Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KPN Mine, digitale televisie via adsl (IP-TV) OverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 41.745 views sinds 30-01-2008

• Nilsx
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:38
quote:
Martijn van der Poel schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:53:
Voor de mensen met Mine: kijken jullie geen TV in de slaapkamer / 2e televisie?

Het enige wat me nog van het bestellen af houdt is het feit dat je geen 2e TV kan aansluiten.
Ik denk dat de meeste nog gewoon naar de analoge kabel kijken op de 2e tv. Dat is bij mij tenminste het geval.

Als je een tweedehands mine box op de kop weet te tikken, schijnt het dat je die als tweede tuner kan gebruiken, schijnt gewoon te werken. Hiervan heb ik een filmpje op youtube gezien.

• simonanton
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 18-09-2017
Ik heb via marktplaats een tuner gekocht. Heb er nu dus twee. Dit werkt perfect. Ik heb het nu een half jaar en ik vind het een geweldig systeem. Natuurlijk moet er hier en daar nog wat gesleuteld worden, maar dit is echt de toekomst. Ik heb in mijn bestaande cai leidingen netwerkkabels gelegd met als sluitstuk een netwerkaansluiting. Dit is het gewoon echt. Ik kan overal in huis bedraad internetten en dus tv kijken.

• Martijn van der Poel
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08-06 08:42
quote:
Nilsx schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat de meeste nog gewoon naar de analoge kabel kijken op de 2e tv. Dat is bij mij tenminste het geval.

Als je een tweedehands mine box op de kop weet te tikken, schijnt het dat je die als tweede tuner kan gebruiken, schijnt gewoon te werken. Hiervan heb ik een filmpje op youtube gezien.
Hmmm, dan zou je alleen voor die tweede televisie de analoge kabel van bijvoorbeeld UPC moeten nemen a €16/maand, dat sucked.

Mensen met een tweede Mine tuner: slurpt Mine dan maximaal 12Mbit ( 1e TV + opnemen + 2e TV ) ?

• general motor
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 02-10-2007
als je tever van de centrale woont kan je niet opnemen met de mine tuner :( je krijgt strepen in beeld kpn gaat gewoon door met het aanbieden van mine in mijn woonplaats8)7

• Kadonder
  • Laatst online: 06:24
Zou iemand mij nog even kunnen vertellen of je een crosskabel nodig hebt van de Experiabox naar de Mine tuner? Ben namelijk van alles aan het proberen om Mine goed werkend te krijgen. :(

• wwg
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18-01-2018
quote:
Kadonder schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:10:
Zou iemand mij nog even kunnen vertellen of je een crosskabel nodig hebt van de Experiabox naar de Mine tuner? Ben namelijk van alles aan het proberen om Mine goed werkend te krijgen. :(
Nee geen crosscable gebruiken.. een "gewone" netwerkkabel moet het zijn

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

• Kadonder
  • Laatst online: 06:24
aha ok, dankjewel.

Ik weet nu helemaal zeker dat als ik de tuner op standby zet en hem daarna weer aan wil doen dat hij het dan niet meer doet. Ik moet dan ook elke keer weer de software handmatig updaten, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? De monteur komt morgen maar zou leuk zijn als ik het zelf op kan lossen.

Kadonder wijzigde deze reactie 10-04-2007 10:46 (0%)
Reden: typo

• Gericom
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 28-06-2017
quote:
Kadonder schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:41:
aha ok, dankjewel.

Ik weet nu helemaal zeker dat als ik de tuner op standby zet en hem daarna weer aan wil doen dat hij het dan niet meer doet. Ik moet dan ook elke keer weer de software handmatig updaten, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? De monteur komt morgen maar zou leuk zijn als ik het zelf op kan lossen.
Bij foutcode 300 is er geen verbinding met het netwerk/ de modem. De modem moet eerst volledig opgestart zijn voordat je de tuner aanzet. Het kan ook zijn, dat de verbindingskabel naar de modem slecht contact maakt, probeer evt. een andere aansluitpoort of een andere kabel. Elke keer handmatig software updaten lijkt mij onnodig, de tuner resetten (uit-/aanzetten) moet voldoende zijn.

Soms ligt de storing aan de wijkcentrale waar iets niet goed staat. Dit is bij enkele gebruikers voorgekomen.

• simonanton
Foutcode 300 heeft te maken met het feit dat kpn je poort moet openzetten in experiabox, zodat je toegang krijgt tot iptv verhaal. dit kan alleen kpn doen, gebruiker dus niet handmatig.
Afstand van experiabox tot mine tuner is afhankelijk voor bepaling crosslinkkabel of normale kabel. crosslink is altijd beter, want dat is gedraaid en biedt meer weerstand. Is in principe niet nodig als de afstand kleiner dan 10 meter is.
Hoe vaak komt het voor dat je en op 2 tvs wilt kijken en op 1 wilt opnemen en dan ook nog wilt downloaden. ik heb het nu een half jaar en deze behoefte nog nooit gehad. voor goede kwaliteit is afstand centrale tot huis alles bepalend. succes allen.

=========================================
IPTV = the future

• general motor
ja het is van belang dat je dicht bij de centrale woont ... maar daar rapt kpn niet over... :(

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-06 23:23
Ik woon op 2,2 km van de wijkcentrale.
Is het op deze afstand nog te doen om met 2 mime tuners te werken of kan ik maar beter nog op de kabel blijven ?

Ik wil namelijk zowel boven als beneden TV hebben.

• Loekie
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 14:07
@simonanton: Klopt niet helemaal, 300 geeft algemene fout aan, het systeem is op een of andere manier niet beschikbaar. Herstart van STB kan dan een oplossing bieden.
Ennuh, het verschil crosslink vs straight of patch is niet dat de draden gedraaid zijn, maar hoe de stekkers erop gezet zijn. Straight is tegenwoordig altijd goed, van alle huidige netwerkapparatuur zijn de poorten MDIX autosensing, ze bepalen dus zelf of ze te maken hebben met straight of crosscables. (8>

@general motor: op het moment dat de afstand te groot is kun je gewoon geen mine bestellen op dit moment. :+

specs

• general motor
(Loekie als je het van tevoren weet dan is het oke je doet voor de aanschaf een postcode check.dus niet :( )Bij primafoon in mijn woonplaats bieden ze nu ook de mine tuner aan klanten moeten dat gewoon weten dat je niet kan opnemen en dan maar wachten op de mine tuner zonder opneem mogelijkheden en een blu-ray recorder kopen :)

• Erhnam
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19:37

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

dubbel

Erhnam wijzigde deze reactie 14-04-2007 17:45 (98%)

http://www.xbmcfreak.nl/

• oversightt
  • Laatst online: 05-06-2007
kan ik de zenders instellen op de plaats waar ik ze wil??

bijvoorbeeld ned 1 op 12 en sbs op 7 enz???

• Nilsx
  • Laatst online: 13-06 09:38
quote:
oversightt schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:20:
kan ik de zenders instellen op de plaats waar ik ze wil??

bijvoorbeeld ned 1 op 12 en sbs op 7 enz???
Nee, gaat niet.

• wwg
FYI:

Gratis abonnement op Digitenne voor het aansluiten van meerdere tv's

Dat kan als Mine klant zonder extra abonnementskosten!

Hoe werkt het?
U bestelt het startpakket van Digitenne voor € 89,95. Dit kan alleen via deze site. Hiermee geniet u binnen 10 minuten van Digitenne van KPN want het aansluiten is heel gemakkelijk. De reguliere abonnementskosten van € 9,95 per maand worden niet in rekening gebracht. Met het gratis abonnement op Digitenne kunt u tot wel drie tv’s aansluiten. U moet wel zelf een Digitenne-ontvanger aanschaffen voor iedere tv die u extra wilt aansluiten.

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1808308

• Fridge-RaideR
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

quote:
Supershiva schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:28:
Ik woon op 2,2 km van de wijkcentrale.
Is het op deze afstand nog te doen om met 2 mime tuners te werken of kan ik maar beter nog op de kabel blijven ?

Ik wil namelijk zowel boven als beneden TV hebben.
Kabel, zeker weten. Je zal op 2.2km ongeveer 8 tot 12 mbit bandbreedte hebben. Uitgaande van 8, dan gaat mine 7mbit reserveren (voor 2 streams, kijken+kijken of kijken+opnemen. Hou je 1mbit internet over. jeeeeejjj :X

Stream uitleg:
Julie hadden het wel door denk ik, maar als je met iptv werkt. Krijg je niet alle zender naar je huis gegooit. Maar alleen de zender die je op dat moment kijkt. En dat is ook de reden waarom bij 2 tuners 7mbit gebruikt, bij 3 tuners 11.5mbit etc. Mine is meer een test projectje voor 2012 denk ik, wanneer er glasvezel komt. Dan heb je 100mbit (of 50mbit op lange afstanden). Dus wil je scherpe TV, neem dan digittenne of digitale tv via de kabel.

En dan nog iets, van 3 jaar terug tot nu was het eerst normaal om 1 tot 5mbit inet te hebben. Nu is het normaal om 8-12mbit te internetten. En over 3 jaar waarschijnlijk 16-20mbit. Maar aangezien de meeste lijntjes 10-20mbit aankunnen en daar neem je dat ook nog mine van. Hou jij niet veel over voor in de toekomst :)

• Arie26
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07-06 13:14
Ik zit er over na te denken om Mine.tv te nemen in plaats van mijn digitale televisie via casema.
Maar wat zijn de grote voordelen van Mine.tv ten opzichte van Casema digitale televisie via de samsung decoder.

Je krijgt volgens mijn bij de Mine.tv speler een apparaat met een 160Gb HDD, maar kan je deze ook benadere via je pc en bestanden er af en naar toe kopieren?

Speelt deze ook Divx af via de hdd of is dat niet mogelijk, hier gebruik ik nu nog een Kiss/player voor via mijn netwerk, duz misschien zou ik deze wel weg kunnen doen :?

Teteringen

• wwg
quote:
Arie26 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:54:
Ik zit er over na te denken om Mine.tv te nemen in plaats van mijn digitale televisie via casema.
Maar wat zijn de grote voordelen van Mine.tv ten opzichte van Casema digitale televisie via de samsung decoder.

Je krijgt volgens mijn bij de Mine.tv speler een apparaat met een 160Gb HDD, maar kan je deze ook benadere via je pc en bestanden er af en naar toe kopieren?
Nee en Nee
quote:
Speelt deze ook Divx af via de hdd of is dat niet mogelijk, hier gebruik ik nu nog een Kiss/player voor via mijn netwerk, duz misschien zou ik deze wel weg kunnen doen :?
Nee en Nee

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 17:53

Shabbaman

Got love?

quote:
Fridge-RaideR schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:34:
[...]
Uitgaande van 8, dan gaat mine 7mbit reserveren (voor 2 streams, kijken+kijken of kijken+opnemen. Hou je 1mbit internet over. jeeeeejjj :X
Euh... als ik nou ADSL Lite heb met 3 Mb down, is het dan zoals jij schrijft stiekem een 8Mb lijn? Of kan je niet internetten als je televisie kijkt, omdat Mine de volledige bandbreedte gebruikt? :?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• kap
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 07-06 13:04
quote:
Shabbaman schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:30:
[...]

Euh... als ik nou ADSL Lite heb met 3 Mb down, is het dan zoals jij schrijft stiekem een 8Mb lijn? Of kan je niet internetten als je televisie kijkt, omdat Mine de volledige bandbreedte gebruikt? :?
Ik heb IPB GO + Mine

De volgende gegevens staan in het modem:

Line mode: G.992.5 (ADSL2+)
Maximum line rate: 10565 kbps (downstream) / 260 kbps (upstream)

Ik (of andere huisgenoten) kan tegelijkertijd internetten (ik ben geen zware gebruiker), telefoneren en naar de TV kijken en een programma opnemen. Tot nu toe ben ik heel weinig problemen tegen gekomen.

• Fridge-RaideR
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

shabbaman, die 8mbit die ik bedoelde is de bandbreedte die er maximaal over je lijntje gepompt kan worden. Jij hebt een 3mbit abo, dus er wordt 3mbit naar je toegestuurd.

Kap, dis nieuwe info. Kennelijk reserveert mine nu nog meer. 1.5mbit plus 7mbit = 8.5 en de jouwe traint in op 10. Dus er wordt nu nog meer gereserveert voor mine, om je telefonie en internet lekker vloeiend te laten lopen :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18:51

Suicyder

31gaming.nl

Ik zit toch al langere tijd met een vraag (Mine wordt hoe dan ook morgen aangevraagd).

Ik vraag me af wat er met de bandbreedte van Mine TV gebeurd zodra er geen TV gekeken wordt.

Is het zo dat als ik een 3 mbit abbo heb met mine dat ik altijd 3 mbit kan internetten of kan ik zodra mine niet gebruikt wordt 3 mbit + minesnelheid 7-8 mbit extra dus 10 á 11 mbit internetten.

edit:
ik zit overigens maar 50 meter van de centrale af (deze staat namelijk in dezelfde straat als mij)

Suicyder wijzigde deze reactie 02-05-2007 23:19 (12%)

• kosz
  • Laatst online: 10:00
quote:
Fridge-RaideR schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:49:
shabbaman, die 8mbit die ik bedoelde is de bandbreedte die er maximaal over je lijntje gepompt kan worden. Jij hebt een 3mbit abo, dus er wordt 3mbit naar je toegestuurd.

Kap, dis nieuwe info. Kennelijk reserveert mine nu nog meer. 1.5mbit plus 7mbit = 8.5 en de jouwe traint in op 10. Dus er wordt nu nog meer gereserveert voor mine, om je telefonie en internet lekker vloeiend te laten lopen :)
Mine reserveerd 4,5mbit per kanaal, dus 2x4,5 + 1,5 mbit voor internet + een beetje overhead om de impulse noise protection te compenseren = 10560mbit.
Op deze manier is het toegewezen profiel bepaald.

• kosz
  • Laatst online: 10:00
quote:
Suicyder schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 23:17:
Ik zit toch al langere tijd met een vraag (Mine wordt hoe dan ook morgen aangevraagd).

Ik vraag me af wat er met de bandbreedte van Mine TV gebeurd zodra er geen TV gekeken wordt.

Is het zo dat als ik een 3 mbit abbo heb met mine dat ik altijd 3 mbit kan internetten of kan ik zodra mine niet gebruikt wordt 3 mbit + minesnelheid 7-8 mbit extra dus 10 á 11 mbit internetten.

edit:
ik zit overigens maar 50 meter van de centrale af (deze staat namelijk in dezelfde straat als mij)
Nee, je hebt 3mbit internet en dat blijft zo.....
Overigens is heel dicht bij de centrale niet in alle gevallen ideaal ivm het stuurvermogen van het signaal, maar uiteraard is het altijd prettiger dan 5km ervandaan wonen :)

• Suicyder

Suicyder

31gaming.nl

quote:
kosz schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Nee, je hebt 3mbit internet en dat blijft zo.....
Overigens is heel dicht bij de centrale niet in alle gevallen ideaal ivm het stuurvermogen van het signaal, maar uiteraard is het altijd prettiger dan 5km ervandaan wonen :)
darn en DAT is dan nou weer jammer :+

• GoTyce
  • Laatst online: 19:38

GoTyce

B S U R

quote:
Arie26 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 18:54:
Ik heb ook Casema DTV, maar overweeg ook om over te stappen. Als je een Primafoon binnenloopt kun je kijken wat je van Mine vindt. De kwaliteit van het beeld lijkt hetzelfde. Echter uit een recent onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat de kabelaars voor een zender 4 tot 9 mbit streamen. Mine streamt per zender maximaal 4 mbit.

Voordelen t.o.v. Casema:
-Sneller zappen
-Interactiever (films bestellen, uitzending gemist etc.)
-Meer zenders (vgl. het basispakket van Casema)
-Programma's opnemen op hdd

Nadelen:
-Ethernetkabel moet worden doorgetrokken van meterkast naar woonkamer
-Tweede tv digitenne (1,5 mbit per stream: slechter beeldkwaliteit en minder zenders)
-5 euro per maand duurder

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HTCer
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 04-10-2011
Ik heb gehoord dat we maandag 14 mei a.s. allemaal voorzien zullen zijn van de laatste software!

Heb gelezen dat de functie van MIJN KPN zoals op het internet ook in afgeslankte vorm wordt toegevoegd!

Heeft iemand hier meer informatie over?

Mvg,

HTCer

• jos.bosch
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-05-2007
quote:
simonanton schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:04:
Ik heb via marktplaats een tuner gekocht. Heb er nu dus twee. Dit werkt perfect. Ik heb het nu een half jaar en ik vind het een geweldig systeem. Natuurlijk moet er hier en daar nog wat gesleuteld worden, maar dit is echt de toekomst. Ik heb in mijn bestaande cai leidingen netwerkkabels gelegd met als sluitstuk een netwerkaansluiting. Dit is het gewoon echt. Ik kan overal in huis bedraad internetten en dus tv kijken.
Ik heb deze week een tweede Mine tuner via marktplaats gekocht maar krijg hem niet aan t werk.
Het oude accountnummer van de vorige gebruiker moet gewijzigd worden in mijn accountnummer.
Heeft iemand enig idee hoe dit te doen?
Via een verborgen menu of harde reset?
Zoja waar zit de reset knop verborgen?

• simonanton
Jos Bos. Zet de tuner aan en voordat het tweede bolletje oplicht, druk je op menu. vervolgens op de rode knop voor software ophalen. ik heb het idee dat alles gewist wordt en dat je dan alles opnieuw moet instellen. Probeer dat eens. Is dit niet de oplossing, dan adviseer ik KPN te bellen.

• Totaalgeflipt
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19:26

Totaalgeflipt

De enige echte

2e Tuner gaat niet werken.
Helaas kun je wel weer verkopen.

Alleen die andere tuner kan aan je profiel toegevoegd worden.

• simonanton
Totale onzin. Ik zit op het mine forum en daar hebben mensen een tweede "gebruikte" tuner gekocht welke in eerste instantie niet werkte. Na contact met KPN is ie gewoon gereset. Klaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Volgens mijn weten kun je er maar 1 gebruiken. Dat word mij tenminste verteld.
Het is misschien mogenlijk om een andere mine tuner te installeren aan je pakket, dan degene die je erbij geleverd hebt gekregen. Maar volgens mij kan je er geen 2 tegerlijkertijd gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gericom
quote:
Totaalgeflipt schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:56:
Het is misschien mogenlijk om een andere mine tuner te installeren aan je pakket, dan degene die je erbij geleverd hebt gekregen. Maar volgens mij kan je er geen 2 tegerlijkertijd gebruiken.
Kijk dan maar even naar dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=BAj_Kz7ddE0

2 tuners werken gewoon, want je hebt nl 2 videostreams, je kunt dus of 2 zenders bekijken of 1 kijken en 1 opnemen... Er zijn ook enkele oud-testers, en die hebben waarschijnlijk 3 videostreams, want die kunnen het allemaal tegelijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simonanton
quote:
Totaalgeflipt schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:56:
@Totaalgeflipt. Als ik je nu vertel dat ik de gelukkige bezitter ben van 2 mine tuners, die ook nog eens tegelijkertijd werken, dan neem je dat toch wel aan he?... Wat hebben potentiële miners er aan dat je onzin vertelt? Daar zal KPN ook niet blij mee zijn...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Totaalgeflipt

Totaalgeflipt

De enige echte

Sorry hoor simonanton. Excusses......
Kun jij dus 2 tuners tegelijk kijken en opnemen, dus 4 streams bezet nemen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simonanton
quote:
Totaalgeflipt schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:37:
Dat is het andere uiterste, maar hoe vaak komt dat voor:

zojuist op het mineforum geplaatst. Iemand die dus een tuner had gekocht met gegevens van ander op de tuner:

de medewerker van kpn vond het geen enkel probleem dat ik een tweede tuner had aangeschaft: gaf me zelfs groot gelijk vanwege de onduidelijkheid over het al dan niet beschikbaar komen van een tweede tuner. Dit is al een aantal malen uitgesteld en ook nu is er nog geen zekerheid over... Toevallig was ik vanmiddag even bij Primafoon en die wisten ook nog nergens van...

Blijkbaar moet kpn het serienummer van de tuner bij je abonnementsgegevens bekend maken. Nadat dat gedaan was, de tuner opgestart, de mine-accountgegevens ingevoerd en voila... daar zat Astrid het nieuws te lezen!

Geen enkel probleem, dus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 13-01 10:30

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Vandaag in Planet Multimedia:

KPN: liever via kabel dan Mine,

http://www.planet.nl/plan...ontentid=843082/sc=df9e19

Mine heeft dus nog niet het succes dat ze hadden verwacht.
Ik twijfel ook nog steeds, ook omdat je niet heel makkelijk meer televisies kan aansluiten.
En ook de aanschaf en aansluitkosten zijn niet mis.

• toontjev
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 29-05-2009
quote:
Erpeet schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:53:
Vandaag in Planet Multimedia:

KPN: liever via kabel dan Mine,

http://www.planet.nl/plan...ontentid=843082/sc=df9e19

Ik twijfel ook nog steeds, ook omdat je niet heel makkelijk meer televisies kan aansluiten.
laat ze dat maar snel doen dan ! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoTyce

GoTyce

B S U R

quote:
Erpeet schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:53:

Het valt mij op dat wanneer ik een postcode check doe ik gewoon Mine kan bestellen en dat de aanschafkosten €0,00 zijn en de aansluitkosten ook €0,00.
Is dat een fout of een aanbieding?

Plaatje op imageshack (popups!)

GoTyce wijzigde deze reactie 21-05-2007 12:46 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekie
  • Laatst online: 14:07
quote:
Totaalgeflipt schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 14:37:
Afhankelijk van de snelheid van je internet-abonnement, zou je een 3e stream tegelijkertijd kunnen kijken.
Een 4e wordt wat lastiger en dan zul je in bijna alle gevallen een kwaliteitsverlies zien. Dat maakt ook niet uit, KPN garandeert nl. maar 2 streams, als jij het geluk hebt dat je er 3 kunt kijken is dat mooi meegenomen voor jou.

Als je echter kwaliteitsproblemen hebt met meer dan 2 streams, heb je pech, die configuratie wordt niet ondersteund.

specs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gericom
quote:
Loekie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:07:
[...]

Afhankelijk van de snelheid van je internet-abonnement, zou je een 3e stream tegelijkertijd kunnen kijken.
Een 4e wordt wat lastiger en dan zul je in bijna alle gevallen een kwaliteitsverlies zien. Dat maakt ook niet uit, KPN garandeert nl. maar 2 streams, als jij het geluk hebt dat je er 3 kunt kijken is dat mooi meegenomen voor jou.

Als je echter kwaliteitsproblemen hebt met meer dan 2 streams, heb je pech, die configuratie wordt niet ondersteund.
Ik heb ontvang 2 streams, bandbreedte down 12.190 kbps. Een 3e werkt niet . Krijg melding 'Zender tijdelijk niet beschikbaar'. Er zijn echter oud-testers, die met dezelfde bandbreedte wel probleemloos 3 streams ontvangen... Dus eea zal ook vanaf KPN geactiveerd worden.

• GoTyce

GoTyce

B S U R

De pakketten met zenders zijn opnieuw samengesteld.
Playboy tv zit nu in het standaardpakket, en o.a. Discovery Civilization, Discovery Science, Discovery Travel & Living zijn verhuisd naar het themapakket. :'(

Bron: http://www.mine.tv/planet/show?id=2697224

GoTyce wijzigde deze reactie 26-05-2007 11:31 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pentium3
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 13-10-2007
Ik heb nu sinds een paar dagen mine televisie en heb nu al mn eerste probleem te pakken.
alles werkt (behalve dat hij na verloop van tijd traag reageert)

ik zat lekker een opname te kijken met een paar vrienden (celeberty poker) die ik eerder deze avond opgenomen heb, toen de stroom uitviel.

bleek een stop gesprongen te zijn,
nadat alles weer werkte starte dat kastje van minetv gelijk weer op geen probleem, maar toen ik bij opnames wou kijken, waren al mn opnames weg!!! :(

ze staan er nog wel op, want normaal heb je 102 uur beschikbare tijd, en daar was 10 uur al vanaf, wat is dus in die dagen al opgenomen heb. maar ze komen niet terug. (dus dit ben ik blijkbaar ook aan harde schijf ruimte kwijt....)

heb al geprobeerd opnieuw te resetten, of van profiel te veranderen maar niks werkt.
verder zaten mijn andere profielen en pincodes die ik zelf ingesteld had er nog wel in.,

kan iemand mij hier misschien mee helpen? want de community kom ik ook niet op :'(

----------------------------------------------
Net gebeld met de KPN helpdesk, (na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben) ze kunnen me hier verder niet helpen, maar het lijkt erop dat die tuner een fout heeft dus wil hij een nieuwe kast sturen, ik vind dit een nettere afhandeling dan dat ze een monteur sturen enzo, want in dat gedoe had ik echt geen zin, dus toch wel weer netjes van de kpn.

over de community had hij zelf ook al een paar klachten want zelfs hij van de kpn zelf, had nog steeds geen toegang daarop (forum.mine.tv) want zijn email adres is zelf nog niet ingevoerd.
mensen die hier problemen mee hebben moeten de webmaster even wakker mailen op het adres: info@mine.tv (algemene email adres) vanaf het email adres waarbij mine geactiveerd is, anders werkt het niet.

succes m8'ts

pentium3 wijzigde deze reactie 03-06-2007 09:40 (32%)
Reden: update in mijn probleem

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder

Suicyder

31gaming.nl

Ik heb sinds anderhalve week zo'n beetje KPN MINE en de eerste xtal problemen hebben zich al voorgedaan. Ben het pakket al vrijwel beu binnen 1 week daardoor, maar wil het nog 1 kans geven.

Probleem 1: Installatie ging niet goed (na update stond de box op NTSC, antieke TV dus wou niet) *opgelost*
Probleem 2: Ne de box een paar uur standby gehad te hebben wil hij niet meer starten, dan moet ik de MINE box uitzetten, experia box uitzetten, experia box aanzetten en rustig laten opstarten en vervolgens weer de MINE box aanzetten. Verschrikkelijk irritant dus.
Probleem 3: Ik heb nou al de 2e MINE box, deze was echt 4/5 keer zo snel als de oude en gister deactiveerd KPN de nieuwe box weer en werkt alleen mijn oude nog maar, gelukkig was de oude nog niet opgestuurd. Beetje jammerlijke actie van KPN, net zoiets als dat ze mijn Experia steeds leegmikken en ik dus alle settings weer kwijt ben.

Nou ga ik vanavond weer met die prutsers bellen om te kijken wat er nou allemaal gaande is en dat ik het vrij beu ben.
Heeft iemand anders ervaring met dezelfde problemen en weet iemand misschien een oplossing, want als dit zo door gaat ben ik binnen 1 maand weer van KPN MINE af en dan ga ik ook direct mijn internet verplaatsen. Telefonie nog niet zeker maar de twijfel is spijtig genoeg aanwezig.

Alvast bedankt.

• Suicyder

Suicyder

31gaming.nl

Ondertussen nieuwe KPN Mine box weer werkend zonder enig probleem en een jaar gratis IPB + MINE i.v.m. de vele opstartproblemen en de 2 weken die ik zonder internet & telefoon heb gezeten bij de verhuizing begin mei.

Vrij netjes afgehandeld, nadeel wel dat ik er zelf 100 keer voor heb moeten bellen en zeuren.

Pluspunt: De mobiele kosten van de maanden april & meidie mijn vader en ik hebben gemaakt worden ook vergoed.

Suicyder wijzigde deze reactie 07-06-2007 16:28 (15%)

• 3065
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 25-11-2015
Wellicht dat deze vraag al eerder voorbij is gekomen maar ik erover heen lees :

Ik heb momenteel IPB van Planet en wil dit graag uitbreiden met MINE. Echter via de site van Planet wordt ik er niet echt wijzer van of dit mogelijk is. Vraag is dus of er al meer mensen zijn die dit hebben en hoe dit is aan te vragen?!

Zelfde vraag is ook al naar de Helpdesk gestuurd maar heb na 1 week nog steeds geen antwoord ontvangen.

• Suicyder

Suicyder

31gaming.nl

quote:
DaffyD schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:33:
Wellicht dat deze vraag al eerder voorbij is gekomen maar ik erover heen lees :

Ik heb momenteel IPB van Planet en wil dit graag uitbreiden met MINE. Echter via de site van Planet wordt ik er niet echt wijzer van of dit mogelijk is. Vraag is dus of er al meer mensen zijn die dit hebben en hoe dit is aan te vragen?!

Zelfde vraag is ook al naar de Helpdesk gestuurd maar heb na 1 week nog steeds geen antwoord ontvangen.
Naja, wij hadden IPB via KPN en hebben MINE hieraan toegevoegd. Ik kan me herinneren dat er een tijdelijke stop was van klanten buiten KPN zijn eigen klanten om, weet niet of dat al opgeheven is. Lijkt er wel op aangezien de meldingen erover van de site gehaald zijn.

• Suicyder

Suicyder

31gaming.nl

quote:
pentium3 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 02:36:nadat alles weer werkte starte dat kastje van minetv gelijk weer op geen probleem, maar toen ik bij opnames wou kijken, waren al mn opnames weg!!! :(

ze staan er nog wel op, want normaal heb je 102 uur beschikbare tijd, en daar was 10 uur al vanaf, wat is dus in die dagen al opgenomen heb. maar ze komen niet terug. (dus dit ben ik blijkbaar ook aan harde schijf ruimte kwijt....)
Ik heb hetzelfde probleem nu, alleen zonder crash, stroomuitval of iets dergelijks, maar ik ben wel mijn opnames kwijt.

• 3065
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 25-11-2015
quote:
Suicyder schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:14:
[...]

Naja, wij hadden IPB via KPN en hebben MINE hieraan toegevoegd. Ik kan me herinneren dat er een tijdelijke stop was van klanten buiten KPN zijn eigen klanten om, weet niet of dat al opgeheven is. Lijkt er wel op aangezien de meldingen erover van de site gehaald zijn.
Hmm, nou eindelijk bericht gehad van Planet en die geven dus aan : "Vooralsnog niet mogelijk" en "moet maar even geduld hebben".

Maar weer gelijk terug gevraagd of dit een technisch probleem was of wat anders en hoe lang 'even' is bij Planet.

• twixx
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

twixx

Zon FTW!

Hoe zou de kwaliteit van dit product zich verhouden tot digitale televisie via de reguliere kabel al-dan-niet in HD?

6x Yingli 265 Wp + SMA 1300TL en 3x Yingli 270 Wp + Enecsys samen ZZW
Dashboard op je mobiel van je PVoutput data? Nieuw! 300% sneller :) PVdashboard

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaoh
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 16-05 18:52
Is er met recente updates al de mogelijkheid ontsloten om opnames herhalend op wekelijks in te stellen? Of moet het nog steeds elke week opnieuw?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kap
quote:
Kaoh schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:03:
Is er met recente updates al de mogelijkheid ontsloten om opnames herhalend op wekelijks in te stellen?
Is nog steeds niet mogelijk, helaas!

• Kaoh
Vandaga maar besteld eindelijk.
Eens kijken hoe lang het duurt.
Vriendelijke meneer aan de lijn en heeft alles goed opgenomen.

Aangezien ik nu digitenne van kpn gebruik valleen de abbo kosten zo wel mee en heb je altijd een terugval mogelijkheid. Dus voorlopig komen ze beide aan de huiskamer tv.

• GoTyce

GoTyce

B S U R

Kpn heeft zijn site vernieuwd. Bij het zenderoverzicht wordt geen onderscheid meer gemaakt tussen gewone zenders en themazenders. Op mine.tv nog wel...
Ik heb Kpn al eerder gevraagd hoeveel de themazenders gaan kosten, want aan de hand daarvan wil ik beslissen of ik het product bestel. Kpn reageerde met de mededeling dat ze nog geen prijsindicatie konden geven. Misschien dat ze nu ervan af zien om extra kosten in rekening te brengen?

Bron: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1755025

• Kaoh
LOL< ik ging er van uit dat deze inbegrepen zijn, anders was ik gaan klagen aangezien er nergens melding gemaakt wordt over appart betalen...

Maar ik wacht nog steeds op de bevestiging van mijn bestelling... dag 3...

• GoTyce

GoTyce

B S U R

quote:
Kaoh schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 18:45:
LOL< ik ging er van uit dat deze inbegrepen zijn, anders was ik gaan klagen aangezien er nergens melding gemaakt wordt over appart betalen...

Maar ik wacht nog steeds op de bevestiging van mijn bestelling... dag 3...
www.mine.tv :

Tot 1 augustus 2007:
Kijk je elke week 1 door Mine geselecteerde topfilm gratis.
Kijk je gratis naar de themazenders.
Kijk je gratis naar de ClubTV (Ajax, Feyenoord en PSV

Daaruit kun je toch afleiden dat je moet betalen na 1 augustus voor de themazenders?

• einstein
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09-06 10:18
Nou ik overwoog mine even, maar alle slechte reacties in combinatie met de prijsstelling van 20 euries per maand hebben me doen besluiten van mine af te zien.

• robertwebbe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19:21

robertwebbe

Robert Webbe

Ik ben op zoek naar een defecte Mine box, zo'n Kreatel 1760.
Heeft er toevallig iemand nog eentje liggen waar je vanaf kan en wilt?

robertwebbe wijzigde deze reactie 22-06-2007 15:48 (5%)

http://www.robertwebbe.nl, technische zaken simpel uitgelegd.

• Hugo
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 07:03
quote:
Cloudje schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:28:
[...]

www.mine.tv :

Tot 1 augustus 2007:

Daaruit kun je toch afleiden dat je moet betalen na 1 augustus voor de themazenders?
Aannames zijn dodelijk. KPN zal zelf wel met de officiele mededeling komen wanneer themazenders betaald zullen moeten gaan worden. Zelf heb ik het nu 3 kwart jaar en ben zeer tevreden.

• Kaoh
quote:
Cloudje schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 20:28:
[...]

www.mine.tv :

Tot 1 augustus 2007:

Van de kpn.com site:
----------------------
Wat is Mine?

Met Mine heb jij de regie over de tv. Je stelt zelf je eigen tv-avond samen.

Met 70 zenders, films en voetbal heb je altijd iets te kijken.

En wat dacht je van 100 uur tv opnemen met de Mine tuner?

Je hoeft niets te missen.

Jij bepaalt wat je kijkt en wanneer je kijkt!

19,95 /mnd
-------------------------

Dus 70 zenders voor 20 euro.
Maar inderdaad, nu zijn er dus verschillende bronnen. Ik heb besteld via kpn.com dus als men mij die themazenders afpakt krijgen ze een klacht, simpel.

• Kaoh
zucht, werkdag 10 zonder reactie op de bestelling.
Ik heb van de week gebeld en dat kon omdat ik al internetplusbellen gebruikte en deze gedownscaled moet worden, dat koste altijd een paar extra dagen voordat de bestelling dan verwerkt wordt.
Maar speed is nog hetzelfde en nog steeds geen bericht dat hij in behandeling is :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaoh
Na nog wat bellen bleek de bestelling eruit gegooit te zijn ivm mijn connectie snelheid.
Dus nu heb ik van de week eerst via kpn.com zelf de reductie van snelheid aangevraagt. Deze lijkt vandaag verwerkt te zijn (speedtest.nl geeft nu de 3mb snelheid aan). En dus opnieuw besteld. Dit ging makkelijker met minder vragen, dus nu maar weer opnieuw wachten...

• Katseviool
  • Laatst online: 10:58
Even een nieuwtje..

Mine krijgt een nieuwe naam: Interactieve TV van KPN
Keuze uit 2 pakketten en product krijgt een prijsverlaging naar €9.95 p.m. :)

Ook prijs van Digitenne zal dalen naar €6.95 p.m.

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:45
Bron?
Ik kan het niet terugvinden namelijk:
- www.kpn.com
- www.kpn.com > televisie > Mine (!)
- www.kpn.com > persberichten
- www.mine.tv

Joen wijzigde deze reactie 16-07-2007 11:49 (93%)

• Katseviool
  • Laatst online: 10:58
Heb het uit betrouwbare bron, officiele berichtgeving volgt straks nog..

Maar kijk domeinen:

https://www.transip.nl/c/...=interactievetvvankpn&tld=

• Joen
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:45
Dat ze toevallig een domeinnaam aangevraagd hebben hoeft niet te betekenen dat de productnaam Mine ook gaat veranderen...

• robertwebbe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 19:21

robertwebbe

Robert Webbe

quote:
Katseviool schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:40:
Even een nieuwtje..

Daar zal KPN blij mee zijn dat je het op internet zet... Volgens mij zit hier nog een embargo op...

http://www.robertwebbe.nl, technische zaken simpel uitgelegd.

• Cyberneer
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

Cyberneer

Triath1337

quote:
robertwebbe schreef op maandag 16 juli 2007 @ 14:54:
[...]

Daar zal KPN blij mee zijn dat je het op internet zet... Volgens mij zit hier nog een embargo op...
Alvast bedankt voor de bevestiging. Hiervoor was het nog speculatie.

• GoTyce

GoTyce

B S U R

quote:
Katseviool schreef op maandag 16 juli 2007 @ 11:40:
Even een nieuwtje..

Kan je iets meer vertellen over de twee pakketten?

En waarom is Digitenne eerst duurder geworden van 7,95 naar 9,95 en nu weer goedkoper naar 6,95?

Gelden de nieuwe tarieven ook voor bestaande klanten?

GoTyce wijzigde deze reactie 16-07-2007 18:24 (5%)

• Cyberneer
  • Niet online

Cyberneer

Triath1337

En de officiele bevestiging:
quote:
Van: Jacob Middeldorp \(Directeur Klantcontact Kpn\)
Ond:Mine Servicemededeling: naamsverandering
Datum: 17-7-2007 8:30:17

--------------------------------------------------------------------------------
Beste klant van Mine,
Er gaat de komende tijd veel veranderen bij Mine. De meest zichtbare verandering is de nieuwe naam. Vanaf 1 augustus heet Mine: Interactieve TV. Maar er is meer.
Op dit moment heeft u de beschikking over ruim 70 tv-zenders en 75 radiozenders. Bij Interactieve TV blijft dat zo, maar de tv-zenders worden verdeeld over twee pakketten: het Basispakket met bijna 50 zenders en het Planet Pluspakket met ruim 20 zenders. De radiozenders blijven in het Basispakket.
Het Basispakket kost vanaf 1 augustus slechts 9,95 euro per maand. Het Planet Pluspakket zal tegen het actietarief van 7,50 euro worden aangeboden. Dat betekent voor u een korting van 2,50 euro per maand op uw maandelijkse abonnementsgeld.
Om de overgang voor u zo soepel mogelijk te laten verlopen, activeren we per 1 augustus automatisch het Planet Pluspakket. Zo houdt u wat u gewend bent; tegen lagere maandelijkse kosten.
Als u geen prijs stelt op het Planet Pluspakket, dan kunt u dat pakket eenvoudig uitzetten. U leest hier meer over in de mailing die in de loop van de volgende week bij u in de brievenbus valt.
In die mailing leest u trouwens ook alles over de nieuwe Premiumdiensten van Interactieve TV en - ook nieuw bij Interactieve TV - over de ruime keuze aan losse programma's en series die u op aanvraag direct kunt bekijken. Wanneer u maar wilt.
Met al deze veranderingen denken we dat Interactieve TV meer dan ooit TV op maat biedt. Voor iedereen. Wat je ook kijkt, wanneer je maar wilt kijken.
Vriendelijke groet,
Jacob Middeldorp
Directeur Klantcontact

• kap
Perbericht van KPN:

Den Haag, 17-07-2007

KPN verlaagt televisieprijzen fors

Vanaf begin augustus 2007 gaat de prijs van KPN televisieproducten fors omlaag. Digitenne wordt 30% goedkoper en kost voortaan slechts €6,95 per maand in plaats van €9,95. Ook Interactieve TV (voorheen Mine TV) wordt goedkoper. Het basispakket van ca. 50 tv- en 75 radiozenders gaat €9,95 per maand kosten. Er komen keuzepakketten met extra zenders. Met meer keuze voor de klant en voordeliger prijzen wil KPN het monopolie van de kabel tv bevechten en zijn positie op de Nederlandse televisiemarkt versterken.

Met de nieuwe, scherpere prijs van €6,95 per maand wordt Digitenne vanaf 2 augustus nog meer hét voordelige alternatief voor de kabel. Voor ruwweg de helft van de prijs van analoge kabel tv biedt Digitenne een basispakket met de 23 populairste televisiezenders plus 19 radiozenders in digitale kwaliteit. De ruim 300.000 bestaande Digitenne-kijkers hoeven niets te doen om ook van deze prijsverlaging te profiteren; het nieuwe tarief gaat automatisch in vanaf september, de eerstvolgende factuurperiode. Eveneens nieuw is dat klanten voortaan de benodigde digitale ontvangers voor Digitenne kunnen huren. De eerste tuner is inbegrepen in het maandelijkse tarief; voor additionele ontvangers wordt €3,- per maand in rekening gebracht.

Het grote voordeel van Digitenne is dat het draadloos is - dus overal te ontvangen, ook buitenshuis - en zeer eenvoudig aan te sluiten. Gisteren is de zendmast in Den Bosch in werking gesteld. Daarmee is het volledige Digitenne pakket in ruim 65% van de Nederlandse huishoudens te ontvangen. Voor het einde van het jaar volgen zendmasten in Arnhem, Eindhoven, Enschede en Doetinchem, waardoor nog eens zo’n half miljoen huishoudens hun favoriete zenders via Digitenne kunnen kijken.

Interactieve TV wordt na de introductie van vorig jaar nu breder in de markt gezet. De nieuwe, beschrijvende naam sluit beter aan bij de verschillende merken van KPN. Naast bellen en internetten is televisie een strategische pijler van KPN. In toenemende mate geven mensen de voorkeur aan één aanbieder voor al deze producten. Dit levert niet alleen besparingen op, maar is overzichtelijk en gemakkelijk.

Nieuw is ook dat klanten kunnen kiezen uit verschillende zenderpakketten voor Interactieve TV. Het Basispakket met ca. 50 tv- en 75 radiozenders kost €9,95. Daarnaast kan de klant naar wens kiezen voor een pakket met extra zenders. Het Planet Pluspakket omvat ca. 25 themazenders (onder andere sport, muziek en documentaires) en kost eveneens €9,95 per maand. Voetballiefhebbers krijgen voor €9,95 per maand 4 voetbalkanalen met o.a. live Tele2 Eredivisie voetbal.

Naast digitaal beeld en geluid biedt Interactieve TV extra mogelijkheden, zoals Uitzending Gemist en de digitale videotheek Film Direct, waarmee kijkers honderden filmen eenvoudig kunnen bestellen en bekijken vanuit hun luie stoel. Op de harddisk recorder, die tijdelijk in prijs is verlaagd tot €99,95, kan tot 100 uur televisie met één druk op de knop worden opgenomen.

• Kaoh
Ik probeer nu al 4 weken mine te bestellen maar ik heb nog steeds geen bericht dat hij in verwerking is genomen.
Sturen ze gewoon geen berichten meer of moet ik hem maar weer nog een keer bestellen?

:(

Mine wordt dus ook iets goedkoper, als je basis plus thema neemt ben je maar 18.90 p/m kwijt.
Er staat niets over digitenne er gratis bij maar aangezien het niet heel veel goedkoper is geworden lijkt me dat nog steeds de situatie. Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen?

• J.Kossen
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 08-06 11:40
Wellicht kijk ik er overheen of zoek ik niet goed, maar heeft iemand al kunnen ontdekken welke zenders er in het basispakket komen te zitten? De radiozenders zijn wel duidelijk, maar de TV zenders...
quote:
Nieuw is ook dat klanten kunnen kiezen uit verschillende zenderpakketten voor Interactieve TV. Het Basispakket met ca. 50 tv- en 75 radiozenders kost €9,95. Daarnaast kan de klant naar wens kiezen voor een pakket met extra zenders. Het Planet Pluspakket omvat ca. 25 themazenders (onder andere sport, muziek en documentaires) en kost eveneens €9,95 per maand. Voetballiefhebbers krijgen voor €9,95 per maand 4 voetbalkanalen met o.a. live Tele2 Eredivisie voetbal.
Edit: ca. 50 TV zenders 8)7 Hoeveel zijn het er nu?

J.Kossen wijzigde deze reactie 18-07-2007 11:48 (4%)

• Cyberneer
  • Niet online

Cyberneer

Triath1337

quote:
J.Kossen schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 11:47:
Wellicht kijk ik er overheen of zoek ik niet goed, maar heeft iemand al kunnen ontdekken welke zenders er in het basispakket komen te zitten? De radiozenders zijn wel duidelijk, maar de TV zenders...

[...]

Edit: ca. 50 TV zenders 8)7 Hoeveel zijn het er nu?
Uhm, via het zenderoverzicht op mine.tv?

http://www.mine.tv/planet/show/id=2697224

Er zijn nu in totaal ongeveer 70 zenders.

• J.Kossen
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 08-06 11:40
Dank je, dan ga ik er maar van uit dat het gaat om de linkerkolom met basis pakket...

J.Kossen wijzigde deze reactie 18-07-2007 16:43 (89%)
Reden: Niet goed Mime.tv gelezen

• Kaoh
Eindleijk bericht dat Mine is besteld. Dus nu maar wachten op het pakket :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: mei 2005
  • Niet online
Nu er een prijsdaling komt wordt dat mine toch wel heel erg interessant, dat analoge UPC komt me strot uit. Maar zitten er nog ergens verborgen kosten waar ik overheen kijk. Want 10 euro per maand in totaal voor complete tv aanbod is wel erg goedkoop ik betaal nu 2x zoveel voor dat waardeloze UPC.
Het analoge UPC kan gewoon opgezegd worden neem ik aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noppus
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 12:50
Je kunt het nog steeds alleen aan een KPN-adslabonnement knopen? (en verwante providers)

Dan ben je daar al een hoop van je winst weer kwijt. En je moet overstappen, met alle sores van dien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 17:47
Ik ben al een tijd een tevreden internetplusbellen klant en ik denk dat ik deze week ook even mine/interactieve tv bestel. Zo pak ik wel de actie nog mee van de honderd euro ontvanger (aktie sluit op 1 augustus, prijzen omlaag vanaf 1 augustus) en hoef ik denk ik maar 1 maand 20 euro te betalen waarna ik over stap op het goedkope 10 euro abbonementje. Zitten hier ergens nog adders onder t gras?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
quote:
noppus schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:37:
Je kunt het nog steeds alleen aan een KPN-adslabonnement knopen? (en verwante providers)

Dan ben je daar al een hoop van je winst weer kwijt. En je moet overstappen, met alle sores van dien.
Gelukkig heb ik al internetplusbellen van Planet waar ik zeer tevreden over ben. Maar inderdaad overstappen van UPC naar dat mime zal ben ik bang niet soepel gaan.
Voor die prijs heb ik dat er nog wel voor over. Het enige addertje onder het gras wat ik tot nu toe ontdek is dat je 50 zenders krijgt inplaats van de 70 wat je nu krijgt. Om er 70 te ontvangen moet je alsnog 20 p/m betalen.

• mackie
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13-05 19:57
Zo zojuist toch maar de knoop doorgehakt en toch ook maar Mine besteld, vooral omdat de kwaliteit van de kabel hier in H.I. Ambacht nogal beroerd is.

Iemand ervaring met de doorlooptijd (van besteling tot oplevering (heb al KPN IPB))?

mackie wijzigde deze reactie 24-07-2007 16:44 (3%)
Reden: typo's

We can do it two ways: easy or really easy!

• GoTyce

GoTyce

B S U R

quote:
mackie schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 16:44:
Zo zojuist toch maar de knoop doorgehakt en toch ook maar Mine besteld, vooral omdat de kwaliteit van de kabel hier in H.I. Ambacht nogal beroerd is.

Iemand ervaring met de doorlooptijd (van besteling tot oplevering (heb al KPN IPB))?
Heb vorige week Mine besteld via internet. Eerste bestelling was niet goed doorgekomen (via internet besteld) dus nogmaals telefonisch besteld en net via de post een bevestiging ontvangen.
Ze hielden een oplevertijd van 4 weken aan (ook ik heb IPB).

Grappig was dat de termen 'Mine' en 'i-TV' doorelkaar gebruikt werden. Zolang het maar werkt over 4 weken vind ik het best. ;)

• wingsofgold
  • Niet online
Ik heb mine nu besteld via digitaaltvkijken.nl en ik kreeg een mailtje dat het startpakket over een week al verstuurd wordt. Lijkt mij wel erg snel. Kan me haast niet voorstellen dat ik dan over een week al alles binnen heb en aan de praat kan krijgen. We zullen wel zien, nu nog van dat irritante UPC af komen.

• GoTyce

GoTyce

B S U R

quote:
wingsofgold schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:23:
Ik heb mine nu besteld via digitaaltvkijken.nl en ik kreeg een mailtje dat het startpakket over een week al verstuurd wordt. Lijkt mij wel erg snel. Kan me haast niet voorstellen dat ik dan over een week al alles binnen heb en aan de praat kan krijgen. We zullen wel zien, nu nog van dat irritante UPC af komen.
Wow dat is idd snel! Vier weken lijkt me ook weer het andere uiterste, IPB verbinding is immers al opgeleverd en het lijkt me niet zoveel werk om Mine toe te voegen en de tuner te versturen.

• konehead
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 01-04 21:54
Twee weken gelden een telefonische aanvraag gedaan voor MINE. Het was mij iets te stil, vandaag maar eens gebeld. Reactie KPN: "Het is helaas niet mogelijk om MINE op uw aansluiting te leveren."

Ik vind dit vreemd, als ik de postcodecheck uitvoer is het geen enkel probleem. Een half jaar geleden kreeg ik de melding dat MINE niet mogelijk was, die melding krijg ik nu niet meer.

Ik maak gebruik van IPB, dat was volgens de mevrouw aan de andere kant van de lijn geen enkel probleem. Zij gaf aan dat zij ook een ok kreeg. Mogelijk zit er een fout in de systemen bij KPN, 1 systeem zegt ja en het andere systeem zegt: nee.

Iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen?

• GoTyce

GoTyce

B S U R

quote:
konehead schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:19:
Twee weken gelden een telefonische aanvraag gedaan voor MINE. Het was mij iets te stil, vandaag maar eens gebeld. Reactie KPN: "Het is helaas niet mogelijk om MINE op uw aansluiting te leveren."

Ik vind dit vreemd, als ik de postcodecheck uitvoer is het geen enkel probleem. Een half jaar geleden kreeg ik de melding dat MINE niet mogelijk was, die melding krijg ik nu niet meer.

Ik maak gebruik van IPB, dat was volgens de mevrouw aan de andere kant van de lijn geen enkel probleem. Zij gaf aan dat zij ook een ok kreeg. Mogelijk zit er een fout in de systemen bij KPN, 1 systeem zegt ja en het andere systeem zegt: nee.

Iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen?
Hoeveel meter zit van je van de centrale af?

• konehead
quote:
Cloudje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 19:55:
[...]

Hoeveel meter zit van je van de centrale af?
De site van Tudelft kan afstand niet berekenen, De site van BBNED geeft:

ADSL is beschikbaar.
ADSL2+ is beschikbaar.
SDSL Bundeling is beschikbaar

Centrale: Htn-Snw
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1644 meter.

/edit
is 1644 meter te ver? moet ik nu mijn huis 400 meter gaan verplaatsen?

konehead wijzigde deze reactie 27-07-2007 20:59 (8%)

• GoTyce

GoTyce

B S U R

quote:
konehead schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 20:42:
[...]

De site van Tudelft kan afstand niet berekenen, De site van BBNED geeft:

ADSL is beschikbaar.
ADSL2+ is beschikbaar.
SDSL Bundeling is beschikbaar

Centrale: Htn-Snw
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1644 meter.

/edit
is 1644 meter te ver? moet ik nu mijn huis 400 meter gaan verplaatsen?
Nee max is 2000 meter. Misschien proberen via internet te bestellen?

• konehead
quote:
Cloudje schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 22:50:
[...]

Nee max is 2000 meter. Misschien proberen via internet te bestellen?
OW daar ben ik blij mee :-) Ik d8 dat te lezen dat de max 1200 mtr was.
Via internet bestellen had ik al stiekum gedaan, de mevrouw vertelde dat dit geen enkel zin heeft.

Dan lijkt het toch op een systeem foutje, ik vraag me af of ik dit wel kan oplossen.

:-(

/EDIT
Heeft iemand nog suggesties hoe ik dit kan oplossen? Ik vind het zo vaag, volgens mij zijn er al mensen bij mij in de straat die van MINE kunnen genieten. :(

konehead wijzigde deze reactie 29-07-2007 11:50 (15%)

• VFRRijder
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19:28
Ik zit op 800 meter, maar ik kan MINE niet eens bestellen via de persoonlijke gegevens pagina van Planet (ik ben al Planet ADSL abonnee).

• konehead
quote:
VFRRijder schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:09:
Ik zit op 800 meter, maar ik kan MINE niet eens bestellen via de persoonlijke gegevens pagina van Planet (ik ben al Planet ADSL abonnee).
En via de website van KPN?

• VFRRijder
quote:
Als ik daar wil gaan bestellen wordt ik automatisch naar de site van Planet gestuurd omdat ik daar al abonnee ben. Misschien dat het morgen wel kan...dan wordt het "breder uitgerold" zoals ze in het persbericht zeggen (misschien dan ook MINE bij HetNet en XS4ALL??)

• konehead
quote:
VFRRijder schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:37:
[...]

Als ik daar wil gaan bestellen wordt ik automatisch naar de site van Planet gestuurd omdat ik daar al abonnee ben. Misschien dat het morgen wel kan...dan wordt het "breder uitgerold" zoals ze in het persbericht zeggen (misschien dan ook MINE bij HetNet en XS4ALL??)
Dat is vaag.. ik niet (terwijl ik ook planet klant ben...) Ik kan gewoon alle gegevens invullen op de KPN site. Vandaga is mijn telefonische order terug gezet, zojuist via internet een bestelling geplaatst. Ik hoop dat dit wel gaat werken.

Gaan ze morgen echt zoveel veranderen? Ik denk alleen de prijs..

• VFRRijder
Hmm, ik had gehoopt dat er wat meer gewijzigd was, maar idd enkel de prijs, en dat staat bij Planet nu zelfs nog op de oude prijs. Snap het niet helemaal, als je het een succes wilt maken, dan zorg je toch dat je bij iedere KPN dochter Interactieve TV kan bestellen. Tuurlijk moet het technisch wel eerst mogelijk zijn, maar ze zijn nu al zo lang aan het testen en ik lees weinig negatieve ervaringen (sowieso lees ik maar weinig ervaringen).

edit:
Net even gekeken, zowel bij KPN als bij Planet wordt bij mij nu aangegeven dat Interactieve TV niet beschikbaar is op mijn adres??? Na ja, dan blijf ik nog wel even bij Digitenne hoor, jammer.

VFRRijder wijzigde deze reactie 01-08-2007 10:41 (18%)

• wingsofgold
  • Niet online
quote:
VFRRijder schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:46:
Hmm, ik had gehoopt dat er wat meer gewijzigd was, maar idd enkel de prijs, en dat staat bij Planet nu zelfs nog op de oude prijs. Snap het niet helemaal, als je het een succes wilt maken, dan zorg je toch dat je bij iedere KPN dochter Interactieve TV kan bestellen. Tuurlijk moet het technisch wel eerst mogelijk zijn, maar ze zijn nu al zo lang aan het testen en ik lees weinig negatieve ervaringen (sowieso lees ik maar weinig ervaringen).

edit:
Net even gekeken, zowel bij KPN als bij Planet wordt bij mij nu aangegeven dat Interactieve TV niet beschikbaar is op mijn adres??? Na ja, dan blijf ik nog wel even bij Digitenne hoor, jammer.
Op de kpn site geeft die bij mij ook aan dat het niet beschikbaar is. maar ik heb het wel beseteld via digitaaltvkijken.nl, vreemd

• VFRRijder
quote:
wingsofgold schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 11:46:
Op de kpn site geeft die bij mij ook aan dat het niet beschikbaar is. maar ik heb het wel beseteld via digitaaltvkijken.nl, vreemd
Maar krijg je het ook? Zal me niets verbazen als je binnenkort bericht krijgt dat het niet kan.

• wingsofgold
  • Niet online
quote:
VFRRijder schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:08:
[...]

Maar krijg je het ook? Zal me niets verbazen als je binnenkort bericht krijgt dat het niet kan.
Ik heb ze gemaild en kreeg vervolgens bericht dat ze het zullen leveren binnen 2-4 weken. (In hun eerste mail was het nog binnen 1 week, maar goed ik wist al dat dat nooit zou gebeuren)

Je kan de postcode check op digitaletvkijken.nl eens proberen of je een ander bericht daar krijgt. Die website van planet werkt bij mij echt voor geen meter. Daarom heb ik het via digitaaltvkijken besteld.

• superduper
  • Laatst online: 12:14

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Onvoorstelbaar dat ze dit nog steeds niet over ISDN kunnen leveren..
Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True