Ik wil ook! Tiscali ook aansluiten aub!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 166561
Al iets bekend van de prijzen........cky schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:18:
Het is volgends mij al bijna beschikbaar hoor, ik heb de 27 feb een cursus hierover dus het zal niet lang duren voordat we het gaan verkopen.
Is IPTV dan geografisch bepalend?!?!?!?!? .....of is (vul maar ieder willekeurig dorp buiten de Randstad in) commercieel niet aantrekkelijk genoeg!Shunt schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:01:
Op verzoek verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door JvS op 18-02-2006 10:08 ]
Ik denk dat het te maken heeft met de uitrol van ADSL2+, want om een redelijke kwaliteit te hebben, is wel bandbreedte nodig. En aangezien KPN druk bezig is met het upgraden van de centrales, zal dat wel de reden zijn dat het bij de introductie niet overal gelijk leverbaar kan/zal zijn...Anoniem: 166561 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:03:
[...]
Is IPTV dan geografisch bepalend?!?!?!?!? .....of is (vul maar ieder willekeurig dorp buiten de Randstad in) commercieel niet aantrekkelijk genoeg!
zonder iets te bevestigen zeg ik warmJ.Kossen schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:39:
[...]
Ik denk dat het te maken heeft met de uitrol van ADSL2+, want om een redelijke kwaliteit te hebben, is wel bandbreedte nodig. En aangezien KPN druk bezig is met het upgraden van de centrales, zal dat wel de reden zijn dat het bij de introductie niet overal gelijk leverbaar kan/zal zijn...
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
BronKPN-communicatie start IPTV verwarrend
KPN communiceert klanten dat het produkt IPTV 'vanaf juni' zal worden geïintroduceerd voor diegenen die KPN Direct ADSL, Planet en Het Net afnemen. Dit blijkt uit antwoorden op vragen van klanten die DutchMedia bereikt hebben. Bram Oudshoorn, persvoorlichter van KPN zegt hierover dat deze data 'niet hard' zijn te maken, de introductiewijze nog niet bekend is gemaakt en nog niet bepaald is en wijst er op dat deze informatie niet als correct kan worden bestempeld, ondanks dat deze van de KPN-klantenservice afkomstig is. Oudshoorn wil ook niet ingaan op de vraag of aan deze informatie afgeleid kan worden dat de introductie na 1 juni zal plaats vinden. Indien het zo is dat alleen bepaalde klanten het IPTV-produkt kunnen afnemen, is de schaal waarop het produkt initieel beschikbaar zal komen een stuk beperkter dan oorspronkelijk door KPN medegedeeld (70 % van Nederland).
In het persbericht hebben ze het over de 1700-series.joop99 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:05:
Ik heb op de site van kreatel gezien dat ze in de HD (19xx) serie van set top boxen versies leveren die DVB-T, IPTV en een harddsik hebben, als KPN dat gaat leveren dan zou dat wel eens een mooie combinatie kunnen zijn waar bij de hoeveelheid bandbreedte die ze nodig hebben beperkt kan blijven. En ik neem aan dat ze in ieder geval al over HD tv hebben nagedacht.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Had ik (je) dat niet al gezegd? Da's allemaal gebeurd met het aantreden van de nieuwe topman bij de Beeb..Denizz schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:27:
[...]
Dit is het antwoord van de BBC op mijn vraag waarom ze niet ten minste BBC1 en 2 gaan leveren op IPTV van KPN. Ik vind ze maar raar doen hoor, met hun concurentie verhaal.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik zat vooral te denken aan de combinatie van DVB-T(digitenne) met IP-TV in 1 kastje omdat KPN eigenaar is van beiden.energizer23 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:35:
[...]
In het persbericht hebben ze het over de 1700-series.
Sorry dat ik je optimisme meteen de kop in druk
Voorlopig dus geen HDTV support met KPN-IPTV.
Yes ! I love utp. Ligt nog een kabel ingebouwd van beneden naar boven vanuit de tijd dat er nog bedraad ge-internet moest worden met een kabelmodem. Die was geplaatst bij .... de tv in de woonkamer.MSoft06 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 09:48:
En ook deze kut decoder moet via utphou je als enige over dat je je oude coax eruit kan trekken, maar dat is niet zo gemakkelijk in sommige huizen.
- of je stopt de stekker er in -
Anoniem: 57763
Dan zul je ongetiwijfeld twee settopboxen nodig hebbenAnoniem: 57763 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:55:
Als ik met IPTV in de woonkamer en op zolder een tv aan wil sluiten, hoe gaat dit dan in zijn werk? Moet ik hiervoor twee settopboxen hebben of kan ik dit omzeilen?
Sluit gewoon na de settopbox een ethernet-to-wireless adapter aan.MSoft06 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:33:
Begrijp me niet verkeerd, maar ik hou ook van UTP alleen niet door mijn huidige huis heen, buisjes hadden ze toen nog nooit van gehoord.
TV zenders
Nederland 1 Cartoon Network/ TCM
Nederland 2 Ketnet/ Canvas
Nederland 3 The Box
RTL 5 Discovery Channel
SBS 6 Animal Planet
RTL 7 BBC Prime
Veronica/ Jetix BBC world
Net 5
Talpa/ Nickelodeon CNN
MTV ZDF
TMF ARD
National Geographic Channel WDR
VRT 1 Rai Uno
TRT Blue Hustler
Ik kan toch echt RTL 4 zien op mijn Tele2 compleet abbo. BBC1 en 2 idd niet.fulgore schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:46:
De concurrentie lukt het blijkbaar ook niet om BBC1 en 2 te contracteren, en zelfs niet RTL4:
http://www.tele2.nl/webwi...tv/overzicht-tv-radio.xml
[...]
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
[ Voor 3% gewijzigd door zimbab op 14-03-2006 12:01 ]
Dat gaan ze helaas wel, want alle bestaande contracten zullen niet worden verlengd en duren ook niet erg lang meer. Dan zit dus het hele vaste land van Europa zonder de BBCzimbab schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:00:
en dat de Beeb niet na een jaartje ofzo alsnog uit het pakket gaat.
Damn....das toch wel zuur zeg. Misshien dan toch maar eens aan een schotel op de Sky satteliet denken.......Roeltjuh schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:11:
[...]
Dat gaan ze helaas wel, want alle bestaande contracten zullen niet worden verlengd en duren ook niet erg lang meer. Dan zit dus het hele vaste land van Europa zonder de BBC
Anoniem: 164734
[ Voor 27% gewijzigd door awwexl op 16-03-2006 13:06 ]
Hij komt bij mij terecht op http://www.kpn.tv/web/show en die doet het dus niet.awwexl schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:05:
Hij doet het gewoon weer bij mij hoor! Helaas, dat was maar even!
Dan rest er maar één oplossing. VerhuizenMSoft06 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:33:
Begrijp me niet verkeerd, maar ik hou ook van UTP alleen niet door mijn huidige huis heen, buisjes hadden ze toen nog nooit van gehoord.
- of je stopt de stekker er in -
Hoogstwaarschijnlijk zal er op kpn.tv wel een mooie site komen ja, maar een week geleden stond die demo daar nog gewoon.awwexl schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:41:
Ja dat is deze demo: http://www.kpn.tv/static/digitaletv.html
Dat is iets anders dan waar ze hoogstwaarschijnlijk op deze site mee bezig zijn: www.kpn.tv
Anoniem: 149630
Great minds think alike!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Anoniem: 149630
Ik heb ook internetplusbellen laten aansluiten op een telefoonaansluiting waar niets op zat en heb geen aansluitkosten gehad.Verbal Kint schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:31:
Wel balen voor KPN dat Tele2 ze nu net voor is met de introductie van IPTV. Ik heb trouwens geïnformeerd bij de klantenservice van KPN of er behalve de geadverteerde prijs (voor InternetPlusBellen) ook nog (extra /maand) voor het "koper" betaald moet worden, maar krijg als reactie dat dat niet hoeft. Ik neem aan dat dat dan ook zal gaan gelden voor "InternetPlusBellenPlusTV".
Ik weet nu alleen nog niet of er wel alsnog aansluitkosten moeten worden betaald als je nog helemaal geen telefoonaansluiting hebt. Die vraag waren ze helaas vergeten te beantwoorden.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Ik neem aan dat ze dit gewoon via multicast het netwerk op knallen.spk2go schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:43:
Ik hoop dat je - eventueel door een speciaal programma, PCI-kaart of plugin - ook gewoon IPTV kan kijken op je PC. Met name TV-kaarten worden dan overbodig, en dat is ook precies wat me tegenhoudt om een TV-kaart te kopen.
Dit bedoel dan dat je geen decoder hoeft te kopen, maar gewoon een plugin of programma download, of een speciale PCI kaart koopt. Nadeel van die laatste is dat je twee netwerkkabels moet gaan trekken.
Voor de rest ben ik erg benieuwd naar IPTV, en ik verwacht er een hoop van!
[ Voor 7% gewijzigd door sMoKeFiSh op 24-03-2006 19:44 ]
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Klanten van KPN krijgen voor uitzending gemist via een intern 'kpn' menu in de decoder een unicast stream van elk programma op 3mbit. Uitzending gemist kan dit aanbieden via kpn iptv om twee redenenen. Ten eerste mogen ze vanwege rechten geen streams > 500kbps rechtstreeks op internet zetten. Omdat de 3mbit streams alleen maar over het adsl netwerk van kpn gaan als 'tv' dienst is dit geen probleem. Een tweede probleem waar UG mee kampte was de bandbreedte. Door preemtive caching servers op het KPN netwerk neer te zetten die de populairste content (journaal, nova, spuiten&slikken etc) cachen, hoeft UZG hier niet meer voor op te draaien.Anoniem: 149630 schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:23:
KPN zegt de eerste aanbieder te zijn die Uitzending Gemist op televisie zal brengen. De programma's worden in veel hogere beeldkwaliteit aangeboden dan nu op internet het geval is, aldus de partijen. Wat dat precies inhoudt, konden ze vanmorgen nog niet zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door JackBol op 25-03-2006 17:40 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Anoniem: 153620
Hoi Marbo,Marbo schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:39:
Ik snap nog even niet hoe KPN het nu precies gaat aanbieden, met name de combinatie met die Kreatel recorder. Is dat nou ook de decoder? Maw is die Kreatel nu noodzakelijk bij IPTV of kun je gewoon je eigen DVD recorder blijven gebruiken in combinatie met een decoder?
Dat is heel jammer. Voor de mensen die al zo'n ding hebben dan, die zullen niet zo snel overstappen. Ik wacht even op de aanbiedingen in mei/juni (WK-voetbal), en hoop dat dan KPN ook van start is gegaan. Dan kan ik een goeie keuze maken.Anoniem: 153620 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:29:
[...]
Je hebt de Kreatel nodig omdat dit ook de decoder is.
Anoniem: 153620
Hoi,Marbo schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:58:
[...]
Dat is heel jammer. Voor de mensen die al zo'n ding hebben dan, die zullen niet zo snel overstappen. Ik wacht even op de aanbiedingen in mei/juni (WK-voetbal), en hoop dat dan KPN ook van start is gegaan. Dan kan ik een goeie keuze maken.
Oh, ik dacht dat je geen andere dvd recorder meer kon gebruiken als je die Kreatel had aangesloten. Als je die er gewoon bij krijgt, dan is het geen probleem. Ik had het verkeerd begrepen.Anoniem: 153620 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:16:
[...]
Wat bedoel je jammer? Die Kreatel krijg je er gewoon bij hoor. Een dvdrecorder kun je uiteraard ook gebruiken dmv scart kabel.
serieus? cool.. ik ben er al helemaal klaar voor dus..Anoniem: 166561 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:50:
Voor IPTV wordt nu de Speedtouch 716 gebruikt, niet de Experia Box.
Anoniem: 171636
Ik vermoed dat het adsl modem niet zoveel uitmaakt, zolang je er maar een tv decoder op ethernet op aansluite.Anoniem: 166561 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 19:50:
Voor IPTV wordt nu de Speedtouch 716 gebruikt, niet de Experia Box.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Bij de Speedtouch 716 staat er het volgende bij Service Name: A. Router-modem (NAT/PAT + IPTV).Tele schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:35:
De laatste firmwareversie van de experia bevat in de naam ook het woordje 'iptv'
Het probleem zit em in de hoeveelheid verbindingen en niet in de bandbreedte. Daarnaast is dit gefixed bij de nieuwste firmware...Joen schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:34:
Zoals ik in het InternetPlusBellen topic lees bezweek de Experiabox nogal onder veel downloadverkeer tegelijk, vooral bij het gebruik van BitTorrent.
Het lijkt mij dat IP-TV ook nogal wat bandbreedte gaat gebruiken en daarom vind ik het vreemd dat IP-TV niet ook op Experiabox-en wordt getest...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171636 op 06-04-2006 00:41 ]
Wel voor de eerste 1000 proefaansluitingen. Reden: zie topic over KPB-IPB. Alleen voip is in 716 (nog) niet volledig geimplementeerd dus IPB+IPTV via Experiabox.........energizer23 schreef op woensdag 05 april 2006 @ 21:16:
[...]
serieus? cool.. ik ben er al helemaal klaar voor dus..
kan je ook de reden geven waarom KPN hiertoe besloten heeft?
Heel mooi! Ben ook erg benieuwd. Ik vond het al angstig stil de laatste tijd.stelling schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:02:
Vanaf 1 mei is het te bestellen, ik ben benieuwd.
Zie: http://www.planet.nl/plan...ontentid=701388/sc=33fa7c
Kweet het niet hoor, maar de meeste bedrijven (dus KPN ook) geven informatie pas vrij op het moment dat het product wordt gelanceerd. Als KPN dan nog geen informatie geeft dan heb je een punt maar vooralsnog moet jij, net zoals al die mensen die vragen hebben, gewoon even afwachten.energizer23 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 23:31:
he he.. eindelijk is de vraag wanneer het beschikbaar komt nu dus bekend.
jammergenoeg blijven er nog heel wat vragen onbeantwoord![]()
zoals: wie kan het bestellen? IPB-klanten, direct-adsl, planet etc etc..
hoeveel gaat het nou kosten?? etc etc..
ik word een beetje moedeloos van al die halve informatie die KPN iedere keer geeft..
Dit zei KPN-topman Ad Scheepbouwer dinsdag op de jaarlijkse vergadering van aandeelhouders.
[ Voor 29% gewijzigd door Joen op 12-04-2006 11:14 ]
Anoniem: 42142
Whatever.
Whatever.
Das een goede tip!
KPN maakt het nog gekker: "Als u naar de radio luistert, kunt u via deJvS schreef op donderdag 13 april 2006 @ 15:54:
Ja dat is bij alles zo. Zolang je maar 1 tuner hebt, kan je maar op 1 tv kijken. Als kpn meerdere tuners levert, kan je op meerdere pc's kijken.
Ik begrijp het iets anders: volgens mij bedoelen ze dat in de centrale waar je aangesloten bent, de KPN ook ADSL2 aanbiedt. Dat betekent volgens mij niet dat je ook verplicht bent om bij de KPN ADSL2 af te nemen. De KPN moet het alleen kunnen leveren bij je. Anders zou het toch een schoolvoorbeeld van koppelverkoop zijn?Anoniem: 164734 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 11:24:
[...]
Das een goede tip!
Wel jammer van de vereisten die vermeld staan in één van de documenten:
Benodigdheden
ADSL2+-aansluiting van KPN (binnen het TV-gebied van KPN)
Dit betekent dus dat het alleen voor KPN klanten wordt aangeboden. Ik heb Tiscali, dus dit zal ik niet kunnen krijgen. Helaas...
Ik denk toch echt dat wordt bedoelt dat je ook kpn adsl2 afneemt. Dit is geen koppelverkoop omdat de adsl verbinding wordt gebruikt om het tv signaal te transporteren. Hetzelfde is bv ook wanneer je bij een kabel maatschapij internet neemt, je ook tv van de kabelmaatschappij moet afnemen.Marbo schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:46:
[...]Ik begrijp het iets anders: volgens mij bedoelen ze dat in de centrale waar je aangesloten bent, de KPN ook ADSL2 aanbiedt. Dat betekent volgens mij niet dat je ook verplicht bent om bij de KPN ADSL2 af te nemen. De KPN moet het alleen kunnen leveren bij je. Anders zou het toch een schoolvoorbeeld van koppelverkoop zijn?
Denk dat ze dat inderdaad bedoelen. Er komt één stroom gegevens binnen: radio óf video.Marbo schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:41:
[...]
KPN maakt het nog gekker: "Als u naar de radio luistert, kunt u via de
TV-ontvanger niet tegelijkertijd TV kijken of een film afspelen."
Zelfs om radio te luisteren, als de tv aanstaat, wat hier nogal eens gebeurt, moet je al een tweede tuner hebben, of lees ik dat nou verkeerd?
[ Voor 54% gewijzigd door Icelus op 18-04-2006 13:07 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Eerder zei iemand al in dit topic dat IPTV in eerste instantie alleen voor Planet, Het Net en Direct ADSL zal zijn. Powered by KPN providers volgen later...Tourniquet schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 13:31:
Ik ben benieuwd hoe het dan zit met providers "Powered by KPN" (bijv. xs4all), want ik ben zeker wel geïnteresseerd in IPTV! Maar vanwege het feit dat je Experia Box nodig hebt, vrees ik het ergste. In theorie zou je de Kreatel toch ook gewoon op je eigen ADSL2 modem/router moeten kunnen aansluiten?
Wat ik dus wil zeggen is dat er maar weinig mensen IPTV zullen nemen als ze daarbij verplicht een dure ADSL2+ verbinding moeten afsluiten. Dan kunnen ze beter de kabel houden of Digitenne. Dan ben je veel goedkoper uit.Anoniem: 164734 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:11:
KPN biedt toch nog helemaal geen ADSL2+ aan of zie ik dat verkeerd? Als je nu internetplusbellen extra neemt met een downloadsnelheid van 8 tot 12 Mb/s dan betaal je 79.95 per maand. Het is kansloos als KPN ADSL2+ voor een nog hoger bedrag zou gaan aanbieden. Dan is IPTV in deze vorm gedoemd om te mislukken.
We wachten rustig af, KPN kan zomaar worden overgenomen door een grote jongen(vijandige overname), de aandelen zijn daar debet aan( gaat te ver om precies uit te leggen).Anoniem: 164734 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:11:
KPN biedt toch nog helemaal geen ADSL2+ aan of zie ik dat verkeerd? Als je nu internetplusbellen extra neemt met een downloadsnelheid van 8 tot 12 Mb/s dan betaal je 79.95 per maand. Het is kansloos als KPN ADSL2+ voor een nog hoger bedrag zou gaan aanbieden. Dan is IPTV in deze vorm gedoemd om te mislukken.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
Nieuw = ADSL2 ?U bepaalt straks zelf wat er wanneer bij u thuis op de buis komt. Zo wordt ook tv-kijken interactief.
U heeft geen kabel meer nodig. De verbinding gaat via een nieuwe supersnelle ADSL techniek.
Het zal wel niet veel verschillen van het aanbod van Tele2. Het valt moeilijk te rijmen als je voor Tele2 circa 45 euro kwijt bent en bij KPN tientjes meer.Anoniem: 164734 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:12:
Wat ik dus wil zeggen is dat er maar weinig mensen IPTV zullen nemen als ze daarbij verplicht een dure ADSL2+ verbinding moeten afsluiten. Dan kunnen ze beter de kabel houden of Digitenne. Dan ben je veel goedkoper uit.
Ben erg benieuwd hoe het er nu uiteindelijk uitgaat zien.
[ Voor 8% gewijzigd door Timmy op 18-04-2006 14:21 ]
Was er niet ergens een site waar je kon checken welke centrale een upgrade heeft gehad?Timmy schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:21:
[...]
Het zal wel niet veel verschillen van het aanbod van Tele2. Het valt moeilijk te rijmen als je voor Tele2 circa 45 euro kwijt bent en bij KPN tientjes meer.
KPN is de afgelopen maanden druk bezig geweest om alle centrales te upgraden naar ADSL2.
[ Voor 8% gewijzigd door Marbo op 18-04-2006 15:04 ]
Dat abonnement van 8-12 Mb/s gaat over ADSL2+Anoniem: 164734 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:11:
Er zullen er weinig zijn die een abonnement van 79.95 over hebben om IPTV te kunnen krijgen.Roeltjuh schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:14:
[...]
Dat abonnement van 8-12 Mb/s gaat over ADSL2+
ADSL2+ wil niet zeggen dat het per definitie 20 Mb/s is.
Waarom vraag ik me dan af, je hebt immers voor een mooi bedrag snel internet en daarbij IPTV.........Anoniem: 164734 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:15:
[...]
Er zullen er weinig zijn die een abonnement van 79.95 over hebben om IPTV te kunnen krijgen.
Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 171636 op 18-04-2006 16:57 ]
Je dient dan - net als bij bijv. een satelliet ontvanger of Digitenne - zowel de ontvanger als de recorder te programmeren.BollieBolstra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:46:
Ik zie eigenlijk nergens de mogelijkheid om een uitzending te timen.. dus een functie zodat je een dvd/hdd recorder kan aansluiten..
wel een gemis
Het is alleen mogelijk één kanaal te bekijken of op te nemen (op dit moment?). Je kunt dus maar één TV/recorder aansluiten.Anoniem: 171636 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 16:49:
En ik ben benieuwd hoe je meerdere tv's erop kan aansluiten.
Wil het een goed alternatief worden voor de analoge kabel moet dat wel goed geregeld zijn.
Teksten zijn links naar PDFen.energizer23 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:09:
Is die site nou veranderd?
Alle info die jullie ervan af hebben gehaald, zie ik niet meer staan..
Ik zie hier:
[ Voor 38% gewijzigd door Icelus op 18-04-2006 17:18 ]
Icelus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:17:
[...]
Ik zie hier:
Linksboven KPN logo (oude logo), in het midden de tekst 'Welkom bij TV van KPN' en daaronder o.a. installatiehandleiding, dagelijks gebruik enz.
Wat zie je precies?
Dat betekent, stam + t .
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq