KPN Mine, digitale televisie via adsl (IP-TV) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 47.302 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:23
OK, gisteren avond nogmaals gekeken en nu is er WEL Interactieve TV leverbaar. Alleen kan ik het bij Planet niet bestellen omdat "er geen upgrade mogelijkheid is vanaf uw huidige pakket". Via KPN kan ik wel het bestel proces opstarten.
Ik weet denk ik al wat dit is, ik heb +/- 2 maanden geleden m'n Planet abonnement verlengd en zo per maand € 10 korting gekregen. Waarschijnlijk zien ze dit als een nog betere aanbieding en is dan dus niet mogelijk. Maar goed, moet vanavond toch even naar de Primafoon even kijken of ik daar misschien een demo kan zien, want als ik bel naar Planet moet het natuurlijk wel mogelijk zijn....ze gaan dan immers meer aan me verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Hallo, ik heb reeds een nieuwe Philips 37'' FULL HD tv aangeschaft, nou hebben wij door het hele huis digitenne, maar digitenne vind ik niet goed beeld geven op zo'n grote tv (vind ik dan) en ik vroeg me af of Interactieve TV (Mine) beter beeld heeft? En Discovery etc in HD heeft, wij hebben nu InternetPlusBellen Lite en vroeg me af als ik aan het gamen ben en iemand anders zit tv te kijken of mijn ping dan erg omhoog gaat? Bedankt.

EDIT: owja welke aansluitingen heeft de Tuner die je erbij moet kopen, HDMI, component?

[ Voor 9% gewijzigd door shadowillusions op 03-08-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

shadowillusions schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:03:
Hallo, ik heb reeds een nieuwe Philips 37'' FULL HD tv aangeschaft, nou hebben wij door het hele huis digitenne, maar digitenne vind ik niet goed beeld geven op zo'n grote tv (vind ik dan) en ik vroeg me af of Interactieve TV (Mine) beter beeld heeft? En Discovery etc in HD heeft, wij hebben nu InternetPlusBellen Lite en vroeg me af als ik aan het gamen ben en iemand anders zit tv te kijken of mijn ping dan erg omhoog gaat? Bedankt.

EDIT: owja welke aansluitingen heeft de Tuner die je erbij moet kopen, HDMI, component?
I-tv geeft inderdaad beter beeld. Streams bij digitenne zijn 1,5-1,6 mbps en bij i-tv 4-4,5 mbps. Tv kijken heeft geen invloed op je ping.

Geen van beide: scart aansluiting.

[ Voor 12% gewijzigd door GoTyce op 04-08-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
hartstikke bedankt, weet je ook misschien of Discovery en National Geographic in HD is? Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
shadowillusions schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 09:32:
hartstikke bedankt, weet je ook misschien of Discovery en National Geographic in HD is? Nogmaals bedankt.
kpn kent nog geen HD kwaliteit. (kost te veel bandbreedte, dat lukt nooit met die 4mb). UPC heeft wel HD maar dan krijg je maar 4 kanalen en daar betaal je iets van 10 euro voor p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
hmmm dat is wel erg jammer..., ja ik hoorde idd dat UPC digital HD kanalen heeft maar daar moet je dus ook weer €10,- voor betalen bovenop de abbonoments kosten... Ik ga vandaag f naar de primafoon om het allemaal door te nemen en of het het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Het is de 9,95 per/mnd waard hoor! Had eerste digitale tv van Casema maar zo ontzettend vaak storingen. Beeldkwaliteit van i-tv is iets minder maar veel mogelijkheden en stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Ben vanochtend even bij de Primafoon langs gelopen en ook I-TV besteld. Wat ik boven al aangaf is dat het via de Planet site niet meer kon bij mij, maar in de winkel was het geen probleem. Op dit moment heb ik Digitenne en dat komt er dan straks gewoon gratis bij. In de winkel hadden ze ook een demo opstelling, zag er zekers beter uit dan Digitenne, en voor die € 9,95 is het goed.
Ben benieuwd wanneer het binnenkomt.

Wat me overigens opviel, toen de (overigens erg behulpzame) verkoper mijn order ging invoeren, dat je met HetNet ook I-TV kan bestellen. Dit staat nog nergens op het internet, maar via de Primafoon kan het dus wel!! Iemand hier al met HetNet en I-TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draadje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 22:36
kan worden opgenomen en op ander kanaal worden gekeken? met de recorder van kpn?

ik las ergens dat dat wel kan maar op de zelfde frequentie groep?
wat houdt dat in,wie weet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draadje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-05 22:36
ja , bij hetnet kan het ook,naar lang aandringen omdat mijn abo verloopt op 11 augustus,
eerder alleen via kpnplanet ook op de site van kpn.

op 11 augustus moet ik met hetnet bellen ,en dan komt het in orde vertelde hetnet.
ben benieuwd houdt jullie op de hoogte.

gr

draadje

ps: 42,90 (1500 /256) 52,90 (4000/256) kpnplanet is dat 1500/512 en 3000/512 !!
dus internet bellen(sávonds en weekend gratis) en interactive tv ,met de aanbieding van de recorder e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

Hmmpf, interessante ontwikkelingen die ik hier lees!

Ik wacht toch nog maar totdat de mine tuners standaard WiFi mee krijgen en als extender voor Windows Media Center kunnen functioneren want - corrigeer me - dan heb je toch het ideale apparaat in huis (mits de interactieve tv goed werkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16
Anoniem: 148114 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:28:
Hmmpf, interessante ontwikkelingen die ik hier lees!

Ik wacht toch nog maar totdat de mine tuners standaard WiFi mee krijgen en als extender voor Windows Media Center kunnen functioneren want - corrigeer me - dan heb je toch het ideale apparaat in huis (mits de interactieve tv goed werkt)?
Wat heb je aan Wifi? Nu hangen ze lekker stabiel met een kabel aan de experiabox (altijd connectie) en zorgt de experiabox voor WiFi. Het enige wat moet kunnen veranderen is dat je er films op moet kunnen zetten (in hd :) ) en mp3's maar dit lijkt me meer iets voor firmware/betere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Tja, voor mij hoeft hij ook geen Wifi te ondersteunen. Maar nu je het hebt over de harddisk, heeft iemand die er al een keer uitgehaald ofzo? Bij m'n Digitenne Topfield kan je de HD er gewoon uithalen (verval van garantie!!) en in je PC stoppen. Met een tooltje kan je 'm dan benaderen en de opnames eraf halen naar je PC. Kan dit met de I-TV tuner ook?? Er zit USB op, of is dit voor "de toekomst"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Kossen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-06 08:52
Unneoetech schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 10:37:
[...]

Wat heb je aan Wifi? Nu hangen ze lekker stabiel met een kabel aan de experiabox (altijd connectie) en zorgt de experiabox voor WiFi. Het enige wat moet kunnen veranderen is dat je er films op moet kunnen zetten (in hd :) ) en mp3's maar dit lijkt me meer iets voor firmware/betere hardware.
Laten ze er dan ook gelijk een component en/of hdmi aansluiting op zetten... Of is het mogelijk om via de scart aansluiting je tv met component aan te sturen (via een scart -> component kabel) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Cloudje schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 09:28:
[...]

I-tv geeft inderdaad beter beeld. Streams bij digitenne zijn 1,5-1,6 mbps en bij i-tv 4-4,5 mbps. Tv kijken heeft geen invloed op je ping.

NB. streams bij Digitenne zijn 1,75 tot 3,5 Mbps, afhankelijk van de zender.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
J.Kossen schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

Laten ze er dan ook gelijk een component en/of hdmi aansluiting op zetten... Of is het mogelijk om via de scart aansluiting je tv met component aan te sturen (via een scart -> component kabel) ?
Mja als je dat wilt kun je makkelijk een goedkoop omvorm stekkertje kopen van scart naar component/s-video. Hebben ze hier zelfs bij de Gamma.
HDMI daarentegen zou wel een stuk leuker zijn vanwege het digitaal doorgeven van het signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

Ik kan geen netwerkkabel bij mij trekken, op een fatsoenlijke wijze dan!
Draadloos moet het toch ook prima kunnen doen:?

Daarmee krijg je een hele nieuwe doelgroep lijkt me..
(in ieder geval moi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Anoniem: 148114 schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:52:
[...]
Ik kan geen netwerkkabel bij mij trekken, op een fatsoenlijke wijze dan!
Draadloos moet het toch ook prima kunnen doen:?

