Ik zit hier met een heel erg vaag iPod batterij probleempje...
Mijn batterij geeft leeg aan zo dus: [ ] (dit is dan vol
: [||||] voor de duidelijkheid)
Doe ik mn iPod in de USB 2.0 (ja, wel high-powered...) geeft hij direct dit aan: (bliksemschicht)[||||] (dus dat hij al helemaal is opgeladen...
Haal ik mn iPod uit de USB geeft hij weer leeg aan...
Alles werkt gewoon nog wel, iTunes pakt alles wel, kan alles wel zien en overzetten en deleten, als ik hem dan (na veilig verwijderen, via iTunes) eraf haal, staat alles er ook wel goed op... Podcasts zijn goed geupdate... en de batterij geeft weer leeg aan...
Wat ik al gedaan heb:
- iPod gereset = no go
- iPod firmware herstellen = no go
- Op 3 verschillende (windhoos) PC's met high-powered USB 2.0 aangesloten = no go
Ik ben nu bezig met het compleet leeg laten lopen van m'n iPod, en dat is net gelukt...
dit is wat ik nu zie:

Voor de duidelijkheid, het is een non-bewegend plaatje, plaatje staat dus gewoon stil...
Klopt dit, of wat moet ik doen? (de iPod is net 3 dagen oud...)
Mijn batterij geeft leeg aan zo dus: [ ] (dit is dan vol
Doe ik mn iPod in de USB 2.0 (ja, wel high-powered...) geeft hij direct dit aan: (bliksemschicht)[||||] (dus dat hij al helemaal is opgeladen...
Haal ik mn iPod uit de USB geeft hij weer leeg aan...
Alles werkt gewoon nog wel, iTunes pakt alles wel, kan alles wel zien en overzetten en deleten, als ik hem dan (na veilig verwijderen, via iTunes) eraf haal, staat alles er ook wel goed op... Podcasts zijn goed geupdate... en de batterij geeft weer leeg aan...
Wat ik al gedaan heb:
- iPod gereset = no go
- iPod firmware herstellen = no go
- Op 3 verschillende (windhoos) PC's met high-powered USB 2.0 aangesloten = no go
Ik ben nu bezig met het compleet leeg laten lopen van m'n iPod, en dat is net gelukt...
dit is wat ik nu zie:
Voor de duidelijkheid, het is een non-bewegend plaatje, plaatje staat dus gewoon stil...
Klopt dit, of wat moet ik doen? (de iPod is net 3 dagen oud...)
[ Voor 4% gewijzigd door peddro op 27-08-2005 13:30 ]