okee, een paar dingen die me opvielen aan de demo:
1. behalve het kompas geen HUD (behalve tijdens het wisselen van wapens etc)... dus ook geen healthbar. nog sterker: tijdens het lopen heb je niet eens een crosshair
2. granaten: niet oppikken en ook niet koken. je gooit ze aanzienlijk minder ver dan in CoD 1... en de smokegrenades doen hun naam eer aan, dit is de dikste rook die ik ooit in een game heb gezien.
3. op mijn 2800+sempron @ 2.3GHz en ATi 9800XT (128) is het spel niet in volle glorie te spelen... wat opties uitzetten bood wel enig soelaas, maar voor de mensen die het met minder moeten doen dan ik heb ik het advies om "force directx 7 mode" te selecteren... dan draait ie als een tiet.
4. console-invloeden: behalve de 'granaataanwijzer' en de debiele manier waarop je over muurtjes kan klimmen (wij pc-gamers kunnen zelf wel springen) heb ik weinig gemerkt.
5. battlechatter: is leuk, maar werkt minder goed dan je zou hopen (ze zeggen wel goeie dingen, en 't is fijn om niet steeds hetzelfde te horen, maar je hebt er ook niet enorm veel aan... het komt de sfeer wel ten goede).
6. hij's vrij kort... nu maar hopen dat dat niet de toon zet voor't uiteindelijke spel.
7. TOCH nog zo lineair als de kweniewat.
8. hoe kan het toch dat er 2 jaar na CoD1 nog maar 20 kogels in een thompson passen? en waarom ziet het vizier van de kar er ineens zo anders uit?
9. in de aftiteling had men het over 5 gamemodes voor mp, op 13 maps.
de demo is een missie waarin je een stad binnen komt rijden, alwaar je een airstrike/artillery moet oproepen, waarna er nog wat documenten gejat moeten worden en je je begeeft naar het eindpunt... toen ik na de 1e keer met andere settings gelijk nog een keer de demo startte, was ik het begin alweer vergeten... dit kwam helaas niet door de speelduur, maar wel door de goede sfeer.
edit: mijn processor is geen e-mailadres
[
Voor 3% gewijzigd door
Clush op 27-09-2005 02:37
]
... not as I do.