Pim. schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:54:
GE-WEL-DIG dit weer, lees dit:
4 weken geleden aangegeven bij Tdsl dat ik ging verhuizen.
Na een week maar eens gebeld of alles goed was door gekomen, wat bleek..... de aanvraag was niet in behandeling genomen omdat er technisch iets niet kon, ik zou terug gebeld worden.
Na een week maar weer gebeld, bleek dat het niet mogelijk is om een complete verhuizing te regelen (dwz, nieuwe lijn aanleggen en nummer incl. adsl porteren ). Ik zou terug gebeld worden nadat met BBned nog eens gesproken was.
Na een week maar weer eens gebeld, het was écht niet mogelijk. Ik draag als oplossing aan dat er wel een nieuwe lijn met nieuw nummer gelegd mag worden als het een beetje een makkelijk nummer is (heb ik nu ook), ik zou terug gebeld worden.
Na een week maar weer gebeld en gebleken, een makkelijk nummer kan niet worden toegewezen. M.a.w. we kunnen/willen niets voor je doen
Dus denk ik "laat ik slim zijn" en ik probeer een verhuizing via de KPN te regelen. Na een dag! krijg ik deze mail:
[...]
Dus het verhuizen lukt ook niet via KPN.
ik ben mijn nummer dus kwijt!!!!
Dit is toch te gek voor woorden dat als je met Tdsl gaat bellen je het nummer nooit kan verhuizen en dus automatisch kwijt bent ????
Goed, weer een klein updatje van mijn kant.
Ik heb maar weer zelf contact opgenomen met Tweak, en om van de elende af te zijn en zo snel mogelijk online te komen maar toegestemt in het aanleggen van een nieuwe lijn. Ik geef dus in en accepteer dat ik mijn mooie nummer kwijt ben. Dit omdat het een gebed zonder einde is.
Ik heb tergelijke tijd gevraagd of er een tegemoetkoming (financieël) kan komen van Tdsl omdat ik nu al een tijd zonder internet zit maar nog steeds abbo betaal, mijn nummer kwijt ben, ik nooit terug gebeld wordt enz enz enz.
Er werdt aangegeven dat er een
schriftelijke klacht moest komen (fax of brief) wat ik al weer raar vind aangezien alles via mail gaat en ik bedolven ben onder de ticketnummers (het geheel moet dus redelijk helder zijn). Een proactieve houding had Tweak hier goed gestaan maar aangezien ze nog niet één keer contact met MIJ hebben opgenomen was dat ook niet reeël te verwachten.
Ik heb dus een fax opesteld die doorgestuurt en in die fax expleciet gevraagd om een ontvangsbevestiging. Je raadt het al.......... die is er niet gekomen.
Hierop maar weer een mail geschreven waar ik mijn vragen opnieuw gesteld heb en weer om een ontvangsbevestiging verzocht heb voor mijn fax. Hierop weer een standaard ticketnummer gekregen en de hoop binnen twee dagen reactie te hebben..... (yeah right)
Ik ga over een half uur weeeeeeeeer Tdsl bellen, dat wordt dan de 10de keer of zow.
Ik ben op dit moment eigenlijk door de fase van verbazing en boosheid heen en zit nu gewoon met een hoop ongeloof en vragen.
"waarom wordt ik nu NOOIT terug gebeld?"
edit:
Dus weer gebeld, mondeling bevestiging gehad dat mijn fax ontvangen is (na drie keer vragen) en verder geen stap verder gekomen. De helpdeskmedewerker gaf aan een mail te willen versturen om mijn nieuwe nummer aan te vragen maar volgens mij had dat een week geleden al gebeurt moeten zijn.
Verder kom niemand meer van Tdsl aan de telefoon, ze verschuilen zich schijnbaar achter de (nieuwe) helpdeskmedewerker.
Hier liep toch ook iemand van Tweak rond ?? ik ben benieuwd hoe Tweak dit soort gedrag aan de community wil uitleggen. (waarschijnlijk kom hier ook weer geen antwoord op

)
[
Voor 10% gewijzigd door
Pim. op 08-06-2005 09:57
]
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME