Toon posts:

[Pc] Call of Duty 2- Deel II Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.164 views sinds 30-01-2008

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-03 15:28
Ik word alleen gek van dat ik telkens een panzer shrek moet zoeken en t dan weer is niet ken vinden.
Voorderest is het echt een super spel

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10-2022
idd ik verwachte er niks van en het valt heeeeel erg mee! super!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-03 23:50

HeepH

Dope Rapper

Uitgespeeld,vet,maar minder intens als cod 1 (d-day en dat plein in stalingrad)

Tevens mooie conclusie van dit topic?

[Voor 21% gewijzigd door HeepH op 30-10-2005 22:35]

http://specs.tweak.to/16495

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-03 09:40
DE conclusie van die topic is dat je een hele snelle pc nodig hebt om het spel op direct X 9 te spelen 8) 8)7 :Y)

CZGAALVD

Anoniem: 120251

Vraagje: Wie gebruikt een 6600GT en speelt Call of Duty 2? Welke drivers
gebruik je dan?

M'n pc crashed namelijk steeds. Ik heb ook de nieuwe 81.87 drivers geprobeerd.

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-03 21:39
darkphoenix schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:27:
idd ik verwachte er niks van en het valt heeeeel erg mee! super!
Dat had ik ook.. Echt dik spel..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• derfragmeister
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-02-2022
HeefStan schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:28:
Uitgespeeld,vet,maar minder intens als cod 1 (d-day en dat plein in stalingrad)

Tevens mooie conclusie van dit topic?
Bedoel je met D-day die missie van de Engelsen om die brug te veroveren en daarna verdedigen ? Die was inderdaad waanzinnig goed ! Vooral de missie waarbij je stand moet houden tegen waves en waves met gehelmde dudes en diverse Tigers is ongekend qua heftigheid. Misschien dat die Russische missie met dat huis dat je eerst schoon moet vegen en daarna verdedigen (Pavlov house ofzo) net zo goed is maar die twee vind ik dan ook de beste missies van het spel.
Nu maar eens kijken of ik CoD2 aan de praat kan krijgen met die tips die ik hier gelezen heb. Op mijn Athlon XP 3200+ met Radeon 9800 Pro is het spel nu niet vooruit te branden. Misschien maar DirectX7 proberen en de resolutie wat omlaag schroeven naar 1024x768. Jammer dat mijn TFT standaard 1600x1200 is maar dat gaat echt niet lukken.

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04-2021
ToniBraxton schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:10:
Zo'n directx 7 mode moeten ze in elk nieuw spel mogelijk maken,
bespaart me een hoop geld ;)
Dat is inderdaad tof, Ik denk dat ik hem (als ie uitkomt) in SP wel op dx9 probeer te draaien, maar MP wordt waarschijnlijk dx7. Zit er nou PB op MP?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:03

Wildfire

Joy to the world!

Calvin&Hobbes schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 23:00:
[...]

Dat is inderdaad tof, Ik denk dat ik hem (als ie uitkomt) in SP wel op dx9 probeer te draaien, maar MP wordt waarschijnlijk dx7. Zit er nou PB op MP?
Nope - nog niet in ieder geval. Ik ben er erg blij mijn, want PB is echt k*t omdat ik -en andere GoT'ers- een onterechte ban hebben gekregen en EvenBalance weigert ook maar toe te geven dat het onterecht zou kunnen zijn geweest...

Ik hoop dat ze uiteindelijk nog wel anticheatsoftware implementeren, zolang het maar nìet dat vermaledijde PB is...

[Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 30-10-2005 23:03]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
je kunt namelijk gewoon door meerdere kogels geraakt worden, dan even een paar seconden schuilen in een hoekje en dan kun je er weer vol tegenaan.
En in andere fps games kan je ook meerdere malen geraakt worden, verschil is dat je dan health packs moet zoeken maar aangezien er altijd genoeg van te vinden zijn komt het best wel op hetzelfde neer.

La Batterie des Hommes sans Peur

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:51
Anoniem: 120251 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 22:47:
Vraagje: Wie gebruikt een 6600GT en speelt Call of Duty 2? Welke drivers
gebruik je dan?

M'n pc crashed namelijk steeds. Ik heb ook de nieuwe 81.87 drivers geprobeerd.
Ik draai hem gewoon "goed" (DX7 dus) met de 81.87 drivers. DX9 werkt ook zonder crashen alleen flink langzamer. Maar ik zou ff de 81.84 drivers proberen. Die had ik voorheen ook en werkte ook prima, maar ik las dat deze nieuwe optimalisatie's bevatte voor mijn kaart dus gebruik ik nu de 81.87.

En ik vind het "onstervelijke" dat je als speler bent wel erg leuk gedaan. Het is echt lekker om gewoon gerusteloos er op los te kunnen knallen en niet constant op zoek moeten zijn naar med packs. En als je te roekeloos bent wordt je gedwongen cover te zoeken, echt vet!
Het is ook niet echt origineel. In Halo wordt het immers ook gebruikt. Alleen is je armor daar zelfherstellend en je health niet.

[Voor 28% gewijzigd door B-Bandit op 31-10-2005 00:08]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-03 12:44

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mijn conclusie na het (bijna) uitspelen:

te kort, zit na 4,5 uur in het laatste level.

Niets veranderd sinds CoD: UO, meer van hetzelfde..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Anoniem: 44226

Veel van hetzelfde ja.
Ik denk dat dit spel ook meer gemaakt is voor de Multiplayer optie en dat ze hierbij de fouten/irritante dingen van COD/COD:UO hebben verbeterd.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 44226 op 31-10-2005 00:18]

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-03 09:40
Ik heb eigenlijk alleen nog maar multiplayer gespeeld omdat de singleplayer mij bij de meeste spellen niet echt boeit, is het hier de moeie waar om uit te spelen?

CZGAALVD

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:14

Phyxion

_/-\o_

Gisteren geweldig online via het Hamachi netwerk gespeeld, was echt erg gezellig :) Stalingrad met zijn sniperplaatsen, El Alamein met zijn loopgraven, Tunesie met zn honderden trappetjes en daken, echt geweldig ;) Als mensen belang hebben dan de server vanmiddag vanaf ongeveer 1 uur weer draait (Of eerder natuurlijk), post het dan hier even als er belangstelling voor is :) Hamachi cod2got2 met password got heeft in ieder geval nog wel een aantal vrije plaatsen ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• ruudvdsanden
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-03 15:43
Hacku schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:39:
nVidia patch? Je bedoelt die nieuwe beta driver?
Jah die beta

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:54

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Game Error schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 07:43:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar multiplayer gespeeld omdat de singleplayer mij bij de meeste spellen niet echt boeit, is het hier de moeie waar om uit te spelen?
Ik deed ook eerst alleen de MP maar toch eens gekeken bij SP bij COD-UO en WOW! Da's best de moeite. Ook wel lekker om eerst even de SP te spelen als je teammates toch nog niet online zijn. :)

Ook de demo van COD2 roept bij mij weer positieve gevoelens op. Dus dat wordt weer smullen.

(littlejoannes is een van de weinige brave borsten hier die gewoon op zijn officiële DVD wacht ;) )

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-03 14:42

Griffin

Is mythical

We zijn over de 1000 posts.
ik voor zie een slotje,

dus daarom een deel 3.
[rml][ Pc] Call of Duty 2 - Deel III[/rml]
met dank en hulde aan de originele topic makers.
hij is het zelfde alleen paar INGAME screenshots geplaatst die uit dit topic komen

[Voor 76% gewijzigd door Griffin op 31-10-2005 09:24]

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-03 15:50

krouwen

Hardware Enthusiast

-

[Voor 100% gewijzigd door krouwen op 31-10-2005 09:53]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:52

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee