[iPod] Het algemene vraagbaak topic*

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-08-2023

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.peddro.com/GoT/iPod.jpg

Waarom?

Omdat er heel veel (misschien wel te veel) topics worden aangemaakt met vrijwel hetzelfde probleem, ook deze worden vaak dicht gegooid... Maar omdat veel mensen toch met een (klein) probleem zitten maar wat eigenlijk te klein is om een volledige topic aan te openen kan dat nu hier!

Veel voorkomende vragen

Mijn iPod reageert niet!: - Wat meestal wel wil helpen is de menu en selecteer knop voor 5 seconden inhouden, hierdoor wordt de iPod gereset (hier door blijft alle data aanwezig op de iPod ongeschonden, dit geld niet voor de iPod Shuffle :) )

Herkenning van iPod in iTunes werkt niet (windows): Lees hier... of hier

Na 24 uur zijn mijn instellingen weg!: Lees hier

iPod wordt niet herkend: Lees dat hier

Batterij laad niet meer op: Hierzo

iPod werkt niet op USB1 (photo): Hier dus

Clickwheel functioneert niet (goed): Lees...

iPod wordt heet en reageert niet meer: Klik!

iPod 1ste Gen reageert niet meer: hier

iPod mini barst in scherm: hierzo

Een hartaanval van het doodgaan van je iPod: Hier dus

Batterijen!

Sommigen zijn er super happy mee, sommigen klagen er over...
Er zijn volledige site's aan de batterij van de iPod gewijd, is er iets mis met je batterij kijk hier even:
http://ipodbatteryfaq.com/
Staat bijzonder veel informatie op waar je wat aan hebt...

Schade

Schade die je zelf maakt kunnen wij natuurlijk ook niets aan doen, als je schade hebt door eigen schuld heb je hoogstwaarschijnlijk ook geen garantie meer.

iTunes

Ook voor iTunes gerelateerde kun je hier vragen stellen, ik kon niet zoveel iTunes "veel gestelde vragen" vinden, wat ik heb gevonden staat bovenin al in de links, problemen met connectie iPod + PC/Mac.

(Lopende) topic's over iPod('s)

- iPod Nano
- iPod (Photo)
- iPod Mini
- iPod Shuffle

Handige links

De al eerder genoemde iPod Batterij FAQ

Apple zelf :)

iLounge

[ Voor 10% gewijzigd door leon1e op 20-09-2005 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Onder voorbehoud blijft dit topic nog even open, ik zal nog even peilen hoe de andere crewleden hierover denken. Wel zonde dat de eerste 3 reactie's alweer half offtopic gingen, dit is dus duidelijk niet de bedoeling.

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 08:53

The_DoubleU

Tweaker in München

Leon1e, laat alsjeblieft dit topic open. Dit is een goede verzamel plek voor alle iPod problemen. Maak het een sticky of verander de tittel zodat mensen kunnen zien dat dit een FAQ is.
Alle andere nutteloze iPod topics kunnen dan dicht.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
In overleg met de rest hebben we er toch voor gekozen dit topic te sluiten. Het is nogal makkelijk om in dit topic maar even je vraag neer te gooien, als mensen echt moeten nadenken over een topic start dan zal zullen ze veel meer info geven. De linkjes zoals in de startpost gaan we wel opnemen in de faq.

Dit topic is gesloten.