Ik zie niet in waarom save games groter zullen worden als normale rpg spellen.ixl85 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:12:
[...]
Uhmm... hoe groot wil je je savefiles dan wel niet maken?
of heb je liever dat het hele spel 1 grote missie is...
Wat je beschrijft is bijna niet te doen, dan heb je een soort Black and White, alleen dan voor je hele team!
Dat moet allemaal appart berekend worden, en ook opgeslagen worden (dat jij een hekel hebt aan soldaat1, en dat soldaat5 niet overweg kan met soldaat19)
Iedere keer als je nu een missie start word alles opnieuw geladen... bij jouw idee zou je dus alle gebeurtenissen moeten laden, en de gemoedstoestand van je mede mensen...
(het zou natuurlijk saai zijn als het per level gaat, bijv:
"je hebt +5 bij soldaat3 daarom zal hij eerder iets doen dan normaal")
Iemand deze al gelezen?
pagina 1
pagina 2
pagina 3
pagina 4
...
pagina 1
pagina 2
pagina 3
pagina 4
Weet iemand of dat waar is wat ik in dat stukje heb ge-quote? Zo ja, dan worden het wel vette missiesCall of Duty 2 News Comment!
15:13 PST | SNap007be
We got some Call of Duty 2 news. This has not been confirmed and to be honest we don't know where this is from but here it is anyway.
American SP Campaign (2 Large Missions)
1) Omaha Beach, Battle of the Bulge, Africa, Italy - 7 or 8 small separate missions
2) Pacific Theater
British Campaign (1 Large Mission)
1) Africa, El Alamein, Tobruk - SAS missions
Russian Campaign (1 Large Mission)
1) Stalingrad, Kursk, defending Moscow, the final assault on Berlin
Multi-Player
1) Mobile MGs
2) Tanks
3) Jeeps
4) Air and Artillery Support
5) Larger Maps
[ Voor 7% gewijzigd door Jorn1986 op 11-03-2005 18:39 ]
Jouw qoute is juist mijn schrikbeeld (en dat met de meeste andere fanatieke CoD spelers)
[/quote]Multi-Player
1) Mobile MGs
2) Tanks
3) Jeeps
5) Larger Maps
[quote]
Dat heeft nou juist de gameplay in CoD:OU multiplayer verpest.
[/quote]Multi-Player
1) Mobile MGs
2) Tanks
3) Jeeps
5) Larger Maps
[quote]
Signatures zijn voor mietjes!
^^ eensch. Een paar groter mappen vind ik nog wel ok, maar het moet niet de overhand krijgen. Tanks, jeeps en artillery vind ik maar irritant. Voor artillery in sommige maps is dodelijk voor het speelplezier. Iedereen gooit om de 2 seconden zo'n hele map plat.
Anoniem: 98248
Ik ben ook van mening dat tanks en jeeps het spel hebben verpest. Aangezien ik meestal SD speel is artillery nog wel leuk. Te grote maps vind ik ook maar kut. De enige goede vernieuwing in UO was naar mijn weten de smokegrenades.
En enkele toegevoegde guns (gewehr 43 is zeer fijn en de Tokarev ook) Die machinegeweren die je neerzet zij idd ook iets minder. Maarja, als je die niet gebruikt heb je er ook geen last van. En idd, de smokegrenades zijn zeer fijn om (vooral in carentan, als je weet waar) waar dat machinegeweer staat, eerst een smoke en daarna een standaard granaat in gooitAnoniem: 98248 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:31:
Ik ben ook van mening dat tanks en jeeps het spel hebben verpest. Aangezien ik meestal SD speel is artillery nog wel leuk. Te grote maps vind ik ook maar kut. De enige goede vernieuwing in UO was naar mijn weten de smokegrenades.
Ook mooier is dat iedere zijde nu zijn eigen pistool heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 14-03-2005 12:17 ]
Ik ben het volkomen met je eens, de multiplayer zal NIET leuker worden door deze extra opties die je opnoemt. De originele COD was véél leuker on-line dan CODUO. De laatste heb ik wel gespeeld on-line, maar was ik snel beu.Fietslamp schreef op zondag 13 maart 2005 @ 21:15:
Jouw qoute is juist mijn schrikbeeld (en dat met de meeste andere fanatieke CoD spelers)
Multi-Player
1) Mobile MGs
2) Tanks
3) Jeeps
5) Larger Maps
Ik heb alleen gezegd dat de Single Player missies wel heel vet gaan worden, het is gewoon allemaal in SP heel erg mooi uitgewerkt allemaal, heel realistisch. Sommige dingen komen wel bekend voor, als je veel oorlogsfilms hebt bekeken. Ik zag sommige dingen wel heel bekend voorkomen uit films als Saving Private Ryan en Band of Brothers (wat een machtige serie was dat toch
[ Voor 8% gewijzigd door Jorn1986 op 14-03-2005 17:12 ]
Anoniem: 100381
Ik heb zelf meegedraaid in de top van Call of Duty in de bekendere clans zoals (pure eSports, Not indentified, team bitchslap, team unkown etc.
En ik vind het jammer dat Call of duty 2 waarschijnlijk dit niveau niet zal halen.
Tenzij de S&D precies hetzelfde wordt als 1. En hopelijk ondersteunt CPL deze game beter dan COD 1. Ik hoop dat er op hoog niveau wordt gespeelt in deze game
En ik vind het jammer dat Call of duty 2 waarschijnlijk dit niveau niet zal halen.
Tenzij de S&D precies hetzelfde wordt als 1. En hopelijk ondersteunt CPL deze game beter dan COD 1. Ik hoop dat er op hoog niveau wordt gespeelt in deze game
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 100381 op 14-03-2005 19:13 ]
CPL heeft wel macht opzich... Als zij de titel opnemen dan gaat de 'top' het wel spelen. Net zoals je CoD1 zag afglijden vanaf het moment dat er geen CPL winter voor CoD1 zou komen.Anoniem: 100381 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:10:
Ik heb zelf meegedraaid in de top van Call of Duty in de bekendere clans zoals (pure eSports, Not indentified, team bitchslap, team unkown etc.
Laten we hopen op CPL voor CoD2, dan ga ik ook weer eens wat meer en serieuzer spelen
Signatures zijn voor mietjes!
Anoniem: 6104
Wij spelen tegenwoordigd feitelijk OU met ook COD1 maps, idd sommige maps zijn erg groot, maar wij draaien het door elkaar zonder die grote maps of kunnen voten op een server... In COD1 zitten grotendeels alleen maar whining n00bs for all I care... Van die lamers die alleen maar hurtgen willen spelen omdat ze toevallig kunnen snipen...lochtejans schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 23:02:
[...]
Helemaal mee eens.
De MP van CoD1 boeit mij nog steeds heel erg. Ik speel het dagelijks namelijk; clanwars ed. De MP van United Offensive heeft me maar een week geboeid. Sindsdien heb ik UO ook niet meer gespeeld.
De maps waren te groot, teveel voertuigen etc.
Dus maar hopen op de MP zoals in het orgineel maar dan met nieuwe vette maps
Dat riepen we in de 2de wereld oorlog ook ! DE JEEPS EN TANKS HEBBEN HET VERPEST !Anoniem: 98248 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:31:
Als iemand in een jeep zit, pak je een rifle en schiet je hem door zijn kop van grote afstand, voor tanks, tsja... er liggen genoeg anti tank wapens... en als je voldoende in een team speelt (jaja, teamplay ipv het rondrennen als een dildo en klagen dat je dood geschoten wordt) dan zie ik tanks ook niet als probleem. Toegeven dat ik sommige maps ook niet zo leuk vind, maarja..
Als wij spelen, dan is het in een tank helemaal niet zo leuk... want iedereen valt dat kreng meteen aan.... aan een tank heb je alleen wat in de hele open levels... moet je "cassino" maar es spelen... daar is een tank ECHT niet leuk...
Anoniem: 6104 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:20:
[...]
Dat riepen we in de 2de wereld oorlog ook ! DE JEEPS EN TANKS HEBBEN HET VERPEST !
Als iemand in een jeep zit, pak je een rifle en schiet je hem door zijn kop van grote afstand, voor tanks, tsja... er liggen genoeg anti tank wapens... en als je voldoende in een team speelt (jaja, teamplay ipv het rondrennen als een dildo en klagen dat je dood geschoten wordt) dan zie ik tanks ook niet als probleem. Toegeven dat ik sommige maps ook niet zo leuk vind, maarja..
Als wij spelen, dan is het in een tank helemaal niet zo leuk... want iedereen valt dat kreng meteen aan.... aan een tank heb je alleen wat in de hele open levels... moet je "cassino" maar es spelen... daar is een tank ECHT niet leuk...
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ben ik de enige die is een WO1 shooter wil? Ik bedoel, Noord-Afrika, been there, done that, om maar van "de geheime missies achter de vijandelijke linies" te zwijgen. Een loopgravenoorlog is wrs niet "actie" genoeg, maar toch.... Met een experimentele tank plaatselijk verzet met Middeleeuwse bewapening schrik aan jagen, om dan vast te lopen in de modder en aan hun bajonetten geregen te worden... Of een ouderwetse cavalerie charge op een mitrailleurs nest! Zelfmoordmissies in niemandsland en straatgevechten in spooksteden. WO1 was een scharniermoment in de bewapening en de manier van oorlog voeren. Oud en nieuw kwamen elkaar tegen. Wat wil je nu eigelijk nog meer
Geen zoveelste landing in Normandië die zogezegd de oorlog heeft beslist, that's for sure...
Niettemin ga ik dit spel zeker kopen
, al was het maar omdat cod met afstand de beste wo2 shooter was...
Niettemin ga ik dit spel zeker kopen
ja of een middeleeuwse fpsPelicanPete schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:40:
Ben ik de enige die is een WO1 shooter wil? Ik bedoel, Noord-Afrika, been there, done that, om maar van "de geheime missies achter de vijandelijke linies" te zwijgen. Een loopgravenoorlog is wrs niet "actie" genoeg, maar toch.... Met een experimentele tank plaatselijk verzet met Middeleeuwse bewapening schrik aan jagen, om dan vast te lopen in de modder en aan hun bajonetten geregen te worden... Of een ouderwetse cavalerie charge op een mitrailleurs nest! Zelfmoordmissies in niemandsland en straatgevechten in spooksteden. WO1 was een scharniermoment in de bewapening en de manier van oorlog voeren. Oud en nieuw kwamen elkaar tegen. Wat wil je nu eigelijk nog meerGeen zoveelste landing in Normandië die zogezegd de oorlog heeft beslist, that's for sure...
Niettemin ga ik dit spel zeker kopen, al was het maar omdat cod met afstand de beste wo2 shooter was...
of een romeinse fps
of een neandertaler fps
heheh een middeleeuwse shootergamegreatgonzo schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:25:
[...]
ja of een middeleeuwse fps
of een romeinse fps
of een neandertaler fps
Call of Duty is een van de beste shooters die er op dit moment zijn. United Offensive is voor het eerst heel apart om te spelen, maar het geeft wel een veel realistischer beeld van hoe het kan gaan. Als je met de "oude" COD aan het schieten bent blijft het geweer zoals je het vast houd. Met UO beweegt het geweer ook mee... (om maar een klein voorbeeld te noemen)
Onze clan Royal Dutch Army is erg actief in Call of Duty United Offensive, we spelen veel wars en dit jaar willen we ook nog naar verschillende lan party's waar COD:UO gespeeld word.
Bezoek onze website (Het komt toch wel spammerig over zo) eens en misschien komen wij jou wel tegen in een UO server.
Ook gaan we Brothers in Arms spelen met onze clan, maar dit is niet voor veel spelers online te spelen... In tegenstelling tot Call of Duty United Offensive.
United Offensive heeft kortom een goede en veelzijdige online gameplay.
Rascar
Royal Dutch Army clan - *knip*
Onze clan Royal Dutch Army is erg actief in Call of Duty United Offensive, we spelen veel wars en dit jaar willen we ook nog naar verschillende lan party's waar COD:UO gespeeld word.
Bezoek onze website (Het komt toch wel spammerig over zo) eens en misschien komen wij jou wel tegen in een UO server.
Ook gaan we Brothers in Arms spelen met onze clan, maar dit is niet voor veel spelers online te spelen... In tegenstelling tot Call of Duty United Offensive.
United Offensive heeft kortom een goede en veelzijdige online gameplay.
Rascar
Royal Dutch Army clan - *knip*
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 21-03-2005 15:51 ]
Gmail OWNED - gmail moeten ze accepteren op dit forum om je te kunnen registreren...
ECHT welAnoniem: 6104 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:20:
[...]
Dat riepen we in de 2de wereld oorlog ook ! DE JEEPS EN TANKS HEBBEN HET VERPEST !
pepernooot
Misschien moet je ff lezen: Ik zei " Als je bij ons op de server speelt ben je zo dood in een tank in Cassino" Daar blijkt uit dat er wel degelijk gemikt wordtdinkelover schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:50:
[...]
ECHT welOf je kunt niet mikken, of je doet iets fout, alhoewel ik me kan indenken dat als je met meer dan 10 bent het wat minder wordt. Tot een man of 8 heb ik er toch echt wel 2-4 doodgeschoten eer ik uit m'n tenk wordt geschoten/eruit gesprongen ben.
*snif* *snif* waarom komt ie pas in 2006 ik wil hem nu!

Anoniem: 132931
Ik moet zeggen Call of Duty is echt een geweldig spel, vooral de multiplayer optie
.
De multiplayer optie speel ik bijna dagelijks en soms ook in team verband, vooral de custom made maps en de COD maps(niet de UO) zijn erg leuk.
Kan niet wachten op deel twee
. De graphics van Brothers in Arms vond ik trouwens een beetje tegenvallen
.
De multiplayer optie speel ik bijna dagelijks en soms ook in team verband, vooral de custom made maps en de COD maps(niet de UO) zijn erg leuk.
Kan niet wachten op deel twee

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 132931 op 29-03-2005 14:14 ]
Ik ben ook zeer benieuwd naar COD 2
, en wat betreft de tanks etc in UO.. die kan je toch uitzetten op de server
.
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Anoniem: 121074
Ik geniet bijna dagelijks van COD Multiplayer en van UO Multiplayer, dan de een wat meer, dan de ander, ik ligt eraan waar ik zin in heb.
Wat ik altijd jammer vind is dat de movement van de personages zo onrealistisch is in dit soort spellen. Je springt meters hoog snel van links naar rechts, van boven naar onderen en achteren, uit gebouwen, van muren etc. Dat gaat mij altijd iets te snel en onrealistisch. Dan heb ik liever een spel als RavenShield of zo. Je kan wel rennen, maar die rare "bokkensprongen" om een aanvaller te ontwijken zitten er niet in. Wanneer men dat zou toepassen wordt het pas echt realistisch.
Wat ik altijd jammer vind is dat de movement van de personages zo onrealistisch is in dit soort spellen. Je springt meters hoog snel van links naar rechts, van boven naar onderen en achteren, uit gebouwen, van muren etc. Dat gaat mij altijd iets te snel en onrealistisch. Dan heb ik liever een spel als RavenShield of zo. Je kan wel rennen, maar die rare "bokkensprongen" om een aanvaller te ontwijken zitten er niet in. Wanneer men dat zou toepassen wordt het pas echt realistisch.
Anoniem: 90313
Ken je NOLF1 nog? In die multiplayer was het pas springen voor je leven. Hele maps jumpend door anders was je veel te makkelijk af. Heeft me ook wel een spatiebalk gekostAnoniem: 121074 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:06:
Ik geniet bijna dagelijks van COD Multiplayer en van UO Multiplayer, dan de een wat meer, dan de ander, ik ligt eraan waar ik zin in heb.
Anoniem: 132931
Ik hou eerst even een zomerslaapje
en dan ben ik van de winter lekker optijd wakker om cod 2 te spelen
.

schop : 
in het COD topic poste er iemand deze link.
PROMO FILM
* Griffin begint te kwijlen en MOET het spel hebben.
* Griffin is fan van COD.
* Griffin is happy.
* Griffin raapt zich zelf bij elkaar en zegt tegen zich zelf dat hij nog moet wachten *jammer*
PROMO FILM
* Griffin is happy.
* Griffin raapt zich zelf bij elkaar en zegt tegen zich zelf dat hij nog moet wachten *jammer*

Knip knip en plak
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
En wonderbaarlijk klopt de afkorting FPS nog bij iedere tijdgreatgonzo schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:25:
[...]
ja of een middeleeuwse fps
of een romeinse fps
of een neandertaler fps
Middeleeuwse First Person Slasher (Dikke zwaarden werden vooral gebruikt om te slashen)
Romeinse First Person Stabber (Toen werden vooral speren gebruikt, en daar steek je mee)
Neandertaler First Person Smasher (Tja.. je smasht iemands hoofd in met een knuppel of steen
Griffin schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:41:
schop :
PROMO FILM
* Griffin is happy.
Zo bij dat stuk dat z'n gozer door een deur heen wilt lopen maar dan doorzeeft word met kogels... Dat klinkt(en ziet er uit) niet mooi ook man
Je hoord en ziet gewoon het vlees
Anoniem: 104588
vlees horen?dark4ever schreef op maandag 30 mei 2005 @ 11:54:
Zo bij dat stuk dat z'n gozer door een deur heen wilt lopen maar dan doorzeeft word met kogels... Dat klinkt(en ziet er uit) niet mooi ook manJe hoord en ziet gewoon het vlees

Hij bedoelt de kogel in het vleesch.. *splurk*
Ik moet me schamen en mag hier eigenlijk niet eens komen
, heb pas net CoD1 besteld omdat we die op campzone gaan spelen met onze tent en ik had het nog nooit multiplayer gespeeld
Ik moet me schamen en mag hier eigenlijk niet eens komen

Ik weet niet of deze E3 ingame video hier al voorbij is gekomen, maar hij is zeker de moeite waard om te kijken. Het bevat namelijk de bestorming in Normandië.
Ik denk dat de singleplayer weer zeer de moeite waard wordt
Nu maar hopen dat de multiplayer net zo goed wordt als van het orgineel dus niet zoals die van United Offensive
Ik denk dat de singleplayer weer zeer de moeite waard wordt
Nu maar hopen dat de multiplayer net zo goed wordt als van het orgineel dus niet zoals die van United Offensive
omfg wat mooi zeglochtejans schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:02:
Ik weet niet of deze E3 ingame video hier al voorbij is gekomen, maar hij is zeker de moeite waard om te kijken. Het bevat namelijk de bestorming in Normandië.
Ik kan niet wachten om deze game te spelen, maar zal waarschijnlijk eerst een nieuwe videokaart moeten kopen
Dat filmpje van de E3 wat je hierboven post.... ongelooflijk! wat een enorme map! Het voelt niet meer aan als een 'map' maar als een wereld waar vanalles in gebeurd. vet!
-- Altijd blijven prutsen --
Ik dacht ff dat ik naar een film zat te kijken
het ziet er verdomd mooi uit!
Verwachte leverdatum CoD2: augustus/begin september 2005
DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:22:
Living the American Dream
hmm, mooi dat die al snel komt, maar had liever gezien dat ze nog een half jaartje hadden gewacht en nog wat uitgebreider hadden gemaakt. Ik vermaak me namelijk de komende maanden nog wel met GTA en BF2.DaMorpheus schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 01:22:
Maar goed, ze zullen toch wat willen concureren met BF2
Man man wat mooi zeg, en ook heerlijk intens die gameplay, niet zo houterig enzo, je hebt nu echt het idee dat je in een oorlog zit.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Oja: staan trouwens weer 2 nieuwe video's op http://www.callofduty.nl/ (2e nieuwspost van boven, ingepakt in zip en rar) (62 mb en 80 mb)
[ Voor 10% gewijzigd door Stewie! op 25-06-2005 12:38 ]
Nou, als ze het daarom doen, hoop ik dat ze niet te vlug willen afwerken & een game releasen vol met bugs.greatgonzo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:28:
[...]
Waarom willen ze dan juist die concurrentie aangaan? Dat snap ik nou niet... als je elkaar niet voor de voeten loopt, is er ruimte voor allebei. Kijk even naar de Nvidia <-> Ati releases, ook zo'n jaartje na elkaar, dan weer jaartje Nvidia de beste GPU, dan weer jaartje Ati... toch niks mis mee?
Zou echt slecht zijn als ze cod 2 straks afraffelen, óm maar te concurreren met battlefield 2 wat trouwens niet echt hetzelfde genre is. Battlefield is meer massive online shooter en cod is veel kleiner in dat opzicht, singleplayer, en een kleinere multiplayer (kleiner dan battlefield dus he
)
Zou echt slecht zijn als ze cod 2 straks afraffelen, óm maar te concurreren met battlefield 2 wat trouwens niet echt hetzelfde genre is. Battlefield is meer massive online shooter en cod is veel kleiner in dat opzicht, singleplayer, en een kleinere multiplayer (kleiner dan battlefield dus he
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Anoniem: 45135
Ongelofelijk dat ingame filmpje.. Ik ben er net zo van onder de indruk als destijds van de CoD1 filmpjes..
Kom maar op met die game!
Kom maar op met die game!
Anoniem: 82299
gaat dus ook lekker concureren met Day of Defeat Sourcegreatgonzo schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 08:28:
[...]
Denk het niet. CoD heeft een enorme aanhang die trouw zijn aan de game, overstappen op dod zullen zij niet zo snel doen omdat dan de ook én de hele clan én hun vrienden/community over zouden moeten stappenAnoniem: 82299 schreef op zondag 26 juni 2005 @ 15:13:
[...]
gaat dus ook lekker concureren met Day of Defeat Source
cod2 wordt een grote klapper, dat staat al vast
Okeej... de legerleiding die opdracht heeft gegeven om dit strand aan te vallen moeten ze accuut ontslaan.

Strategisch echt de slechtst mogelijke locatie om aan te vallen. Al die soldaten moet die cliff omhoog klimmen en worden per direct weer naar beneden geschoten door duitser die daar op hun dooie gemak wat zitten te prijsschieten.
Maar voor het spel zal et wel wat leuke scenario's opleveren... en dat is wat telt
Die duitsers waren denk ik niet al te slim dat ze het hele slag hebben verloren. geef elk duitser een doos granaten en je hebt zo gewonnenLegion schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:14:
[...]
Okeej... de legerleiding die opdracht heeft gegeven om dit strand aan te vallen moeten ze accuut ontslaan.![]()
Strategisch echt de slechtst mogelijke locatie om aan te vallen. Al die soldaten moet die cliff omhoog klimmen en worden per direct weer naar beneden geschoten door duitser die daar op hun dooie gemak wat zitten te prijsschieten.
Maar voor het spel zal et wel wat leuke scenario's opleveren... en dat is wat telt
en saving private ryan is weer gejat van de invasie in normandie (d-day)Anoniem: 98248 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:25:
Die misie is gejat van Saving Private Ryan!
Normandie heeft niet overal van die langgerekte stranden zoals te zien is in de film,
en t zou ook goed kunnen dat die pics (cod2) zich afspelen in italie (+ bijbehorend eiland)
edit:
hehe, oke dan was dat een andere slag
hehe, oke dan was dat een andere slag
hahahaha iemand heeft t met speelgoedsoldaatjes nagespeeld
[ Voor 22% gewijzigd door Pendaco op 29-06-2005 20:01 ]
Die kans is vrij klein als er bij het E3 filmpje aan het begin staat:Pendaco schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:32:
[...]
en saving private ryan is weer gejat van de invasie in normandie (d-day)![]()
Normandie heeft niet overal van die langgerekte stranden zoals te zien is in de film, en t zou ook goed kunnen dat die pics (cod2) zich afspelen in italie (+ bijbehorend eiland)
Approaching Pointe du Hoc
3 miles west of Omaha Beach
June 6, 1944
0700 hrs
Het was opzich een vrij strategische beslissing om Pointe du Hoc aan te vallen aangezien de geallieerden dachten dat er daarboven op die rotsen kanonnen stonden om de boel te verzieken, dat ze er bij aankomst niet bleken te staan was gewoon een tegenvallerLegion schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:14:
[...]
Okeej... de legerleiding die opdracht heeft gegeven om dit strand aan te vallen moeten ze accuut ontslaan.![]()
Edit:
Hierbij nog een plaatje hoe Pointe du Hoc er op dit moment uitziet, met alle bijbehorende kraters..

Ontopic: Het is erg leuke eye-candy en ik hoop dat de gameplay ook prettig is, ik kijk er al naar uit in ieder geval
[ Voor 6% gewijzigd door THPSrulez op 29-06-2005 19:52 ]
Tjah, cliff omhoog, maar zo is het in het echt ook gebeurd hoor, de landing in normandië hield niet alleen omaha beach in, maar ook enkele andere stranden ernaast (From west to east are Utah and Omaha (where the Americans landed), Juno (where the Canadians landed), Gold and Sword (where the British landed)), met cliffen zoals op de screens.Legion schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:14:
[...]
Pointe du Hoc:
Pointe du Hoc is an area that sits about 200 feet above the sea on high cliffs. The Germans posted long range guns on this naturally protected site to knock out approaching ships. The Allies knew they must overtake and secure the area so that the other landings could be successful. Well before dawn on June 6th 1944 about 200 U.S. rangers scaled the cliffs as German forces fired down upon them. After great losses suffered reaching the top and securing the area, it was discovered that the large guns once here had been moved to the north near Calais. Today it is a great place to start a tour of D-Day sights since it has been left in its condition from that day. You can walk amid bob craters pocking the white cliffs, go through semi-ruined German bunkers and twisted barbwire fences. Most of us cannot fully imagine the events of that day, but this sight can give you a glimpse into the massive destruction of the war.
[ Voor 46% gewijzigd door XWB op 29-06-2005 19:56 ]
op die cliff stonden wat grote guns, voor de gene die het wil weten, en logischerwijs moeten die guns stuk, de duitsers hadden niet echt verwacht dat mensen en-masse die cliffs zouden bestormen dus daarom stonden er niet veel troepen...
HeefStan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:55:
op die cliff stonden wat grote guns, voor de gene die het wil weten, en logischerwijs moeten die guns stuk, de duitsers hadden niet echt verwacht dat mensen en-masse die cliffs zouden bestormen dus daarom stonden er niet veel troepen...
offtopic:
Heb ooit in zo'n putje gestaan wat door zo'n bommetje terecht gekomen is.. die zijn DIEP !!
Heb ooit in zo'n putje gestaan wat door zo'n bommetje terecht gekomen is.. die zijn DIEP !!
Anoniem: 111610
Op die cliff hadden wat guns moeten staan dus, zoals hierboven ook ergens al aangehaald. Ze stonden er (helaas of misschien juist gelukkig) voor de geallieerden niet. Anders waren er waarschijnlijk meer troepen geweest boven om de aanvallers weer terug naar beneden te schieten. Wel ongelofelijk moeilijk om zo'n cliff aan te vallen volgens mij. Maar laat dat CoD 2 maar komen, kijk er erg naar uit. Net als naar Brothers in Arms : Earned in Blood. Het blijven WO II shooters en daar zijn er al tig van, maar ze vervelen geen van allen. Zelfs MoH vind ik nog steeds gaaf, hoewel ik het niet meer speel.HeefStan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:55:
Anoniem: 30543
Ik vind het spel er eigenlijk niet zo heel bijzonder mooi uit zien, eignelijk nogal hetzelfde als deel 1. Of zie ik iets over het hoofd?
Anoniem: 62696
Ehm misschien haal je de nieuwe CoD voor de pc en console door elkaar, want CoD 2 ziet er absoluut veel beter uit dan de CoD 1.
Anoniem: 30543
Hmh, dat zal het wel zijn danAnoniem: 62696 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 22:44:
Ehm misschien haal je de nieuwe CoD voor de pc en console door elkaar, want CoD 2 ziet er absoluut veel beter uit dan de CoD 1.
Systeemeisen:
Minimum Requirements
- 1, 4 GHz Processor (Celeron / Duron)
- 512 MB RAM
- ATi Radeon 9200 / GeForce 4
Optimum Requirements
- 2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
- 1 GB RAM
- ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900
http://www.planetcallofduty.com/callofduty2
Valt goed mee, vooral die grafische kaart.
Minimum Requirements
- 1, 4 GHz Processor (Celeron / Duron)
- 512 MB RAM
- ATi Radeon 9200 / GeForce 4
Optimum Requirements
- 2, 5 GHz Prozessor (Athlon XP / Pentium 4)
- 1 GB RAM
- ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900
http://www.planetcallofduty.com/callofduty2
Valt goed mee, vooral die grafische kaart.
Anoniem: 115092
Ik hoop dat ze gelijk hebben, maar ik betwijfel het toch wel.. zeker gezien deze titel ook voor de xbox360 uit gaat komen... die kan grafisch gezien zoveel meer aan als de pc... Die geforce fx5900 / Radeon 9800 Pro lijken me eerder recommended (dus medium kwaliteit of zo)... voor alle opties aan zul je wel iets van een R520 of Geforce 7800GTX nodig gaan hebben vrees ik....
Maar die filmpjes zijn in ieder geval veel belovend.... echt fantastisch mooi! Vooral ook de rookontwikkeling na een bominslag vind ik erg tof uitgewerkt!!! Ik ben benieuwd...
Maar die filmpjes zijn in ieder geval veel belovend.... echt fantastisch mooi! Vooral ook de rookontwikkeling na een bominslag vind ik erg tof uitgewerkt!!! Ik ben benieuwd...
Dat valt mee, kunnen ze meer kunnen verkopen, niet iedereen (me included) heeft een top of the bill system / videokaart savvy! Ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe grafische engine die ze bouwen.
Lees net dat er geen physics in de engine zit dat scheelt natuurlijk compu power, lijkt me geen afbreuk doen aan de gameplay dus wel een goede keuze.
Lees net dat er geen physics in de engine zit dat scheelt natuurlijk compu power, lijkt me geen afbreuk doen aan de gameplay dus wel een goede keuze.
[ Voor 28% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 12-07-2005 20:10 ]
Hmm, recommended wil niet zeggen dat alles open staat op High, dat is t minimale wat je nodig hebt om t optimaal te spelen.Anoniem: 115092 schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 01:39:
Ik hoop dat ze gelijk hebben, maar ik betwijfel het toch wel.. zeker gezien deze titel ook voor de xbox360 uit gaat komen... die kan grafisch gezien zoveel meer aan als de pc... Die geforce fx5900 / Radeon 9800 Pro lijken me eerder recommended (dus medium kwaliteit of zo)... voor alle opties aan zul je wel iets van een R520 of Geforce 7800GTX nodig gaan hebben vrees ik....
Anoniem: 148293
Is optimaal niet een ander woord voor maximaal dus vertaald high/ultra high? Er komt toch niets meer na optimaal.....Ep0ss schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:19:
[...]
Hmm, recommended wil niet zeggen dat alles open staat op High, dat is t minimale wat je nodig hebt om t optimaal te spelen.
Nou ik vind physics juist altijd wel belangrijk! Als ik tegen een emmer aanloop, moet die omvallenCalvin&Hobbes schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 20:05:
Dat valt mee, kunnen ze meer kunnen verkopen, niet iedereen (me included) heeft een top of the bill system / videokaart savvy! Ben dan ook erg benieuwd naar de nieuwe grafische engine die ze bouwen.
Nou ja we zijn ook verwend met titels als HL2
maar ik denk niet dat die op een R520 draaide aangezien die er nog niet zijn.. zal vast wel op een XFX 7800 GTX zijn geweest of een Ati R X850 XT PE en kweenie hoe oud die filmpjes zijn dus lijkt me waarschijnlijk de laatste keuze ATi dusz..
In HL2 was het natuurlijk wel leuk voor de gameplay omdat je de gravity gun had, maar die heb je niet in een WW2 game. Wat ze wel goed doen is bijv. dustclouds van pas ingeslagen mortieren ofzo!Syntagma schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:38:
[...]
Nou ik vind physics juist altijf wel belangrijk! Als ik tegen een emmer aanloop, moet die omvallen
Nou ja we zijn ook verwend met titels als HL2

Ja dat ziet er vet uit zeg 
Ik ben trouwens geen fan van teamplay, dus dat ik een heel squad moet aanvoeren en opdrachten geven. Nee geef mij maar soloplay! Dus ik weet niet hoe dat zit met COD2?
Trouwens over die physics, het blijft toch leuk hoor om ergens op te schieten en het te zien reageren. Ook al heeft het geen functie, het is leuker en realistischer. Mag in een oorlogsshooter ook best van mij!
Ik ben trouwens geen fan van teamplay, dus dat ik een heel squad moet aanvoeren en opdrachten geven. Nee geef mij maar soloplay! Dus ik weet niet hoe dat zit met COD2?
Trouwens over die physics, het blijft toch leuk hoor om ergens op te schieten en het te zien reageren. Ook al heeft het geen functie, het is leuker en realistischer. Mag in een oorlogsshooter ook best van mij!
Jezus, dat is dus gewoon like, een real life foto
Mja ik gok dat het er niet helemaal zo uit zal zien op mijn pctje
Dust clouds, daar gaat je pc altijd draag van lopen. Dat heb ik zowat bij elk spel, behalve nu bij CS en dat spel is toch alweer zo'n 5 jaar oud.
jij kan dit dus wel een belachelijk aanval vinden, in werkelijkheid is dit overgenomen van de aanval van de Amerikaanse Rangers op Pointe du Hoc in Normandië, iets te westen van Omaha Beach.Legion schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:14:
[...]
De reden achter deze ogenschijnlijke zelfmoordaanval, is dat de Duitsers daar hoog op de rotsen een tweetal gigantische kanonnen hadden staan.
Vervelende voor de Amerikanen was alleen dat
1) de kanonnen al verplaatst waren 2km landinwaards en vervangen door houten modellen, die natuurlijk niet gespot werden uit de lucht;
2) ze door een navigatiefout drie kwartier te laat de aanval begonnen, waardoor hun backup, denkende dat de aanval mislukt was, verkaste naar Omaha Beach. nu moesten ze 'alleen', dus zonder versterkingen, zowel het zwaar bebunkerde Pointe du Hoc aanvallen, als vele uren zelf verdedigen.
Uiteindelijk hebben ze met succes ook de verplaatste kanonnen vernietigd.
ik heb echt zware respect voor die mensen..!!
en echt heel cool dat wij dat ook mogen "beleven" maar dan op een minder gevaarlijke manier..
[ Voor 48% gewijzigd door jimbojansen op 20-07-2005 14:28 ]
Dit is dus gewoon like, een mooier gemaakte screenshot. Ja natuurlijk gaat CoD 2 er mooi uitzien, maar ik snap niet dat mensen echt gaan geloven dat het er net zo gaat uitzien. Want dat gaat het ook echt niet.Benotti schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 12:53:
[...]
Jezus, dat is dus gewoon like, een real life foto
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Dat is tot nu toe de meeste realistische rook die ik ooit in een game heb gezien...Calvin&Hobbes schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:35:
[...]
In HL2 was het natuurlijk wel leuk voor de gameplay omdat je de gravity gun had, maar die heb je niet in een WW2 game. Wat ze wel goed doen is bijv. dustclouds van pas ingeslagen mortieren ofzo!
[afbeelding]
Er zijn weer coole screenshots uit:

Bron: www.callofduty.nl

Bron: www.callofduty.nl
[ Voor 31% gewijzigd door Stewie! op 21-07-2005 16:26 ]
die 1st weet ik niet of die nieuw is maar die 2e iig niet...
er zijn nu wel nieuwe screenshots: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5702 ziet er zeer mooi uit
en de PS2 versie ook... maar het rare daaraan het is een hoge res. screenshot...
Als je achter optimaal het woord genieten zet, dan wel ja, maar optimaal betekent gewoon wat je nodig hebt om het goed te spelen zonder hakken en stoten met toch redelijk mooie toeters en bellen in beeld.Anoniem: 148293 schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 14:34:
[...]
Is optimaal niet een ander woord voor maximaal dus vertaald high/ultra high? Er komt toch niets meer na optimaal.....
Ik denk niet dat je CoD2 op een geforce fx5900 met AA en AF volledig open en de res op 1280*1024 en alles nog op high goed vloeiend kunt spelen.
voorlopige visie van een CoD1 veteraan:
de singleplayer zal ongetwijfeld ongelofelijk strak worden... de enige redenen dat MoHAA en CoD zo enorm gescript waren is dat de ontwikkelaars geen mogelijkheden zagen dezelfde ervaring te leveren zonder scripts. CoDUO is door anderen ontwikkeld en laat ik dus buiten beschouwing (UO was leuk geprobeerd hetzelfde te doen, maar op een of andere manier gewoon heel matig uit de bus gekomen).
Het feit dat CoD2 minder gescript zal zijn geeft mij alleen maar hoop dat de 'replayability' flink omhoog zal gaan.
maar dat is SP. waar het mij vooral om zal gaan is de MP. ik hoop zo van harte dat deze niet teveel afwijkt van CoD1... en dus niet verder gaat waar UO ophield... als dat wel zo is zal CoD2 een directe concurrent van battlefield 2 worden, en dat is wat mij betreft helemaal NIET de bedoeling. CoD1 werd (en wordt) volgens mij vooral gespeeld door mensen die BF om een of andere reden niks vonden, die reden voor mij was dat BF2maps te groot zijn en dat ik niet van tanks in MP houd... als infinity ward slim is verhoren ze mijn gebeden, de fanbase van CoD is groot genoeg, en zou wel es heel erg kunnen gaan slinken als CoD2 MP een BF kloon blijkt te worden.
de screenshots zien er vooralsnog zeer gelikt uit, en ik kan haast niet wachten om mijn BAR weer onder het stof weg te halen. wat mij wel opviel is dat veel van de zogenaamde 'nieuwe' wapens al lang in UO te vinden waren... vooral de britse revolver is erg cool.
de singleplayer zal ongetwijfeld ongelofelijk strak worden... de enige redenen dat MoHAA en CoD zo enorm gescript waren is dat de ontwikkelaars geen mogelijkheden zagen dezelfde ervaring te leveren zonder scripts. CoDUO is door anderen ontwikkeld en laat ik dus buiten beschouwing (UO was leuk geprobeerd hetzelfde te doen, maar op een of andere manier gewoon heel matig uit de bus gekomen).
Het feit dat CoD2 minder gescript zal zijn geeft mij alleen maar hoop dat de 'replayability' flink omhoog zal gaan.
maar dat is SP. waar het mij vooral om zal gaan is de MP. ik hoop zo van harte dat deze niet teveel afwijkt van CoD1... en dus niet verder gaat waar UO ophield... als dat wel zo is zal CoD2 een directe concurrent van battlefield 2 worden, en dat is wat mij betreft helemaal NIET de bedoeling. CoD1 werd (en wordt) volgens mij vooral gespeeld door mensen die BF om een of andere reden niks vonden, die reden voor mij was dat BF2maps te groot zijn en dat ik niet van tanks in MP houd... als infinity ward slim is verhoren ze mijn gebeden, de fanbase van CoD is groot genoeg, en zou wel es heel erg kunnen gaan slinken als CoD2 MP een BF kloon blijkt te worden.
de screenshots zien er vooralsnog zeer gelikt uit, en ik kan haast niet wachten om mijn BAR weer onder het stof weg te halen. wat mij wel opviel is dat veel van de zogenaamde 'nieuwe' wapens al lang in UO te vinden waren... vooral de britse revolver is erg cool.
... not as I do.
hehe, ja... ik ben nog maar 2 dagen actief op tweakers, en had al bijna mijn eigen CoD2 topic gemaakt...
... not as I do.
en nu is tie weer dood... ik denk dat we een groter topic moeten maken.. met een grote, mooie TS no offense voor de maker van deze.. maar deze is een beetje kaal...
[ Voor 27% gewijzigd door jimbojansen op 05-08-2005 16:17 ]
Wat verwacht je dan? Het spel is nog niet uit. Dus veel meer dan speculeren kunnen we hier toch nog niet doen? Topic wordt vanzelf wel leven in geblazen zodra het spel uit is.jimbojansen90 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:16:
en nu is tie weer dood... ik denk dat we een groter topic moeten maken.. met een grote, mooie TS no offense voor de maker van deze.. maar deze is een beetje kaal...
Well, ik houd je niet tegenjimbojansen90 schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:16:
met nadruk op WE
Dan is het nog ff afwachten of infinity ward je gebeden ook slim vindClusharaw schreef op donderdag 04 augustus 2005 @ 20:36:
[...]
als infinity ward slim is verhoren ze mijn gebeden, de fanbase van CoD is groot genoeg, en zou wel es heel erg kunnen gaan slinken als CoD2 MP een BF kloon blijkt te worden.
[...]
Euh, een mooie TS maken zonder dat het spel uit is lijkt mij geen probleem. M.b.v. een online screen server (van jezelf of van een of andere gratis online screen server) of zelfs simpel screens linken, paint, wat zoekwerk naar reviews op bepaalde gamesites en wat knip en plak en vertaal werk kun je een hele mooie TS maken. Als de TS dan ook regelmatig updates geeft (nieuwe: trailers, reviews, screenshots) dan kan het topic behoorlijk levend zijn.relonky schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 16:20:
[...]
Wat verwacht je dan? Het spel is nog niet uit. Dus veel meer dan speculeren kunnen we hier toch nog niet doen? Topic wordt vanzelf wel leven in geblazen zodra het spel uit is.
Alleen, ja dat kost je wel wat tijd ja
dus als iemand ff msn geeft of voegt mij toe... <<< dan kunnen we samen wel een mooie TS maken deal!?...
[ Voor 13% gewijzigd door jimbojansen op 05-08-2005 17:52 ]
Daar doelde ik niet op hoor. Ik reageerde op de opmerking dat het zo rustig in het topic is. Maar met dit offtopic geblaatKarel V schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 17:44:
[...]
Dan is het nog ff afwachten of infinity ward je gebeden ook slim vind
[...]
Euh, een mooie TS maken zonder dat het spel uit is lijkt mij geen probleem. M.b.v. een online screen server (van jezelf of van een of andere gratis online screen server) of zelfs simpel screens linken, paint, wat zoekwerk naar reviews op bepaalde gamesites en wat knip en plak en vertaal werk kun je een hele mooie TS maken. Als de TS dan ook regelmatig updates geeft (nieuwe: trailers, reviews, screenshots) dan kan het topic behoorlijk levend zijn.
Alleen, ja dat kost je wel wat tijd ja
Ik weet wel dat ik CoD2 absoluut ga kopen. CoD is tot nu toe een heerlijke serie.
Offtopic? Helemaal niet joh, jimbojansen en ik zijn serieus begonnen aan een nieuwe topic met betere look. En dat durf je offtopic te noemenrelonky schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 18:31:
[...]
Daar doelde ik niet op hoor. Ik reageerde op de opmerking dat het zo rustig in het topic is. Maar met dit offtopic geblaatblijft het wel wat drukker.
hier nog wat extra info voor de TS:
website ontwikkelaar: www.iwnation.com (met ingame filmpjes!)
website spel: www.callofduty2.com (met trailer)
previews:
1up.com
actiontrip.com
gamespot 1
gamespot 2
gamespy.com
gamedaily.com
gaming-age.com
ign.com
worthplaying.com
logo:

previews:
1up.com
actiontrip.com
gamespot 1
gamespot 2
gamespy.com
gamedaily.com
gaming-age.com
ign.com
worthplaying.com
logo:
... not as I do.
Anoniem: 147794
Even mijn mening over call of duty 2.
Ik ben zelf een veteraan die op hoog niveau heeft gespeelt in Call of duty 1, ben gekpat omdat het saai begon te worden.
Natuurlijk hoop ik dat de mp van call of duty 2 nagenoeg hetzelfde wordt als die van call of duty 1, zonder de rommel die in United Offensive zit, zoals voertuigen etc.
Ik hoop dat call of duty 2 de multiplayer zoals Call of duty 1 heeft mede doordat er dan een grote pro-scene komt en hopelijk call of duty eindelijk eens langer dan 1x op CPL en zelfde toernooien komt.
Ik ben zelf een veteraan die op hoog niveau heeft gespeelt in Call of duty 1, ben gekpat omdat het saai begon te worden.
Natuurlijk hoop ik dat de mp van call of duty 2 nagenoeg hetzelfde wordt als die van call of duty 1, zonder de rommel die in United Offensive zit, zoals voertuigen etc.
Ik hoop dat call of duty 2 de multiplayer zoals Call of duty 1 heeft mede doordat er dan een grote pro-scene komt en hopelijk call of duty eindelijk eens langer dan 1x op CPL en zelfde toernooien komt.
kijk kijk kijk, een medestander! het hoeft allemaal niet groter en meer, gameplay van CoD1 was dik in orde. wat hij /\ /\ /\ zegt.
... not as I do.
Anoniem: 86475
Spel ziet er zeker wel mooi uit! Blij dat deze game ook op de Xbox 360 uit komt, hoef ik mijn pc in ieder geval voorlopig niet meer te upgraden. Want de Xbox 360 gaat dit echt met gemak draaien, denk ook dat de Xbox 360 versie mooier wordt dan de PC versie. Kan niet wachten tot dit spel uitkomt, deel 1 was namelijk echt geweldig, zo'n beetje de beste WOII shooter die ik ooit heb gespeeld.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 86475 op 06-08-2005 15:04 ]
En website van nederlandse community: http://www.callofduty.nl/?pagina=overcod2Clusharaw schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 14:29:
hier nog wat extra info voor de TS:
previews:
1up.com
actiontrip.com
gamespot 1
gamespot 2
gamespy.com
gamedaily.com
gaming-age.com
ign.com
worthplaying.com
logo:
[afbeelding]
We mogen zodra het spel uitkomt de game 3x weggeven
oh? cool, ik weet nog wel iemand!
... not as I do.
en hoe kan je het spel dan krijgen!?...
het nieuwe topic met toestemming van Fuelke... Hopelijk vinden jullie hem mooi
het is mijn eerste TS gemaakt met de hulp van Greatgonzo en Karel V.. er zullen nog een paar kleine dingen verandert worden..
[ Voor 20% gewijzigd door jimbojansen op 06-08-2005 23:56 ]
Verder in [rml][ Pc] Call of Duty 2- Deel II[/rml] wegens betere TS.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.