Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan - Feedback

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 184.487 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
@True en @Bobmeister we hebben technisch de optie om de topicstart te herstellen inderdaad. Maar daar zijn we wel terughoudend in. Overleg is dan belangrijke eerste stap :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom is de topicstart eigenlijk niet hetzelfde als replies, dwz geblokkeerd voor edits na 2 dagen? Eventueel iets langer doen, zeg 1 week, maar niet langer? Dat zal dit soort vandalisme voorkomen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

gambieter schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 16:59:
Waarom is de topicstart eigenlijk niet hetzelfde als replies, dwz geblokkeerd voor edits na 2 dagen? Eventueel iets langer doen, zeg 1 week, maar niet langer? Dat zal dit soort vandalisme voorkomen.
Omdat het voor de topics met een inhoudelijke kennis TS super onhandig is.
Maar helemaal eens dat die regel van 2 dagen tegen vandalisme in dit geval m.i. net zo geldig is. Als TS wil dat het niet meer herleidbaar is, kun je je account verwijderen, de TS leeghalen is een zwaktebod en persoonlijk vind ik het sluiten van het topic ook niet een (voor de GoT community) passend gevolg.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Persoonlijk vind ik topics sluiten die (ongewenst) worden gekickt ook niet een (voor de (GoT) community) passend gevolg. Het voelt als een straf voor de TS imo.

[ Voor 3% gewijzigd door Wispe op 03-07-2026 17:09 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

True schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:02:
Omdat het voor de topics met een inhoudelijke kennis TS super onhandig is.
Maar helemaal eens dat die regel van 2 dagen tegen vandalisme in dit geval m.i. net zo geldig is. Als TS wil dat het niet meer herleidbaar is, kun je je account verwijderen, de TS leeghalen is een zwaktebod en persoonlijk vind ik het sluiten van het topic ook niet een (voor de GoT community) passend gevolg.
Je zou het standaard kunnen maken dat de OP op slot gaat, behalve als de mods een vinkje zetten (zoals bij technische topics)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:50

ZieMaar!

Moderator General Chat
Topicstarter
Wispe schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 17:04:
Persoonlijk vind ik topics sluiten die (ongewenst) worden gekickt ook niet een (voor de (GoT) community) passend gevolg. Het voelt als een straf voor de TS imo.
Dat is het niet. Het gaat eigenlijk altijd om topics die toch al in de vergetelheid waren geraakt. En mocht de TS toch verder willen, dan kan er altijd een DM gestuurd worden. Dan overleggen we wat handig is.

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
We Are Borg schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 16:39:
@True en @Bobmeister we hebben technisch de optie om de topicstart te herstellen inderdaad. Maar daar zijn we wel terughoudend in. Overleg is dan belangrijke eerste stap :)
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom die terughoudendheid? Voor de users die hebben bijgedragen en willen weten waar het naartoe gaat is zo’n abrupte sluiting ook niet fijn.

Ik heb bij andere topics gezien dat de topicstart door een andere user werd teruggeplaatst en daar dan veel plusjes kreeg dus die wens ligt er kennelijk bij meer.

Overigens is die TS met wat zoekwerk nog steeds te vinden volgens mij:
Mijn vraag

Ik wil van de koop af bij een huis. Als ik de hypotheek niet kan krijgen, ben ik dan verplicht om mijn eigen geld in te leggen om het gat op te vullen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Aangezien ik het huis dus niet meer wil, en met voorbehoud van hypotheek heb afgesloten, vraag ik mij af: als je genoeg spaargeld hebt om het huis wel te kopen, ben je dan verplicht dit te doen? Of valt dat onder de inspanningsverplichting?

Hopelijk heeft iemand hier het echte antwoord op. Ik kan dit dus nergens vinden!

Join het GoT Pulse-Team!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:14

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
@Denman Je weet niet waarom de TS is weggehaald. Daar kan een belangrijke reden voor zijn. Nogmaals ik vind het persoonlijk ook niet ok voor iedereen die een bijdrage doet en dat het zo abrupt wordt beëindigd.

Het is niet specifiek PFSL beleid maar GoT breed. Dus eigenlijk iets meer voor LA maar er zijn vast eerdere topics over geweest.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste