SWEEK Ik denk hoe minder modegevoelig/techniekgevoelig hoe beter het vaak met producten gesteld is. De concurrentie bij mobieltjes is natuurlijk moordend, in die business moet je er wel aan mee doen. Ik heb zelf geen mobiel, ik ben er verder niet zo in thuis.
Als de consument ECHT producten gaan eisen die langer mee gaan, dan zou er wat kunnen veranderen. Maar fabrikanten willen dat niet en zorgen er ook voor dat de zieltjes na een aankoop weer snel verleid worden tot het kopen van een nieuw iets.
Exiron Zoals je zegt, domme kortzichtigheid. Ben blij te horen dat er meer mensen zijn die het ook niks vinden. Ik denk dat heel veel mensen het niks zouden vinden, als ze de kans zouden krijgen. Maar het enigste wat je ziet is KOPUH KOPUH KOPUH.
Man ik heb hier een pioneer verterker staan, van 25 jaar oud, ouder dan ik, NIKS mis mee.
Die sparcstation 5 dus, 10 jaar oud, is niet snel meer, maar werkt nog steeds, je zou er prima op kunnen textverwerken, ik ben al helemaal verliefd op dat ding gewoon omdat er zo goed over nagedacht is, en hij gaat langer mee dan moeder theresa. (en wat er kapot kan is heel simpel te vervangen)
Weet je wat, als ik afgestudeerd ben dan zorgen jullie dat ik een baan bij apple krijg en dan zorg ik er voor dat je IPOD nog werkt als jij al onder de grond licht.
[
Voor 9% gewijzigd door
maratropa op 15-04-2004 11:57
]