Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 79 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.806 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Het zou misschien idd wel leuk zijn als er op bepaalde momenten of bij bepaalde games cadeautjes gegeven zouden worden. Bijv. een gratis vc game met kerst oid.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 10:53:
(het aanbieden ervan op internet wel en ook als je het originele spel niet hebt maar wel een rom ben je in overtreding)
Roms zijn inderdaad niet per definitie "illegaal", er zijn ook wel mensen die nieuwe roms ontwikkeld hebben voor bv de NES en die op internet aanbieden. Maar roms van gewoon uitgegeven spellen zijn wel illegaal, ook als je het origineel hebt. Of beter gezegd het downloaden, uploaden en kopiëren van cartridges is illegaal (of je het origineel wel of niet hebt maakt niet uit), dus je kunt in principe niet op een legale manier aan een rom op je pc komen van een spel dat geen freeware is.

[ Voor 3% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 20-02-2007 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
Possible schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:17:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met hun wii controller dat er ''haperend'' geluid uit komt ? Als ik wii sports speel (tennis) dan komt er uit de wii mote haperend geluid. Als ik mijn 2e wii mote instell en deze als main controller gebruikt heeft deze precies hetzelfde probleem. Tevens ook andere batterijen geprobeert --> geen resultaat. het rare is dat dit af en toe voor komt en als ik de volgende dag weer ga spelen gaat het weer goed...
Hier heb ik ook last van, ik heb het nog niet uitgebreid getest. Sinds dit weekend. Soms wel soms niet, net alsof er een draadje los zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Ik vind het vooral irritant dat de spellen geen 'ronde' bedragen zijn. Ik heb 2000 wiipoints gekocht, en super mario bros, dus heb nog 1500 punten over. Maar als ik nu super mario world en Mario64 wil downloaden, dan kom ik 300 punten tekort en moet ik weer 2000 nieuwe kopen, dat gaat aardig hard dan. Of 2 snes games, dat kan ook al niet voor 1600 punten. Dan zit ik toch alweer aan 40 euro voor 3 zeer oude spelletjes.( ja ik heb dan punten over, maar ik wil op het moment alleen die drie).

Wat ik vooral jammer vind eigenlijk is dat je voor snes games aparte controllers moet kopen a 20 euro. Ik had liever een knopje 3 en 4 naast 1 en 2 op de wiimote gezien, waardoor je het merendeel van de snes games gewoon met de wiimote kan besturen. 80 euro per controller tikt aardig aan. (nunchuk+wiimote+classic)

Dit neemt niet weg dat ik veel plezier beleef aan super mario bros. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 20-02-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De classic controller is bij cd-wow trouwens €16,- dat scheelt toch alweer een paar eurotjes en hij wordt ook nog eens gratis thuisbezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik snap die steeds weer terugkerende discussie over die VC games niet zo. Natuurlijk kan het goedkoper. Natuurlijk kost het (in verhouding) geen hol voor Nintendo. En natuurlijk kan je ze ook gewoon downloaden voor je emulator op je PC, Xbox, of whatever. Maar dat heeft er toch helemaal niks mee te maken? Nintendo heeft deze prijsstelling verzonnen, en er zijn zat mensen die ze graag voor die prijzen willen kopen. Waarom dan goedkoper maken, geslaagde verkoop lijkt me toch?

Het is ook niet zo dat Nintendo de enige is die dit soort dingen doen. Wat voorbeelden: 2 euro voor een biertje in de kroeg, 2.50 voor een bakje friet, een tientje voor een taxi-ritje van 5 minuten, en ga zo maar door. Allemaal dingen die voor de verkoper een fractie van dat bedrag kosten, maar gretig afgenomen worden. Dus waarom minder vragen?

Zelfde geldt voor de Wii zelf trouwens. Die ellenlange discussies dat 250 euro teveel zou zijn voor "een Cube met motion controllers". Als je die paar euro teveel geld vindt voor een paar MB downloaden, dan koop je het gewoon niet, vind je 250 euro teveel voor een "geupgrade Cube" dan koop je de Wii niet. Let je liever op het plezier dat je voor je geld terug krijgt (en dat genoeg plezier vindt natuurlijk) koop je het wel, zoals ik en velen met mij. Nintendo is een bedrijf, en het idee van bedrijven is zoveel mogelijk winst maken. Oftewel, de beste verhouding tussen een zo hoog mogelijke prijs en zoveel mogelijk mensen die het kopen. Lijkt me dat de huidige prijzen daar aardig aan voldoen. Bevalt dat je niet, dan koop je het gewoon niet. Zo moeilijk is het allemaal niet. :)

Overigens net Gunstar Heroes uitgespeeld. Het is een vrij korte game (gisteren gekocht), maar wel erg leuk. Zeker mijn 600 punten waard geweest in elk geval!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boshar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 09:17
Smoonshine schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 12:11:
[...]
Volgens mij hoeft er verder niets geconverteerd te worden. Het zijn puur en alleen de originele roms die ze verkopen. Dit is onder andere de oorzaak van het component probleem, de ghost kart in MK64 en eventueel nog komende problemen. Nintendo doet helemaal niets aan de roms.

Dat scheelt al een hoop testen. Het ontwikkelen van het shopchannel reken ik in bij die 250,- die je voor je Wii betaald. Het is immers een standaard Wii service. Alles wat Nintendo binnenkrijgt aan de VC is in mijn ogen pure winst.
Klopt niet. Afgelopen vrijdag kreeg ik via het shoppingkanaal het bericht dat er voor Military Madnes en Mario Kart updates klaar stonden. Ik kon ze daar meteen downloaden. Jammer genoeg staat er niet bij wat er nu precies geupdate is maar er wordt geupdate. Je kunt het shopping channel ook als je persoonlijke backup zien. Je kunt rustig je VC game deleten wanneer je de extra ruimte nodig bent. Het spel is ten alle tijden weer te downloaden. Wanneer ik een comercieel PC spel als download koop moet ik veelal 5 Euro betalen wanneer ik het na een maand nog eens wil downloaden. Je moet nu eenmaal voor de bandbreedte betalen. Toegegevn de huidige Roms zijn niet zo groot maar wie zegt dat het bij oude Rommetjes blijft.

Wat dacht je trouwens van alle van orginele PAL roms die nu wel 60 hz draaien en de Roms die 480p ondersteunen (hopelijk krijgen we nog updates die nog meer Roms 480p geschikt maken). Een beetje onderzoek leert je dat er best wel gesleutelt wordt aan de Roms (of aan de translation layer van de emulator die je gebruikt)

Trouwens zelfs op dit moment nu ik alleen RGB scart gebruik zien de spellen er beter uit dan vroeger op de 'echte' console waar ik me meestal met de antene kabel of composiet kabel moest behelpen. Ik zit nog steeds lekker met m'n wireless controler op de bank te genieten van al die prachtige classics. De VC is mega fun en dat is best wel wat centjes waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
boshar schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:05:
[...]

Klopt niet. Afgelopen vrijdag kreeg ik via het shoppingkanaal het bericht dat er voor Military Madnes en Mario Kart updates klaar stonden. Ik kon ze daar meteen downloaden. Jammer genoeg staat er niet bij wat er nu precies geupdate is maar er wordt geupdate.
Dit staat op de eerste pagina van het shopping channel (als je daarna op ‘Mario Kart’ o.i.d. klikt).
On February 13, 2007, an update was released for Mario Kart 64 in the European Wii Shop Channel. This fixed a bug in the game that caused it to crash when the player select screen was left on for too long. The update is free of charge.
Bron

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Captain N schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:04:
Ik snap die steeds weer terugkerende discussie over die VC games niet zo. Natuurlijk kan het goedkoper. Natuurlijk kost het (in verhouding) geen hol voor Nintendo. En natuurlijk kan je ze ook gewoon downloaden voor je emulator op je PC, Xbox, of whatever. Maar dat heeft er toch helemaal niks mee te maken? Nintendo heeft deze prijsstelling verzonnen, en er zijn zat mensen die ze graag voor die prijzen willen kopen. Waarom dan goedkoper maken, geslaagde verkoop lijkt me toch?

Het is ook niet zo dat Nintendo de enige is die dit soort dingen doen. Wat voorbeelden: 2 euro voor een biertje in de kroeg, 2.50 voor een bakje friet, een tientje voor een taxi-ritje van 5 minuten, en ga zo maar door. Allemaal dingen die voor de verkoper een fractie van dat bedrag kosten, maar gretig afgenomen worden. Dus waarom minder vragen?

Zelfde geldt voor de Wii zelf trouwens. Die ellenlange discussies dat 250 euro teveel zou zijn voor "een Cube met motion controllers". Als je die paar euro teveel geld vindt voor een paar MB downloaden, dan koop je het gewoon niet, vind je 250 euro teveel voor een "geupgrade Cube" dan koop je de Wii niet. Let je liever op het plezier dat je voor je geld terug krijgt (en dat genoeg plezier vindt natuurlijk) koop je het wel, zoals ik en velen met mij. Nintendo is een bedrijf, en het idee van bedrijven is zoveel mogelijk winst maken. Oftewel, de beste verhouding tussen een zo hoog mogelijke prijs en zoveel mogelijk mensen die het kopen. Lijkt me dat de huidige prijzen daar aardig aan voldoen. Bevalt dat je niet, dan koop je het gewoon niet. Zo moeilijk is het allemaal niet. :)

Overigens net Gunstar Heroes uitgespeeld. Het is een vrij korte game (gisteren gekocht), maar wel erg leuk. Zeker mijn 600 punten waard geweest in elk geval!
Maak er een samenvatting van en zet die in de startpost, dat scheelt die eeuwigdurende discussie weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:14:
[...]

torenhoog? laat me niet lachen.
Wat voor kosten dan precies?
Die emulatie software is eenmalig en verder enkel de bandwidth.
downstream bandwidth kost geen drol, en ze hebben er nog erg weinig van ook
gezien de extreem trage download snelheid waarmee ik NES rommetjes download in die VC.

En Nintendo maakt overigens geen winst op de console. maar een gecalculeerd verlies.
Sony en Microsoft ook trouwens. De console moet zo goedkoop mogelijk en laagdrempelig zijn om vervolgens meer winst te kunnen maken op de licenties voor de verkoop op games....maar daar heb je weer een console voor nodig.
emulatie software ontwikkelen
de VC downloads aanpassen voor de Wii
bandbreedte voor het downloaden
systeem om de betalingen te regelen
het Wii shopping channel te creeren
licenties aan derden (konami enz enz)
testen en bijwerken van VC downloads (mariokart 64 b.v.)

en jij noemt die € 5,- veel geld kerel daar kan je nog niet eens 2 biertjes voor halen in de stad wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 10:41

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:53:
[...]

en jij noemt die € 5,- veel geld kerel daar kan je nog niet eens 2 biertjes voor halen in de stad wat lul je nou?
wat een fijne toon weerlaat maar ook eigenlijk

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 21:51

Smoonshine

Feyenoord!!

boshar schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 13:05:
[...]

Klopt niet. Afgelopen vrijdag kreeg ik via het shoppingkanaal het bericht dat er voor Military Madnes en Mario Kart updates klaar stonden. Ik kon ze daar meteen downloaden. Jammer genoeg staat er niet bij wat er nu precies geupdate is maar er wordt geupdate.
Ik verwacht dat dat een update is aan de emulator software bij zo'n rom. De roms zelf wordt niets aan gedaan. Als ze dat willen doen moet volgens mij de hele rom opnieuw gecompiled worden. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat Nintendo dat doet wanneer dingen niet goed werken.

Maar laten we er maar over ophouden, je verandert er toch niets aan. Uiteindelijk bepaal je zelf of die games het geld waard zijn. Ik zal er persoonlijk nog wel wat aanschaffen (OoT en de komende mario platformers nog). Ik vind de prijzen zelf ook nog wel meevallen. Tuurlijk kan het wel goedkoper, maar alles kan goedkoper.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bonzz.netninja schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:07:
[...]

wat een fijne toon weerlaat maar ook eigenlijk
excuses voor de nare toon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Laatst online: 08:34
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze dit bedrag van xxxx points voor de VC games later omlaag gaan schroeven, of dat ze oude spellen later op DVD uitbrengen. Misschien is het dus in eerste instantie "prijzig" (velen vinden dit), maar valt dit later wel mee. We'll see. Ik vind het wel een leuke feature.

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ttb_82 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 15:13:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze dit bedrag van xxxx points voor de VC games later omlaag gaan schroeven, of dat ze oude spellen later op DVD uitbrengen. Misschien is het dus in eerste instantie "prijzig" (velen vinden dit), maar valt dit later wel mee. We'll see. Ik vind het wel een leuke feature.
ik vind het eerlijk gezegd redelijk schappelijk, tuurlijk het kan vast goedkoper maar ja dat geldt voor zoveel dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:42

-MM-

D'oh!!

Vraagje, ik weet dat je Wii berichten (mail) naar andere mailadressen en Wii's kan sturen. Je kan ook Wii's aan je adresboek toevoegen. Nu heb ik een Wii toegevoegd van een vriend van mij maar ik mag geen bericht verzenden (knop is disabled). Moet ik me nog ergens aanmelden? Voor alle duidelijkheid, ik wil dus een bericht van de ene Wii naar de andere Wii sturen.

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

-MM- schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:19:
Vraagje, ik weet dat je Wii berichten (mail) naar andere mailadressen en Wii's kan sturen. Je kan ook Wii's aan je adresboek toevoegen. Nu heb ik een Wii toegevoegd van een vriend van mij maar ik mag geen bericht verzenden (knop is disabled). Moet ik me nog ergens aanmelden? Voor alle duidelijkheid, ik wil dus een bericht van de ene Wii naar de andere Wii sturen.
Ik denk dat hij jou nog niet toegevoegd heeft. Dat moet namelijk ook eerste gebeuren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar dagen exite truck en het is echt vet :) gaat lekker snel en na een beetje oefenen heb je ook lekker controlle over je truck. Er zit ook aardig wat content in de game alleen vraag ik me af hoelang je het nog gaat spelen zodra je alle banen op S rank hebt (wat niet extreem moeilijk is). Aangezien als eerste over de finish komen doodsimpel is en de cpu toch geen punten haalt kan je dus hooguit voor jezelf proberen meer punten te halen in totaal. IMO niet echt uitdagend.

Heb een paar dagen geleden ook super monkey ball gekregen van psychoclown (geruild voor red steel). Opzich wel leuk, alleen zijn er toch wat dingen waaraan ik me erger. Ten eerste dat je schijnbaar niet terug kan in de menu's. Ik deed gister oefenen maar dan kom je in een eeuwige loop van dat level terecht en je kan gewoon niet terug naar het hoofdmenu terwijl ik iedere knop op me wiimote heb geprobeert. Ook die highscores vind ik een beetje vaag. Schijnbaar gaat het vooral op tijd wat opzich wel jammer is. Rush je door de levels heen zonder echt bananen te pakken dan haal je zo een kroontje terwijl de moeite doen om alle bananen te pakken eerder in een lage score eindigt. Dit gevoel krijg ik tenminste na 3 werelden te hebben uitgespeeld.

De besturing vind ik ook niet echt geweldig. Het is gewoon te indirect. Zolang je vooruit wil en een beetje snelheid hebt is het redelijk direcht maar zodra dat niet het geval is lagged de besturing enorm wat vrij kut is want wat ik er tot nu toe van heb gezien kan je veel bananen alleen pakken door langzaam te gaan, maar dan werkt je besturing dus voor geen meter. Ook als je wil corrigeren of moet uitwijken duurt het gewoon veel te lang voordat er iets gebeurt of heb je te weinig controlle over waar je aap in bal nou eigenlijk naartoe gaat. Dat is toch wel vreemd want bij veel banen krijg ik nou juist het gevoel dat ze zo gemaakt zijn dat je veel controlle nodig hebt. Vaak pak ik een banaan, word dan weer van de baan gekegeld door een of ander ding die je niet of nauwelijks kan ontwijken om daarna dat stukje over te slaan omdat ik die banaan toch al heb. Tuurlijk is het ook een kwestie van skill, daar is de game wel rond gemaakt. Maar ik heb meer het gevoel dat de skill meer zit in het werken met de ''gebrekkige'' besturing dan dat de skill zit in de uitdaging van de levels. Niet dat de levels zo simpel zijn, maar mijn punt is duidelijk hoop ik.

Al met al zeker geen slechte game, maar ik irriteer me nogal snel aan games waarbij je om andere reden dan de moeilijkheid van de levels zelf word verslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Je zit weer eens in de problemen zo te lezen? :D Ik heb Monkey Ball zelf niet op de Wii, maar op de Gamecube, en het verschijnsel wat je vertelt klinkt verdacht veel als dat wanneer je het vlak waar de bal over rolt kantelt, de bal niet direct die richting op beweegt. Lijkt me vrij logisch, probeer in het echt het maar eens uit met een knikker op een grote kartonnen plaat oid. Als de knikker een vaartje heeft, duurt het even voordat 'ie die kwijt is, en de andere kant op kan gaan rollen. Dat is nu juist het hele idee achter Monkey Ball, en veroorzaakt de pittige moeilijkheidsgraad in de hogere levels. ;)

Disclaimer: Mocht je iets anders bedoelen dan heb ik uiteraard niks gezegd. :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 20-02-2007 18:39 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het enquete kanaal gedownload op de dag dat het te downloaden was. Dat ging allemaal prima, maar ik zie het kanaal nergens staan... En als ik nog een keer probeer de software te updaten zegt de Wii dat ik al de nieuwste software versie heb...... Weet iemand hoe dit kan en heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:27:
Ik heb het enquete kanaal gedownload op de dag dat het te downloaden was. Dat ging allemaal prima, maar ik zie het kanaal nergens staan... En als ik nog een keer probeer de software te updaten zegt de Wii dat ik al de nieuwste software versie heb...... Weet iemand hoe dit kan en heeft iemand hier een oplossing voor?
Wat geeft het memory management scherm aan?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilja_kole
  • Laatst online: 19-09 14:51
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:32:
Heb nu een paar dagen exite truck en het is echt vet :)

Heb een paar dagen geleden ook super monkey ball gekregen van psychoclown (geruild voor red steel). Opzich wel leuk, alleen zijn er toch wat dingen waaraan ik me erger. Ten eerste dat je schijnbaar niet terug kan in de menu's. Ik deed gister oefenen maar dan kom je in een eeuwige loop van dat level terecht en je kan gewoon niet terug naar het hoofdmenu terwijl ik iedere knop op me wiimote heb geprobeert.
Ik heb met hetzelfde probleem gezeten, toch maar even het boekje erop nageplozen en kwam toen tot de ontdekking dat je een paar seconden de "-" knop ingedrukt moest houden. Op zich nog wel enige logica maar hier duurde het even.....

En ik heb sinds gister Exite Truck vanwege de 'goeie verhalen'. Een leuk arcade spel wat lekker snel en hectisch wegspeelt, ik verbaase me alleen over de extreem simpele manier om steeds maar weer je rank te halen voor het volgende level, ik moet nog alles op S rank halen maar dat zijn er niet zoveel en lijkt me ook niet zoveel tijd te kosten. Ik kan er nog niet goed over oordelen maar ik deel nog niet het grote enthousiasme van de rest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:14
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:27:
Heb je het kanaal wel gedownload via het shoppingchannel?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 18:38:
Je zit weer eens in de problemen zo te lezen? :D Ik heb Monkey Ball zelf niet op de Wii, maar op de Gamecube, en het verschijnsel wat je vertelt klinkt verdacht veel als dat wanneer je het vlak waar de bal over rolt kantelt, de bal niet direct die richting op beweegt. Lijkt me vrij logisch, probeer in het echt het maar eens uit met een knikker op een grote kartonnen plaat oid. Als de knikker een vaartje heeft, duurt het even voordat 'ie die kwijt is, en de andere kant op kan gaan rollen. Dat is nu juist het hele idee achter Monkey Ball, en veroorzaakt de pittige moeilijkheidsgraad in de hogere levels. ;)

Disclaimer: Mocht je iets anders bedoelen dan heb ik uiteraard niks gezegd. :Y)
hehe :D nee ik zit niet zozeer in de problemen, die levels uitspelen is tot op heden niet echt een probleem. Ik snap ook wel waarom het zo is, maar ik vind dat het wel iets strakker had gemogen. Er zijn echt plekken waar bijna geen ruimte is en dan zijn er bewegende dingen die je niet mag raken met daartussen bananen. Op die momenten merk je gewoon dat de besturing te traag is omdat je gewoon niet genoeg preciesie hebt om te doen wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Ik zit echt te wachten op een online first person shooter voorop de Wii

Is hier eigenlijk al wat over bekend?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:47:
[...]

Heb je het kanaal wel gedownload via het shoppingchannel?
|:( 8)7 neen dat heb ik niet. Ik dacht dat de update dat automatisch deed (waarom anders een update?). Bedankt ga vanavond even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:15:
Ik zit echt te wachten op een online first person shooter voorop de Wii

Is hier eigenlijk al wat over bekend?
Hier zit k dus ook zwaar op te wachten. Denk er steeds harder over om een Xbox 360 te kopen aangezien het zo lang duurt voordat Nintendo de online zaakjes voor elkaar heeft. Het einge wat me ervan weerhoud is ongeveer 400 euro wat ik dus niet heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:59

S2S

Als Excite Truck Online multiplay zo hebben, had ik hem wel gekocht. Game zal mij snel vervelen, ach dan maar wachten op Mario's en Metroids, beetje VC gamen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vandaag is Sonic ook opgestuurd door videogamesplus dus hopelijk is die snel binnen, is denk ik vele malen beter als die zuigende 360 en PS3 versies.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 10:06
Sinds afgelopen weekend heb ik de Wii. Had 'm van m'n vriendin gekregen voor mijn verjaardag en heb nog nooit zo'n gaaf cadeau gehad :D
Vandaag de classic controller en 2000 wii points gehaald in duitsland bij de Mediamarkt. Ze hadden er zelf nog een stuk of 10 remote's liggen :)

Ik vraag me alleen af hoe het nou zit met de blauwe lichtbalk. Hij gaat bij mij alleen aan als ik de console aanzet maar dan is hij binnen 1 seconde weer uit. In de opties staat hij ook ingeschakeld. Als ik diverse filmpjes op Youtube bekijk zie ik dat die balk meestal gewoon aanstaat! Hoe zit dit nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 11:11
Alleen demo Wii's hebben de verlichting continu aan staan. De verkoop Wii's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zei er alweer dat de Wii enkel voor kiddies is?
KLIK })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Je had een systeem update nodig om een regio setting te kunnen instellen. Het enquete kanaal moet je nu via het shop-channel aanschaffen voor 0 points :)

edit:

Lol, dat krijg je als je je browser lang open laat staan en dan ineens verder leest :)

[ Voor 25% gewijzigd door Twee Dee op 20-02-2007 21:39 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 20:48:
[...]
Hier zit k dus ook zwaar op te wachten. Denk er steeds harder over om een Xbox 360 te kopen aangezien het zo lang duurt voordat Nintendo de online zaakjes voor elkaar heeft. Het einge wat me ervan weerhoud is ongeveer 400 euro wat ik dus niet heb :'(
Als we IGN moeten geloven, en dat moet ;), dan komt er een major FPS franchise naar de Wii samen met een online modus. Dus nog even geduld en we kunnen lekker online gaan fraggen. Sowieso komen de eerste online games in Q2.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 09:30

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik las laatst ergens (weet zo snel niet meer waar) dat ze MP3 perfect willen maken, en dat dat de perfecte shooter moet worden voor de Wii die op de best mogelijke manier van de controller gebruik maakt. Ik neem dan aan dat ze daar ook een online modus mee bedoelen, anders noem ik het spel niet perfect :P

Overigens lees ik hier dat een deel van de ex clover studio medewerkers bij capcom aan een wii titel werken. Misschien dan toch echt Okami voor de Wii? xD let's hope so.

[ Voor 33% gewijzigd door fuzzyeyebrows1 op 20-02-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
fuzzyeyebrows1 schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 22:04:
Ik las laatst ergens (weet zo snel niet meer waar) dat ze MP3 perfect willen maken, en dat dat de perfecte shooter moet worden voor de Wii die op de best mogelijke manier van de controller gebruik maakt. Ik neem dan aan dat ze daar ook een online modus mee bedoelen, anders noem ik het spel niet perfect :P
Op dit moment is daar nog niks van zeker!

En wat bedoelen jullie met een major FPS franchise?? en dan vooral Major en Franchise ;)

[ Voor 4% gewijzigd door SOCO_cola op 20-02-2007 22:41 ]

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 21:37:
Wie zei er alweer dat de Wii enkel voor kiddies is?
KLIK })
lol, geniaal filmpje :D _O-

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik wil ook nog even een duit in het zakje doen rond de discussie over de VC kosten. De VC moet zeker niet alleen zijn eigen kosten dekken maar de gratis online gameplay die Nintendo wil gaan bieden. Dus iedereen die loopt te vloeken op de VC heeft er later wel voordeel van als ze wel gratis online kunnen gamen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

River Run is wel een... vervelende baan om een S-Rank op te halen zeg :/

Ik kom er steeds NET niet. Mijn record op die baan is nu 182, voor een S-Rank moet je 184 hebben, dammit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 08:52:
[...]

De NES krijg je toch ook niet gratis op marktplaats incl spellen. Een NES spel kost op marktplaats gemiddel 10 euro (en die zijn echt 20 jaar oud.,. hoe lang zullen ze het nog doen?) Een SNES spel kost tussen de 10 en 15 euro. En dan zul je beide consoles nog moeten kopen... voor de SNES kom je dan al snel op 30 euro uit.. en dan moet je de spellen nog kopen.

En met de Wii?
NES Spel: 5 euro, nieuw, gaat niet kapot
SNES spel, 8 euro, nieuw, gaat niet kapot
Controller om ze mee te kunnen spelen, als voor jou persoonlijk de gc controller niet voldoet, 20 euro.
Ik ben uitgekeken op mijn Mario Kart 64 VC op mijn Wii. Ik wil hem nu doorverkopen. Ik heb er 10 euro voor betaald. Hij verkeert nog in prima staat! Ik wil er 8 euro voor hebben, Iemand interesse? Alle eentjes en nulletjes zijn nog in nieuwstaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:15:
Ik ben uitgekeken op mijn Mario Kart 64 VC op mijn Wii. Ik wil hem nu doorverkopen. Ik heb er 10 euro voor betaald. Hij verkeert nog in prima staat! Ik wil er 8 euro voor hebben, Iemand interesse? Alle eentjes en nulletjes zijn nog in nieuwstaat!
Grapjas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 11:22:
[...]

Ik heb het gevoel dat je zwaar onderschat wat er bij het ontwikkelen en gebruik van de VC komt kijken.
- ontwikkeling
- VC testen
- spellen converteren
- spellen testen
- shopchannel ontwikkelen en testen
- point cards maken/verkopen
enz. enz.

Er zit behoorlijk wat investering in hoor. :)
De bug die in Super Mario World zit die eveneens in de PC emulator zit geeft mij het idee dat Nintendo de PC emu gejat heeft.
Romz zijn er al. Emu dus ook. Dan zijn de extra kosten nihil! Dan heb je ook geen testgebeuren nodig, shopchannel, points cards etc. Het zou een mooi geste zijn van Nintendo als ze die roms veel goedkoper aanboden dan de huidige prijzen. Ik vind het VC principe geweldig. Je speelt met een controller op een console met een goeie joypad. Ik haat emulatoren op pc's waar je alles moet instellen, op je monitor speelt met een klotejoypad. Maar mijn enige bezwaar tegen VC games is dat ze te duur zijn. NES 2 euro, PCE/MD/SNES 3 euro en N64 5 euro. Dat was mooi geweest. Zou ik er ook veel meer kopen. Nu heb ik allen Mario Kart 64 (nog steeds te koop, ik sta open voor aanbiedingen) en zal ik dus z.s.m. een modchip kopen zodat ik gratis die emus kan spelen (zodra dit mogelijk is). Dan verdient Nintendo niks aan me, anders zeker 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:24:
[...]
De bug die in Super Mario World zit die eveneens in de PC emulator zit geeft mij het idee dat Nintendo de PC emu gejat heeft.
:D grapjas.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:15:
[...]

ik wil een blowjob van sarah michelle geller :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Zombies Ate My Neighbours, Castlevania en Teenage Mutant Ninja Turtles komen waarschijnlijk binnenkort naar de Virtual Console. _/-\o_

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 19:49:
hehe :D nee ik zit niet zozeer in de problemen, die levels uitspelen is tot op heden niet echt een probleem. Ik snap ook wel waarom het zo is, maar ik vind dat het wel iets strakker had gemogen. Er zijn echt plekken waar bijna geen ruimte is en dan zijn er bewegende dingen die je niet mag raken met daartussen bananen. Op die momenten merk je gewoon dat de besturing te traag is omdat je gewoon niet genoeg preciesie hebt om te doen wat je wil.
Tja, dat is nu juist het hele idee. Die besturing is expres niet zo precies, anders zou er weinig aan zijn. Als je over hele kleine richeltjes moet gaan, of zig-zaggen tussen bumpers met bananen ertussen, is het het handigst om heel langzaam te bewegen, omdat je dan de meeste precisie hebt. In latere levels is dit echter soms niet meer mogelijk, en moet je wel als een gek racen over zo'n smal richeltje. En dat vereist heel wat oefening. :) Dit is tenminste bij de Cube versies zo, maar ik neem aan dat dat op de Wii niet veel anders zal zijn.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Willybubba schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:08:
River Run is wel een... vervelende baan om een S-Rank op te halen zeg :/

Ik kom er steeds NET niet. Mijn record op die baan is nu 182, voor een S-Rank moet je 184 hebben, dammit.
Bij mij lukt het alleen en meestal met de minste moeite als ik de juiste truck kies en dat is toch voor elk level bijna anders.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 01:20:
Zombies Ate My Neighbours, Castlevania en Teenage Mutant Ninja Turtles komen waarschijnlijk binnenkort naar de Virtual Console. _/-\o_
Cool.
Castlevania 4 is er al..maar de NES klassieker is ook tof.

Castlevania is een MASTER game. En pittig.

[opa modus]
Veel te makkelijk die games tegenwoordig..
in mijn tijd....
[/opa modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- De emulatie software bestond al eeuwen.
Je denkt toch niet dat de hele wereld (ZSNES etc.) een assembler software implementatie heeft van Nintendo's hardware en Nintendo ZELF niet?

- De games bestaan al

- Welke licenties? Het is andersom hoor...Konami betaald NINTENDO geld voor een licentie om de software uit te mogen brengen op hun console. (Dat is ook al eeuwen geleden gedaan) Dit is gewoon verkoop en dus verder verdienen ook voor Konami. Daarbij slaan ze nu de hele marktwerking (het MKB) over via dit systeem.

- bandbreedte? ..als mensen 5 euro betalen voor een rommetje van een paar honderd kb.... er zijn sinds de introductie van VC op de Wii 1.5 miljoen VC downloads geweest tot 25 januari...do the math. (oh wat een kosten voor nintendo!)

- En het maken van het Wii shopping kanaal...verwaarloosbaar qua kosten. Echt een miniem klein stukje software.

Dit is echt een non-discussie. Die VC games zijn 99.9% pure winst. Ga alsjeblieft niet roepen dat Nintendo zo veel kosten heeft aan dat VC...ik word er echt een beetje lacherig van.
Het enige wat ik wil zeggen dat het me een BEETJE (erg) tegenvalt dat ze niet nes/snes games die 15-20 jaar oud zijn gratis aanbieden voor download.
Laat ik het zo zeggen: Het had Nintendo niet misstaan, want nu overheerst bij mij toch het uitmelk gevoel.

Oh en Bier in de stad is natuurlijk ook veel te duur ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:30
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 07:50:
[...]

- De emulatie software bestond al eeuwen.
Je denkt toch niet dat de hele wereld (ZSNES etc.) een assembler software implementatie heeft van Nintendo's hardware en Nintendo ZELF niet?
Assembler is ook zo lekker portable... :+
- De games bestaan al
Toch moet er kleine moeite erin worden gestoken om een soort van handleiding in digitale vorm te leveren.
- Welke licenties? Het is andersom hoor...Konami betaald NINTENDO geld voor een licentie om de software uit te mogen brengen op hun console. (Dat is ook al eeuwen geleden gedaan) Dit is gewoon verkoop en dus verder verdienen ook voor Konami. Daarbij slaan ze nu de hele marktwerking (het MKB) over via dit systeem.
Je denkt toch niet dat Nintendo zo maar spellen van anderen mag uitbrengen, he? Natuurlijk verdient Nintendo aan VC downloads, maar derden verdienen hier ook aan.
- bandbreedte? ..als mensen 5 euro betalen voor een rommetje van een paar honderd kb.... er zijn sinds de introductie van VC op de Wii 1.5 miljoen VC downloads geweest tot 25 januari...do the math. (oh wat een kosten voor nintendo!)
NES roms zijn idd niet al te groot (24-768 KB), maar SNES roms zijn bijv. al 4-6 MB. De kosten van deze downloads alleen zijn misschien niet zo hoog, maar de omzet van de VC kan Nintendo bijv. gebruiken voor de kosten die gemaakt worden met de andere online diensten.
- En het maken van het Wii shopping kanaal...verwaarloosbaar qua kosten. Echt een miniem klein stukje software.
Het ziet er misschien klein uit, maar het moet wel getest worden. Wat dacht je van het achterliggende betalingsysteem?
Dit is echt een non-discussie. Die VC games zijn 99.9% pure winst. Ga alsjeblieft niet roepen dat Nintendo zo veel kosten heeft aan dat VC...ik word er echt een beetje lacherig van.
Het enige wat ik wil zeggen dat het me een BEETJE (erg) tegenvalt dat ze niet nes/snes games die 15-20 jaar oud zijn gratis aanbieden voor download.
Laat ik het zo zeggen: Het had Nintendo niet misstaan, want nu overheerst bij mij toch het uitmelk gevoel.
Nintendo is geen filantropisch bedrijf. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Valt wel mee toch? Het is alleen niet de topper geworden wat ik er eigenlijk een beetje van had verwacht. Het blijkt gewoon een leuk spel te zijn, met wat minpunten. Ik denk na het lezen van de review wel dat ik hem over ga slaan, maar volgens mij doe je er geen miskoop aan als je hem aanschaft.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik snap niet dat mensen niet inzien dat er ook wel een enigzins hoge prijs aan de downloads moet zitten: Je kan maar 1 spel tegelijk spelen, speel je een VC game dan speel je op dat moment geen wii game.

Wat nou als die VC gratis waren of 1 a 2 euro? De wii hardware zal verkopen, alleen de wii software sales zakken in. Nintendo wil ook geld verdienen, het is simpelweg een balans vinden.
Natuurlijk kunnen ze best eens een gratis game uitdelen, maar dan zal het nooit meer zijn dan een simpel arcade spelletje ipv een zelda titel waar je 50 uur mee gaat zitten spelen..

Kijk eens naar de psp: daar zijn nu 'gratis' oude games op te spelen, films op te downloaden etc, hoeveel software denk je dat men verkoopt op dat systeem... Hoe leuk het ook kan zijn voor de consument, voor de producent is dit geen gezonde situatie.

Ik vind het best zoals het nu gaat, wil ik een VC game dan moet ik er even rustig over nadenken. Zo hou je het beperkt, en speel ik ondertussen mijn 6e Wii titel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
ik vind het wel grappig dat mensen zo lopen te zeuren over de VC het is niet gratis nee maar je hoeft het ook niet te kopen het is een soort extra in de wii. en je kunt die games ook downloaden gewoon op internet. de meeste wel denk ik. Dus snap niet wat sommige mensen lopen te zeuren.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:28:
[...]

Valt wel mee toch? Het is alleen niet de topper geworden wat ik er eigenlijk een beetje van had verwacht. Het blijkt gewoon een leuk spel te zijn, met wat minpunten. Ik denk na het lezen van de review wel dat ik hem over ga slaan, maar volgens mij doe je er geen miskoop aan als je hem aanschaft.
Het is eigenlijk wel beschamend dat Sonic Team na tien jaar tijd nog steeds niet doorheeft hoe je een goede 3D Sonic maakt, terwijl ze daarvoor eigenlijk alleen maar naar de kritiek van de fans hoeven te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79

Verkoop je Wii! Oh nee, geef het gratis weg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:34:
[...]

Verkoop je Wii! Oh nee, geef het gratis weg :+
Hij staat al te koop.
ik zou hem trouwens wel gratis weggeven als ie 20 jaar oud was. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:45:
[...]

Hij staat al te koop.
ik zou hem trouwens wel gratis weggeven als ie 20 jaar oud was. :+
Dus als jij gaat verhuizen en jij wil van je huidige huis van meer dan 20 jaar oud af, dan geef je hem gewoon gratis weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een aantal levels SMB (Super Monkey Ball) gespeeld en ik kon het maar niet loslaten. Elke keer als het net niet lukte MOEST ik het nog een keer proberen.

Zeer verslavend spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

MetroidPrime schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:48:
[...]

Dus als jij gaat verhuizen en jij wil van je huidige huis van meer dan 20 jaar oud af, dan geef je hem gewoon gratis weg?
nee, maar dat is anders :+

-1 voorspelbaar

Natuurlijk wil N hier gewoon wat aan verdienen, en natuurlijk zijn hier wat kosten aan verbonden (beschikbaar maken) en natuurlijk zijn er 3e partijen die ook wat willen verdienen.

1+1+1 = 3 dus er moet voor betaald worden.
Dat je nu gewend bent aan de budget-bak van de FRS voor een goeie game van 2,50.
Maar dat is een compleet andere situatie. FRS heeft een beperkte ruimte om uit te stallen. Op het moment dat ze spellen hebben staan die ze niet kwijt kunnen (oud), kan daar geen nieuw spel staan dat ze wel (met winst) kunnen verkopen. Dus worden games soms onder de (oude) inkoopsprijs verkocht, zodat er ruimte is voor games die ze wel met winst kunnen verkopen. Vandaar dat nieuwe games ook duurder zijn in een winkel. Om te compenseren voor de winkeldochters die ze niet kwijt raken.

BigN heeft dit probleem nu niet, maar dat betekent ook dat een spel nooit 'op' is, of dat het niet meer op voorraad komt, omdat er te weinig vraag naar is/te oud is. Als een game eenmaal uitgebracht is, is hij altijd op voorraad.

Ik vind het klinkt het wel prima zo. Nu alleen nog een wii :|

/edit
Oh ja, en het argument 'het is XX jaar oud, dus het moet gratis, ze hebben er al genoeg aan verdiend' zou alleen op kunnen gaan voor games van N zelf. Niet 3d party.
Ik denk niet dat een onwikkelaar zegt: "Oh, jij wilt je systeem promoten door gratis onze games weg te geven? Go ahead. En oh ja, hier heb je gratis de infor/ondersteuning die je nodig hebt"

[ Voor 16% gewijzigd door J2pc op 21-02-2007 10:07 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSVZ
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-08 06:51
Misschien wel even handig voor te melden:

Sommige versies van Datel's Action Replay zijn niet compatible met de WII. Zodra de disk erin gaat herkent de Wii hem niet. Echter om de oude Action Replay discs te gebruiken kan met een Wii-compatible freeloader de disk wel geladen worden.

Ik schrijf deze post aan de hand van de nieuw bestelde Action Replay bij Code Junkies. Het is bij deze laatste versie namelijk niet meer mogelijk om je eigen codes voor bepaalde games te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Nintendo wilt net als elk ander bedrijf winst maken. Ze hebben straks een gratis online mogelijkheid, dus dan moet ergens anders de centen verdiend worden. En blijkbaar geven mensen nog een paar euro voor een oud (maar daarom niet slechter) spel. Ik geef Nintendo geen ongelijk dat ze dat doen, ik zal alleen zelf geen Wii points kopen.

En Nintendo kan inderdaad alleen hun eigen spellen gratis weggeven als ze dat zouden willen, anders hebben ze zo een advocaat achter hun broek aan. Royalties, licenties etc ftw :+

Ik hoop iig dat Secret of mana en chronotrigger uitkomen op de VC, dat zijn spellen die ik heel graag weer wil spelen. En ja, dat kan via illegale roms, maar ik support graag goede dingen, zelfs na lange tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al de warpzone in de Wii ontdekt?!

spoiler:
Ga naar het winkelkanaal, in het eerste scherm staat een knipoog smilie. Daar moet je op klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

DinoPK schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:30:
Wat nou als die VC gratis waren of 1 a 2 euro? De wii hardware zal verkopen, alleen de wii software sales zakken in. Nintendo wil ook geld verdienen, het is simpelweg een balans vinden.
Natuurlijk kunnen ze best eens een gratis game uitdelen, maar dan zal het nooit meer zijn dan een simpel arcade spelletje ipv een zelda titel waar je 50 uur mee gaat zitten spelen..
Ik denk niet dat dat helemaal opgaat. Er zijn weinig mensen die een Wii kopen, alleen voor de VC. En ook weinig mensen die hem zonder VC niet gekocht hadden denk ik. De meesten willen toch altijd wat nieuws spelen. VC spellen kun je in feite ook doen op je low-end pc met een emulator. De VC zie ik zelf echt als wat extra's en leuk voor af en toe. Maar ik zal nooit een nieuwe Wii titel laten staan, omdat ik daar wel 8 VC titels voor kan halen.

Over die gratis games heb je gelijk. Mario/Zelda spellen verkopen sowieso wel. Maar wanneer je 1 van die titels koopt heb je natuurlijk al wel 60 euro aan een nieuw spel uitgegeven. Nu krijg je er sterren voor, maar ik denk niet dat Nintendo het veel meer zou kosten om er SMB bij te doen of wat mij part Mario Bros. Dat zijn leuke extraatjes, waardoor je in de toekomst misschien eerder een Nintendo spel koopt, dan bijvoorbeeld een EA spel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Zullen we maar ophouden met het gezeur over VC games. Iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen heeft het recht op zijn keus van wel of niet aankopen. Het topic wordt vast weer leuker als we het weer gaan hebben over de wii en de dingen die je ermee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
philippevk schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:45:
Zullen we maar ophouden met het gezeur over VC games. Iedereen heeft zijn eigen mening en iedereen heeft het recht op zijn keus van wel of niet aankopen. Het topic wordt vast weer leuker als we het weer gaan hebben over de wii en de dingen die je ermee doet.
Zoals die warpzone van een user hierboven. WTF is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Weten jullie trouwens iets meer van Super Smash Brothers Brawl?
Ik wil deze game graag hebben, heb nog geen Wii, wel besteld, dus dat zit wel goed...
Kijk echt enorm uit naar deze game, vandaar dat ik graag een release dat zou willen hebben.
Heb zelf al het een en ander uitgezocht, maar het enige wat ik vinden kon, was een release dat in Juni.

Klopt dit, want als ik de beschikbare materie van de game zie, zou ik zeggen dat de game toch wel eerder gereleased kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
GJ-tje schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 10:57:
Weten jullie trouwens iets meer van Super Smash Brothers Brawl?
Ik wil deze game graag hebben, heb nog geen Wii, wel besteld, dus dat zit wel goed...
Kijk echt enorm uit naar deze game, vandaar dat ik graag een release dat zou willen hebben.
Heb zelf al het een en ander uitgezocht, maar het enige wat ik vinden kon, was een release dat in Juni.

Klopt dit, want als ik de beschikbare materie van de game zie, zou ik zeggen dat de game toch wel eerder gereleased kan worden?
De schatting zou juni zijn, maar he, zelda is ook tig keer uitgesteld, het zou me in dit geval ook niet veel verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:13

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik word een beetje lacherig van al die hollanders die alles te duur vinden en denken dat ze overal genaaid worden.
Natuurlijk maakt Nintendo winst op de VC, maar denken dat ze amper kosten hebben gemaakt?
Zelfs bReAzAh-chicks zijn niet zo naief. :P
Correct, en brouwmeester is het lekkerste bier wat er is! :P

Edit:
Gisteravond wilde ik uiteraard Zelda spelen, maar mijn vriendin was TV aan het kijken, echt van die kansloze programma's. 8)7
Uiteindelijk begon er nog een programma wat ze ook weer ging kijken, dus ik maar naar bed een boekie lezen.
Komt die muts me achterna om ook gezellig ik bed te gaan liggen!!!
GVD dus zo belangrijk waren die programma's ook weer niet, Zelda wel!!! :(

Frustratie uiten lucht op, gelukkig komt ze nooit op GoT. :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door Gonadan op 21-02-2007 11:23 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MM-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:42

-MM-

D'oh!!

Gonadan schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:18:
[...]
Ik word een beetje lacherig van al die hollanders die alles te duur vinden en denken dat ze overal genaaid worden.
Al die Hollanders?? :S Ik wil niet veel zeggen, maar als je dit topic regelmatig leest kan je opmerken dat enkele mensen keer op keer hetzelfde punt naar voren brengen (dat VC games te duur zouden zijn) en dat 90% van de reacties juist daar tegenin gaat. Leuk om clisché's over Nederlanders naar voren te halen maar dat gaat in dit geval niet op!

What's the point of living if you can't feel alive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

offtopic: Gonadan --> dus jij vind het vervelend dat je vriendin jouw verkiest boven de tv. AWKWARD

Vandaag Red Steel toch maar weer eens in de Wii gegooid en ik moet zeggen dat het toch wel grappig is. Alleen de kerel die bedacht heeft dat je je controler naar voren moet duwen om in te zoomen moet afgeslacht worden. Dat werkt echt voor geen meter. Dat hadden ze in de test fase toch ook moeten kunnen concluderen. Verder doet dat zwaardvechten een beetje denken aan punch-out. Patroon ontdekken en dan gewoon afmaken die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

fZeroNewbie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:29:
offtopic: Gonadan --> dus jij vind het vervelend dat je vriendin jouw verkiest boven de tv. AWKWARD

Vandaag Red Steel toch maar weer eens in de Wii gegooid en ik moet zeggen dat het toch wel grappig is. Alleen de kerel die bedacht heeft dat je je controler naar voren moet duwen om in te zoomen moet afgeslacht worden. Dat werkt echt voor geen meter. Dat hadden ze in de test fase toch ook moeten kunnen concluderen. Verder doet dat zwaardvechten een beetje denken aan punch-out. Patroon ontdekken en dan gewoon afmaken die handel.
Ik heb het idee dat ze (net als bij de DS in het begin) vooral op veel manieren gebruik willen maken van de Wii functies. Daar hebben wel meer spellen last van. In de toekomst zal dat wel wat verder in balans komen.

Red Steel ligt hier al weer even stof te happen. Ben nu vooral bezig met Zelda. Die wil ik dit keer eens een keer in een normale tijd uitspelen (WW heb ik al 2 jaar en nog niet uitgespeeld :)). Daarna ga ik wel verder met Red Steel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Nintendo heeft (ondanks dat ze veel cash hebben) niet dezelfde diepe zakken als Sony en MS hebben. Dus moeten zijn op een gezonde manier zaken doen. Zij kunnen niet net als MS of Sony even 2 Miljard aan kosten pakken om zo maar wat meer marktaandeel te scoren.
Aan de andere kant willen ze wel hun gamers het best mogelijke bieden waaronder gratis online gaming. Wat mensen hier ook mogen denken, een goed online netwerk kost bakken met geld (netwerk, bandbreedte, support etc). Zelfs MS biedt haar volledige online dienst niet gratis aan terwijl zij en diepe zakken hebben en al een infrastructuur hadden liggen.
Dus voor Nintendo om online gaming gratis te kunnen gaan aanbieden zullen ze ergens anders de kosten moeten terug verdienen. Dit is imo de hoofdtaak van de Virtual Console. Misschien dat VC game op zich een prijs van 2~5 euro rechtvaardigt maar er zal een hoop meer mee moeten worden bekostigd dan alleen de VC kosten. Vergelijkbaar met een eetcafe dat goedkope(re) maaltijden aanbiedt omdat ze verwacht door de genuttigde drank winst te maken (een biertje wordt 3x omgeslagen om oa deze reden).
Ik verwacht verder wel dat als de groei van de Wii userbase doorzet zoals die dat nu doet dat de VC prijzen in de toekomst omlaag zullen gaan.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Denk eerder dat ze wat meer acties zullen gaan, bv net als in Japan bij 5000 punten een 'gratis' classic controller of net als bij Xbox Live zo nu en dan dat je 2000 punten kunt kopen voor 15,- ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Deddiekoel schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:54:
Nintendo heeft (ondanks dat ze veel cash hebben) niet dezelfde diepe zakken als Sony en MS hebben. Dus moeten zijn op een gezonde manier zaken doen. Zij kunnen niet net als MS of Sony even 2 Miljard aan kosten pakken om zo maar wat meer marktaandeel te scoren.
Aan de andere kant willen ze wel hun gamers het best mogelijke bieden waaronder gratis online gaming. Wat mensen hier ook mogen denken, een goed online netwerk kost bakken met geld (netwerk, bandbreedte, support etc). Zelfs MS biedt haar volledige online dienst niet gratis aan terwijl zij en diepe zakken hebben en al een infrastructuur hadden liggen.
Dus voor Nintendo om online gaming gratis te kunnen gaan aanbieden zullen ze ergens anders de kosten moeten terug verdienen. Dit is imo de hoofdtaak van de Virtual Console. Misschien dat VC game op zich een prijs van 2~5 euro rechtvaardigt maar er zal een hoop meer mee moeten worden bekostigd dan alleen de VC kosten. Vergelijkbaar met een eetcafe dat goedkope(re) maaltijden aanbiedt omdat ze verwacht door de genuttigde drank winst te maken (een biertje wordt 3x omgeslagen om oa deze reden).
Ik verwacht verder wel dat als de groei van de Wii userbase doorzet zoals die dat nu doet dat de VC prijzen in de toekomst omlaag zullen gaan.
Ik denk dat je Sony overschat, zonder de Playstation divisie was dat bedrijf allang failliet geweest. Het is nog steeds niet echt een gezond bedrijf. Microsoft is natuurlijk niet te vergelijken met Nintendo. Maar Nintendo heeft enorme reserves en daarnaast hebben ze een zeer gezonde cashflow. Daarnaast hebben ze het grote voordeel dat ze gespecialiseerd zijn op één markt. Sony's doel is duidelijk om blu-ray te verkopen en dat van Microsoft is om de huiskamer binnen te dringen, wat ze voor de Xbox gewoon niet lukte.

Overigens zijn wat releases voor april in Japan bekend geworden en daar zit dus alleen Super Paper Mario bij, geen batallion wars, geen smash football, geen metroid en geen super smash bros :X . Het zou wel fijn zijn als ze iets meer duidelijkheid zouden verschaffen over de verschillende titels en vooral wanneer ze uitkomen. * Hoedje wacht braaf tot half april op de Q2 line-up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:01:
Ik denk dat je Sony overschat, zonder de Playstation divisie was dat bedrijf allang failliet geweest.
Dat is dan ook weer een beetje overdreven. Sony heeft flink verdiend aan de gamesdivisie, maar zonder waren ze zeker niet failliet geweest, eerder afgeslankt. Dat soort grote bedrijven die veel verschillende activiteiten ondernemen, kunnen altijd veel afstoten om weer gezond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

-MM- schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:28:
Al die Hollanders?? :S Ik wil niet veel zeggen, maar als je dit topic regelmatig leest kan je opmerken dat enkele mensen keer op keer hetzelfde punt naar voren brengen (dat VC games te duur zouden zijn) en dat 90% van de reacties juist daar tegenin gaat. Leuk om clisché's over Nederlanders naar voren te halen maar dat gaat in dit geval niet op!
Lange tenen? Ik ben zelf ook hollander hoor. :P
fZeroNewbie schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:29:
Als dat het nou was. :(
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 11:59:
Denk eerder dat ze wat meer acties zullen gaan, bv net als in Japan bij 5000 punten een 'gratis' classic controller of net als bij Xbox Live zo nu en dan dat je 2000 punten kunt kopen voor 15,- ofzo.
Die moeten ze hier invoeren!!!
Dan ben ik in een keer klaar. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

YES.

Eindelijk de S-Rank binnen op River Run. Ik heb die baan echt *veel* gereden. Nu verder met de gold cup (die ik al geunlockt had maar ik moet en ik zal S-Ranks halen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 12:04:
[...]

Dat is dan ook weer een beetje overdreven. Sony heeft flink verdiend aan de gamesdivisie, maar zonder waren ze zeker niet failliet geweest, eerder afgeslankt. Dat soort grote bedrijven die veel verschillende activiteiten ondernemen, kunnen altijd veel afstoten om weer gezond te worden.
/offtopic

Het probleem is dat slecht renderende activiteiten ook niet zo goed te verkopen zijn. Maar geloof me dat dat echt niet zo ver gezocht is. Lees de jaarrekeningen van de laatste jaren en huiver. Punt is namelijk dat het niet alleen slecht gaat/ging met de elektronicadivisies, maar met de films en CD's draaide het ook bepaalt niet goed (understatement). Daarnaast heeft Sony een enorme schuldenlast. Dan heb ik het nog niet eens over de problemen van de laatste tijd met het rootkit schandaal en de ontploffende batterijen. Tot slot, maar dan neem ik de spelletjes divisie wel mee, gaat het met de PSP absoluut niet goed, gaan de verkopen van de PS2 software vrij sterk omlaag en zijn de investeringen in de PS3 torenhoog (niet alleen R&D, maar ook de verliezen per verkochte unit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:48:
[...]

Mijn huis is over 20 jaar meer waard.
Hardware is over 20 jaar geen fuck meer waard.

come again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:01:
[...]

come again.
Nee, je snapt het niet. Je huis is over 20 jaar nog steeds geld waard omdat er mensen bereid zijn geld voor te geven. Een NES spel is over 20 jaar nog steeds geld waard omdat er mensen bereid zijn geld voor te geven. Nintendo is een commercieel bedrijf, ze moeten geld verdienen. Als ze geld kunnen verdienen aan 20 jaar oude spellen, dan gaan ze die mogelijkheid aangrijpen en als je daar problemen mee hebt, zul je naar Cuba of China moeten verhuizen. ;)

Ik vind wel dat de NES spellen iets te duur zijn. Voor een klassieker als Kirby heb ik best 5 Euro over, maar voor spellen zoals Tennis, Baseball, Soccer en een groot deel van de andere NES titels op de VS kun je eigenlijk niet meer dan 1 Euro vragen.

[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 21-02-2007 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

come again.
offtopic:
geef jij je hardware ook om de zoveel tijd een likje verf, etc. etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
[...]

come again.
Hardware met een nostalgische waarde kan best veel waard zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

mensen die hier zo hard aan het zeuren zijn mogen wel eens een basiscursus economie openslaan :)
Een product kost maar zoveel als wat de consument ervoor wil geven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Wat zou het toch fijn zijn als ik met mijn mobiel via bluetooth foto's kon sturen naar de Wii... Vreemdgenoeg heeft het foto kanaal wel een plaatje van een mobieltje staan als je kiest of je vanaf het messageboard of vanaf een sd kaart wilt openen...

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
xsive schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:24:
Wat zou het toch fijn zijn als ik met mijn mobiel via bluetooth foto's kon sturen naar de Wii... Vreemdgenoeg heeft het foto kanaal wel een plaatje van een mobieltje staan als je kiest of je vanaf het messageboard of vanaf een sd kaart wilt openen...
Het hangt natuurlijk af van je abbo etc. Maar ik kan dus prima via email (& EDGE) een mailtje sturen naar m'n Wii, daarnaast kun je bij veel providers volgens mij ook MMSjes sturen naar emailadressen. Dus op zich moet het kunnen, alleen helaas niet met bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:21

Snippertje

Light up your life

xsive schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 13:24:
Met dat mobieltje bedoelen ze SD-kaartjes die in mobieltjes zitten ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

MetroidPrime schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 09:33:
[...]
Het is eigenlijk wel beschamend dat Sonic Team na tien jaar tijd nog steeds niet doorheeft hoe je een goede 3D Sonic maakt, terwijl ze daarvoor eigenlijk alleen maar naar de kritiek van de fans hoeven te luisteren.
IGN is niet heilig ofzo. Review van IGN is tevens de laagste score die Sonic heeft gekregen. KIjk even op gamerankings dan valt de gemiddelde score reuze mee(7.6). Matt geeft de nieuwe Sonic maar 0.7 hoger dan Sonic Riders. Lijkt me sterk dat Sonic Secret Rings zoooo slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Hironshy schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:44:
[...]
IGN is niet heilig ofzo. Review van IGN is tevens de laagste score die Sonic heeft gekregen. KIjk even op gamerankings dan valt de gemiddelde score reuze mee(7.6). Matt geeft de nieuwe Sonic maar 0.7 hoger dan Sonic Riders. Lijkt me sterk dat Sonic Secret Rings zoooo slecht is.
Matt is wel heilig ;)

Neehoor, maar hij geeft wel een duidelijke verklaring voor zijn cijfer (sowieso moet je natuurlijk altijd de hele review lezen):
...But that being true, there are still flaws – big ones – and I'm less willing to tolerate and forgive them now that 3D games have fully evolved and we've seen exactly what great developers can do in the third dimension. Sonic Team has taken a giant step in the right direction here, and of that there is little doubt, which is why I hope that more time and attention goes into the camera system and level designs for the inevitable sequel.

I want to take moment to specifically explain the score. For me, Sonic and the Secret Rings offers moments of greatness where I find myself caught up in the intensity of the experience and, oppositely, moments where I want to pull my hair out or throw the Wii remote down because of imprecise control or insulting design choices. I think that some gamers, particularly diehard Sonic fans, will be able to get past these drawbacks and enjoy the great times, which are also in supply. However, for me it's really pretty simple. Call me harsh, but I don't believe you should be forced to deal with the bad to enjoy the good and hence, I've scored the game with that in mind.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 21-02-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razor.Timo schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:25:
[...]

Met dat mobieltje bedoelen ze SD-kaartjes die in mobieltjes zitten ;)
is dat zo (heb het channel nooit geprobeerd) maar is het niet mogelijk (of misschien dat het nog komt) om via bluetooth fotos naar de wii te zenden? de wii heeft immers bluetooth en alle moderne mobieltjes ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hironshy schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:44:
[...]

Ik zeg niet dat het spel slecht is, maar er is nog steeds geen 3D Sonic die in een adem genoemd mag worden met Sonic CD of Sonic Rush en dat is erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Jongens ik heb de laatste tig bladzijdes van dit topic doorgelezen, de startpost doorgelezen en winkels lopen bellen maar geen succes.

Weet iemand hier nog een winkel waar ik een wii kan ophalen?
(regio Hengelo)

Bart smit had ze iig niet en de lokale gameshop heeft ze al vijf weken in nota staan.
Ik kan er wel eentje bestellen bij een internetshop maar ivm garantie issues zou ik toch gewoon graag een tastbare winkel hier in de buurt bezoeken.

Duitsland mag ook natuurlijk als het niet te ver rijden is!

Mijn excuses richting de vaste bezoekers van dit topic, ik besef dat dit niet de vragen zijn die je graag wil zien als je de nieuwe replies leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hironshy
  • Laatst online: 18-09 14:29

Hironshy

Orooo!!!

Hoedje schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:47:
[...]

Matt is wel heilig ;)

Neehoor, maar hij geeft wel een duidelijke verklaring voor zijn cijfer (sowieso moet je natuurlijk altijd de hele review lezen):

[...]
Mwa, een review is gedeeltelijk gebaseerd op de reviewer's subjectieve beoordelingen. Als andere reviews de game een hoger cijfer geven. Dan denk ik toch dat die 6.9 meer iets zegt over Matt's persoonlijke view/meningen dan over Sonic Secret Rings zelf. En daar verandert het feit dat Matt z'n score kan beargumenteren niets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 22:16
Nasty Nate schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:12:
Jongens ik heb de laatste tig bladzijdes van dit topic doorgelezen, de startpost doorgelezen en winkels lopen bellen maar geen succes.

(regio Hengelo)

Bart smit had ze iig niet en de lokale gameshop heeft ze al vijf weken in nota staan.
Ik kan er wel eentje bestellen bij een internetshop maar ivm garantie issues zou ik toch gewoon graag een tastbare winkel hier in de buurt bezoeken.

Mijn excuses richting de vaste bezoekers van dit topic, ik besef dat dit niet de vragen zijn die je graag wil zien als je de nieuwe replies leest.
amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ehm, aangezien je tijd niet in het typen van de reply is gaan zitten, had je op z'n minst even naar de website kunnen surfen :) . Dit is net als de wavebirds bij Dixons. Ze zijn allang weer uitverkocht!
Hironshy schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:16:
[...]
Mwa, een review is gedeeltelijk gebaseerd op de reviewer's subjectieve beoordelingen. Als andere reviews de game een hoger cijfer geven. Dan denk ik toch dat die 6.9 meer iets zegt over Matt's persoonlijke view/meningen dan over Sonic Secret Rings zelf. En daar verandert het feit dat Matt z'n score kan beargumenteren niets aan ;)
Tja, een review is natuurlijk altijd subjectief. Daarnaast hangt het ook af van de andere cijfers die een reviewer geeft, een schaal van 1-10 is niet zo universeel als het lijkt. Maar ik ben het met je eens dat IGN Sonic duidelijk een lager cijfer geeft dan andere sites :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:32
Bedankt voor je antwoord maar ik zoek, zoals ik zei, geen webwinkel maar een winkel waar ik heen kan rijden om er eentje op te halen. :)

*edit* en blijkbaar zijn ze daar ook nog uitverkocht. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Nasty Nate op 21-02-2007 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

*knip*
*knip*
:+

edit:
spuit11 :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hironshy schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 15:16:
[...]

Dat het spel over het algemeen een 7.6 krijgt bewijst ook wel dat het geen topper is. Precies wat Matt zegt. Het is een leuk spel, mits je met de minpunten kunt leven. Er zitten minpunten in die er niet meer in zouden hoeven zitten. Het uiteindelijke cijfer maakt dan niet zoveel uit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik vind Excite Truck toch wel mn centjes waard. Snelheid is echt waanzinnig :D

offtopic:
Ik ben voor mn vriendin op zoek naar een leuke GameCube voor weinig met de nodige Mario Spellen (kart/sunshine/etc). Kent iemand nog een setje op zoek naar een 2e jeugd voor een vrienden prijsje voor een mede-GoTter? Mail in profiel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(regio Hengelo)

Krefeld, ligt bij Venlo over de grens. Mediamarkt, Saturn, EBgames/gamestop zit daar.. wel meer, ff zoeken.
Aachen, bij Maastricht de grens over heeft ook een Mediamarkt, Saturn, etc.
Kleve, bij Nijmegen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Offtopic posts, slow-chat, one-liners en flames horen niet in dit topic thuis.
Discussies over mod-chips horen ook niet in dit topic thuis.
Veel informatie is te vinden in de topicstart!
Zoek dus eerst zelf naar een antwoord voordat je hier je vraag stelt!