Ik heb nu sinds een paar dagen mine televisie en heb nu al mn eerste probleem te pakken.
alles werkt (behalve dat hij na verloop van tijd traag reageert)
ik zat lekker een opname te kijken met een paar vrienden (celeberty poker) die ik eerder deze avond opgenomen heb, toen de stroom uitviel.
bleek een stop gesprongen te zijn,
nadat alles weer werkte starte dat kastje van minetv gelijk weer op geen probleem, maar toen ik bij opnames wou kijken, waren al mn opnames weg!!!
ze staan er nog wel op, want normaal heb je 102 uur beschikbare tijd, en daar was 10 uur al vanaf, wat is dus in die dagen al opgenomen heb. maar ze komen niet terug. (dus dit ben ik blijkbaar ook aan harde schijf ruimte kwijt....)
heb al geprobeerd opnieuw te resetten, of van profiel te veranderen maar niks werkt.
verder zaten mijn andere profielen en pincodes die ik zelf ingesteld had er nog wel in.,
kan iemand mij hier misschien mee helpen? want de community kom ik ook niet op
----------------------------------------------
Net gebeld met de KPN helpdesk, (na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben) ze kunnen me hier verder niet helpen, maar het lijkt erop dat die tuner een fout heeft dus wil hij een nieuwe kast sturen, ik vind dit een nettere afhandeling dan dat ze een monteur sturen enzo, want in dat gedoe had ik echt geen zin, dus toch wel weer netjes van de kpn.
over de community had hij zelf ook al een paar klachten want zelfs hij van de kpn zelf, had nog steeds geen toegang daarop (forum.mine.tv) want zijn email adres is zelf nog niet ingevoerd.
mensen die hier problemen mee hebben moeten de webmaster even wakker mailen op het adres: info@mine.tv (algemene email adres) vanaf het email adres waarbij mine geactiveerd is, anders werkt het niet.
succes m8'ts
[Voor 32% gewijzigd door pentium3 op 03-06-2007 09:40. Reden: update in mijn probleem]