Feedback op moderatie binnen de Devschuur

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste
Acties:
  • 134.303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
MueR heeft zojuist de beleidstopics een opfrisbeurt gegeven. We hebben nu één beleidstopic dat overal in de Devschuur geldt, eventueel aangevuld met een specifiek topic dat alleen voor dat subforum geldt. Hopelijk maakt dit de regels iets makkelijker.

Mocht iemand een fout spotten, dan zou het fijn zijn als je dat hier wil melden. :)

En natuurlijk: bedankt MueR. _O_

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:34

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Oh ja, niet te veel F5en als ACM wakker is :+ Het schrijven en de initiële typos fixen leverden me een IP ban op :'(

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:28

Matis

Rubber Rocket

Virtueel kusje voor MueR :>

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0p
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07-2024
Met alle respect, maar begint het feit dat Javascript in Webdesign, Markup & Clientside Scripting thuishoort zo langzamerhand niet een beetje raar te worden? Ik snap enerzijds dat bijvoorbeeld dom-gerelateerde zaken daar meer thuishoren, maar de met de opkomst van node.js wordt javascript wel een serieuze server-side kandidaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Veruit het grootste deel van alle javascripts is nog steeds clientside. Als iemand ooit een topic opent over serverside javascripts dan kan dat altijd nog naar Programming. Ik wil echter niet de FAQ nog waziger gaan maken met allerlei uitzonderingsgevallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st0p
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-07-2024
Helder verhaal d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:26
Eigenlijk moeten we die schutting gewoon slopen, en alle JS, HTML (webdesign), etc... naar PRG verhuizen, en een apart forum behouden voor de dingen die niets met devven te maken hebben (het graphics gedeelte, zeg maar).

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

whoami schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:52:
Eigenlijk moeten we die schutting gewoon slopen, en alle JS, HTML (webdesign), etc... naar PRG verhuizen, en een apart forum behouden voor de dingen die niets met devven te maken hebben (het graphics gedeelte, zeg maar).
De grens tussen SEA en PRG/WEB is soms ook erg wazig. Er zijn een aantal topics die in beide categorieën passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het dan wel erg druk worden.. En ik ben al erg lui 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Dat is ook mijn streven, maar daar begin ik niet aan vóórdat gebruikers zelf hun eigen splitsing weer kunnen regelen door custom "forums" te maken op basis van tags. Tot die tijd is dit IMO the lesser of two evils.
Matis schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:54:
[...]

De grens tussen SEA en PRG/WEB is soms ook erg wazig. Er zijn een aantal topics die in beide categorieën passen.
Dat zul je altijd houden. Er is nooit een perfecte splitsing te maken, en alles maar op één hoop gooien lijkt me ook geen goed plan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-09 11:34
Waarom zou html naar PRG moeten?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Laatst online: 08:26
Matis schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 20:54:
[...]

Idd; ik heb ooit nog voorgesteld om SEA (aangezien het daar toen toch nooit echt druk werd), terug te mergen met PRG.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik vind het persoonlijk vervelender om de interessante ontwerpkwesties onder te laten sneeuwen tussen de vele PHP-beginnerstopics die in PRG voorbij komen. Dan heb ik liever een iets leger subforum met een langere topicretentie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
Btw, ik ben dus geen fan om html vragen in PRG te hebben, maar mocht er gereorganiseerd gaan worden, wellicht kan men dan ook een plaatsje maken voor webmaster-gerelateerde vragen?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Freeaqingme schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:50:
wellicht kan men dan ook een plaatsje maken voor webmaster-gerelateerde vragen?
Waar dacht je aan? Die paar vragen over SEO en dergelijke hocus-pocus per week kan prima in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
MueR schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:57:
[...]

Waar dacht je aan? Die paar vragen over SEO en dergelijke hocus-pocus per week kan prima in een topic.
Oh, dat is nieuw voor mij. Nou kom ik ook niet zo vaak in 'Webdesign, Markup & Clientside Scripting ', maar ik zag daar laatst een keer een webmastertopic gesloten worden (met als redenering dat dit forum daar niet voor bedoeld was), zodoende nam ik aan dat dat de defacto standaard was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Het is een beetje afhankelijk van de vraag en de onderbouwing. Wat is een "webmaster topic" uberhaupt? Misschien dat je nog een link naar dat topic kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
Dat ging om dit topic. Ik heb toen al eens in dit topic gevraagd waarom ie gesloten was, maar kreeg toen te horen "dat dat nog niet besloten was" :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Dat topic heeft niks met development te maken en juist wel met marketing en in lichte mate met SEO. Voor SEO hebben we een centraal topic dat veel handiger is voor dit soort dingen (alleen écht gerichte vragen zien we liever in een eigen topic), en voor marketing moet je niet in de Devschuur zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Maar in die redenering heeft Joomla/Wordpress/elk-ander-CMS ook niets met PRG te maken.
Dat zou dan ook beter onder een webmaster-subforum passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Matis schreef op zondag 10 april 2011 @ 11:09:
Maar in die redenering heeft Joomla/Wordpress/elk-ander-CMS ook niets met PRG te maken.
Dat zou dan ook beter onder een webmaster-subforum passen :)
Die CMS-topics horen daar ook niet, maar we hebben ook geen betere plek waar het wel zou horen. Tegelijkertijd denk ik niet dat daar dan maar een apart forum voor openen meteen een betere oplossing zou zijn. Om te beginnen zou het erg leeg zijn, want "webmasters" zijn zo'n mooi begrip uit de jaren '90. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Naar aanleiding van floriske.nl in "\[2D] Post je 2d-stuff maar weer - part 13"

Wellicht is het een idee om bij de Graphics Showcase opsom-topics een topic "waarschuwing" te plaatsen net als in een aantal topics in F&V/FVM waarin mensen er op gewezen worden dat het wel zo fair is om ook op het werk dat anderen posten te reageren ipv alleen eigen werk te posten?

Het valt gewoon op dat de mentaliteit wat betreft feedback geven aan anderen met de jaren lakser wordt. Waar dit eigenlijk normaal hoort te zijn is het eerder uitzondering.
Mensen vragen min of meer om feedback, maar verzaken vaak om ook feedback voor anderen achter te laten.

Bij F&V staat bij een aantal topics een waarschuwing in de trend van:

Als je post, gelieve dan:

commentaar op je eigen foto
commentaar op andermans foto's
foto's resizen naar 640pixels breedte

(en plaats gewoon geen foto's als je geen kritiek er op wilt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik zie als ik zo terukijk over de afgelopen maand eigenlijk best veel feedback. Niet voor elke post evenveel natuurlijk en je houdt altijd van die mensen die zonder commentaar te geven wel commentaar vragen, maar ik denk niet dat een topicwaarschuwing daar veel aan gaat veranderen. Een userinitiatief om niet te reageren op mensen die nooit commentaar geven maar er wel om vragen is iets waar ik niet direct op tegen ben, maar misschien is het beter om die user gewoon wat commentaar te geven én hem er tegelijk op te wijzen dat hij niet netjes bezig is? Ik wed dat het in de meeste gevallen gewoon onbewust gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik zie wel verdomd veel "dit is mn website" spul :/

* MueR maakt notitie om eens wat vaker in Graphics te lurken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Actief modden (kan in beperkte mate ook door users!) lijkt me sowieso beter dan een passieve topic warning. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

As usual wordt mijn topic weer gesloten om onzinnige redenen.

