Gathering of Tweakers

Quicksearch
Officieel moto fan :)

Als je de FAQ niet als strict wetboek ziet, maar als een indicatie van wat gewenst en niet gewenst is (zoals je de FAQ zou moeten zien), dan kom je o.a. dit tegen:

• EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK.
• Topictitels in de geest van "HELP !!!!!!!!! [iets] DOET HET NIET !!!!!!!!!"
• Te veel smilies gebruiken (of de 'verkeerde').
Al die drie de zaken komen op hetzelfde neer: niet extra aandacht trekken voor je post of topic dan normaal is. Ik mag hopen dat we allemaal volwassen genoeg zijn om door te hebben dat of dat je nou "HOOFDLETTERS" gebruikt, of "rood" gebruikt, dat de intentie en dus de gewenstheid hetzelfde is :)

Het mag dus niet.

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

Wel verdorrie :) ik ga eens zoeken wat er wordt gezegd over het * Me gebruik. Ik doe dit al jaren... onbecommentarieerd.
quote:
elevator schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:04:
Helaas kent React technische beperkingen waardoor dit niets anders kan waardoor de tags aanstaan voor iedereen, maar net zoals op elke andere manier 'extra' aandacht trekken voor je post (of dat nou is als replier of als topicstarter) zien we liever niet :)
Kleurtjes lijken mij nochtans handig voor een topicstart. En als dat toch niet toegelaten is, zijn creatieve manieren om dit te omzeilen (met images, tables, /me enz.) dan ook verboden?

Einde bericht ^^

Acties: [view][quote]

Door: -NMe- Admin Devschuur®
Watching you I am.

quote:
SecondChoice schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:23:
Kleurtjes lijken mij nochtans handig voor een topicstart. En als dat toch niet toegelaten is, zijn creatieve manieren om dit te omzeilen (met images, tables, /me enz.) dan ook verboden?