Hmh, dat zal het wel zijn danAnoniem: 62696 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:44:
Ehm misschien haal je de nieuwe CoD voor de pc en console door elkaar, want CoD 2 ziet er absoluut veel beter uit dan de CoD 1.
Systeemeisen:
Minimum Requirements
- 1, 4 GHz Processor (Celeron / Duron)
- 512 MB RAM
- ATi Radeon 9200 / GeForce 4
Optimum Requirements
- 2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
- 1 GB RAM
- ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900
http://www.planetcallofduty.com/callofduty2
Valt goed mee, vooral die grafische kaart.
Minimum Requirements
- 1, 4 GHz Processor (Celeron / Duron)
- 512 MB RAM
- ATi Radeon 9200 / GeForce 4
Optimum Requirements
- 2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
- 1 GB RAM
- ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900
http://www.planetcallofduty.com/callofduty2
Valt goed mee, vooral die grafische kaart.
La Batterie des Hommes sans Peur
Anoniem: 115092
Ik hoop dat ze gelijk hebben, maar ik betwijfel het toch wel.. zeker gezien deze titel ook voor de xbox360 uit gaat komen... die kan grafisch gezien zoveel meer aan als de pc... Die geforce fx5900 / Radeon 9800 Pro lijken me eerder recommended (dus medium kwaliteit of zo)... voor alle opties aan zul je wel iets van een R520 of Geforce 7800GTX nodig gaan hebben vrees ik....
Maar die filmpjes zijn in ieder geval veel belovend.... echt fantastisch mooi! Vooral ook de rookontwikkeling na een bominslag vind ik erg tof uitgewerkt!!! Ik ben benieuwd...
Maar die filmpjes zijn in ieder geval veel belovend.... echt fantastisch mooi! Vooral ook de rookontwikkeling na een bominslag vind ik erg tof uitgewerkt!!! Ik ben benieuwd...
Dat valt mee, kunnen ze meer kunnen verkopen, niet iedereen (me included) heeft een top of the bill system / videokaart savvy! Ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe grafische engine die ze bouwen.
Lees net dat er geen physics in de engine zit dat scheelt natuurlijk compu power, lijkt me geen afbreuk doen aan de gameplay dus wel een goede keuze.
Lees net dat er geen physics in de engine zit dat scheelt natuurlijk compu power, lijkt me geen afbreuk doen aan de gameplay dus wel een goede keuze.
[Voor 28% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-07-2005 20:10]
Hmm, recommended wil niet zeggen dat alles open staat op High, dat is t minimale wat je nodig hebt om t optimaal te spelen.Anoniem: 115092 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:39:
Ik hoop dat ze gelijk hebben, maar ik betwijfel het toch wel.. zeker gezien deze titel ook voor de xbox360 uit gaat komen... die kan grafisch gezien zoveel meer aan als de pc... Die geforce fx5900 / Radeon 9800 Pro lijken me eerder recommended (dus medium kwaliteit of zo)... voor alle opties aan zul je wel iets van een R520 of Geforce 7800GTX nodig gaan hebben vrees ik....
Anoniem: 148293
Is optimaal niet een ander woord voor maximaal dus vertaald high/ultra high? Er komt toch niets meer na optimaal.....Ep0ss schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:19:
[...]
Hmm, recommended wil niet zeggen dat alles open staat op High, dat is t minimale wat je nodig hebt om t optimaal te spelen.
Nou ik vind physics juist altijd wel belangrijk! Als ik tegen een emmer aanloop, moet die omvallenCalvin&Hobbes schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:05:
Dat valt mee, kunnen ze meer kunnen verkopen, niet iedereen (me included) heeft een top of the bill system / videokaart savvy! Ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe grafische engine die ze bouwen.

Nou ja we zijn ook verwend met titels als HL2

maar ik denk niet dat die op een R520 draaide aangezien die er nog niet zijn.. zal vast wel op een XFX 7800 GTX zijn geweest of een Ati R X850 XT PE en kweenie hoe oud die filmpjes zijn dus lijkt me waarschijnlijk de laatste keuze ATi dusz..
In HL2 was het natuurlijk wel leuk voor de gameplay omdat je de gravity gun had, maar die heb je niet in een WW2 game. Wat ze wel goed doen is bijv. dustclouds van pas ingeslagen mortieren ofzo!Syntagma schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:38:
[...]
Nou ik vind physics juist altijf wel belangrijk! Als ik tegen een emmer aanloop, moet die omvallen
Nou ja we zijn ook verwend met titels als HL2

Ja dat ziet er vet uit zeg 
Ik ben trouwens geen fan van teamplay, dus dat ik een heel squad moet aanvoeren en opdrachten geven. Nee geef mij maar soloplay! Dus ik weet niet hoe dat zit met COD2?
Trouwens over die physics, het blijft toch leuk hoor om ergens op te schieten en het te zien reageren. Ook al heeft het geen functie, het is leuker en realistischer. Mag in een oorlogsshooter ook best van mij!

Ik ben trouwens geen fan van teamplay, dus dat ik een heel squad moet aanvoeren en opdrachten geven. Nee geef mij maar soloplay! Dus ik weet niet hoe dat zit met COD2?
Trouwens over die physics, het blijft toch leuk hoor om ergens op te schieten en het te zien reageren. Ook al heeft het geen functie, het is leuker en realistischer. Mag in een oorlogsshooter ook best van mij!
Jezus, dat is dus gewoon like, een real life foto

Mja ik gok dat het er niet helemaal zo uit zal zien op mijn pctje 

Dust clouds, daar gaat je pc altijd draag van lopen. Dat heb ik zowat bij elk spel, behalve nu bij CS en dat spel is toch alweer zo'n 5 jaar oud.
jij kan dit dus wel een belachelijk aanval vinden, in werkelijkheid is dit overgenomen van de aanval van de Amerikaanse Rangers op Pointe du Hoc in Normandië, iets te westen van Omaha Beach.Legion schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:14:
[...]
Okeej... de legerleiding die opdracht heeft gegeven om dit strand aan te vallen moeten ze accuut ontslaan.![]()
Strategisch echt de slechtst mogelijke locatie om aan te vallen. Al die soldaten moet die cliff omhoog klimmen en worden per direct weer naar beneden geschoten door duitser die daar op hun dooie gemak wat zitten te prijsschieten.
Maar voor het spel zal et wel wat leuke scenario's opleveren... en dat is wat telt
De reden achter deze ogenschijnlijke zelfmoordaanval, is dat de Duitsers daar hoog op de rotsen een tweetal gigantische kanonnen hadden staan.
Vervelende voor de Amerikanen was alleen dat
1) de kanonnen al verplaatst waren 2km landinwaards en vervangen door houten modellen, die natuurlijk niet gespot werden uit de lucht;
2) ze door een navigatiefout drie kwartier te laat de aanval begonnen, waardoor hun backup, denkende dat de aanval mislukt was, verkaste naar Omaha Beach. nu moesten ze 'alleen', dus zonder versterkingen, zowel het zwaar bebunkerde Pointe du Hoc aanvallen, als vele uren zelf verdedigen.
Uiteindelijk hebben ze met succes ook de verplaatste kanonnen vernietigd.
ik heb echt zware respect voor die mensen..!!
en echt heel cool dat wij dat ook mogen "beleven" maar dan op een minder gevaarlijke manier.. 

[Voor 48% gewijzigd door jimbojansen op 20-07-2005 14:28]
Dit is dus gewoon like, een mooier gemaakte screenshot. Ja natuurlijk gaat CoD 2 er mooi uitzien, maar ik snap niet dat mensen echt gaan geloven dat het er net zo gaat uitzien. Want dat gaat het ook echt niet.Benotti schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:53:
[...]
Jezus, dat is dus gewoon like, een real life foto
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
"Never forget 10/23/07"
Dat is tot nu toe de meeste realistische rook die ik ooit in een game heb gezien...Calvin&Hobbes schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:35:
[...]
In HL2 was het natuurlijk wel leuk voor de gameplay omdat je de gravity gun had, maar die heb je niet in een WW2 game. Wat ze wel goed doen is bijv. dustclouds van pas ingeslagen mortieren ofzo!
[afbeelding]
Er zijn weer coole screenshots uit:

Bron: www.callofduty.nl

Bron: www.callofduty.nl
[Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 21-07-2005 16:26]
die 1st weet ik niet of die nieuw is maar die 2e iig niet...
er zijn nu wel nieuwe screenshots: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5702 ziet er zeer mooi uit
en de PS2 versie ook... maar het rare daaraan het is een hoge res. screenshot... 

Als je achter optimaal het woord genieten zet, dan wel ja, maar optimaal betekent gewoon wat je nodig hebt om het goed te spelen zonder hakken en stoten met toch redelijk mooie toeters en bellen in beeld.Anoniem: 148293 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:34:
[...]
Is optimaal niet een ander woord voor maximaal dus vertaald high/ultra high? Er komt toch niets meer na optimaal.....
Ik denk niet dat je CoD2 op een geforce fx5900 met AA en AF volledig open en de res op 1280*1024 en alles nog op high goed vloeiend kunt spelen.
voorlopige visie van een CoD1 veteraan:
de singleplayer zal ongetwijfeld ongelofelijk strak worden... de enige redenen dat MoHAA en CoD zo enorm gescript waren is dat de ontwikkelaars geen mogelijkheden zagen dezelfde ervaring te leveren zonder scripts. CoDUO is door anderen ontwikkeld en laat ik dus buiten beschouwing (UO was leuk geprobeerd hetzelfde te doen, maar op een of andere manier gewoon heel matig uit de bus gekomen).
Het feit dat CoD2 minder gescript zal zijn geeft mij alleen maar hoop dat de 'replayability' flink omhoog zal gaan.
maar dat is SP. waar het mij vooral om zal gaan is de MP. ik hoop zo van harte dat deze niet teveel afwijkt van CoD1... en dus niet verder gaat waar UO ophield... als dat wel zo is zal CoD2 een directe concurrent van battlefield 2 worden, en dat is wat mij betreft helemaal NIET de bedoeling. CoD1 werd (en wordt) volgens mij vooral gespeeld door mensen die BF om een of andere reden niks vonden, die reden voor mij was dat BF2maps te groot zijn en dat ik niet van tanks in MP houd... als infinity ward slim is verhoren ze mijn gebeden, de fanbase van CoD is groot genoeg, en zou wel es heel erg kunnen gaan slinken als CoD2 MP een BF kloon blijkt te worden.
de screenshots zien er vooralsnog zeer gelikt uit, en ik kan haast niet wachten om mijn BAR weer onder het stof weg te halen. wat mij wel opviel is dat veel van de zogenaamde 'nieuwe' wapens al lang in UO te vinden waren... vooral de britse revolver is erg cool.
de singleplayer zal ongetwijfeld ongelofelijk strak worden... de enige redenen dat MoHAA en CoD zo enorm gescript waren is dat de ontwikkelaars geen mogelijkheden zagen dezelfde ervaring te leveren zonder scripts. CoDUO is door anderen ontwikkeld en laat ik dus buiten beschouwing (UO was leuk geprobeerd hetzelfde te doen, maar op een of andere manier gewoon heel matig uit de bus gekomen).
Het feit dat CoD2 minder gescript zal zijn geeft mij alleen maar hoop dat de 'replayability' flink omhoog zal gaan.
maar dat is SP. waar het mij vooral om zal gaan is de MP. ik hoop zo van harte dat deze niet teveel afwijkt van CoD1... en dus niet verder gaat waar UO ophield... als dat wel zo is zal CoD2 een directe concurrent van battlefield 2 worden, en dat is wat mij betreft helemaal NIET de bedoeling. CoD1 werd (en wordt) volgens mij vooral gespeeld door mensen die BF om een of andere reden niks vonden, die reden voor mij was dat BF2maps te groot zijn en dat ik niet van tanks in MP houd... als infinity ward slim is verhoren ze mijn gebeden, de fanbase van CoD is groot genoeg, en zou wel es heel erg kunnen gaan slinken als CoD2 MP een BF kloon blijkt te worden.
de screenshots zien er vooralsnog zeer gelikt uit, en ik kan haast niet wachten om mijn BAR weer onder het stof weg te halen. wat mij wel opviel is dat veel van de zogenaamde 'nieuwe' wapens al lang in UO te vinden waren... vooral de britse revolver is erg cool.
... not as I do.
hehe, ja... ik ben nog maar 2 dagen actief op tweakers, en had al bijna mijn eigen CoD2 topic gemaakt...
... not as I do.
en nu is tie weer dood... ik denk dat we een groter topic moeten maken.. met een grote, mooie TS no offense voor de maker van deze.. maar deze is een beetje kaal...
[Voor 27% gewijzigd door jimbojansen op 05-08-2005 16:17]
Wat verwacht je dan? Het spel is nog niet uit. Dus veel meer dan speculeren kunnen we hier toch nog niet doen? Topic wordt vanzelf wel leven in geblazen zodra het spel uit is.jimbojansen90 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:16:
en nu is tie weer dood... ik denk dat we een groter topic moeten maken.. met een grote, mooie TS no offense voor de maker van deze.. maar deze is een beetje kaal...

Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava
Well, ik houd je niet tegenjimbojansen90 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:16:

met nadruk op WE

Dan is het nog ff afwachten of infinity ward je gebeden ook slim vindClusharaw schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:36:
[...]
als infinity ward slim is verhoren ze mijn gebeden, de fanbase van CoD is groot genoeg, en zou wel es heel erg kunnen gaan slinken als CoD2 MP een BF kloon blijkt te worden.
[...]

Euh, een mooie TS maken zonder dat het spel uit is lijkt mij geen probleem. M.b.v. een online screen server (van jezelf of van een of andere gratis online screen server) of zelfs simpel screens linken, paint, wat zoekwerk naar reviews op bepaalde gamesites en wat knip en plak en vertaal werk kun je een hele mooie TS maken. Als de TS dan ook regelmatig updates geeft (nieuwe: trailers, reviews, screenshots) dan kan het topic behoorlijk levend zijn.relonky schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:20:
[...]
Wat verwacht je dan? Het spel is nog niet uit. Dus veel meer dan speculeren kunnen we hier toch nog niet doen? Topic wordt vanzelf wel leven in geblazen zodra het spel uit is.
Alleen, ja dat kost je wel wat tijd ja

dus als iemand ff msn geeft of voegt mij toe... <<< dan kunnen we samen wel een mooie TS maken deal!?... 

[Voor 13% gewijzigd door jimbojansen op 05-08-2005 17:52]
Daar doelde ik niet op hoor. Ik reageerde op de opmerking dat het zo rustig in het topic is. Maar met dit offtopic geblaatKarel V schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:44:
[...]
Dan is het nog ff afwachten of infinity ward je gebeden ook slim vind
[...]
Euh, een mooie TS maken zonder dat het spel uit is lijkt mij geen probleem. M.b.v. een online screen server (van jezelf of van een of andere gratis online screen server) of zelfs simpel screens linken, paint, wat zoekwerk naar reviews op bepaalde gamesites en wat knip en plak en vertaal werk kun je een hele mooie TS maken. Als de TS dan ook regelmatig updates geeft (nieuwe: trailers, reviews, screenshots) dan kan het topic behoorlijk levend zijn.
Alleen, ja dat kost je wel wat tijd ja

Ik weet wel dat ik CoD2 absoluut ga kopen. CoD is tot nu toe een heerlijke serie.
Wisselwerking | Flickr | 500px | Strava
Offtopic? Helemaal niet joh, jimbojansen en ik zijn serieus begonnen aan een nieuwe topic met betere look. En dat durf je offtopic te noemenrelonky schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:31:
[...]
Daar doelde ik niet op hoor. Ik reageerde op de opmerking dat het zo rustig in het topic is. Maar met dit offtopic geblaatblijft het wel wat drukker.

hier nog wat extra info voor de TS:
website ontwikkelaar: www.iwnation.com (met ingame filmpjes!)
website spel: www.callofduty2.com (met trailer)
previews:
1up.com
actiontrip.com
gamespot 1
gamespot 2
gamespy.com
gamedaily.com
gaming-age.com
ign.com
worthplaying.com
logo:

previews:
1up.com
actiontrip.com
gamespot 1
gamespot 2
gamespy.com
gamedaily.com
gaming-age.com
ign.com
worthplaying.com
logo:

... not as I do.
Anoniem: 147794
Even mijn mening over call of duty 2.
Ik ben zelf een veteraan die op hoog niveau heeft gespeelt in Call of duty 1, ben gekpat omdat het saai begon te worden.
Natuurlijk hoop ik dat de mp van call of duty 2 nagenoeg hetzelfde wordt als die van call of duty 1, zonder de rommel die in United Offensive zit, zoals voertuigen etc.
Ik hoop dat call of duty 2 de multiplayer zoals Call of duty 1 heeft mede doordat er dan een grote pro-scene komt en hopelijk call of duty eindelijk eens langer dan 1x op CPL en zelfde toernooien komt.
Ik ben zelf een veteraan die op hoog niveau heeft gespeelt in Call of duty 1, ben gekpat omdat het saai begon te worden.
Natuurlijk hoop ik dat de mp van call of duty 2 nagenoeg hetzelfde wordt als die van call of duty 1, zonder de rommel die in United Offensive zit, zoals voertuigen etc.
Ik hoop dat call of duty 2 de multiplayer zoals Call of duty 1 heeft mede doordat er dan een grote pro-scene komt en hopelijk call of duty eindelijk eens langer dan 1x op CPL en zelfde toernooien komt.
kijk kijk kijk, een medestander! het hoeft allemaal niet groter en meer, gameplay van CoD1 was dik in orde. wat hij /\ /\ /\ zegt.
... not as I do.
Anoniem: 86475
Spel ziet er zeker wel mooi uit! Blij dat deze game ook op de Xbox 360 uit komt, hoef ik mijn pc in ieder geval voorlopig niet meer te upgraden. Want de Xbox 360 gaat dit echt met gemak draaien, denk ook dat de Xbox 360 versie mooier wordt dan de PC versie. Kan niet wachten tot dit spel uitkomt, deel 1 was namelijk echt geweldig, zo'n beetje de beste WOII shooter die ik ooit heb gespeeld.
[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 86475 op 06-08-2005 15:04]
En website van nederlandse community: http://www.callofduty.nl/?pagina=overcod2Clusharaw schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:29:
hier nog wat extra info voor de TS:
previews:
1up.com
actiontrip.com
gamespot 1
gamespot 2
gamespy.com
gamedaily.com
gaming-age.com
ign.com
worthplaying.com
logo:
[afbeelding]
We mogen zodra het spel uitkomt de game 3x weggeven

oh? cool, ik weet nog wel iemand!
... not as I do.
het nieuwe topic met toestemming van Fuelke... Hopelijk vinden jullie hem mooi
het is mijn eerste TS gemaakt met de hulp van Greatgonzo en Karel V.. er zullen nog een paar kleine dingen verandert worden..

[Voor 20% gewijzigd door jimbojansen op 06-08-2005 23:56]
Verder in [rml][ Pc] Call of Duty 2- Deel II[/rml] wegens betere TS.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.