Graag mij topic terug open zetten. Ik ben GEEN CMS aan het maken. En het is helemaal geen basis simpel iets van een hoofd en detailpagina.

Het is voor jullie blijkbaar moeilijk om een voorbeeld te bekijken wat zo werkt zoals ik het wil hebben, maar op de verkeerde manier werkt.

Nogmaals,. topic terug open, ik zit al weinig op dit forum en elke keer topics dichtgooien zorgt ervroor dat ik hier nog minder te vinden ben omdat het toch geen zin heeft om hiet iets te vragen, want je MAG hier niks vragen want alles word hier toch dichtgegooit als jullie het niet aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Hoe kun je dat nu beweren als je niet weet wat een CMS is?
Het is voor jullie blijkbaar moeilijk om een voorbeeld te bekijken wat zo werkt zoals ik het wil hebben, maar op de verkeerde manier werkt.
Guilty as charged: je voorbeeld waar je naar linkte heb ik binnen één seconde weggeklikt. Zo'n background-image en marquee verdraag ik niet op dit tijdstip. Bovendien kon ik totaal niets uit je warrige verhaal opmaken. Als je zelf de moeite niet neemt wat vooronderzoek te doen (en zo de juiste begrippen leert kennen wat warrige verhalen en misverstanden voorkomt), kun je dat ook moeilijk van anderen verwachten. Respect voor sjaakduhuuhl en anderen die desondanks moeite gedaan hebben om je te begrijpen en te helpen.
want je MAG hier niks vragen want alles word hier toch dichtgegooit als jullie het niet aanstaan.
Als je dat doorhebt, wordt het dan niet eens tijd om je te beperken tot het stellen van vragen die men wel aanstaan?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier KUN je geen vragen stellen

ik heb duidelijk aangegeven dat het voorbeeld op een oude manier werkt. Dat jou dat niet aanstaat is tot daaraan toe, als je me niet wilt helpen is tot daaraan toe. Maar mij verwijten dat ik niks weet en met verkeerde termen aankom? En bedankt, waarom heb ik dat dan zo moeten leren op school? En nee, daar kan ik dit soort vragen niet stellen, gezien ik daar niet meer zit.

Ik heb wel degelijk vooronderzoek gedaan zoals in de startpost aangegeven. Dat mijn verhaal warrig overkomt is omdat je het voorbeeld niet hebt bekeken, En dat heb ik er opzettelijk ingezet omdat die werkt zoals het moet. Maar een gedateerde en omslagtige manier van werken is, wat de reden is waarom ik het wil veranderen.

Nogmaals, die database is voor zover af.

Dat jij de manier die ik heb geleerd van termen verkeerd interpeteerd ligt misschien aan mijn manier van zeggen, maar als je het voorbeeld al niet wilt bekijken, om net zo goed een onzinnige reden, heb je ook geen recht van spreken, want uit dat voorbeeld kun je meer informatie halen hoe het zou moeten werken, dan wanneer ik het uit ga leggen in woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Stel je niet zo aan. Ik zie meer open (en interessante) topics dan gesloten topics.
Dat jij de manier die ik heb geleerd van termen verkeerd interpeteerd ligt misschien aan mijn manier van zeggen, maar als je het voorbeeld al niet wilt bekijken, om net zo goed een onzinnige reden, heb je ook geen recht van spreken, want uit dat voorbeeld kun je meer informatie halen hoe het zou moeten werken, dan wanneer ik het uit ga leggen in woorden.
Natuurlijk kan ik moeite doen om je probleem te ontcijferen. Ik zou zelfs op de gok een waslijst aan mogelijke oplossingen voor een probleem dat me niet helemaal duidelijk is kunnen plaatsen. Mijn reden(en) mag je onzinnig noemen en reden tot geen recht van spreken vinden, maar ik pas ervoor om daar mijn tijd te verdoen. Jij bent degene die om hulp vraagt, dus is het aan jou om energie te steken in het inzichtelijk maken van het probleem. Als je dat niet of onvoldoende doet heb je geen reden tot klagen als je niet de hulp krijgt die je zocht of je topic gesloten wordt.

Maar goed, ik maak het beleid niet en aangezien je het niet met het beleid eens bent mag je het verder met de modjes uitzoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door 8088 op 05-05-2011 02:49 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Je bent wél een CMS aan het maken. En nee, jij KUNT blijkbaar geen vragen stellen want, heel gek, veel van jouw topics gaan inderdaad op slot omdat je zelf geen onderzoek doet.

Je hebt een warrig verhaal, je doet maffe aannames die gewoon niet kloppen; sorry hoor, maar als je denkt dat een CMS net zoiets is als Publisher dan heb je nog geen twee seconden op Google doorgebracht. Als jij geen inzet toont, dan gaan wij geen moeite steken in jouw topics.

Ik ga deze quote dus andersom stellen:
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 02:10:
Nogmaals,. topic terug open, ik zit al weinig op dit forum en elke keer topics dichtgooien zorgt ervroor dat ik hier nog minder te vinden ben omdat het toch geen zin heeft om hiet iets te vragen,
Nogmaals: fatsoenlijke topics openen mét eigen inzet, of je mág hier binnen de kortste keren niet eens meer topics openen. Op deze manier hebben wij niks aan jou en je merkt zelf al keer op keer dat jij ook niks aan ons hebt zo. Geen eigen inzet = geen hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aangegeven dat ik wel degelijk zelf onderzoek heb gedaan. ook naar CMS heb ik onderzoek gedaan.En er kwam steeds uit dat het programmas zijn voor mensen die niets af willen of hoeven weten van de code om een website te bouwen.

Ik wil juist wel wat afweten van die code, alleen zijn er bepaalde dingen die ik niet vind of niet duidelijk zijn voor mij. Juist daarom stel ik een vraag op een forum. Niet om een scriptrequest of watdan ook, maar juist omdat ik ergens niet uitkom en het nergens duidelijk kan vinden.

Als er dan al niet naar een voorbeeld wordt gekeken hoe ik het bedoel, dan komt mijn verhaal inderdaad warrig over. maar daarvoor moet je juist het voorbeeld bekijken. Dat is namelijk zoals ik het wil, maar niet op de manier zoals ik het nu wil. Ik wil dit vernieuwen en voor mezelf makkelijker maken om te beheren.

Ik toon wel degelijk inzet. Dat jullie dat niet zien is jullie fout. Niet de mijne.
Als ik geen vooronderzoek doe, plaats ik geen vraag. Ik ga juist zelf altijd eerst op onderzoek uit voor ik een vraag stel. maar jullie menen van niet. Dat noem ik vooroordelen, uiterst asociaal.

Het blijkt dat het hier gewoon verboden is om een vraag te stellen, ookal heb je zelf onderzoek gedaan en ben je ondertussen ook bezig om de postst die anderen plaatsen te analyseren en te kijken of ik er wat aan heb en uit te proberen. Dat ik dit niet laat zien, is mijn zaak. Ik heb het wel laten weten.

maargoed, as usual, je mag gewoon niks vragen hier, want je wordt als leek bestempeld en je krijgt gelijk geen antwoord meer en je topic wordt gesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb aangegeven dat ik wel degelijk zelf onderzoek heb gedaan. ook naar CMS heb ik onderzoek gedaan
Uiteraard gaat het er om dat je dat ook laat zien, maar dat blijkt gewoon nergens uit. Je laat geen code zien, geen database ontwerp, en geen voorbeelden. Feitelijk het enige wat in je topic staat is "ik wil zus en zo, met PHP en MySQL". Als je daadwerkelijk onderzoek hebt gedaan (en ik zeg niet dat dat niet zo is), dan zul je iig al wat code moeten hebben liggen. Laat dat gewoon zien.

Opmerkingen als
Het blijkt dat het hier gewoon verboden is om een vraag te stellen
en
maargoed, as usual, je mag gewoon niks vragen hier
zijn gewoon dom. Het bewijs dat dat niet zo is staat dagelijks in Programming, en jij bent een van de weinigen die moeite hebben met het beleid hier. Wellicht is het slim om dan ook eventjes naar jezelf te kijken, ipv de schuld zo makkelijk van je af te schuiven.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 05-05-2011 15:12 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:55:
Ik heb aangegeven dat ik wel degelijk zelf onderzoek heb gedaan. ook naar CMS heb ik onderzoek gedaan.En er kwam steeds uit dat het programmas zijn voor mensen die niets af willen of hoeven weten van de code om een website te bouwen.
Nogmaals, dan heb je nog niet eens de Wikipediapagina open gehad. Als jij dermate slecht weet wat een CMS is dan ligt dat écht aan te weinig inzet. Wikipedia is verdorie de eerste hit als je "cms" intikt op Google.
Ik wil juist wel wat afweten van die code, alleen zijn er bepaalde dingen die ik niet vind of niet duidelijk zijn voor mij. Juist daarom stel ik een vraag op een forum. Niet om een scriptrequest of watdan ook, maar juist omdat ik ergens niet uitkom en het nergens duidelijk kan vinden.
Nogmaals: dan zoek je verkeerd of trek je te snel conclusies. Ik wijs nogmaals naar je "Publisher"-argument.
Als er dan al niet naar een voorbeeld wordt gekeken hoe ik het bedoel, dan komt mijn verhaal inderdaad warrig over. maar daarvoor moet je juist het voorbeeld bekijken. Dat is namelijk zoals ik het wil, maar niet op de manier zoals ik het nu wil. Ik wil dit vernieuwen en voor mezelf makkelijker maken om te beheren.
Beste The_Maxx, je verhaal moet duidelijk zijn. Zelfs met voorbeeld kon ik nog geen touw vastknopen aan wat je wilde tot we een paar replies verder waren. Schrijf volzinnen. Omschrijf wat je hebben wil. Omschrijf wat je zelf gedaan hebt om tot een oplossing te komen. Doe geen aannames over onze kennis van jouw project, want die kennis is niet aanwezig.
Ik toon wel degelijk inzet. Dat jullie dat niet zien is jullie fout. Niet de mijne.
Dat zie je fout, dat is jouw fout. Dit forum heeft één simpele regel die alle andere regels samenvat: toon zelf inzet. Als die inzet niet overduidelijk is uit je topic, dan heb jij je niet aan de regels gehouden.
Als ik geen vooronderzoek doe, plaats ik geen vraag. Ik ga juist zelf altijd eerst op onderzoek uit voor ik een vraag stel. maar jullie menen van niet. Dat noem ik vooroordelen, uiterst asociaal.
ik vind het uiterst asociaal dat dit nu al de derde keer is dat je in dit topic komt mekkeren over een slotje in plaats van bij jezelf te rade gaan of je nu écht niet misschien toch fout bezig bent. We sluiten topics niet voor onze lol. We sluiten topics ook niet om jou een hak te zetten. We sluiten topics omdat we het niveau willen waarborgen voor andere forumgangers. Jij bent degene die asociaal is door het niveau te verpesten voor anderen omdat je weigert eigen inzet te tonen.
Het blijkt dat het hier gewoon verboden is om een vraag te stellen, ookal heb je zelf onderzoek gedaan en ben je ondertussen ook bezig om de postst die anderen plaatsen te analyseren en te kijken of ik er wat aan heb en uit te proberen. Dat ik dit niet laat zien, is mijn zaak. Ik heb het wel laten weten.
Als jij niet de moeite doet om te laten zien wat je hebt gedaan om zelf tot een oplossing te komen dan is dat inderdaad jouw zaak. Maar dan is het dus ook jouw probleem dat je topic op slot gaat. Ons huis, onze regels. En onze regels zeggen dat je inzet moet tonen.
maargoed, as usual, je mag gewoon niks vragen hier, want je wordt als leek bestempeld en je krijgt gelijk geen antwoord meer en je topic wordt gesloten...
Nee, je wordt niet als leek bestempeld. Ik heb geen moeite met leken. Leken kunnen namelijk ook prima proberen zelf iets uit te vinden en vervolgens omschrijven waarom het niet kan. Voor jou heb ik een ander woord over dat ook begint met een L: lui. Je weigert gewoon pertinent om inzet te tonen. Zelf weten, maar dan word je hier inderdaad niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik toon inzet, maar jullie zien dat blijkbaar niet. Dat is niet mijn fout, maar jullie fout. Klaar.
Zal wel weer een nieuw topic openen als ik wat verder ben, dat gezeur hier altijd, ik ben niet verplicht om te laten zien wat ik gedaan heb. De basis is duidelijk te zien in het voorbeeld, wat ik overigens net zo goed zelf gemaakt heb. alleen dan 3 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:17:
Ik toon inzet, maar jullie zien dat blijkbaar niet. Dat is niet mijn fout, maar jullie fout. Klaar.
Jij toont geen inzet. Je denkt dat je het doet, maar je doet het niet. En dat is jouw fout, en jij zal daarop afgerekend worden zolang je hier topics blijft openen op deze manier zonder eens de hand in eigen boezem te steken.
Zal wel weer een nieuw topic openen als ik wat verder ben, dat gezeur hier altijd, ik ben niet verplicht om te laten zien wat ik gedaan heb.
Dat ben je wel. Als je dat niet doet gaat je topic namelijk dicht en ik beloof je bij dezen dat een volgende topic waarbij je het vertikt om moeite te doen je ook op een ban komt te staan. We blijven niet bezig met jou en met je posts hier heb ik nou ook niet bepaald het idee dat je überhaupt moeite wil doen om je leven te beteren. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:17:
Ik toon inzet, maar jullie zien dat blijkbaar niet.
Als niemand het ziet, wellicht toon je het dan niet goed?
dat gezeur hier altijd
Waarom kom je hier eigenlijk als het volgens jou allemaal zo slecht is?

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 05-05-2011 17:38 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:07:
[...]

zijn gewoon dom. Het bewijs dat dat niet zo is staat dagelijks in Programming, en jij bent een van de weinigen die moeite hebben met het beleid hier. Wellicht is het slim om dan ook eventjes naar jezelf te kijken, ipv de schuld zo makkelijk van je af te schuiven.
Ik moet toegeven het beleid hier is echt niet noob-vriendelijk en zeker niet in programming, maar ik heb er mee leren leven. Al mijn eerste topics werden ook snel afgescheept met: "Dit hoort hier niet thuis", "Ga eens terug naar school"(niet iedereen volgt een ICT-opleiding), "Dat lijkt me nou toch wel basiskennis"(de basis moet ook geleerd worden en is niet altijd makkelijk), "Ga eens googlen". Maar als jij nog niet zo thuis bent in de programmeer-wereld is het lastig om te googlen zonder dat je de juiste termen weet. Verder is het tweakers-forum best geavanceerd maar als mensen zich te goed voelen 'noobs' te helpen moet je gewoon verder scrollen en niet deze user gaan bashen vanwege zijn gebrek aan kennis.

Dit alles neemt niet weg dat verhaal van The_Maxx inderdaad een beetje vaag was, it's just some food for thought.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:50:
[...]
Al mijn eerste topics werden ook snel afgescheept met: "Dit hoort hier niet thuis", "Ga eens terug naar school"(niet iedereen volgt een ICT-opleiding), "Dat lijkt me nou toch wel basiskennis"(de basis moet ook geleerd worden en is niet altijd makkelijk), "Ga eens googlen".
Kun je eens een aantal topics aangeven waar jij vind dat dat gebeurd is? Ik kan ze namelijk niet vinden.
Maar als jij nog niet zo thuis bent in de programmeer-wereld is het lastig om te googlen zonder dat je de juiste termen weet.
Het kan inderdaad best lastig zijn, maar juist dan verwachten we de des te meer dat je in je topic laat zien wat je allemaal al gezocht hebt, en waarom je daar niet verder mee kwam. We proberen hier ook echt wel beginners te helpen, maar we zijn geen afhaalbalie, en dus zal een topic starter ook zelf moeite in zijn topic moeten stoppen. Vaak helpt het al een hele hoop als je je probleem eens duidelijk op een rij zet.
Verder is het tweakers-forum best geavanceerd maar als mensen zich te goed voelen 'noobs' te helpen moet je gewoon verder scrollen en niet deze user gaan bashen vanwege zijn gebrek aan kennis.
Het is zeker niet de bedoeling om 'noobs' te bashen, en als je dat wel ziet gebeuren kun je dat of hier, of in een topic report melden. Maar dat betekend niet dat je hier zomaar een vraag neer kunt gooien zonder dat je zelf eerst genoeg gedaan hebt om een oplossing te vinden.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Bosmonster

*zucht*

Sterker nog, het komt vaker voor dat mensen met veel ervaring (daar hebben we er nog maar een paar van) weggezet worden als arrogante betweters door mensen die (hier) net komen kijken...

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 09-05-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Bosmonsters opmerking slaat dan ook niet op jouw post, maar is een aansluiting op de laatste alinea van de post van Woy.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Bosmonster schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:29:
Sterker nog, het komt vaker voor dat mensen met veel ervaring (daar hebben we er nog maar een paar van) weggezet worden als arrogante betweters door mensen die (hier) net komen kijken...
Dat hopen we op wat langere termijn tegen te gaan met user- en postratings. Op die manier heeft elke gebruiker een soort van status en kunnen nieuwe gebruikers makkelijk zien wij er wel en niet al aangetoond hebben dat ze kennis bezitten op een bepaald vakgebied, per forum of per hoofdgroep bijvoorbeeld. Maar goed, dat is allemaal nog vrij sketchy en er is voor zover ik in de wandelgangen heb meegekregen voorlopig nog geen devtijd voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Nee, je bent op zoek naar een goed boek. Praktische voorbeelden heb je geen fluit aan op het moment dat je de absolute basis nog niet snapt. En no offense: die snap je nog niet. ;)

We zijn hier echt niet te beroerd om beginners te helpen, maar het achterliggende probleem hier is toch voornamelijk dat je niet helemaal lijkt te weten waarmee je bezig bent. Je hebt er dan véél meer aan om jezelf eerst de basis eigen te maken dan dat je voor elk wissewasje een nieuwe vraag in dit topic stelt. Ik ga dit topic dan ook sluiten.
Komt niet heel behulpzaam over, raad me dan tenminste een goed boek aan of een forum waar ik wel met dit soort vragen terecht kan.

[ Voor 4% gewijzigd door lamko op 05-06-2011 17:47 ]

And this !! Is to go even further beyond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
lamko schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:43:
[...]

Komt niet heel behulpzaam over, raad me dan tenminste een goed boek aan of een forum waar ik wel met dit soort vragen terecht kan.
Ik ben bang dat ik geen fora ken waar ze je wél aan het handje willen nemen omdat jij niet de moeite hebt gedaan om eerst te lezen voordat je ergens aan begint. En wat betreft het aanraden van boeken...daar hebben we een heel topic voor lopen: [Alg] Centraal boekentopic - part II. Ik ga je in een enkele post niet meer kunnen zeggen dan de mensen in dat topic al gedaan hebben. Sowieso is voor een gevestigde taal als C zo'n beetje elk boek dat op de basis in gaat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamko
  • Laatst online: 20-10-2024
Ik stel wel degelijk moeite, dat wil ik wel graag duidelijk stellen. Bedankt voor het topic.
Edit :
Owja en voor handje vast hou topics kan ik van harte het helpmij forum aanbevelen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door lamko op 06-06-2011 13:51 ]

And this !! Is to go even further beyond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist is een topic van mij gesloten. De eerste keer ooit...

Verwijderd in "\[VB.NET / C#] Problemen met afvangen eve..."

Nu begrijp ik wel waar moderators in het algemeen mee te maken hebben. Mensen die geen inzet tonen, mensen die niet zoeken, mensen die de huisregels niet repecteren, etcetera. Mijn broertje MacWolf is zelf ex-moderator hier op GOT (AppleTalk) en dus bekend fenomeen.

Teruglezend, begrijp ik da'k misschien iets meer had moeten vertellen over de achtergrond e.d.

Maar het is helaas gewoonweg dat mensen direct assumen dat je huiswerk niet hebt gedaan. En dat is gewoon niet zo, ik mis simpelweg net wat linkjes, die ik niet kan vinden, ben hier al bijna een dag mee bezig zonder soulaas.

Nouja, het zei zo, maar ben d'r wel een beetje in teleurgesteld. Overigens ben ik hier zelf niet zo actief als beantwoorder van vragen, maar in mijn vrienden netwerk bijvoorbeeld weer wel. Zojuist iemand geholpen met wat Regular expression vragen, iets waar ik weer aardig goed in ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: nvm, begreep je verkeerd.

[ Voor 86% gewijzigd door .oisyn op 21-06-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit, ook nvm :)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Maar er is natuurlijk niemand die je tegenhoudt om een topic te openen waarin je wel laat zien wat je zelf gedaan hebt? :) Je geeft enerzijds aan dat je begrijpt waarom er zo gemod wordt, maar anderzijds handel je daar niet helemaal naar. Als je nog steeds met het probleem zit kun je wat mij betreft best een nieuw topic openen waarin je wel wat uitgebreider je case uitlegt, gepaard met alleen relevante code. En dat zeggen we natuurlijk niet alleen voor onszelf, maar ook voor jou: als je topic niet makkelijk genoeg te beantwoorden is, dan klikken mensen het gewoon weg zonder te reageren.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:07:
Zojuist is een topic van mij gesloten. De eerste keer ooit...
Waar komt dat vandaan trouwens? Ik tel zo al 7 verschillende slotjes uit je verleden. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 21-06-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, da's waar. Klopt ook wel...

Maar het is een feedback topic; wat ik wil zeggen is dat moderators soms ietsjes te snel een topic sluiten?

Althans, om mijn goede wil te tonen, heb ik juist a.d.h.v. de feedback mijn code bijvoorbeeld ingekort. Dat mijn topic daarop toch nog werd gesloten, tja, dat vond ik dan wel jammer. Had verder ook niet echt de mogelijkheid...

Nuja, volgende keer maar weer extra mijn best erop doen... Mogelijk open ik het topic inderdaad opnieuw, ga nu eerst wat ander werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, ja, dat was ik oprecht vergeten. Al zijn het er uiteindelijk 3 (ex laatste), gezien ik niet altijd de topicstarter was, of bijvoorbeeld omdat een oude post van mij door derden werd "heropend" (gastenboek antispam methode topic).

En ja... ok.. slotje was in die gevallen zeker terecht :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:27:
Althans, om mijn goede wil te tonen, heb ik juist a.d.h.v. de feedback mijn code bijvoorbeeld ingekort. Dat mijn topic daarop toch nog werd gesloten, tja, dat vond ik dan wel jammer. Had verder ook niet echt de mogelijkheid...
Het valt me eerlijk gezegd nu pas op dat je niet al je code hebt terug geplaatst, maar dat geeft ook meteen al aan dat het nog steeds een hoop "overhead" heeft. Dingen als je usings en allerlei andere randzaken zijn totaal niet relevant voor je daadwerkelijke probleem.

De voornaamste reden dat ik je topic gesloten hebt, is dat je na een correctie gewoon weer een lap code in je TS zet. Maar daarbij telt wel mee dat ik in je tekst niet echt duidelijk terug lees wat je allemaal geprobeerd hebt, en waarom dat niet wilde lukken.

De essentie van je code is immers in een paar regels samen te vatten
C#:
1
2
3
4
5
6
7
NotificationService service = new NotificationService(sandbox, p12Filename, p12FilePassword, 1);  
service.Error += new NotificationService.OnError(service_Error); 

private static void service_Error(object sender, Exception ex)  
{  
    Console.WriteLine(string.Format("Error: {0}", ex.Message));  
}

Door je code op deze manier beknopter neer te zetten is het een stuk makkelijker te lezen voor mensen. Verder zou je bijvoorbeeld ook wat meer kunnen vermelden over de dingen die je met Google gevonden hebt, en wat daar niet niet aan werkt. Je geeft immers al aan dat je al het een en ander geprobeerd hebt
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:55:
Bedankt voor de tips. Zelf had ik natuurlijk eerst gegoogled, ingelezen en geëxperimenteerd alvorens dit topic te plaatsen.
Maar ik zie in de tekst weinig terug over je resultaten en bevindingen daarvan.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de reactie Woy.

Goed, in essentie komt het misschien op die paar regels neer zoals jij postte.
Maar, wil toch iets meer van de omliggende code laten zien.

Bijvoorbeeld dat in c# de [STAThread] tag is gedefinieerd. Dat de c# code een console app is. Hoe ik een instance maak van de NotificationService klasse. Dat er een threading.sleep in de loop is. En hoe ik het object release.

Mogelijk niet belangrijk, maar anderzijds misschien juist belangrijke informatie. Wie weet is deze code namelijk uiteindelijk wel van invloed, waarom de events niet getriggerd worden. Vandaar, dat ik het heb toegevoegd. Liever wat vollediger... Neemt verder niet weg dat je er gelijk in hebt dat mijn orginele code zoals geplaatst inderdaad teveel van het goede was.

En over de resultaten van mijn bevindingen:

Tja, de eerste twee links waren links naar MSDN pagina's.

Ik defenieer op dezefde methode's als beschreven de klasse als WithEvents. Verder gebruik ik ook de Handles clause, en later probeer ik het dynamisch via AddHandler. Dus ja; je zou dan toch mogen aannemen dat ik op de hoogte ben van de informatie als beschreven op de MSDN pagina's?

Verder kan ik niet anders bevinden dan dat het gewoon niet werkt... Ik heb geëxperimenteerd met de verschillende methodes, maar de event handlers triggeren gewoon niet. Dat is alles wat ik ervan kan zeggen, lijkt me. Ik had er nog aan toe kunnen voegen dat ik een vaag vermoeden heb dat het iets te maken heeft met webomgeving vs console omgeving, dat hier ergens het verschil in zit.

Maar verder kom ik helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:06:
Bijvoorbeeld dat in c# de [STAThread] tag is gedefinieerd. Dat de c# code een console app is. Hoe ik een instance maak van de NotificationService klasse. Dat er een threading.sleep in de loop is. En hoe ik het object release.
Die code is niet belangrijk voor je probleem. Als je wil laten weten dat je aan die condities hebt voldaan kun je het veel beter even uitschrijven. Dat maakt zowel je code an sich als je probleem een stuk makkelijker te doorgronden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight; dat zal dan wel zo zijn, ga ervan uit dat je daarin gelijk hebt. Maar point voor mij was wel, dat ik het gewoonweg niet (zeker) weet... En dan kan je *denk ik* gewoon beter maar de hele code geven, nietwaar?

Daarnaast, hoe vaak zien we niet op fora dat mensen op vragen een reactie geven als; "laat eens wat meer van je code zien"?

En offtopic; maar wordt er iig niet vrolijk van om met dit soort dingen vast te zitten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Niemand wordt er vrolijk van om vast te zitten. Maar door een kleiner stukje code te schrijven dat het reproduceerd zul je zien dat wij je sneller kunnen helpen als je je eigen probleem al niet gelijk zelf oplost door het probleem ff los te trekken van het geheel ;) Een hele valide optie om je eigen problemen te fixen. Zomaar alle code dumpen kan ook anders overkomen: je dumpt de boel omdat je geen idee hebt hoe en wat en je er zelf ook niet echt in wilt verdiepen.

Door zelf uit te zoeken waar het probleem precies zit kan je helpen om het probleem ook voor jezelf beter begrijpbaar te maken. Je moet dan wel een compleet stukje code geven zodat het voor een ander eventueel te reproduceren is. Dat er in een hoop gevallen om meer code wordt gevraagd is omdat vaak alleen de code wordt gegeven waar het probleem optreedt, en dus niet genoeg code wordt gegeven om het probleem te reproduceren. Daar zit een (subtiel?) verschil tussen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Creepy op 21-06-2011 16:43 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:21:
Aight; dat zal dan wel zo zijn, ga ervan uit dat je daarin gelijk hebt. Maar point voor mij was wel, dat ik het gewoonweg niet (zeker) weet... En dan kan je *denk ik* gewoon beter maar de hele code geven, nietwaar?
Bekijk het eens vanuit het perspectief van iemand die je probleem niet kent en er niet al een hele tijd mee zit. Wat heb je liever, dat iemand naar je toe komt en zegt "dit doet het niet" met vervolgens een kleine 300 regels aan code? Of toch dat hij even uitlegt wát er dan niet goed gaat en kort uitlegt hoe de situatie is, gevolgd door een stukje relevante code? Wat heb je sneller doorgrond? ;)
Daarnaast, hoe vaak zien we niet op fora dat mensen op vragen een reactie geven als; "laat eens wat meer van je code zien"?
Ik zie dat hier in elk geval zelden tot nooit gevraagd worden. Wat ik wel regelmatig zie is "post eens wat meer info". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, beste forum moderators; een welgemeend excuses.

Zoals wel vaker, heb ik het intussen opgelost en de oplossing was weer eens veel simpeler dan ik dacht... Nouja, kon dat dus niet aflezen aan de msdn pagina's, maar dat terzijde.

Zal hopelijk in de toekomst niet wederom op de vingers getikt worden en wat meer tijd nemen om een posting te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Top dat het themaforum er is! d:)b

ik ga me het weekend eens rustig inlezen, en heb nog wel wat food for thought denk ik... speelt hier veel dus ik ben erg benieuwd wat voor input er allemaal komt :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Even reageren op MueR in "Do not track. Wie houdt er rekening mee ..."
MueR schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:33:
Ik gooi hem even naar de marketinghoek van de Devschuur. Wij developers kunnen dat wel willen, maar als zo'n stel van die spreadsheetprutsers ( :>) stampij maakt bij de baas ben je nergens.
Ik vind dat nogal een rare redenatie. Dus omdat een baas mogelijk kan besluiten om iets niet te doen moet hij maar in het marketingforum? Met die reden zou je elk topic in de devschuur wel daarnaartoe kunnen verhuizen.

Kan best dat de topic alsnog beter in TIM staat hoor, maar bovenstaand argument gaat natuurlijk nergens over.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 08-07-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Ik denk IDD dat het topic wel beter in TIM staat, immers heeft het in deze vorm weinig met de implementatie te maken, maar meer discussie of er überhaupt rekening mee gehouden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zeg dan gewoon "schopje naar TIM" of "past beter in TIM", en niet "past beter in TIM want de kleur van gras is groen" 8)7

En nu is het wachten op de eerste topic die met die reden verhuisd wordt :+

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 08-07-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Mjah, dat had ik iets uitgebreider moeten verwoorden. Ach ja.

offtopic:
Er had echt een andere afkorting gekozen moeten worden. Ik zie mezelf steeds schoppende bewegingen maken naar de Tims die ik ken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
.oisyn schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:01:
En nu is het wachten op de eerste topic die met die reden verhuisd wordt :+
* NMe noteren doet voor .oisyn's volgende topic. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
nou mijn topic [php]if constructie werkt niet naar behoren is dus net gesloten. Dat vind ik niet zo'n probleem aangezien ik al geholpen was, maar ik vind persoonlijk de laatste post van de mod nergens op slaan. Die vraag over errorreporting had ik idd gewoon zelf kunnen opzoeken, dat was gewoon lui. maar hoezo dit:
Het is nu over en uit met de helpdesktopics
ik vraag alleen maar hulp voor een stuk code wat niet werkt en waarvan ik niet snap wat ik fout doe. Ja, ik heb op google gezocht en ja ik heb de cursus nog eens een keer goed nagelezen of ik niet iets heel stoms vergeet. Maar het hele idee van dit deel van het forum is toch dat je vragen stelt over dit soort dingen? ik heb nu 2 keer een topic geopend hier en beide keren werd ik keurig geholpen maar beide keren kwam er mod die zei dat ik dit soort dingen niet kan vragen. Dat vind ik dus heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
De bedoeling is dat je vragen stelt die je niet met een heel klein beetje inzet zelf kan oplossen. Niet lullig bedoeld, maar je maakt fouten die alleen beginners maken in de eerste week nadat ze begonnen zijn. Jij hebt geen hulp nodig, je moet gewoon je boek goed doorlezen en niet denken dat dingen als puntkomma's er alleen maar voor de sier staan. Als je een goed boek hebt legt dat dit soort dingen ook gewoon uit. Als je geen goed boek hebt, dan moet je een goed boek kopen en deze weggooien.

Het is in elk geval niet de bedoeling dat we je voor elk kleinigheidje aan de hand vast moeten gaan houden. Wij praten hier ook graag een beetje op niveau. En dat betekent niet dat een beginner niks mag vragen, dat betekent alleen dat een beginner moet weten wát hij vraagt en waarom hij het vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Je laatste topic komt niet verder dan "dit is mijn code, wie vertelt me wat ik fout doe". Nergens in je topic geef je aan wat jij denkt dat er mis gaat, of wat je zelf hebt geprobeerd om het op te lossen. Debuggen is iets dat je zelf in eerste instantie moet gaan doen. Je kan met wat echo's in je code prima controleren welke if's het wel doen, welke niet, om zo beter te zien waar het nu mis gaat i.p.v. te gokken. Dit alles doe je niet (of je geeft het in elk geval niet aan). Met een beetje debuggen en logisch nadenken zijn dit soort fouten toch echt zelf op te lossen.

Dus doordat je zelf geen enkele moeite lijkt te doen (!) komt je gedrag over als helpdesk gedrag. We zijn hier geen helpdesk, maar een discussie forum ;) Beginnersvragen stellen is echt geen probleem, mits je laat zien dat je ook daadwerkelijk zelf er echt mee aan de slag bent geweest. Iets niet begrijpen is niet erg, maar niet eens proberen je eigen probleem op te willen lossen vinden we niet zo handig hier.

NOFI maar als je domweg even had gekeken naar Het algemeen beleid #quickstart dan had je dat toch eigenlijk wel op moeten vallen.

[ Voor 33% gewijzigd door Creepy op 04-08-2011 14:14 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
ok bedankt voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
waarom is mijn link naar lmgtfy(let me google that for you) veranderd in ameesters in "Ajax load balancer"

het komt toch op hetzelfde neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
We hebben liever geen lmgtfy linkjes, aangezien dat nogal belerend over kan komen, en dat kan nogal negatief werken voor de sfeer hier op het forum. We houden het liever gewoon gezellig, en dus hebben we liever gewoon normale google linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ameesters
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-01-2022
ok, dat was mijn ontgaan, ik zal ze in de toekomst niet meer gebruiken :)

edit:

Ook al vond ik, dat de context waarin de discussie plaats vond, wel op zijn plaats aangezien de term voldoende was voor de TS om via google te zoeken naar een oplossing.

Aan de opgegeven topic zag ik dat er nog geen policy voor is, maar hoop hier z.s.m uitspraak over te krijgen zodat ik weet waar ik aan toe ben in mijn reply's. Nu modderen jullie maar wat aan en laten het over aan de subjectiviteit van de moderator, waarbij ik, als buiterstaander van die discussie, onder moet leiden. Ook laat dat mij erg onzeker voelen als ik een bericht plaats. bang om weer gemodereerd te worden. Ik hoop dat deze uitsraak met grote spoed volgt, zodat wij niet meer onzeker hoeven te zijn in de toekomst omtrend zoekopdrachten!

[ Voor 83% gewijzigd door ameesters op 16-08-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-08 22:21
Ik heb nu al een paar gezien in topics van anderen dat deze gesloten worden en er een linkje naar een verhaal over 'scriptrequests' of 'kan iemand even..?' , maar als ik dat linkje volg dan krijg ik telkens:
Niet toegestaan

Je hebt geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)
Volgens mij kloppen deze linkjes dan ook niet?

Dit krijg ik bijvoorbeeld op de link topic 1107101 (net nog gepost in SMS met bevestigingscode sturen via PHP)
Als ik zelf naar het Devschuurbeleid-topic ga dan kom ik echter op een heel ander link? Namelijk Devschuur® Beleid
Copy-paste foutje of iets anders? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
C0rnelis schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:13:
Dit krijg ik bijvoorbeeld op de link topic 1107101 (net nog gepost in SMS met bevestigingscode sturen via PHP)
Als ik zelf naar het Devschuurbeleid-topic ga dan kom ik echter op een heel ander link? Namelijk Devschuur® Beleid
Copy-paste foutje of iets anders? :)
Ik moet mijn linkjes eens nalopen zie ik :X Thanks voor 't melden!

[edit]
Voor zover ik kan zien was 't alleen "scriptrequests" die verkeerd ging; "Kan iemand even...?" moet gewoon werken.

Ik had in mijn "quickclip" 2 mapjes met dezelfde "scriptrequests" link en blijkbaar ben ik er 1 vergeten bij te werken toen we onze FAQs en beleidstopics bijgewerkt hebben een poosje geleden. Afhankelijk van een copy/paste van mijn WEB of PRG mapje is 't dan idd soms foutgegaan.

Het "foutieve" topic waar je naar verwezen werd is een crew-only topic waar de "work in progress" versie van de definitieve topics stond. De strekking blijft uiteraard 'tzelfde ;)

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 17-08-2011 19:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
ameesters schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:10:
Aan de opgegeven topic zag ik dat er nog geen policy voor is, maar hoop hier z.s.m uitspraak over te krijgen zodat ik weet waar ik aan toe ben in mijn reply's. Nu modderen jullie maar wat aan en laten het over aan de subjectiviteit van de moderator, waarbij ik, als buiterstaander van die discussie, onder moet leiden.
Ik verwacht niet dat daar een policy voor zal komen. Het modereren is sowieso natuurlijk niet altijd zo zwart wit. Maar als vuistregel kun je er vanuit gaan dat we het niet willen hebben. We kunnen nu eenmaal niet alles in regels vastleggen, en dat is IMHO ook niet wenselijk, want niet alles is zo zwart/wit. We tillen verder ook niet heel zwaar aan lmgtfy linkjes, maar passen ze in de meeste gevallen gewoon aan naar de gewone google variant.
Ook laat dat mij erg onzeker voelen als ik een bericht plaats. bang om weer gemodereerd te worden. Ik hoop dat deze uitsraak met grote spoed volgt, zodat wij niet meer onzeker hoeven te zijn in de toekomst omtrend zoekopdrachten!
Dat is IMHO een beetje een overtrokken reactie. Waarom zou je bang zijn voor moderatie. Het is echt geen probleem als een keer een bericht van je gewijzigd wordt. Het is niet alsof er verdere actie op ondernomen word, alleen de link word aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Common sense > regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
ameesters schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:34:
waarom is mijn link naar lmgtfy(let me google that for you) veranderd in ameesters in "Ajax load balancer"

het komt toch op hetzelfde neer?
Als gewone user zou ik hier aan willen toevoegen dat zo'n reply mij het bloed onder de nagels vandaan haalde. Je post, naast dat je een lame lmgtfy-linkje was, voegde niks toe aan het topic. Je strooide enkel een term zonder daarbij iets toe te lichten. Je reactie op mij had je de kans om gewoon even kort een zinnetje te zeggen waarin ik het fout had (kan gebeuren natuurlijk) maar vervolgens zeg je enkel "Niet" waar weer niemand iets aan heeft. Dat is gewoon zonde en ik had persoonlijk meer verwacht dan enkel het lmgtfy-linkje weg halen.

edit: zie op je site dat je "adgile" werkt, google daar eens op ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cartman! op 29-08-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Wat is dit nu weer voor onzin RobIII, niemand in #python weet dit antwoord. De vraag is enorm gesimplificeerd. En jij vindt dat het hier niet past? Wat moet ik er bij tikken dat dir(c) niets laat zien? En dat de DBAPI documentatie ook niets beschrijft over deze semi-prepared statements?

Ik vind dit een perfect topic. Als er zo'n simpel antwoord is, laat hem dan maar eens zien.

[Python] de output van een cursor.execute

En je kunt nu gaan zitten editen in een topic met een slotje. Maar in het topic zelf staat een vraag die je daarmee absoluut niet beantwoordt.

[ Voor 13% gewijzigd door Skinkie op 31-08-2011 12:14 ]

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Skinkie schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:12:
Wat is dit nu weer voor onzin RobIII, niemand in #python weet dit antwoord. De vraag is enorm gesimplificeerd. En jij vindt dat het hier niet past? Wat moet ik er bij tikken dat dir(c) niets laat zien? En dat de DBAPI documentatie ook niets beschrijft over deze semi-prepared statements?

Ik vind dit een perfect topic. Als er zo'n simpel antwoord is, laat hem dan maar eens zien.

[Python] de output van een cursor.execute

En je kunt nu gaan zitten editen in een topic met een slotje. Maar in het topic zelf staat een vraag die je daarmee absoluut niet beantwoordt.
Vind je zelf niet dat je topicstart een beetje karig is? Je specificeert bijv. geen eens met welke library je bezig bent.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Als jij niet meer dan 4 regels weet te wijden aan je geweldig complexe probleem waar zoveel mensen niet uit kunnen komen, dan is Rob niet gek, dan heb jij gewoon niet genoeg moeite gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
De vraag is enorm gesimplificeerd.
Dat is hoe jij 't ziet. Ik zie een karig topic dat niet voldoet aan onze Quickstart.
En jij vindt dat het hier niet past?
Nee, het past inderdaad niet.
Wat moet ik er bij tikken dat dir(c) niets laat zien? En dat de DBAPI documentatie ook niets beschrijft over deze semi-prepared statements?
Onder andere ja. Zoals je weet zien we graag wat je al geprobeerd hebt, wat er uit kwam etc. We kunnen dat wel uit je gaan trekken in -tig posts in je topic, maar als je die info al hebt hoor je die te vermelden in de TS.
Ik niet.
Als er zo'n simpel antwoord is, laat hem dan maar eens zien.
Ik zeg niet dat 't antwoord simpel is. Hell, ik weet 't antwoord niet eens (hoewel ik wel een vermoeden heb). Maar dat staat los van 't feit dat je topic niet goed is.
En je kunt nu gaan zitten editen in een topic met een slotje.
Dat was al klaar voor je hier postte hoor ;)
Maar in het topic zelf staat een vraag die je daarmee absoluut niet beantwoordt.
Dat zal best; misschien is je vraag dan ook wel te vaag of verkeerd geformuleerd of... Hoe dan ook ben ik je geen antwoord verschuldigd in een slotje ;)

Mbt tot je vraag: Wil je de uiteindelijke query of de uitvoer/uitkomst van die query? Dat is namelijk nogal een verschil. Als je op 't eerste doelt: het zal me niets verbazen als dat niet kan; de prepared statement gaat namelijk zoals je 'm gespecificeerd hebt inc. parameters naar het RDBMS (en dus niet als een "aan elkaar geplakte string") waarna het RDBMS de prepared statement intern zal omzetten naar iets bruikbaars. Prepared statements worden, doorgaans althans, niet "naar een string omgezet"; de "output query" zoals je dat in 't topic vraagt zal dus ook niet beschikbaar zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 31-08-2011 13:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Mooie ivoren toren heren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Dankje. Maar zolang wij de regels maken heb jij met je topic dat zich daar niet aan houdt gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Nu online

Creepy

Pfff, dat is wel een enorme dooddoener zeg. Daar doet zelfs die smiley niks aan af.

Je topic komt niet verder dan "Ik heb deze regel code en het doet het niet en docs zijn er ook niet". Een topic als dat simpelweg opslot omdat je 0,0 moeite steekt in je post en je ook 0,0 moeite lijkt gedaan te hebben om uberhaupt zelf op onderzoek uit te gaan. We willen zien dat je ook zelf bezig bent geweest om je eigen probleem te onderzoeken. Daarom is er o.a. de algemene quickstart (Het algemeen beleid #quickstart). Als jij 0,0 moeite wilt doen en toch direct geholpen wil worden, dan zit je hier op de verkeerde plek. Dat is al jaren zo en nee, onze ivoren toren is echt niet hoger geworden. Met een fatsoenlijke topicstart blijft je topic echt gewoon open.

Als je probleem echt zo moeilijk en complex is, dan valt er veel meer over uit te leggen door jou, en kan je dus ook aangeven wat je zelf al had bedacht en geprobeerd. Geeft ons meer inzicht in wat jou gedachten gang is (die mist nu totaal) en we kunnen zien dat je niet een domme helpdesker bent.

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 31-08-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Wil jij dat dit forum meerwaarde heeft? Dan moet je juist blij zijn dat er op dit gebied streng gemod wordt. Dit legt de drempel hoger om een vraag te stellen en door te tonen wat men al zelf gedaan heeft beperk je in ieder geval al dat mensen diezelfde denk piste zouden hanteren.
Bovendien, vaak genoeg is het typen van een vraag net zoveel werk hier als in google. Let wel, ik zeg helemaal niet dat dit ook op jou vraag slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Creepy schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:24:
[...]

Pfff, dat is wel een enorme dooddoener zeg. Daar doet zelfs die smiley niks aan af.

Je topic komt niet verder dan "Ik heb deze regel code en het doet het niet en docs zijn er ook niet". Een topic als dat simpelweg opslot omdat je 0,0 moeite steekt in je post en je ook 0,0 moeite lijkt gedaan te hebben om uberhaupt zelf op onderzoek uit te gaan. We willen zien dat je ook zelf bezig bent geweest om je eigen probleem te onderzoeken. Daarom is er o.a. de algemene quickstart (Het algemeen beleid #quickstart). Als jij 0,0 moeite wilt doen en toch direct geholpen wil worden, dan zit je hier op de verkeerde plek. Dat is al jaren zo en nee, onze ivoren toren is echt niet hoger geworden. Met een fatsoenlijke topicstart blijft je topic echt gewoon open.

Als je probleem echt zo moeilijk en complex is, dan valt er veel meer over uit te leggen door jou, en kan je dus ook aangeven wat je zelf al had bedacht en geprobeerd. Geeft ons meer inzicht in wat jou gedachten gang is (die mist nu totaal) en we kunnen zien dat je niet een domme helpdesker bent.
Sterker nog: voor mijn gevoel had dat hele topic geen echte vraag in zich; alleen een geïmpliceerde, onduidelijke, vraag. Mijn glazen bol had wel een potentieel antwoord, maar het topic was al gelocked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:57

marapuru

db.

Het is al van een paar dagen terug, maar nog even mijn complimenten over de sluiting van dit topic. Ik ergerde me dood aan de houding van de TS. Lof daarvoor d:)b

Het enige wat me nog enigzins stoort is dat de reactie van Borft is blijven staan. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Ik was inderdaad aan het overwegen om die post weg te halen maar aangezien de topicstarter het al gezien had leek dat me wat natrappen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

D-rez schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:29:
[...]

Wil jij dat dit forum meerwaarde heeft?
Forum heeft meerwaarde door vragen te beantwoorden. Niet door simpele topics te sluiten.
[QT] Layout welke gebruiker zelf kan veranderen
Dan moet je juist blij zijn dat er op dit gebied streng gemod wordt. Dit legt de drempel hoger om een vraag te stellen en door te tonen wat men al zelf gedaan heeft beperk je in ieder geval al dat mensen diezelfde denk piste zouden hanteren.
Zoals eerder in LA beargumenteert, wil voldoet een topic niet, maak dan een subforum: barmhartige samaritaan. Het is duidelijk dat het hier allang niet meer altijd gaat om een goede moderatie, dat blijkt ook maar weer door het editen van een moderator in een gesloten topic.
Bovendien, vaak genoeg is het typen van een vraag net zoveel werk hier als in google. Let wel, ik zeg helemaal niet dat dit ook op jou vraag slaat.
Vaak, en wat nu als je niet weet waar je op moet zoeken, of omdat het niet je moerstaal is, of gewoon de steekwoorden die jij invult nooit zijn gebruikt bij het probleem. En zo is het vaak, als ik je een schilderij wil laten zoeken waar ik je alleen een omschrijving van geef: good luck with that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Skinkie schreef op maandag 05 september 2011 @ 02:15:
Zoals eerder in LA beargumenteert, wil voldoet een topic niet, maak dan een subforum: barmhartige samaritaan.
Volgens mij hebben we toen "nee" gezegd. De redenen kan je vast nog wel terug vinden. Die discussie hoeft ook niet hier gevoerd te worden, dat mag je in LA doen als je dat nog een keer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Vaak, en wat nu als je niet weet waar je op moet zoeken, of omdat het niet je moerstaal is, of gewoon de steekwoorden die jij invult nooit zijn gebruikt bij het probleem. En zo is het vaak, als ik je een schilderij wil laten zoeken waar ik je alleen een omschrijving van geef: good luck with that.
Precies! En dit gebruik je dan in je OP zodat men weet dat je al iets van moeite gedaan hebt en zij niet exact de zelfde termen gebruikt om te zoeken.
Dan maak je een omschrijving waaruit blijkt dat je moeite gedaan hebt en je legt zo uitvoerig mogelijk uit wat je wilt bereiken/vraag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Skinkie: we gaan geen subforum toevoegen speciaal voor mensen die zich niet willen conformeren aan onze regels alleen omdat jij te beroerd bent om voldoende informatie in je startpost op te nemen. Het ging er helemaal niet om dat je topic simpel was, het ging erom dat je geen enkele eigen inzet toonde. En ja, dan zit je hier gewoon fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

[...]

Forum heeft meerwaarde door vragen te beantwoorden. Niet door simpele topics te sluiten.
Ik zie anders geen enkele meerwaarde in een forum waarin mensen alleen maar niet duidelijke vragen stellen. Het resultaat is namelijk dat de mensen die antwoorden dan niet blijven hangen.
Zoals eerder in LA beargumenteert, wil voldoet een topic niet, maak dan een subforum: barmhartige samaritaan. Het is duidelijk dat het hier allang niet meer altijd gaat om een goede moderatie, dat blijkt ook maar weer door het editen van een moderator in een gesloten topic.
Duh, dit is een feedback topic. Mensen gaan echt niet de hele tijd lopen posten over goede moderaties. Het feit dat het hier dus voornamelijk over (in hun ogen) slechte moderaties gaat is derhalve geen enkele indicatie.
En zo is het vaak, als ik je een schilderij wil laten zoeken waar ik je alleen een omschrijving van geef: good luck with that.
Lekker relevant voorbeeld ook 8)7. Jij werkt met een API, die API heeft documentatie, die documentatie levert terminologie en zoektermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 14:48

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Weet niet of het hier hoort,

Maar waar is mijn zojuist aangemaakte topic "Muziek om bij te programmeren" gebleven?!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
NeFoRcE schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:27:
Weet niet of het hier hoort,

Maar waar is mijn zojuist aangemaakte topic "Muziek om bij te programmeren" gebleven?!
MueR schreef op zondag 18 september 2011 @ 23:20:
Dit lijkt me meer iets voor de Huiskamer, het hoort in ieder geval niet in Programming.
Muziek om bij te programmeren

[ Voor 24% gewijzigd door Megamind op 18-09-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

In de huiskamer, maar is het niet meer een topic voor Stuffis Generalis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ah, dat is dan mooi kak, heb daar geen toegang tot. Toch maar eens even a.s.a.p. een requestje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Oh sorry, dat ben ik vergeten te controleren. Ik zal even vragen of iemand hem naar SG kan schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

MueR schreef op maandag 19 september 2011 @ 00:27:
Oh sorry, dat ben ik vergeten te controleren. Ik zal even vragen of iemand hem naar SG kan schoppen.
Dat zou wel mooi zijn ja ;)

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Let op:
Voor zaken als topictitel-aanpassingen kun je terecht bij de topic report van je topic door onder de topictitel op "Rapporteer" te klikken. Post hier alleen over zaken waarvan je vindt dat het (semi-) publieke discussie behoeft.