(voor de goede orde: bovenstaande reacties zijn hierheen verplaatst vanuit het beleggen topic.)
Het mag duidelijk zijn dat het ontleden van zijn dagelijkse tweet of het bespreken van een politieke ambtstermijn, om een paar voorbeelden te noemen, niet in het beleggen topic thuis hoort. Wie dat toch graag wil bespreken: zie de topics in Actualiteit, wetenschap en maatschappij
Dit zijn twee verschillende dingen. Discussie over beleggen, de beurs en dalingen: prima natuurlijk om dan een tweet van Trump aan te wijzen. Dat kan ook zonder integrale screenshots.SvV_Ying schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 18:24:
[...]
Klopt, de daling van de beurs kwam volledig door de tweet van Trump. Hoe moeten we dan hier discussiëren over de beurs en die daling als we het niet over die tweet mogen hebben?
Het mag duidelijk zijn dat het ontleden van zijn dagelijkse tweet of het bespreken van een politieke ambtstermijn, om een paar voorbeelden te noemen, niet in het beleggen topic thuis hoort. Wie dat toch graag wil bespreken: zie de topics in Actualiteit, wetenschap en maatschappij
[ Voor 17% gewijzigd door Zr40 op 12-10-2025 20:42 ]
:strip_exif()/f/image/D5J7i9VzYaKPDVAFQdiGlt6N.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xTzFH8yZPTcruk1FXkEehn3K.png?f=fotoalbum_large)