Hoofdcategorieën
Topicacties

Telfort Internet - 20 Mbit voor ¤19,95 - Deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 01 november 2006

quote:
thedude0 schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:27:
Je ip adres staat in de hostname dus die is niet vast
Tnx... had dat nog niet door :S haha mja best klote dus voor mensen met een thuisserver....

roydejong.nl

nog even voor de goede orde, ik heb dus geen abonnement van KPN nodig? of te wel als ik geen abonnement heb, dan regelen hun dat voor mij? (zijn er kosten aan verbonden?)

bla?

Reg. datum: 05 mei 2000

quote:
Q-bone schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:47:
nog even voor de goede orde, ik heb dus geen abonnement van KPN nodig? of te wel als ik geen abonnement heb, dan regelen hun dat voor mij? (zijn er kosten aan verbonden?)
Als je die niet hebt is geen probleem en kost je niets meer/extra's nee.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

roydejong.nl

dat is wel erg.... voordelig ;) normale lijn van kpn kost al 75 euro om aan te sluiten.. :(

nog even een vraag.

Er staat in de algemene voorwaarden dat de verhuiskosten *(dus als ik verhuis) dan op de website staan aangegeven) kan iemand mij een indicatie van de verhuiskosten geven?

bla?

Reg. datum: 27 september 2000

quote:
rabor schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:28:
[...]
Klopt het dat er een splitter in het doe-het-zelf pakket zit?
Bij mij zit er wel een splitter in het pakket.

Reg. datum: 13 augustus 2007

quote:
joep meloen schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:00:
[...]

nou hier niet

quote:
Ook niet in het witte doosje waar de telefoonstekkers en die 2 korte telefoonsnoertjes in zitten? Ik heb er telefonie bij besteld. Wie weet is de samenstellig van dat pakket anders dan zonder telefonie.

Reg. datum: 13 augustus 2007

quote:
joep meloen schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:11:
[...]

Ook niet in het witte doosje waar de telefoonstekkers en die 2 korte telefoonsnoertjes in zitten? Ik heb er telefonie bij besteld. Wie weet is de samenstellig van dat pakket anders dan zonder telefonie.
heb dat ook besteld, met telefonie
maar kreeg het zonder extra snoertjes en zonder splitter

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

destijds kreeg ik van tiscali ook geen splitter
had geluk dat ik er nog eentje had van de vorige provider
Waar ik even benieuwd naar ben, zijn er mensen die al Telfort draaien met een eigen webserver er op? Dus vooral rondom vastheid van IP etc.

quote:
Q-bone schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:54:
dat is wel erg.... voordelig ;) normale lijn van kpn kost al 75 euro om aan te sluiten.. :(

nog even een vraag.

Er staat in de algemene voorwaarden dat de verhuiskosten *(dus als ik verhuis) dan op de website staan aangegeven) kan iemand mij een indicatie van de verhuiskosten geven?
http://klantenservice.int...st-bellen-abonnement.aspx

Even zoeken en je had het gevonden. Ik tikte gewoon 'verhuizen' in bij de klantenservice op de website.
quote:
Verhuiskosten ¤ 59,-
quote:
joep meloen schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:00:
[...]

Het lijkt afhankelijk van je situatie te zijn.

Als het gaat om een nieuwe lijn, zonder KPN telefonie heb je geen splitter nodig. Gaat het om een overstap dan heb je hem niet nodig (dedicated lijn) of wel een nodig (shared met KPN telefonie) maar dan heb je er al een natuurlijk van je huidige provider.
quote:
bouncing_tom schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:16:
Waar ik even benieuwd naar ben, zijn er mensen die al Telfort draaien met een eigen webserver er op? Dus vooral rondom vastheid van IP etc.
Ik had het al eens eerder geschreven, in het vorige deel ook.

Je IP adres wordt niet zomaar steeds veranderd expres, niet elke nacht etc. Ook niet als je je modem herstart of even uitzet. Alleen als je een ander modem aansluit (ander mac-adres) krijg je wel een andere. En als je echt een langere tijd je modem uitzet heb je kans dat hij veranderd.

Het enige is dat je niet een notificatie krijgt als hij een keer zou veranderen. Een ISP die 'een vast IP' geeft doet dat wel als het nodig is om je IP adres te veranderen (thans mag je verwachten).

bjck wijzigde dit bericht 04-11-2007 20:30 (30%)

Marcel
Reg. datum: 08 september 2003

Als je een dedicated lijn hebt, heb je geen splitter nodig, als je nog 'ouderwets' belt dan wel. Dus ik neem aan dat afhankelijk van wat je hebt ingevuld bij het aanvragen wel of geen splitter ed. in je pakket hebt.

Ik heb namelijk alleen internet en meer niet, (heb ik nu ook) en er zit dus geen splitter in mijn pakket.

one man,.. one soul,.. one hart,.. no mercy,.. one vision - inVision

Reg. datum: 14 juni 2002

quote:
inVision schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:29:
Als je een dedicated lijn hebt, heb je geen splitter nodig, als je nog 'ouderwets' belt dan wel. Dus ik neem aan dat afhankelijk van wat je hebt ingevuld bij het aanvragen wel of geen splitter ed. in je pakket hebt.

Ik heb namelijk alleen internet en meer niet, (heb ik nu ook) en er zit dus geen splitter in mijn pakket.
Dit klopt inderdaad. Ik heb de helpdesk gebeld omdat ik een nieuwe dedicated lijn ga krijgen, en er geen splitter in het aan mij geleverde pakket zat. Maar als je dus niet belt via een KPN-lijn, heb je ook geen splitter nodig, werd mij verteld. Is ook wel logisch ;-)

Reg. datum: 10 februari 2007

quote:
bij mij wel (hoewel overbodig, heb nu adsl en dus een splitter, had er geen verwacht maar zat er wel bij, wel verwarrend aangezien ik ook ga bellen via telfort en dus feitelijk geen splitter nodig zou moeten hebben)

quote:
McEaglenest schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:18:
[...]

bij mij wel (hoewel overbodig, heb nu adsl en dus een splitter, had er geen verwacht maar zat er wel bij, wel verwarrend aangezien ik ook ga bellen via telfort en dus feitelijk geen splitter nodig zou moeten hebben)
Het kan zijn dat bij de eerste pakketten, ik heb me 11-10 al aangemeld, altijd een splitter geleverd werd en dat er nu gekeken wordt of die wel nodig is in de nieuwe situatie. Als mijn verbinding overgezet wordt heb ik ook geen splitter meer nodig en ik heb er wel een gekregen.

Waar is de "any"-key
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
timsollet schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:45:
[...]

Tnx... had dat nog niet door :S haha mja best klote dus voor mensen met een thuisserver....
Moderne routers kunnen de service van DynDNS gebruiken, dus maak een account aan en zet het daarin en je hebt altijd een vaste host, wat je IP ook wordt.

Core 2 Duo E8400 @ 4.0 GHz, Asus P5K-E/WiFi-AP, Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX, Asus GeForce 7300GT 256MB, Zalman ZM460-APS, Zalman CNPS9700-CU LED, 2x 320GB & 3x 250GB & 2x 500GB & 1x 1000GB Samsung SATA-II

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
BENGiii schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:29:
Zat vanmiddag idd op 1,8 mb/sec, nu is dat super natuurlijk alleen zit ik nu al een paar uur op 1,0~1,2mb/sec. geen idee wat het kan zijn, heb alleen een beveiliging erop gezet en wat downloads aan gegooit, wat ik ook probeer hoger kom ik atm niet.

Misschien dat ik het morgen ochtend of vanavond nog eens moet testen, jullie horen van me !

edit: 17756 kbps / 1169 kbps -> is de verbindings snelheid van de modem. je zo toch zeggen dat je dan iets hoger moet halen dan die 1,1mb/sec gemiddelt. Aangezien dit de snelde snelheid was dat de modem vanmiddag had.
Ik denk dat ik er achter ben, de eerste keer dat ik teste zat ik met een kabel aan de router vast, de afgelopen 2 dagen download ik via wifi 54mbits verbinding.

Aangezien ik nog een lange kabel had liggen ben ik wezen testen en wat blijkt met kabel haal ik wel gewoon een strakke 1,7~1,8MB/sec. Iemand misschien ideeen om wifi sneller te laten werken, of is dit in praktijk altijd zo dat die niet zo hoog komt ?

Ben benieuwt naar de antwoorden !

Een fles dode pixels te koop!
Reg. datum: 19 mei 2006

quote:
BENGiii schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:48:
[...]

Ik denk dat ik er achter ben, de eerste keer dat ik teste zat ik met een kabel aan de router vast, de afgelopen 2 dagen download ik via wifi 54mbits verbinding.

Aangezien ik nog een lange kabel had liggen ben ik wezen testen en wat blijkt met kabel haal ik wel gewoon een strakke 1,7~1,8MB/sec. Iemand misschien ideeen om wifi sneller te laten werken, of is dit in praktijk altijd zo dat die niet zo hoog komt ?

Router instellen op 54mbps only?

radar ov n35 in marienheem op de nijverdalseweg thv hmp 23.9 door een electrakast || De enige juiste manier: blu-ray

Waar is de "any"-key
Reg. datum: 16 september 2002

quote:
[...]

Hangt ervanaf. Je haalt zo'n 2MB/s als je erg dichtbij de AP zit meestal.

Core 2 Duo E8400 @ 4.0 GHz, Asus P5K-E/WiFi-AP, Corsair TWIN2X2048-6400C4DHX, Asus GeForce 7300GT 256MB, Zalman ZM460-APS, Zalman CNPS9700-CU LED, 2x 320GB & 3x 250GB & 2x 500GB & 1x 1000GB Samsung SATA-II

Reg. datum: 14 oktober 2007

Hij staat er hemelsbreed 3,5 meter vandaan ofzo dus dat is toch aardig dicht bij ? En de router is idd vast gezet op 54mbit only. Misschien moet ik wat spullen verschuien zodat die nog dichter bij staat. bedankt iig voor de eerste reactie.

Marcel
Reg. datum: 08 september 2003

Draadloos is en blijft grof gezegd kut en niet te vergelijken met bedraag, misschien dat Wireless N daar wat verandering in gaat brengen...

one man,.. one soul,.. one hart,.. no mercy,.. one vision - inVision

Reg. datum: 15 mei 2002

Volgens mij is dit topic niet bedoeld voor het bespreken van wifi-snelheden. :)

Voor mijn ouders heb ik dit abonnement opnieuw moeten aanvragen omdat Telfort, zoals ik eerder schreef, een bestaand 010-nummer bij Budgetphone aanzagen voor een KPN-aansluiting. De weigering kon niet meer teruggedraaid worden dus sinds gisteren is de wachttijd van ongeveer 4 weken opnieuw ingegaan. :( Een spoedaanvraag was ook niet mogelijk.

Alle lof voor de hoge snelheid voor dit lage maandelijkse bedrag maar Telfort heeft volgens mij nog wel wat te leren op dit terrein.

quote:
[...]

In uitzonderlijke gevallen en combinaties haalt 54Mb WiFi een 2 a 2.2MB/s in pieken. Veel harder kan het niet gaan zelfs. Als je constant een 11 a 12Mb/s haalt via WiFi is dat heel netjes mijn inziens.

WiFi is ook niet bedoeld als netwerk, het is een netwerk toevoeging. Als netwerk heeft het nogal wat beperkingen qua snelheid en stabiliteit is ernstig onderhevig aan verstoringen in dezelfde frequentieband door andere netwerken en de bebouwing (signaal verzwakking en kaatsingen).

Gebruik WiFi als toevoeging, voor een laptop op de bank bijvoorbeeld of een printerserver in een aparte ruimte waar je geen kabel hebt. Als je de volledige snelheid wilt kunnen benutten van zo'n snelle breedband verbinding is een bekabeld netwerk veel beter natuurlijk.
quote:
AgentSmith schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:22:
Volgens mij is dit topic niet bedoeld voor het bespreken van wifi-snelheden. :)
Dat is in vele topics al eens besproken inderdaad, ik denk niet dat de discussie heel lang wordt.
quote:
Voor mijn ouders heb ik dit abonnement opnieuw moeten aanvragen omdat Telfort, zoals ik eerder schreef, een bestaand 010-nummer bij Budgetphone aanzagen voor een KPN-aansluiting. De weigering kon niet meer teruggedraaid worden dus sinds gisteren is de wachttijd van ongeveer 4 weken opnieuw ingegaan. :( Een spoedaanvraag was ook niet mogelijk.

Alle lof voor de hoge snelheid voor dit lage maandelijkse bedrag maar Telfort heeft volgens mij nog wel wat te leren op dit terrein.
Niet per ongeluk ergens een foutje gemaakt met aanvragen? Je krijgt eerst de vraag wat voor vaste telefonie aanbieder je hebt en later nog een keer de vraag welke van de twee je hebt. Ergens heb je blijkbaar ook dat nummer opgegeven lijkt me.

Ik heb een normale KPN-telefoonaansluiting met een BelBudget-, BelBasis-, BelVrij- of ISDN-abonnement.

Ik heb een ander of geen vast telefoonabonnement (bijvoorbeeld alleen mobiele telefonie, InternetPlusBellen, telefonie via internet (VoIP) of digitale telefonie via de kabel).

Omdat het gaat dan om een nieuwe aansluiting misschien (als je nu kabel hebt bijv) kan het ook zijn dat je niet bereikbaar was op dat nummer. Als je het als contact telefoonnummer opgeeft en KPN wil bellen voor een afpsraak moet het wel bereikbaar zijn (voor KPN) om je te bellen. Als ze je niet kunnen bereiken kan ik mij voorstellen dat je aanvraag ook geen doorgang kan vinden.

bjck wijzigde dit bericht 05-11-2007 09:35 (47%)

Reg. datum: 20 maart 2006

Sta inmiddels al weer een tijdje op stap 1 :'(
Zat (zit) iets fout met de aansluiting. Lees al dat meerdere mensen hier last van hebben (toevoeging van huisnummer klopt niet).
Mijn situatie... Oude woning afgebroken (1 adres). Opnieuw opgetrokken (zijn nu twee woningen, dus twee adressen). Maar, nog 1 telefoonkabel, maar met twee aderparen (1 voor mij, 1 voor de buren). Heb maar eens een email gestuurd naar Telfort en uitgelegt hoe het zit, voordat ik dadelijk nog een paar maanden zonder internet zit. Misschien helpt dit voor mensen die het zelfde probleem hebben... Uitkomst laat ik nog wel weten.

Reg. datum: 29 december 2001

Nog steeds volg ik dit topic met grote interesse....
Ik zit op een locatie (7577CC) waar het netwerk van Tiscali niet leverbaar is. Dat houdt dacht ik in dat Telfort dan via KPN geleverd zal worden.
Zijn er noemenswaardige verschillen tussen deze twee netwerken?

Nikon D50 Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 & 50mm f/1.8D & SB600

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: