Toon posts:

[Pc] Call of Duty 2- Deel II Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.768 views sinds 30-01-2008

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-05 13:54

Griffin

Is mythical

jimbojansen90 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:25:
hier kan je zien wie de stemmen gaan doen :D zijn veel van BoB
kan ik wel begrijpen,
die mensen hebben de feeling, en je kan wel nieuw iemand laten proberen maar BoB was gewoonweg ultiem hoe ze dat kunnen

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-03 13:56

Stampertje

Gaat je nix aan

ik krijg net deze in mijn mailbox:
http://www.activision-registration.co.uk/SendtoFriend/COD/4webcuts_r2_c1.gifhttp://www.activision-registration.co.uk/SendtoFriend/COD/4webcuts_r3_c1.gifhttp://www.activision-registration.co.uk/SendtoFriend/COD/4webcuts_r4_c1.gif

[Voor 42% gewijzigd door Stampertje op 30-08-2005 19:33]

Living the American Dream

• Griffin

Griffin

Is mythical

zeer leuk
k kan nie wachten :Y)

• Anoniem: 14124
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil het authentieke gevoel weer terug wat je had bij de eerste versies. Dat je erin meegesleept wordt. Wat heb ik me goed vermaakt daarmee. :9

• jimbojansen
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
kan jij het lezen?!...

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Ja, maar voor de minder goede zieners onder ons O-) KLIK

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09-2020

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Dit is wat ik eruit opmaken kan :P :
Dear Evelyn,

I bring news we have all been waiting for. Soon we have our second call of duty, we move out early November.
The apprehension from the boys is almost too much to take and now we know, it can't come soon enough. I know this must seem strange for you, wanting to go to war; but the writing is the hardest thing and soon it will be over.
The likes of what I saw during my first call of duty I thought I would never face again. and yel from what they are telling us, it is clear that nobody will have ever seen anything on such a scale as this. It seems more real to me now than ever.
Your always in (rest staat onder de foto)

• jimbojansen
hmm.. spannend :D alleen jmmr dat het pas in nov. is :( ..

Anoniem: 93740

jimbojansen90 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 17:07:
hmm.. spannend :D alleen jmmr dat het pas in nov. is :( ..
Beter laat dan nooit ;) (Duke Nukem Forever, anyone?)

Anoniem: 153741

Voor alle mensen die wachten op Call of Duty 2 is er goed nieuws. Je maakt namelijk kans om Call of Duty 2 te winnen. Ga snel naar http://www.callofduty.nl voor meer informatie.

• babbaloerie
  • Laatst online: 07-09-2020

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Anoniem: 153741 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:14:
Voor alle mensen die wachten op Call of Duty 2 is er goed nieuws. Je maakt namelijk kans om Call of Duty 2 te winnen. Ga snel naar http://www.callofduty.nl voor meer informatie.
*kuch*Spam*kuch*

Als een bezoeker dit plaats is het uiteraard geen spam. Maar als een webmaster ff tipt dat je Call of Duty 2 kan winnen is het ineens spam?

En zelf zker wel stiekem mee doen. En stiekem hopen dat dit bericht verwijderd zal worden zodat er niet meer mensen de kans krijgen mee te doen... zielig hoor.

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:52
Je kans is zowiezo al klein, maar je kan hem wel ietsie-pietsie vergroten door er voor te zorgen dat er minder mensen meedoen :D

Maar wat is je kans nou? 0,5 promille ofzo?

• Griffin

Griffin

Is mythical

sjaakhaar schreef op donderdag 01 september 2005 @ 11:50:
Je kans is zowiezo al klein, maar je kan hem wel ietsie-pietsie vergroten door er voor te zorgen dat er minder mensen meedoen :D

Maar wat is je kans nou? 0,5 promille ofzo?
wat boeit dat
ik doe dan mee aan die design part, en nu heb ik weer iets te maken. (ookal ben ik wel niet de beste maar toch :D)
en het kan wel 0,5promille kans zijn, de kans is er :P:D

Als er al 100 mensen mee doen is de kans 1% maar ik verwacht er wel meer :). Natuurlijk is de kans niet groot maar dat is de kans ook niet dat je ooit een lottery wint (want die is nog vele male kleiner)

Als je een goede designer bent maak je waarschijnlijk meer kans omdat er waarschijnlijk minder mensen aan de header wedstrijd mee doen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:58

Wildfire

Joy to the world!

Pffft, ik mag niet eens meedoen... kan niet inloggen op het forum --> "POST requests from foreign hosts are not allowed."

* Wildfire kijkt erg uit naar CoD2 maar hoopt dat tegen die tijd de onterechte Punkbuster hardware ban is opgeheven (zie hier)

[Voor 60% gewijzigd door Wildfire op 01-09-2005 13:18]

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

check je mail ik heb je al geantwoord. Je moet inloggen via het forum niet via de site.

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:29
Na een lange stilte, eindelijk weer eens wat nieuws...

Nieuwe high-quality movies
"In de maar liefst 254 MB wegende trailer krijgen we een zeer chaotisch gevecht in een Afrikaanse setting te zien. De intensheid en grafische pracht stralen van de beelden af en maken het wachten op de game daarmee heel moeilijk. Dat terwijl het wachten al niet makkelijk was, aangezien er tot heden nog geen precieze releasedatum vrijgegeven is. Laten we met z'n allen hopen dat de game zeer snel in de schappen belandt." (Bron: http://www.pcgamespecial.nl)

3D Gamers
http://www.3dgamers.com/d.../callofduty2_360.wmv.html

WorthPlaying
http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1272&id=5429

[Voor 7% gewijzigd door NokiaFan op 19-09-2005 20:29]

• jimbojansen
ziet er relaxed uit als je geraakt wordt door een kogel :D .. alleen de granaten vallen me tegen :? en filmpje is in de TS verwerkt :)

[Voor 16% gewijzigd door jimbojansen op 19-09-2005 21:27]

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10-2021
jimbojansen90 schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:06:
ziet er relaxed uit als je geraakt wordt door een kogel :D .. alleen de granaten vallen me tegen :? en filmpje is in de TS verwerkt :)
Die TS ziet er niet uit hier. Ik mis allemaal regels tekst enzo? (nee geen spyware etc)

Ik kan nu iig niks opmaken uit de TS.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Anoniem: 66254

MelvinB schreef op maandag 19 september 2005 @ 21:32:
[...]

Die TS ziet er niet uit hier. Ik mis allemaal regels tekst enzo? (nee geen spyware etc)

Ik kan nu iig niks opmaken uit de TS.
same here :D

• jimbojansen
Wegens het recent overstappen van mij naar Firefox had ik een paar aanpassingen gemaakt in de TS die in FF fout waren, maar wat blijkt nu in Internet Explorer is hij nu helemaal verneukt... ik zal dit probleem zo snel mogelijk proberen op te lossen..
Edit: Probleem is inmiddels gefixed.. had met de onderste plaatjes te maken...

[Voor 94% gewijzigd door jimbojansen op 19-09-2005 22:15]

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-05 22:08
duurt ff :)

Facts don't care about your feelings

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10-2021
Wat is ff? Een minuutje? Er komt echt niet meer hoor.

http://x7.putfile.com/9/26115155390.jpg

Deel van de TS, waar ik niks uit op kan maken. :P

-edit-

Ja nu klopt ie weer. :o

[Voor 7% gewijzigd door MelvinB op 19-09-2005 22:18]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:40
Tr1de schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:51:
www.dimplus.nl chille gamewinkel.

ik heb nogwat te melden ^^ :

Wie im Computer Gaming World Magazin steht, wird es im Call of Duty 2 Multiplayer Modus keine Panzer, Jeeps oder Artellerie wie in CoD:UO geben!
:|

Wtf..dus rally houden in mp_rhinevalley][ zit er niet meer in? :'(
Anoniem: 90180 schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 08:11:
Yep, ik hoop ook dat er geen voertuigen zijn in multiplayer, anders word het gelijk weer zo battlefield achtig. COD1 is erg leuk als multiplayer, hopelijk blijft dat zo met COD2.
Die voertuigen in Cod zijn met 10x minder keys te besturen..en tankbattles zijn gewoon hartsikke gaaf, zeker als jij degene bent met een elephant >:)

Zolang ze niet teveel aan de gameplay zelf sleutelen vinnik het best...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Griffin

Griffin

Is mythical

tanks mogen eruit van mij,
jeeps is wel lol,
maar die airstrikes moeten blijven.

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NokiaFan schreef op maandag 19 september 2005 @ 20:28:
Na een lange stilte, eindelijk weer eens wat nieuws...

Nieuwe high-quality movies
"In de maar liefst 254 MB wegende trailer krijgen we een zeer chaotisch gevecht in een Afrikaanse setting te zien. De intensheid en grafische pracht stralen van de beelden af en maken het wachten op de game daarmee heel moeilijk. Dat terwijl het wachten al niet makkelijk was, aangezien er tot heden nog geen precieze releasedatum vrijgegeven is. Laten we met z'n allen hopen dat de game zeer snel in de schappen belandt." (Bron: http://www.pcgamespecial.nl)

3D Gamers
http://www.3dgamers.com/d.../callofduty2_360.wmv.html

WorthPlaying
http://www.worthdownloadi...load.php?gid=1272&id=5429
Zeer mooi filmpje. Het valt me alleen op dat de grenades zwakjes zijn en dat de speler wel verdacht veel kogels kan opvangen. (easy easy modus?)

• jimbojansen
Dutchmega schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:12:
[...]

Zeer mooi filmpje. Het valt me alleen op dat de grenades zwakjes zijn en dat de speler wel verdacht veel kogels kan opvangen. (easy easy modus?)
Dit zal wel in God mode zijn gespeeld... bij een promo filmpje kan je tog niet even per ongeluk dood gaan... :+ maar iig hier zijn 5 nieuwe screenshots...

• archetta
  • Laatst online: 14-05 19:34
screenshots zijn er goed uit, nu maar hopen dat ingame de sfeer even goed is als op de screens.
* archetta heeft er alle vertrouwen in :)

• Griffin

Griffin

Is mythical

^^ what the man said

• Dutchmega
  • Niet online
@ Gamer.nl een nieuwe preview.
Infinity Ward heeft twee vrij moedige beslissingen genomen met Call of Duty 2 die niet bij elke shooterfanaat in goede aarde zullen vallen. De eerste is de health, of de afwezigheid daarvan. Je gezondheid raakt namelijk automatisch weer op peil, maar er is nergens een indicatie hoeveel gezondheid je op een bepaald moment hebt. Alleen aan de wazigheid van het beeld en de geluiden van je personage kun je waarnemen hoe je er aan toe bent. Na enkele seconde rust ben je weer helemaal op peil. We verwachten dat veel mensen hiermee wel kunnen leven, maar de andere aanpassing zal misschien wel als een schok komen: Call of Duty 2 biedt geen ‘save anywhere’ mogelijkheid maar werkt in plaats daarvan met vaste checkpoints. Dit om de spanning te verhogen. Het werkt overigens uitstekend in combinatie met het automatisch terug op peil komen van je gezondheid.
Dat verklaart wel deels waarom je zoveel kogels kan opvangen... Maar ik verwacht eigenlijk wel mods die toch een health-bar toevoegen.

• Griffin

Griffin

Is mythical

dat die healthbar er niet is heeft wel iets,
iets meer realistisch.

Dat checkpoint saving vind iedereen weer anders. mij lijkt het niet echt erg, maar een collega hier wel.

Ik hoop echter wel dat je in MP een healthbar ziet, das altijd wel handig, kan je tenminste vragen aan iemand hoeveel heb ik eraf geschoten.
+ ik hoop dat dat revive in secondes er niet in zit in MP. dat zou wel lame zijn.

• greatgonzo
  • Laatst online: 20:59

greatgonzo

schit-te-rend!

Realistisch? Eerst wordt je voor 90% aan poeier geschoten, je gaat even achter een boompje staan en je kan er weer volop tegenaan? Noem ik niet echt realistisch

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-05 17:27

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

greatgonzo schreef op donderdag 22 september 2005 @ 13:07:
Realistisch? Eerst wordt je voor 90% aan poeier geschoten, je gaat even achter een boompje staan en je kan er weer volop tegenaan? Noem ik niet echt realistisch
:D

Dat was ook mijn eerste gedachte ja. Kijken hoe het uitpakt in de praktijk.

Checkpoints zuigen imo. Ik wil gewoon op elk moment in staat zijn een game te saven en af te sluiten.

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Rey Nemaattori
  • Laatst online: 09-02 20:40
Dutchmega schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:12:
god mode voor demo's?
Zelfs op easy modus ben je heel snel dood als eem mg34 op je knalt....
Dutchmega schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:12:
@ Gamer.nl een nieuwe preview.
Dat verklaart wel deels waarom je zoveel kogels kan opvangen... Maar ik verwacht eigenlijk wel mods die toch een health-bar toevoegen.
pff dat no save anywhare is cker om het compileren voor de xbox 360 het makkelijker te maken... 1 programma, 1x complileren :)

Wel kut dat je geen heatlh bar hebt, de reden dat ik soms zoo fanatiek om me heenknal is dat dode spelers health op leveren :+
Griffin schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:01:
dat die healthbar er niet is heeft wel iets,
iets meer realistisch.

Dat checkpoint saving vind iedereen weer anders. mij lijkt het niet echt erg, maar een collega hier wel.

Ik hoop echter wel dat je in MP een healthbar ziet, das altijd wel handig, kan je tenminste vragen aan iemand hoeveel heb ik eraf geschoten.
+ ik hoop dat dat revive in secondes er niet in zit in MP. dat zou wel lame zijn.
Realistisch? Normaal zou dat anders dagen duren.... In tdm is het gewoon stom, en veroozaakt nodeloos veel deaths, omdat je ongeacht hoe goed je bent, altijd door je health heen raakt....

Mja soms moet je realisme niet te veel nastraven.....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• MrJ

MrJ

Aan de andere kant, hoe realistisch is het al voor 95% kapot geschoten bent je dmv een verbanddoos weer grotendeels opgelapt wordt. ;)

• JohnD
  • Laatst online: 21-05 12:05

JohnD

Bernd

1x dood gaan in het spel en daarna nooit meer kunnen spelen. Dat is pas realistisch :+

[Voor 38% gewijzigd door JohnD op 22-09-2005 14:25]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Dutchmega
  • Niet online
Realistische gameplay is altijd moeilijk te doen. Realistische graphics/sound/physics is wat anders. (dat wil iedereen :P)

Maar dit is SP. Het kan heel goed zijn dat je in MP wel een healthbar hebt.

• MrJ

MrJ

SunStorms_sletje schreef op donderdag 22 september 2005 @ 14:22:
1x dood gaan in het spel en daarna nooit meer kunnen spelen. Dat is pas realistisch :+
Dat de automatisch de uninstaller wordt gedraaid en je key van de validatieservers wordt gebanned. :P

• Griffin

Griffin

Is mythical

ik zie veel replys op mijn post,
maar volgens mij lezen jullie verkeerd, of snappen jullie mij niet.

@greatgonzo:
dat revive is jmmr ja,
maar ik bedoel het realistische alleen bij die healthbar.

@mrj:
zie reply op gonzo over healthbar.
+ zoals ik al zei over checkpoint, is ieder zn smaak, maar miss is het in CoD2 wel beter dan normaal , dat weet je nog nie.

@rey:
wederom bedoel ik niet het gehealt worden in secs.
maar de healthbar alleen realistisch.

@everybody.
MP moet gewoon knallen zijn, met healthbar en niet revive maar gewoon oplappen bij een medic kast ofzo, zoals nu is (alleen dan een pakketje).

als mijn post niet duidelijk is geweest (het 1e post over Realistisch etc) srry voor dat, ik hoop dat het nu beter is.

• NitroTec
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-04 15:46
Hoe zouden mensen het eigenlijk vinden als er geen 'console grappen' meer zouden bestaan; en dan bedoel ik op schermtweaks, geluid (updatescreen in het begin) en binds (bv nadescript).....??

Dont work hard, just party!

• archetta
doe mij maar goede gameplay ipv realisme
ik heb toch veel liever een healthbar zodat ik weet waar ik aan toe ben

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

En nog een nieuwe preview! :*)

Deze keer op FiringSquad, enjoy your view :)
During my recent Poland adventure, I attended Activision’s Call of Duty that was set up near Hitler’s Wolfschanze, his network of personal command bunkers, located not too far from the actual OKW (Germany High Command) bunkers. But we’ll get to that in another article.

Call of Duty 2 takes the phrase “don’t mess with success” close to heart. Even though it has a new game engine and is built from the ground up, the similarities to the original are clear in every respect. The movement code, the way weapons look, feel and fire, the reactions of characters to being hit – all the dozens of little touches we so loved about Call of Duty are present in the sequel.

Infinity Ward haven’t rested on their laurels, however. Call of Duty 2 features many updates and improvements, ranging from the obvious like the graphics engine, to the subtle like AI and gameplay changes. The venerable Quake III engine has been retired in favor of an in-house custom job, featuring pixel shaders, bump maps and much-improved shadows and lighting. In an interesting twist, it seems that the new game engine is either capable of playing original Call of Duty maps, or – more likely - it wasn’t difficult to import them. I say this because the multiplayer testing we did was deathmatch in Carentan. Unfortunately, it was only raw deathmatch so we couldn’t report on any new game modes available yet.

The solo campaign consumed the bulk of the presentation however, with a variety of maps to choose from. The Russians, Americans, and Brits were all playable, in a frozen Stalingrad, sun-scorched Toujane in North Africa and a soaking wet Pointe du Hoc in Normandy, respectively. All three settings provided abundant evidence of the expanded maps that were a design focus for Infinity Ward. Though a far cry from Far Cry (oh teh punny! -ed.), the maps were larger and more open than in the original, offering the player multiple options at assaulting a target at times. These attack options didn’t always boil down to the dumb head-on charge and the sneaky flanking maneuver either; sometimes sneaking around would only expose the player to another group of enemies, pinning him down in a withering crossfire.

Another notable improvement is with the artificial intelligence of both friends and foes. The developers have cut down on the instances of nonsensical behavior of AI characters and improved their range of abilities. The AI is considerably more likely to seek out proper cover and to use grenades to flush the player out. In conjunction with the map layout, it is also more capable of pulling off attacks on the player’s position by flanking. This is more likely a level design development than AI, or at least purely AI, but we’ll reserve final judgment for the review.

During my time with the game I began ramping up the difficulty on each new map, in order not to blow through the experience too quickly. While playing the regular difficulty mode, Call of Duty was the standard run-and-gun shooter, with pauses to rest and observe the situation. More or less, the player dominates the action and it’s fairly easy to even charge a heavily defended position by yourself.

Once the difficulty was bumped up to the two highest settings, new features in CoD 2’s AI became apparent. For example, the player’s squad no longer waits for him to lead. Call of Duty had the squadmates pushing up only to the player’s current location and immediate area, waiting on him before moving forward. In the sequel, the AI is more pro-active about attacking enemy positions. It’s not particularly successful – after all, the player’s character is the hero – but it does it.

It took me until the higher difficulty levels to notice this because there are many more situations where you find yourself pinned down by enemy fire while you heal up before making the next move. At times like this, the AI would go forward and take a few Germans down or at least distract them. In fact, on the highest difficulty level, I wouldn’t be surprised if I permitted more squadmates to die than I actually killed enemies. Despite this, the higher difficulty settings force the player into a more realistic way of playing.

Healing brings us to another new feature in Call of Duty 2. The developers had noticed that players in the original game would stop the action and go back to earlier parts of the map for health packs, especially if facing an unknown or difficult situation ahead. Even though enemies dropped health on occasion, this wasn’t enough to keep the player constantly pushing forward in the action – a mark of good gameplay. So the new damage system is regenerative. Your avatar takes hits and his vision starts going red, the heart pumping sound kicks in and the more he gets beat up, the worse these effects are. Take too many hits and you’ll be pushing up daisies. However, during lulls in the action, the shock effects fade away and the character returns to full health. We’re not sure if this is how all characters operate.

The developers have continued their tradition of basing battles off actual engagements during the war. One of the most talked about is of course the battle of Pointe du Hoc, the cliff assault on D-Day, with the objective of surprising the German defenders (who assumed the cliffs were impassable) and getting at heavy artillery batteries that had a good view of Omaha beach.

Conclusion

Throughout most of Call of Duty 2’s development, Activision and Infinity Ward have consulted two combat veterans and historians, former Lt. Col Hank Keirsey of the 82nd Airborne, and Bronze Star recipient John Hillen, both of whom fought in the original Desert Storm. One of the major changes brought on by their participation is the addition of voice communication by everybody.

The battlefield, if loud before, is a complete racket now. When MG42s aren’t stitching red tattoos on your hide, or grenades aren’t making your head ring, you’re going to hear about those MG42s and grenades – and everything else. Call of Duty 2 has a huge stock of voice clips that are pieced together to give information about the battlefield. Of course, it’s all available in English even if you’re fighting alongside comrades in Stalingrad, but if you know German you can also overhear and understand what your enemies are saying.

Smoke is another huge factor. While many of the changes that Grey Matter brought on board have been reset – ie, there are no vehicles in multiplayer (as far as we can tell), and there’s no more ranking for special abilities – smoke has been retained. It adds a whole new dimension to the battlefield, being effective even in the singleplayer campaign, with the AI being specifically coded to be blinded by it.

Altogether, Infinity Ward has produced a more intense and visceral Call of Duty. It looks better, sounds better, plays faster and hits harder. There are no stops to pick up health packs, and the player is under constant pressure to keep moving forward to capture every new German strongpoint to prevent them from reinforcing it. You can snipe all day but sooner or later you need feet on the ground to control that ground – and that means moving. Along the way, IW has somehow managed to avoid tinkering with all the parts of Call of Duty that made it great. Years back, during my review of the first title, I commented on the incredible crispness, the smooth yet exact motions of the player, the solid feeling of guns, the predictability in using them. These are intangibles that are difficult to describe and yet so vital to the experience – intangibles that Infinity Ward has somehow brought to a new peak.
Voor pics: zie hier, en dan lekker doorklikken :9 ... Ik moet weg, dus had even geen tijd om die rare tekentjes weg te halen ;)

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:04
zo erg vind ik het niet van die healthpacks, alhoewel het erwel van afhangt hoe snel het terug loopt. Van mij mag het wel langzaam zijn. Ik ben nu toch al aardig aan gewend om zonder healthpacks S&D te spelen (DUL mod)

http://miagaming.com

• JohnD

JohnD

Bernd

Jejking schreef op zondag 25 september 2005 @ 14:32:
En nog een nieuwe preview! :*)

Deze keer op FiringSquad, enjoy your view :)

[...]

Voor pics: zie hier, en dan lekker doorklikken :9 ... Ik moet weg, dus had even geen tijd om die rare tekentjes weg te halen ;)
ik denk net bij die laatste foto "damn die is mooi gerenderd" 7(8)7

ik ga even koffie halen

FKA SunStorms_Sletje

• Griffin

Griffin

Is mythical

doe een dubbele ofzo,
da helpt beter :P

(ik moet zeggen dat zn baantje toch niet echt verkeerd is denk ik,
foto's maken van een mooi land, betaald ervoor krijgen, dikke camera's van de zaak.)
* Griffin stuurt zn CV op :P

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-02 13:04
Weet iemand hoeveel weken voor de release ze bij CoD de demo gereleased hadden? En zo ja, wanneer zou dat dan ongeveer zijn bij CoD2?

• FunkyPunky
hoeveel mensen die hier zo naar cod2 uitkijken spelen eigenlijk nog cod(uo)? (MP dan). Bedoel ik speel het nog dagelijks, maar ik zit dan ook in een clan :)

• Griffin

Griffin

Is mythical

ik speel t eingelijk beide nog wel,
maar meer normaal CoD.
dit komt omdat ik in een CoD clan zit waarvan ik ooknog leader ben, dus dan ga ik nie zomaar continu cod UO spele en de rest van de members normaal CoD omdat dat onze game eingelijk is.

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik speel het ook bijna dagelijks nog. De ene keer UO de andere keer CoD. Ik heb zo mijn favoriete servers, en ik kijk waar bekenden opspelen en die join ik dan.

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Vandaag komt de demo! :9~ .
bron

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Dennahz
  • Laatst online: 20-05 13:23

Dennahz

Life feels like hell should.

Gans geil :D

Zal hem morgen es testen op't lapdoosje :)

Twitter

Anoniem: 134162

Ahh heerlijk, het moment waarop we allen hebben gewacht. _/-\o_
Ik hoop echt dat het ook echt zo mooi is als op al die screens :9~ .
Wel lekker voor de meeste mensen dat die systeem eisen wat lager zijn, puik werk hoor

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ja, hij is dr en je kan hem hier downloaden ;) .
Het is een singleplayer demo trouwens.

[Voor 33% gewijzigd door RAZORDUDE op 27-09-2005 00:09]

• protheus
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-03-2018
Hij is nu te downloaden
http://www.gamershell.com

succes met downen en spelen iedereen

whoops te laat

[Voor 10% gewijzigd door protheus op 27-09-2005 00:11]

Anoniem: 107573

Nog ff een lekkere snelle link voor de liefhebbers :7

http://files.filefront.co...e/;4182131;/fileinfo.html

• ADMK
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 02:02
lekker onverwachts :D kijken of hij uberhaupt op me computer werkt :P

• Fietslamp398
  • Laatst online: 22-12-2020

Fietslamp398

punt uit!

Net uitgespeeld...

Grafisch erg mooi. Gameplay is ook wel lekker.

De single player wordt zeker een hit, multiplayer weet ik nog niet echt.

Signatures zijn voor mietjes!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 17:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heel de wereld moet nog achter de release van demo komen en meneer heeft em al uit :X :/

ziet er heel gelikt uit allemaal, leuke intro ook......

COD MP is/was toch een grote hit, zie hier alleen maar meer succes in......

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 15:26

Rudios

Lost in space?

Mooie GFX, flink op vooruitgegaan net zoals de overall sounds. Flink chaotisch, jammer dat er geen Havok engine in is verwerkt voor de lijken en dat je niks aan stukken kan schieten. Voor de rest: klasse game

Whole lot of stars ***

• Fietslamp398
  • Laatst online: 22-12-2020

Fietslamp398

punt uit!

Tsja, meteen begonnen met downloaden toen 'het nieuws' in de CoD irc kanalen rond ging :)

Maar ik moet MP van CoD2 nog zien. Natuurlijk is het voor de huis-tuin-en-keuken gamer leuk om een beetje te MPen maar voor de iets serieuzere gamer (clans/ CPL enzo) weet ik het nog niet... maar tijd zal het leren.

Signatures zijn voor mietjes!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

Clush

Do as I say...

okee, een paar dingen die me opvielen aan de demo:

1. behalve het kompas geen HUD (behalve tijdens het wisselen van wapens etc)... dus ook geen healthbar. nog sterker: tijdens het lopen heb je niet eens een crosshair
2. granaten: niet oppikken en ook niet koken. je gooit ze aanzienlijk minder ver dan in CoD 1... en de smokegrenades doen hun naam eer aan, dit is de dikste rook die ik ooit in een game heb gezien.
3. op mijn 2800+sempron @ 2.3GHz en ATi 9800XT (128) is het spel niet in volle glorie te spelen... wat opties uitzetten bood wel enig soelaas, maar voor de mensen die het met minder moeten doen dan ik heb ik het advies om "force directx 7 mode" te selecteren... dan draait ie als een tiet.
4. console-invloeden: behalve de 'granaataanwijzer' en de debiele manier waarop je over muurtjes kan klimmen (wij pc-gamers kunnen zelf wel springen) heb ik weinig gemerkt.
5. battlechatter: is leuk, maar werkt minder goed dan je zou hopen (ze zeggen wel goeie dingen, en 't is fijn om niet steeds hetzelfde te horen, maar je hebt er ook niet enorm veel aan... het komt de sfeer wel ten goede).
6. hij's vrij kort... nu maar hopen dat dat niet de toon zet voor't uiteindelijke spel.
7. TOCH nog zo lineair als de kweniewat.
8. hoe kan het toch dat er 2 jaar na CoD1 nog maar 20 kogels in een thompson passen? en waarom ziet het vizier van de kar er ineens zo anders uit?
9. in de aftiteling had men het over 5 gamemodes voor mp, op 13 maps.

de demo is een missie waarin je een stad binnen komt rijden, alwaar je een airstrike/artillery moet oproepen, waarna er nog wat documenten gejat moeten worden en je je begeeft naar het eindpunt... toen ik na de 1e keer met andere settings gelijk nog een keer de demo startte, was ik het begin alweer vergeten... dit kwam helaas niet door de speelduur, maar wel door de goede sfeer.

edit: mijn processor is geen e-mailadres

[Voor 3% gewijzigd door Clush op 27-09-2005 02:37]

... not as I do.

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 22:16
Clusharaw schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 02:36:

edit: mijn processor is geen e-mailadres
:P

Anoniem: 107573

Yep, zeker wel een pittige demo, grafisch gezien dan. Wel goed speelbaar op een amd64 2.6Ghz en een 7800GTX. Op 1280/1024 alles max 2AA/2AF, heel sporadisch onder de 30fps. Hmm zelfs FEAR liep op die instellingen beter maar goed, is de pre-release. Weer eentje om naar uit te kijken :9

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Ik had er meer van verwacht.
Paar puntjes:

- Het water vind ik er lelijker uit zien dan deel1
- Geen havoc physics?? Alles is gewoon statisch :?
- Geluiden klinken wel mooi

Verder niet veel nieuws gezien eigenlijk.
Als je nou eens FEAR en COD2 met elkaar vergelijkt, wat een verschil.
Die standaard death animaties kunnen echt niet meer hoor.

Ze hebben het wel wat opgeleukt met bumpmapping, en wat mooiere texturen en iets gedetaileerde modellen, maar ik had toch meer verwacht, gezien wat er nu allemaal kan zoals havoc physics.

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 17:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Is dit netzo als zijn voorganger een OpenGL game of D3d!?
en is er een manier om fps in beeld te brengen, wil een evenwichtige balans tussen én goede fps én zoveel mogelijk pracht en praal..?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
edit (te laat zag ik :X

[Voor 115% gewijzigd door objectief2 op 27-09-2005 08:41]

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Vanavond de demo maar eens testen, de trailers zagen er heel vet uit.
Wat kwam die lekker onverwachts :p

Owja, de minimum systeemeisen:

3D Hardware Accelerator Card Required - 100% DirectX(R) 9.0c compatible 64 MB Hardware Accelerator video card and the latest drivers
- English version of Microsoft(R) Windows(R) 2000/XP
- Pentium(R) 4 1.4GHz or AMD Athlon(TM) XP 1700+
- 256 MB RAM (512 MB RAM recommended)
- DirectX(R) 9.0c (Not Included with Demo)
- 100% DirectX(R) 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers.
- 100% Windows(R) 2000/XP compatible mouse, keyboard and latest drivers
- 700 MB of uncompressed free hard disk space (plus 800MB for Windows(R) 2000/XP swap file)

It takes two fools to argue.

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2021
sain onez schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 08:19:
en is er een manier om fps in beeld te brengen, wil een evenwichtige balans tussen én goede fps én zoveel mogelijk pracht en praal..?
In de console type je:

cg_drawfps 1

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

• FunkyPunky
Ik kan niet wachten tot ik thuis ben, en kan gaan downloaden _/-\o_ , nog maar 7 uur werken...

edit:
Clusharaw schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 02:36:
okee, een paar dingen die me opvielen aan de demo:

1. behalve het kompas geen HUD (behalve tijdens het wisselen van wapens etc)... dus ook geen healthbar. nog sterker: tijdens het lopen heb je niet eens een crosshair
2. granaten: niet oppikken en ook niet koken. je gooit ze aanzienlijk minder ver dan in CoD 1... en de smokegrenades doen hun naam eer aan, dit is de dikste rook die ik ooit in een game heb gezien.
ik speel cod 1 toch al zonder crosshairs ;) , en dat je nades niet zo ver kan gooien, ben ik ook al gewend (door mods)

[Voor 78% gewijzigd door FunkyPunky op 27-09-2005 09:03]

• Griffin

Griffin

Is mythical

even de specs nog minimaal en recommanded:

Min:
1,4 GHz Processor (Celeron / Duron)
512 MB RAM
ATi Radeon 9200 / GeForce 4

required:
2,5 GHz Processor (Athlon XP / Pentium 4)
1 GB RAM
ATi Radeon 9800XT / GeForce FX 5900

vanaaf even downloaden

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 21:52

Steffy

Ayreonaut

:( OMG, wat een kut installer zeg, het hele systeem loopt tot 3 keer vast, en het duurt haast een kwartier voordat er wat gebeurt en dat op een Athlon 64 3800+ met 1Gb, dat beloofd vast niet veel goeds

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08-2021
Mensen post eens wat ingame screens van de demo :D ik kan het pas vanavond spelen :( dus graag pics en specs :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• JohnD

JohnD

Bernd

inderdaad ik moet hier ook nog tot 17.15 zitten voordat ik kan gamen. Kan iemand een paar screens posten?

FKA SunStorms_Sletje

• Stewie!
  • Laatst online: 21:48

Stewie!

Keen must die!

Ik heb een snelle mirror opgezet: graag geen hotlink

http://filemirror.i3d.nl

• objectief2
  • Laatst online: 22:43
Vol spanning klopte mijn hart, na een relatief enigszins langzame installatie op een Pentium-M 740 Notebook met X700 GPU.....en ja hoor....net na het laadbalkje en wat tekst: blauw scherm en reboot :(
Denk dat het aan de Ati (5.9 drivers) ligt, straks maar ff proberen op mn 6800 in de pc dan :)

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06
Redelijk offtopic, maar weet iemand waar alle cod MP servers zijn??? Ik zat te zoeken met all seeying eye en hij kon helemaal niks vinden, niks bij COD en niks bij United Offensive.

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:54
Voor de mensen die nog een snelle mirror zoeken:

http://videogames.yahoo.com/predownload?eid=398695

ik dl hier met mijn maximale bandbreedte

Anoniem: 101062

zeker vet heel mooi grafisch, alleen een beetje korte demo.

Anoniem: 101062

Ep0ss schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:40:
Redelijk offtopic, maar weet iemand waar alle cod MP servers zijn??? Ik zat te zoeken met all seeying eye en hij kon helemaal niks vinden, niks bij COD en niks bij United Offensive.
lijkt me sterk ik heb net nog zitten knalluh

• Griffin

Griffin

Is mythical

Giel schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 11:56:
Voor de mensen die nog een snelle mirror zoeken:

http://videogames.yahoo.com/predownload?eid=398695

ik dl hier met mijn maximale bandbreedte
die stond al in het rijtje,
maar je kan ook die van i3d.nl nemen, dies ook snel heb ik mij laten vertellen.

• KatirZan
  • Laatst online: 20-05 16:02

KatirZan

Wandelende orgaanzak

even een update van mijn kant, aangezien ik eerst van plan was deze niet aan te schaffen....

Ik zou namelijk wel stom zijn dit spel links te laten liggen in de winkel....zeker voor een adviesprijs die me best wel aanspreekt :)

ik wacht met smart de release datum af :)

Wabbawabbawabbawabba

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-04 21:52

Steffy

Ayreonaut

:? Waar zijn die mooie graphics gebleven van de screenshots, beter dan dit kan ik niet instellen maar om nou te zeggen dat het mooier is dan deel 1, niks gewoon het zelfde, alleen de rook is wel meesterlijk maar ik ben niet echt onder de indruk. Beetje gemiste kans dit heb ik het idee.

• greatgonzo
  • Laatst online: 20:59

greatgonzo

schit-te-rend!

Tss, nu ik non stop BF2 speel, ben ik dit spel bijna vergeten! Vanavond de demo een testen!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Call of Duty 2 demo ingame screenshots
http://tweakers.net/ext/f/67086/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/67085/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/67084/thumb.jpg
http://tweakers.net/ext/f/67083/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/67082/thumb.jpghttp://tweakers.net/ext/f/67081/thumb.jpg

[Voor 6% gewijzigd door AtleX op 27-09-2005 13:17]

12x360Wp = 4320 Wp @ Growatt 4200TL-XL. Zuid met helling 13° op plat dak.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Add-on op atlex zn post:
mede dank aan een goede vriendin van mij. die heeft ze ff naar mij doorgepaasd.
de screenies zijn gemaakt op 1280*1024 en alles op hoogst. (in game settings)
(dit met een P4 3.6HT EE, 2GB ram, 6800GT)

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:40

Karel V

Een simpele ziel

http://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD1.jpghttp://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD3.jpghttp://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD4.jpg

http://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD6.jpghttp://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD7.jpghttp://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD8.jpg

http://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD9.jpghttp://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD10.jpghttp://photobucket.com/albums/a331/Karel_V/th_COD11.jpg
De health methode is niet echt storend. Je bent binnen een mum van tijd weer vol. Vijandelijke granaten worden aangeven met een granaat icoontje, zodat je weet dat je je uit de voeten moet maken. Bij het geraakt worden loop je rood aan, en als het heel heftig is zie je vanuit de buitenkant rood naar het midden van je scherm gaan. Opvallend is wel dat de graphics niet zo heel erg opvallen in de game zelf. Op de foto's ziet het er eigenlijk beter uit dan ingame. Niet dat dat de pret mag drukken, want het is wel een stuk beter dan de oude Call of Duty en de feelings zijn net zoals vroeger.
De demo zelf is wel heel erg makkelijk, misschien zonder het Printscrenen in een kwartier uit te spelen. Zeker als je hem niet op hard zet. Dood gaan doe je zowiezo, maar er zijn checkpoints waar je weer tot leven komt als je verder in het level doodgeschoten word. Je kunt ten allen tijde de game pauzeren. En in huisjes zul je wat meer op moeten letten, ik ben er al meerdere malen in de rug neergeschoten zoals op de derde screen te zien is B)
Moeilijk is het trouwens niet, dus wat betreft raad ik je zowiezo aan op hard of very hard te spelen.

Systeemspecs:
Intel P IV 2,6 GHZ
Ati Radeon 9000 128 Mb
1024 Mb werkgeheugen
Screens zijn wel geresized trouwens :P . Ik speelde op 1024 * euh nog wat :+

[Voor 4% gewijzigd door Karel V op 27-09-2005 13:49. Reden: Mijn systeemspecs]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

Clush

Do as I say...

ok, due to popular request heb ik een paar screenies gemaakt... heb geen zin om ook nog thumbnails te maken, dus ik heb ze even in 1 zip gepropt.

www.deathtomuppets.co.uk/downloads/screenshots.zip

800*600 en 4xAA op dx9 settings (standaard)

mijn specs:

AMD sempron 2800+ @ 2.3 GHz
ATi Radeon 9800XT (128)
1GB PC3200

zoals ik eerder al zei, kan je ook in dx7 mode spelen... bij mij loopt ie dan in 1280*1024 (native van mijn monitor) met 4xAA en de rest standaard als een trein.

edit: dit wilde ik jullie ook niet onthouden:

http://www.deathtomuppets.co.uk/images/info.jpg

[Voor 11% gewijzigd door Clush op 27-09-2005 14:13]

... not as I do.

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:19

krouwen

Hardware Enthusiast

Heb hem net gespeelt op mijn oude pc.

Even een vraagje. Hebben jullie de optie, optimize for dual videocarts gezien? Ik heb even gekeken met fraps, als je die optie aanzet dan veranderd de max FPS bij mijn pc in het videoinstellingen menu van 300 naar 450 en in het hoofdmenu van 400 naar 600 ofzo.

Dat was iig een verschil wat ik al kon ontdekken, maar ik zou graag van iemand willen weten (waarschijnlijk die een dual videokaart opstelling draait) wat het verdere effect is van deze instelling, ben zeer benieuwd!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 10:07
heel kort samengevat:
mooi geluid, goede grafix, leuke gameplay (wel ff wennen met de nades enzo...)

ik vind m goed :)

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-05 19:00

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik vind hem nieteens zo geweldig lopen, @ 1280*1024 met alles op high en 4*aa haal ik maar 30fps :X .

specs;
4200x2 @ 2420mhz
2gb ram
7800gtx

heb overigens wel behoorlijk ouwe (77.72) drivers...., zal er eens nieuwere op zetten. Moet met mijn systeempje hem toch met gemakt met deze specs kunnen draaien?`

edit:
als ik direct x op 7 zet haal ik gewoon 100-140fps :)

[Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 27-09-2005 14:50]

i9 9900k @ 5,0Ghz | Synology DS1821+ | 22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

• archetta
de screenshots zien er goed uit, nog even wachten en ik de demo ook binnen :)

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:48
Tortelli schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:45:
Ik vind hem nieteens zo geweldig lopen, @ 1280*1024 met alles op high en 4*aa haal ik maar 30fps :X .

specs;
4200x2 @ 2420mhz
2gb ram
7800gtx

heb overigens wel behoorlijk ouwe (77.72) drivers...., zal er eens nieuwere op zetten. Moet met mijn systeempje hem toch met gemakt met deze specs kunnen draaien?`

edit:
kan kloppen, je CPU is geen gamers CPU ;)

zijn al verscheidene topics over geweest op ander fora's

• jimbojansen

specs;
4200x2 @ 2420mhz
2gb ram
7800gtx

edit:
dat zou wel MOETEN jah.. ik draai op 1280x1024.. alles high en geen AA met een X800 Pro, Amd64 3600+ en 1GB ram..

• darkphoenix
  • Laatst online: 24-07-2021

specs;
4200x2 @ 2420mhz
2gb ram
7800gtx

edit:
ik heb zowat hetzelfde specs als jij en ook zo 30-40 fps gemideld

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• darkphoenix
  • Laatst online: 24-07-2021
Eisenhower schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:51:
[...]

kan kloppen, je CPU is geen gamers CPU ;)

zijn al verscheidene topics over geweest op ander fora's
oh maar dat valt heel erg mee!
straks met fear en dualcore drivers trek ik makkelijk een FX57 eruit, en niet alleen fear

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Polycom
  • Laatst online: 21:38

Polycom

Poes van goud

Loopt op ± 50 a 60 fps met de volgende instellingen:

1024 x 756
verder alles high
geen a.a

Loopt als een trein!

2.4 ghz p4
2x 512 ddr
9800pro @ stock.

Ik ben redelijk positief, het ziet er allemaal vet uit (vooral de character models en de smoke nades)
Jammer dat de screens die we te zien kregen er echt 10 keer mooier uit zagen, maar ja neem het het spel niet kwalijk laatste tijd is dat erg vaak zo.

• KiLLerS
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-02-2015

KiLLerS

Status: Smoking

op IGN hebben ze screenshots van de demo http://media.pc.ign.com/media/620/620769/imgs_1.html

deze zien er naar mijn mening wel hetzelfde uit als die we op de eerdere foto's zagen

waarschijnlijk heb je dus gewoon een hele zware pc er voor nodig om die beelden op te wekken.

Gaming the one thing i love and do all the time. <-=SpEcS=-> There is nothing you can't do when you put your mind to it!!

• Eisenhower
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:48
darkphoenix schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:54:
[...]
oh maar dat valt heel erg mee!
straks met fear en dualcore drivers trek ik makkelijk een FX57 eruit, en niet alleen fear
inderdaad, maar tot zover ik weet zijn er nog geen games en dualcore drivers beschikbaar! (of ik moet wat gemist hebben..wat ook regelmatig voorkomt :P )
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee