[Pc] Call of Duty 2- Deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.239 views sinds 30-01-2008

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 08:27

SgtStrider

Fractal Switchover!

Ik heb hde demo ook gespeeld, volgende conclusies:
  • Graphics goed verbeterd, echter alle gebouwen etc. nog steeds een hoekige bende
  • Het hele spel is weer een script
  • Niet veel vernieuwends
  • AI is bagger
Buiten dit zullen er nog wel 100 andere dingen zijn, maar ik ga het spel zeker niet kopen. Het is teveel van een herhaling. Verbeterpunten ga ik niet noemen, die zijn al tig keer voorgekomen...

Better luck next time :)

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
grrr.. zit de hele avond te prutsen omdat die demo tijdens het downloaden ermee ophield, bleek mijn firmware niet up to date..
hij loopt nu wel met 300 kb/s binnen :P

Anoniem: 102419

Ik heb 'm vanavond ook even gespeeld [de demo] en ik ben eigenlijk wel tevreden..ik had gelijk dat cod gevoel weer te pakken wat ik ook had toen ik deel 1 speelde dus dat zit sowieso wel goed. Ik heb wel het gevoel dat je nu iets meer dekking moet zoeken en daar is ook een ruimschoots aantal mogelijkheden voor.
Dat nieuwe healthsyteem beviel me ook wel, tis natuurlijk niet erg realistisch maar zoals iemand anders al zei het gaat uiteindelijk toch om het plezier hebben..

Wat me wel erg tegenviel trouwens was de AI van je medestanders. Vaak genoeg zag ik het gebeuren dat die debielen tegen een muur aangooien met een grenaat waardoor ze zichzelf opblazen, of dat ze luidkeels roepen grenade oid, maar dat ze mooi zelf blijven staan en dus geraakt worden, of dat ze blindelings in een machinegun rennen, etc. :X

Ik vond het ook wel jammer dat ik sommige stukken helemaal zelf moest opknappen[huisjes clearen] en dat m'n medestanders doodleuk buiten bleven staan, maar anderzijds voorkomt dat ook weer het probleem dat ze in de weg lopen in smalle ruimtes..

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik vind het maar stom dat je de crosshair niet kunt veranderen :?
Misschien dat het met een console command kan, maar weet zo command niet meer.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Korte conclusie:

Het heeft nieuwe levels op een nieuwe grafische engine en verder een paar kleine aanpassingen. Gewoon echt CoD 2, niks vernieuwends oid.

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Benotti schreef op woensdag 28 september 2005 @ 00:51:
Korte conclusie:

Het heeft nieuwe levels op een nieuwe grafische engine en verder een paar kleine aanpassingen. Gewoon echt CoD 2, niks vernieuwends oid.
Nieuwe grafische engine?
Nou kan wel maar niet zoveel van te merken, nog steeds brakke standaard animaties, en ze blijven als een plank op een trede liggen bijvoorbeeld, en dat terwijl er al een tijdje games zijn met havoc physics.

[ Voor 6% gewijzigd door RAZORDUDE op 28-09-2005 00:55 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Benotti
Nieuwe grafische engine ja. Ik heb het er niet over of jij een verschil ziet of dat jij van mening bent dat het mooier is of niet, feit is dat het een andere is (nieuw, geupdate, whatever) ;)

En je laatste voorbeeld heeft betrekking tot de physics engine, niet de graphics engine.

[ Voor 3% gewijzigd door Benotti op 28-09-2005 01:03 ]

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-07 09:43

Steffy

Ayreonaut

De physics vind ik opzich nog niet eens een probleem maar deze game gaat bij de basis de mist al in. De AI is echt enorm slecht hoor, ik speel nu tegenwoordig weer Operation Flashpoint, een spel uit 2000 en als je naar de AI kijkt is die daar zelfs beter, daar zitten je vijanden niet over achter, onder en tussen zoals hier maar ondernemen ze met z'n allen een aanval op je flank, of ze vluchten, regroupen ergens in het bos en komen daarna weer terug maar dit is echt slecht hoor.

De levels, ik snap niet dat mensen daar tevreden over kunnen zijn, maar 1 route terwijl games van 4 a 5 jaar oud een map van 100 vierkante kilometer had, dan vind ik het echt gewoon slecht, elke keer standaard het zelfde met die kutscripts, ik vind het echt heel slecht, vooral de AI als die geen scriptje mee krijgt dan zitten ze maar wat, ze blijven overal achter haken en idd ze zijn soms zo dom om zichzelf op te blazen.

Je team vind ik ook vrij doelloos, waar ik bij Opf echt wat aan mijn team heb omdat je het zelf niet red mist dat hier compleet, ze doen niks, je kunt geen orders geven en je krijgt verder ook geen orders, ze geven je geen targets, ze geven richtingen aan, logisch ook want er is maar 1 route maar het complete Teamelement is volledig de mist in gegaan bij deze game, je team doet niks, schieten niks dood en ze lopen maar wat achter je aan, ik weet dat het een Demo is maar verwacht maar niet dat ze aan deze punten ook maar iets veranderen in de retail. CoD was leuk voor zijn tijd, goeie sfeer en leuke gameplay maar we zijn tegenwoordig in een tijd waar je dit niet meer kunt maken, volgens mij heeft het team wat dit spel ontwikkeld niet de technische kennis en kwaliteit om er echt iets goeds van te maken want er zit gewoon teveel niet goed, erg jammer. Ik vond CoD2 ook al wat snel uitkomen maar stel het minsten een jaar uit en gooi het roer compleet om en maak er wat van want op basis van deze demo hoef ik het spel niet. :r

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-06 02:26
Call of Duty 1 trok me nooit zo, maar ik heb CoD2 Demo gedownload en ik moet zeggen, de sfeer in de game is subliem, ooit trok Medal of Honor me zo in een game, nu neemt CoD2 dat gevoel over. Geweldig gewoon.

Ja, de AI is niet veel, je teammates zijn cannonfodder, maar tis wel een sfeervolle shooter.

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:51
ik vind de demo wel erg makkelijk :P ik heb hem al 4 keer gespeeld. tja de ai daar mag nog veel aan verbeetert aan worden

[ Voor 56% gewijzigd door dragon9114 op 28-09-2005 11:39 ]

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 17:55
Jeuj, eindelijk uitgespeeld :P Heb hier al lang over gedaan, dan wordt het hele spel nog een grote klus :)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 16:45

Pubbert

random gestoord

Ik kreeg gisteravond een spontane reboot als ik het spel wilde starten, ik heb een X700 Mobile, meer mensen met Mobility kaartjes en problemen??

Heb vanmorgen de driver geupdate naar 5.9, straks ff proberen of dat het probleem verhielp. Laptop heeft nog nooit spontaan gereboot namelijk.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-07 06:51
Gisterenavond ff de demo gespeeld met een vriend die toevallig de dag ervoor cod eindelijk had uitgespeeld (alhoewel hij 2 dagen geleden was begonnen :P ) en wat iemand hier eerder ook al zei: je krijgt precies het cod gevoel bij de demo, we hebben de demo gelijk 3x achter elkaar gespeeld. Ook al zijn er tegenwoordig idd games met betere AI, minder scripted events, betere physics en grotere non-lineaire maps, toch zal ik deze game zeker gaan kopen, vooral om de multiplayer (alhoewel ik de campaign uiteraard ook zal spelen). Cod wordt ook nog steeds veel gespeeld op LAN's en ik verwacht dat dat met cod2 ook zal gebeuren. En dat zal ik zeker niet betreuren.

π MW finishers

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 11:18

Rudios

Lost in space?

Ik kan er kort over zijn: het is gewoon COD1 maar dan iets opgepoetst met nieuwere shaders, niks meer niks minder. Dus wat dat betreft valt het me tegen. En wat Steffy hierboven zegt ben ik volledig met hem eens, de AI is enorm dom en zijn gewoon gescript.

tip: als je op het laatst bent bij de haven (dus als je 'm bijna hebt uitgespeeld), lopen daar soldaten met kisten in de hand, je moet er maar eens 1 bashen, ze vallen om en lopen vervolgens met de kist verder alsof het een wapen is 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Rudios op 28-09-2005 11:54 ]

Whole lot of stars ***

Anoniem: 118138

Thund3r schreef op woensdag 28 september 2005 @ 11:47:
Ik kreeg gisteravond een spontane reboot als ik het spel wilde starten, ik heb een X700 Mobile, meer mensen met Mobility kaartjes en problemen??

Heb vanmorgen de driver geupdate naar 5.9, straks ff proberen of dat het probleem verhielp. Laptop heeft nog nooit spontaan gereboot namelijk.
Ik heb het zelfde probleem, ik had de 5.9 drivers maar heb nu de 5.8 weer geinstalleerd alleen hiermee is het probleem niet opgelost:S

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 118138 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:06:
[...]

Ik heb het zelfde probleem, ik had de 5.9 drivers maar heb nu de 5.8 weer geinstalleerd alleen hiermee is het probleem niet opgelost:S
best wel vaag tijdje trug ookal met aoe3 :/ Nu weer van die meldingen zelf nog geen last van gehad iig niet met 5.8 ga zo met 5.9 proberen.

edit: geen reboot met en zonder aa en af _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door dikki dik op 28-09-2005 12:29 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Anoniem: 118138

dikki dik schreef op woensdag 28 september 2005 @ 12:27:
[...]

best wel vaag tijdje trug ookal met aoe3 :/ Nu weer van die meldingen zelf nog geen last van gehad iig niet met 5.8 ga zo met 5.9 proberen.

edit: geen reboot met en zonder aa en af _/-\o_
Heb jij ook de acer 1692 dan? Ik heb net met de aa off en de 5.8 30 seconden kunnen spelen waarna ik een windows foutmelding kreeg.... Met de 5.9 drivers is het helemaal huilen met de pet op...

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik heb gister ook al gemeld dat de spontane reboots bij een X700 icm 5.9 voorkomt. Dus je bent (helaas) niet de eerste met het probleem. Laptop is een A6Va (Asus) met 1GB geheugen btw.

Anoniem: 141177

Ik vind hem best goed de Call of Duty 2 Demo. Ik geeft toe, het spel heeft een slechte A.I, maar ik speel toch alleen multiplayer.

Singleplayer is gewoon oefenen ;)

• Smokey!
  • Laatst online: 02-07 10:54
Ik hou ook meer van multiplayer, maar ik hoop (zoals velen) dat in cod 2 multiplayer een healtmeter zit en voor de singleplayer fanaten mag de AI ook wat beter mogen worden :D. Er zijn wel wat functies weggehaald ten opzichte van UO (geen cooking nades, geen sprint enz.). FF kijken hoe de multiplayer demo is en dan volop ownen met mijn clans in COD 2 :P.

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Is het trouwens mogelijk om granaten terug te gooie als die naar je gegooit worden?

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 06:21
dark4ever schreef op woensdag 28 september 2005 @ 17:19:
Is het trouwens mogelijk om granaten terug te gooie als die naar je gegooit worden?
jah dat vroeg ik me ook af... maar tis me nog niet gelukt.. :(

• Toolzman
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Wat wel vet is als je precies op een helm schiet. Dat de helm er dan af vliegt en dan de verbaaste reactie van ie soldaat :D

• Smokey!
welke texture filter is het best: bilinear trilinear of anisotropic?? (ff vraagje tussendoor :P)

• jimbojansen
anisotropic... :)

• Griffin
  • Laatst online: 10-07 10:56

Griffin

Is mythical

maar is ook een stuk zwaarder voor je sys,
dus als je lage FPS krijgt moet je die op Bilinear zetten.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 21:12

greatgonzo

schit-te-rend!

oude wijn in nieuwe zakken, meer is het niet..

MP zal ook wel van hetzelfde zijn :/

• jimbojansen
Griffin schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:51:
[...]

maar is ook een stuk zwaarder voor je sys,
dus als je lage FPS krijgt moet je die op Bilinear zetten.
jah maar hij vroeg welke het mooiste is... en dat is anisotropic.. en zo zwaar is het nou ook weer niet hoor...

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb net de demo gespeeld, en ik vond het best leuk. Typisch de oude sfeer van CoD1, maar aan de graphics zie ik de systeemeisen niet af eerlijk gezegt.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:34
Weer zo'n typische gescripte game :/

Ik weet wel dat het een arcadeshooter is maar ze hadden je bijv. ook wel aan de zijde van de Duitsers kunnen laten vechten, een betere AI kunnen maken, een dynamische verhaallijn kunnen laten creeren enz enz.

Zoals al gezegd: "Oude wijn in nieuwe zakken" :|

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

AtleX schreef op woensdag 28 september 2005 @ 20:56:
Ik heb net de demo gespeeld, en ik vond het best leuk. Typisch de oude sfeer van CoD1, maar aan de graphics zie ik de systeemeisen niet af eerlijk gezegt.
Dat viel mij ook al op, maar wat voor engine is het eigenlijk? Aan het instal scherm leek het een UT engine want sinds UT99 ziet dat scherm er ook zo uit en elke game die de UT enige gebruikte maakte gebruik van het zelfde instal scherm. Het is wel duidelijk dat het hier niet meer om een opgepoetste versie van Quake 3 gaat, daar vind ik het tenminste iets te mooi voor :X voor zover het mooi is ;)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Wokkel1982 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:02:

Ik weet wel dat het een arcadeshooter is maar ze hadden je bijv. ook wel aan de zijde van de Duitsers kunnen laten vechten, een betere AI kunnen maken, een dynamische verhaallijn kunnen laten creeren enz enz.

Begrijp me goed, dit is best wel mijn ding... Maar om 1 keer te spelen. De replay waarde van dit soort gescripte games is bijzonder laag.

Kijk, ik heb wel zin in een rush van pak hem beet 10 uur (veel langer zal het wel niet worden, dat is toch de mode). Maar daar ga ik geen 60 euri voor lappen.

Tenzij de MP á la Enemy Territory wordt, koop ik het dus niet.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Steffy schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:03:
[...]

Dat viel mij ook al op, maar wat voor engine is het eigenlijk? Aan het instal scherm leek het een UT engine want sinds UT99 ziet dat scherm er ook zo uit en elke game die de UT enige gebruikte maakte gebruik van het zelfde instal scherm. Het is wel duidelijk dat het hier niet meer om een opgepoetste versie van Quake 3 gaat, daar vind ik het tenminste iets te mooi voor :X voor zover het mooi is ;)
gemodde D3 engine

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

OMG verkrachte Engine dus :D

• jimbojansen
Wokkel1982 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:02:

hoe the f*ck kan jij nou weer de "verhaal lijn" weten als je alleen maar de demo hebt gespeeld.. :? ennuh je speelt al aan genoeg zijden (engelsen, amerikanen en russen) nou dat zijn er voor mij iig genoeg.. maar zoals ik al eerder heb gezegt.. w8 ff met je "oordelen" over hoe het spel "in elkaar zit" met levels enzow.. totdat het spel gereleased is.. ok over de graphics en geluid enzow kan je van mij zoveel over zeiken als je wilt... ookal is het een PRE-release versie..

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

trouwens, mijn OP van een half jaar terug lezend, gebaseerd op een preview van PCGP
...De missies worden non-lineair, non -scripted.
Ja, niet dus..
Enne, gaat het er nog beter uitzien dan het origineel?
Dat moet wel, want er is een gloednieuwe grafische engine gemaakt, die van nul is opgebouwd. Standaard verbeteringen zijn weidse decors, hoger detail van de modellen, voertuigen en omgeving.
van nul geloof ik niet, wel verbeterd
Nog specifieke snufjes aan de grafische engine?
- Normal mapping (bekend van Doom 3), verzorgt knappe reliëf structuren (vergelijk het maar met bump mapping, maar dan beter)
- volumetrische smoke (waarbij dus ook rookgranaten worden geïntroduceerd)
- weerseffecten (zandstorm, regen, mist)
- dynamische realtime lichtbronnen
- en iets waar veel van wordt verwacht: specular maps. Specular maps zorgt ervoor dat lichtbronnen reflecteren op een oppervlak.
hmm, licht het aan mij, of is mij veel van deze dingen nog niet opgevallen
Hmm, die geluidsverbeteringen klinkt nogal standaard, wat is er nog echt iets wezenlijks toegevoegd?
Jazeker, de makers zijn zeer trots door het door hen ontwikkelde Battle Chatter System. Elke soldaat op het slagveld heeft een unieke stem, en een vocabulaire van tussen de 500 en 700 woorden. Het Battle Chatter System zorgt er bovendien voor dat je squadleden informatie zullen verschaffen over de variërende combat situaties. En dit wordt allemaal realtime berekend, dus niet gescript. Zo krijg je informatie als: "he's on the second floor, right side of the window", of "cover me, I'm reloading!"
heb ik ook nog niets van gemerkt

oftewel, veel lijkt er toch weer uitbezuinigd..

[ Voor 4% gewijzigd door greatgonzo op 28-09-2005 21:15 ]

• Smokey!

• jimbojansen
Dat battle chatter system heb ik wel beetje gemerkt hoor.. maar ik denk dat je pas bij echte "grote" gevechten dit zult merken.. en alleen specular maps, normal mapping en weerseffecten heb ik niet gezien.. maar mss zijn die weerseffecten er in andere levels... mja.. tog nog ff w8n op de echte release..

• Griffin

Griffin

Is mythical

@greatgonzo:
dat je de SP maar 1 keer speelt was ook bij CoD1 en UO.
maar zelf vind ik je speelt het uit,
dan ga je MP'en (of al eerder MP'en).
na een tijd (maanden) open je SP weer en ga je opnieuw,
tenminste zo deed ik het altijd.

Maar ik vind dat ik vaak het zelfde voorbij zie komen aan klagen maar ook goed.

Face it (zelf ik doe het):
het is miss minder dan de meeste verwacht hadden, ik vind het gewoon super maar dit komt omdat ik CoD freak ben.
Grapix zijn minder dan dat je zou denken met deze req sysspecs,
en ja het is zo scripted as hell,
en ja alles kan beter.

Persoonlijk wacht ik de full game af, koop deze (die overigens geen 60 euro gaat worden)(ik hoor dat ie gewone prijs word of zelfs lager) en ik ga lkkr fraggen met clan members.
DAAR gaat het mij om, lekker nieuwe game nieuwe plaatsen om te hinden/vinden die niemand kent.
nog geen expoits etc.

gewoon 1e class skills want iedereen is een n00b in het begin, iedereen begint ermee. dat gaat wel vet worden denk ik zo.
Grapix vind ik wel belangrijk, maar het belangrijkste vind ik dat ik er maar lol in heb.
ik ga geen uber grapixgame spele waar ik geen hol aan vind.

(is mening wat hierboven staat)

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
precies mijn mening. een tijd geleden toen CoD1 pas uitwas heb ik dat erg fanatiek gespeeld en was toen ook aardig goed. nu ik een tijdje later weer CoD heb gedaan gebruikt iedereen exploits nadetricks enz wat voor iemand die ze niet kent het spel bijna onmogelijk maakt.

daarom hoop ik dat CoD2 weer gewoon leuk een potje spelen is waar vooral de skill/aim belangrijk is :)

Anoniem: 83267

Ik speelde de demo op 1280 bij 1024 met 2 X AA en AA enabled, verder DX 7 force uit en settings verder op normal. Krijg ik een framerate van nog geen 20 FPS!!! En dat met een ATI X850XT PE!!
Gloeiende gloeiende! Hopen dat de uiteindelijke versie hier iets aan doet!

Verder verheug ik mij nu al op MP games!

• Giel
  • Laatst online: 25-06 17:55
Anoniem: 83267 schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:56:
[...]

Ik speelde de demo op 1280 bij 1024 met 2 X AA en AA enabled, verder DX 7 force uit en settings verder op normal. Krijg ik een framerate van nog geen 20 FPS!!! En dat met een ATI X850XT PE!!
Gloeiende gloeiende! Hopen dat de uiteindelijke versie hier iets aan doet!

Verder verheug ik mij nu al op MP games!
Je bent niet de enige met zon lage fps, ik heb dan een fps van 35 met D7 uit. Ik denk zelf dat dat probleem wel is opgelost als het volledige spel is gereleased.

Anoniem: 75438

Ik heb een Athlon 64 3200+ met 1 gig geheugen, 2* 200GB in Raid0 een 6800LE en de performance is niet echt goed (demo gedownload). Het ziet er wel fantastisch uit!

Ik hoop dat de definitieve versie wat vriendelijker is. Wat me wel opviel is dat er breedbeeld ondersteuning is! Dit is het eerste spel waarbij ik dat zie.

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 20:17
Demo was wel ff leuk.. Geluid (EAX) is weer super
Loopt ook netzo soepel als CoD1 en dat op die ouwe bak va me :p (geforce 4 TI 1024x768 op 1800XP :p )

Anoniem: 115092

Hallo allemaal,

Net ook ff de demo gespeeld. Heb me er wel mee vermaakt. Vooral die rook effecten, prachtig. Dat zouden ze ook in BF2 moeten stoppen! Grafisch is het voor de rest niet heel bijzonder, maar absoluut niet slecht, het water uitgezonderd. Het water is wel echt bedroevend lelijk.

De gameplay is oké. Alleen inderdaad jammer dat alles te veel vooraf is ingesteld. Beetje jammer, maar als je een level maar 1 keer wilt spelen, niet echt een probleem. Wel mis ik de bewegingsvrijheid. Geen / weinig zijstraten, niks waar je heen kan behalve de hoofdroute. Er is ook maar 1/2 manier(en) om van A naar B te komen. Dit vind ik wel jammer. De multiplayer zou vele goed kunnen maken.

Gezien de SP demo zal ik het spel niet aanschaffen, maar als de MP echt goed is mogelijk wel. Even afwachten nog dus.... Hopelijk komt er een MP demo.

Zoals het er nu uitziet krijgt CoD 2 van mij een 7,5 (ik heb nooit CoD 1 gespeeld).

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Dat begrijp ik ook, en zo ben ik zelf ook. Maar zeg zelf, alles van EA/2015/Infinity ward is eigenlijk hetzelfde geweest, ik noem MOHAA, MOH PA, COD, COD2, Men of Valor. Toegegeven, op het eerste gezicht andere games, maar onder de motorkap hetzelfde (scripted, liniair verhaal)

Als ze tenminste de moeite hadden genomen de MP eens te veranderen, maar dit is ook standaard DM/OBJ, met her en der een afgeleide. Maar geen klassensysteem met engineers, field ops etc, wat je bij RTCW wel had. Het hoeft ook geen vliegtuigen/voertuigen show te worden, daar hebben we BF voor en ze hoeven niet alles van elkaar na te apen, maar je mag verwachten na 4-5 jaar wel eens met iets nieuws in MP te komen. En daar ligt vooral mijn grootste punt van kritiek. Zowel qua SP als MP is er na MOHAA niets veranderd.

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Woei! Mijn mx440 trekt het!(weliswaar in 480x640 maarja :P )

Over de demo, mooi! Stemmen zijn erg mooi, mis nog wel wat functies maar die zullen in de echte release wel verwerkt worden denk ik :)

Btw: Ze hebben Jamie van de mythbusters erin verwerkt!:o Die kerel op het eind met de flessen in z'n hand lijkt er sprekend op! :P

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Anoniem: 114616

Bij mij draait het super met 7800gtx en alles op ze mooist.
Maar vind de demo niet echt boeiend maar kijk wel uit naar het volledige spel.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Op de een of andere manier vind ik de MP40 veel fijner vuren dan de Thompson(btw, Thompson bij de Britten? :? wat is er met de sten gebeurd?)

• Calvin&Hobbes
  • Laatst online: 11-01-2024
sorry ben echt een fanboy van CoD1 SP en MP, maar heb wel wat mixed feelings over deze demo, aan de ene kant (de gameplaykant) hebben ze de sfeer en de chaos van de battles waar je in gedompeld wordt, weer goed te pakken _/-\o_ , maar toch mis ik wat!
De demo's van CoD1waren veel overtuigender om voor naar de winkel te rennen, hopelijk komt er nog een demo!

Anoniem: 27389

Hoe kun je de FPS checken in deze demo? Is dat via externe progjes of kan het ook in de demo?

Ik vind dat sommige mensen behoorlijk uithalen naar deze demo, terwijl het volledige spel nog niet eens klaar is, laat staan door iemand gespeeld.
Het lijkt me dan ook verstandiger om nog even te wachten met het vellen van een oordeel, totdat de hele game is gechecked.

Verder ben ik ervan overtuigd dat het met de replay waarde ook wel goed zal komen.
Ik heb de eerste COD ook wel een stuk of 50 keer uitgespeeld, puur omdat de ervaring telkens super is, ook al is de hele zooi gescript.

Ik vind in ieder geval dat het er super uitziet met alle opties op max, veel beter dan de eerste COD in ieder geval.
De demo vind ik al super, dus laat de volledige versie maar komen :9~

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 27389 op 29-09-2005 00:26 ]

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Pff draait voor geen meter! 1024x768 met alles op z'n laagst is het maximale lijkt het wel..

P4 2.8 @ 3.33 GHz
1 GB
9800 Pro (ietsjes overklokt)

-edit-

Met nieuwe catalyst drivers draait het al aardig op 1280x1024 medium settings.

[ Voor 26% gewijzigd door wimpie op 29-09-2005 01:22 ]

Divide and conquer.

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 27389 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 00:22:
Hoe kun je de FPS checken in deze demo? Is dat via externe progjes of kan het ook in de demo?

Ik vind dat sommige mensen behoorlijk uithalen naar deze demo, terwijl het volledige spel nog niet eens klaar is, laat staan door iemand gespeeld.
Het lijkt me dan ook verstandiger om nog even te wachten met het vellen van een oordeel, totdat de hele game is gechecked.

Verder ben ik ervan overtuigd dat het met de replay waarde ook wel goed zal komen.
Ik heb de eerste COD ook wel een stuk of 50 keer uitgespeeld, puur omdat de ervaring telkens super is, ook al is de hele zooi gescript.

Ik vind in ieder geval dat het er super uitziet met alle opties op max, veel beter dan de eerste COD in ieder geval.
De demo vind ik al super, dus laat de volledige versie maar komen :9~
Een demo is er voor om het spel te checken of het wat is, nu pushen ze je alsnog in het hoekje van: eerst ff downloaden want het is niks, dan kom je er achter dat het idd niks is en koop je het niet, of je komt er achter dat het helemaal jou spel is maar je zit ff zonder geld en koopt het ook niet, in ieder geval gaan veel mensen het speel eerst downloaden, dat weet ik wel zeker want hier ga je toch echt niet zomaar €50 aan uitgeven zelfs al ben je fan van het spel.

Wat trouwens altijd mooi is zijn de fanboy reacties, iedereen brandt alles af maar een selecte groep vind het geweldig, dat komt altijd heel objectief over :D

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:17
greatgonzo schreef op woensdag 28 september 2005 @ 22:17:
[...]

.... Maar geen klassensysteem met engineers, field ops etc, wat je bij RTCW wel had. Het hoeft ook geen vliegtuigen/voertuigen show te worden, daar hebben we BF voor en ze hoeven niet alles van elkaar na te apen, maar je mag verwachten na 4-5 jaar wel eens met iets nieuws in MP te komen. ...
Daar hebben we gelukkig mods voor _/-\o_ (uo)

Oja wat me tegenviel:
- geen sprinten
- nades gooien gaat moeilijk met g (dat ze niet zo ver gaan, was ik al gewend)
- ziet er ok uit, meer heb ik niet nodig
- ok nog steeds scripted, naja ik ga toch meer voor de mp (aangezien ik de sp van UO versie nog nooit helemaal uitgespeeld heb)
- german rifle is nog steeds goed voor de nodige headshots 8)
- bashen werkt ook nog voortreffelijk

http://miagaming.com

• Martinspire
  • Laatst online: 13-07 14:38

Martinspire

Awesomeness

dat nades moeilijker gaan is wel lastig maar dat ze minder ver gaan is wel realistischer

en het ziet er o zo lekker uit

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:33
Nades gooien door op je scrollwiel te drukken bevalt me wel, dan kan je ze veel sneller gooien dan dat je er eerst naar toe moet scrollen en dan pas kan gooien. Wat wel vreemd is dat je niet zomaar een pistooltje mee kan nemen, maar dat die in de plaats komt van 1 van je normale wapens.

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-07 20:26
kvind het bashen wel geinig nu je hebt echt het gevoel dat je op hem inramt.

en germans die op de grond val en dan weer kruipend alsnog verder schieten, ook wel geinig.
en de bren is ook nog heerlijk (wel iets meer terugslag maja mag ook wel want in cod1 had ie nauwelijks terugslag)

wordt weer een cool spel :D

Facts don't care about your feelings

• JohnD
  • Laatst online: 22:55

JohnD

Bernd

Steffy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 08:26:

Wat trouwens altijd mooi is zijn de fanboy reacties, iedereen brandt alles af maar een selecte groep vind het geweldig, dat komt altijd heel objectief over :D
Er zijn ook mensen die geen conclusies uit deze demo trekken omdat ze voor de MP gaan.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Astennu
  • Laatst online: 26-06 10:45
Voor de CoD 2 liefehebbers is een 512 mb kaart een hele mooie extra :

Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/callofduty2/aaafoff.jpg

Screens met problemen van de 7800 GTX:

1280X1024:
Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/callofduty2/imagecomparison/1280.JPG

En 1600x1200:
Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/callofduty2/imagecomparison/1600.JPG

X800 XL 512 MB @ 1600x1200:
Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/callofduty2/imagecomparison/512small.JPG

Oordeel zelf maar. GTX Schkelde terrug boven de 1280x1024. Het hele actiekel is hier te vinden:

http://www.amdzone.com/mo...warticle&artid=182&page=1

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Anoniem: 114616

Zal wel in de driver zitten of in cod.

Voor mij is het niet zo erg want ik kan niet hoger dan 1280x1024 op een 7800gtx
Hij detecteerd bij 1600 minder geheugen ofzo.

Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/callofduty2/1280texture.JPG1280x1024

Afbeeldingslocatie: http://www.amdzone.com/pics/gaming/callofduty2/1600texture.JPG1600x1200

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 29-09-2005 09:55 ]

• Martinspire
  • Laatst online: 13-07 14:38

Martinspire

Awesomeness

ik speel het toch nooit hoger dan 1024, en da vind ik prima zat

iig een redelijke fps met mijn videokaart (6800 GE) nu en da vind ik wel goe 8)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Heb een nieuwe pc besteld; Athlon X2 4200+, Asus A8N-SLI, Sapphire X700 Pro 128Mb, 1xDane-Elec 1Gb Dual-Channel. Neem aan dat call of duty 2 toch wel prima hierop zal lopen, of is een sterkere video kaart aan te raden? Speel niet echt vaak games op m'n pc, maar ze moeten wel grafisch lekker draaien.

• Griffin

Griffin

Is mythical

de x700 is niet extreem veel beter dan een 6600GT of 6800NU (denk ik),
CoD2 gaat wel lopen maar niet op hoogst, en ook niet super veel FPS

• Teun_2
  • Laatst online: 10-07 14:07
Er klopt iets niet denk ik bij mij.
Ik heb een PIV 2.4Ghz, 1024MBram, een Radeon 9500pro en ik speel vlot op 800*600 met directx9 en 2xaa, biliniair en de rest op medium? Dat zou normaal toch niet kunnen? Of zijn er nog ergens anders instellingen die je kan verzetten?

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
ik ben eppie

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

• Stewie!
  • Laatst online: 22:38

Stewie!

Keen must die!

En al vanaf 2000 lid van GoT :P

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 29-09-2005 12:49 ]

• babbaloerie
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Jah viel mij ook al op :P

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
omg hoe droog hahaha :D _/-\o_

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Griffin

Griffin

Is mythical

mmmwwkee,
Major offtopic hier heb ik zo het idee.

[ontopic]
@Zoutvat:
tja het zou kunnen,
maar hoeveel FPS speel je dat dan., want voordat ik nieuwe Fraps had geinstalleerd zag ik FPS ook niet, en liep ook vlot, maar dit was met 30 FPS.

Anoniem: 156171

Was wel leuke demo. Misschien ga ik dit spel wel weer kopen. Alleen moet de verhaallijn wel langer zijn dan vorige CoD. :) Alles loopt hier goed op high maar dan zonder AA aan.

Pentium 4 3.0ghz
1024mb ram
nVidia 6200TC(Ja ik weet het.. :( )

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 156171 op 29-09-2005 13:31 ]

Anoniem: 148293

Griffin schreef op woensdag 28 september 2005 @ 21:30:
(die overigens geen 60 euro gaat worden)(ik hoor dat ie gewone prijs word of zelfs lager)
Bijna de helft zelfs bij www.cd-wow.nl (gratis verzonden!):
€ 36,99 voor de CD-ROM versie en :Y)
€ 39,99 voor de DVD-ROM versie _/-\o_

• Vlassie1980
  • Laatst online: 20:43
Ik vond de demo zeker goed, hopelijk is de Single Player niet al te kort...

Ben verder heel erg benieuwd naar het MP-gedeelte want dat is toch de reden waarom ik dit spel eventueel zou kopen :)

Viel me trouwens op dat alles nog steeds lekker vloeiend draait op mijn systeem (zie sig)

• Griffin

Griffin

Is mythical

@nippletwister:
totaal 27 missies verdeeld over 3 campains.

@martijm:
dat is bij een internet winkel ja.
zelf haal ik m bij dixons, en waarom daar. ik ben werknemer en dan is de keuze snel gemaakt. maar verkoop in de winkels komt ie waarschijnlijk rond de 45 - 50 euro in de schappen te liggen. (heb ik zo het vermoeden)

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 21:21
Hmm erg vreemd, heb hier een laptop, Pentium M Dothan @ 1.74 ghz en een ATI Radeon Mobility X700, elke keer als ik die tekst krijg in het begin en de groene letters klaar zijn met typen krijg ik een seconden blauw scherm en dan reboot hij... X700 MOBILITY ondersteund het spel niet ofzo?

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Anoniem: 148293 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:38:
[...]

Bijna de helft zelfs bij www.cd-wow.nl (gratis verzonden!):
€ 36,99 voor de CD-ROM versie en :Y)
€ 39,99 voor de DVD-ROM versie _/-\o_
Besteld :)

Living the American Dream

Anoniem: 115741

Heb hem gister bij mijn neefje gespeeld, op zijn FX5700 :P
Dat liep ook nog vrij goed op 1024.
:Y)

• Teun_2
  • Laatst online: 10-07 14:07
Griffin schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:25:
mmmwwkee,
Major offtopic hier heb ik zo het idee.

[ontopic]
@Zoutvat:
tja het zou kunnen,
maar hoeveel FPS speel je dat dan., want voordat ik nieuwe Fraps had geinstalleerd zag ik FPS ook niet, en liep ook vlot, maar dit was met 30 FPS.
60 gemiddeld :)
Maar ik zie nu dat ik heel wat schduwen mis, kan het zijn dat een hoop dingen bij mij automatisch worden uitgeschakeld?

• bas116
  • Laatst online: 28-03-2015
wat mij tegen viel is:

Niet Sprinten
en kan geen wapens scrollen

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Zoutvat schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:34:
[...]

60 gemiddeld :)
Maar ik zie nu dat ik heel wat schduwen mis, kan het zijn dat een hoop dingen bij mij automatisch worden uitgeschakeld?
op t.net frontpage staat daar een artikel over waarin er idd mensen zijn die zeggen dat de CoD 2 engine nogal vaag met bepaalde 'merken' kaarten omgaat, en er idd automagisch features uitgeschakeld worden zonder dat de gebruiker daar voor kiest..

• Griffin

Griffin

Is mythical

@zoutvat,
dat zou kunnen maar ik weet het niet zeker. moet je even langs alle instellingen gaan en kijken of het extreem laag ingesteld staat. Maar het kan dat DirectX7 mode ON staat in het spel.
dit kan je vinden onder het gedeelte van grapix.

@bas116:
t scrollen heb ik niet gemist, ik gebruik dat NOOIT, ik gebruik altijd de 1,2,3,4 om te switchen.
bij cod2 wordt dit dus op 1 om te switchen en thats it

@misterX:
Opvallend detail is dat het spel de grafische instellingen automatisch lijkt aan te passen aan de mogelijkheden van de kaart.
van T.net frontpage af gehaald over CoD2.
@zoutvat, het blijkt dus automatisch te gaan, cod2 checkt dit dus voordat het begint.

[ Voor 26% gewijzigd door Griffin op 29-09-2005 14:51 ]

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Wat me wel enorm meevalt is dat je met de lee-enfield eindelijk is fatsoenlijk kan richten :)

• Griffin

Griffin

Is mythical

Erasmo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:50:
Wat me wel enorm meevalt is dat je met de lee-enfield eindelijk is fatsoenlijk kan richten :)
De KAR (scopes niet mee gerekend) ownt altijd nog.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Griffin schreef op donderdag 29 september 2005 @ 14:52:
[...]

De KAR (scopes niet mee gerekend) ownt altijd nog.
Klopt, maar richten met de Lee-Enfield was in CoD 1 altijd diep triest.

* Erasmo vraagt zich nog steeds af wat je als Engelsman met een Thompson moet :?

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ erasmo:
tja daar ben ik ook niet echt uit.

wat ik wel ergens gelezen heb (clan forum) is waarom er maar 20 kogels in de tommy gaan.
dit is omdat:
30 kogels en de clip te zwaar waren en er in RL wel eens uit de gun vielen.
Dus spray je lkkr en valt je clip eruit. Dus toen deden ze er 20 kogels in en viel ie er niet uit. zo hadden de soldaten meer zekerheid dat de clip er niet uit viel.

(ergens gelezen, maar het lijkt wel logisch :P )

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Klinkt aannemelijk...

Hopen dat ze dat niet bij de Sten hebben geflikt...

• Griffin

Griffin

Is mythical

Erasmo schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:18:
Klinkt aannemelijk...

Hopen dat ze dat niet bij de Sten hebben geflikt...
dit denk ik niet,
de kogels zijn veel zwaarder in een tommy.
ook was de tommy van USA en sten van UK. dus waarschijnlijk HEEEEL anders gebouwd.
ook hou je de clip van de sten vast tijdens schieten en bij de tommy doe je dit niet.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-07 16:55
hmm voor iedereen die geintresseerd is over hoe de COD2 demo draait opp wat voor pc's hier maar even mijn deel (neeeeej ik probeer niet te showen lees maar gewoon verder)

SystemSpecs:
AMD 2400+
GF6600GT 128MB AGP
768MB MDT ram
2x80GB WDC
AudigyLS sound
A7n8x-x Mobo (Asus)

Alle opties op het hoogste (alleen AA uit) in een res van 1024x768 was het spel echt goed speelbaar, ik zou echt zweren dat ik op 60FPS speelde, maar somehow somehow gaf het tellertje maar 35 aan,

Alles op het laagste, met een res van 1024, en :S nogsteeds 35FPS, maar nog steeds even goed speelbaar... :S

anyway zo zie je maar dat op een niet al te ultra pc het spel goed te spelen is, maar somehow nogsteeds niet echt veel fps, (max fps stond op 999 btw)

Grtzz

~ Mijn prog blog!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Griffin schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:40:
[...]

dit denk ik niet,
de kogels zijn veel zwaarder in een tommy.
ook was de tommy van USA en sten van UK. dus waarschijnlijk HEEEEL anders gebouwd.
ook hou je de clip van de sten vast tijdens schieten en bij de tommy doe je dit niet.
Dat bedoel ik ook...

Klik :+

• Smokey!
hehe...mijn naam komt lekker echt in de demo voor zonder dat ik hoef te fotoshoppen (zie tank voor je in begin van het spel :P)

• Henkus
  • Laatst online: 12-07 20:51
Auw !! Dit spel doet mijn videokaart gewoon pijn met af en toe framedrops tot aan 17 FPS 8)7

Met een 7800 GTX moet ik alweer een balans gaan zoeken tussen snelheid en beeldkwaliteit :?

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Anoniem: 90180

Hij draait bij mij perfect in ieder geval. Op 1024 en alles op zijn hoogst (aa 2x), geen probleem. Ben er wel tevreden over. Ben benieuwd hoe de multiplayer gaat worden.

Heb overigens een amd 64 3000 met 6600GT videokaart, 1 gig geheugen.

• Polycom
  • Laatst online: 23:56

Polycom

Poes van goud

haha lol hier met een 9800pro 2,4 p4 en 1 gig geheugen als een zonnetje zonder a.a
met a.a wil hij nog wel eens onder de 30fps komen. :w

• Dennahz
  • Laatst online: 07-07 19:50

Dennahz

Life feels like hell should.

30 fps is nog meer dan genoeg, alles loopt nog soepel dan.

Twitter

• Henkus
  • Laatst online: 12-07 20:51
PuDy schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:39:
haha lol hier met een 9800pro 2,4 p4 en 1 gig geheugen als een zonnetje zonder a.a
met a.a wil hij nog wel eens onder de 30fps komen.
Het ligt er maar net aan met welke instellingen je speelt natuurlijk. Ik ben op dit moment gewend om 1920x1200 te spelen, wat dit spel overigens ook ondersteunt. Als je dan vervolgens alles op het hoogst zet, krijg je framedrops. Als ik hem op 1024x768 loopt ie natuurlijk bij mij ook meer als perfect, zelfs met af en fsaa aan.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Polycom
  • Laatst online: 23:56

Polycom

Poes van goud

Henkus schreef op donderdag 29 september 2005 @ 18:46:
[...]

Het ligt er maar net aan met welke instellingen je speelt natuurlijk. Ik ben op dit moment gewend om 1920x1200 te spelen, wat dit spel overigens ook ondersteunt. Als je dan vervolgens alles op het hoogst zet, krijg je framedrops. Als ik hem op 1024x768 loopt ie natuurlijk bij mij ook meer als perfect, zelfs met af en fsaa aan.
Alles op high en 1024 x 756 (ik heb nog een 15" scherm uit 1996 :P ) ben wel tevreden.

Jammer dat ik erg teleur gesteld ben in het spel.

Alles is scripted en de A.I is om te huilen. Muren hebben low res texuteres, erg jammer. Ook erg jammer vind ik de psyhics, waarom geen havok enige bijvoorbeeld?

Als dit de game van het jaar wordt eet ik mn schoenen op.

• WASonline
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 11:11
dikke kans dat je je over een tijdje met blote voeten op pad moet. Ik vind het spel eigenlijk nogal meevallen.. Iedereen is er nogal negatief over enzo, maar ik vind de demo juist erg goed! Lekker intens en goede graphics, zoals de MOH: PA demo. Het is echt een stap vooruit naar games die er erg realistisch uit zien.. Vind je van niet -> Nieuwe pc kopen.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
In de laatste PCGP staat dat CoD2 een speelduur heeft van ongeveer 20 uur. Het game wordt rond de kerstperiode verwacht.

March of the Eagles

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 21:21
Nogmaals de vraag, ondersteund deze demo de ATI Mobility Radeon X700 niet?

• Benotti
Wat was de verwachte speelduur van CoD1? Ik heb CoD1 in één dag in iets meer dan zes uur uitgespeeld 8)7

En als alles dan ook nog eens scripted als de pest is, is er niet bepaald sprake van een hoge replay waarde :|
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.