Ik ook maar even.
Mijn vader is vroeger dj geweest ( nu electricien) in de lokale disco bij ons in het dorp(Maren-Kessel). Hij is helemaal weg van geluid en muziek, zolang het maar herrie maakt. Ondertussen staat alle laatst gebruikte apparatuur uit de disco bij ons in huis en een aantal spullen van het setje daarvoor staan nu op mijn slaapkamer.
Ik heb: Een versterker van het merk Tensai en deze heeft 1 input ( L en R audio cinch) kanaal. Output is voor 4 speakers L en R. Deze versterker levert in totaal 200 watt. De speakers die er op staan gesloten zijn philips hi-fi speakers. Deze zijn 40 watt per stuk. In mijn slaapkamer van ongeveer 5*4meter is dit meer dan genoeg en ik vind dat er voor deze oude spullen nogal een héél goed geluid uitkomt.
Het geheel word nu aangestuurd dor mijn dvd speler die ik ook gebruik als cd speler. Binnenkort ga ik ook nog een audio controller aanschaffen zodat ik wat meer apparatuur op mijn versterker kan aansluiten waaronder mijn computer en lcd.
En hier nog een paar pics.
(op het plaatje van de speakers heb ik bij 1 speaker het philips logo eraf ''gerukt'')

mijn vader is nu electricien en ook tijdens dat hij dj is geweest heeft hij zelf nog speakers gebouwt. deze installatie staat nu in de woonkamer en deze post ik de volgende keeer wel.
(ook heeft hij nog speakers voor mijn oom zijn band in't wild gemaakt en deze post ik dan ook wel.)
offtopic:
de houten rondjes onder de dvd speler zijn sjoelpukken en die zijn er om de dvd speler omhoog te houden zodat de versterker aan de bovenkant zijn warmte nog kwijt kan.