Toon posts:

Call of Duty 2 OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.330 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-03 12:58
http://img48.exs.cx/img48/3103/logo7ot.jpg

Na het immense succes van Call of Duty, een van de meest intense WO2 shooters ooit, kan een opvolger natuurlijk niet achterwege blijven. In het vierde kwartaal van 2005 zal Call of Duty 2 zijn opwachting maken. Wat kunnen we gaan verwachten?

Dezelfde intensiteit in ieder geval als het origineel, maar dan met grotere en weidsere buitenlocaties. De missies worden non-lineair. Er komen drie campagnes: een Britse, Russische en Amerikaanse campagne.

En op wat voor locaties spelen deze campagnes zich dan af?
Tijdens de Britse zal je naar Noord Afrika gaan, waar je het tegen generaal Rommel op zal gaan nemen. Vervolgens schakel je over naar de Russische campagne, waar je rond Moskou ingezet zal worden om de Duitse Blitzkrieg te stoppen. Tot slot zal je in de Amerikaanse campagne zeer moeilijke en geheime missies moeten voltooien.

Verder nieuws onder de zon?
15 nieuwe wapens, waaronder een eigen pistool voor alle nationaliteiten, het Duitse Gewehr 43 en het Russische SVT-40

Enne, gaat het er nog beter uitzien dan het origineel?
Dat moet wel, want er is een gloednieuwe grafische engine gemaakt, die van nul is opgebouwd. Standaard verbeteringen zijn weidse decors, hoger detail van de modellen, voertuigen en omgeving.

Nog specifieke snufjes aan de grafische engine?
- Normal mapping (bekend van Doom 3), verzorgt knappe reliëf structuren (vergelijk het maar met bump mapping, maar dan beter)
- volumetrische smoke (waarbij dus ook rookgranaten worden geïntroduceerd)
- weerseffecten (zandstorm, regen, mist)
- dynamische realtime lichtbronnen
- en iets waar veel van wordt verwacht: specular maps. Specular maps zorgt ervoor dat lichtbronnen reflecteren op een oppervlak.

Hoe staat het met het geluid?
Het geluid is opgenomen van authentieke wapens, dus dat zit wel weer snor. Bovendien is het omgevingsgeluid beter dan in het origineel, zo zul je het verschillend horen wanneer het door een steegje waait, of dat je midden in een zandstorm zit.

Hmm, die geluidsverbeteringen klinkt nogal standaard, wat is er nog echt iets wezenlijks toegevoegd?
Jazeker, de makers zijn zeer trots door het door hen ontwikkelde Battle Chatter System. Elke soldaat op het slagveld heeft een unieke stem, en een vocabulaire van tussen de 500 en 700 woorden. Het Battle Chatter System zorgt er bovendien voor dat je squadleden informatie zullen verschaffen over de variërende combat situaties. En dit wordt allemaal realtime berekend, dus niet gescript. Zo krijg je informatie als: "he's on the second floor, right side of the window", of "cover me, I'm reloading!"

Nog andere nieuwe dingen?
- fel verbeterde gezichtsanimaties
- meer soldaten op het scherm dan in het origineel
- kogels ketsen af op metaal

Oké, maar hoe gaat het er nu uitzien dan?
Hierbij dan een paar screenies:

http://img220.exs.cx/img220/6403/im13hp.jpg

http://img48.exs.cx/img48/443/im23dv.jpg

http://img48.exs.cx/img48/8966/im39sd.jpg

http://img48.exs.cx/img48/1486/im41ci.jpg

http://img48.exs.cx/img48/3497/img51pc.jpg

We willen nog meer weten!
Tja, dat kan, maar dan zul je eens op google rond moeten zoeken. Veel meer dan de aankonding en enkele screenies is er nog niet, ik heb ook nog geen officiële site gezien.

Ik kijk in ieder geval al uit naar eind 2005, wanneer deze topper moet uitkomen.

Dit is mijn eerste, echt grote OP. Op of aanmerkingen hoor ik graag.
De meeste info en screenies komen uit het maart nummer van de PCGameplay

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm, ik hoop dat de singleplayer wat langer wordt dan deel 1.. Die heb IK zelfs uitgespeelt, wat aangeeft dat 't wel erg kort was :P

Verder hoop ik dat 't een beetje te emuleren is onder Linux.. CoD1 is gebaseerd op de Q3-engine welke prima werkt met cedega, alleen als ze nu zelf een eigen engine gebouwt hebben, tja... :/

• greatgonzo
het gebruikt onderdelen van Doom 3, het is dus niet een gemodde D3 engine. Misschien kan het dus, maar ik weet niet of D3 onder linux draait

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:12

R-B

Blokkert

bedankt voor de info. kijk er naar uit :D

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

• Tha Render
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-02-2018
Ik speel nog steed COD en vind het nog steeds zeer prachtig, kan dus al niet wachten op COD2!

De grafische engine is helemaal nieuw, maar hoe zit het met de gewone engine? Het bewegen enzo dus, de gameplay dus eigenlijk, want die vond ik bij COD echt prachtig.

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-03 19:46
Kijk echt uit naar deze game al hoop ik niet dat afrika decor de hand neemt

• RedFox
  • Laatst online: 10:50

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Osiris schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:24:
Hmm, ik hoop dat de singleplayer wat langer wordt dan deel 1.. Die heb IK zelfs uitgespeelt, wat aangeeft dat 't wel erg kort was :P

Verder hoop ik dat 't een beetje te emuleren is onder Linux.. CoD1 is gebaseerd op de Q3-engine welke prima werkt met cedega, alleen als ze nu zelf een eigen engine gebouwt hebben, tja... :/
singleplayer? zit die erin dan? :P

de SP van deel 1 vind ik veel te gescript, geef mij maar de MP!

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• greatgonzo
het zijn 3 campaigns hé, afrika, rusland en europa (behind enemy lines) :)

@redfox, SP wordt AI gestuurd en niet meer gescript

[Voor 28% gewijzigd door greatgonzo op 10-03-2005 19:39]

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-03 19:46
greatgonzo schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:37:
het zijn 3 campaigns hé, afrika, rusland en europa (behind enemy lines) :)
Gelukkig :) ja las in je startpost weinig terug wat amerika deed dus die doen waarschijnlijk geen afrika :) (op een of andere manier trekt me dat niet)

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
En daar hebben we weer een WOII spel. Kunnen ze niet iets beters verzinnen? :O 8)7
Maar het ziet er overigens wel mooi uit. :)
SP wordt AI gestuurd en niet meer gescript
Dat moet ik eerst zien voodat ik dat geloof, dat is wel vaker gezegt door ontwikkelaars, maar bleek later dus alleen maar een reclame praatje te zijn. :(

Dus ik wacht maar weer af wat we dit keer krijgen.

[Voor 55% gewijzigd door -Skyhawk- op 10-03-2005 19:45]

• greatgonzo
FulmeN schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:39:
[...]

Gelukkig :) ja las in je startpost weinig terug wat amerika deed dus die doen waarschijnlijk geen afrika :) (op een of andere manier trekt me dat niet)
er is nog niet veel bekend gemaakt over de US missies, behalve dan dat het behind enemy lines achtig wordt

• ixl85
  • Laatst online: 28-01 14:39
-Skyhawk- schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:41:
En daar hebben we weer een WOII spel. Kunnen ze niet iets beters verzinnen? :O 8)7
Maar het ziet er overigens wel mooi uit. :)
Ja zoals een horrorshooter of een toekomst shooter...

ow wacht... die zijn er ook al x00.000
Ik vind WO2 altijd vet (net zoals cod... geweldig!)...
realistisch, leuker dan Vietnamgames, je hebt een beetje skills nodig (het is niet zo dat je laserwapens hebt die een hovertank in 1 keer kan opblazen)...

Tot de release van deze game hebben we Brothers in arms... daarna COD2
goede planning! :D

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

eind 2005 mn geforce ti 4200 inwisselen :)

• ixl85
Pixal schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:50:
eind 2005 mn geforce ti 4200 inwisselen :)

Damn skippy! dan hou je het nog lang vol...
morgen gaat mn TI4400 er uit na 2 en 3/4jaar trouwe dienst...

• greatgonzo
ben benieuwd welke filmscene we in deze game krijgen, dat lijkt immers de gouden standaard voor succes:

MOHAA: Saving Private Ryan
COD: Band of Brothers, Enemy at the Gates
MOHPA: Pearl Harbor

Waarbij ik misschien nog wat vergeet. Dus wat hebben we nog, de klassiekers als longest day, of misschien met die behind enemy lines campagne The dirty dozen?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Tis me allemaal veel te duur. Nu trekt ie alles nog redelijk maar ooit moet ik er aan geloven en voor call of duty ga ik wel overstag :)

Anoniem: 59730

ixl85 schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:45:
[...]

Ja zoals een horrorshooter of een toekomst shooter...

ow wacht... die zijn er ook al x00.000
Ik vind WO2 altijd vet
Volledig mee eens :) Verheug me nu al om weer lekker online te gaan!

• ymmud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-06-2022
Zin in! :9~

Maar eind 2005 zal in de werkelijkheid wel midden 2006 worden.. :'(

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:35

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

vetjes hoor, dat beloofd weer veel uurtjes gamen te worden _/-\o_

nog wat screens;
pic1
pic2
pic3
pic4
pic5
pic6
pic7

edit:

toch maar even linkjes van gemaakt, wat aardiger voor de modemmers onder ons ;)

[Voor 19% gewijzigd door Pendaco op 10-03-2005 20:20]

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• greatgonzo
Of het gaat duke nukem forever acherna :P

@Pendaco, die had ik ook gevonden, vond ze een beetje povertjes, daarom heb ik ze niet gepost, maar zelf even screenies ingescand.

[Voor 63% gewijzigd door greatgonzo op 10-03-2005 20:13]

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-05-2022

Fietslamp398

punt uit!

Eigenlijk ben ik alleen geintresseerd in multiplayer. Ik hoop ontzettend dat de multiplayer weer net als CoD1 wordt en niet als CoD:United offensive....

Signatures zijn voor mietjes!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11-2022

Toolzman

Wunderbar!

Ziet er wel uber geil uit :9~
Ik hoop dat het weer een mooie realistische shooter wordt

• greatgonzo
denk dat veel afhangt van he succes van brothers in arms, waarschijnlijk de meest realistische WO2 shooter op dit moment. Als die goede verkopen heeft, is de kans natuurlijk groot dat men van 2015 ook die toer op gaat.

Van de andere kant, zoals ik al eerder vermelde, vooral filmscenario's blijken kopers te trekken. Zonder een of andere filmscene lijkt me het spel gedoemt.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hoop dat je nu iets intelligentere medespelers hebt, en dat je zelf bijvoorbeeld ook tactische orders kunt geven (bijvoorbeeld zoals bij Starwars Republic Commando)

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:48

ZaZ

Tweakers abonnee

Toolzman schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:56:
Ziet er wel uber geil uit :9~
Ik hoop dat het weer een mooie realistische shooter wordt
weer?
mooi was het zeker, maar realistisch echt niet. het was een en al arcade.
niet dat dat perse slecht is hoor, ik probeer niet iets uit te lokken.

Lekker op de bank

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

ZaZ schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:44:
[...]
weer?
mooi was het zeker, maar realistisch echt niet. het was een en al arcade.
niet dat dat perse slecht is hoor, ik probeer niet iets uit te lokken.
maar kun je dat ook onderbouwen dan?
Op welke punten is het volgens jou dan niet realistisch?

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fietslamp schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:45:
Eigenlijk ben ik alleen geintresseerd in multiplayer. Ik hoop ontzettend dat de multiplayer weer net als CoD1 wordt en niet als CoD:United offensive....
Wat was er slecht aan de singleplayer van UO?

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 16:57
Je bedoelt de Multiplayer van COD UO. Die vind ik zeker minderleuk, want daar kan je met tanks rondrijden en dat maakt het minder leuk.

Anyway;
DIT SPEL WIL IK HEBBEN! Ik ga alvast geld sparen. Eerst Brothers in Arms op pc kopen, nog deze maand en dan uiteindelijk COD2 voor Sinterklaas >:)

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-07-2022

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Kijk ook wel erg uit naar COD 2 ... speelde en speel COD met erg veel plezier. Zowel MP als SP ..... Vond het de topper qua WAR games na MOHAA (1ste deel) ( die ik trouwens ook weer speel SP & MP ) ... Heerlijk hoe je in COD vaak erin gezogen werd, mede door de geweldige muziek, en hoewel veel scripted was, kon het mij in dit spel absoluut niet de gameplay verpesten. Ik moest en zou doorspelen. Ik vond vooral gewoon goed in dit spel, dat je vaak echt wel het gevoel kreeg van hoe ze zich in die tijd moesten voelen. Denk aan oa Stalingrad enzo ... Echt megavet gedaan allemaal ( droevig tegelijk uiteraard .. )

Ik ben uiteraard ook erg benieuwd naar BIA, maar COD 2 cker !

• lochtejans
  • Laatst online: 18-03 10:30
Fietslamp schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:45:
Helemaal mee eens.
De MP van CoD1 boeit mij nog steeds heel erg. Ik speel het dagelijks namelijk; clanwars ed. De MP van United Offensive heeft me maar een week geboeid. Sindsdien heb ik UO ook niet meer gespeeld.
De maps waren te groot, teveel voertuigen etc.

Dus maar hopen op de MP zoals in het orgineel maar dan met nieuwe vette maps :P

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:48

ZaZ

Tweakers abonnee

Pendaco schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 22:05:
[...]
maar kun je dat ook onderbouwen dan?
Op welke punten is het volgens jou dan niet realistisch?
in de zin van "ik heb in een oorlog meegevochten" niet nee :)
maar kom op.... het is een en al actie, en zodra je een health metertje hebt in een spel weet je meestal al wel hoe laat het is.
je mag 100 keer geraakt worden en kan lekker doorrennen. ik dacht dat je zelfs medikits kon pakken (dat weet ik niet meer zeker) en voila... je bent weer beter.
ik weet nog wel zeker dat ik praktisch bijna bovenop een granaat stond en ook nog steeds lekker door kon vechten zonder iets te merken. ok ok... nu had mijn health wel een flinke deuk opgelopen, maar in het eggie weet ik zeker dat ik wel echt stuk zou moeten zijn ;)
desondanks was het wel een spel met zeer mooie graphics en veel sfeer hoor.

Lekker op de bank

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Voor mijzelf beschouw ik COD nog steeds als de beste ww2-fps. En ik hoop dat ze voor COD2 weer extra hun best gaan doen. Tot die tijd denk ik dat Brothers in Arms, release 18mrt, de eerste plaats van COD overneemt.

Op www.gamerankings.com heb ik vandaag de eerste review van dit spel gelezen (cijfer 10) en ik krijg zin :9~ :9~ En de demo zag er ook al prachtig uit. Dus wat ik ermee wil zeggen, Activision doet uw best >:)

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

lochtejans schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:02:
[...]

Helemaal mee eens.
De MP van CoD1 boeit mij nog steeds heel erg. Ik speel het dagelijks namelijk; clanwars ed. De MP van United Offensive heeft me maar een week geboeid. Sindsdien heb ik UO ook niet meer gespeeld.

Een week? doe je goed! Ik had het na een uur of drie wel gezien... Veels te veel ET gehalte.

De multiplayer van CoD is gewoon perfect voor clanwars, S&D op mp_Carentan, mp_Dawnville , mp_Railyard (<- goed je tac nades gebruiken :) ) etc is zo goed uitgeballanseerd dat je na 1,5 jaar nog steeds nieuwe taktieken moet/kan gebruiken...

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03 23:50
Wellicht lees ik het onderstaande compleet verkeerd :
Call of Duty returning to consoles this fall

Activision announces agreement with Gray Matter and Treyarch for new WWII shooter for "the consoles"; publisher dismisses Xbox mention as a "typo."

This morning, Atari announced that it had struck a deal with Call of Duty: Finest Hour developer Spark Unlimited to develop a next-generation console game. In a case of not-so-coincidental timing, Activision announced that it is also planning a new Call of Duty console game, due "this fall." Previously, the only Call of Duty console game was Finest Hour for the Xbox, GameCube, and PlayStation 2.

But while Activision was forthcoming about the developers behind the new game--Spider-Man 2 shop Treyarch and internal studio Gray Matter, maker of the United Offensive PC expansion pack--it was less forthcoming about which platform it would be released for. The release said only that "Activision will be enlisting gamers in an all-new tour of duty this fall with its latest Call of Duty game for the consoles." (Emphasis added.)

Readers of the announcement debated whether the awkward vagueness of the release was by design or accident. One leading theory said that an earlier draft of the announcement had listed the current-generation consoles the game was being released for, but the mention was deleted, hence the awkwardly placed "the." This assertion seemed backed up by a footnote in the initial PR Newswire release that listed a Microsoft disclaimer for the Xbox. No other mention was made of any other system, either current or next-generation.

When asked to clarify exactly which consoles the Treyarch/Gray Matter Call of Duty would be released for, an Activision rep would say only that "it will be released for 'the consoles.' That's all we're saying at this time." The same rep dismissed the Xbox mention as a "typo." "That's just boilerplate that we put on every press release. It doesn't mean anything," said the spokesperson. Mention of the Xbox was not present in a later e-mail announcement sent out by Activison.

Presumably, the question of which console the Treyarch/Gray Matter Call of Duty is set to hit will be answered in the coming months.
Volgens mij komt het uit op de consoles en niet op de PC einde van het jaar :?
Source

MW | BF1 Stats

• greatgonzo
het stond in PCgameplay, waarmee ze een "first one to publish agreement"hadden met activision. Ga er dus maar van uit dat het voor de pc is.

en er staat ook in je artikel dat Treyarch/Gray Matter de console versie gaat maken.Dat is dus een nieuwe COD voor de console, terwijl Infinity Ward zelf aan COD2 gaat werken.

• Zephyer
Aha... :)

MW | BF1 Stats

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
joy \o/

speel vaak CoD en heb beide delen. Ben nu bezig met het samenstellen van een nieuwe pc voor Brothers in arms.. maar deze kan d'r dan direct weer mooi achteraan :D

fps met het wo2 thema vind ik nog steeds het leukst om te spelen. Beter dan veel fps spellen in de toekomst waarbij je in je tje level na level doorloopt en hordes rare wezens afknalt iig.

Anoniem: 63730

Jammer dat je nou nooit eens de duitsers, fransen, polen of italianen kunt spelen.

Ik zou het wel heel tof vinden als ze wat meer role-playing er in zouden stoppen. dus dat alle soldaten een non-scripted character krijgen, en zelf ook invloed hebt met de communicatieve en sociale besturing van jouw eigen character.
Dat zou denk ik in iedergeval helpen om me wat meer inteleven.

• ixl85
Anoniem: 63730 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 16:56:
Jammer dat je nou nooit eens de duitsers, fransen, polen of italianen kunt spelen.

Ik zou het wel heel tof vinden als ze wat meer role-playing er in zouden stoppen. dus dat alle soldaten een non-scripted character krijgen, en zelf ook invloed hebt met de communicatieve en sociale besturing van jouw eigen character.
Dat zou denk ik in iedergeval helpen om me wat meer inteleven.
Uhmm... hoe groot wil je je savefiles dan wel niet maken?
of heb je liever dat het hele spel 1 grote missie is...

Wat je beschrijft is bijna niet te doen, dan heb je een soort Black and White, alleen dan voor je hele team!
Dat moet allemaal appart berekend worden, en ook opgeslagen worden (dat jij een hekel hebt aan soldaat1, en dat soldaat5 niet overweg kan met soldaat19)
Iedere keer als je nu een missie start word alles opnieuw geladen... bij jouw idee zou je dus alle gebeurtenissen moeten laden, en de gemoedstoestand van je mede mensen...
(het zou natuurlijk saai zijn als het per level gaat, bijv:
"je hebt +5 bij soldaat3 daarom zal hij eerder iets doen dan normaal")

Anoniem: 136660

Vind COD op zich niet veel aan.
Poppetjes zijn naar mijn idee veel te houterig :(
En nee, ik heb geen slechte computer.
En als ik het vergelijk met b.v. Enemy Territory speel ET veel lekkerder weg.

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-03 15:44
Hoop idd ook dat deze niet meer zo scripted gaat worden, vond het bij COD niet zo erg maar Bij COD:UO begon dat toch een beetje te vervelen.

Anoniem: 63730

ixl85 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:12:
[...]

Uhmm... hoe groot wil je je savefiles dan wel niet maken?
of heb je liever dat het hele spel 1 grote missie is...

Wat je beschrijft is bijna niet te doen, dan heb je een soort Black and White, alleen dan voor je hele team!
Dat moet allemaal appart berekend worden, en ook opgeslagen worden (dat jij een hekel hebt aan soldaat1, en dat soldaat5 niet overweg kan met soldaat19)
Iedere keer als je nu een missie start word alles opnieuw geladen... bij jouw idee zou je dus alle gebeurtenissen moeten laden, en de gemoedstoestand van je mede mensen...
(het zou natuurlijk saai zijn als het per level gaat, bijv:
"je hebt +5 bij soldaat3 daarom zal hij eerder iets doen dan normaal")
Ik zie niet in waarom save games groter zullen worden als normale rpg spellen.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-03 21:35
Iemand deze al gelezen?
pagina 1
pagina 2
pagina 3
pagina 4
Call of Duty 2 News Comment!
15:13 PST | SNap007be
We got some Call of Duty 2 news. This has not been confirmed and to be honest we don't know where this is from but here it is anyway.
American SP Campaign (2 Large Missions)
1) Omaha Beach, Battle of the Bulge, Africa, Italy - 7 or 8 small separate missions
2) Pacific Theater

British Campaign (1 Large Mission)
1) Africa, El Alamein, Tobruk - SAS missions

Russian Campaign (1 Large Mission)
1) Stalingrad, Kursk, defending Moscow, the final assault on Berlin

Multi-Player
1) Mobile MGs
2) Tanks
3) Jeeps
4) Air and Artillery Support
5) Larger Maps
Weet iemand of dat waar is wat ik in dat stukje heb ge-quote? Zo ja, dan worden het wel vette missies 8) ...

[Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 11-03-2005 18:39]

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Jouw qoute is juist mijn schrikbeeld (en dat met de meeste andere fanatieke CoD spelers)

[/quote]Multi-Player
1) Mobile MGs
2) Tanks
3) Jeeps
5) Larger Maps
[quote]

Dat heeft nou juist de gameplay in CoD:OU multiplayer verpest.

• wisselwerking
  • Nu online
^^ eensch. Een paar groter mappen vind ik nog wel ok, maar het moet niet de overhand krijgen. Tanks, jeeps en artillery vind ik maar irritant. Voor artillery in sommige maps is dodelijk voor het speelplezier. Iedereen gooit om de 2 seconden zo'n hele map plat.

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava

• Anoniem: 98248
  • Niet online
Ik ben ook van mening dat tanks en jeeps het spel hebben verpest. Aangezien ik meestal SD speel is artillery nog wel leuk. Te grote maps vind ik ook maar kut. De enige goede vernieuwing in UO was naar mijn weten de smokegrenades.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:16
Anoniem: 98248 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:31:
Ik ben ook van mening dat tanks en jeeps het spel hebben verpest. Aangezien ik meestal SD speel is artillery nog wel leuk. Te grote maps vind ik ook maar kut. De enige goede vernieuwing in UO was naar mijn weten de smokegrenades.
En enkele toegevoegde guns (gewehr 43 is zeer fijn en de Tokarev ook) Die machinegeweren die je neerzet zij idd ook iets minder. Maarja, als je die niet gebruikt heb je er ook geen last van. En idd, de smokegrenades zijn zeer fijn om (vooral in carentan, als je weet waar) waar dat machinegeweer staat, eerst een smoke en daarna een standaard granaat in gooit :).
Ook mooier is dat iedere zijde nu zijn eigen pistool heeft.

[Voor 5% gewijzigd door JanW op 14-03-2005 12:17]

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-03 21:35
Fietslamp schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:15:
Jouw qoute is juist mijn schrikbeeld (en dat met de meeste andere fanatieke CoD spelers)

Multi-Player
1) Mobile MGs
2) Tanks
3) Jeeps
5) Larger Maps

Dat heeft nou juist de gameplay in CoD:OU multiplayer verpest.
Ik ben het volkomen met je eens, de multiplayer zal NIET leuker worden door deze extra opties die je opnoemt. De originele COD was véél leuker on-line dan CODUO. De laatste heb ik wel gespeeld on-line, maar was ik snel beu. :(
Ik heb alleen gezegd dat de Single Player missies wel heel vet gaan worden, het is gewoon allemaal in SP heel erg mooi uitgewerkt allemaal, heel realistisch. Sommige dingen komen wel bekend voor, als je veel oorlogsfilms hebt bekeken. Ik zag sommige dingen wel heel bekend voorkomen uit films als Saving Private Ryan en Band of Brothers (wat een machtige serie was dat toch :) ).

[Voor 8% gewijzigd door Jorn1986 op 14-03-2005 17:12]

Anoniem: 100381

Ik heb zelf meegedraaid in de top van Call of Duty in de bekendere clans zoals (pure eSports, Not indentified, team bitchslap, team unkown etc.
En ik vind het jammer dat Call of duty 2 waarschijnlijk dit niveau niet zal halen.
Tenzij de S&D precies hetzelfde wordt als 1. En hopelijk ondersteunt CPL deze game beter dan COD 1. Ik hoop dat er op hoog niveau wordt gespeelt in deze game :)

[Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 100381 op 14-03-2005 19:13]

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:37
Hier staan wat screenshots. Ik vind het er nu al goed uit zien! Hoop alleen dat het verhaal zicht toch wat meer in europa afspeelt. Dus gewoon in franse dorpjes of zo. Een missie in arnhem zou ook wel vet zijn

[Voor 53% gewijzigd door Brammel op 14-03-2005 19:30]

• Fietslamp398

Fietslamp398

punt uit!

Anoniem: 100381 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:10:
Ik heb zelf meegedraaid in de top van Call of Duty in de bekendere clans zoals (pure eSports, Not indentified, team bitchslap, team unkown etc.
En ik vind het jammer dat Call of duty 2 waarschijnlijk dit niveau niet zal halen.
Tenzij de S&D precies hetzelfde wordt als 1. En hopelijk ondersteunt CPL deze game beter dan COD 1. Ik hoop dat er op hoog niveau wordt gespeelt in deze game :)
CPL heeft wel macht opzich... Als zij de titel opnemen dan gaat de 'top' het wel spelen. Net zoals je CoD1 zag afglijden vanaf het moment dat er geen CPL winter voor CoD1 zou komen.

Laten we hopen op CPL voor CoD2, dan ga ik ook weer eens wat meer en serieuzer spelen :)

Anoniem: 6104

lochtejans schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:02:
[...]

Helemaal mee eens.

Wij spelen tegenwoordigd feitelijk OU met ook COD1 maps, idd sommige maps zijn erg groot, maar wij draaien het door elkaar zonder die grote maps of kunnen voten op een server... In COD1 zitten grotendeels alleen maar whining n00bs for all I care... Van die lamers die alleen maar hurtgen willen spelen omdat ze toevallig kunnen snipen...

Anoniem: 98248 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:31:
Dat riepen we in de 2de wereld oorlog ook ! DE JEEPS EN TANKS HEBBEN HET VERPEST !
Als iemand in een jeep zit, pak je een rifle en schiet je hem door zijn kop van grote afstand, voor tanks, tsja... er liggen genoeg anti tank wapens... en als je voldoende in een team speelt (jaja, teamplay ipv het rondrennen als een dildo en klagen dat je dood geschoten wordt) dan zie ik tanks ook niet als probleem. Toegeven dat ik sommige maps ook niet zo leuk vind, maarja..

Als wij spelen, dan is het in een tank helemaal niet zo leuk... want iedereen valt dat kreng meteen aan.... aan een tank heb je alleen wat in de hele open levels... moet je "cassino" maar es spelen... daar is een tank ECHT niet leuk...

• Ikkuh84
  • Laatst online: 08:53
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:20:
[...]

Dat riepen we in de 2de wereld oorlog ook ! DE JEEPS EN TANKS HEBBEN HET VERPEST !
Als iemand in een jeep zit, pak je een rifle en schiet je hem door zijn kop van grote afstand, voor tanks, tsja... er liggen genoeg anti tank wapens... en als je voldoende in een team speelt (jaja, teamplay ipv het rondrennen als een dildo en klagen dat je dood geschoten wordt) dan zie ik tanks ook niet als probleem. Toegeven dat ik sommige maps ook niet zo leuk vind, maarja..

Als wij spelen, dan is het in een tank helemaal niet zo leuk... want iedereen valt dat kreng meteen aan.... aan een tank heb je alleen wat in de hele open levels... moet je "cassino" maar es spelen... daar is een tank ECHT niet leuk...
:D :'( :D _/-\o_

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-02 13:06
Ben ik de enige die is een WO1 shooter wil? Ik bedoel, Noord-Afrika, been there, done that, om maar van "de geheime missies achter de vijandelijke linies" te zwijgen. Een loopgravenoorlog is wrs niet "actie" genoeg, maar toch.... Met een experimentele tank plaatselijk verzet met Middeleeuwse bewapening schrik aan jagen, om dan vast te lopen in de modder en aan hun bajonetten geregen te worden... Of een ouderwetse cavalerie charge op een mitrailleurs nest! Zelfmoordmissies in niemandsland en straatgevechten in spooksteden. WO1 was een scharniermoment in de bewapening en de manier van oorlog voeren. Oud en nieuw kwamen elkaar tegen. Wat wil je nu eigelijk nog meer :) Geen zoveelste landing in Normandië die zogezegd de oorlog heeft beslist, that's for sure...
Niettemin ga ik dit spel zeker kopen :D , al was het maar omdat cod met afstand de beste wo2 shooter was...

• greatgonzo
PelicanPete schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:40:
Ben ik de enige die is een WO1 shooter wil? Ik bedoel, Noord-Afrika, been there, done that, om maar van "de geheime missies achter de vijandelijke linies" te zwijgen. Een loopgravenoorlog is wrs niet "actie" genoeg, maar toch.... Met een experimentele tank plaatselijk verzet met Middeleeuwse bewapening schrik aan jagen, om dan vast te lopen in de modder en aan hun bajonetten geregen te worden... Of een ouderwetse cavalerie charge op een mitrailleurs nest! Zelfmoordmissies in niemandsland en straatgevechten in spooksteden. WO1 was een scharniermoment in de bewapening en de manier van oorlog voeren. Oud en nieuw kwamen elkaar tegen. Wat wil je nu eigelijk nog meer :) Geen zoveelste landing in Normandië die zogezegd de oorlog heeft beslist, that's for sure...
Niettemin ga ik dit spel zeker kopen :D , al was het maar omdat cod met afstand de beste wo2 shooter was...
ja of een middeleeuwse fps
of een romeinse fps
of een neandertaler fps :)

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2022
greatgonzo schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:25:
[...]

of een romeinse fps
heheh een middeleeuwse shootergame

• Rascar
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-01 19:00
Call of Duty is een van de beste shooters die er op dit moment zijn. United Offensive is voor het eerst heel apart om te spelen, maar het geeft wel een veel realistischer beeld van hoe het kan gaan. Als je met de "oude" COD aan het schieten bent blijft het geweer zoals je het vast houd. Met UO beweegt het geweer ook mee... (om maar een klein voorbeeld te noemen)

Onze clan Royal Dutch Army is erg actief in Call of Duty United Offensive, we spelen veel wars en dit jaar willen we ook nog naar verschillende lan party's waar COD:UO gespeeld word.
Bezoek onze website (Het komt toch wel spammerig over zo) eens en misschien komen wij jou wel tegen in een UO server.

Ook gaan we Brothers in Arms spelen met onze clan, maar dit is niet voor veel spelers online te spelen... In tegenstelling tot Call of Duty United Offensive.

United Offensive heeft kortom een goede en veelzijdige online gameplay.

Rascar

Royal Dutch Army clan - *knip*

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-03-2005 15:51]

Gmail OWNED - gmail moeten ze accepteren op dit forum om je te kunnen registreren...

• dinkelover
  • Laatst online: 16-03 11:13
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:20:
[...]

ECHT wel :D Of je kunt niet mikken, of je doet iets fout, alhoewel ik me kan indenken dat als je met meer dan 10 bent het wat minder wordt. Tot een man of 8 heb ik er toch echt wel 2-4 doodgeschoten eer ik uit m'n tenk wordt geschoten/eruit gesprongen ben.

pepernooot

dinkelover schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:50:
[...]
ECHT wel :D Of je kunt niet mikken, of je doet iets fout, alhoewel ik me kan indenken dat als je met meer dan 10 bent het wat minder wordt. Tot een man of 8 heb ik er toch echt wel 2-4 doodgeschoten eer ik uit m'n tenk wordt geschoten/eruit gesprongen ben.
Misschien moet je ff lezen: Ik zei " Als je bij ons op de server speelt ben je zo dood in een tank in Cassino" Daar blijkt uit dat er wel degelijk gemikt wordt ;)

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-03 19:01

Cablekevin

CCCP Baby!

*snif* *snif* waarom komt ie pas in 2006 ik wil hem nu! :O

Anoniem: 132931

Ik moet zeggen Call of Duty is echt een geweldig spel, vooral de multiplayer optie _/-\o_ .

De multiplayer optie speel ik bijna dagelijks en soms ook in team verband, vooral de custom made maps en de COD maps(niet de UO) zijn erg leuk.

Kan niet wachten op deel twee :9 . De graphics van Brothers in Arms vond ik trouwens een beetje tegenvallen :r.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 132931 op 29-03-2005 14:14]

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 16:38

evaarties

Powerball @ 12.582

Ik ben ook zeer benieuwd naar COD 2 :D, en wat betreft de tanks etc in UO.. die kan je toch uitzetten op de server ;).

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Anoniem: 121074

Ik geniet bijna dagelijks van COD Multiplayer en van UO Multiplayer, dan de een wat meer, dan de ander, ik ligt eraan waar ik zin in heb.
Wat ik altijd jammer vind is dat de movement van de personages zo onrealistisch is in dit soort spellen. Je springt meters hoog snel van links naar rechts, van boven naar onderen en achteren, uit gebouwen, van muren etc. Dat gaat mij altijd iets te snel en onrealistisch. Dan heb ik liever een spel als RavenShield of zo. Je kan wel rennen, maar die rare "bokkensprongen" om een aanvaller te ontwijken zitten er niet in. Wanneer men dat zou toepassen wordt het pas echt realistisch.

• Anoniem: 90313
  • Niet online
Anoniem: 121074 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:06:
Ik geniet bijna dagelijks van COD Multiplayer en van UO Multiplayer, dan de een wat meer, dan de ander, ik ligt eraan waar ik zin in heb.
Wat ik altijd jammer vind is dat de movement van de personages zo onrealistisch is in dit soort spellen. Je springt meters hoog snel van links naar rechts, van boven naar onderen en achteren, uit gebouwen, van muren etc. Dat gaat mij altijd iets te snel en onrealistisch. Dan heb ik liever een spel als RavenShield of zo. Je kan wel rennen, maar die rare "bokkensprongen" om een aanvaller te ontwijken zitten er niet in. Wanneer men dat zou toepassen wordt het pas echt realistisch.
Ken je NOLF1 nog? In die multiplayer was het pas springen voor je leven. Hele maps jumpend door anders was je veel te makkelijk af. Heeft me ook wel een spatiebalk gekost :)

Anoniem: 132931

Ik hou eerst even een zomerslaapje :z :Z en dan ben ik van de winter lekker optijd wakker om cod 2 te spelen :7 .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver

La Batterie des Hommes sans Peur

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:16

Griffin

Is mythical

schop : :D

in het COD topic poste er iemand deze link.
PROMO FILM

* Griffin begint te kwijlen en MOET het spel hebben.
* Griffin is fan van COD.
* Griffin is happy.
* Griffin raapt zich zelf bij elkaar en zegt tegen zich zelf dat hij nog moet wachten *jammer*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Knip knip en plak :P Vind em op zich wel grappig geworden op de best wel brakke E3 screenshot na dan. Meteen ff topic schopje.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-01 21:18
greatgonzo schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:25:
[...]

of een romeinse fps
En wonderbaarlijk klopt de afkorting FPS nog bij iedere tijd :D
Middeleeuwse First Person Slasher (Dikke zwaarden werden vooral gebruikt om te slashen)
Romeinse First Person Stabber (Toen werden vooral speren gebruikt, en daar steek je mee)
Neandertaler First Person Smasher (Tja.. je smasht iemands hoofd in met een knuppel of steen :P)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Griffin schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:41:
schop : :D

in het COD topic poste er iemand deze link.
PROMO FILM

* Griffin begint te kwijlen en MOET het spel hebben.
* Griffin is fan van COD.
* Griffin is happy.
* Griffin raapt zich zelf bij elkaar en zegt tegen zich zelf dat hij nog moet wachten *jammer*
:*)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-11-2022
Zo bij dat stuk dat z'n gozer door een deur heen wilt lopen maar dan doorzeeft word met kogels... Dat klinkt(en ziet er uit) niet mooi ook man :D Je hoord en ziet gewoon het vlees :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 104588

dark4ever schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:54:
Zo bij dat stuk dat z'n gozer door een deur heen wilt lopen maar dan doorzeeft word met kogels... Dat klinkt(en ziet er uit) niet mooi ook man :D Je hoord en ziet gewoon het vlees :D
vlees horen? |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-03 13:58
Hij bedoelt de kogel in het vleesch.. *splurk*

Ik moet me schamen en mag hier eigenlijk niet eens komen :p , heb pas net CoD1 besteld omdat we die op campzone gaan spelen met onze tent en ik had het nog nooit multiplayer gespeeld |:( :$

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lochtejans
  • Laatst online: 18-03 10:30
Ik weet niet of deze E3 ingame video hier al voorbij is gekomen, maar hij is zeker de moeite waard om te kijken. Het bevat namelijk de bestorming in Normandië.

Ik denk dat de singleplayer weer zeer de moeite waard wordt :9
Nu maar hopen dat de multiplayer net zo goed wordt als van het orgineel dus niet zoals die van United Offensive ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

lochtejans schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:02:
Ik weet niet of deze E3 ingame video hier al voorbij is gekomen, maar hij is zeker de moeite waard om te kijken. Het bevat namelijk de bestorming in Normandië.
omfg wat mooi zeg :9~ , en de explosies en rook :o , brothers in arms is er bijna niks bij (op gebied van graphics dan).
Ik kan niet wachten om deze game te spelen, maar zal waarschijnlijk eerst een nieuwe videokaart moeten kopen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:19

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dat filmpje van de E3 wat je hierboven post.... ongelooflijk! wat een enorme map! Het voelt niet meer aan als een 'map' maar als een wereld waar vanalles in gebeurd. vet!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ADMK
Ik dacht ff dat ik naar een film zat te kijken :+ het ziet er verdomd mooi uit!

• Stewie!
  • Laatst online: 09:34

Stewie!

Keen must die!

Verwachte leverdatum CoD2: augustus/begin september 2005 :)

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-09-2022

Stampertje

Gaat je nix aan

DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:22:
_/-\o_ _/-\o_

Living the American Dream

• greatgonzo
DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:22:
hmm, mooi dat die al snel komt, maar had liever gezien dat ze nog een half jaartje hadden gewacht en nog wat uitgebreider hadden gemaakt. Ik vermaak me namelijk de komende maanden nog wel met GTA en BF2.

Maar goed, ze zullen toch wat willen concureren met BF2

• scorpie
  • Laatst online: 10:35

scorpie

Supra Addict

_/-\o_ oh my god... het wordt echt tijd voor een andere videokaart.
Man man wat mooi zeg, en ook heerlijk intens die gameplay, niet zo houterig enzo, je hebt nu echt het idee dat je in een oorlog zit.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Oja: staan trouwens weer 2 nieuwe video's op http://www.callofduty.nl/ (2e nieuwspost van boven, ingepakt in zip en rar) (62 mb en 80 mb)

[Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 25-06-2005 12:38]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
greatgonzo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:28:
[...]

Nou, als ze het daarom doen, hoop ik dat ze niet te vlug willen afwerken & een game releasen vol met bugs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 10:35

scorpie

Supra Addict

Waarom willen ze dan juist die concurrentie aangaan? Dat snap ik nou niet... als je elkaar niet voor de voeten loopt, is er ruimte voor allebei. Kijk even naar de Nvidia <-> Ati releases, ook zo'n jaartje na elkaar, dan weer jaartje Nvidia de beste GPU, dan weer jaartje Ati... toch niks mis mee?

Zou echt slecht zijn als ze cod 2 straks afraffelen, óm maar te concurreren met battlefield 2 wat trouwens niet echt hetzelfde genre is. Battlefield is meer massive online shooter en cod is veel kleiner in dat opzicht, singleplayer, en een kleinere multiplayer (kleiner dan battlefield dus he :p )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 45135

Ongelofelijk dat ingame filmpje.. Ik ben er net zo van onder de indruk als destijds van de CoD1 filmpjes..
Kom maar op met die game!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 82299

greatgonzo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:28:
[...]

gaat dus ook lekker concureren met Day of Defeat Source :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 82299 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:13:
[...]

gaat dus ook lekker concureren met Day of Defeat Source :*)
Denk het niet. CoD heeft een enorme aanhang die trouw zijn aan de game, overstappen op dod zullen zij niet zo snel doen omdat dan de ook én de hele clan én hun vrienden/community over zouden moeten stappen

cod2 wordt een grote klapper, dat staat al vast :)

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
klik klik klik:

http://games.telenet.be/images/screens/66/95/18593t_Resize_of_Rshot0005.jpg http://games.telenet.be/images/screens/66/95/18593t_Resize_of_Rshot0019.jpg

[Voor 4% gewijzigd door XWB op 29-06-2005 19:05]

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-01 21:18
Okeej... de legerleiding die opdracht heeft gegeven om dit strand aan te vallen moeten ze accuut ontslaan. |:(
Strategisch echt de slechtst mogelijke locatie om aan te vallen. Al die soldaten moet die cliff omhoog klimmen en worden per direct weer naar beneden geschoten door duitser die daar op hun dooie gemak wat zitten te prijsschieten.

Maar voor het spel zal et wel wat leuke scenario's opleveren... en dat is wat telt :+

• ADMK
Legion schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:14:
[...]

Okeej... de legerleiding die opdracht heeft gegeven om dit strand aan te vallen moeten ze accuut ontslaan. |:(
Strategisch echt de slechtst mogelijke locatie om aan te vallen. Al die soldaten moet die cliff omhoog klimmen en worden per direct weer naar beneden geschoten door duitser die daar op hun dooie gemak wat zitten te prijsschieten.

Maar voor het spel zal et wel wat leuke scenario's opleveren... en dat is wat telt :+
Die duitsers waren denk ik niet al te slim dat ze het hele slag hebben verloren. geef elk duitser een doos granaten en je hebt zo gewonnen >:)

• Anoniem: 98248
  • Niet online
Die misie is gejat van Saving Private Ryan!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Anoniem: 98248 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:25:
Die misie is gejat van Saving Private Ryan!
en saving private ryan is weer gejat van de invasie in normandie (d-day) :+

Normandie heeft niet overal van die langgerekte stranden zoals te zien is in de film,
en t zou ook goed kunnen dat die pics (cod2) zich afspelen in italie (+ bijbehorend eiland)

edit:

hehe, oke dan was dat een andere slag :>

hahahaha iemand heeft t met speelgoedsoldaatjes nagespeeld :P

[Voor 22% gewijzigd door Pendaco op 29-06-2005 20:01]

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 11:29

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Pendaco schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:32:
[...]

en saving private ryan is weer gejat van de invasie in normandie (d-day) :+

Normandie heeft niet overal van die langgerekte stranden zoals te zien is in de film, en t zou ook goed kunnen dat die pics (cod2) zich afspelen in italie (+ bijbehorend eiland)
Die kans is vrij klein als er bij het E3 filmpje aan het begin staat:

Approaching Pointe du Hoc
3 miles west of Omaha Beach
June 6, 1944
0700 hrs
[...]

Het was opzich een vrij strategische beslissing om Pointe du Hoc aan te vallen aangezien de geallieerden dachten dat er daarboven op die rotsen kanonnen stonden om de boel te verzieken, dat ze er bij aankomst niet bleken te staan was gewoon een tegenvaller ;)

Edit:
Hierbij nog een plaatje hoe Pointe du Hoc er op dit moment uitziet, met alle bijbehorende kraters..
http://www.normandy1944.org.uk/point%20du%20hoc%2002w.jpg

Ontopic: Het is erg leuke eye-candy en ik hoop dat de gameplay ook prettig is, ik kijk er al naar uit in ieder geval :)

[Voor 6% gewijzigd door THPSrulez op 29-06-2005 19:52]

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
[...]

Tjah, cliff omhoog, maar zo is het in het echt ook gebeurd hoor, de landing in normandië hield niet alleen omaha beach in, maar ook enkele andere stranden ernaast (From west to east are Utah and Omaha (where the Americans landed), Juno (where the Canadians landed), Gold and Sword (where the British landed)), met cliffen zoals op de screens.

Pointe du Hoc:
Pointe du Hoc is an area that sits about 200 feet above the sea on high cliffs. The Germans posted long range guns on this naturally protected site to knock out approaching ships. The Allies knew they must overtake and secure the area so that the other landings could be successful. Well before dawn on June 6th 1944 about 200 U.S. rangers scaled the cliffs as German forces fired down upon them. After great losses suffered reaching the top and securing the area, it was discovered that the large guns once here had been moved to the north near Calais. Today it is a great place to start a tour of D-Day sights since it has been left in its condition from that day. You can walk amid bob craters pocking the white cliffs, go through semi-ruined German bunkers and twisted barbwire fences. Most of us cannot fully imagine the events of that day, but this sight can give you a glimpse into the massive destruction of the war.

[Voor 46% gewijzigd door XWB op 29-06-2005 19:56]

• HeepH
  • Registratie: December 2003

HeepH

Dope Rapper

op die cliff stonden wat grote guns, voor de gene die het wil weten, en logischerwijs moeten die guns stuk, de duitsers hadden niet echt verwacht dat mensen en-masse die cliffs zouden bestormen dus daarom stonden er niet veel troepen...

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zephyer
HeefStan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:55:
op die cliff stonden wat grote guns, voor de gene die het wil weten, en logischerwijs moeten die guns stuk, de duitsers hadden niet echt verwacht dat mensen en-masse die cliffs zouden bestormen dus daarom stonden er niet veel troepen...
offtopic:
Heb ooit in zo'n putje gestaan wat door zo'n bommetje terecht gekomen is.. die zijn DIEP !!

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 111610

HeefStan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:55:
Op die cliff hadden wat guns moeten staan dus, zoals hierboven ook ergens al aangehaald. Ze stonden er (helaas of misschien juist gelukkig) voor de geallieerden niet. Anders waren er waarschijnlijk meer troepen geweest boven om de aanvallers weer terug naar beneden te schieten. Wel ongelofelijk moeilijk om zo'n cliff aan te vallen volgens mij. Maar laat dat CoD 2 maar komen, kijk er erg naar uit. Net als naar Brothers in Arms : Earned in Blood. Het blijven WO II shooters en daar zijn er al tig van, maar ze vervelen geen van allen. Zelfs MoH vind ik nog steeds gaaf, hoewel ik het niet meer speel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 30543

Ik vind het spel er eigenlijk niet zo heel bijzonder mooi uit zien, eignelijk nogal hetzelfde als deel 1. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ehm misschien haal je de nieuwe CoD voor de pc en console door elkaar, want CoD 2 ziet er absoluut veel beter uit dan de CoD 1.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee