Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KPN Mine, digitale televisie via adsl (IP-TV) OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 42.488 views sinds 30-01-2008

• Icelus
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
quote:
energizer23 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:27:
[...]

[afbeelding]

Zowel in IE als in FF ziet ie er zo uit...
dus alleen wit in het midden.. geen tekst..
Vreemd, ik zie dit:
Plaatje op imageshack (popups!)
Edit: Zal wel nog in de cache gezeten hebben.

[Voor 6% gewijzigd door Icelus op 18-04-2006 17:34]

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

• BollieBolstra
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 02-04 22:24
quote:
Icelus schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:00:
[...]
Je dient dan - net als bij bijv. een satelliet ontvanger of Digitenne - zowel de ontvanger als de recorder te programmeren.
Maar ik nergens programmeer mogelijkheden voor de kreatel (tenminste niet in de handleidingen)

p.s. ik heb de handleidingen gesaved.. mocht iemand belang hebben dan hoor ik het wel

• Marbo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 28-03 13:57
quote:
BollieBolstra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:49:
[...]

Maar ik nergens programmeer mogelijkheden voor de kreatel (tenminste niet in de handleidingen)
l
Wat bedoel je precies met programmeer mogelijkheden?
Ik zie dat er van alles mogelijk is met de kreatel.

• BollieBolstra
quote:
Marbo schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:30:
[...]

Wat bedoel je precies met programmeer mogelijkheden?
Ik zie dat er van alles mogelijk is met de kreatel.
Doelend op dat je de kreatel niet automatisch kan laten opstarten op een bepaald tijdstip, waardoor de DVD recorder ook automatisch start (deze laatste kan instellen dat hij begint te lopen bij ontvangst van signaal). In de folders van KPN kom ik dus geen info tegen over de programmeerbaarheid van de kreatel

• Marbo
quote:
BollieBolstra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:57:
[...]

Doelend op dat je de kreatel niet automatisch kan laten opstarten op een bepaald tijdstip, waardoor de DVD recorder ook automatisch start (deze laatste kan instellen dat hij begint te lopen bij ontvangst van signaal). In de folders van KPN kom ik dus geen info tegen over de programmeerbaarheid van de kreatel
Dat is toch gewoon dit zinnetje of niet?
"Als u een programma wilt opnemen dat nog moet beginnen, kunt u die
uitzending inplannen voor opname."
Met daarna een uitgebreide uitleg hoe je het moet programmeren?

• energizer23
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 26-03-2015
quote:
BollieBolstra schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 17:49:
[...]
p.s. ik heb de handleidingen gesaved.. mocht iemand belang hebben dan hoor ik het wel
ja ik wil ze graag bekijken!
zou je ze kunnen mailen? ....
thanks!

edit: email weggehaald

[Voor 10% gewijzigd door energizer23 op 18-04-2006 22:13]

• Peeter
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-05-2006

p.s. ik heb de handleidingen gesaved.. mocht iemand belang hebben dan hoor ik het wel[/quote]

Ik wil de handleidingen wel inzien. :?
Als je ze hier, of een link kan posten dan graag!
_/-\o_
Of mailen mag natuurlijk ook :)

[Voor 6% gewijzigd door Peeter op 18-04-2006 20:41]

• energizer23
Voor wie het pdf-bestand wil inzien:
linkje op rapidshare (als iemand het op een betere plaats kan uploaden -> be my guest)

PDF-bestand met dank aan BollieBolstra!

• TromboneFreakus
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 28-07-2018
quote:
Marbo schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 12:41:
[...]

KPN maakt het nog gekker: "Als u naar de radio luistert, kunt u via de
TV-ontvanger niet tegelijkertijd TV kijken of een film afspelen."
Zelfs om radio te luisteren, als de tv aanstaat, wat hier nogal eens gebeurt, moet je al een tweede tuner hebben, of lees ik dat nou verkeerd?
Dat is met tv via schotel ook zo, via http://www.canaldigitaal.nl/

Daar heb je een tuner en daarmee kies je een kanaal en dat is dan of een radio- of een tv-zender. Zo zal dat het dan met die box van KPN ook wel zijn. Dat heeft dus inderdaad grote nadelen.

Wellicht is het parallel aan schotel: daar heb je dus een tuner nodig voor ieder kanaal dat je onafhankelijk van de ander wilt luisteren/zien en een extra kop op je schotel. Dat is dus best prijzig dan. Verder is overigens schotel qua maandbedrag behoorlijk goedkoop en qua beeldkwaliteit werkelijk fan-tas-tisch.

• energizer23
Blijkbaar gaat KPN ons dus laten kiezen tussen de Kreatel 1710 of 1760..
Met de 1710 kan er maar 1 kanaal gekeken/opgenomen worden (via dvd/video -> geen hardeschijf!)
en via de 1760 kunnen er 2 kanalen gebruikt worden, dus opnemen en tv kijken hoeft niet hetzelfde kanaal te zijn. Deze heeft wel een ingebouwde hardeschijf.

Ik denk dat we de 1710 gratis zullen krijgen en de 1760 tegen een meerprijs kunnen kopen :(

• ferrybouwman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:48
ik denk toch dat KPN het goed aan zal pakken en iedereen een 1760 cadeau zal doen. Waarom adverteren ze anders met die personal recorders??

• energizer23
quote:
ferrybouwman schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:42:
ik denk toch dat KPN het goed aan zal pakken en iedereen een 1760 cadeau zal doen. Waarom adverteren ze anders met die personal recorders??
vraag ik me ook af ja..
het is in ieder geval merkwaardig dat ook de 1710 in de handleiding beschreven wordt..
het zou ook zo maar kunnen dat ze hun hele strategie hebben gewijzigd.. die site geeft in de header aan 'september 2005' en het pdf document is ook nog in de oude kpn-stijl opgemaakt. Dus het zou zo maar kunnen dat er nu geen sprake meer is van de 1710...

En over de vraag of je meer dan 1 tv aan kan sluiten:
quote:
Aantal TV-toestellen
Voor ieder TV-toestel in huis hebt u een aparte TV-ontvanger nodig.
Het is mogelijk om 2 TV-ontvangers (dus ook 2 TV-toestellen) aan te sluiten
op de KPN Experia Box.

[Voor 48% gewijzigd door energizer23 op 18-04-2006 22:54]

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 23:03
Las eerder in dit topic dat KPN de BBC niet kan aanbieden.
Een groot gemis. Eerst zien dan geloven. ;)

Whatever.

• Marbo
quote:
energizer23 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:39:

Ik denk dat we de 1710 gratis zullen krijgen en de 1760 tegen een meerprijs kunnen kopen :(
Dat zou ik ook denken ja. En voor mensen die al een dvd recorder hebben is een gratis 1710 toch voldoende?
EDIT: Hm, ook met een dvd recorder erbij kun je met de 1710 niet opnemen en naar een ander kanaal tegelijk kijken. Laten we dan maar hopen dat KPN die 1710 er uitgegooid heeft.

[Voor 23% gewijzigd door Marbo op 18-04-2006 23:20]

• BollieBolstra
Moah als ze de 1760 gratis gaan geven zal het sowieso een 2-jarig contract worden lijkt me, anders kunnen de kosten nooit terug verdiend worden...

@marbo.. heb denk ik dan de andere handleiding.. kon die zin die jij citeert nergens terug vinden.. anyway zal er idd wel gewoon inzitten zou anders vrij vaag zijn..

• Marbo
quote:
BollieBolstra schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:32:
@marbo.. heb denk ik dan de andere handleiding.. kon die zin die jij citeert nergens terug vinden.. anyway zal er idd wel gewoon inzitten zou anders vrij vaag zijn..
dat klopt, er stonden 2 handleidingen op: een installatiehandleiding (75 pagina's) en een handleiding voor dagelijks gebruik (102 pagina's). En in de laatste staat uitgebreid beschreven hoe je programmeert, live tv pauzeert, video's kan huren, radio luistert, enz...

[Voor 14% gewijzigd door Marbo op 19-04-2006 10:17]

• BollieBolstra
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat KPN niet de Kreatel 1720 gebruikt. Hiermee kan zowel IPTV als Digitale TV via de ether worden ontvangen. Voor mensen die meer dan 2 tv's hebben is dit zeker interessant.

Kreatel site

• Icelus
  • Niet online
quote:
BollieBolstra schreef op woensdag 19 april 2006 @ 10:32:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is dat KPN niet de Kreatel 1720 gebruikt. Hiermee kan zowel IPTV als Digitale TV via de ether worden ontvangen. Voor mensen die meer dan 2 tv's hebben is dit zeker interessant.

Kreatel site
De Kreatel 1720 heeft geen CONAX ondersteuning; Digitenne of KPN TV zal dan niet werken.
Het is inderdaad een mooie oplossing maar vraag me af of men nog een extra abonnement naast IPTV zou willen nemen.

• themaxter
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 13:59

themaxter

Bugged..

Dat laatste is geen argument Icelus. KPN is zo'n grote klant, dat een dergelijke set-top boxen bouwer er geen probleem mee heeft om CONAX aan een dergelijke box toe te voegen. Dit zijn basis series die vaak op maat van de klant worden aangepast. Is bij UPC ook het geval met hun Tomson boxen :)

• cky
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-03 19:53
quote:
BollieBolstra schreef op woensdag 19 april 2006 @ 09:32:
Moah als ze de 1760 gratis gaan geven zal het sowieso een 2-jarig contract worden lijkt me, anders kunnen de kosten nooit terug verdiend worden...

de 1760 wordt niet gratis wegegeven, maar kost 149,95 (+29,95 aansluitkosten.) en een 1 jarig abonnement van 19,95 (+gratis monteur)

niet duur voor een 160 GB HDrecorder....

• -d-
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02-04 22:43
quote:
cky schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:32:
[...]

de 1760 wordt niet gratis wegegeven, maar kost 149,95 (+29,95 aansluitkosten.) en een 1 jarig abonnement van 19,95 (+gratis monteur)

Oeh, leuke info. Nog meer ? ;-)

• cky
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-03 19:53
quote:
-d- schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:37:
[...]

Oeh, leuke info. Nog meer ? ;-)
mag ik nog niet :(

• supermlt
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
quote:
Jammer dat je niet wat meer info mag geven, maar wil je zelf geen meer info geven O-)

• energizer23
quote:
cky schreef op woensdag 19 april 2006 @ 11:32:
[...]

20 euro??? per maand neem ik aan?
damn.. vind ik nog best veel.. even duur als UPC digitaal en consorten..
dan zit je helemaal niet slecht bij Tele2..
Van triple play voordelen is dan ook weinig te merken bij een prijs van 20 euro..
Gemiste kans van KPN vind ik als ze het echt zo duur maken..

• -d-
quote:
Ah joh we vertellen het niet door .... 8)

• BollieBolstra
@energizer die prijs van 19,95 zou natuurlijk ook de maxiumprijs kunnen zijn, en eventueel pakket kortingen voor mensen met andere diensten van KPN

• Tourniquet
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 01:17

Tourniquet

Hiya, fellas!

quote:
BollieBolstra schreef op woensdag 19 april 2006 @ 12:29:
@energizer die prijs van 19,95 zou natuurlijk ook de maxiumprijs kunnen zijn, en eventueel pakket kortingen voor mensen met andere diensten van KPN
Ik hoop het, maar van die andere diensten is een ADSL-abbo sowieso al noodzakelijk. Ik verwacht ook eigenlijk wel een "triple play" abonnement voor een concurerende prijs t.o.v. Tele2!

Ten opzichte van een analoog abbo + digitaal pluspakket is 20 euro dan wel weer oké lijkt me (bijv. Casema standaard + digitaal pluspakket = 22,45).

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:27

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
meendering schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:49:
Niet alleen KPN niet, alle providers mogen en kunnen BBC (behalve world en prime) meer doorgeven.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Icelus
  • Niet online
quote:
meendering schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:49:
Uit Usenet archief:
quote:
Het feit dat BBC 1 & 2 in Nederland en Belgie op de kabel mogen (en NIET in
Duitsland bijvoorbeeld) heeft te maken met verouderde wetten en dat BBC dit (nog )
op deze manier toelaat. Alleen in een land dat het ether signaal van BBC1 en 2 kan ontvangen mag deze tv kanalen doorgegeven. Het komt namelijk in het vaarwater van de (commercieele) internationale poot BBC World. Bijvoorbeeld Channel Four, die net zo goed te ontvangen is via de ether, is voor zover ik weet nooit op de kabel gekomen hier: ze staan het niet toe.

We zijn erg verwend dat we BBC 1 & 2 hier uberhaupt op de kabel hebben (de vraag
is hoelang nog...), ook al is het in mono. Hopelijk blijven de Britten echt gevoelig voor tradities en houden ze de traditie van BBC1 & 2 verspreiding in heel Nederland en Belgie ook in ere.

Er zijn geloof ik in het verleden ook al eens conflikten geweest i.v.m. Amerikaanse filmmaatschappijen die niet wilden dat een film die ze aan de BBChadden verkocht al in Nederland te zien zou zijn, voor de TV premiere bij een NL omroep. Kabel exploitanten zouden op de uitzendtijd van zo'n film het BBC kanaal op zwart hebben moeten zetten, is dit ooit ergens gebeurd?

Het (digitale) satelliet signaal is trouwens strak gecodeerd en exclusief bestemd
voor 'Het Eiland'. En wat dat mono betreft: een tijdje terug hoorde ik dat de zender Dover (waarvanhet signaal geplukt wordt voor alle kabelnetten in NL) een van de laatste BBCzenders in G.B. zou zijn die nog niet omgebouwd is voor (NICAM) stereo. Dit zal dan nog steeds wel zo zijn.

• fulgore
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 31-03 18:19

fulgore

Waarom ? Daarom !

quote:
Vraag me af in hoeverre dit nog actueel is, die postings stammen alweer uit begin 1999.
En ondertussen kun je via upc digitaal BBC1 en 2 ontvangen.

[Voor 9% gewijzigd door fulgore op 19-04-2006 15:11]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• supermlt
  • Niet online
quote:
fulgore schreef op woensdag 19 april 2006 @ 15:10:
[...]

Vraag me af in hoeverre dit nog actueel is, die postings stammen alweer uit begin 1999.
En ondertussen kun je via upc digitaal BBC1 en 2 ontvangen.
Zo ver ik weet, wordt BBC alleen doorgegeven aan bestaande partijen, niet aan nieuwe partijen die nu op de markt komen zoals KPN en Tele/Verstatel
Essent, Casmea en UPC mogen het wel doorgeven omdat deze partijen al langer bestaan.

• m-snel433
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 30-08-2006
quote:
Het (digitale) satelliet signaal is trouwens strak gecodeerd en exclusief bestemd
voor 'Het Eiland'.[...]
Kan hier wel exclusief voor bestemd zijn, maar is gewoon in Nederland te ontvangen via de schotel omdat het ONGECODEERD uitzend. Evenals vele andere Engelse (commerciële) zenders zoals ITV.

Ik hou het voorlopig toch hier maar bij (heb duizenden zenders inclusief alle NL publieke en commerciële zenders voor EUR 7,45 per maand). Zat er aan te denken om IPTV er bij te nemen (aangezien ik ook internetplusbellen heb), maar dat moet dan goedkoper zijn dan EUR 19,95 per maand.

Wat ik via de schotel ontvang aan Engelse zenders zijn de gele (is ongecodeerde) zenders op: http://www.lyngsat.com/28east.html
En de overige zenders op: http://www.lyngsat.com/astra19.html en http://www.lyngsat.com/hotbird.html
En vanaf EUR 29,95 per JAAR ontvang je ook de Nederlandse publieke en commerciële omroepen (zie http://www.lyngsat.com/packages/canaldigitaal.html)

Wil geen reclamepraatje houden, maar oriënteer je goed voordat ke klakkeloos overstapt.

[Voor 33% gewijzigd door m-snel433 op 20-04-2006 08:17]

• VonFoX
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 17-12-2019

VonFoX

Las noches de Diciembre

quote:
JvS schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:58:
bij kpn krijg je dan gewoon een volledig zenderpakket
Helaas; geen BBC 1 en 2, geen Top Gear, dus geen volledig zenderpakket.

Yo.

• joopv
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
quote:
Icelus schreef op woensdag 19 april 2006 @ 13:59:
[...]
Uit Usenet archief:
..... En wat dat mono betreft: een tijdje terug hoorde ik dat de zender Dover (waarvanhet signaal geplukt wordt voor alle kabelnetten in NL) een van de laatste BBCzenders in G.B. zou zijn die nog niet omgebouwd is voor (NICAM) stereo. Dit zal dan nog steeds wel zo zijn.[...]
BBC wordt al jarenlang van de satelliet gehaald door de kabelboeren. Of in ieder geval door UPC, de situatie bij de andere kabelnetten ken ik niet. De tijd dat het signaal opgepikt werd van de zenders aan de oostkust ligt al heel lang achter ons.

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

quote:
VonFoX schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:15:
[...]

Helaas; geen BBC 1 en 2, geen Top Gear, dus geen volledig zenderpakket.
Op BBC prime heb je wel een soort Top Gear (het is wel TG maar dan extreem ingekort).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The price of freedom is eternal vigilance

• Icelus
  • Niet online
quote:
m-snel schreef op donderdag 20 april 2006 @ 08:10:
[...]

Kan hier wel exclusief voor bestemd zijn, maar is gewoon in Nederland te ontvangen via de schotel omdat het ONGECODEERD uitzend. Evenals vele andere Engelse (commerciële) zenders zoals ITV.
Klopt, maar ik vond het een opmerkelijk stuk (Usenet). Waarschijnlijk mogen ze het alleen onder speciale omstandigheden/contracten via de kabel doorgeven? Geen van de 'nieuwe' aanbieders - digitenne/Tele2 e.d. - biedt BBC1/2 aan terwijl daar wel veel vraag naar is...

• m-snel433
  • Laatst online: 30-08-2006
quote:
Icelus schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:13:
[...]
Klopt, maar ik vond het een opmerkelijk stuk (Usenet). Waarschijnlijk mogen ze het alleen onder speciale omstandigheden/contracten via de kabel doorgeven? Geen van de 'nieuwe' aanbieders - digitenne/Tele2 e.d. - biedt BBC1/2 aan terwijl daar wel veel vraag naar is...
Via de satelliet zend de BBC via een small beam uit (zodat het enkel in Engeland en een stukje daarbuiten, dus Nederland/België, te ontvangen is). We hebben dus mazzel dat we zo dichtbij Engeland zitten, maar de BBC wil niet meer verspreid worden door buitenlandse aanbieders.

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

quote:
m-snel schreef op donderdag 20 april 2006 @ 10:53:
[...]

Via de satelliet zend de BBC via een small beam uit (zodat het enkel in Engeland en een stukje daarbuiten, dus Nederland/België, te ontvangen is). We hebben dus mazzel dat we zo dichtbij Engeland zitten, maar de BBC wil niet meer verspreid worden door buitenlandse aanbieders.
Ik ga de BBC eens mailen. Niet dat dat iets verandert; maar ik wil het wel eens van de Beeb zelf horen.

Yo.

• Marbo
Het volgende bericht kwam ik tegen, de bron heb ik niet kunnen achterhalen:

Ajax, Feyenoord en PSV met eigen TV kanalen exclusief via KPN
KPN is een exclusieve samenwerking aangegaan met de drie grootste voetbalclubs van Nederland om Ajax TV, Feyenoord TV en PSV TV te ontwikkelen.

Club TV brengt nieuws, alle wedstrijden (vanaf 23.59 uur op laatste dag van competitieronde), historische beelden en ?achter de schermen?-reportages over de club en de spelers.

De clubs zelf zijn verantwoordelijk voor de inhoud van Club TV en KPN verzorgt de distributie, exclusief via IPTV van KPN. Supporters en andere sportliefhebbers kunnen rond de start van het nieuwe voetbalseizoen een abonnement op één of meerdere Club TV-kanalen afnemen.

• Icelus
  • Niet online
quote:
KPN in verbond met topvoetbal
DEN HAAG (ANP) - KPN gaat speciale tv-kanalen ontwikkelen die een inkijkje geven in het reilen en zeilen van PSV, Feyenoord en Ajax. Het telecomconcern maakte donderdag bekend een samenwerkingsverband te hebben gesloten met de voetbalclubs.

De clubs zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud. De kanalen worden via speciale abonnementen verkocht, als aanvulling op IPTV, internettelevisie die KPN volgende maand gaat aanbieden.

Voetballiefhebbers krijgen geen livebeelden voorgeschoteld. Die rechten heeft Tele2/Versatel in handen. Wedstrijden kunnen wel enkele uren na de samenvattingen van Talpa worden bekeken. KPN belooft daarnaast historische beelden en reportages achter de schermen over de club en de spelers.

Endemol
Internettelevisie begint bij KPN steeds meer vorm te krijgen. Het concern maakte eerder bekend de populaire internetsite uitzendinggemist.nl naar de televisie te brengen. Ook is een samenwerkingsverband met Endemol aangekondigd.

KPN hoopt met IPTV te kunnen concurreren met de kabelbedrijven. Met digitale televisie via de ether is nog maar een klein marktaandeel veroverd.
Bron: Planet Internet

• Egdelwonk
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 30-12-2010
quote:
energizer23 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 22:16:
Voor wie het pdf-bestand wil inzien:
linkje op rapidshare (als iemand het op een betere plaats kan uploaden -> be my guest)

PDF-bestand met dank aan BollieBolstra!
Bestand gedelete?

• ferrybouwman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22:48
ik heb hem hier geupload :)

• energizer23
te laat...
tnx ferrybouwman

[Voor 161% gewijzigd door energizer23 op 20-04-2006 23:17]

• Marbo
quote:
Dat is de installatiehandleiding (GAW1), ik heb ook de handleiding voor dagelijks gebruik(GAW2), die is uitgebreider, misschien hebben mensen daar interesse in nog?

• Felixje
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-03-2015
En wat als je dan meer dan 2 tv's hebt? daar zal kpn toch ook wel rekening mee hebben gehouden?
En om dan 3 of meer keer 150 euro te betalen is ook niet aantrekkelijk!!

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Peeter
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23-05-2006
Er staat in de handleiding dat je niet meer dan 2 decoders kan aansluiten.
Dus niet meer dan 2 televisies. :(

• Switek
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 03-04 10:37
quote:
Marbo schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 11:17:
[...]

Dat is de installatiehandleiding (GAW1), ik heb ook de handleiding voor dagelijks gebruik(GAW2), die is uitgebreider, misschien hebben mensen daar interesse in nog?
Heb ik zeker interesse in!

• hclaassens
  • Laatst online: 03-04 09:40
Ik heb wel interesse in de handleiding voor dagelijks gebruik(GAW2)

• supermlt
  • Niet online
quote:
hclaassens schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 12:16:
Ik heb wel interesse in de handleiding voor dagelijks gebruik(GAW2)
Hier ook interesse

• Switek
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 03-04 10:37
Ik vind dat hele digitale tv verhaal maar niks. Ok misschien is de kwaliteit beter dan van de kabel maar als ik zo her en der op internet de reacties lees valt dat bij UPC vies tegen en ook de KPN moet het nog maar waarmaken. Ik heb al een DVD-recorder en wil ik dus een ander kanaal opnemen als waar ik naar kijk (daar zijn ze toch voor?) dan moet ik dus de versie met harddisk hebben. Beetje dubbel op. Waarom geen twin-ontvanger zonder HD? Iedere volgende TV in huis daar heb ik het al helemaal niet over. Om al deze nadelen teniet te doen moet de kwaliteit wel heel erg goed zijn of het mag geen fluit kosten. Zijn er trouwens al TV's te koop zonder tuner (totaal overbodig bij Digitale TV)of moet ik dan een PC-monitor nemen? Kom ik gelijk bij mijn volgende vraag zijn er monitoren met een Scart-aansluiting?

[Voor 16% gewijzigd door Switek op 21-04-2006 12:35]

• vakantieman
  • Laatst online: 01-07-2019
Ik ben ook zeer geinteresseerd in de handleiding GAW2.
Ik ben alles eens rustig bekeken. Ik ben zeer benieuwd. De introductie van InternetPlusBellen verliep dramatisch. Als dit nieuwe snufje van KPN dezelfde op dezelfde lijn doorgaat kunnen we dit stabiel verwachten rond Januari 2007.

Ik hoop echt dat KPN dit snel stabiel op de markt kan neerzetten want het ziet er super uit. Enig puntje wat ik me nog afvraag is wat gaan ze doen met de prijs? als het dezelfde belachelijke prijs gaat hebben als het huidige Digitale TV van KPN verhaal, dan is het niet concurrerend met Tele2.

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

quote:
VonFoX schreef op donderdag 20 april 2006 @ 12:38:
[...]

Ik ga de BBC eens mailen. Niet dat dat iets verandert; maar ik wil het wel eens van de Beeb zelf horen.
UPC heeft een special agreement:

Dear VonFox,

Thank you for your e-mail.

Domestic BBC TV services such as BBC ONE and BBC TWO are not available to viewers outside the UK because programme rights are only purchased for the UK audience. However, in Eire and the Netherlands some cable TV suppliers take off-air feeds of our terrestrial transmissions under a special agreement. This does not apply to all cable companies. I would advise contacting your cable suppliers for further details.

Thank you again for taking the time to contact the BBC.

Regards

Adam Sims
BBC Information

Yo.

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Dat klopt, er zijn gewoon nog lopende contracten met sommige kabelbedrijven. Nieuwe contracten worden niet meer afgesloten en het is ook mogelijk dat wanneer de huidige contracten aflopen, BBC 1 en 2 ook van de kabel afgaan.

• BollieBolstra
@vakantieman.. belachelijke prijs van digitale TV KPN nu :?

Reken maar dat het een stuk duurder wordt dan digitale tv via de ether... of bedoel je belachelijk laag?

• Marbo
Ik heb de handleiding voor het dagelijks gebruik van de Kreatel hier neergezet (rapidshare). Het is een PDF van 20MB.

[Voor 39% gewijzigd door Marbo op 21-04-2006 16:22]

• vakantieman
quote:
BollieBolstra schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 14:25:
@vakantieman.. belachelijke prijs van digitale TV KPN nu :?

Reken maar dat het een stuk duurder wordt dan digitale tv via de ether... of bedoel je belachelijk laag?
Mijn opmerking van digitale TV van KPN sloeg meer op de aanschaf van alle aparatuur die daarvoor nodig is. De maandprijs van 7,95 is inderdaad niet erg duur.

Maar als ik het nu even snel uitreken bij KPN. Een internetplusbellen lite abbo kost daar nu 42,95 per maand. Daar zal dan nog een bedrag voor digitale TV bijkomen. Dit zal ergens tussen de 10-15 euro in de maand moeten gaan kosten(denk ik) dan kom ik op het meest gunstige geval uit om 52,95.

Tele2 een hele belangrijke concurrent doet het hele pakket adsl,telefonie,tv voor 44,90 per maand. Dat is toch een stuk goedkoper.

Dus vraag ik me af hoe interessant KPN wordt?

• joop99
  • Laatst online: 22:21
quote:
vakantieman schreef op vrijdag 21 april 2006 @ 22:56:
[...]

Mijn opmerking van digitale TV van KPN sloeg meer op de aanschaf van alle aparatuur die daarvoor nodig is. De maandprijs van 7,95 is inderdaad niet erg duur.

Maar als ik het nu even snel uitreken bij KPN. Een internetplusbellen lite abbo kost daar nu 42,95 per maand. Daar zal dan nog een bedrag voor digitale TV bijkomen. Dit zal ergens tussen de 10-15 euro in de maand moeten gaan kosten(denk ik) dan kom ik op het meest gunstige geval uit om 52,95.

Tele2 een hele belangrijke concurrent doet het hele pakket adsl,telefonie,tv voor 44,90 per maand. Dat is toch een stuk goedkoper.

Dus vraag ik me af hoe interessant KPN wordt?
KPN heeft niet de reputatie een prijsbreker te zijn, dus lager zal het niet worden, ze zullen ongetwijfeld dezelfde rekensom maken en zich realiseren dat ze niet veel hoger kunnen gaan zitten als ze voldoende klanten willen binnenhalen tenzij hun produkt om een of andere reden suprieur is.

[Voor 3% gewijzigd door joop99 op 22-04-2006 08:46]

• IJsbeer
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
Ze hebben iig al aangegevn dat ze meer zenders hebben dan Tele2. Plus het nieuws van dat ze 3 voetbal zenders gaan hebben (http://www.webwereld.nl/a...eigen-voetbalkanalen.html) . En zeker een verschil van 8 euro vind ik erg weinig, ik verwacht immers veel meer van KPN dan van een prijsvechter als Tele2 op het gebied van kwaliteit, stabiliteit en service.

• JvS
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 01:04

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
Ja je ziet het ook aan de adsl verbindingen. Daarin is kpn met planet, direct adsl en het-net ook verreweg de duurste, maar is het in absolute aantallen nog steeds de snelst groeiende internet leverancier. Service , naam en kwaliteit gelden bij kpn meer dan prijsvechten.

• marcelz37
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 01-04 18:52
Mmm ik snap gewoon niet dat ze het blijven proberen voetbal achte een betaalde zender/kanaal.Nederlanders gaan er gewoon niet aan. bij hollanders moet de kwaliteit beter zijn of het zelfde maar absoluut NIET duurder liefst goedkoper.daar staan hollanders bekend om.kijk naar het voetbal op Talpa het is triest gesteld (ik geef ze een jaartje hoog uit). Wij zelf hebben overal tv in huis via de UPC kabel een goede versteker er tussen en overal redelijke kwaliteit.
Als we om zouden schakelen heb ik overal extra kastjes/box/recivers nodig en dat kan aardig in de papieren lopen.En wat heb ik aan digitale televisie op een oude 55 of 37cm TV op een slaapkamer 8)7

• Marbo
quote:
marcelz37 schreef op zaterdag 22 april 2006 @ 22:50:
Mmm ik snap gewoon niet dat ze het blijven proberen voetbal achte een betaalde zender/kanaal.Nederlanders gaan er gewoon niet aan.
Je betaalt er nu toch ook voor? Ik denk eigenlijk wel dat het kans van slagen heeft, zeker nu je met IPTV toch al een decoder in huis hebt, dan is het gewoon een kwestie van kiezen wat je wel en niet wilt zien. Grotere keuzevrijheid, meer doelgroepentelevisie. En in de nabije toekomst je eigen zenderpakket samenstellen. Daar gaan de Nederlanders zeker aan.

• energizer23
Na het weekend is het al 1 mei.. We want more information!!

• DoubleTweak
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 03-04 13:14
Wanneer je nu een e-mail stuurt naar KPN met een vraag over IPTV dan vertelt men dat
het vanaf juli 2006 beschikbaar komt.

Het lijkt er dus op dat we nog een aantal maanden moeten wachten.

Be like a duck. Calm on the surface, but always paddling like the dickens underneath.

• hvdberg
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09-05-2009
quote:
DoubleTweak schreef op woensdag 26 april 2006 @ 15:25:
Wanneer je nu een e-mail stuurt naar KPN met een vraag over IPTV dan vertelt men dat
het vanaf juli 2006 beschikbaar komt.

Het lijkt er dus op dat we nog een aantal maanden moeten wachten.
Vreemd dat Ad Scheepbouwer dan begin deze maand nog aankondigd dat 1 mei de datum is. Waarschijnlijk is het produkt dus nog niet stabiel genoeg om groots ingevoerd te gaan worden.

• supermlt
  • Niet online
Of net zoals met IPB, is het eerst beschikbaar voor een selecte groep gebruikers die via email een link ontvangen waarop zij IPTV kunnen aanvragen.
Zo ging het vorig jaar met IPB ook. In Juni werd het aangeboden aan een selecte groep gebruikers die via email een link kregen om te bestellen.

Ik denk maar iets. O-)

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Of ze maken in mei de specs bekend en gaan vanaf juli mensen aansluiten.

• Icelus
  • Niet online
Of ze willen geen "stortvloed" aan aanmeldingen vóór het WK2006...

• Arnout
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 29-03 23:41
Vind wel dat het erg stil blijft rond "het triple play pakket" van 2006 van het grootste Nederlandse telecombedrijf. Ik dacht dat met de introductie van tele2's pakket, KPN ook wel meer zou vrijgeven of sneller zou gaan introduceren. Maar als je nu al juli 2006 hoort, dan is dat raar, zeker omdat dan de grote vakantie al begint.

• Timmy
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 23:07
Het businesscenter hier heeft het nog steeds over aanstaande maandag.

Ik denk dat KPN vooral een stabiel pakket wil aanbieden en zich daarom niet laat leiden wat de concurrentie doet. En dat lijkt mij een goed idee als ik bij mijn buren kijk naar de kwaliteit van Tele2's IPTV.

• Marbo
quote:
Timmy schreef op donderdag 27 april 2006 @ 12:35:
Ik denk dat KPN vooral een stabiel pakket wil aanbieden en zich daarom niet laat leiden wat de concurrentie doet. En dat lijkt mij een goed idee als ik bij mijn buren kijk naar de kwaliteit van Tele2's IPTV.
Hoe is die kwaliteit? Wat is er wel en wat is er niet goed aan?

• pa3fap
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-02 17:28
volgende week komt kpn met nieuws over ip tv
zie deze link
http://www.adformatie.nl/nieuws/index.html#Item44407

gr jan

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 16:03
Nou tis 1 mei, kom maar op met die info :+

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoubleTweak
Ja KPN, kom er maar in!

Be like a duck. Calm on the surface, but always paddling like the dickens underneath.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
Morgen is "de" dag :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoubleTweak
quote:
Waarom morgen en niet vandaag? Ik wil vandaag een televisie abo afsluiten omdat ik momenteel zonder tv zit. Tipje van de sluier misschien?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
quote:
DoubleTweak schreef op maandag 01 mei 2006 @ 09:07:
Waarom morgen en niet vandaag? Ik wil vandaag een televisie abo afsluiten omdat ik momenteel zonder tv zit. Tipje van de sluier misschien?
Morgen is er een persconferentie dus dan zullen de details wel bekend gemaakt worden.

In dit topic staan trouwens al best wat details. Verder weet ik ook niets, ik werk nml niet bij KPN.

[Voor 14% gewijzigd door Timmy op 01-05-2006 09:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoubleTweak
Ik ben erg benieuwd naar de kosten en wanneer het beschikbaar komt. Volgens mij is daar nog geen duidelijkheid over. Maar goed, afwachten dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
Hier worden al wat prijzen genoemd. Ik heb her en der gelezen dat ze het vanaf morgen aanbieden dus oplevering zal wel een week of drie later zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Een stukje terug in dit topic staat dat ze waarschijnlijk pas in juli de eerste klanten gaan aansluiten, en waarschijnlijk is het in eerste instantie alleen voor KPN ADSL-abonnementen, in een later stadium ook voor Het Net en Planet klanten en daarna ook voor de andere "Powered by KPN" providers. Maar inderdaad zullen we in de loop van deze week de preciese details wel te weten komen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joop99
  • Laatst online: 22:21
Volgens mij moeten we vanaf morgen op http://www.mine.tv gaan kijken....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hvdberg
quote:
joop99 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:12:
Volgens mij moeten we vanaf morgen op http://www.mine.tv gaan kijken....
Dat zou zomaar kunnen kloppen want als je nu bij http://www.kpn.tv op Demo klikt dan wordt je doorverwezen naar http://www.mine.tv

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
quote:
hvdberg schreef op maandag 01 mei 2006 @ 17:17:
[...]

Dat zou zomaar kunnen kloppen want als je nu bij http://www.kpn.tv op Demo klikt dan wordt je doorverwezen naar http://www.mine.tv
:)
WhoIs mine.tv
Admin Contact: Koninklijke KPN
Record created on: Mar 17 2006

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Is er eigenlijk bekend of Chello ook IPTV gaat aanbieden? Ze hebben er alles voor lijkt me (UPC digital).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supermlt
  • Niet online
Hoe laat is deze Pers medeling door KPN morgen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 02-04 17:34
"Morgen lanceert KPN zijn IPTV-pakket ‘Mine’. Bij IPTV wordt het televisiesignaal niet over de kabel, maar via internettechniek over het snelle adsl2-netwerk verstuurd, dat ongeveer 60 procent van de Nederlandse huishoudens kan bereiken. Het telecombedrijf is de eerste digitale tv-leverancier die standaard een PVR meelevert, een Personal Videorecorder met harde schijf waarmee de kijker beter zijn eigen – ‘Mine’ – tv-smaak kan volgen. Ludolf Rasterhoff, directeur KPN-TV: „We proberen consumenten duidelijk te maken dat ze niet meer achter de televisie hoeven te zitten op het moment dat een programma wordt uitgezonden. Je programmeert op zondag de video voor de hele week, alles wordt opgeslagen op de harddisk en je kijkt wanneer je wilt. Alsof je even naar de koelkast loopt als je trekt hebt.”"

Artikel in NrcNext: http://www.nrc.nl/binnenland/article299858.ece

"Never give children a chance of imagining that anything exists in isolation. Make it plain from the very beginning that all living is relationship." - Aldous Huxley

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
quote:
KPN mikt met ‘Mine’ daarnaast op video on demand: een online videotheek met honderden film- en televisietitels die live worden gestreamd naar de televisie van elke kijker. Maar niet te veel techniek, alstublieft. „Digitale tv moet laagdrempelig zijn, geschikt voor jong en oud”, meent Rasterhoff. Een televisieversie van uitzendinggemist.nl, met herhalingen van Nederland 1,2 en 3 tot een maand na dato, lijkt de dienst waar de meeste consumenten op zitten te wachten. Uitzendinggemist.nl is vanaf morgen bij KPN en in de loop van het jaar bij alle tv-aanbieders te krijgen
Artikel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vakantieman
Nou afwachten maar vandaag :9. Alleen mijn huiscentrale moet eerst nog ff ADSL2 ready worden gemaakt. |:( |:(

[Voor 12% gewijzigd door vakantieman op 02-05-2006 09:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
Weet iemand wanneer/waar die persconferentie is? Heb al even gezocht maar kan die info nergens vinden :X

mine.tv laat overigens alleen maar een linkpagina zien...

[Voor 23% gewijzigd door Timmy op 02-05-2006 10:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoTyce
  • Laatst online: 22:04

GoTyce

B S U R

It has begun: kijk op www.minetv.nl

Tot 1 oktober gratis, daarna €19,95 per maand.
Aanschaf PVR is €149,95.

LET OP: Maar één decoder per adsl aansluiting mogelijk! Dus mensen met meerdere tv's hebben een probleem...

[Voor 87% gewijzigd door GoTyce op 02-05-2006 11:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
oei oei oei.. de prijzen die eerder in de thread werden genoemd, blijken dus te kloppen..
ik had toch verwacht dat kpn met een wat betere aanbieding zou komen.
nu zijn ze een paar euro's duurder dan alle analoog abo's via de kabel en zelfs duurder dan de meeste digitale abo's.. je vraagt je dan toch af wat de meerwaarde van Mine is die de hogere prijs rechtvaardigd..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21:45

Verbal Kint

The man with the plan

Hmmm, heb toch wel wat opmerkingen:
- Wanneer begint het nu echt (iig niet eerder dan 15 juni denk ik).
- Geen packagedeal icm ADSL & telefoon
- Verplichte PVR van 150 euro's

Dit is een losstaand product zonder duidelijke KPN link. Ik hoop eigenlijk op een all-in-one package zoals ook tele2 biedt. Misschien gebruiken ze het 'mine" concept om een en ander te testen.

Great minds think alike!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoubleTweak
Toch vrij prijzig helaas en inderdaad lijkt het niet eerder te beginnen dan 15 juni.
Don't count me in.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noppus
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 03-04 12:29
Het is een test, dat staat er duidelijk bij. Van de eerste gelukkigen die gebruiker mogen worden verwachten ze een actieve inbreng in de evaluatie van het hele systeem.

De test zal wel tot 1 oktober duren. Tot die datum hoef je niet te betalen. (Maar wel € 150 voor de PVR)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Timmy
quote:
Cloudje schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 10:57:
LET OP: Maar één decoder per adsl aansluiting mogelijk! Dus mensen met meerdere tv's hebben een probleem...
Uit de FAQ:
Tijdens de introductiefase bestaat het startpakket uit een Mine Tuner met Personal Recorder voor 1 tv per huishouden. We doen tijdens deze fase onderzoek naar de mogelijkheid om meerdere Mine Tuners te gebruiken.

Ik moet zeggen dat ik het ook nogal vind tegenvallen. Ik had een triple play pakket verwacht. Wellicht komt dat na de introductie alsnog...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -d-
Jammer, het valt me (ook) nogal tegen :(

Het lijkt me sterk dat veel mensen 20 euro per maand zullen betalen voor deze dienst. Een kabelabo + digitaal pluspakket kost ongeveer hetzelfde, met voor alsnog meer zenders en is op meerdere TV's te gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hvdberg
Toch ben ik bereid om te gaan testen. Het lijkt me best een aardig pakket en vind de PVR niet _te_ duur. Daarbij 20 films per maand gratis (zit bij de prijs in) vindt ik ook niet slecht.

Ben benieuwd hoe die monteur die PVR gaat aansluiten want mijn ExperiaBox hangt in de meterkast en de kabel aansluiting zit aan de andere kant van de kamer en die kabel langs de plint wilde ik eigenlijk het liefst van af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marbo
Valt erg tegen, vooral omdat het zo niet-flexibel is. Vooral de verplichte HDD recorder staat me tegen. Alle blah blah van de reclame gaat eigenlijk alleen maar over de voordelen van een HDD recorder. Het is duidelijk nog een testfase, tot oktober. Ik pas, helaas.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Het aanbod lijkt wel flexibeler dan eerst, aangezien er niet meer gerept wordt over een verplichte Experia Box. Zoals het er nu naar uitziet lijkt het interessant genoeg om me op te geven voor de introductieperiode. Het aanbod van TV-zenders lijkt wel wat te zijn aangepast. Er zijn nu Themakanalen geïntroduceert waarvoor ongetwijfeld na 1 oktober voor betaald moet gaan worden.
quote:
-d- schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:16:
Jammer, het valt me (ook) nogal tegen :(

Het lijkt me sterk dat veel mensen 20 euro per maand zullen betalen voor deze dienst. Een kabelabo + digitaal pluspakket kost ongeveer hetzelfde, met voor alsnog meer zenders en is op meerdere TV's te gebruiken.
Een basis kabelabbo en basis digitaal pluspakket is hier ongeveer € 22,50. Het pakket van KPN heeft dan ook nog Uitzending gemist, wat ik persoonlijk erg aantrekkelijk vind.

[Voor 42% gewijzigd door Tourniquet op 02-05-2006 11:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marbo
quote:
Tourniquet schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:28:
Het aanbod lijkt wel flexibeler dan eerst, aangezien er niet meer gerept wordt over een verplichte Experia Box.
Dat is waar, eerst was er sprake van (zie eerder discussie hier in dit topic) dat je ook verplicht ADSL (of IPB) van KPN moest afnemen, dat is dus (?) niet zo. Of verbergen ze dat nog, want het wordt natuurlijk maar heel beperkt geïntroduceerd, en alleen IPB klanten krijgen een mailtje of telefoontje dat het door kan gaan?
Als ze HDD recorder niet hadden verplicht (150 euro) en een tweede TV mogelijk hadden gemaakt, had ik me wel aangemeld. Kan niet zonder tweede tv helaas (werk).

[Voor 7% gewijzigd door Marbo op 02-05-2006 11:36. Reden: Typefoutje]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -d-
quote:
Tourniquet schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 11:28:
Het aanbod lijkt wel flexibeler dan eerst, aangezien er niet meer gerept wordt over een verplichte Experia Box. Zoals het er nu naar uitziet lijkt het interessant genoeg om me op te geven voor de introductieperiode. Het aanbod van TV-zenders lijkt wel wat te zijn aangepast. Er zijn nu Themakanalen geïntroduceert waarvoor ongetwijfeld na 1 oktober voor betaald moet gaan worden.

[...]

Een basis kabelabbo en basis digitaal pluspakket is hier ongeveer € 22,50. Het pakket van KPN heeft dan ook nog Uitzending gemist, wat ik persoonlijk erg aantrekkelijk vind.
Mee eens - uitzending gemist maak ik nu ook veel gebruik van (via PC Zapper, op m'n TV). Alleen jammer dat het archief bij KPN maar 14 dagen oud is.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True