Dus komen we bij de stelling, alle waar naar zijn geld. En natuurlijk zit er een verschil tussen een apparaat van 2000 euro en een apparaat van 500 euro... het zou compleet van de pot afgerukt zijn als dat niet het geval was. A&H tot een superieur merk verheffen vind ik echter een beetje kort door de bocht en komt op hetzelfde neer als roepen dat de maan van kaas isquote:
Daarnaast vind ik het persoonlijk heel erg jammer als mensen gaan denken dat hun kwaliteiten af hangen van de gear waar ze mee moeten werken. Met een goed functionerend stukje gear moet je gewoon in staat zijn te kunnen draaien, als je daar specifiek een A&H voor nodig hebt moet je gaan twijfelen aan je eigen kwaliteiten. Ik heb hier zelf een EVO5 staan waar je nog net geen koffie mee kunt zetten en die net zoveel kost in zijn eentje als wat er bij de gemiddelde hobby dj totaal aan gear staat maar ik word er geen betere dj van.

A&H zal denk ik een heel andere weg in gaan slaan, ze wilden eerder niets weten van effect mixers maar ik gok dat er vandaag of morgen toch een keer een dergelijk iets gaat komen van A&H. Al is het alleen maar om een keer het grote publiek aan te boren.quote:
Vestax heeft altijd al prima mixers gebouwd voor het geld wat je er voor neer moet leggen, de dure range is vooral erg duur net als een Xone:92 en de vraag is of je het dat waard vind en ik kan heel goed snappen dat mensen zeggen "doe mij maar iets goedkopers"quote:
Het geeft in ieder geval aan dat niet iedereen meer krampachtig vast houd aan de sl of cdj met een djm er tussen en alleen dat is al een geweldig goede ontwikkelingquote:
Reind wijzigde dit bericht 20-01-2008 22:06 (8%)
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site