Reg. datum: 12 februari 2005
KPN Mine, digitale televisie via adsl (IP-TV)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last
Nieuw TopicReg. datum: 12 februari 2005
Volgens de info van KPN die nu beschikbaar is krijg je gewoon rond de 50 radio- en televisiezenders.quote:energizer23 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:33:
Wauw sioux1978, thanks voor dat artikel..
Als IPTV van KPN ook zo gaat werken als in dat artikel, dan gaat het echt een grote hit worden.
Abonneren per kanaal voor een prikje per maand, DAT is nou precies wat nederlanders willen!
Be Cool, Be Roel || Specs
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Reg. datum: 26 november 2005
Ach, op de KPN site hebben ze het nu al over Zappen & Surfen, dus zal het triple-play pakket straks wel Zappen, Surfen & Lullen gaan heten...quote:Roeltjuh schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 16:46:
Het zou ook vreemd zijn om bij iets wat "internet en bellen" heet televisie te stoppen
Reg. datum: 09 oktober 2003
------------------------------------------
Hartelijk dank voor uw interesse in IPTV van KPN.
Op dit moment is Televisie via uw internetverbinding (IPTV) nog niet
verkrijgbaar. Het gaat om een totaal nieuw product dat wij graag uitgebreid
willen testen voordat we het op de markt kunnen brengen. IPTV kan nog niet
worden besteld. Er is op dit moment ook geen geïnteresseerdenlijst.
Vanaf medio april/mei 2006 zal IPTV worden geïntroduceerd voor alle klanten van
KPN Direct ADSL, Planet en Het Net.
Meer nieuws over de introductie van IPTV zal te zijner tijd worden gepubliceerd
via www.kpn.com.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
--------------------------------------------
Dit wordt echt een mooi aanbod en systeem. Maar werkt dat time-shifting nou gewoon door het opnieuw te downloaden of met een harddisc in je decoder?
Not by the mercy of God, but by my own will I live! | Specs
kunnen wij geen IP-TV krijgen?
daar na zullen de groene ISP's wel komen (planet Het Net en zooi)
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Reg. datum: 02 januari 2006
Voorlopig is er nog helemaal niks. Ik hoop dat KPN snel gaat komen met iets moois! Weet iemand al wat meer?quote:Shunt schreef op zondag 29 januari 2006 @ 00:30:
denk je niet dat eerst KPN zelf IPTV uit gaat leveren ?
daar na zullen de groene ISP's wel komen (planet Het Net en zooi)
en dat er hier op de afdeling een test opstelling hangt.
Game PC
Reg. datum: 08 december 2004
quote:Shunt schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:44:
ik kan je alleen zeggen dat ze op het moment flink aan het testen zijn.
en dat er hier op de afdeling een test opstelling hangt.
Wordt het ook mogelijk om naar meer dan 1 zender te kijken in huis? Ik denk bijvoorbeeld aan 1x woonkamer en 1x slaapkamer... Of is dan een 12Mbit+ verbinding nodig?
Is er al iets bekend over de bitrate waarmee de programma's doorgegeven gaan worden? Ik ga er vanuit dat de kwaliteit boven die van TV van KPN of Digitenne komt te liggen...
quote:J.Kossen schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:22:
[...]
Wordt het ook mogelijk om naar meer dan 1 zender tv te kijken in huis? Ik denk bijvoorbeeld aan 1x woonkamer en 1x slaapkamer... Of is dan een 12Mbit+ verbinding nodig?
Is er al iets bekend over de bitrate waarmee de programma's doorgegeven gaan worden? Ik ga er vanuit dat de kwaliteit boven die van TV van KPN of Digitenne komt te liggen...
Imperium wijzigde dit bericht 01-02-2006 01:10 (7%)
op die twee vragen kan/mag ik niets zeggen maar ik geloof dat er binnen kort wel wat meer info vrij mag moet hier nog steeds een emailtje van de goede afdeling krijgenquote:J.Kossen schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:22:
[...]
Wordt het ook mogelijk om naar meer dan 1 zender te kijken in huis? Ik denk bijvoorbeeld aan 1x woonkamer en 1x slaapkamer... Of is dan een 12Mbit+ verbinding nodig?
Game PC
Reg. datum: 02 januari 2006
Het is goed te horen, dat KPN er langer overdoet omdat ze nog steeds aan het testen zijn. Wel jammer dat de eerst geluiden verraden dat alleen KPN ADSL klanten (KPN, HetNet, Planet, XS4ALL) hier gebruik van kunnen maken. Ik als Tiscali klant val dan helaas weer buiten de boot. Even afwachten nog maar....quote:Shunt schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 06:52:
[...]
op die twee vragen kan/mag ik niets zeggen maar ik geloof dat er binnen kort wel wat meer info vrij mag moet hier nog steeds een emailtje van de goede afdeling krijgen![]()
quote:Shunt schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 06:52:
[...]
op die twee vragen kan/mag ik niets zeggen maar ik geloof dat er binnen kort wel wat meer info vrij mag moet hier nog steeds een emailtje van de goede afdeling krijgen![]()
Gaan we het anders zeggen: (ik heb ook belangstelling)
- Is het goed nieuws?
Ik kan helaas ook vrij weinig vertellen, NDA, maar laat ik iig dit zeggen: Technisch zal je bij IPTV (de komende jaren?) iig altijd een ADSL (of andere breedband) verbinding moeten hebben bij je TV leverancier. Als jij dus ADSL hebt van, zeg, Bbnet, zal je dus geen KPN IPTV kunnen kijken.quote:sioux1978 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 08:09:
[...]
Het is goed te horen, dat KPN er langer overdoet omdat ze nog steeds aan het testen zijn. Wel jammer dat de eerst geluiden verraden dat alleen KPN ADSL klanten (KPN, HetNet, Planet, XS4ALL) hier gebruik van kunnen maken. Ik als Tiscali klant val dan helaas weer buiten de boot. Even afwachten nog maar....
Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949
We wachten rustig af...quote:Shunt schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 06:52:
[...]
Als ik nu een internetplusbellen abo (Lite) neem, krijg ik de Experia box erbij toch?
Wat betekent dat zodra IPTV beschikbaar komt, ik me daarvoor direct kan aanmelden, zonder
dat ik weer nieuwe apparatuur nodig heb of dat ik een verkeerd abo heb?
bvd..
Wat betreft de apparatuur, quote van KPN.nl:
quote:Voorbereid op de toekomst
InternetPlusBellen van KPN is voorbereid op de toekomst. Toekomstige ADSL technieken zijn al in de KPN Experia Box verwerkt.
Muziek en films bestellen via de KPN Experia Box.
TV kijken via de KPN Experia Box, gewoon op uw eigen tv-toestel.
Be Cool, Be Roel || Specs
ik geloof dat die beslissing nog niet eens gevallen is.
ik zou zeggen neem nu maar vast IP telefonie en kijk dan verder het kan nog wel even duren tot IP TV helemaal geleverd gaat worden.
Game PC
quote:energizer23 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 20:53:
ff een vraagje voor de KPN-insiders... don't worry, deze vraag mogen jullie vast wel beantwoorden.
Als ik nu een internetplusbellen abo (Lite) neem, krijg ik de Experia box erbij toch?
Wat betekent dat zodra IPTV beschikbaar komt, ik me daarvoor direct kan aanmelden, zonder
dat ik weer nieuwe apparatuur nodig heb of dat ik een verkeerd abo heb?
bvd..
Er zal wel een extra kastje/decoder/kanaalkeuze apparaatje nodig zijn bij je tv om een kanaal te kunnen kiezen. Dit kastje wodt dan via je netwerk (al dan niet draadloos; bedraad is echter zekerder) aan de Experia gehangen. Ik ga er zelfs van uit dat je voor elke TV zo'n kastje/aansluiting nodig hebt...
Maar ja, ik ben geen KPN insider, dus ik kan er naast zitten...
Deze keuze heb ik dus net gemaaktquote:Shunt schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 21:15:
om heel eerlijk te zijn.
ik geloof dat die beslissing nog niet eens gevallen is.
ik zou zeggen neem nu maar vast IP telefonie en kijk dan verder het kan nog wel even duren tot IP TV helemaal geleverd gaat worden.
Not by the mercy of God, but by my own will I live! | Specs
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 48 49 50 51 last
Dit topic is gesloten.