Reg. datum: 21 januari 2007
Reg. datum: 21 januari 2007
Dit staat nog los van de overstap. Tot de overstap datum doet telfort/kpn helemaal niets met de lijn. Dus je zoekt helaas naar een niet bestaand verband. Als je al over gezet zou zijn, dan begint het IP adres van je modem met 1.*.*.* , dus kijk daar eens naar. Is het nog steeds een KPN ip-adres, dan zul je het met hen moeten uitvechten. Telfort heeft hier nog niks mee te maken.quote:vlabakje schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:29:
Goed, ik heb dus ook Telfort aangevraagd, in de laatste dagen van oktober. Helaas eerst naar de KPN gebeld om mijn huidige Direct ADSL zonder telefoonlijn op te zeggen (30 november), en daarna naar Telfort gebeld om de nieuwe verbinding (met overstap) aan te vragen (1 dec.). Ik ben netjes door alle statussen heen gegaan, en Telfort heeft inmiddels met de KPN bepaald dat 30 november de overgangsdatum is. Tot zover alles koek en ei.
Gisteren (13 november) ben ik door Telfort naar status 4 gezet. Sinds dat moment werkt mijn KPN adsl lijn niet meer. Aangezien ik niets veranderd heb aan mijn configuratie heb ik eerst eens Telfort gebeld om te vragen of het aan hun werkzaamheden kan liggen. Dit was volgens hen niet het geval dus ik heb contact gezocht met de KPN helpdesk. Om een lang verhaal kort te maken ben ik door de hele riedel van KPN heen gegaan (factory reset van het modem, opnieuw instellen etc.) en het werkt nog steeds niet. KPN ziet dat de lijn 100% OK is, mijn modem logt in, en krijgt een IP, maar er gaat verder geen data over de lijn heen. Ik hoor als het goed gaat vanavond meer van KPN, mijn ticket is doorgezet naar een administratieve afdeling.
Zijn er meer mensen met een soortgelijk verhaal bij een overstap?