Daarmee krijg je een hele nieuwe doelgroep lijkt me..
(in ieder geval moi)
OK, daar heb je een punt, maar ik denk dat dit niet een erg grote groep is en daarom misschien niet interessant. Het zou me overigens niet verbazen als een volgende versie wel Wifi heeft, dat zie je steeds meer in dit soort apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Icelus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:47:
[...]
Waar haal je die info vandaan?

Kpn heeft een nieuwe site ivm de naamswijziging.
http://www.kpn.tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raven22
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:41
Zit te denken over een abbo op interactieve tv en heb dit topic vrij grondig bestudeerd. Toch zou ik graag willen weten wat jullie als gebruikers nu ervaren aan interactieve tv. Wat is er in hoofdlijnen positief en negatief aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Ik heb het al besteld, maar inderdaad zijn er op het internet weinig ervaringen te lezen. Misschien zitten deze allemaal "verstopt" in het I-TV forum van KPN, OF, er zijn nog maar weinig mensen die van de service gebruik maken.

Ik heb nu Digitenne en sinds I-TV in prijs verlaagd is, vind ik dat een goed alternatief. Bij de Primafoon kan je vaak een demo opstelling zien. Als je dan gaat vergelijken tussen Digitenne en I-TV dan zie je een duidelijk verschil. Maar, als je een LCD of plasma TV hebt, dan blijf je volgens mij toch nog wel compressie zien, maar ja, dat zie ik ook bij UPC digitaal op een LCD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

VFRRijder schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:27:
Ik heb het al besteld, maar inderdaad zijn er op het internet weinig ervaringen te lezen. Misschien zitten deze allemaal "verstopt" in het I-TV forum van KPN, OF, er zijn nog maar weinig mensen die van de service gebruik maken.

Ik heb nu Digitenne en sinds I-TV in prijs verlaagd is, vind ik dat een goed alternatief. Bij de Primafoon kan je vaak een demo opstelling zien. Als je dan gaat vergelijken tussen Digitenne en I-TV dan zie je een duidelijk verschil. Maar, als je een LCD of plasma TV hebt, dan blijf je volgens mij toch nog wel compressie zien, maar ja, dat zie ik ook bij UPC digitaal op een LCD.
Meer ervaringen kun je hier lezen: http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewforum.php?f=14 .

Heb sinds gister i-tv en bevalt me bijzonder goed! Ik had eerst digi-tv van Casema en toen ik de kwaliteit van het beeld zag in de Primafoon van i-tv leek me Casema kwalitatief toch beter. Echter i-tv biedt veel meer opties, en nu het in prijs is verlaagd wilde ik per se overstappen. Nu ik het heb aangesloten zie ik echt geen verschil tussen Casema en KPN. Kwaliteitsverschil zat dus tussen de tv's blijkbaar. Verbinding is tot nu toe stabiel: zelfs geen haperingen van een seconde, wat ik wel bij Casema had ongeveer 4 keer per uur.

Ik heb IPB Lite en heb gelijkertijd tv gekeken, opgenomen, gebeld en 100mb bin file gedownload: niks aan de hand! Sta echt versteld haha.
Downloadsnelheid wordt niet beïnvloed, ping evenmin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Cloudje schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 15:31:
...Nu ik het heb aangesloten zie ik echt geen verschil tussen Casema en KPN. Kwaliteitsverschil zat dus tussen de tv's blijkbaar. Verbinding is tot nu toe stabiel: zelfs geen haperingen van een seconde, wat ik wel bij Casema had ongeveer 4 keer per uur.

Ik heb IPB Lite en heb gelijkertijd tv gekeken, opgenomen, gebeld en 100mb bin file gedownload: niks aan de hand! Sta echt versteld haha.
Downloadsnelheid wordt niet beïnvloed, ping evenmin.
Hee, kijk, dat is goed nieuws!! Ik ben heel erg benieuwd, ik ga het vergelijken met UPC digital van m'n ouders, als I-TV gelijkwaardig is dan zullen zij ook moeten overstappen >:).

Hoe lang heb je moeten wachten op de aanlsuiting? Ik heb zaterdag bij Primafoon me aangemeld, en zou binnen een week een welkomstbrief moeten krijgen, maar misschien gaat het anders als je direct in de winkel besteld omdat je dan geen 7-dagen afkoel periode hoeft te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Ik heb het 3 weken geleden besteld en wacht nog steeds. Ik weet niet waarop, want zo moeilijk is het toch niet om iemand aan te sluiten. maar goed het is van kpn en die zijn altijd traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ik heb 7 dagen na (telefonische) bestelling een bevestigingsbrief ontvangen. 21 dagen na bestelling een e-mail ontvangen dat i-tv gereed is en de dag daarop de tuner ontvangen.

Na aansluiting moest ik abo.nummer en pincode invoeren, maar die had ik nog helemaal niet ontvangen. KPN gebeld, 1e-lijns gaf me het abo.nummer maar mocht de pincode niet geven, toen doorverbonden naar 2e-lijns en die hebben me de pincode gegeven. Dus toen kon ik meteen tv kijken. :*)

[ Voor 49% gewijzigd door GoTyce op 09-08-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 21:26
balen, krijg na de postcode check te horen dat iTV niet beschikbaar is op mijn adres.
Heb wel een IPB aansluiting, en volgens bbned is de afstand tot centrale 100 meter :D
Via de check van de TU kan ie de postcode niet vinden (nieuwbouw he).

Iemand enig idee waar de bottleneck kan liggen? Is de wijkcentrale nog niet voorbereid (lijkt me sterk), is het gewoon wachten totdat de postcode tabel wordt geupdate, of is het op wat anders wachten...?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Als het 100 meter is en je woont in een nieuwbouw wijk lijkt het me inderdaad gewoon een postcodetabel die nog niet up-to-date is. Misschien kan je even bij de Primafoon binnenlopen, die kunnen in hun systeem vaak wat meer dan dat je zelf via internet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbijleveld
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 21:26
heb vanochtend al met de KPN heldesk lijn gebeld, ook via die weg was het nog niet mogelijk.
Ze konden alleen ook geen planning afgeven :(

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Hmm, dat is jammer. Als je echt graag I-TV wilt hebben, dan zou je misschien ook tijdelijk Digitenne kunnen nemen (als je binnen het bereik zit). De kwaliteit is duidelijk lager (lees ik overal), maar het abonnement wordt uiteindelijk gratis als je dan I-TV neemt. Ik heb nu twee jaar Digitenne gehad (via KPN) en dat beviel me erg goed, maar omdat I-TV nu zo in prijs verlaagd is wil ik dat nemen en dan heb je meteen betere kwaliteit. Oh ja, ik gebruik een normale old-school CRT breedbeeld, geloof dat Digitenne niet echt goed is als je een grote TFT of plasma hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jkommeren
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 13:54
Een beetje inside info van een goede vriend van mij die bij de Primafoon werkt:

Bandbreedte Mine wordt *binnenkort* verlaagd van 4 naar 2mbit (als ik me niet vergis, wordt iig verlaagd)

Buyers beware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
Zou dit dan ook betekenen dat ik op mijn adres I-TV kan krijgen, ondanks dat ik bijna 4km van de centrale afzit? Of is dit een hopeloze zaak en moet ik hier niet op hopen?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
jkommeren schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:04:

Bandbreedte Mine wordt *binnenkort* verlaagd van 4 naar 2mbit (als ik me niet vergis, wordt iig verlaagd)

Buyers beware!
Hmm lekker is dat. Ik hoop dat het niet waar is want bent gister bij de primafoon geweest om het aan te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Als ze echt naar 2 Mbit gaan dan komt het bijna gelijk aan Digitenne, dus het lijkt me een onwaarschijnlijke zet. OF...ze moeten naar 2 Mbit gaan en overstappen naar MPEG4, ben geen technicus, maar volgens mij is dat een veel betere compressie dan MPEG2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178901

superduper schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 16:31:
Onvoorstelbaar dat ze dit nog steeds niet over ISDN kunnen leveren..
Werkt gewoon over ISDN, heb al meer dan 1 jaar MineTV...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
VFRRijder schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:45:
Als ze echt naar 2 Mbit gaan dan komt het bijna gelijk aan Digitenne, dus het lijkt me een onwaarschijnlijke zet. OF...ze moeten naar 2 Mbit gaan en overstappen naar MPEG4, ben geen technicus, maar volgens mij is dat een veel betere compressie dan MPEG2.
Moeten dan ook niet alle decoders vernieuwd worden? Of kan dat met een firmware upgrade wellicht.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Gugger schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:32:
Moeten dan ook niet alle decoders vernieuwd worden? Of kan dat met een firmware upgrade wellicht.
Geen idee, maar ik heb dit nog nergens anders gelezen, dus wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-06 22:16

Shuriken

Life is all about priorities

Gugger schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:32:
[...]

De huidige Kreatel decoders kunnen al H.264 en VC-1 aan.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:55

Buyers beware!
Houdt dit in dat de afstand tussen de centrale en de aansluiting groter kan zijn? Ik zit nu op 1100 meter en kan geen MINE bestellen :-(. Alvast bedankt voor jullie reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 17:05

Buyers beware!
Soms gaan er ook dingen aan mij voorbij, maar ik werk ook in de primafoon en ik heb hier nog niks over gehoord. Zover ik weet is dit in ieder geval niet via de 'officiele' interne kanalen over gemeld.

Verder lijkt het me ook vrij apart dat het zou gebeuren, ik vind de beeldkwaliteit met 4mbit eigenlijk gewoon redelijk, zeker niet fantastisch. Maar er gebeuren wel vaker aparte dingen... Als het naar 2mbit mpeg2 zou gaan lijkt me dat een zeer slechte zaak. Ik weet eigenlijk niet precies hoe 2mbit mpeg4 zou uitpakken, hoe verhoudt zich dat tot 2mbit mpeg2? Echter moet er dan minimaal een nieuwe software update plaatsvinden en je kunt je afvragen of de huidige tuners uberhaupt daar wel de capaciteit voor hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door Morgoth op 13-08-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-06 22:04
Ik heb sinds vandaag eindelijk mijn mine aangesloten.
Allemaal heel erg mooi en handig en compleets etc etc.
Drie vraagjes:
- Werkt bij jullie tekst ook niet? Als ik op ned1 op de tekst knop druk gebeurd er helemaal niets.
- als ik een programma op opnemen zet, herhaald hij deze dan volgende week weer? Want het niet kunnen opgeven dat het wekelijks moet is vreemd en de sugeestie van de software dat ik programmas uit het verleden kan opnemen wekt een beetje de indruk dat je dus opgeeft dat hij het programma moet opnemen voor altijd of zo.
- Wat is de wenselijke ruimte tussen de box en een ander apperaat dat erop staat? Ik wil mijn Topfield Digitenne recorder erop laten staan, vooral omdat die twee programma's tegelijkertijd kan opnemen. En het bied een mooie fallback als iets niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaoh schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:44:
Ik heb sinds vandaag eindelijk mijn mine aangesloten.
Allemaal heel erg mooi en handig en compleets etc etc.
Drie vraagjes:
- Werkt bij jullie tekst ook niet? Als ik op ned1 op de tekst knop druk gebeurd er helemaal niets.
- als ik een programma op opnemen zet, herhaald hij deze dan volgende week weer? Want het niet kunnen opgeven dat het wekelijks moet is vreemd en de sugeestie van de software dat ik programmas uit het verleden kan opnemen wekt een beetje de indruk dat je dus opgeeft dat hij het programma moet opnemen voor altijd of zo.
- Wat is de wenselijke ruimte tussen de box en een ander apperaat dat erop staat? Ik wil mijn Topfield Digitenne recorder erop laten staan, vooral omdat die twee programma's tegelijkertijd kan opnemen. En het bied een mooie fallback als iets niet werkt ;)
- Teletext: zie handleiding. Je moet de afstandsbediening programmeren op jouw type TV. Daarna om Teletext te gebruiken moet je altijd de afstandsbediening via knop 'MODE' op TV zetten, daarna knop 'TEKST' indrukken.
- Opnemen herhalen werkt (nog) niet.Ook een bepaalde tijd opnemen is (nog) niet aanwezig.
- De Tuner kan heel heet worden, ik zou er niets bovenop zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
Anoniem: 178901 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:29:
[...]

- Teletext: zie handleiding. Je moet de afstandsbediening programmeren op jouw type TV. Daarna om Teletext te gebruiken moet je altijd de afstandsbediening via knop 'MODE' op TV zetten, daarna knop 'TEKST' indrukken.
- Opnemen herhalen werkt (nog) niet.Ook een bepaalde tijd opnemen is (nog) niet aanwezig.
- De Tuner kan heel heet worden, ik zou er niets bovenop zetten.
- Weird dat de normale tv telekest gebruikt moet worden, maar ook wel weer fijn, ik zal het eens proberen.
- Blijft een mega dom gebrek aan deze recorder ;)
- Maar ik ga hem niet op de grond zetten, dus er komt een plank of zo boven als ik hem in de kast wil hebben bijvoorbeeld. Wat is dan de geadviseerde clearance boven het apperaat en die plank, is een paar cm voldoende? Aan de zijkanten heb ik paar cm ruimte en vooruit is natuurlijk de kamer, achterwaarts is de kast gesloten op wat gaten na voor de kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaoh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 01:01:- Maar ik ga hem niet op de grond zetten, dus er komt een plank of zo boven als ik hem in de kast wil hebben bijvoorbeeld. Wat is dan de geadviseerde clearance boven het apperaat en die plank, is een paar cm voldoende? Aan de zijkanten heb ik paar cm ruimte en vooruit is natuurlijk de kamer, achterwaarts is de kast gesloten op wat gaten na voor de kabels.
Zorg dat er voldoende natuurlijke ventilatie is.Enkele cm's erboven en als voorzijde niet afgesloten is door deur, zal het geen problemen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229803

Iemand al enig idee of je via je pc een dvd-tje kunt branden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
Anoniem: 178901 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 10:29:
[...]- Teletext: zie handleiding. Je moet de afstandsbediening programmeren op jouw type TV. Daarna om Teletext te gebruiken moet je altijd de afstandsbediening via knop 'MODE' op TV zetten, daarna knop 'TEKST' indrukken.
Dit is eigenlijk wel onhandig gedaan. Bij de Digitenne tuners zit de teletekst in het apperaat gebouwd, daardoor zijn deze functies dus ook door de afstandsbediening van de tuner te regelen.
Ik gebruik een universele lerende afstandsbediening en heb nu dus een probleem met teletekst. Zodra ik de tekst feature van de tv gebruik moet ik dus uit mijn tuner mode naar de tv mode om een pagina in te voeren terwijl ik verder nergens voor uit die mode moet, is weer lastig uitleggen aan de vrouw ;)

Verder ben ik erg tevreden, het beeld is perfect en geen echte storingen. Mooie features.
Ik heb alleen wel besloten mijn digitenne PVR te gebruiken als "VCR" naast dit systeem ivm het niet wekelijks kunnen instellen van opnamens e.d.

Weet iemand of er ook wel eens echt surround met uitzendingen mee wordt uitgezonden via dit systeem? Bijvoorbeeld bij de films die je huurt hiermee?

Anoniem: 42142

Kaoh schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:45:
Dit is eigenlijk wel onhandig gedaan. Bij de Digitenne tuners zit de teletekst in het apperaat gebouwd, daardoor zijn deze functies dus ook door de afstandsbediening van de tuner te regelen.
Ik gebruik een universele lerende afstandsbediening en heb nu dus een probleem met teletekst. Zodra ik de tekst feature van de tv gebruik moet ik dus uit mijn tuner mode naar de tv mode om een pagina in te voeren terwijl ik verder nergens voor uit die mode moet, is weer lastig uitleggen aan de vrouw ;)
Zit er geen text knopje op de afstandbediening van je TV dan? Dan kun je die toch in je universele afstandsbediening programmeren? Of werkt teletekst niet op de 'ouderwetse' manier en moet je met behulp van de Mine tuner afstandsbediening teletekst opvragen? Ik heb zelf geen I-TV dus kan het niet uitzoeken.

• wingsofgold
  • Niet online
Hoelang duurde bij jullie de levering van i-tv? want ik heb het bijna 4 weken geleden besteld maar nog steeds niks ontvangen. Inmiddels vandaag gebeld en ze gingen er naar kijken, maar goed dat kon dus nog een paar dagen duren voordat ze erachter aan gaan.

• shadowillusions
kheb 2 weken geleden I-TV besteld en heb het gister binnen gekregen. Ik heb heel wat problemen ondervonden met het installeren ervan, foutcodes, internet failures, maar eindelijk werkt nu alles naar behoren, ik moet zeggen er zit een duidelijk beelds-verschil tussen digitenne en I-TV, I-TV is een stuk scherper, alleen heel jammer dat er geen WIFI ingebouwd zit, zou een stuk handiger zijn. Maar mijn ervaring tot nu toe is goed :)

• VFRRijder
Heb je tussendoor nog een brief gekregen of iets dergelijks? Ik heb ook ongeveer 2 weken geleden (a.s. zaterdag) het pakket besteld, maar verder geen informatie gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
Anoniem: 42142 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:10:
[...]

Zit er geen text knopje op de afstandbediening van je TV dan? Dan kun je die toch in je universele afstandsbediening programmeren? Of werkt teletekst niet op de 'ouderwetse' manier en moet je met behulp van de Mine tuner afstandsbediening teletekst opvragen? Ik heb zelf geen I-TV dus kan het niet uitzoeken.
Ja die bestaat wel, maar het gaat om het opvragen van een pagina, bijvoorbeeld 800. Dan moet je dus plots met je TV nummer knopjes het nummer intypen ipv de nummer knopjes van de ontvanger, en als ik die leer als nummer knopjes kan ik natuurlijk de ontvanger zijn nummers niet gebruiken om rechtstreeks naar een zender te gaan ;) Dus van modus wisselen, en dat is onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
Moet het niet eigenlijk mogelijk zijn om I-TV via media player of zo iets te kunnen kijken vanaf een PC? Dat zou nou echt lekker zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
VFRRijder schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:43:
Heb je tussendoor nog een brief gekregen of iets dergelijks? Ik heb ook ongeveer 2 weken geleden (a.s. zaterdag) het pakket besteld, maar verder geen informatie gekregen.
nee heb nooit een brief gehad. het duurt me nu een beetje erg lang 4 weken wachten voor een tv aansluiting is een beetje belachelijk lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Ik heb interesse in KPN interactieve TV, maar hoe werkt het nu precies: heb je perse een KPN of Planet ADSL abo nodig? Of hoef je niet per se KPN klant te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech

Buyers beware!
Naar aanleiding van het bericht op het artikel op de frontpage zou dittoch nog wel eens goed kunnen kloppen. Als ze daadwerkelijk naar een andere compressie overgaan zou dit nu wel eens kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
schaduw schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:40:
Ik heb interesse in KPN interactieve TV, maar hoe werkt het nu precies: heb je perse een KPN of Planet ADSL abo nodig? Of hoef je niet per se KPN klant te zijn?
ja je moest een KPN of Planet ADSL2+ abbonoment hebben, anders gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Wat ik nu meemaak is ook wel erg vreemd zeg. Ik heb 4 weken geleden i-tv besteld. Daarna helemaal niks gehoord, maar ik dacht de levertijd duurt 2-4 weken dus is misschien normaal. Nu bel ik de kpn klantenservice blijkt dat ik i-tv niet eens kan nemen, omdat ik internetplusbellen bij planet heb. Slaat echt helemaal nergens op. 4 weken voor niks gewacht.
Nou dan kan ik weer terug naar UPC. Ik dacht dat UPC slecht was, maar kpn kan er ook wat van zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3065

Nou je bent niet de enige, heb al aan de telefoon gehangen met de klantenservice van Planet en KPN (2 nummers, maar allebei wordt met KPN opgenomen ...) maar kreeg ook de mededeling dat het "tijdelijk niet mogelijk was".

Toen ik ze vroeg hoe lang "tijdelijk" is konden ze me geen antwoord geven ... ze werden nog stiller toen ik meedeelde dat ik zo'n zelfde antwoord per mail al van Planet zo'n 3 maanden geleden had ontvangen. Al met al konden ze me niet verder helpen.

Gisteren nog maar eens een poging gewaagd bij de Primafoon .. ook daar hetzelfde resultaat. Ik werd wel geadviseerd een klacht in te dienen bij KPN en heb dat dus ook gedaan met het gehele verhaal erbij.

Wat ik vooral niet kan begrijpen zijn een 3-tal dingen :
1) Op de Planet site (ik ben abbonnee bij planet) staat duidelijk vermeld (en ik quote even) : "Interactieve TV is bij Planet beschikbaar als uitbreiding op/in combinatie met alle ADSL en InternetPlusBellen abonnementen." --- Niet dus!

2) De postcode check is positief, ik kan de aanvraag doen en wordt doorverwezen naar mijn instellingen pagina bij Planet alwaar ik verder niks kan selecteren --- jammer hoor

3) Waarom kan een geheel nieuwe abbonnee van KPN wel IPB +I-TV aanvragen zonder problemen? --- Worden bestaande abbonnee's op deze manier niet achtergesteld?

Maar goed, we wachten maar geduldig af iets anders verzinnen kan ik even niet en ben benieuwd naar de reactie op mijn klacht van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Anoniem: 3065 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:40:
...

Gisteren nog maar eens een poging gewaagd bij de Primafoon .. ook daar hetzelfde resultaat. Ik werd wel geadviseerd een klacht in te dienen bij KPN en heb dat dus ook gedaan met het gehele verhaal erbij.

...
Ik had precies hetzelfde als jij, maar bij de Primafoon kon ik het wel bestellen. Wat zeiden ze daar dan tegen jou?

Overigens, ik heb het 2 weken gelden besteld, maar naast een automatisch bevestigingsmailtje niets meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Nou je bent niet de enige, heb al aan de telefoon gehangen met de klantenservice van Planet en KPN (2 nummers, maar allebei wordt met KPN opgenomen ...) maar kreeg ook de mededeling dat het "tijdelijk niet mogelijk was".

Toen ik ze vroeg hoe lang "tijdelijk" is konden ze me geen antwoord geven ... ze werden nog stiller toen ik meedeelde dat ik zo'n zelfde antwoord per mail al van Planet zo'n 3 maanden geleden had ontvangen. Al met al konden ze me niet verder helpen.

Wat ik vooral niet kan begrijpen zijn een 3-tal dingen :
1) Op de Planet site (ik ben abbonnee bij planet) staat duidelijk vermeld (en ik quote even) : "Interactieve TV is bij Planet beschikbaar als uitbreiding op/in combinatie met alle ADSL en InternetPlusBellen abonnementen." --- Niet dus!

2) De postcode check is positief, ik kan de aanvraag doen en wordt doorverwezen naar mijn instellingen pagina bij Planet alwaar ik verder niks kan selecteren --- jammer hoor

3) Waarom kan een geheel nieuwe abbonnee van KPN wel IPB +I-TV aanvragen zonder problemen? --- Worden bestaande abbonnee's op deze manier niet achtergesteld?

Maar goed, we wachten maar geduldig af iets anders verzinnen kan ik even niet en ben benieuwd naar de reactie op mijn klacht van KPN
Ja, die drie punten die je aankaart begrijp ik ook totaal niet. De medewerker die ik aan de telefoon had vertelde ook dat ik wel ipb bij kpn kon nemen en dan werkt het wel.. 8)7 Maar toen ik hem vertelde dat mijn contract nog 8 maanden duurt bij planet was hij stil.
Daarna begon hij ook nog over digitenne, maar zelfs dat is niet beschikbaar.

dus ik heb allang m'n geduld verloren en heb meteen digitale tv bij UPC aangevraagd. Niet omdat ik het wil, maar door gebrek aan iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
Ik heb net een apperaat (PVR) via de tweede scart op de tuner aangesloten, dit werkt op zich prima, als de tuner op standby staat geeft hij het beeld van de PVR door en anders gewoon die van de tuner, ik krijg alleen de indruk dat er wat ghosting in het beeld is ontstaan terwijl het wel een stevige scart kabel is enzo. ZIjn daar verder ervaringen mee? Of is dit bij de meeste gewoon goed beeld en moet ik een andere kabel gaan halen of mijn ogen op poetsen?
Ook ben ik wat verast over het feit dat het apperaat constant beeld uit zend, als hij op standby staat (en de PVR staat uit) dan geeft hij die "mooie" screensaver die me beveelt op de aan knop te drukken. Kan dat uit? Mijn tv snapt auto zappen naar scart aansluitingen een stuk beter als er ook werkelijk maar 1 aan staat per keer e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konehead
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:55
wingsofgold schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:05:
Wat ik nu meemaak is ook wel erg vreemd zeg. Ik heb 4 weken geleden i-tv besteld. Daarna helemaal niks gehoord, maar ik dacht de levertijd duurt 2-4 weken dus is misschien normaal. Nu bel ik de kpn klantenservice blijkt dat ik i-tv niet eens kan nemen, omdat ik internetplusbellen bij planet heb. Slaat echt helemaal nergens op. 4 weken voor niks gewacht.
Nou dan kan ik weer terug naar UPC. Ik dacht dat UPC slecht was, maar kpn kan er ook wat van zeg.
Ik heb ook IPB van Planet, ik had via de website van KPN I-TV aangeschaft. Twee weken na min bestelling ging te de telefoon "afstand tussen uw huis en de centrale is te groot" = 1100 meter. Via een technische afdeling van KPn heb ik begrepen dat dit geen probleem zou moeten zijn. Ik krijg nu echt het idee dat er iets is rondom Planet i.c.m. I-TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VFRRijder schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:55:
[...]

Ik had precies hetzelfde als jij, maar bij de Primafoon kon ik het wel bestellen. Wat zeiden ze daar dan tegen jou?

Overigens, ik heb het 2 weken gelden besteld, maar naast een automatisch bevestigingsmailtje niets meer gehoord.
Ze namen niet eens de moeite bij de Primafoon om te controleren. Er werd wel gezegd dat ik Digitenne kon nemen .. schiet ik wat niks mee op, ja ok, 't is digitaal maar de voornaamste reden voor mij is de recorder die bij I-TV zit en alle extra's (waaronder gratis Digitenne).

Wat ik dan nog wel kon doen is een klacht indienen bij de KPN en heb dat ook diezelfde avond nog gedaan. We zijn inmiddels 1 werkdag en 2 dagen in het weekend verder maar nog geen reactie.

Wordt er een beetje moedeloos van want ook op vragen van mij richting Servicedesk van Planet wordt gewoon niet meer gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Anoniem: 3065 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 15:51:
[...]

Ze namen niet eens de moeite bij de Primafoon om te controleren. Er werd wel gezegd dat ik Digitenne kon nemen .. schiet ik wat niks mee op, ja ok, 't is digitaal maar de voornaamste reden voor mij is de recorder die bij I-TV zit en alle extra's (waaronder gratis Digitenne).

Wat ik dan nog wel kon doen is een klacht indienen bij de KPN en heb dat ook diezelfde avond nog gedaan. We zijn inmiddels 1 werkdag en 2 dagen in het weekend verder maar nog geen reactie.

Wordt er een beetje moedeloos van want ook op vragen van mij richting Servicedesk van Planet wordt gewoon niet meer gereageerd.
Na ja, lijkt wel of ze het gewoon niet willen verkopen??? Maar goed, ik wacht wel wat ik te horen krijg, zal me niets verbazen als ik uberhaupt niets meer van de KPN ga vernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dat is apart, want op de Mine-site staat dat Mine alleen te verkrijgen is bij KPN Go IPB, KPN Lite IPB, Planet Economy IPB en Planet Standard IPB. Valt me ook een beetje tegen, werd net gebeld door een medewerkster van KPN, die de aanbieding uitlegde, maar ben niet zo geinteresseerd in downgraden naar Standard (heb nu Planet Comfort IPB). Je zou lijkt me ook juist verwachten dat het bij een hogere bandbreedte wel kan?

Edit: ik zie het inderdaad gewoon op de Planet-website worden aangeboden, lekker tegenstrijdig weer.

[ Voor 6% gewijzigd door Tsunami op 20-08-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-04 18:53
Tsunami schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:40:
[...]

Dat is apart, want op de Mine-site staat dat Mine alleen te verkrijgen is bij KPN Go IPB, KPN Lite IPB, Planet Economy IPB en Planet Standard IPB. Valt me ook een beetje tegen, werd net gebeld door een medewerkster van KPN, die de aanbieding uitlegde, maar ben niet zo geinteresseerd in downgraden naar Standard (heb nu Planet Comfort IPB). Je zou lijkt me ook juist verwachten dat het bij een hogere bandbreedte wel kan?

Edit: ik zie het inderdaad gewoon op de Planet-website worden aangeboden, lekker tegenstrijdig weer.
Juist omgekeerd...
Er wordt extra bandbreedte gereserveerd voor Interactieve TV. Ik meen me te herinneren dat er in dit topic 4MB per stream werd genoemd en dat je er maximaal 2 tegelijk (kijken en opnemen) zou kunnen hebben.

De meeste huidige DSLAM's kunnen maximaal 12Mbit bieden.
Als je internet 4Mbit is, wordt er voor Interactieve TV 8 Mbit bij gedaan en 4+8=12.
Stel dat je internet 8Mbit is, dan zit je boven de max: 8 voor internet, 8 voor i-tv, maakt 16. Als je dan alleen TV kijkt merk je dat niet op het internetten (immers 12 - 4 = 8 en je internetverbinding hoort ook dan 8 te hebben), maar ga je dan ook nog tegelijk opnemen moet ergens bandbreedte worden "weggesnoept" en dat gebeurd dan van je internetverbinding. Dus: 12 - 8 = 4Mbit houd je dan nog over voor je internet ipv de 8.

Daarom wordt Interactieve TV juist bij lagere abonnementen geleverd en niet bij hogere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
Hoe kom ik op het mine forum op de kpn.tv site? Er staat dat je uitgenodigd moet worden per brief, ik heb het nu een week geleden geactiveerd en al twee weken geleden geleverd gekregen.
Maar ze wijzen mijn registratie gewoon af omdat ik niet voldoe aan de eisen voor dat forum :(
Wat trouwens erg onvriendelijk is om dit forum gesloten te houden.
Jammer dat de mensen met Mine daar zitten en veel minder hier :( de vragen blijven zo hangen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joen schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:16:
[...]

Juist omgekeerd...
Er wordt extra bandbreedte gereserveerd voor Interactieve TV. Ik meen me te herinneren dat er in dit topic 4MB per stream werd genoemd en dat je er maximaal 2 tegelijk (kijken en opnemen) zou kunnen hebben.

Als je internet 4Mbit is, wordt er voor Interactieve TV 8 Mbit bij gedaan en 4+8=12.
Stel dat je internet 8Mbit is, dan zit je boven de max: 8 voor internet, 8 voor i-tv, maakt 16. Als je dan alleen TV kijkt merk je dat niet op het internetten (immers 12 - 4 = 8 en je internetverbinding hoort ook dan 8 te hebben), maar ga je dan ook nog tegelijk opnemen moet ergens bandbreedte worden "weggesnoept" en dat gebeurd dan van je internetverbinding. Dus: 12 - 8 = 4Mbit houd je dan nog over voor je internet ipv de 8.

Daarom wordt Interactieve TV juist bij lagere abonnementen geleverd en niet bij hogere.
Als we hiervan uitgaan moet dit voor mijn abbonement geen probleem zijn : Planet IPB Standard - 3 Mbit internet ... hou er dus 9 over voor telefonie en I-TV. Ik mag toch aannemen dat voor het bellen geen 1 Mbit nodig is?

Buiten dat blijft het staan dat er wordt geadverteerd zoals ik gequote heb : "Interactieve TV is bij Planet beschikbaar als uitbreiding op/in combinatie met alle ADSL en InternetPlusBellen abonnementen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
[...]

Juist omgekeerd...

Ok, dat klinkt ook wel weer logisch (lees het nu toevallig ook op de site van Mine, dat je internetsnelheid alleen naar beneden gaat bij gelijktijdig downloaden en TV kijken als je een snel abonnement hebt), maar dan toch weer raar dat de huidige DSLAM's dan maar 12Mbit aan kunnen terwijl ADSL2+ maximaal 20Mbit is. Dan is KPN dus helemaal niet voorbereid op eventueel upgraden (dat zal wel weer teniet gedaan worden als ze naar glasvezel overgaan dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21405

shadowillusions schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:02:
[...]

ja je moest een KPN of Planet ADSL2+ abbonoment hebben, anders gaat het niet.
Toch zeiden ze al vorig jaar nota bene dat het snel ook beschikbaar zou worden voor klanten vanaf andere netwerken. KPN geeft Mine volgens mij weinig prioriteit als ik zo hier een beetje lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgernl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-06 12:08
[...]

Juist omgekeerd...

KPN levert het idd "nog" niet commercieel, maar ik heb een advanced 12Mbit internet abonnement met Interactieve TV.
Werkt prima en stabiel ben erg tevreden tot op heden.
De Experia traint nu in op 16 Mbit.
De maximale snelheid die haalbaar is op mijn lijn is 24 Mbit.
KPN is voornemens over te gaan van Mpeg 2 naar Mpeg 4 dus nog betere kwaliteit met minder bandbreedte. Ik kan downloaden (torrents ed) op de ene machine en internetten en of downloaden op de andere tegelijk, zonder verlies van bandbreedte voor Interactieve TV of telefonie.

• Kaoh
Het zou wel mooi zijn als ze een upgrade traject door zouden lopen zoals destijds bij ADSL, elke paar maanden een paar MB's erbij ;)
Maar ik zou al blij zijn als ze me de 24 mb basis zouden laten gebruiken, 24-2 voor tel-8 voor tv en dan 14 down over houden. Ik woon nog geen 100m bij de centrale vandaan, zou moeten lukken ;)

• Unneoetech
konehead schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:11:
[...]

Ik heb ook IPB van Planet, ik had via de website van KPN I-TV aangeschaft. Twee weken na min bestelling ging te de telefoon "afstand tussen uw huis en de centrale is te groot" = 1100 meter. Via een technische afdeling van KPn heb ik begrepen dat dit geen probleem zou moeten zijn. Ik krijg nu echt het idee dat er iets is rondom Planet i.c.m. I-TV.
Hey hier precies hetzelfde. Twee weken geleden naar de primafoon geweest om te bestellen krijg ik gister een telefoontje van kpn dat de order geannuleerd is omdat ik te ver van de centrale afzit... Wat echter nog vreemder is dat ie zei dat ik over 2 a 3 weken (firmware-update?) gewoon maar opnieuw moest bestellen en dat het dan wel kon... Ik zeg kun je dan niet gewoon dan het pakket versturen maar dat kon niet omdat de order al geannuleerd was :/

• VFRRijder
Unneoetech schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 08:07:
[...]

Hey hier precies hetzelfde. Twee weken geleden naar de primafoon geweest om te bestellen krijg ik gister een telefoontje van kpn dat de order geannuleerd is omdat ik te ver van de centrale afzit... Wat echter nog vreemder is dat ie zei dat ik over 2 a 3 weken (firmware-update?) gewoon maar opnieuw moest bestellen en dat het dan wel kon... Ik zeg kun je dan niet gewoon dan het pakket versturen maar dat kon niet omdat de order al geannuleerd was :/
Hoever zit je van de centrale als je op internet kijkt via http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm, ik zit dan op 820/1080 meter.

Ben je gebeld door een 020 nummer? Ik heb het nu 3 weken geleden ook bij de Primafoon aangevraagd en nog niets gehoord, wel vreemd dat ze dan zeggen dat je het over 3 weken nog maar een keer moet bestellen???

Anoniem: 116026

Helaas, bij mij nog geen Interactieve TV mogelijk. Maar ... ik heb net met KPN gebeld en kreeg te horen dat ze streven naar een dekking van 60% vanaf 3 september aanstaande. Volgens de dame van KPN zou vanaf dat moment in heel Eindhoven, waar ik dus woon, Interactieve TV beschikbaar moeten zijn. Even geduld nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 22:07
Kun je met de set-top box van mine eigenlijk internet op ? In principe zit er immers een browser op en ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld iets als you-tube wel leuk is met IP-TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaoh
joop99 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:42:
Kun je met de set-top box van mine eigenlijk internet op ? In principe zit er immers een browser op en ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld iets als you-tube wel leuk is met IP-TV
Ja ;) maar niet naar pagina's die jij wilt zien.
een aantal features werkt met een smaak van html, zoals de help pagina's maar je kan geen url opgeven.

Vraagje, als je een andere machine op de tweede scart aansluit wordt dit beeld zichtbaar als je de tuner op stand by zet, prachtige oplossing, echter lukt het me niet om dit voor elkaar te krijgen met een composiet naar scart plug, een scart-in versie. Heeft hij extra bedrading nodig om "door" te hebben dat er iets op aangesloten zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
VFRRijder schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

Hoever zit je van de centrale als je op internet kijkt via http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm, ik zit dan op 820/1080 meter.

Ben je gebeld door een 020 nummer? Ik heb het nu 3 weken geleden ook bij de Primafoon aangevraagd en nog niets gehoord, wel vreemd dat ze dan zeggen dat je het over 3 weken nog maar een keer moet bestellen???
Nummer was onbekend dus geen idee. Via die site kan ie niet de exacte afstand weergeven maar wel de centrale waarbij ik zit en naar schatting is dat nog geen kilometer... Het lijkt mij dus eerlijk gezegt sterk dat het aan de afstand ligt.
Ik vind het inderdaad gewoon vaag/dom dat ze niet gewoon dat pakket over 3 weken opsturen ipv. mijn order te annuleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Unneoetech schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:37:
[...]

Nummer was onbekend dus geen idee. Via die site kan ie niet de exacte afstand weergeven maar wel de centrale waarbij ik zit en naar schatting is dat nog geen kilometer... Het lijkt mij dus eerlijk gezegt sterk dat het aan de afstand ligt.
Ik vind het inderdaad gewoon vaag/dom dat ze niet gewoon dat pakket over 3 weken opsturen ipv. mijn order te annuleren...
OK. Na, ik ben niet gebeld maar denk dus dat ze mijn order ook geannuleerd hebben. Ik wacht dan wel even tot eind september totdat ik weer een poging ga wagen (als ik dat dan nog wil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Na mijn waardeloos avontuur met kpn en i-tv heb ik toch maar voor de concurrent UPC gekozen en wat een wereld van verschil qua service zeg. Telefonisch veel vriendelijker en ik heb het bestelde pakketje binnen 5 dagen in huis en alles werkt nog perfect ook. (ok, misschien per maand duurder, maar de startkosten van kpn zijn wel een stuk hoger en bij UPC krijg je tenminste BBC. En vier weken levertijd!! wat is dat voor onzin bij kpn).
Echt screw kpn als ze niet normaal met hun klanten om kunnen gaan. Ik kan nog leven met die lange levertijd, die slechte klantenservice via de telefoon, de hogere startkosten (100 euro settopbox, verzendkosten 8 euro, aansluiting 30 euro), maar een bestelling niet plaatsen omdat het schijnbaar niet op mijn adres aansluitbaar is en vervolgens hier niks over melden is gewoon onacceptabel.

kpn heeft geluk dat dat ipb nu normaal bij me werkt, want anders was ik daarmee ook overgestapt naar UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
VFRRijder schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 15:13:
[...]

OK. Na, ik ben niet gebeld maar denk dus dat ze mijn order ook geannuleerd hebben. Ik wacht dan wel even tot eind september totdat ik weer een poging ga wagen (als ik dat dan nog wil).
Ik ben vandaag bij de primafoon geweest en heb weer opnieuw besteld. Daar vonden ze het ook raar hoe het gegaan is maar gaven wel aan dat gewoon het pakket 3 weken later opsturen oid. organisatorisch niet mogelijk is.
Ik ben benieuwd en wacht af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Unneoetech schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:13:
[...]

Ik ben vandaag bij de primafoon geweest en heb weer opnieuw besteld. Daar vonden ze het ook raar hoe het gegaan is maar gaven wel aan dat gewoon het pakket 3 weken later opsturen oid. organisatorisch niet mogelijk is.
Ik ben benieuwd en wacht af!
En gaven ze nog aan hoelang het nu zou gaan duren? En hou ons a.u.b. op de hoogte over informatie die je krijgt (zoals de aanmeldingsbrief die ik ook nooit gehad heb).
wingsofgold schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:13:
Na mijn waardeloos avontuur met kpn en i-tv heb ik toch maar voor de concurrent UPC gekozen en wat een wereld van verschil qua service zeg..........
Is misschien zo, maar ik weiger UPC te nemen. Heb nu Digitenne (nu zo'n 2 jaar) en dat bevalt me goed, juist door de prijsverlaging ben ik geinteresseerd in I-TV omdat de kwaliteit beter is dan Digitenne.

[ Voor 30% gewijzigd door VFRRijder op 27-08-2007 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
21-08:
Upc al voor de 7625356252865e keer storing, ben het zat !

22-8
Kpn mine I-TV aangevraagd, 4 dagen later de bevesiging al in huis, nu nog even wachten tot alles rond / binnen is.
Al 4 jaar geen Upc Internet meer gelukkig, en EINDELIJK ook van de Tv af.. zouden we nu eens een film af kunnen zien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jversteeg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-04-2022
VFRRijder schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:11:
Is misschien zo, maar ik weiger UPC te nemen. Heb nu Digitenne (nu zo'n 2 jaar) en dat bevalt me goed, juist door de prijsverlaging ben ik geinteresseerd in I-TV omdat de kwaliteit beter is dan Digitenne.
Ik had een mail gestuurd naar KPN met de vraag hoe de kwaliteit van I-TV is ten opzichte van mijn huidige digitenne. Volgens hen is de beeldkwaliteit gelijk. Hooguit is je ontvangst beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
jversteeg schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:30:
[...]
Ik had een mail gestuurd naar KPN met de vraag hoe de kwaliteit van I-TV is ten opzichte van mijn huidige digitenne. Volgens hen is de beeldkwaliteit gelijk. Hooguit is je ontvangst beter?
Hmm, lijkt me eigenlijk niet. Misschien dat het op de publieke zenders gelijk is, maar kan me niet voorstellen dat bijvoorbeeld SBS6 gelijke kwaliteit heeft, daar zie je bij mij heus wel eens wat compressie blokjes (nee....dus geen storingsblokjes, want ik heb beide meters op 100% staan...super goede ontvangst).
har0 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 01:03:
21-08:
Upc al voor de 7625356252865e keer storing, ben het zat !

22-8
Kpn mine I-TV aangevraagd, 4 dagen later de bevesiging al in huis, nu nog even wachten tot alles rond / binnen is.
Al 4 jaar geen Upc Internet meer gelukkig, en EINDELIJK ook van de Tv af.. zouden we nu eens een film af kunnen zien ??
Kijk, bij jou lijkt het goed en snel te gaan :).

[ Voor 27% gewijzigd door VFRRijder op 28-08-2007 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
VFRRijder schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:11:
[...]

En gaven ze nog aan hoelang het nu zou gaan duren? En hou ons a.u.b. op de hoogte over informatie die je krijgt (zoals de aanmeldingsbrief die ik ook nooit gehad heb).
Nouja de standaard 3 tot 4 weken weer he. Ik had meteen toen ik thuiskwam al de automatische gegenereerde mail van dat wat ik bestelt had:
Soort ADSL: Planet InternetPlusBellen Standard
Gewenste verbinding: Interactieve TV

Ik ben zelf ook wel benieuwd naar wanneer ik de aanmeldingsbrief krijg.
Opvallend was dat ik als kpn klant vandaag de Veronicagids kreeg waarin een artikel staat dat gaat over de voordelen van Mine/I-tv. Het reclame offensief begint dus te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Niet online

GoTyce

B S U R

jversteeg schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:30:
[...]

Zie:
Cloudje schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 09:28:
[...]

en
Icelus schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 12:47:
[...]
en
http://www.ipbforum.nl/experiaboxforum/viewtopic.php?t=2361

[ Voor 39% gewijzigd door GoTyce op 28-08-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Unneoetech schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:15:
[...]

Nouja de standaard 3 tot 4 weken weer he. Ik had meteen toen ik thuiskwam al de automatische gegenereerde mail van dat wat ik bestelt had:
Soort ADSL: Planet InternetPlusBellen Standard
Gewenste verbinding: Interactieve TV
Nou, ik zal morgen eens een belletje plegen, kijken wat ze te melden hebben waarom ik niets meer van m'n order gehoord heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jversteeg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-04-2022
Ok, echt sneu dat ze bij KPN niet eens fatsoenlijk juiste informatie kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou na een week of 2 wachten op antwoord op mijn klacht bij KPN heb ik antwoord ontvangen ... alleen jammer dat ik het antwoord al wist en er niet werd ingegaan op mijn opmerkingen en andere vragen. Hier even het complete verhaal :
Geachte heer De Jong,

Naar aanleiding van uw vraag over de beschikbaarheid van Interactieve TV kunnen wij u als volgt informeren:

Het is op dit moment tijdelijk niet mogelijk om Interactieve TV te bestellen als u telefonie of internet (ADSL) van een andere aanbieder dan KPN heeft. Om een optimale dienstverlening te kunnen garanderen is hiertoe besloten.

Vriendelijk adviseren wij u om voor meer informatie en updates onze site http://www.kpn.com/kpn/show/id=1600161 regelmatig te bezoeken.

Onze excuses voor enig ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ilse Paridaans
KPN

Original Message Follows:
------------------------

De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:

Vraag:
Ik ben al reeds een aantal jaren abbonnee van Planet Internet en heb het IPB Standard abonnement.

Sinds de introductie van Mine ben ik hierin zeer geintreseerd en was dus verheugd een paar maanden geleden te zien dat het beschikbaar zou komen, maar helaas door wat technische problemen was het voor Planet/KPN tijdelijk niet mogelijk.

Ik heb nog geprobeerd te vragen wat 'tijdelijk' is, maar krijg helaas geen antwoord, zowel per e-mail als telefonisch is niemand in staat te zeggen hoe lang dit is.

Een week of 2 geleden zijn een aantal webpagina's vernieuwd (bij zowel Planet als KPN) waarin weer wordt gezegd dat de combinatie IPB en Mine mogelijk is! Ik heb dus wederom contact gehad met de klantenservice van Planet en KPN en ben zelfs naar de Primafoon gereden .. met opnieuw hetzelfde resultaat : tijdelijk niet mogelijk (we zijn nu 3 maanden verder ten opzichte van de eerste poging).

Vreemde wat mij ook opviel is dat een geheel nieuwe abbonnee WEL alles kan aanvragen (IPB + Mine) maar een bestaande klant kan zijn abbonnement blijkbaar niet uitbreiden.

Mijn klacht komt dus hierop neer : Ondanks de verschillende vermeldingen op de websites van zowel KPN als Planet is het niet mogelijk mijn Planet abbonnement uit te breiden met Mine. Hoe is dit mogelijk? En ook hoe is het mogelijk dat een nieuwe abbonnee wel de combinatie die ik graag zou willen wel kan aanvragen maar ik, als bestaande abbonne niet?

En als laatste : 'tijdelijk' schijnt nogal een vage omschrijving te zijn. Aan wat voor een tijdsbestek moet ik denken bij 'tijdelijk'? Uren, dagen, weken, maanden, jaren?

PS. nog de toevoeging dat de postcodecheck een positief resultaat opleverd mbt het aanvragen van Mine.
Heb nog geen moeite gedaan te reageren, eerst even tot 100 tellen om weer bij zinnen te komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Anoniem: 3065 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:24:
Nou na een week of 2 wachten op antwoord op mijn klacht bij KPN heb ik antwoord ontvangen ... alleen jammer dat ik het antwoord al wist en er niet werd ingegaan op mijn opmerkingen en andere vragen. Hier even het complete verhaal :

[...]

Heb nog geen moeite gedaan te reageren, eerst even tot 100 tellen om weer bij zinnen te komen :'(
Uhh, lekker handig weer. Je kan het niet bestellen met een andere aanbieder dan KPN.....maar Planet is toch gewoon KPN??? En waarom kan je het dan wel selecteren bij het aanmelden en wordt dit goedgekeurd.

Overigens is mijn order ook geannuleerd...lekker handig...wacht nu wel even een tijd totdat KPN duidelijk maakt wat ze nou willen met I-TV want het lijkt wel of ze het niet willen verkopen.

Anoniem: 159816

Modbreak:Als iemand zich geroepen vind een mooie openingspost te maken voor deeltje 2: ga je gang. Dan kunnen we deze dichtgooien

VFRRijder schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:58:
[...]

Uhh, lekker handig weer. Je kan het niet bestellen met een andere aanbieder dan KPN.....maar Planet is toch gewoon KPN??? En waarom kan je het dan wel selecteren bij het aanmelden en wordt dit goedgekeurd.

Overigens is mijn order ook geannuleerd...lekker handig...wacht nu wel even een tijd totdat KPN duidelijk maakt wat ze nou willen met I-TV want het lijkt wel of ze het niet willen verkopen.
Nou, heb me gisteren toch nog weten te hervinden en een iets minder vriendelijk mailtje terug gestuurd en waarempel .. het is toch mogelijk! Vanavond maar eens even naar de Primafoon hobbelen met dit antwoord op papier en kijken wat ze kunnen doen.
Uiteraard gelijk gekeken of ik via de "Mijn instellingen" van Planet de aanvraag in gang kon zetten maar zonder succes, vandaar de Primafoon.

Hieronder nog even de reply en het antwoord daarop (sorry als 't te lang is) :
Geachte heer De Jong,

Naar aanleiding van uw vraag over het aanvragen van Interactieve TV in combinatie met een Planet InternetPlusBellen-aansluiting kunnen wij u als volgt informeren:

Uit controle van uw gegevens is gebleken dat Interactieve TV op uw adres beschikbaar is.

Vanwege het verbeteren van onze service was het tijdelijk niet mogelijk om Interactieve TV in combinatie met Planet InternetPlusBellen aan te vragen. Deze beperking is opgeheven. Klanten met Planet InternetPlusBellen kunnen nu weer Interactieve TV aanvragen.

Op dit moment is Interactieve TV beschikbaar in combinatie met ADSL van KPN en Planet Internet en in combinatie met InternetPlusBellen van KPN en Planet Internet.

Indien u beschikt over ADSL van een andere Internet Service Provider dan kunt u Interactieve TV aanvragen in combinatie met een van de bovengenoemde abonnementen. U dient zelf te zorgen voor de opzegging van uw huidige abonnement(en).

Indien u Interactieve TV wilt aanvragen in combinatie met Direct ADSL of InternetPlusBellen van KPN dan kunt u online een bestelling plaatsen via onze site:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=1788545/

Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groet,

KPN

Original Message Follows:
------------------------
Geachte,

ik mag toch aannemen dat er serieus naar mijn klacht cq. verhaal is gekeken want ik krijg nu het idee dat er een standaard antwoord is verzonden aangezien er niet wordt ingegaan op een aantal punten.

Ik kan er mee leven dat het tijdelijk niet mogelijk is, dat heb ik al via de support desk en in de primafoon winkel te horen gekregen, daarom ook mijn vraag hoe lang is tijdelijk?
Tevens nogmaals de opmerking dat ik dit antwoord al een paar maanden te horen krijg.

Vreemde zaak vind ik ook dat je dus als 100% KPN klant wordt voorgetrokken terwijl bij mijn weten Planet gewoon een dochter onderneming van KPN is, immers wanneer ik de support desk bel van Planet wordt de telefoon opgenomen met "Goedemorgen, met KPN support desk ...". Maar goed dat zal wel marketing of iets dergelijks zijn.

En nogmaals blijft het feit staan dat Planet adverteerd met "Interactieve TV is bij Planet beschikbaar als uitbreiding op/in combinatie met alle ADSL <http://producten.planet.nl/web/show/id=43937/dbid=38/typeofpage=43650> en InternetPlusBellen abonnementen." op de volgende pagina : http://producten.planet.n...dbid=157/typeofpage=43651
Maar goed, ik zal het ditmaal simpel houden en zou graag antwoord willen op deze vraag en als het mogelijk is uitleg op bovenstaande punten : Hoe lang is "tijdelijk niet mogelijk"?
Met vriendelijke groet,
Patrick de Jong

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Kleine update:

Sorry voor de mensen waarbij het niet lukt / gaat of verkeerd gaat :(

Sinds 16:51 staat er in het modem: 12301 kbps (downstream) / 517 kbps (upstream)
Dus we lopen door, nou pakket nog .. voorlopig zitten we nu op 14 dagen precies :)

En ja.. beetje blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Ja, een mooie openingspost voor het nieuwe topic zie ik ook wel zitten. 8)

Ik heb deze topic eens (vluchtig) doorgenomen op zoek naar informatie, maar de meeste info die ik gevonden heb ik mogelijk al gedateerd of de linkjes zijn inmiddels dood.

Ik ben benieuwd:
- welk kastje precies geleverd wordt en welke specs dat kastje heeft.

- hoe de kwaliteit staat tot de kwaliteit van UPC dtv (welke ik momenteel afneem)

- welke zenders in het pakket zitten, maar wat ik daarvan al gevonden heb lijkt het erop dat het zender aanbod redelijk overeenkomt met het extra-channel pakket van upc. Genoeg zender dus...

- of de tv-gids voor opname wat beter werkt dan die van UPC, met upc heb ik dikwijls dat er het begin of het eind van een opgenomen programma ontbreekt. Ook al zet ik de tijd op 5 minuten vooraf en achteraf. 10 minuten vind ik weer van de zotte en je forward je helemaal gek voordat het opgenomen programma dan uiteindelijk begint. En het vooruit spoelen van de upc dvr is echt bagger!!! Duurt lang, hapert en duurt lang... (oh dat het lang duurt had ik al gezegd he? :P )

- verder wat de algemene ervaringen zijn van de mensen die KPN tv al afnemen, maar voor zover ik dat heb gelezen is dat opzich wel OK, behalve dat wat leverings/aanvraag problemen...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-06 22:40
Je moet voor het geheel uiteraard een Planet, HetNet of KPN abo hebben.

Wat betreft zenders.
Grootste gemis is de BBC1-4 (wel Prime,World) maar dit is algemeen bekend (kan KPN niks aan veranderen BBC sluit geen deals meer af)
Tevens geen 13thStreet/SCIFI en CNBC (Late night shows)

Het basispakket is a 9,95 netjes in prijs.
Het plus pakket is voor 9,95 te prijzig naar mijn idee en maakt de switch voor mij niet interessant.
Overigens heb ik ook geen Internet (meer) van KPN wat aansluiting dus ook niet mogelijk maakt.

Tevens liggen de streams van NED 1,2,3 en RTL 4,5,7,8 hoger dan via Mine omdat de kabelaars UPC en Casema direct via Mediagateway aftappen en niet via schotel e.d.
Ejorne schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:38:
- welke zenders in het pakket zitten, maar wat ik daarvan al gevonden heb lijkt het erop dat het zender aanbod redelijk overeenkomt met het extra-channel pakket van upc. Genoeg zender dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

funrider schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:33:
Je moet voor het geheel uiteraard een Planet, HetNet of KPN abo hebben.

Wat betreft zenders.
Grootste gemis is de BBC1-4 (wel Prime,World) maar dit is algemeen bekend (kan KPN niks aan veranderen BBC sluit geen deals meer af)
Tevens geen 13thStreet/SCIFI en CNBC (Late night shows)

Het basispakket is a 9,95 netjes in prijs.
Het plus pakket is voor 9,95 te prijzig naar mijn idee en maakt de switch voor mij niet interessant.
Overigens heb ik ook geen Internet (meer) van KPN wat aansluiting dus ook niet mogelijk maakt.

Tevens liggen de streams van NED 1,2,3 en RTL 4,5,7,8 hoger dan via Mine omdat de kabelaars UPC en Casema direct via Mediagateway aftappen en niet via schotel e.d.

[...]
Okay, bedankt voor de info. Ik had begrepen dat die thema zenders bij het basispakket in zaten en zodoende redelijk overeen kwam met de extra channel pakket van upc. Echter met de themazenders erbij ben je net zo duur uit als het upc pakket... Geen rede tot overstappen inderdaad...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
har0 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:06:
Kleine update:

Sorry voor de mensen waarbij het niet lukt / gaat of verkeerd gaat :(

Sinds 16:51 staat er in het modem: 12301 kbps (downstream) / 517 kbps (upstream)
Dus we lopen door, nou pakket nog .. voorlopig zitten we nu op 14 dagen precies :)

En ja.. beetje blij :)
Kijk, dat is positief, hou ons op de hoogte!
Anoniem: 3065 schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:04:
[...]

Nou, heb me gisteren toch nog weten te hervinden en een iets minder vriendelijk mailtje terug gestuurd en waarempel .. het is toch mogelijk! Vanavond maar eens even naar de Primafoon hobbelen met dit antwoord op papier en kijken wat ze kunnen doen.
Uiteraard gelijk gekeken of ik via de "Mijn instellingen" van Planet de aanvraag in gang kon zetten maar zonder succes, vandaar de Primafoon.
Nog bij de Primafoon geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, helaas nog geen tijd gehad, wellicht dit weekend anders de komende week .. ben nu zo lang al aan 't wachten dat een paar dagen extra er ook nog wel bij kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nou nou, vandaag toch maar even langs de Primafoon gereden en weer verhaal uitgelegd en uiteraard even m'n mail laten zien waarin stond dat ITV mogelijk moet zijn.

Afijn, lang verhaal kort te houden : de aanvraag is met succes ingestuurd! _/-\o_
Nu nog een paar weken wachten en hopen dat alles goed gaat.

De medewerkster vertelde me wel dat ze juist de afgelopen week instructies/trainig hebben gehad in de verkoop van ITV en dat vanaf 3 september (waar heb ik dat eerder gehoord) de 'echte' verkoop zou starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Anoniem: 3065 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 13:18:
Nou nou nou, vandaag toch maar even langs de Primafoon gereden en weer verhaal uitgelegd en uiteraard even m'n mail laten zien waarin stond dat ITV mogelijk moet zijn.

Afijn, lang verhaal kort te houden : de aanvraag is met succes ingestuurd! _/-\o_
Nu nog een paar weken wachten en hopen dat alles goed gaat.

De medewerkster vertelde me wel dat ze juist de afgelopen week instructies/trainig hebben gehad in de verkoop van ITV en dat vanaf 3 september (waar heb ik dat eerder gehoord) de 'echte' verkoop zou starten.
Netjes....nu maar kijken of je binnen een week die welkomstbrief krijgt.....ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.