[Pc] Call of Duty 2- Deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.236 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06 17:55
Tortelli schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:45:
Ik vind hem nieteens zo geweldig lopen, @ 1280*1024 met alles op high en 4*aa haal ik maar 30fps :X .

specs;
4200x2 @ 2420mhz
2gb ram
7800gtx

heb overigens wel behoorlijk ouwe (77.72) drivers...., zal er eens nieuwere op zetten. Moet met mijn systeempje hem toch met gemakt met deze specs kunnen draaien?`

edit:
als ik direct x op 7 zet haal ik gewoon 100-140fps :)
Ik heb zelf alleen af en toe 30 fps als ik midden in de rook van een rookgrenaat sta. Voor de rest alleen schommelend tussen de 70 en 110. Maar heb wel de nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Hmm, valt me vies tegen qua graphics, de demo. Als dat een voorbode is van de final dan laat ik deze vrucht aan me voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:18

Griffin

Is mythical

vanaaf maar even snel downen en zet ik hier mn bevindingen wel neer.
maar ik ga wel 1280 draaien denk en dan op medium.
daarna 1024 op high proberen en kijken wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:48

KatirZan

Wandelende orgaanzak

hem de demo geinstalleerd en getest : in 1024x786 met een Athlon XP 2600+ barton @ 2,4ghz, 1gb RAM en een Asus V9999LE 12,1v6 @390/975

Ik loop gemiddeld met een fps van 100 door het spel heen, mits er rookontwikkeling is, deze zakt dan af naar de 35fps en heeeeeel soms iets lager, lees : 30fps

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Nu paar keer gespeeld maar ik vind het echt niks, het is net COD1. De graphics zijn eigenlijk best wel slecht, niet veel beter dan CoD, vergelijk het met games als Far Cry en HL2 en Doom 3, het draait als dikke stront in een ton als je kijkt naar wat je er voor terug krijgt.

De gameplay is nog saaier als anders, het is echt verschrikkelijk Arcade en er zit totaal geen spanning in het spel, werkelijk elke stap die de vijand doet is scripted, als het niet scripted is raak de AI volledig de weg kwijt en loopt het maar wat doelloos rond ook op hard. Vergelijken met CoD wat ik toch een erg vermakelijk spel vond is dit helemaal niks.

Het lopen is niet lekker, vooral granaten weten het spel aardig te verzieken, het hele beeld schut constant door, het geluid is best wel brak eigenlijk, het schieten klinkt niet lekker, je vizier is net zo groot als het hele beeld, niet echt lekker.

Verder is het veel en veel te simpel, het is constant door die gore lineaire kutlevels lopen met eigenlijk naar mijn idee low res texuters. De vijand is puur scripted wat het saai maakt, het is steeds van het ene pleintje naar het volgende en je kunt al ruiken wanneer er iets gaat gebeuren omdat het allemaal te opgezet is, het is dat je hier niet bij hoeft te flanken zoals bij BiA maar verder zitten er dan ook geen enkel pluspunt in dit spel. Het is voor deze tijd gewoon slecht. Vergeleken met een spel als Far Cry waar de mannetjes mooier waren, de omgeving mooier en gedetaileerder en niet lineair was, en de AI 20 keer beter zonder constant die scripted events, is dit spel echt niks ff puur en alleen op de demo af gaant. Ik ga dit echt mega skippen, zelfs het downloaden is me denk ik nog teveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Eisenhower schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:01:
[...]

inderdaad, maar tot zover ik weet zijn er nog geen games en dualcore drivers beschikbaar! (of ik moet wat gemist hebben..wat ook regelmatig voorkomt :P )
idd ik gebruikte eerst de beta driver 8xxx en dat leverde een flinke prestatie winst op.
maar ik heb hem weer ff overclocked en ga ff de fps bekijken.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Na de demo getest te hebben moet ik zeggen dat t een lkkre game is. Het is gewoon wat de titel bevestigd: "call of duty 2". Niets mis mee, speelt lkkr, de settings zijn netjes verzorgd de sfeer is goed te noemen.... Maar de grote vraag: Zitten we hier op te wachten na BF2 en HL2?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 27-09-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Het is gewoon echt Call of Duty 2 jah, het menu ziet er ongeveer hetzelfde uit, zelfde lettertype enz. Het is gewoon Call of Duty 1 met een andere setting en betere graphics (op het water na dan :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@steffy:
Wat je nu op noemt zijn deel meningen. Zoals over dat het beeld teveel schud.
dat je visier even groot is als je scherm is in het echt ook zo. anders heb je nix aan aiming down the sight.
Dat de AI scripted is; is wel een minpunt moet ik zeggen.
dat het geluid brak is vind jij misschien, maar ik hoor ook andere dingen dat het gewoon sweet is.

even ter duidelijkheid : nofi

@ PROT:
en of we dit nodig hebben nu we BF2 en HL2 hebben, is puur mening.
persoonlijk vind ik HL2 niets aan. dat trekt me niet.
BF2 ook niet omdat ik het op een of andere manier niet trekt., ik vind WW2 shooters beter.
Ook BF2 niet omdat ik altijd lag heb, dit komt door mn wireless, bij cod heb ik hier geen last van.

mocht het zo zou zijn dat ik ga laggen op CoD2 ga ik lijntje neer leggen, dat is het me wel waard, maar BF2 trekt met gewoon niet.

Dit zijn dus gewoon mening die ieder persoon heeft.

[ Voor 40% gewijzigd door Griffin op 27-09-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:15

Format-C

Tracing Rays

Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:17:
Na de demo getest te hebben moet ik zeggen dat t een lkkre game is. Het is gewoon wat de titel bevestigd: "call of duty 2". Niets mis mee, speelt lkkr, de settings zijn netjes verzorgd de sfeer is goed te noemen.... Maar de grote vraag: Zitten we hier op te wachten na BF2 en HL2?
Ik wel want BF2 vind ik geen hol aan, en HL2 heb ik alleen nog om CS:S. :)

[ Voor 73% gewijzigd door Format-C op 27-09-2005 15:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Giel schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:03:
[...]

Ik heb zelf alleen af en toe 30 fps als ik midden in de rook van een rookgrenaat sta. Voor de rest alleen schommelend tussen de 70 en 110. Maar heb wel de nieuwste drivers.
de 8*.** of ergens in de 7*.** serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-06 06:21
Steffy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:07:
Nu paar keer gespeeld maar ik vind het echt niks, het is net COD1.
:O ... wrm nou weer zon heel lul verhaal neerzetten... :? ennuh.. dit is dus ECHT niet scripted, ze hebben de AI veel meer verbeterd. En over de graphics.. het is een PRE-release demo.. dusz mss mag je nog niet de volle pracht ervan zien...?? Volgens mij kan je een paar settings niet eens op high zetten.. :? maar ik vind dit een prachtig spel.. en ik w8 met volle pracht op de release (4 november..!! :( )
mja.. ieder zijn ding.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 13:26
RappieRappie schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:21:
[...]

Ik wel want BF2 vind ik geen hol aan, en HL2 heb ik alleen nog om CS:S. :)
dikke kwoot hiero, want ik vind BF2 ook geen ene reet aan en het is nog eens slecht geschreven imho..

en HL2 Singleplayer was leuk om 1/2x door te spelen maar daar houd het ook snel bij op. ik was laatst wel COD UO aan het spelen en ik moet toegeven, dat dit soort (team) fps's me meer trekt dan CS:S (niet dat CS:S slecht is fsow..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Uiteraard heeft iedereen zn smaak, maar ik heb heb ook zwaar genoten van CoD1 dat is dus ook niet het punt. Ik heb zoiets van dit hebben we nu wel eens gehad, deze "manier" van shooters vindt ik een beetje verouderd, maar dit is dus mijn mening :)
De manier van genezen vindt ik overigens wel goed gedaan, het motiveerd om optijd dekking te zoeken, vindt ik top! Maar het gevoel van "wow dikke vette potentie!!!!!" Ontbreekt.

Ik ben benieuwd naar t multiplayer gedeelte, dat vondt ik in deel 1 zeer goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 27-09-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

jimbojansen90 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:24:
[...]

:O ... wrm nou weer zon heel lul verhaal neerzetten... :? ennuh.. dit is dus ECHT niet scripted, ze hebben de AI veel meer verbeterd. En over de graphics.. het is een PRE-release demo.. dusz mss mag je nog niet de volle pracht ervan zien...?? Volgens mij kan je een paar settings niet eens op high zetten.. :? maar ik vind dit een prachtig spel.. en ik w8 met volle pracht op de release (4 november..!! :( )
mja.. ieder zijn ding.. :)
Als ze de AI zo geweldig verbeterd hebben dan was is dus echt Abominabel slecht want de AI is echt een lachtertje en toevallig speel ik alles op high behalve die lightning handel en ik heb sinds BiA niet meer zulke slechte graphics gezien.

En het spel is toevallig 1 groot Script, tenminste deze demo doet de AI volgens mij niks anders dan schieten en vooraf bepaalde stukjes lopen want ik heb nog niet gezien dat de AI ook zelf iets ondernomen heeft. Verder heeft het een replay waarde van 0,0. Elke keer het zelfde tankje gaat stuk, elke keer dezelfde vliegroute van de vliegtuigen, elke keer gaat die toren stuk, kom op zeg dit kun je tegenwoordig niet meer maken, Physics zijn opzich niet z'n ramp maar het is allemaal wel erg gemakkelijk gemaakt dit hoor, ik ben totaal niet onder de indruk bij dit spel van echt helemaal niks.

Het is gewoon niet wat het had kunnen zijn, de stad is niet een doolhof, wel eens in een stak in afrika geweest? Nee nou dacht ik al, 1 groot doolhof van gangetjes en straatjes maar hier is er 1 route, waarschijnlijk omdat het als je meer routes had de AI nog meer in verlegenheid wordt gebracht want het kan nu al amper de weg tussen de vele objecten vinden. Nee je gaat mij echt niet overtuigen van het feit dat het goed is, als de retail echt zo is als dit dan durf ik wel te zeggen dat er de afgelopen 3 jaar niet z'n slecht spel is uitgekomen als dit.

Als ik alleen al kijk naar het in de auto zitten, of die jeeps die buiten de stad rijden, het lijkt wel of ze gewoon zweven, ik krijg ook echt totaal geen gevoel van, ik zit in een vrachtwagen :X het lijkt eerder of ik over het ijs aan het glijden ben, opzich wel komisch was het niet zo dat ik in de woestijn ben |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Steffy op 27-09-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Steffy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:57:
[...]

Als ik alleen al kijk naar het in de auto zitten, of die jeeps die buiten de stad rijden, het lijkt wel of ze gewoon zweven, ik krijg ook echt totaal geen gevoel van, ik zit in een vrachtwagen :X het lijkt eerder of ik over het ijs aan het glijden ben, opzich wel komisch was het niet zo dat ik in de woestijn ben |:(
Ik dacht al dat het aan mijzelf lag dat het er zo zweverig uit zag in die woestijn. Net of je het door een te sterke bril bekijkt O-)

Wat betreft de rookeffecten...daar ben ik wel van onder de indruk. De barbecue kun je nooit zo'n rook laten maken ;) Voor de rest is het nog te vroeg om een eindoordeel te geven denk ik, want het is en blijft een pre-release. En uiteindelijk gaat het toch wel scoren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Laatst online: 14-05-2022
net even (uit)gespeeld.. opzich best een leuk spel, alleen mis ik een beetje het COD gevoel wat ik bij deel 1 had. Het spelen zonder healthbar viel mij niet zo op, maar ik hoop toch dat ze die er wel inzetten in de Multiplayer. Ik vond het wel jammer van de indicator die aangeeft als er een granaat in de buurt ligt 8)7

Verder is het een groot scripje, maar het gaat mij toch vooral om de multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Tortelli schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:23:
[...]

de 8*.** of ergens in de 7*.** serie?
81.26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:14

PcManiaxx

ondertitel duh

Net ff gespeeld en vind het weer zeer intens. Graphics zien er goed uit. Ik draai hier alles op high, AF aan, 2x AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik hoor het alweer, niet echt het downloaden waard voor mij dus.

CoD single-player vond ik echt een drama, teveel scripted events, als dat nog zo is weet ik genoeg.
CoD multi-player vond ik ook niet veel, weinig nieuwe dingen, gewoon een standaard fps.
Waarom CoD uberhaupt zo'n hit is geworden is mij een raadsel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ze mogen wel eens een wat betere game-engine maken, verschrikkelijk wat een resultaat, ongelovelijke slechte graphics, en dan draait het ook nog als dikke stront. Ik snap niet hoe ze zo'n demo kunnen uitbrengen. Op DX9 loopt het echt enorm bagger, op DX7 is het wel te doen, maar dan zijn de graphics weer wat minder. Als je even vergelijkt dat BF2 en HL2 e.d. er allemaal perfect uitzien en ook nog enorm soepel loopt, en deze demo zo bagger loopt en slechte graphics heeft, nee, dan hoeft het van mij niet...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Steffy schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 15:07:
Nu paar keer gespeeld maar ik vind het echt niks, het is net COD1. De graphics zijn eigenlijk best wel slecht, niet veel beter dan CoD, vergelijk het met games als Far Cry en HL2 en Doom 3, het draait als dikke stront in een ton als je kijkt naar wat je er voor terug krijgt.

De gameplay is nog saaier als anders, het is echt verschrikkelijk Arcade en er zit totaal geen spanning in het spel, werkelijk elke stap die de vijand doet is scripted, als het niet scripted is raak de AI volledig de weg kwijt en loopt het maar wat doelloos rond ook op hard. Vergelijken met CoD wat ik toch een erg vermakelijk spel vond is dit helemaal niks.

Het lopen is niet lekker, vooral granaten weten het spel aardig te verzieken, het hele beeld schut constant door, het geluid is best wel brak eigenlijk, het schieten klinkt niet lekker, je vizier is net zo groot als het hele beeld, niet echt lekker.

Verder is het veel en veel te simpel, het is constant door die gore lineaire kutlevels lopen met eigenlijk naar mijn idee low res texuters. De vijand is puur scripted wat het saai maakt, het is steeds van het ene pleintje naar het volgende en je kunt al ruiken wanneer er iets gaat gebeuren omdat het allemaal te opgezet is, het is dat je hier niet bij hoeft te flanken zoals bij BiA maar verder zitten er dan ook geen enkel pluspunt in dit spel. Het is voor deze tijd gewoon slecht. Vergeleken met een spel als Far Cry waar de mannetjes mooier waren, de omgeving mooier en gedetaileerder en niet lineair was, en de AI 20 keer beter zonder constant die scripted events, is dit spel echt niks ff puur en alleen op de demo af gaant. Ik ga dit echt mega skippen, zelfs het downloaden is me denk ik nog teveel moeite.
Ben ik helemaal met je eens.
Ok het ziet er wel wat mooier uit, maar om het nou als een nieuw deel uit te geven.
Vind het gewoon zonde om zoveel geld uit tegeven aan een spel dat weinig verschilt met het deel ervoor.
Als ze nou wat havoc physics gebruikten oid, en grotere levels dan zou het nog wel interesant zijn.
Het zou zoiets moeten zijn zoals HL naar HL2.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dit spel ziet er super uit met alles @ high en 2x AA en 4x AF. Ik snap niet waarom jullie de graphics niet goed vinden.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 19:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Ligt aan het systeem waar je het op speelt denk ik. Op mijn laptop draait hij vast op 1280x800 en AA op 4x etc etc.

Zal straks eens testen:)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
Komop mensen wacht nou gewoon op het volledige spel ipv al gelijk met oordelen te komen.. en de levels zijn veel groter geworden (tenminste in het VOLLEDIGE spel)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145478

over dat het net zo zou moeten zijn als HL -> Hl2, dat zeg je omdat dat nou net wel goed uitpakte...

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 145478 op 27-09-2005 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dit spel is echt vet! :9 Als deze MP net zo gaaf is als deel 1 ben ik weer verslaafd.

[ Voor 60% gewijzigd door Format-C op 27-09-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniBraxton
  • Laatst online: 07-07 17:46
Ik ben blij dat iedereen het weer lekker met elkaar eens is :+

Ik heb 'm net even bekeken en hem auto-detect de setting laten bepalen.
Het resultaat was een diashow met een resolutie van 800*600 |:(

Ik heb echt geen supersysteem, maar Hl2 liep toch echt op 1280*1024 met alles op medium.

Straks maar even in de instellingen duiken want Cod was een wereldspel

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Ik lees al de slechte reacties en denk het zal toch nietwaar zijn dat ze het verpest hebben.
Ik heb het ook net gespeeld en ik denk dat jullie teveel verwachtten, het is gewoon een upgrade van CoD 1.
Niks mis mee in mijn ogen, als je CoD 1 leuk vondt, dan vindt je dit ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
ik vond CoD1 een prachtspel en heb het ook veel gespeeld, maar toch mis ik in deze demo de feeling die ik had tijdens CoD1. voor mijn gevoel hebben ze geprobeerd nieuwe dingen erin te maken waarvan sommige niet beter zijn of zelfs minder leuk voor de gameplay.

maar aangezien de multiplayer altijd anders is dan de singleplayer wacht ik nog even af met m'n eindoordeel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:11

JohnD

Bernd

wel grappig dat steffie eerst zegt dat hij het een paar gespeeld heeft en vervolgens klaagt dat het een replay waarde van 0,0 heeft :+

* JohnD is just bustin' balls

ik ga het maar eens installeren

edit:
nou ik heb het even gespeeld. Niet geheeld vernieuwend maar ook de SP lijkt me wel leuk. Ik ga uiteraard voor de MP zoals bij de vorige 2 COD's.

en de Thompson had in het begin 20 kogels in een magazijn. dit is pas later 30 kogels geworden.

[ Voor 39% gewijzigd door JohnD op 27-09-2005 17:53 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-07 21:45
Hoe tover je een console te voorschijn?

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Wat loopt iedereen hier te zeiken over gfx en lage fps. Ik draai het hier op een minder snel bakkie alles op high. 2x AA, 8x AF. Verder alles op high op een reso van 1280x1024.

Ik zie soms mensen met een dual 7800 GTX en gfx zijn nog niet mooi? Haal ff die stront uit je ogen zou ik zeggen. Als het aan mij ligt wordt dit weer een heel goed spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 12:16
hellolo schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:54:
Hoe tover je een console te voorschijn?
Bij game options "Enable Console" (oid) aanvinken en dan ~ (naast je "1" op het toetsenbord) indrukken.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 23-06 08:26
als ik force directx 7 niet aan zit loopt het voor geen ruk. wel geinig spel, gelukkig nog lekker die COD feeling erin. hoop dat MP leuk wordt, kan niet wachten, zolang ze er maar geen tanks en dat soort bullshit in doen vind ik alles best :D

ok, sp is veel scripted, maar boeit me niet. sp speel ik 1 keer en dan weet ik het ook wel.

trouwens wel geinig als je op het eind die gasten met die kratten met drank schiet dat ze half struikelend doorlopen :)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
Appie_NL schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:02:
[...]

Bij game options "Enable Console" (oid) aanvinken en dan ~ (naast je "1" op het toetsenbord) indrukken.
_/-\o_

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

archetta schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 17:24:
ik vond CoD1 een prachtspel en heb het ook veel gespeeld, maar toch mis ik in deze demo de feeling die ik had tijdens CoD1. voor mijn gevoel hebben ze geprobeerd nieuwe dingen erin te maken waarvan sommige niet beter zijn of zelfs minder leuk voor de gameplay.

maar aangezien de multiplayer altijd anders is dan de singleplayer wacht ik nog even af met m'n eindoordeel :)
Ik mis idd ook wel wat het echte CoD gevoel, CoD2 valt me gewoon een beetje tegen :'(
* Phyxion heeft de demo dan ook alweer verwijderd :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Weet iemand nog een snelle mirror? De mirrors die ik heb geprobeerd komen niet boven de 15kb/ps uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 16:31

greatgonzo

schit-te-rend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 17:38

Stewie!

Keen must die!

Ozxobez schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:28:
Weet iemand nog een snelle mirror? De mirrors die ik heb geprobeerd komen niet boven de 15kb/ps uit :'(
http://filemirror.i3d.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
idd, ik had hem daar gedownload met 360kb/s. Had hem met 25 min binnen.

Weet iemand misschien hoe het kan dat ik deze deur gewoon NIET in kan? Ik kan er tegen aan lopen wat ik wil maar kom er niet door. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img365.imageshack.us/img365/5457/hoedeurin2da.th.jpg]

[ Voor 71% gewijzigd door Giel op 27-09-2005 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ook ff gespeeld; mijn systeempje trekt dit niet 100% goed. AA en AF af en dan is het zweten op 1280x1024, vaak onder de 30fps.

Grafisch vind ik het echt wel een behoorlijke verbetering t.o.v. CoD; de omgevingen zien er nog realistischer en 'geleefd' uit. Wel een beetje vreemd dat ik niet dood leek te kunnen, en ik heb ook geen health bar gezien...

Edit: mja, ik kan dus wel dood :) Raar alleen dat je daar weinig feedback van krijgt... als er in beeld staat dat je hurt bent moet je ff schuilen en dan is alles een minuutje later weer ok. Beetje vreemde oplossing.

Van trilinear naar bilinear filtering leverde behoorlijk wat winst op bij mij. Op 1152x864 met 2x AA is het goed te doen nu.

[ Voor 38% gewijzigd door Dr. Strangelove op 27-09-2005 19:06 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:44

Karel V

Een simpele ziel

Ik zelf vond het zeker niet slecht, alleen de scripting viel me erg tegen. Zo erg had ik het niet verwacht, als je bijvoorbeeld die bunker met machinegeweren erop aanvalt en dan rechts gaat i.p.v. op die bunker af te lopen, kun je achter een gebouwtje schuilen waar telkens 4 mannetjes komen. Iets verder word telkens die deur open getrapt, en weet je gewoon: alvast een granaatje gooien. In dit opzicht is het erger dan bij COD, maar het kan ook zijn dat het enkel bij een paar levels zo sterk naar voren komt.
Wat betreft Half Life II, ook daar moet je exact een bepaalde route volgen, daar ontkom je gewoon niet aan. Bij de vuurtoren moet je standaard 2 van die helimachines neerpaffen, en komen er standaard een zooi combines naar boven de vuurtoren in. Is ook allemaal scripted, net als in de lift in het combinegebouw boven city017. Alleen hebben ze het wat subtieler aangepakt, en dat mis je duidelijk in dit level van CODII. Ik ben zeer benieuwd of ze nog een nieuwe demo uitbrengen met een level welke een stuk minder scripted of beter gezegd, minder opvallend scripted is.
En of je nou 100 of 40 fps hebt zal mij weinig boeien, zolang ik het maar niet zie B)
Ik vond Half Life II wel mooier om te zien hoor, wat dat betreft zien alleen de screenshots van COD II er mooi uit, maar ingame zie je dat niet terug. En dan ga ik niet uit van het nieuwste van het nieuwste systeempje. Dat is voor een geldbewuste gamer gewoon niet haalbaar..
Maar ik vond het zeker ook niet tegenvallen, maar ja: COD vond ik ook niet spectaculair ten opzichte van MOHAA, maar ook COD was wel een stuk beter dan MOHAA.

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Al geprobeerd. Haalt ook niet meer als 50kbps (jaja, ik weet dat ik een zeikerd ben!! Maar ik heb niet zo superveel tijd vanaaf dus hoe sneller binnen hoe beter ;) )

-edit-

Snelle server gevonden :) Gamershell/Multikabel 800kb/ps _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Reb87 op 27-09-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
lol zoek de verschillen 8)7

[img width=640]lhttp://i19.photobucket.com/albums/b151/Sirfartalot/Lol.jpg[/img]

Leuk spel :)

Ook nog op medium-high te spelen met mijn systeempje :) (3500+.6600GtPci-e,2X512Mb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Jij zou alles met gemak op z'n hoogst moeten kunnen draaien.....

Ik draai alles op z'n hoogst: check sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
Ik daai nu alles op max met een resolutie van 1024/768...als ik op een hogere resolutie ga spelen krijg ik gemakkelijk framedrops en da's niet fijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Giel schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 18:39:
idd, ik had hem daar gedownload met 360kb/s. Had hem met 25 min binnen.

Weet iemand misschien hoe het kan dat ik deze deur gewoon NIET in kan? Ik kan er tegen aan lopen wat ik wil maar kom er niet door. 8)7

[afbeelding]]
Zou iemand misschien kunnen zeggen wat ik hier moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 16:00

Polycom

Poes van goud

Giel schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:17:
[...]

Zou iemand misschien kunnen zeggen wat ik hier moet doen?
Um, door de deur gaan?
Volgens mij zitten er duitser met een automatische machine gun achter dus kijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Dat is juist het rare, ik kan niet door de deur. Ik zal het nog wel een paar keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik vond de demo wel leuk ! ( idd wel in 10 min uit ofzo ) Had er echt wel weer een CoD gevoel bij. En of het spel nou mooier is of nie .. dan kan me eigenlijk jeuken ... De CoD gameplay is gewoon weer aanwezig en het ziet er best goed uit. Ik moest wel effe dat Force to Dx 7 aanzetten om het goed te laten lopen. Want op DX9 was het niet te spelen ... Das wel beetje vreemd vinnik ..

Maar mijn eerste indruk is dat t gewoon CoD is, en dat vond/vind ik een heerlijk spel. dus ik ga cker voor de full !

[ Voor 4% gewijzigd door JediUberknaft op 27-09-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

JediUberknaft schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:34:
Ik vond de demo wel leuk ! ( idd wel in 10 min uit ofzo ) Had er echt wel weer een CoD gevoel bij. En of het spel nou mooier is of nie .. dan kan me eigenlijk jeuken ... De CoD gameplay is gewoon weer aanwezig en het ziet er best goed uit. Ik moest wel effe dat Force to Dx 7 aanzetten om het goed te laten lopen. Want op DX9 was het niet te spelen ... Das wel beetje vreemd vinnik ..

Maar mijn eerste indruk is dat t gewoon CoD is, en dat vond/vind ik een heerlijk spel. dus ik ga cker voor de full !
Heb het idee dat de meeste mensen hem hier @ dx7 hebben draaien. Misschien dat hij hem bij de wat mindere videokaarten er automatisch al opzet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
tis ook wel logisch dat ie op DX 7 loopt.. :? mss is dat mindere IQ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaMorpheus schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:13:
Ik heb een snelle mirror opgezet: graag geen hotlink

http://filemirror.i3d.nl
Trage site momenteel, via yahoo trek ik hem full speed binnen.

Ben benieuwd of dit het CoD gevoel weer terug krijg, ben CoD helemaal vergeten nadat BF2 uitkwam

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Tortelli schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:38:
[...]

Heb het idee dat de meeste mensen hem hier @ dx7 hebben draaien. Misschien dat hij hem bij de wat mindere videokaarten er automatisch al opzet....
Optimale settings zijn volgens CoD2 voor mijn PC 640x480, bilinear filtering en 4x AF... verder alles op laag/medium.

Wel erg negatief ingeschat van ze.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietslamp398
  • Laatst online: 05-04 23:11

Fietslamp398

punt uit!

Maar hallo? Je koop CoD2 toch niet voor single player?

Ik speel COD zo'n 15-20 uur per week op vrij hoog niveau... en heb de SP slecht 1 keer op easy gedaan :)

Daarom kan je uit deze demo nog vrij weinig concluderen... het is de MP die telt! (voor mij dan)

Signatures zijn voor mietjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-03 15:48

Dark4ever

Huh?

Hier ff een screen want ik echt het call of duty gevoel vind. Voor de mensen die de demo nog niet hebben gespeeld en niet willen weten wat hun te w88 staan dan moet je vooral NIET kijken.
http://img48.imageshack.us/img48/4091/shot00009du.jpg
Dus eigenlijk alleen voor de mensen die de demo al gespeeld hebben. Of voor de mensen die echt niet kunnen w88 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27389

Tortelli schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:38:
[...]

Ik heb hem gewoon op DX9 draaien, geen enkel probleem :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88538

dark4ever schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:49:
Hier ff een screen want ik echt het call of duty gevoel vind. Voor de mensen die de demo nog niet hebben gespeeld en niet willen weten wat hun te w88 staan dan moet je vooral NIET kijken.
Dus eigenlijk alleen voor de mensen die de demo al gespeeld hebben. Of voor de mensen die echt niet kunnen w88 :)
Hmm heb de demo uitgespeeld maar dat stukje niet tegengekomen :x
wel weer mooi cod gevoel :)

pics staan op mn site:
http://home.planet.nl/~witte814
(loop al heel lang te zoeken om nieuwe lay out te maken, maar steeds geen zin :P)
bij mij loopt hij soepeltjes op 10:24 bij 768
Ook met rook loopt hij vlekkeloos. Wel moeilijk om dan nog iets te zien btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
dark4ever schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:49:
Dat is inderdaad vet om te zien!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniBraxton
  • Laatst online: 07-07 17:46
Ik heb hem nu ingesteld op dx7 op m'n 6800LE en dat loopt echt als een trein.

Het ziet er alleen niet zo spectaculair mooi uit maar na 2 minuten zie je dat niet meer.
De Cod 1 gameplay is vol op aanwezig, het lijkt nu alleen een expansion pack ;)

Die automatische detectie werkt gewoon voor geen meter bij mij:
(dx9) 800*600 met 4x AF en dan nog een diashow :)
Maar ja......bij welk spel werkt die detectie nou eigenlijk wel

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 17:38

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 19:47:
[...]

Trage site momenteel, via yahoo trek ik hem full speed binnen.

Ben benieuwd of dit het CoD gevoel weer terug krijg, ben CoD helemaal vergeten nadat BF2 uitkwam
Zie het, zitten momenteel 800 mensen tegelijk te downloaden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 17:02
Ik heb de Demo net (uit-)gespeeld en het hele ''Call of Duty Gevoel'' kwam, zoals bij vele in dit Topic (:p), weer naar boven _/-\o_
Grafisch is het zeker een flinke stap vooruit, maar kwá Gameplay is er vrij weinig veranderd en dat is maar goed ook, want het was de Gameplay waardoor ik Call of Duty zo fantastisch goed vond.

Hier nog even een screen:

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Cod2a.jpg

En nu nog wachten op de MP Demo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-07 10:50

krouwen

Hardware Enthusiast

Ik snap hier dus helemaal niks van he, moet je eens even kijken:

All setting High, no AA no AF. Force directx 7 on

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/2311/shot00040on.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/2066/shot00081zf.th.jpg

All setting High, no AA no AF. Force directx 7 off

Afbeeldingslocatie: http://img254.imageshack.us/img254/9924/shot00054pn.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/5658/shot00108dg.th.jpg

Kijk eens even naar vooral de eerste screen, het is gewoon veel duidelijker met force directx 7 on, de muur en het hout links zijn veel mooier en scherper.

Het spel speelt ook (logisch) veel soepeler met Force DirectX 7. Ik schiet dan 3 keer zo snel een heady. Ik vraag me nou af wat de grote verbetering is, wanneer je Force DirectX 7 uit zet. Zoals bij de tweede screen te zien is, wordt het beeld over het algemeen ook een stuk waziger. Ok, je zit dat er shaders gebruikt worden, de vouwen in het broekje van het mannetje zien er stukken beter uit, maar verder zou ik bijna denken, wat de heck, ik zet hem gewoon lekker op Force DirectX 7;

1. Het speelt vele malen soepeler
2. De textures zijn veel scherper
3. Er zit geen waas over het beeld
4. De vijanden zijn veel beter te zien

Ik vraag me af of iemand in MP uberhaupt met DirectX 9 gaat spelen, als DirectX 7 vele malen makkelijker spelen is.

Wat is jullie mening/verklaring hiervoor?

bron van deze discussie: http://www.dutch-conspira...orums&file=viewtopic&t=95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
I totally agree kenneth... en zelfs in DX7 is het nog mooi... maargoe.

tis in DX9 op mijn systeem (zie specs) net niet speelbaar. namelijk tussen de 20 en 25 frames.
Je merkt dat je met dit aantal frames veel minder ownt als met 80 a 100 frames (dus met force directx 7)

Omdat je gewoon meer dan meer dan 300% meer fps haalt kan je gewoon veel sneller en vooral soepeler iemand een headshot geven met een kar... met directx 9 ging dat gewoon moeizaam |:(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@krouwen:
maar wat voorn systeem hebben ze daarvoor gebruik?

persoonlijk speel ik momenteel,:
op deze specs:
• P4 2.66GHz 533FSB
• 1Gb PC2700
• XFX6600GT 128MB

DirectX 9, 1024*768, alles op medium en haal ongeveer 40 - 50 fps geen aa
Als ik DirectX 9, 1280*1024, alles op medium en haal ik ongeveer 20 - 30 frames. geen aa

voor die 20 frames kies ik 1024. ik vind het lekker spelen en gewoon vet. die healthbar dat ie weg is boeit me nie.
alleen die nade ding is wat minder, wel handig maar iets minder,
net als de shoot richtig waar je vandaan geraakt ben, maak dan het scherm btje rood uit welke hoek ie komt.

Ik had soms last van lag, bij smoke en veeel ventjes etc

ik ga zo directX7 ff aanzetten
net directX7 gebruik, zit nu op 1024*768 medium en haal ik 80-90 fps (geen aa)
maar het ziet er een stuk minder gelikter uit moet ik zeggen dat beter een headshot haal merk ik niet echt 1,2,3.
ik gooi 4 smoke nades neer om te testen hoe of wat met lag drop, met directX7 drop ik dan naar 60 en smoke ziet er gewoon niet mooi uit.
met DirectX9 ziet het er mooier uit en draai ik ook nog 20 fps. maar niet echt extreem veel schokken.
T was ff leuk een voor proefje, maar ik wacht nu mooi CoD2 full version af en kijken we daarwel hoeveel lag we hebben etc.

[ Voor 40% gewijzigd door Griffin op 27-09-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://img225.imageshack.us/img225/7172/shot30aj.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/5441/shot74do.th.jpg

Hmm...ik vind het er toch echt wel STUKKEN beter uit zien met DX9 ipv DX7......

En het rare bij mij is, als ik hem instel op 4xFSAA ipv 2xFSAA, dan draait hij beter 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 27389 op 27-09-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Griffin schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:45:
@krouwen:
maar wat voorn systeem hebben ze daarvoor gebruik?

persoonlijk speel ik momenteel,:
op deze specs:
• P4 2.66GHz 533FSB
• 1Gb PC2700
• XFX6600GT 128MB

DirectX 9, 1024*768, alles op medium en haal ongeveer 40 - 50 fps geen aa
Als ik DirectX 9, 1280*1024, alles op medium en haal ik ongeveer 20 - 30 frames. geen aa

voor die 20 frames kies ik 1024. ik vind het lekker spelen en gewoon vet. die healthbar dat ie weg is boeit me nie.
alleen die nade ding is wat minder, wel handig maar iets minder,
net als de shoot richtig waar je vandaan geraakt ben, maak dan het scherm btje rood uit welke hoek ie komt.

Ik had soms last van lag, bij smoke en veeel ventjes etc

ik ga zo directX7 ff aanzetten
net directX7 gebruik, zit nu op 1024*768 medium en haal ik 80-90 fps (geen aa)
maar het ziet er een stuk minder gelikter uit moet ik zeggen dat beter een headshot haal merk ik niet echt 1,2,3.
ik gooi 4 smoke nades neer om te testen hoe of wat met lag drop, met directX7 drop ik dan naar 60 en smoke ziet er gewoon niet mooi uit.
met DirectX9 ziet het er mooier uit en draai ik ook nog 20 fps. maar niet echt extreem veel schokken.
T was ff leuk een voor proefje, maar ik wacht nu mooi CoD2 full version af en kijken we daarwel hoeveel lag we hebben etc.
Die screens komen van mijn pc.... zie specs. Ik vind het vreemd dat jij met die instellingen 40 a 50 frames haalt terwijl mij pc is sneller of vergelijkbaar is. ik kom maar tussen 20 en 30.... |:(

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118138

Dennahz schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 16:58:
Ligt aan het systeem waar je het op speelt denk ik. Op mijn laptop draait hij vast op 1280x800 en AA op 4x etc etc.

Zal straks eens testen:)
Wat voor laptop heb je dan? ik heb een acer 1692 met een x700.. Als het spel uitgeladen is krijg ik een blauw scherm en reboot ie automatisch..

Hebben meer mensen hier problemen mee? Ik zal de ouwe ati drivers (v 5.8) proberen heb nu de nieuwsten 5.9.. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Hoe zet je em dan op D9? Je kan toch alleen bij D7 Yes of No selecteren? Als ik No selecteer heb ik een fps van 20 en met Yes loopt alles gewoon helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118138

objectief2 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 10:46:
Vol spanning klopte mijn hart, na een relatief enigszins langzame installatie op een Pentium-M 740 Notebook met X700 GPU.....en ja hoor....net na het laadbalkje en wat tekst: blauw scherm en reboot :(
Denk dat het aan de Ati (5.9 drivers) ligt, straks maar ff proberen op mn 6800 in de pc dan :)
Heb jij het probleem al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Giel schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:08:
Hoe zet je em dan op D9? Je kan toch alleen bij D7 Yes of No selecteren? Als ik No selecteer heb ik een fps van 20 en met Yes loopt alles gewoon helemaal goed.
Als je DX7 op NO zet, dan loopt het spel op DX9 en dat is zwaarder voor je systeem, dus loopt hij minder snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Anoniem: 27389 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:14:
[...]

Als je DX7 op NO zet, dan loopt het spel op DX9 en dat is zwaarder voor je systeem, dus loopt hij minder snel.
Maar mijn systeem hoort dat toch makkelijk aan te kunnen? (zie sig) Ik installeer zo even een andere driver, kijken of het daarmee is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
krouwen schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:24:
Nou.. vooral bij de 2e screenshot vind ik DX 9 tog.. veeeeel mooier hoor.. en bij 1st.. jah ok DX7 is mss iets scherper.. maar overal vind ik DX 9 mooier..
ik snap trouwes ook niet wrm mensen het raar vinden dat DX7 sneller is :?...
mensen..!! in DX9 zitten veel meer opties die in DX7 niet zitten... (en met opties bedoel dingen waardoor het beeld er beter uit ziet bijv: nieuwere/zwaardere shaders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Natuurlijk trekt Dx9 zwaarder, dat snap ik natuurlijk ook wel, maar wat ik bedoel is dat ik het vreemd vind dat de textures er scherper door worden als ik "force dx 7" aanvink. Zoals textures op de muren en dergelijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Fiddle op 27-09-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 10:54
Wtf...ik speel met een geforce TI4200 met alles op zen hoogst ... al vind ik het raar dat mijn texture maar tot normal kan..ligt het daar aan..kunnen jullie nog naar high ofzo?..maar ik zet binnekort men 6800GT er weer in en kijken hoe het dan gaat...maar dus ff vraagje tussendoor...kunnen jullie je texture hoger zetten dan normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
jah dat vind ik ook raar jah.. maar ik weet dat sommige mensen weten dat DX9 zwaarder is.. maar zo toen aan de vele reacties hier... veel mensen niet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Smokey! schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:31:
Wtf...ik speel met een geforce TI4200 met alles op zen hoogst ... al vind ik het raar dat mijn texture maar tot normal kan..ligt het daar aan..kunnen jullie nog naar high ofzo?..maar ik zet binnekort men 6800GT er weer in en kijken hoe het dan gaat...maar dus ff vraagje tussendoor...kunnen jullie je texture hoger zetten dan normal?
Nee, ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbojansen
en op wat voorn res. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
ik speel met 1024 x 768 (Kan namelijk ook niet hoger , maar dat klopt wel :P))

[ Voor 41% gewijzigd door Smokey! op 27-09-2005 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Ik speel op 1280x1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Oh...dan zal die wel niet hoger kunnen..ZIE DAT SYSTEEM VAN JOU :9~ haha...maargoed..bedankt voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonH
  • Laatst online: 13-08-2022
Voor mensen die last hebben van reboots bij het begin en een SB Live hebben: zet EAX uit en gebruik de Miles driver in het spel. Hiermee is het opgelost (nou ja, echt een oplossing kan ik het niet noemen - ik zal binnenkort EAX2 eens proberen).

Het spel werkt best aardig op mijn systeempje @ normal & DX9 @ 1024*768 @ ongeveer 30fps. Dit op een XP2400+ met 1024MB Ram en een ATI Radeon 9600XT. Toch binnenkort maar eens die X800GTO AGP aanschaffen als ie beschikbaar is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Maar las ik nou dat jij niet of full detail kon spelen? (dx9)? met jouw systeem? Dat lijkt me heel vaag. Je hebt de meest snelle kaart van dit moment... Vreemd

@ de persoon met de ti4200 (dx8 kaart).... jij speelt in dx8, niet in dx9. dus daarom is je performance ook goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Oh...dan zal die wel niet hoger kunnen..ZIE DAT SYSTEEM VAN JOU :9~ haha...maargoed..bedankt voor de reactie
Thnx, dan mag ik wel zon vet systeem hebben maar als het niet goed loopt heb ik er vrij weinig aan. Ik ga nu even een andere driver installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
krouwen schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:24:

Het spel speelt ook (logisch) veel soepeler met Force DirectX 7. Ik schiet dan 3 keer zo snel een heady.

1. Het speelt vele malen soepeler
2. De textures zijn veel scherper
3. Er zit geen waas over het beeld
4. De vijanden zijn veel beter te zien

Ik vraag me af of iemand in MP uberhaupt met DirectX 9 gaat spelen, als DirectX 7 vele malen makkelijker spelen is.

Wat is jullie mening/verklaring hiervoor?

bron van deze discussie: http://www.dutch-conspira...orums&file=viewtopic&t=95
wtf? loopt het niet helemaal soepel op jou 2 7800gtxen en een 4000+ zonder AA??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Maarja, nu met andere drivers, (78.01) heb ik met D9 een fps van 35 dus het maakt niet uit welke drivers ik geinstalleerd heb. Ik hou hem maar lekker op D7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Ik vraag me af waarom ze het water zo lelijk hebben gemaakt, in COD 1 zag het er nog veel mooier uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Giel schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 22:12:
Maarja, nu met andere drivers, (78.01) heb ik met D9 een fps van 35 dus het maakt niet uit welke drivers ik geinstalleerd heb. Ik hou hem maar lekker op D7.
Heel raar, ik neem aan dat dit in de volledige game niet meer zo zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Net even geprobeerd te spelen met Force DX7, maar men het ziet er nog steeds cool uit :) ik laat hem lekker hierop staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsem
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-01-2022
is er al een goede torrent voor de demo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaMorpheus schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 20:14:
[...]

Zie het, zitten momenteel 800 mensen tegelijk te downloaden :X
Dat zal het zijn :P

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:34

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoothcrimineel
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-04 16:42
Onbergijpelijk deze demo...

Tis nog lang niet af en het is buitengewoon lelijk.
Menu + geluiden zijn bijna identiek aan CoD1.
Daar komt nog bij dat het grafisch echt schijt is als je over de battlefield kijkt (horizon)
Het enige wat echt super is is de IRON sight. Die is wel heel erg prachtig, en sommige objecten. Daarom doet het me denken dat het niet af is.
De gameplay verder.... tja wat heb je aan een Gigantische crosshair terwijl je er toch niks aan hebt....
De iron sight schiet wel goed moet ik toegeven.
Nee hier moet nog veel aan gebeuren naar mijn mening. Btw vind ik het slecht dat veel dingen gewoon gekopieerd zijn uit deel 1. Doe eens orgineel zou ik zeggen.

Spreek me er niet op aan tis gewoon mijn mening over de "Demo".'

Nog iets : Als je word beschoten kun je wel heeeeeel veel kogels hebben hoor...

[ Voor 10% gewijzigd door Smoothcrimineel op 27-09-2005 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
Opzich was CoD1 een heel goed spel, dus van mij hoeven er helemaal niet veel orginele dingen in.. meestal zijn deze alleen slechter voor de gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Nog iets : Als je word beschoten kun je wel heeeeeel veel kogels hebben hoor...
Daar heb je gelijk in, maar als ze het zo hadden gemaakt dat je met 1 kogel in je borst al dood was, vind niemand het leuk en speelt niemand het. Het moet niet TE realistisch worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De gameplay verder.... tja wat heb je aan een Gigantische crosshair terwijl je er toch niks aan hebt....
Volgens mij kun je die gigantische crosshair gewoon uit zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-07 10:50

krouwen

Hardware Enthusiast

Alsem1 schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 21:59:
[...]

wtf? loopt het niet helemaal soepel op jou 2 7800gtxen en een 4000+ zonder AA??
die pc heb ik 2 weken geleden besteld, moet bijna binnenkomen. Ik kan echt niet wachten om dan de demo uit te proberen, maar dat snap je zelf ook wel. Ik zal dan wel effe hier mijn FPS posten.
De demo heb ik nu nog met mijn oude pc gespeeld: P4 3,0, 9800 Pro, 1 GB geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

kheb de demo gezien en ik krijg gelijk neigingen om weer COD te spelen. helaas te weinig tijd om echt actief bezig te zijn maar de single player ga ik in een adem uitspelen:D
ik moet dit spel hebben. al betaal ik er 100 euro voor.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• Fiddle
  • Niet online
We hebben een fanboy !!! :P

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.