Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 14 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.652 views sinds 30-01-2008

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-05 15:41
http://www.hardwareluxx.de/andreas/News/ATI_X950XT_3DMark05.jpg

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Dit is een paar pagina's geleden al voorbijgekomen en hoogst waarschijnlijk een photoshop... :Z

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:50
HDR kan ook met SM2.0 hoor :D
Daarbij kan geen enkele kaart op dit moment HDR snel genoeg draaien (moet je ff die far cry HDR benchmarks pakken). Wat ik juist las in het NVIDIA topic is dat men ontevreden is over de snelheid :D.
SM3.0 zou eigenlijk alleen een snelheidswinst opleveren t.o.v. SM2.0

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Anoniem: 126513

Ja daar betaal je ook goed voor zo'n 6800gt, kvind het niet meer normaal.
Ik wil gewoon een kaart van niet meer dan 250 euro (vind ik eigenlijk al xtreem duur voor iets wat je na max 2 jaar wel weer kunt vervangen) die een tijdje meegaat, maja ze worden met de nieuwe releases steeds duurder ;(
En als ik het zo lees gaat een 6600gt of een x800 niet zo lang mee, en dan ook nog zoveel geld er voor neer tellen, ik w8 nog wel ff :)
Dit is een paar pagina's geleden al voorbijgekomen en hoogst waarschijnlijk een photoshop...
Zit ook een amd 64 ( geen opteron ), met SSE3, dus lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat het klopt

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 126513 op 24-02-2005 00:26]

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Althalus schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:20:
HDR kan ook met SM2.0 hoor :D
Daarbij kan geen enkele kaart op dit moment HDR snel genoeg draaien (moet je ff die far cry HDR benchmarks pakken). Wat ik juist las in het NVIDIA topic is dat men ontevreden is over de snelheid :D.
SM3.0 zou eigenlijk alleen een snelheidswinst opleveren t.o.v. SM2.0
Bij Far Cry loopt HDR op zich goed, maar je kan er alleen geen AA/AF bij doen anders gaat de framerate wel erg omlaag, maar dit komt deels omdat FC zelf ook een zwaar spel is. Maar als je dan naar Splinter Cell 3 kijkt, dat loopt op mijn 6800le nog rond de 45-50 fps @ 1024x768 met HDR rendering+ tone mapping, parralax mapping en high quality soft shadows. :) Met een 6800 GT/Ultra kan je daar gerust AA+AF bij doen.

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:40
Anoniem: 126513 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:22:
Ja daar betaal je ook goed voor zo'n 6800gt, kvind het niet meer normaal.
Ik wil gewoon een kaart van niet meer dan 250 euro (vind ik eigenlijk al xtreem duur voor iets wat je na max 2 jaar wel weer kunt vervangen) die een tijdje meegaat, maja ze worden met de nieuwe releases steeds duurder ;(
En als ik het zo lees gaat een 6600gt of een x800 niet zo lang mee, en dan ook nog zoveel geld er voor neer tellen, ik w8 nog wel ff :)

[...]

Zit ook een amd 64 ( geen opteron ), met SSE3, dus lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat het klopt
Hoe langer je wacht met de aanschaf van je beoogde videokaart hoe 'minder' lang je er ook mee kan doen. Anderzijds, hoe kom je erbij dat een 6600GT of X800 niet lang mee gaat, ik speelde tot voor kort nog HalfLife 2 op een 9700nonpro op 1280x1024 alleen zonder AA en AF. Zelfs op een TI4200 draaide het nog goed. Spellen zullen altijd zo gemaakt worden zodat deze ook op een 'mindere' PC gespeeld kunnen worden. Komt er een nieuw spel uit, dan gebruikt deze altijd de nieuwste features van de nieuwste videokaarten. Je kan dan wel een nieuwe videokaart kopen, maar na een half jaar komt er toch weer een vluggere uit met nieuwere features etc. Koop gewoon de snelste videokaart die je kunt krijgen op het moment dat je een nieuwe videokaart wilt kopen die past binnen je budget.
De radeon X800XL is bv een uitstekende kaart die past binnen jou budget. Wachten op een nieuwe generatie heeft geen zin, die kosten gewoon weer 500 tot 600 euro.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Anoniem: 38733 schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:09:
[...]

Ja jij bent helemaal lekker :o
Er zitten hier mensen met X800's en X850's, of mensen die er eentje willen kopen, en jij gaat hier reclame zitten maken voor sm3.0, hahaha. :+
Voor de R520 daadwerkelijk in grote getale te koop zal zijn zijn we zeker een maand of 5/6 verder. (wat mij betreft morgen :P :9 maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren.)
Ja ik ben lekker:P Maar even serieus, het lag niet in mijn bedoeling om reclame te maken voor PS3.0/SM3.0, naar mijn mening is er absoluut niets mis met PS2.0B en SM2.0! Kijk maar naar Far Cry: The Project, het loopt goed met toekomstige features aangezet, dus ik heb niets te klagen:) *ik wilde dat mijn GeforceFX 5700 dat kon:P*

Ik dacht gewoon: het is een idee om alvast eens te gaan kijken welke spellen er op de markt gaan komen met eyecandy die PS3.0/SM3.0 only is, want die markt begint langzamerhand wakker te worden (zie mijn lijstje met genoemde games). Dat heet toekomstgericht bezig zijn :+ :D

PS: HDR kan inderdaad ook met PS2.0/SM2.0, Valve brengt binnenkort een level uit met HDR (de Source-engine ondersteunt die functie), maar in zware games zoals bijvoorbeeld Far Cry is HDR in combinatie met beeldverbeterende functies onspeelbaar. Die combinatie is leuk, maar performanceslopend. Spelen zónder biedt absoluut ook nog genoeg speelplezier hoor!:).

Je hoeft er nou niet speciaal een nieuwe videokaart voor aan te schaffen.Mocht je dat toch wél willen, dan mag je vanaf nu je spaarcenten opzij gaan zetten voor de R520, ik vermoed dat die dat wel trekt)

[Voor 26% gewijzigd door Jejking op 24-02-2005 09:36]

Deeltje 15 gaat zo open. :7

Edit: Deel 15 staat hier: [rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 15[/rml] Daar graag verder. Deze kan dicht.

[Voor 70% gewijzigd door CJ op 24-02-2005 10:46]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 21:48

nexhil

BAM!

ik kijk net op alternate:
http://www.alternate.nl/h...rue&artno=JAXG20&#tecData

is dit wel een goede kaart? zit er geen addertje onder het gras ofzo?

Ondersteunde PCI-Standaard PCIe x16
Grafische chip Chip Radeon X850Pro
Snelheid 500 MHz
Pixel-Pipelines 12
Geheugen Capaciteit 256 MB
Type GDDR3
Snelheid 1000 MHz

Resoluties 640x480 200 Hz
800x600 200 Hz
1024x768 200 Hz
1152x864 200 Hz
1280x1024 170 Hz
1600x1200 120 Hz
2048x1536 85 Hz

Uitgangen 1 x VGA, 1 x DVI, S-Video
Garantieperiode 24 maanden

volgens mij ligt de core snelheid normaal wel op 520 MHz dus deze is iets langzamer?

[Voor 8% gewijzigd door nexhil op 19-10-2005 12:10]

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-06 21:48

nexhil

BAM!

sorry, verkeerde topic, ik heb nu ook in het nieuwste topic geopend!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Oke :)
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee