor Medal of Honour Vanguard op IGN. Zo te zien op alle fronten beter dan CoD3 !!!
Ik las het ja. Ze waren ook redelijk vol lof over de graphics. Damn. WEER een EA game die op mijn Watchlist terechtkomt, pending reviews uiteraard net als Godfather.

SSX Blur is wel een must voor mij.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Captain N schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:38:
[...]
De prijzen zijn hier erg verschillend per game. Zelda is 6000 yen (37.50 euro), en Excite Truck bijvoorbeeld weer 5000 yen (31.50 euro). Bij 3rd party games ligt het nog veel verder uit elkaar. DBZ is bijvoorbeeld 7000 yen oid (44 euro), terwijl sommigen weer 4000 yen zijn (25 euro). De meeste winkels verkopen de games overigens wel een paar honderd yen goedkoper.
Hmm, interessant ik zie het nu ook bij Play-Asia, dat de prijzen echt enorm uitelkaar lopen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Willybubba schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:39:
Ik las het ja. Ze waren ook redelijk vol lof over de graphics. Damn. WEER een EA game die op mijn Watchlist terechtkomt, pending reviews uiteraard net als Godfather.
Ze zeiden dat het beter was dan PS2 en GC, maar dat was ook logisch aangezien de hardware 2x zo krachtig was als de GC. Ik wacht alleen nog op de opmerking het ziet er significant mooier uit dan de betere Xbox spellen. Aangezien hij ook denk ik wel een stukje krachtiger moet zijn dan de Xdoos. Maar goed, er wordt vooruitgang geboekt en het gaat hier om een port. Dus als de spellen van de grond af aan voor de Wii worden gebouwd zal de Xbox wel voorbij gestreefd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Totnogtoe vind ik de screens van Mario Party 8 er wel erg OK uit zien hoor :)

(Niet dat die serie mij ook maar enigszins trekt, maar ach :P )

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die Zelda: Ocarina of Time hebben gedownload als VC vandaag? Wat is jullie mening over de manier waarop het spel draait op de Wii? Ik twijfel namelijk een beetje aan het verschil tussen OoT als VC en OoT op de Wind Waker bonus disk.

OoT als VC-game loopt naar mening behoorlijk traag, vooral als je ergens vanaf springt of iets dergelijks valt me dat heel erg op. Ik weet alleen niet meer of dat op de Wind Waker bonus disk ook zo was. Het kan natuurlijk zijn dat ik na het spelen van Twilight Princess weer even moet wennen aan N64-mode, maar ik heb echt het gevoel dat deze VC-game gewoon trager draait dan op de cube. Zijn er meer mensen die dit ook zo ervaren? Of moet ik gewoonweg weer ff omschakelen? Zou er voor de VC dezelfde emulator gebruikt worden als bij de Wind Waker bonus disk? Want ook de besturing van OoT op de Wii voelt een beetje raar (ook dat kan natuurlijk komen door Twilight Princess :p))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De bonusdisc draaide op 60Hz, dus het kan zijn dat als OoT niet geoptimaliseerd is voor 50Hz, het spel inderdaad trager loopt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das een goede, zal eens kijken of ik de wii op 50hz kan zetten en of het dan beter draait.

EDIT: Hmmm op 50Hz lijkt ie iets sneller te draaien, weet t niet helemaal zeker aangezien je niet twee verschillende Wii's op 50Hz en 60Hz kunt draaien :p Misschien dan toch niet ge-optimaliseerd voor 60Hz?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

op amazon.de staat dat de levertijd 3 tot 6 week is, was dat altijd al zo?

anders zoek ik nog een adresje omgeving Groningen :)

Trouwens beleef ik nog regelmatig plezier aan Mario Party 4, alle delen die daarna kwamen vond ik niet leuk maar deeltje 4 is echt geniaal :P. Die game heeft gewoon de perfecte verhouding van skills, geluk, refersals of fortunes, twists of faiths (onverwachte plotwendingen) etc. Het zou leuk zijn als MP8 diezelfde hilariteit bij mij in de huiskamer zal weten te krijgen met m'n maten.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Digital-DNA schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:21:

anders zoek ik nog een adresje omgeving Groningen :)

Trouwens beleef ik nog regelmatig plezier aan Mario Party 4, alle delen die daarna kwamen vond ik niet leuk maar deeltje 4 is echt geniaal :P. Die game heeft gewoon de perfecte verhouding van skills, geluk, refersals of fortunes, twists of faiths (onverwachte plotwendingen) etc. Het zou leuk zijn als MP8 diezelfde hilariteit bij mij in de huiskamer zal weten te krijgen met m'n maten.
Ik vond deeltje 4 juist bagger, veel te lang wachten op al die events en de beurt van de computer.
MP5 was geniaal, 6 en 7 ook, alleen vond ik die microfoon klinkklare onzin.
Ik kan niet wachten op 8, alleen jammer dat hij zo duur zal zijn. Vind ik toch wat veel voor een spelletje wat je niet eens echt alleen kan doen. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Digital-DNA schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 16:21:
Nee, alhoewel iedereen het hier goed bedoelt zijn de Wavebirds bij Dixons (eeuwen) en de Wii's bij Amazon.de en Alternate.de (sinds een week) uitverkocht!
Gonadan schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:07:
[...]
Ik kan niet wachten op 8, alleen jammer dat hij zo duur zal zijn. Vind ik toch wat veel voor een spelletje wat je niet eens echt alleen kan doen. ;)
MP8 gaat 50 euro kosten en dat betekent dus online iets van 42 a 43 euro incl. verzenden, dat vind ik persoonlijk een hele nette prijs!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Hoedje schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:11:
MP8 gaat 50 euro kosten en dat betekent dus online iets van 42 a 43 euro incl. verzenden, dat vind ik persoonlijk een hele nette prijs!
Voor het spel op zich zeker, maar ik zal het maar af en toe kunnen spelen, en dan vind ik het wat veel.
Wat mij er waarschijnlijk niet van gaat weerhouden om het te kopen hoor. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 07:45
Hoedje schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:11:
[...]

Nee, alhoewel iedereen het hier goed bedoelt zijn de Wavebirds bij Dixons (eeuwen) en de Wii's bij Amazon.de en Alternate.de (sinds een week) uitverkocht!
Amazon heeft afgelopen zaterdag nog direct uit voorraad kunnen leveren. Zal dus in de loop van de week zijn geweest dat deze door hun voorraad heen zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik hoop dat bij Mario Party ze eindelijk wel de beurten enzo sneller hebben gemaakt. God o god wat heb ik(en iedereen die het speelde) daar na verloop van tijd aan zitten irriteren. Iedere keer dat gegooi en langzame geloop. Duuuuuuurde zolang gewoon net iets te lang, iets meer tempo in het spel!

Btw. Ik zit te twijfelen tussen Super Monkey Ball banana blitz en Excite Truck, iemand die me voor 1 van de 2 over de streep kan trekken? Of beide spellen heeft gespeeld of 1 van beide? Heb sowiezo weinig user reviews van Monkey ball hier gezien.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Gonadan schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:07:
[...]

Ik vond deeltje 4 juist bagger, veel te lang wachten op al die events en de beurt van de computer.
Beurt van de computer? :P (ok ik speel ook voornamelijk met 1 cpu) en ja je moet soms wel eventjes wachten maar dat houdt juist de spanning er zo lekker in, geeft je tijd om je kansen te overdenken enzo :)
MP5 was geniaal, 6 en 7 ook
Misschien in single player, bovendien heb je daar niet eens meer een normaal bord met een ster erop die je moet vinden, zijn allemaal van die rare missies zeg maar en dat vind ik jammer.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Fresh T. schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:23:
[...]
Amazon heeft afgelopen zaterdag nog direct uit voorraad kunnen leveren. Zal dus in de loop van de week zijn geweest dat deze door hun voorraad heen zijn gegaan.
Zaterdag aan 't eind van de middag waren ze op, want toen ik er nog één wilde bestellen voor familie kon dat niet meer.
Postius schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:25:
Btw. Ik zit te twijfelen tussen Super Monkey Ball banana blitz en Excite Truck, iemand die me voor 1 van de 2 over de streep kan trekken? Of beide spellen heeft gespeeld of 1 van beide? Heb sowiezo weinig user reviews van Monkey ball hier gezien.
Monkey Ball single player vind ik erg leuk. De muziek, graphics en de besturing zijn goed uitgewerkt. Het multiplayergedeelte is gewoon slecht. Over Excite Truck zijn de meeste mensen hier heel positief, alleen is het een beetje kort, maarja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Help!

Heb een nieuwe wiimote gekocht en wilde deze syncen met de Wii. Dit heb gedaan volgens de gebruiksaanwijzing (bij zowel de wii alswel de wiimote het sync knopje ingedrukt houden). Nou duurt het een eeuwigheid voordat de lampjes uitgaan, dit gebeurt simpelweg niet.

En nu werken bij Wiimotes niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:10

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Heb ik ook een keer gehad.
Wii even helemaal uitzetten, dus niet op standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Erpeet schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 20:04:
Heb ik ook een keer gehad.
Wii even helemaal uitzetten, dus niet op standby.
al gelukt ;) thx.

De sync knoppen moeten ook maar 1x ingedrukt worden, eerste de wiimote -> dan de wii. Ik las het als "tegelijkertijd inblijven houden". Duh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

vandaag had me zus 3x dat de Wii freezde... achter elkaar :S
bij Wii play en Wii sports bleef die hangen op de player select screen beetje vaag maja
Bomberman draaide wel gewoon goed net als de rest van de Wii maar hij had er zeker geen zin in een Wii spelleke :P

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
haha, mijn ingestuurde vraag staat in het enquete kanaal! (Wat heb je liever? Koffie of Thee), lachen man, dat is pas interactie :D

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
Postius schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 17:25:Btw. Ik zit te twijfelen tussen Super Monkey Ball banana blitz en Excite Truck, iemand die me voor 1 van de 2 over de streep kan trekken? Of beide spellen heeft gespeeld of 1 van beide? Heb sowiezo weinig user reviews van Monkey ball hier gezien.
Ik heb Monkey-bal gehad, en een paar dagen later weer geruild. Wat een but spel zeg. Ik heb hem gekocht voor de “leuke” minigames, om met z’n 2-en (tot 4 spelers mogelijk) te spelen. Valt erg tegen het is het allemaal nèt niet of helemaal niet. Dan heb je nog het hoofd-spel. Je bent een knikker en moet het parkoer zo kantelen dat de knikker naar het eind-doel rolt. Bòòòòring, traag geklungel…. Moet ik door gaan? :P Positief puntje: De graphics zien er erg vrolijk uit. Afijn, geruild voor Rayman, die is qua minigames een stuk beter uitgewerkt (moet ook wel, want het spel bestaal alleen maar uit de minigames)
Nadeel is dat je niet elke minigame met z’n 2-en kan spelen. Maargoed, Rayman was je vraag niet.

Heb vorige week ook Exite truck aangeschaf…. Wow, dit spel is echt waanzinnig gaaf. Eigenlijk de coolste racegame die ik ooit gespeeld heb (Maar zo’n gamer ben ik niet, dus dat zegt niet al te veel ;) ) Wat een rush, als je die controls een beetje door krijgt. Ik heb namelijk ontzettend de neiging om te sturen met het kruisje, en dat lijkt te werken omdat je onbewust ook de controller kantelt. Maar in werkelijkheid boost je gewoon je turbo leeg en blaas je je motor op haha (iemand anders ook die ervaring? ). Hoe dan ook, op het moment dat je het een beetje door hebt is het echt knallen met het spel, Echt raggen rammen en doorrossen. Onwijze snelheid, en heerlijke besturing, okay graphics …waardeloze muziek. Maar gelukkig accepteert die je gewoon je eigen rag-muziek collectie op MP3.

Dus, het is wat je zelf wilt, ik vind de spellen niet echt vergelijkbaar met elkaar.
Wil je met een knikker nauwkeurig een parkoer door manoeuvreren tezamen met wat nutteloze minigames (ik denk dat er maar 5 van de 50 grappig zijn) of wil je keihard raggen rossen rammen en knallen over een ruig terrein. Ben je meer een puzzelaar of een actie gamer…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 23:25
satoer schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 22:09:
[...]

Ik heb Monkey-bal gehad, en een paar dagen later weer geruild. Wat een but spel zeg. Ik heb hem gekocht voor de “leuke” minigames, om met z’n 2-en (tot 4 spelers mogelijk) te spelen. Valt erg tegen het is het allemaal nèt niet of helemaal niet. Dan heb je nog het hoofd-spel. Je bent een knikker en moet het parkoer zo kantelen dat de knikker naar het eind-doel rolt. Bòòòòring, traag geklungel…. Moet ik door gaan? :P Positief puntje: De graphics zien er erg vrolijk uit. Afijn, geruild voor Rayman, die is qua minigames een stuk beter uitgewerkt (moet ook wel, want het spel bestaal alleen maar uit de minigames)
Nadeel is dat je niet elke minigame met z’n 2-en kan spelen. Maargoed, Rayman was je vraag niet.

Heb vorige week ook Exite truck aangeschaf…. Wow, dit spel is echt waanzinnig gaaf. Eigenlijk de coolste racegame die ik ooit gespeeld heb (Maar zo’n gamer ben ik niet, dus dat zegt niet al te veel ;) ) Wat een rush, als je die controls een beetje door krijgt. Ik heb namelijk ontzettend de neiging om te sturen met het kruisje, en dat lijkt te werken omdat je onbewust ook de controller kantelt. Maar in werkelijkheid boost je gewoon je turbo leeg en blaas je je motor op haha (iemand anders ook die ervaring? ). Hoe dan ook, op het moment dat je het een beetje door hebt is het echt knallen met het spel, Echt raggen rammen en doorrossen. Onwijze snelheid, en heerlijke besturing, okay graphics …waardeloze muziek. Maar gelukkig accepteert die je gewoon je eigen rag-muziek collectie op MP3.

Dus, het is wat je zelf wilt, ik vind de spellen niet echt vergelijkbaar met elkaar.
Wil je met een knikker nauwkeurig een parkoer door manoeuvreren tezamen met wat nutteloze minigames (ik denk dat er maar 5 van de 50 grappig zijn) of wil je keihard raggen rossen rammen en knallen over een ruig terrein. Ben je meer een puzzelaar of een actie gamer…
Ik had Super Monkey ball bij de wii gekocht in december, ik heb hem 4x in de eerste week ofzo in m'n wii gedaan en daarna nooit meer. De single player is wel grappig, maar wordt ook wel gauw saai. De multiplayer stelt helemaal geen ene fuck voor. Het is nog leuker om de singleplayer te spelen en dan de controller door te geven als je doodgaat ofzo :P
Ik heb ExciteTruck nog niet maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor ExciteTruck gaan geen twijfel over mogelijk :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak34
  • Niet online
sorry =/ het was die op de lijnbaan. Iemand die ik ken is er meteen naar toe gegaan toen ik het vertelde. En hij had alweer de een na laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:51
D4V3 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:36:
haha, mijn ingestuurde vraag staat in het enquete kanaal! (Wat heb je liever? Koffie of Thee), lachen man, dat is pas interactie :D
Heh heh, die vraag had ik ook ingestuurd, en ik denk samen met ons nog duizenden anderen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Haay schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 14:19:
Ziet er zeker goed uit! Analoog om hoekjes kijken met de wiimote, 4 player multiplayer, goede graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb vandaag Wario Ware ontvangen (40 euro bij http://www.4evergames.nl/wii/ ; vond ik niet duur). Wat een lekker vaag spel. Ik snapte er in het begin niet zo veel van. :D

Vraagje (ben het echt even kwijt): ik kan in het doosje nergens iets vinden waarmee ik sterren aan mijn NintendoVIP-gebeuren toe kan voegen. Klopt dat?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
pven schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:28:
Ik heb vandaag Wario Ware ontvangen (40 euro bij http://www.4evergames.nl/wii/ ; vond ik niet duur). Wat een lekker vaag spel. Ik snapte er in het begin niet zo veel van. :D

Vraagje (ben het echt even kwijt): ik kan in het doosje nergens iets vinden waarmee ik sterren aan mijn NintendoVIP-gebeuren toe kan voegen. Klopt dat?
Bij Wario Ware horen die er toch echt bij te zitten...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Monkey Ball klinkt voor mij zo slecht nog niet. Op de Cube vond ik in deel 1 de single player geweldig. De multiplayer vond ik (en mijn vrienden) niet zoveel aan eerlijk gezegd, en ik snap niet waarom iedereen daar zo enthousiast over is. Dat mini-golfen was wel grappig, maar had je na twee keer oid wel gezien. Bowlen was ook niet echt geweldig (als het nou motion controls had gehad zoals in Wii Sports... :P). En dat vliegen was al helemaal te suf voor woroden. Het enige dat wel grappig was, was dat "elkaar van het platformpje afbeuken", maar dat is ook niet echt dat je even een hele avond gaat spelen of zo. Even een kwartiertje, en dat was het dan wel weer.

Games als Smash Bros, Winning Eleven, Mario Party, Mario Kart, en Wario Ware daarentegen... :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vanitas schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 01:37:
[...]

Bij Wario Ware horen die er toch echt bij te zitten...
Het enige dat ik kan vinden is de code onder het kraslaagje om je aan te melden bij NintentoVIP.

Hmz ... ik zie net op de site een optie 'Registreer nog een product', dat zal hem wel zijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Captain N schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 03:49:
Monkey Ball klinkt voor mij zo slecht nog niet. Op de Cube vond ik in deel 1 de single player geweldig. De multiplayer vond ik (en mijn vrienden) niet zoveel aan eerlijk gezegd, en ik snap niet waarom iedereen daar zo enthousiast over is. Dat mini-golfen was wel grappig, maar had je na twee keer oid wel gezien. Bowlen was ook niet echt geweldig (als het nou motion controls had gehad zoals in Wii Sports... :P). En dat vliegen was al helemaal te suf voor woroden. Het enige dat wel grappig was, was dat "elkaar van het platformpje afbeuken", maar dat is ook niet echt dat je even een hele avond gaat spelen of zo. Even een kwartiertje, en dat was het dan wel weer.

Games als Smash Bros, Winning Eleven, Mario Party, Mario Kart, en Wario Ware daarentegen... :)
Smaken verschillen, hier spelen we nog regelmatig Monkey Target, blijft érg leuk vind ik zelf. Daarnaast wordt er nog regelmatig SSB:M, Mario Smash Football en Mario Kart gespeeld wanneer er vrienden over de vloer komen. Eigenlijk spelen we nu nog vaker Gamecube games dan Wii games. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Laatst online: 31-03 21:41
pven schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 00:28:

Thanks voor de tip, zo besparen we weer wat geld. Ik heb Zelda ook al voor 39,98. ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

D4V3 schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 21:36:
Al ingevuld ;) Grappig, ik heb er zelf ook één aantoegevoegd, ben benieuwd hoe lang het duurt dat ie geauthoriseerd word...

[controversiele enquete idee]
PS3 of Xbox360?
[/controversiele enquete idee]

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

notgib schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:19:
[...]

Al ingevuld ;) Grappig, ik heb er zelf ook één aantoegevoegd, ben benieuwd hoe lang het duurt dat ie geauthoriseerd word...

[controversiele enquete idee]
PS3 of Xbox360?
[/controversiele enquete idee]

lol
Zoiets komt er natuurlijk nooit op ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:05
Dus de wii is uitverkocht bij amazon.de? Wilde er net 1 gaan bestellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
S2S schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 10:21:
[...]

Zoiets komt er natuurlijk nooit op ;)
Op de Engelstalige versie van het nieuwskanaal ben ik al een review tegengekomen van Lost Planet, dus je weet maar nooit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hmm, goed en slecht nieuws...

Het slechte nieuws is dat Amerika volgens Reggie niet voor juni online spellen krijgt. Pokemon Battle blaat wordt het eerst online spel en komt pas een paar maanden na Pearl en Diamond uit. Damn :/

Het goede nieuws komt van Matt: "There are some potentially crazy-awesome games coming down the pipeline for Wii, by the way. You guys have no idea. I know that's vague -- has to be, but I've seen some stuff that you simply have no idea even exists and frankly, if you did, you'd flip out." Hmm, wat zou dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hoedje schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 12:49:

Het slechte nieuws is dat Amerika volgens Reggie niet voor juni online spellen krijgt. Pokemon Battle blaat wordt het eerst online spel en komt pas een paar maanden na Pearl en Diamond uit. Damn :/

Het goede nieuws komt van Matt: "There are some potentially crazy-awesome games coming down the pipeline for Wii, by the way. You guys have no idea. I know that's vague -- has to be, but I've seen some stuff that you simply have no idea even exists and frankly, if you did, you'd flip out." Hmm, wat zou dat zijn?
Wat is dat Engels toch een mooie taal :D ! "Potentially-crazy-awesome-yougotnoIDEA!-flipmooode!"

Nu ben ik erg nieuwsgierig, als het maar humor heeft, veel snelle actie en een flinke leercurve, sign me up I'm game :D !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Aan de ene kant kan ik dat wel begrijpen, maar aan de andere kant is het een gemiste kans. Een Pokémon Battle Pearl of Diamond bundle zou het volgens mij wel erg goed doen. Voor ons zal het waarschijnlijk niet zoveel uitmaken omdat Pokémon Diamond en Pearl toch pas ergens in juni worden uitgebracht in Europa. :X

Je vergeet alleen het meest interessante uit die blogpost van Matt te noemen:
I drive back Sunday, pick up Bozon, and then the two of us make the five-hour trek to San Francisco for the Game Developers Conference. Miyamoto's going to be there. Aonuma. Kondo. Suda 51. And a bunch of other Nintendo peeps and third party devs. I'm expecting the full launch of the Wii Game Demo Channel. I don't know if that's what it's called, but it's the original game equivalent to Virtual Console titles. These are new projects developed for Wii, but downloadable. Do I really need to go on? You know what I'm talking about. I also think Nintendo will go seriously aggressive -- big, big, big -- about supporting and encouraging third parties to go crazy making new "garage" style games for Wii. Let's all keep our fingers crossed.

[ Voor 36% gewijzigd door MetroidPrime op 24-02-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het slechte nieuws is dat Amerika volgens Reggie niet voor juni online spellen krijgt.
Niet voor juni betekent dus in juni, of is dat te hoopvol gedacht? :P

Overigens net even de nieuwe Nintendo Dream opgepikt in de boekwinkel, en er staan leuke nieuwe screens in van Mario Party 8. Twee nieuwe maps: Nokonoko's Happy Town (:P) en Heihou's Dream Express. Nokonoko is Koopa en Heihou is Shy Guy in de Engelse tegenhanger. Paar piccies van wat nieuwe mini-games (scheepjes alert maken dat je op het strand staat, bowser slaan met een bokshandschoen, een spijker een plank in slaan, en nog een paar. Ik krijg hier steeds meer zin in. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Krijg ik sonic binnen en die wil ik dus even gaan checken. Doe mijn Wii aan en wtf! Geen 1 van de 4 wii motes werkt meer?

WTF is dit? Geen enkel lampje gaat branden, ook niet als ik de batterijen eruit haal en er weer in doe, ook niet als ik op de synch knop druk? WTF

Hoe kan ik dit oplossen? je gaat me toch niet vertellen dat verdomme alle 4 mijn wii motes dood zijn in 1x keer? Batterijen zijn gewoon nog goed. Is hier een oplossing voor? Zo ja wil iemand dat aub uitleggen?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:58:
Krijg ik sonic binnen en die wil ik dus even gaan checken. Doe mijn Wii aan en wtf! Geen 1 van de 4 wii motes werkt meer?

WTF is dit? Geen enkel lampje gaat branden, ook niet als ik de batterijen eruit haal en er weer in doe, ook niet als ik op de synch knop druk? WTF

Hoe kan ik dit oplossen? je gaat me toch niet vertellen dat verdomme alle 4 mijn wii motes dood zijn in 1x keer? Batterijen zijn gewoon nog goed. Is hier een oplossing voor? Zo ja wil iemand dat aub uitleggen?
De Wii 30 seconden van de spanning af halen zou moeten werken.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 24-02-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou ook al geprobeert maar nog niks....

Ik ben nu even heel pissed, zijn er nog meer optie's? Anders kan Nintendo mooi gaan dokken want ik ga echt geen nieuwe controller kopen als ik hier 4 goede heb die er zo opeens alle 4 mee stoppen...

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens even ter info.

De remotes werken echt totaal niet meer he. Dus ook niet als ik op een knop druk etc. Geen lichtje gaat meer branden niks bij alle 4 niet meer.

WTF is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
schnumi schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:14:
Overigens even ter info.

De remotes werken echt totaal niet meer he. Dus ook niet als ik op een knop druk etc. Geen lichtje gaat meer branden niks bij alle 4 niet meer.

WTF is dit?
Nou van die beschrijving, kan ik er wel uit opmaken wat het is!
We hebben net zoveel idee als jou. Mischien zijn de batterijen op. Opnieuw syncen lijkt me niet nodig. Druk gewoon is op A gebeurd er dan iets met de lampjes of nie? Zo niet zijn je batterijen op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lijkt me zeer sterk waren vrijwel nieuwe batterijen...

Zal wel kijken maar dit is echt vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

schnumi schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:14:
Overigens even ter info.

WTF is dit?
Ik zou de batterijen in de Wii-motes eens omwisselen. Dit lijkt me niet een probleem van de Wii zelf (misschien wel veroorzaakt door). Eventjes de stroom van de Wii-motes eraf, dus de batterijen er uit en daarna er weer in stoppen. Anders zou ik maar eens met Nintendo gaan bellen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Smoonshine schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:25:
[...]

Ik zou de batterijen in de Wii-motes eens omwisselen. Dit lijkt me niet een probleem van de Wii zelf (misschien wel veroorzaakt door). Eventjes de stroom van de Wii-motes eraf, dus de batterijen er uit en daarna er weer in stoppen. Anders zou ik maar eens met Nintendo gaan bellen.
Dat had ie al gedaan volgens mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:12:
[...]

Niet voor juni betekent dus in juni, of is dat te hoopvol gedacht? :P
Pokemon Pearl en Diamond komen in april. "A few months later", is meestal twee maanden. Dus juni lijkt me een goede gok. Het punt is alleen dat ik Pokemon niet interessant vind. Dat betekent dus dat het nog langer duurt voordat BWii en MSF uitkomen. Tenzij één van die twee ook meteen in juni komt natuurlijk. Ik had zelf gerekend op mei, want:

november: Wii Shopping Channel / VC
december: Weather Channel
januari: News Channel
februari: Enquete Channel
maart: Internet Channel (final)
april: Update Wii Shopping Channel / Originele games (als in Xbox Live Arcade)
mei: online games...

Overigens zou een launch van online gamen met MSF helemaal niet zo onwaarschijnlijk zijn. MSF voor de Gamecube was namelijk een enorm succes in Europa...
MetroidPrime schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:02:
[...]
Aan de ene kant kan ik dat wel begrijpen, maar aan de andere kant is het een gemiste kans. Een Pokémon Battle Pearl of Diamond bundle zou het volgens mij wel erg goed doen. Voor ons zal het waarschijnlijk niet zoveel uitmaken omdat Pokémon Diamond en Pearl toch pas ergens in juni worden uitgebracht in Europa. :X
Misschien krijgen wij die bundel dan meteen ;)
Je vergeet alleen het meest interessante uit die blogpost van Matt te noemen:
Idd. ik noemde het eigenlijk niet omdat die al weken hierover heeft. Ik ben wel heel benieuwd naar de uitkomst. Neem bijv. zo'n spelletje als Tanks, simpel waar wel enorm leuk en verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Dus Metroid Prime:Corruption komt niet uit in de verwachte 2nd quarter? :/ Of Metroid krijgt geen online gaming....Lekker bezig weer Nintendo met de online functie |:( Volgens mij kan dit echt Nintendo de kop kosten(of in ieder geval merken in de latere Wii/games sales) als ze online gaming niet goed aanpakken. En het is ook maar de vraag of de online netwerk/structuur goed werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Hironshy op 24-02-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hironshy schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:21:
[...]

Dus Metroid Prime:Corruption komt niet uit in de verwachte 2nd quarter? :/ Of Metroid krijgt geen online gaming....Lekker bezig weer Nintendo met de online functie |:( Volgens kan dit echt Nintendo de kop kosten(of in ieder geval merken in de latere Wii/games sales) als ze online gaming niet goed aanpakken. En het is ook maar de vraag of de online netwerk/structuur goed werkt.
Van Metroid Prime 3 is er ooit gezegd dat het spel geen enkele multiplayer mode krijgt zodat het team zich volledig op de single-player mode kan richten(en omdat de multiplayer mode in Echoes niet goeg genoeg was). Dat interview van MTV met Reggie over een online mode wordt door veel mensen verkeerd geïnterpreteerd als een bevestiging, terwijl het juist dichter bij een ontkenning van een online mode ligt.

Het spel is al wel veel langer in ontwikkeling dan deel 1 en deel 2 waren. De eerste twee delen waren in een recordtijd van minder dan 2 jaar elk ontwikkeld, maar Retro is nu al meer dan 2,5 jaar bezig met deel 3.

[ Voor 13% gewijzigd door MetroidPrime op 24-02-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 18:18

Hironshy

Orooo!!!

Op het moment dat Metroid werd uitgesteld(Was initieel launchgame) waren er al geruchten dat het vanwege de online implementatie was. Zelf had ik dat ook gehoopt natuurlijk. Maar de laatste paar interviews ontkennnen dit min of meer en dat vind ik toch jammer. De eerste big franchise fps van Nintendo en dan zonder online gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

online gaming en nintendo _/-\o_
Dat zal altijd wel basic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Smoonshine schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 14:25:
[...]

En na van alle 4 de wiimotes de batterijen ongeveer 10x verwisseld te hebben werkt alles ineens weer. :?

Weet niet wat het is maar een vaag probleem, ik dacht echt dat alles in de soep was gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Laatst online: 31-03 21:41
schnumi schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:05:
[...]

En na van alle 4 de wiimotes de batterijen ongeveer 10x verwisseld te hebben werkt alles ineens weer. :?

Weet niet wat het is maar een vaag probleem, ik dacht echt dat alles in de soep was gelopen.
Die Wiimotes blijven vage dingen. Ik had dus dat het geluid een beetje kraakt maar de batterijen waren vol volgens indicatie op de Wii(vier streepjes). Volgende dag bleek dus dat ze wel leeg waren en werd er maar één streepje aangegeven. Dusss.... :)
Maar nu ik bovenstaande weet zal het in het vervolg niet weer gebeuren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Ik heb ook weleens dat me wii-motes opeens helemaal niet meer reageren of het geluid is krakerig, valt ook weleens uit in midgame :?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hironshy schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 15:41:
Op het moment dat Metroid werd uitgesteld(Was initieel launchgame) waren er al geruchten dat het vanwege de online implementatie was. Zelf had ik dat ook gehoopt natuurlijk. Maar de laatste paar interviews ontkennnen dit min of meer en dat vind ik toch jammer. De eerste big franchise fps shooter van Nintendo en dan zonder online gaming.
Ik zie zelf persoonlijk liever een andere game met online support. Op een of andere manier vind ik Metroid niet geschikt voor multiplayer. Misschien omdat het ook geen FPS is ;) Een WW2 online shooter zoals CoD of MoH lijkt me erg leuk. Van die futoristische shooters als Unreal, Quake, Halo, etc is niet echt mijn ding, maar zou op zich ook wel leuk zijn. Maar Metroid? Ik hoop stiekem dat dat gewoon lekker een single player adventure game blijft. En al helemaal als ze anders met multiplayer komen die zo brak is als in MP2.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 18:09:
[...]

Ik zie zelf persoonlijk liever een ander game met online support. Op een of andere manier vind ik Metroid niet geschikt voor multiplayer. Misschien omdat het ook geen FPS is ;) Een WW2 online shooter zoals CoD of MoH lijkt me erg leuk. Van die futoristische shooters als Unreal, Quake, Halo, etc is niet echt mijn ding, maar zou op zich ook wel leuk zijn. Maar Metroid? Ik hoop stiekem dat dat gewoon lekker een single player adventure game blijft. En al helemaal als ze anders met multiplayer komen die zo brak is als in MP2.
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Metroid is altijd single-player geweest en de multiplayer mode in Echoes en Prime Hunters in zijn geheel konden mij niet aanspreken. Een Metroid spel hoort je een beetje een eenzaam en claustrofobisch gevoel te geven en dat past helemaal niet bij online deathmatches, waar het weer voornamelijk om grote omgevingen met veel spelers moet draaien. Als Nintendo een online multiplayer FPS zoekt, dan kunnen ze daar beter Geist voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Laatst online: 28-07 09:37

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Hoi

Ik heb een svideo kabel voor mijn wii besteld en heb deze binnen gekregen alleen is het beeld zwart wit en vertekend
Heb op mijn nieuwere tv zelfs dat een deel van het beeld wat onder aan hoord boven aan het beeld staat ook beweegt het beeld erg.

heeft iemand een idee of ik nog iets moet instellen op mijn wii voor S-video heb alle kanalen gehad voor de S video maar beeld blijft het zelfde ook heb ik verschillende aansluitingen geprobeerd composite geeft wel goed beeld

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000

Sabbi

je denkt aan mij.

enriqueeeee schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 19:05:
Hoi

Ik heb een svideo kabel voor mijn wii besteld en heb deze binnen gekregen alleen is het beeld zwart wit en vertekend
Heb op mijn nieuwere tv zelfs dat een deel van het beeld wat onder aan hoord boven aan het beeld staat ook beweegt het beeld erg.

heeft iemand een idee of ik nog iets moet instellen op mijn wii voor S-video heb alle kanalen gehad voor de S video maar beeld blijft het zelfde ook heb ik verschillende aansluitingen geprobeerd composite geeft wel goed beeld
Klinkt als dat je tv geen Svideo aan kan. Waarom uberhaubt een svideo kabel gekocht? ok, het is beter dan composite maar koop dan meteen rgb (kans is erg groot dat als je tv svideo kan dat hij ook wel svideo kan weergeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
was het niet zo dat de euro wii geen S-video heeft? dacht zoiets gelezen te hebben ergens?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
jep, geen s-video ondersteuning op pal wii's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japidoff
  • Laatst online: 25-08 15:54
Sabbi schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 21:29:
[...]

Klinkt als dat je tv geen Svideo aan kan. Waarom uberhaubt een svideo kabel gekocht? ok, het is beter dan composite maar koop dan meteen rgb (kans is erg groot dat als je tv svideo kan dat hij ook wel svideo kan weergeven)
misschien heeft mijn versterker geen rgb... dus kan ik het niet door sturen en mijn tv heeft gewoon svideo had daar eerst ook de dvd speler en weet ik veel wat op aangesloten

edit:

dit is een bericht van Enriqeeee die hier nu zit

[ Voor 6% gewijzigd door Japidoff op 24-02-2007 23:47 ]

gang is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Japidoff schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:00:
[...]

misschien heeft mijn versterker geen rgb... dus kan ik het niet door sturen en mijn tv heeft gewoon svideo had daar eerst ook de dvd speler en weet ik veel wat op aangesloten

edit:

dit is een bericht van Enriqeeee die hier nu zit

allemaal goed en wel, maar s-video kabels werken niet op pal wii's, dus zolang jij geen ntsc wii hebt, zal je kabel geen goed beeld geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nu we het toch over beeld hebben : heb eindelijk Zelda vandaag weer uit de kast getrokken sinds december de 25ste :P

Had m van mn vriendin gehad voor kerst, maar wilde wachten op mn component kabel. Inmiddels had ik die al enkele weken binnen, maar wilde toen weer wachten op mn transformatie in huis wat betreft audio/video. Nieuwe versterker, TV hangt nu aan de muur met een RVS haard eronder, en een component switch gehaald van Joytech omdat mn Samsung LCD maar 1 Component ingang heeft en mn 360 dat ook leuk vind. DVD speler is al HDMI aangesloten namelijk.

Man, prachtig! 480p is een verbetering, het beeld is rustiger, scherper en minder flets. Zijn geen wereldschokkende resultaten, maar het wachten waard.
Jammer dat er zo weinig Wii games uitkomen die mij bekoren, ik heb nu alleen maar Zelda, Wii Sports en Play...wacht op Mario Party 8 omdat ik de andere 7 ook heb, maar das meer voor de heb en omdat mn vriendin het leuk vind.

Maar ja, ik game toch vrijwel nooit dus echt een zonde is het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoe zit dat nou met dat Wii Connect 24? Laatst met die updates moest ik nog gewoon zelf nog aan het downloaden zetten. Het was toch de bedoeling dat systemupdates 's avonds (of wanneer dan ook) automatisch gedownload zouden worden? Nou ik merk er nog niet veel van.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vanitas schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:24:
Hoe zit dat nou met dat Wii Connect 24? Laatst met die updates moest ik nog gewoon zelf nog aan het downloaden zetten. Het was toch de bedoeling dat systemupdates 's avonds (of wanneer dan ook) automatisch gedownload zouden worden? Nou ik merk er nog niet veel van.
Daarnaast zou ik ook niet aanraden dat ding continue stand-by te laten staan. De eerste paar weken had ik m vaak stand-by, en had ik daarna bij het inschakelen zo nu en dan last van blauwe, wat het leek, artifacts. Dingetje werd ook best warm.

Heb hem nu maar gewoon uitgezet, die updates haal ik wel handmatig binnen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Exorcist schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:27:
[...]

Daarnaast zou ik ook niet aanraden dat ding continue stand-by te laten staan. De eerste paar weken had ik m vaak stand-by, en had ik daarna bij het inschakelen zo nu en dan last van blauwe, wat het leek, artifacts. Dingetje werd ook best warm.

Heb hem nu maar gewoon uitgezet, die updates haal ik wel handmatig binnen hoor.
Nou ik heb em tot nu toe nog altijd in standby laten staan, maar ik heb nog geen last gehad van artifacts oid. Wel wordt ie warm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:44:
[...]

Nou ik heb em tot nu toe nog altijd in standby laten staan, maar ik heb nog geen last gehad van artifacts oid. Wel wordt ie warm...
Same here. Die van mij ligt ook nog overigens. Maar verder nergens last van, alleen dus beetje warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
die van mij staat sinds 15 december aan op standby met Wii Connect24 aan, in de houder dus verticaal en heb nog nooit problemen gehad. Wel beetje warm maar niet zorgwekkend, die Wifi modules worden altijd een beetje warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Dat was volgens mij ook de originele insteek van Wiiconnect24... Ik downloadtoch alles meteen dus ik zou het wel wenselijk vinden. Hoewel ik extra kanalen wel optionel wil houden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mijn artifact-problemen zijn in devorige topics al behandeld. Ik zet hem sindsdien ook netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op zondag 25 februari 2007 @ 01:24:
Je wilt per definitie niet dat je console firmware updates download en installeert terwijl de console standby staat. Wat als je besluit te gaan klussen in huis en je de stoppen verwijdert terwijl je een firmware update aan het doen bent? Er kan veel meer misgaan wanneer je niets van de firmware update afweet dan wanneer je er zelf actief mee bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Laatst online: 00:22

job

MetroidPrime schreef op zondag 25 februari 2007 @ 11:20:
Er kan veel meer misgaan wanneer je niets van de firmware update afweet dan wanneer je er zelf actief mee bezig bent.
Vertel dat UPC met hun mediabox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn router van KPN update zichzelf ook automatisch (eens in de zoveel maanden) en dat gaat prima. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
[...]

Je wilt per definitie niet dat je console firmware updates download en installeert terwijl de console standby staat. Wat als je besluit te gaan klussen in huis en je de stoppen verwijdert terwijl je een firmware update aan het doen bent? Er kan veel meer misgaan wanneer je niets van de firmware update afweet dan wanneer je er zelf actief mee bezig bent.
Nee, niet het installeren, maar enkel het downloaden tijdens standby bedoel ik. Als het downloaden dan mislukt kan de wii er altijd nog een check overheen gooien, of em gewoon opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: Welke batterijen gebruiken jullie in de Wii-Remote? Het setje dat er bij zat ging zo'n 25uur mee. Lijkt me toch redelijk!! Alleen nu gebruik ik oplaadbare batterijen (2300 mAh), maar die houden het slechts zo'n 2 uur vol! Heel irritant! Zo kom ik nooit verder bij Zelda :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 13:43:
Even een vraagje: Welke batterijen gebruiken jullie in de Wii-Remote? Het setje dat er bij zat ging zo'n 25uur mee. Lijkt me toch redelijk!! Alleen nu gebruik ik oplaadbare batterijen (2300 mAh), maar die houden het slechts zo'n 2 uur vol! Heel irritant! Zo kom ik nooit verder bij Zelda :'(
2 uur maar, damn wat voor batterijen zijn dat dan? Ik gebruik el-cheapo Hapé oplaadbare batterijen (wel iets van 2700 mAh) en die gaan al gauw 25-30 uur mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Daar hebben we in paar topics terug ook al eens over gehad dus mss kan je daar ook ff naar zoeken.
Maar goed zelf gebruik ik GP 2500mAh met GP Rapid oplader werkt perfect en ze gaan redelijk lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Wellicht is dit de reden dat Metal Slug Anthologies niet uitkomt in Japan.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
[...]

STerk argument! Kom op slaat toch nergens op. Ja stel dat je nou in je auto stapt, en er een meteoor opvalt! Kan je maar beter een een anti meteoor kanon op je auto zetten!

Maar goed ontopic: Mijn Wii staat altijd standby en nog nooit ergens last van gehad, maar goed mensen hier bestellen ook nieuwe straps als ze de nieuwe al hebben dus ja ik zal wel een waaghals zijn dan xD
Gister monkeyball, valt me reuze mee. Singleplayer is leuk, ff wennen wel want nog nooit monkeyball gedaan. Besturing is wat licht in het begin maar dat went toch al vrij rap. Van de Minigames zuigen ze bijna allemaal gelukkig zijn er 5 tot 8 wel echt leuk. Horde lopen en vooral monkey Target zijn geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op zondag 25 februari 2007 @ 14:58:
[...]

STerk argument! Kom op slaat toch nergens op. Ja stel dat je nou in je auto stapt, en er een meteoor opvalt! Kan je maar beter een een anti meteoor kanon op je auto zetten!
Volgens diezelfde logica zijn airbags en veiligheidsgordels overbodig, want je hebt zelf toch ook nooit een auto ongeluk gehad?

Het is gewoon een feit dat er veel meer mis kan gaan bij een unattended firmware upgrade, dan bij een handmatig ingezette firmware upgrade. De Wii upgrade immers terwijl je helemaal niet weet wat dat ding doet.

EDIT: Een meteoor is trouwens een lichtsverschijnsel en kan per definitie niet op een auto vallen. Aan dat kanon dat hier je probeert te promoten heb je eigenlijk niets. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door MetroidPrime op 25-02-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Nee maar het ging meer over het idee. Wat kan er mis gaan? Dat dat een reden goed genoeg is om je Wii er voor uit te zetten omdat er mischien iets mis kan gaan. Klinkt het alsof je of een opperneuroot bent of een control freak :p.
En wat veranderd er precies als je handmatig op een downlaod knopje drukt?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Postius schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:14:
Nee maar het ging meer over het idee. Wat kan er mis gaan? Dat dat een reden goed genoeg is om je Wii er voor uit te zetten omdat er mischien iets mis kan gaan. Klinkt het alsof je of een opperneuroot bent of een control freak :p.
Nee, dan snap je niet wat ik zeg. Ik zet de Wii helemaal niet uit.
En wat veranderd er precies als je handmatig op een downlaod knopje drukt?....
Dan weet je dat er een firmware update uitgevoerd wordt. Stel dat je je Wii mee wilt nemen naar het huis van één van je vrienden en je koppelt hem net los op het moment dat de firmware update wordt uitgevoerd? Dan kom je daar aan met een gebrickte Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:21
Toch zou het wel makkelijk zijn dat als je hem aanzet je een schermpje krijgt ik heb alvast een update gedownload wil je die nu installeren? Met het installeren ben ik het wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.m3deurope.com/full_item.php?item=19

Ik kwam dit tegen. oa. ook voor de Wii. Lijkt beetje op het vroegere Revolt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:11:

Zullen we zeggen Micro Machines en dan de mini's uit Big Red Racing ?? :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notgib

notgib

ach, wat zal ik zeggen

Verwijderd schreef op zondag 25 februari 2007 @ 17:11:

Download demo staat er? Voor de Wii? En dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

nee dat is gewoon voor de pc als je iig een blik op de site had geworpen had je gezien dat het spel al 2 jaar voor de pc uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:05:
[...]Een meteoor is trouwens een lichtsverschijnsel en kan per definitie niet op een auto vallen. Aan dat kanon dat hier je probeert te promoten heb je eigenlijk niets. ;)
Eigenlijk is een meteoor gewoon een stuk rots wat in aanraking komt met de atmosfeer van de aarde. Hierdoor brand ie op, maar als ie groot genoeg is kan een deel ervan wel degelijk overblijven en op aarde vallen, wat ook weleens gebeurd (maar haast nooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er mooiere oplossing dan deze mogelijk. Nu wordt de controller alleen maar zwaarder door het feit dat de Wiimote er ook nog onder zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Even snel een vraagje. Is er veel verschil tussen de Zelda: Twilight Princess voor de GC en de Wii? Voor zover ik kan zien is het dezelfde game, alleen dan met andere besturing op de Wii en misschien iets betere graphics.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!