Je mag zeker over bitcoin praten, maar de discussie over zin en onzin, en tussen believers en non-believers liever ergens anders.Kakker schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 20:21:
Geachte heren, dames,
Ik heb denk ik de juiste plek gevonden om wat feedback te geven. Voel je vrij om feedback te geven.
Gisteren heb ik in het crypto fora de volgende vraag gesteld:
"Wat word er aan gedaan om Bitcoin nu eens uit het verdomhoekje op Tweakers te krijgen?"
Deze vraag stelde ik omdat in de regels van een zeer interessant topic, namelijk: Financiële onafhankelijkheid deeltje zoveel, je eigenlijk niet over Bitcoin mag praten. Je mag zijdelings zeggen dat je Bitcoin hebt maar daar blijft het dan bij, volgens de regels althans.
Nu weet ik als nieuweling niet wanneer deze regels zijn opgesteld maar menig Tweaker zal inmiddels ook wel beamen dat Bitcoin geen eendagsvlieg is.. helemaal niet omdat nu oa pensioenfondsen en zelfs jaja, Meesman (och och) hun vingers in de pap van Bitcoin aan het roeren zijn.
Concreet:
- Kan het wat minder met die Bitcoin haat? En dan voornamelijk in dit fora.
- Moet alles wat over Bitcoin gaat in het crypto fora (wat echt een afvoerput is) , en de gemiddelde Tweaker zal weten dat Bitcoin geen crypto is.
- Zijn we de jaloersheid, als dat het is niet een beetje ontgroeit?
Mijn dank voor het meedenken.
Maar voor mij blijft bitcoin crypto, en ik zou niet weten waarom en hoe dat beledigend is.
Zelf lang getwijfeld, maar nooit gekocht. Ik blijf wat met het gevoel zitten dat het dezelfde weg op gaat zoals met NFT’s.
Die handel ligt helemaal plat naar verluidt…
Sony A7 iv en wat recycled glas
:strip_exif()/f/image/D5J7i9VzYaKPDVAFQdiGlt6N.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xTzFH8yZPTcruk1FXkEehn3K.png?f=fotoalbum_large)