ok ik heb een ipod met dock connector. ik wou hem updaten met ipod updater dat doet hij.. dan moet je hem als gewoonlijk in het stopcontact steken.. maar toen kreeg ik een mapje met uitroepteken en update hij de firmware niet ik sluit hem terug aan op de pc om hem te herstellen dit doet hij niet en blijft het mapje met uitroepteken weergeven heb hem al enkele malen proberen te herstellen met ipod herstellen tot vandaag.
ik steek hem in de dock maar windows detecteert hem nietmeer en zegt dat het onbekende hardware is
ik installeer de software van de ipod cd die ik erbij geleverd kreeg maar zonder succes..
eenig idee hoe ik hem weer door windows kan doen detecteren? heb al een herstelpunt gedaan naar voor ik het geinstaleerd had maar dat helpt blijkbaar ook niet. en op de ipod krijg ik nu nog alleen het mapje met uitroepteken.
ik steek hem in de dock maar windows detecteert hem nietmeer en zegt dat het onbekende hardware is
eenig idee hoe ik hem weer door windows kan doen detecteren? heb al een herstelpunt gedaan naar voor ik het geinstaleerd had maar dat helpt blijkbaar ook niet. en op de ipod krijg ik nu nog alleen het mapje met uitroepteken.