[ïPod] Probleem met Click Wheel

Pagina: 1
Acties:

• ETHaaz
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb nu al een aantal maanden een iPod Photo. Deze doet het prima, alleen werkt het clickwheel af en toe niet goed. Als ik dan m'n duim erover beweeg reageert de iPod niet of nauwelijks. Vrij irritant dus. Ik moet dan veel meer druk zetten om er toch nog wat beweging in te krijgen.

Ik heb even gekeken en gezocht op de site van apple, maar ik heb niks over dit probleem kunnen vinden. Ook zag ik geen emailaddress staan waarnaar ik dit probleem zou kunnen mailen en bellen gaat geloof ik niet omdat ik na 90 dagen geen recht meer heb op telefonische ondersteuning :(

Nu vraag ik me af of ik zelf iets aan dit probleem kan doen of dat ik de iPod moet opsturen naar apple, waarbij ik me dan afvraag of ze er ook daadwerkelijk iets aan gaan doen aangezien het merendeel van de tijd het clickwheel wel goed werkt.

Vast bedankt.

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik heb dit probleem ook gehad, en had hem dus teruggestuurd.
Een week later krijg ik ups aan de deur, ik kijk op de site, staat er: original product returned.
Probleem bleef dus. Dan ben ik naar een apple centre geweest(in Leuven, goede service!) en hebben ze hem daar uitvoerig getest, en dus ook stuk bevonden. Hij is sinds vandaag weer onderweg naar apple, met een melding erbij dat hij getest is daar, en dat ze daar zeiden dat ik hem moest opsturen.
Ik verwacht nu dus binnen een weekje ofzo mijn iPod terug, hopelijk hersteld!
(dit is btw een iPod 4Th gen)

• ETHaaz
  • Niet online
Goed idee inderdaad om 'm bij een Applecenter te laten testen. Ik had al zo'n vermoeden dat ze 'm anders, zoals bij jou gebeurde, gewoon terugsturen.

Ik zal binnekort er dan maar eens eentje bezoeken.

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 21:31
Heb je het wiel ook al is goed schoongemaakt?? Ik heb hier nl ook wel is last van maar als ik het wiel dan goed schoonmaak is het meestal wel weer voorbij.

Als het toch iets anders is dan zou ik toch maar een keer naar een apple winkel ja. succes ermee iig!

Macbook Pro, 640 WD extern

• ETHaaz
  • Niet online
Het wiel lijkt me nou niet bepaald vies.. maar, hoe heb je 't schoongemaakt? gewoon vochtige doek?