Geld speelt geen rol, tenminste niet in die contextAnoniem: 53218 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:40:
[...]
580 voor uitgegeven ipv de 470 die ik zou betalen bij komplett. als geld geen grote rol speelt, is het niet zo erg

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Geld speelt geen rol, tenminste niet in die contextAnoniem: 53218 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:40:
[...]
580 voor uitgegeven ipv de 470 die ik zou betalen bij komplett. als geld geen grote rol speelt, is het niet zo erg
de chip kan er prima tegen..davey s. schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:34:
[...]
Add TVa: 75 tot 80 graden load das warm
ze zijn beetje koppig met rma.. lees de shop survey maar.sjaakhaar schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:51:
[...]
Leg eens uit wat er mis is met Challenge computers, ik heb er zelf een paar keer wat besteld, en ben er niet ontevreden over.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Dit is een normale full load temp. Je kunt er wel 10 graden vanaf krijgen door de fan op 100% te laten draaien maar dat is niet echt nodig. Core kan 100C aan.davey s. schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:34:
[...]
Add TVa: 75 tot 80 graden load das warm
Als ie het aan kan waarom krijg ik dan artifacs met deze kaart?Anoniem: 38733 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 05:41:
[...]
Dit is een normale full load temp. Je kunt er wel 10 graden vanaf krijgen door de fan op 100% te laten draaien maar dat is niet echt nodig. Core kan 100C aan.
Artifacs komen meestal door je geheugen, is dit gecooled?davey s. schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:15:
[...]
Als ie het aan kan waarom krijg ik dan artifacs met deze kaart?
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Anoniem: 26457
Als je kijkt bij Alternate of Komplett zie je hem in het assortiment staan , echter alleen nog niet voor de prijs van 199Euros maar 250 - 300 eur.Anoniem: 26457 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:35:
... ik blijf benieuwd wanneer de "kale" X800 PCI-E in de schappen ligt.
Ik krijg soms het idee dat sommige hem al hebben, maar kan nergens een winkel of pricewatch vinden die hem al levert.
Kan iemand mij aan het antwoord helpen ?
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Anoniem: 53218
mm irritant ja, ik wil hem wel overnemenAnoniem: 53218 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:28:
echt zuur ook dat mijn x850xt pe niet in mijn stacker past![]()
backpanel heeft te korte slots. de schroef van een van de dvi-inputs klemt tegen de rand.
Anoniem: 70787
O mijn god, is dit echt zo?Anoniem: 53218 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 22:28:
echt zuur ook dat mijn x850xt pe niet in mijn stacker past![]()
backpanel heeft te korte slots. de schroef van een van de dvi-inputs klemt tegen de rand.
Anoniem: 26457
Inderdaad, daar staat het een en anderCJ schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:09:
Bij Komplett hebben ze geloof ik alleen de 256MB versie en die is vaak zo'n 50 euro duurder dan de 128MB versie. De goedkoopste X800 met 256MB staat door voor zo'n 250 euro in de lijst, dus de 128MB zou wat meer richting de 200 moeten liggen.
Heb je behalve je in-flow fans nog meer openingen in je kast waar lucht naar binnen kan? Als dit niet het geval is zou ik de in-flow case fans eens uitzetten zodat het gewoon "open" gaten worden.davey s. schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 08:15:
[...]
Als ie het aan kan waarom krijg ik dan artifacs met deze kaart?
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 04-02-2005 05:51]
Is het ook goed als ik die 2 fans voor verplaats voor 2 beter fans met meer inflow?Anoniem: 38733 schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 05:43:
[...]
Heb je behalve je in-flow fans nog meer openingen in je kast waar lucht naar binnen kan? Als dit niet het geval is zou ik de in-flow case fans eens uitzetten zodat het gewoon "open" gaten worden.
Waar ik namelijk aan zit te denken is dat je een dusdanige out-flow hebt (videokaart, voeding, 2 case fans) dat er een soort van vacuüm in je kast ontstaat op bepaalde plaatsen (de in-flow case fans pompen minder lucht naar binnen dan de rest er weer uit wil pompen.) Hierdoor zou je mem wel eens te warm kunnen worden.
[Voor 6% gewijzigd door davey s. op 04-02-2005 11:42]
Wat is daar goed aan ? de hele x800 serie is leverbaar in AGP vorm, behalve dan de x850. Laat ze de PCI-Express kaarten nu maar eens leverbaar maken.CJ schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 03:44:
Da's goed nieuws.Als ze een X700 al werkend hebben op AGP dan zal het vast ook een kleine moeite zijn om de X800 serie er mee te laten werken.
yep, maar in PCI-Express kost deze meer. Rekening houdend dat die rialto ook geld kost, lijkt het me sterk dat het die prijs wordt. Bovendien begint het AGP tijdperk nu wel een een beetje op te houden. En nu is opeens de toprange wel leverbaar, bah, ik wil een x850xt pe en dat ding is niet te krijgen gewoonGfMike schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 10:23:
Wat daar goed aan is epo? lijkt me nogal duidelijk, een X800 (R430) AGP kaart voor rond de 220 Euro zou een erg goede concurent voor de GeForce 6600GT AGP wezen, iets waar ATI momenteel niets tegenover heeft staan, een X700 AGP bied ook geen kans tegenover de 6600GT.
Uch uch euromaxi uch uchepo schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:34:
En non PE kaart is ook ok, echter ook nergens te krijgen
Dat krijg je he, met je principes.epo schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:17:
[...]
En nu is opeens de toprange wel leverbaar, bah, ik wil een x850xt pe en dat ding is niet te krijgen gewoon
Hier hebben ze hem nog: http://www.hentee.nl/Componenten/VGA-TVkaarten.htmepo schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:34:
En non PE kaart is ook ok, echter ook nergens te krijgen
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Was jouw kaartje een beetje te overklokken? Je kan volgens mij toch ook simpel het XT PE bios erin flashen als hij de kloksnelheden aankan.GfMike schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 12:29:
Tegen de tijd dat jij een X850XT PE hebt bemachtigd staat de R520 al weer te trappelen
Ik zou eens gaan kijken voor een non-pe kaart, bijna even snel en makkelijker te bemachtigen, ik heb er zelf ook een.
Anoniem: 90544
kvind dit nog steeds interessantCJ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 03:13:
[...]
Ik heb eigenlijk geen idee. De verwachting is dat alle 256 MB GDDR3 versies eigenlijk gewoon X800XL cores zijn. Een klein percentage zal dan waarschijnlijk niet goed kunnen werken met alle 16 pipes, maar het grootste gedeelte misschien wel. Dus dan zou ook de Sapphire versie in het mod-straatje passen. Voorlopig dus nog maar even afwachten of de geruchten ook echt kloppen.
Wat is hier van waar, en kan iemand dit bericht bevestigen.BetaCenter
News:
ATi SLi have beaten Nvidia SLi already before there test version is even released! Next week is there first test release. I know that there sli adapter is different than nvidia's because they want theres to be safer. ATi have beaten Nvidia's sli in games by a small Fps but they have told me for when its finshed they have planed to beat Nvidia's standards by 20% on the sli increase.
Als ik de site zo eens bekijk lijkt het me zeer discutabel, ik vind zelfs The Inquirer dan geloofwaardiger overkomen.Ik hoorde vandaag dat de "SLI" oplossing van ATI, nu al , een proto-type, de SLI van Nvidia met een paar FPS verslaat,
Wat is hier van waar, en kan iemand dit bericht bevestigen.
[Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 07-02-2005 00:08]
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
Ik haal met een X850XT van Sapphire 560/630 stock koeling maar heb de fan wel wat harder laten draaien,temp zijn loaded 60 graden nu.GfMike schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:20:
Mijn X850XT doet het ook niet geweldig qua overklokken, 540/590 haal ik nog wel maar veel hoger komen er vrij snel artifacts, ook steigt de temperatuur met deze overklok tot voorbij de 80 graden. Een andere koeler zou misschien een goed idee wezen maar voor mijn gevoel zijn de eerste X850XT kaartjes gewoonweg geen geweldige overklokkers. ik ken mensen die met een X800XT PCI-Express met stock cooling zonder moeite 600mhz core haalden.
De Zalman ZF700-CU is een prima cooler, die moet met gemak de X850XT koel kunnen houden
Ik kan mijne helaas nog niet testen, maar heb het geluid tijdens het opstarten wel één keer mogen horen (vaker wou mijn bordje niet starten) en dat was echt oorverdovendGfMike schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:20:
Mijn X850XT doet het ook niet geweldig qua overklokken, 540/590 haal ik nog wel maar veel hoger komen er vrij snel artifacts, ook steigt de temperatuur met deze overklok tot voorbij de 80 graden. Een andere koeler zou misschien een goed idee wezen maar voor mijn gevoel zijn de eerste X850XT kaartjes gewoonweg geen geweldige overklokkers. ik ken mensen die met een X800XT PCI-Express met stock cooling zonder moeite 600mhz core haalden.
De Zalman ZF700-CU is een prima cooler, die moet met gemak de X850XT koel kunnen houden
Met atitool 0.0.2.3, hij stond op 30% maar heb hem op 45% staan nu.GfMike schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:18:
Ik heb die Zalman ZF700-CU getest op een X800 (r430) en een 6600GT PCI-Express, op beide kaarten zakte de temperatuur aanzienlijk, het lijkt me dat deze cooler ook geschikt is voor de X850XT.
Wat dat lawaai betreft, dat doet ie alleen met het opstarten daarna word het een stuk minder, ook tijdens games e.d. is het lawaai minder.
@ Davey
Hoe heb je de fan aangepast? die kloksnelheden zijn een stuk beter dan wat ik haal.
Is ook niet nodig, maar het is wel LEUKAnoniem: 53218 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:44:
hoe irritant is het om die kaart naast je te hebben en er nix mee te kunnen doen![]()
kut amd schiet s op.
denk trouwens dat ik niet ga oc'en. lijkt me niet nodig met zo'n kaart en een fx serie's amd.
Anoniem: 109887
[Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 109887 op 07-02-2005 19:33]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Anoniem: 135363
Bron: http://www.theinq.net/?article=21153CANADIAN FIRM ATI said that it will pay $14 million dollars to acquire Terayon's cable model silicon intellectual property. It will also get an extra 25 staff from Terayon.
The reason for the acquisition said ATI, was to extend its product and technology range for next generation digital TVs.
ATI said that digital cable ready HDTV in North America will allow sets to be connected to cable with a separate set top box.
The firm said that it is already the leading supplier of silicon in HDTVs, and shipped five million chips in 2004 to a number of th ebig players including Sharp, Philips, and Panasonic. The Theater and NXT demodulators have 85 per cent market share, ATI said.
Terayon has shipped over three million TJ700X cable modems worldwide for high speed net access, online gaming, and other broadband services.
[Voor 7% gewijzigd door CJ op 08-02-2005 19:16]
Anoniem: 130348
*hint*. Bekijk de Pricewatch in de firstpost eens.Anoniem: 130348 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:51:
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar als ik Pricewatch bekijk zie ik geen enkele X800 XL in de buurt van de beloofde $ 299.- (299 Euro)...
[Voor 119% gewijzigd door CJ op 09-02-2005 21:55]
Goedkoopste X800XL PCIe: €305,- NEW!! (geen PW prijs)Anoniem: 130348 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 16:51:
Ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar als ik Pricewatch bekijk zie ik geen enkele X800 XL in de buurt van de beloofde $ 299.- (299 Euro)...
[Voor 32% gewijzigd door CJ op 09-02-2005 22:26. Reden: zo beter? :+]
[Voor 32% gewijzigd door Jorn1986 op 09-02-2005 22:18]
Anoniem: 130348
Sorry had mijn oog te snel op die Powercoler laten vallen in plaats van ff verder naar die Sapphire te kijken. Trouwens, bij Actiecom schijn je een Sapphire X800 pro te krijgen voor 248,74 volgens pricewatch, maar als ik op de site van actiecom kijk zie ik hem nergens (hopelijk ga k nu niet wwer de mist insjaakhaar schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:06:
[...]
Goedkoopste X800XL PCIe: €305,- NEW!! (geen PW prijs)
Hier dus(volgens startpost)
@CJ: waarom altijd zo lui ff snel posten van: ja, kijk daar maar ff: zo word je ook elke keer van het kastje naar de muur verwezen...
hey cool, ik heb nu ook een Dell Inspirion 9100 XPS , met een P4 HT 3.4Ghz 1MB L2, 800Mhz FSB LGA 775, ook met die ATi MR9800 aka M12, kan ik daar gewoon Omega drivers instaleren, moet toch geen probleem zijn neem ik aan, het is ook me eerste Laptop voor LAN parties, vandaar.johoo schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:55:
[...]
Je bent een tweaker of nietBij een Dell 9100/XPS heb je 3 ventilatoren in de laptop zitten. Een zit er ook op de GPU. Bij normaal gebruik is de GPU 44-50 gr. De koeler werkt dan in de laagste stand. De MR9800 draait op Core 445 Mem 263. Bij een overclock van 545/300 is het 55-60 stressed. Zoals je ziet, zit er nog wat reserve om te experimenteren met de extra pipes. Ennu....proberen kan altijd dacht ik zo.
Beter dan ATi Tray?, anders begin ik niet eens aan de download..CJ schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 09:37:
Ik moet overigens zeggen dat ik zeer tevreden ben met Catalyst 5.2. Het feit dat je de CCC niet meer hoeft op te starten, maar direct via je systemtray bij de diverse instellingen als AA, AF, V-Sync, Mipmapping, Cat AI etc kan komen is een hele vooruitgang. En dat dit ook nog vrij soepel en vlot gebeurt, is natuurlijk helemaal mooi. Ben blij dat ze ook echt luisteren naar de gebruikers, ook al duurt het soms wat langer voordat iets geimplementeerd wordt.
Iets hoger geclocked en denk de softwareXL schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:23:
[Frustiemodus] Waarom moet dit nu allemaal weer zo lang duren met die kaartjes... zucht.. [/Frustiemodus]
Maar zag wel dat Asus nu ook een leuke 850XT heeft.. wel duur btw.. gezien voor €605.
Wat maakt deze kaart nu weer zo duur vergeleken bij de Sapphire etc..?
http://www.asus.com/prog/...850XT%20PE/2DHTV&langs=01
Toen ik las "new features" ging er een siddering door me heen en hoopteNew Features... Catalyst Control Center System Tray!!!
Ik heb begrepen dat na Koen, GFMike (zijn nick op GoT) de kaart heeft gehad voor een test, benieuwd wat hij ervan vindt.Kijken we naar de benchmarks, dan blijkt dat de X850 Pro in 1024x768 nog wel eens de X800 XL vóór wil blijven, maar deze laatste wint vrijwel zonder uitzondering zodra we Anti-Aliasing en Anisotropische Filtering inschakelen of als we overschakelen naar 1600x1200. In deze hoge resolutie mét AA en AF is de eerder geïntroduceerde X800 XL over het algemeen zelfs een flink stuk sneller! Als je bedenkt dat die Radeon X800 XL ook nog eens zo'n 70 tot 90 euro goedkoper is dan de nieuwe Radeon X850 Pro, dan moeten we wel concluderen dat ATI's nieuwste kaart alles behalve interessant is.
6600GT = 8 pipelines, X800XL = 16 pipelines, de hoofdreden waarom een XL core sneller warm wordt. Daarnaast, maar weet ik niet zeker, draait een 6600GT cooler constant op topspeed (= herrie). Een reference XL kaart heeft zover ik weet de koeler van de "oude" X800 serie, als je deze handmatig op 100% laat draaien zijn er hoogstwaarschijnlijk betere OC's mogelijk dan je normaliter ziet.
[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 12-02-2005 12:34]
Anoniem: 93354
ik denk dat ie doelde op het feit dat de 6800 wél een 16 pipeline chip is net als de X800XL, dit itt de 6600.Jejking schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 20:29:
Ik heb érgens het vermoeden dat je me niet helemaal begreep. Het kan natuurlijk een typo zijn, maar jij hebt het over de 6800GT, en ik had het over de 6600GT. Bovendien bestaat er geen 6600 Ultra, maar ik kan natuurlijk wat gemist hebben
, correct me if I am wrong. Misunderstood, maakt niet uit
[Voor 16% gewijzigd door Puppetmaster op 13-02-2005 18:07]
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
[Voor 3% gewijzigd door Aight! op 13-02-2005 17:55]
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Ik neem aan dat je doelt op dat Ati sneller is in dx9 als nVidia? Ik denk dat het verschil niet eens heel groot is zowel bij dx als openGL. Volgens mij is het ook erg van belang welk type kaart gebruikt wordt om een game te ontwerpen. Het merk die de beste en meeste features biedt heeft een voorsprong bij de ontwerpers omdat die zo snel mogelijk zoveel mogelijk features willen benutten om een zo modern mogelijk spel te maken. goede drivers en een goede engine zijn ook van groot belangJejking schreef op zondag 13 februari 2005 @ 16:01:
Ander puntje wat bij mij voor veel onduidelijkheid zorgde, en nog steeds zorgt.
De nextgen Unreal3-engine is héél gedetailleerd (zie de uitleg en filmpjes maar, *klik*), *klik again*), vereist minimaal DX9, en ga zo nog maar even verder...
Bij de introductie van deze engine, werd er een demonstratie gegeven in 2 kamertjes. In het linkerkamertje werd de engine gerenderd middels een Nvidia Geforce 6800 Ultra, en in de rechterkamer was er "een ATi-kaart" aan het werk om de demo op beeld te zetten...
Er is geen enkele bron te vinden (zelfs niet met de 'beste vriend van de mens', Google:P) die wil zeggen wat voor ATi-kaart dit nou was, maar wat er na afloop werd gezegd, was dat de Nvidiakaart het een stuk beter deed dan de ATi-kaart. Meer informatie heb ik eerlijkgezegd niet kunnen vinden hierover.
Nu mijn punt: we weten dat ATi op DX9-gebied een stukje voor ligt op Nvidia, ook al heeft Nvidia PS3.0 en VS3.0 in de 6X00-series geïntegreerd (no flame intended, want Nvidia timmert ook flink aan de weg wat betreft DX9-performance in de driverreleases). Het zou kunnen zijn dat er in het rechterkamertje een 9X00-kaart bezig is geweest, dus dan zou het prestatieverschil makkelijk te verklaren zijn.
Máár... stél: er is een X800XT gebruikt om de demo te presenteren (dus een gelijkwaardige kaart qua aantal pipelines), en hij presteert slechter dan de 6800 Ultra, en we houden het feit in het achterhoofd dat ATi volgens de traditie beter hoort te presteren in DX9-modus dan Nvidia, zou het dan zo kunnen zijn dat de Unreal3 té next-generation is, m.a.w. dat de VS2.0 en PS2.0B (een uitgebreide PS2.0-set, - red.) die geïntegreerd zit in de X800-series, gewoon tekort schiet? Of zie ik dit verkeerd?
Áls dit zo zou zitten, wordt het een stuk minder aantrekkelijk om op dit moment een ATi-kaart aan te schaffen voor de mensen die hierover dubben, omdat hij minder toekomstgericht is dan de 6X00-serie... (en ik weet het, dit argument is door Nvidia allang uitgemolken in de persberichten, om hun kaartenreeks extra te promoten). Óf die mensen moeten gewoon nog even geduld hebben totdat de R520 er is rond mei/juni natuurlijk![]()
![]()
(Misschien heeft GFMike hier meer info over voor ons, aangezien ik ergens had gelezen dat hij naar de E3 geweest was, maar ik weet niet zeker of ik me dat goed herinner)
Ah, nee inderdaad. Als Apple het overclocken in verband brengt met een vergelijking tussen 2 16-pipes videokaarten, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Foutje, excuse my frenchPuppetmaster schreef::
[...]
ik denk dat ie doelde op het feit dat de 6800 wél een 16 pipeline chip is net als de X800XL, dit itt de 6600.
dit waarschijnlijk om zn pipeline vs overclock-theorie te staven...
offtopic:
@Jejking
als je quote, begin dan met [xxx] en eindig met [/xxx] en niet andersom zoals nu...
ze hebben hier daarvoor ook van die handige knopjes [afbeelding]
Nope, ik ben daar niet geweest, ik ga wel elk jaar naar CeBit in Hanover maar dat is een ander verhaal.(Misschien heeft GFMike hier meer info over voor ons, aangezien ik ergens had gelezen dat hij naar de E3 geweest was, maar ik weet niet zeker of ik me dat goed herinner)
There is no place like ::1
Hehe, oud interview. Rialto is inmiddels al gespot (zie ook eerder in dit topic incl plaatje) en volgens mij hebben enkele reviewers hem al onder handen kunnen nemen...Jejking schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:20:
[...]
Even een NIEUWSFLASH: de mannen van Hexus hebben Matt Skyner stevig aan de tand gevoeld over productieproblemen betreffende R420, R423, en R360, maar ook over compatibiliteitsproblemen van Rialto, de PCI-Express to AGP chip...
Het komt erop neer dat ATi de kaakjes stevig op elkaar houdt wat betreft Rialto, dus ik heb het vermoeden dat er toch iets meer fout zit dan dat ze willen dat wij denken...
Misschien wat "food for thought"... ATi volgde toendertijd exact de DX9 specs en het bracht ze veel voordeel tov de FX reeks van nVidia. ATi zit nu weer heel erg close te doen met MS vanwege de X-Box2 en de R500 die een voorbode is van DX10. Zal het ze weer voordeel brengen aangezien nVidia bijvoorbeeld weinig ziet in een unified architecture, terwijl ATi de chip al lang en breed af heeft?@ Sjek:
Toendestijds heeft ATi de richtlijnen van DX9 gevolgd, en Nvidia met de GeforceFX-reeks niet (wat verkeerd uitpakte). Dit gaf ATi veel voordeel.[...]
Niet op voorraad.
Goh, dan snap ik niet waarom dat bovenaan de lijst met pcnieuws stond op www.pcstats.comCJ schreef op maandag 14 februari 2005 @ 01:59:
Hehe, oud interview. Rialto is inmiddels al gespot (zie ook eerder in dit topic incl plaatje) en volgens mij hebben enkele reviewers hem al onder handen kunnen nemen...
Anoniem: 93354
Als het in de games zelf sneller loopt dan maakt het niet uit. Die stresstest is leuk voor cijfertjes maar voor de rest niet.BruceLee schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:32:
wrom heb ik dan een gigantische drop in hl2 stress test met 5.2 .... tegen over 5.1
Ik ben momenteel (op exact dit moment dat ik dit post) de X850 PRO aan het bechmarken in mijn test pc iin Far Cry, echt spannend is het niet hoor, ik kan je er weinig meer over vertellen dan wat Hardware Info op zijn website reeds heeft verteld.Jejking schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:13:
@GFMike, zou je ons misschien een sneak preview kunnen geven over wat je nu aan het reviewen bent?Ik hoorde namelijk iets over 'een X850Pro en wat andere ongein', en om eerlijk te zijn heb je m
Anoniem: 137222
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details