[Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.984 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:49

Aight!

'A toy robot...'

CJ schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:13:
@ Greatgonzo.
In het segment tot de €300 zitten de X800 (rond €199) en X800XL (€rond 300). Op dit moment alleen nog maar PCI-Express, maar aangezien de X850XT ook gauw in AGP verkrijgbaar zal zijn (en in PCI-E al wel verkrijgbaar is), is de verwachting dat er ook snel AGP versies van deze twee kaarten uit zullen komen.

Beide kaarten zijn een hele grote vooruitgang op je 9600Pro. Je gaat dan van 4 pipelines naar 12 (X800) of naar 16 (X800XL), terwijl de geheugeninterface ook verdubbelt van 128-bit naar 256-bit (komt goed van pas bij AF en AA).

Klik hier voor een uitgebreide vergelijking tussen een X800, X800XL, X700XT en X600XT. Die laatste is iets sneller dan de 9600Pro, en dat maakt het performanceverschil alleen maar indrukwekkender. http://www.beyond3d.com/reviews/sapphire/x800/
Hoe snel is snel?
ALs het aan ati ligt, kan het nog wel een tijdje duren ook met de leverbaar heid.
Ik zelf zit ook met een ongeveer gelijk systeem als Greatgonzo. Maar ik heb ook een radeon 9600.
Zelf probeer ik een 2e hands X800pro Vivo te halen of 6800GT rond een prijsje van 300 euries.
Kan ik wel ff mee vooruit denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 14:54
Ik zoek een bios van een Mobile X800. IK wil eens kijken of ik mijn MR9800 wat extra spierballen kan geven door extra lines open te zetten. De core is een R420, dus met een X800MR bios zou het moeten lukken. Heeft iemand al zo'n laptop waar een x800 inzit? Mail me dan aub een biosdump.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:40

greatgonzo

schit-te-rend!

johoo schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:49:
Ik zoek een bios van een Mobile X800. IK wil eens kijken of ik mijn MR9800 wat extra spierballen kan geven door extra lines open te zetten. De core is een R420, dus met een X800MR bios zou het moeten lukken. Heeft iemand al zo'n laptop waar een x800 inzit? Mail me dan aub een biosdump.
misschien totale noob-praat, maar wordt met extra pipes open je kaart ook niet warmer? En zo'n laptop kun je niet zo makkelijk koelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat Greatgonzo zegt klopt precies. ATi heeft niets voor niets die extra pipes uitgeschakeld. Op andere forums is er ook al gespeculeerd over het openzetten van de extra pipes door een mod, maar men houdt vaak geen rekening met het feit dat notebook-VPUs helemaal zijn afgesteld op een bepaald stroomverbruik en hitte/warmteniveau. Het kan dus heel goed zijn dat je straks een underpowered M9800 in je notebook hebt zitten die niet meer goed functioneert of de boel juist oververhit..

[ Voor 7% gewijzigd door CJ op 24-01-2005 03:45 ]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Gewoon een beetje terugclocken en je hebt een snellere kaart die evenveel/minder stroom verbruikt. Ik hoor graag het resultaat als je het gaat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik wil een nieuwe grafische kaart. Het budget is niet hoog (200 max). Nu kwam ik deze tegen (met dezelfde prijs, beide rond de 180 euri)
Standaard Ati Radeon 9600XT 256MB
Standaard Ati Radeon 9800SE 256MB

Maar mijn vraag is nu welke kan ik beter nemen, de nieuwere 9800 (in een SE uitvoering, die ik overigens nergens kan vinden op de site van ATi) of de iets oudere 9600 in de XT uitvoering!?
Kan iemand me een handje helpen?
Overigens speel ik niet extreem veel spellen, wat oudere meuk en doom3/half-life2. Ik begrijp dat ik niet alles op full detail kan spelen met deze kaartjes, maar wat zou de beste performance/kwaliteit leveren?
PS: geen geforce aub, daar heb ik slechte ervaringen mee :x

[ Voor 5% gewijzigd door iAR op 24-01-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 13:38
Voor 200 euro zou ik een GF6600 GT nemen.
Nieuwe Generatie kaart die in veel dingen even snel is als de 9800 Pro maar beter nog.. in een hoop dingen sneller is :)

suc6 met je keuze!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

JohnnyV27 schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:52:
Voor 200 euro zou ik een GF6600 GT nemen.
Nieuwe Generatie kaart die in veel dingen even snel is als de 9800 Pro maar beter nog.. in een hoop dingen sneller is :)

suc6 met je keuze!
oh sorry, geen geforce voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb je niet even geduld tot de X800 er is, 199,- zegt CJ hierboven ergens.

En anders is er toch wel een 9800Pro met 128mb geheugen voor onder de 200 euro te vinden?
(256mb is toch onzin, 128mb is meer dan genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
oZner schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:49:
Ik wil een nieuwe grafische kaart. Het budget is niet hoog (200 max). Nu kwam ik deze tegen (met dezelfde prijs, beide rond de 180 euri)
Standaard Ati Radeon 9600XT 256MB
Standaard Ati Radeon 9800SE 256MB

Maar mijn vraag is nu welke kan ik beter nemen, de nieuwere 9800 (in een SE uitvoering, die ik overigens nergens kan vinden op de site van ATi) of de iets oudere 9600 in de XT uitvoering!?
Kan iemand me een handje helpen?
Overigens speel ik niet extreem veel spellen, wat oudere meuk en doom3/half-life2. Ik begrijp dat ik niet alles op full detail kan spelen met deze kaartjes, maar wat zou de beste performance/kwaliteit leveren?
PS: geen geforce aub, daar heb ik slechte ervaringen mee :x
Gewoon een 9800Pro met een 256 bits geheugen interface nemen. Die kan je voor nog ggeen 200 euro krijgen en presteren een stuk beter dan de twee kaarten die jij noemt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 14:54
CJ schreef op maandag 24 januari 2005 @ 03:44:
Wat Greatgonzo zegt klopt precies. ATi heeft niets voor niets die extra pipes uitgeschakeld. Op andere forums is er ook al gespeculeerd over het openzetten van de extra pipes door een mod, maar men houdt vaak geen rekening met het feit dat notebook-VPUs helemaal zijn afgesteld op een bepaald stroomverbruik en hitte/warmteniveau. Het kan dus heel goed zijn dat je straks een underpowered M9800 in je notebook hebt zitten die niet meer goed functioneert of de boel juist oververhit..
Je bent een tweaker of niet ;) Bij een Dell 9100/XPS heb je 3 ventilatoren in de laptop zitten. Een zit er ook op de GPU. Bij normaal gebruik is de GPU 44-50 gr. De koeler werkt dan in de laagste stand. De MR9800 draait op Core 445 Mem 263. Bij een overclock van 545/300 is het 55-60 stressed. Zoals je ziet, zit er nog wat reserve om te experimenteren met de extra pipes. Ennu....proberen kan altijd dacht ik zo.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo
  • Laatst online: 18:05

epo

oZner schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:00:
[...]
oh sorry, geen geforce voor mij :)
ja duidelijk, goede reden! koop een 9800pro en blijf dom :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

Ik was van plan een x850xt pe te gaan bestellen, maar zat ff te denken. De x800xl, zal deze straks ook in de ATI SLI variant gaan werken ? in dat geval lijkt het me wel wat om voor 600 euries 2 van deze kaartjes te gaan nemen, enige nadeel (vanwege de extras) is dat je dan helaas geen NF4 bord kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:05

Bever!

3

dat weet je niet aangezien er nog heel erg weinig over de ati sli variant bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garaddon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:05
Ik wacht al 3 weken op mn Sapphire X850XT PE PCI-E ;(
Heb alles binnen behalve de kaart. Werd me beloofd dat ik die eind vorige week, begin deze week zeker zou hebben. Krijg ik vanmiddag een mailtje dat ik nog langer kan gaan wachten en hoe lang weten ze niet eens.
Wordt echt helemaal gek, kdacht er zelfs bijna aan om een Geforce te halen, zo erg is het :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Althwen schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:00:
Ik wacht al 3 weken op mn Sapphire X850XT PE PCI-E ;(
Heb alles binnen behalve de kaart. Werd me beloofd dat ik die eind vorige week, begin deze week zeker zou hebben. Krijg ik vanmiddag een mailtje dat ik nog langer kan gaan wachten en hoe lang weten ze niet eens.
Wordt echt helemaal gek, kdacht er zelfs bijna aan om een Geforce te halen, zo erg is het :'(
Waar zit je dan nu mee dat je zo'n haast hebt? Een Riva TNT?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garaddon
Helemaal nix, ik zit hier nog met een pentium 3 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Althwen schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:18:
Helemaal nix, ik zit hier nog met een pentium 3 :/
Een pentium 3 en daar wil je een X850 is stoppen? Is dat niet een beetje overkill voor dat arme 21 micron beestje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104271

casemodderpoel schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:22:
[...]

Een pentium 3 en daar wil je een X850 is stoppen? Is dat niet een beetje overkill voor dat arme 21 micron beestje?
Denk dat hij een compleet nieuw systeem heeft aangeschaft. Lijkt me niet echt handig om een PCI-E kaart te kopen voor een P3 mobo 8)7 . Dus alles is al binnen behalve de vid-kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garaddon
Jep, alles is binnen en in elkaar gezet behalve mn vga-kaart +zalman koeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 10:23
Ik heb mijn nieuwe mobo (asus P4GD1) en videokaart (original ATI X800XT) sinds vorige week donderdag. Echter heb ik op mijn voeding geen PCI-E aansluiting. Dus ook die donderdag een stekkertje besteld van 2x molex naar 1x PCI-E, daar zit ik nog steeds op te wachten. Gisteren is het verzonden, vandaag komen ze hem bezorgen.

Senario: vandaag bezorgen, ik ben werken, morgen opnieuw aangeboden, ben ik ook werken, donderdag dus afhalen op het postkantoor. Echt balen, alles zit in elkaar, ik wacht alleen op dat ene stekkertje :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmuz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-07 11:04

Pimmuz

Roar

epo schreef op maandag 24 januari 2005 @ 20:46:
[...]

ja duidelijk, goede reden! koop een 9800pro en blijf dom :/
offtopic:
Ehm respecteer zijn keuze gewoon? Als hij slechte ervaringen heeft met een gf en liever niet z' kaart wil is die persoon toch niet meteen dom? Je lijkt wel een gebeten hond.
Juist slim als je het mij vraagt want dan gaat hij de (zijn) problemen uit de weg... En nee daarmee wil ik niet zeggen dat Gf sucky kaarten zijn.

Lees net op de FP dat er nieuwe AGP kaarten aankomen maar weer geen duidelijkheid over die rialto chip :/
En ook lees ik op xbit dat pci-e en agp niet zo combitabel zijn als ik dacht.
http://www.xbitlabs.com/n...splay/20050123120413.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

juaNto schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 08:13:
[...]

offtopic:
Ehm respecteer zijn keuze gewoon? Als hij slechte ervaringen heeft met een gf en liever niet z' kaart wil is die persoon toch niet meteen dom? Je lijkt wel een gebeten hond.
Juist slim als je het mij vraagt want dan gaat hij de (zijn) problemen uit de weg... En nee daarmee wil ik niet zeggen dat Gf sucky kaarten zijn.

Lees net op de FP dat er nieuwe AGP kaarten aankomen maar weer geen duidelijkheid over die rialto chip :/
En ook lees ik op xbit dat pci-e en agp niet zo combitabel zijn als ik dacht.
http://www.xbitlabs.com/n...splay/20050123120413.html
Ik respecteer zijn keuze ook, alleen bergumenteerd hij deze niet.. Mijn mening is dat het een domme keuze is :) so plz respecteer ook mijn mening.
En dat van die gebeten hond |:( slaat nergens op ! Ik heb een x800xt en sta op het punt een xt850xt te kopen dus........................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

mhhh, jij beargumenteerd je mening ook goed epo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-06 16:22

Sm0k3r

cough...cough...

hmmm.... wat is iedereen weer lekker vriendelijk,

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

http://www.theinquirer.net/?article=20896

eindelijk weer ns een lekkere speculatie ! :9 :)

't gaat denk ik weer n beetje beginnen... :)
ATI's R520 to arrive in May

R420s like scenario

By INQUIRER staff: dinsdag 25 januari 2005, 08:42

ATI PLANS to introduce its brand new R520 technology exactly a year after it announced its R420. Despite the news that ATI might even be ready with R520 for CeBIT, it seems that the company wants to hold its breath and try to release the silicon in May.
We already said that the R520 taped out and our sources confirm that the chip is in good shape, but then again it's still the first working silicon that it got out of the fab. It takes at least six weeks to get the next revision of silicon. This means that ATI is still on track and will possibly make one more revision before it goes to final production.

Our biggest concern about R520 is its manufacturing process. ATI will build it using a 90 nanometre process and this might be tricky. Shifting to a smaller process is always problematical, not automatical. Remember Nvidia's adventure with the NV30 where it ended up with ill starred consequences and subsequent unavailability? ATI is very optimistic over its decision, however. ATI likes to be more conservative and doesn't like to risk it for a frisket. Just look at its X800 110 nanometre chips, for example.

We know we can expect more than 16 pipelines but ATI still likes to call these 16, "extreme" pipelines. ATI used to say that the R420 had eight extreme pipelines and that resulted in 16 in the X800XT and the world renowned X800XT PE. This time I would expect up to 24 pipes.

Its PS 3.0 part with full 32 floating point precision will definitely give Nvidia a run for its money. Still, we still haven’t seen which playing cards Nvidia is holding. Has it an Ace or a Joker up its sleeve? µ

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 25-01-2005 13:00 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107572

Kom ATI eigenlijk nog met SLI kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

AMR heet het bij ATI en de verwachting is dus van wel ;)
(en hopenlijk doen ze het beter in de markt zetten dan nVidia nu doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hjs schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 14:39:
AMR heet het bij ATI en de verwachting is dus van wel ;)
(en hopenlijk doen ze het beter in de markt zetten dan nVidia nu doet)
En is er al een release date voor? ofnog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

AMR ziet er toch al interessanter op papier uit omdat je verschillende kaarten kunt gebruiken en dat het "altijd" zou werken. Nu zal die verhoogde compatibiliteit waarschijnlijk te zien zijn in verlaagde prestaties tov. de nVidia SLI oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er al wat info beschikbaar over dat AMR , ik wil namelijk een nieuwe PC kope , word waarschijnlijk SLI of AMR , kwil wel wat lezen over AMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

Ik zat net door radlinker heen te bladeren, en 2 opties vielen mij op: Geometry Instancing en het Z-buffer depth schuifje. De eerste heb ik geprobeerd op te zoeken in de vorige ATi N&D topics, maar daar kon ik niks vinden. Weet iemand wat het doet? :?

En dat schuifje van die Z-buffer depth vond ik nog vager. ATi kaarten hebben toch standaard 24-bits Z-buffers? Waarom kan je dan voor 32-bits kiezen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 13:00

Iet

epo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:19:
[...]
En dat van die gebeten hond |:( slaat nergens op ! Ik heb een x800xt en sta op het punt een xt850xt te kopen dus........................................................................................................
Cool :) Mag ik dan jouw x800xt hebben als je hem toch niet meer gebruikt? :)

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109887

Heb vandaag mijn X850XT PE binnen gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-07 15:42

GekkeR

key = key

Zoek zelf ook nog steeds de x850xtpe ergens , mocht iemand hem nog op voorraad tegenkomen hoor ik het graag :)

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:59

CerandoX.nl

Vides

Een vraagje,wanneer is de X850XT PE voor AGP te koop?Of is dit nog niet bekend?

[ Voor 80% gewijzigd door CerandoX.nl op 25-01-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53218

Anoniem: 109887 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:40:
8)

ik verwacht m morgen binnen te krijgen.

zit er een software pakket bij (halflife 2 etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111489

Anoniem: 109887 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:40:
Bij welke shop heb je die besteld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

teruglezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

..ik zoek mij helemaal suf, maar de X800 PCI-E .... krijg het idee dat ie nog moet komen (binnenkort dan hopenlijk), maar ik lees her en der dat sommige hem al lijken te hebben? Kan dat of ben ik erg in de war ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:07
Ik denk dat je moet gaan kijken naar een X850 PCI-E...
WE WERE NOT too surprised to see that ATI finally decided to end the agony and angst of X800XT PE PCIe. Someone finally decided to pull the plug on this card even it really should pull to plug on its AGP brother as well. We can confirm that we saw that at least some of the partners will be fair enough and say that this card is cancelled.

It was just barely available anyway but now ATI customers won't be able to get any at all. As we remember it, we don't think that any R423 at XT PE speeds ever managed to get to retail at all. This card, called the Radeon X800XT VIVO PE, is based on R423 and clocked at a 520MHz core and 560MHz memory. It will be replaced with the much more available and faster R480 base X850 series.

Most R423 based cards simply cannot co-exist with R480 parts but there is still a little place in ATI's heart for R423 based X800PRO cards.

ATI will continue the X800XT PE AGP misery until the R481 takes its place. All this should be enough to hold things until the R520 arrives but we are not sure yet whether this chip will have an AGP brother as well. You never know, but with the Rialto bridge chip ready, ATI might be able to risk it for a frisket. µ

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111489 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 08:50:
[...]

Bij welke shop heb je die besteld :?
Alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijne is ook binnen. Ik had gehoopt op Half Life 2 maar dr zat Prince of Persia: Sands of Time and Splinter Cell bij. Nu nog een processor en ik kan aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:59

CerandoX.nl

Vides

CerandoX.nl schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 23:06:
Een vraagje,wanneer is de X850XT PE voor AGP te koop?Of is dit nog niet bekend?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

epo schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:19:
[...]

Ik respecteer zijn keuze ook, alleen bergumenteerd hij deze niet.. Mijn mening is dat het een domme keuze is :) so plz respecteer ook mijn mening.
en dat vind ik weer een beetje erg overdreven om een x850xt die is helemaal niet veel sneller ( lees bijna niet ) maar das mijn mening :Y)

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

LoL in mei alweer niewe kaarten, ik heb nog geeneens een maand van mijn x800 kunnen genieten (kut rma schiet maar niet op :/).

Vraag me af wanneer we weer games ala hl2 krijgen die dan echt weer een r520 nodig hebben om alles uit te halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

BruceLee schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:16:
[...]

en dat vind ik weer een beetje erg overdreven om een x850xt die is helemaal niet veel sneller ( lees bijna niet ) maar das mijn mening :Y)
ja, ben er ook niet echt blij mee, maar dit is het verhaal pci express/agp. Maar als de r520 in mei komt, neem ik nu maar een nf3 ultra bordje ipv een nf4 pci express bord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hej is trouwens die X800 TOXIC ergens te krijgen ?
Ik heb CC dus kan ook wel bestellen in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:28:
LoL in mei alweer niewe kaarten, ik heb nog geeneens een maand van mijn x800 kunnen genieten (kut rma schiet maar niet op :/).
Waar heb jij je X800 vandaan, want volgens mij moesten die nog (binnekort dan wel...) uitkomen ? (zie ook mijn vraag enige posts hoger...)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 26-01-2005 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

de x850xt (niet pe) is op voorraad bij gistron iig , voor de mensen die niet meer kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Anoniem: 26457 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 21:51:
[...]

Waar heb jij je X800 vandaan, want volgens mij moesten die nog (binnekort dan wel...) uitkomen ? (zie ook mijn vraag enige posts hoger...)
Huh nee ik heb (of liever gezegd had) een x800pro vivo, een agp kaart dus. Maar volgens mij hadden ze bij pczaak.nl laatst nog wat pci-e kaarten.

Wat wel vet zou zijn als asus mij een kaart opstuurt met een (variant) x850 core omdat die zoveel beter te maken zijn dan de r420 core :P maar dat zal wel wishfull thinking zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70787

Net opgehaald :9

Afbeeldingslocatie: http://www.kikoo.cistron.nl/IMG_0028.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.kikoo.cistron.nl/IMG_0033.JPG

Nu is het wachten op het DFI mobo, en dan hoop ik op lucht wat leuke scores neer te zetten in 3dmark/pifast/etc :D

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 70787 op 27-01-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijne al sins dinsdag _/-\o_ , mijn score was 14.448 3dmarks 2003 op luchtkoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR

GekkeR

key = key

tjaaaa , geld ligt al klaar hier maar de kaart is niet te vinden.

Zuur gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu is het wachten op het DFI mobo, en dan hoop ik op lucht wat leuke scores neer te zetten in 3dmark/pifast/etc :D
Hij ziet er wel echt übergeil uit inderdaad. Ben alleen wel benieuwd of die koeler geen herrie maakt. Maar van de andere kant, voor die prestaties kan je geen zacht geluid wensen :P ..

ernstig offtopic: Wat wil je voor je neo 2 hebben als je die weg zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104271 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:03:
[...]

Hij ziet er wel echt übergeil uit inderdaad. Ben alleen wel benieuwd of die koeler geen herrie maakt. Maar van de andere kant, voor die prestaties kan je geen zacht geluid wensen :P ..

ernstig offtopic: Wat wil je voor je neo 2 hebben als je die weg zou doen?
In de ene review vind de reviewer em juist stil, bij de andere zeggen ze dat ie oorverdovend is. Het is gewoon relatief en per persoon verschillend wat je ervan vind.
Ik vind geluid niet erg, als ik maar kan slapen erdoorheen, bed staat 3 meter verderop in kamer (zolder). Maar ik laat het weten zo snel ik mn moederbord heb.

Aan degene daarboven: ik ben hem ook al 2 weken aan het zoeken, vandaag was ie opeens op voorraad bij 4Launch. Ze vertelden me dat er slechts 16 in nederland waren, en dat hun er 11 daarvan hadden uitgeleverd. Ik denk dat je daar het meeste kans hebt de komende weken/dagen. Veel succes met zoeken in ieder geval.

offtopic:
neo2 is al verkocht, sorry ;'(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 70787 op 28-01-2005 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben echt een totale ATI n00b, (altijd nVidia gehad) maar bestaat er voor ATI ook zoiets als refreshrate override? Want cod @ 60hz is niet prettig. En als ik mn beeld bij 1152x864 op 100hz zet, geeft het beeld een soort van golfjes? bij 85hz doet ie het wel goed. driver versie 5.1 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o rey schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:24:
Ik ben echt een totale ATI n00b, (altijd nVidia gehad) maar bestaat er voor ATI ook zoiets als refreshrate override? Want cod @ 60hz is niet prettig. En als ik mn beeld bij 1152x864 op 100hz zet, geeft het beeld een soort van golfjes? bij 85hz doet ie het wel goed. driver versie 5.1 btw.
Kan met veel verschillende progjes... atitool geloof ik, multires, en nog veel meer... gewoon ff proberen welke je 't fijnst vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Heb nu eindelijk mijn PC in elkaar zitten. Nu ben ik met Ati Tray Tools aan het kijken hoever ik kan overclocken m.b.v de artifact tester.

Het gaat om een original ATI X800 XT core 500 / mem 500.

Nu komt het, ik heb hem stop gezet want hij ging wel heel hoog.
Heb alleen nog de core overclockt, deze liep zonder artifacts al op 600!!! Hij kan nog verder alleen durf ik dat niet goed, in ieder geval nog absoluut 0 artifacts gehad. Hoe betrouwbaar is dat proggie?

LAAT MAAR, 608 MHZ op de core begint artifacts te geven. Inmiddels mem ook op 600 zonder artifacts, nu nog allebei op 600 en kijken wat het resultaat is.

[ Voor 17% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 28-01-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 70787 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:28:
[...]

Kan met veel verschillende progjes... atitool geloof ik, multires, en nog veel meer... gewoon ff proberen welke je 't fijnst vind :)
Hmm ik heb al een andere oplossing gevonden in de driver settings van ati.:)

Alleen heb nog steeds dat probleem met dat beeld dat trilt op 1152x864 @85 en 100hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Blijft altijd leuk een nieuwe videokaart zoals ik hier lees, ik ben nog steeds blij met me 800xtpe lijk wel een kind! :) Als ik alles zo lees op internet, krijg je haast het idee dat je iets unieks hebt als je een 800xtpe hebt. Wasttie nou in de praktijk echt zo moeilijk te krijgen, of overdirjven de sites?
Tis voor de leek allemaal lekker duidelijk met de type nrs tegenwoordig denk ik....er zullen vast wel mensen zijn die denken dat een 850 (in de praktijk) beter is dan een 800 kaartje. Tis best wel lachwekkend om een nieuwe kaart zo snel uit te brengen, en dan niet (praktijk) beter zijn dan de vorige high end. Ik weet wel dat t nodig was omdat de 800xtpe veel uitval had bij de ''bakker'', en dus niet om verbetering van snelheid ging, maar waarom niet gewoon 800serie blijven noemen? Het wordt allemaal een beetje lachwekkend, die hardware termen tegenwoordig......laten we maar niet over processor namen hebben..... 8)7
Het is dat half life 2 zo mooi is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 104748 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 23:08:
Ik weet wel dat t nodig was omdat de 800xtpe veel uitval had bij de ''bakker'', en dus niet om verbetering van snelheid ging, maar waarom niet gewoon 800serie blijven noemen?
Dat komt omdat er intern wel het een en ander is veranderd aan de core. De X850XT PE kan daardoor bijvoorbeeld vaak veel verder overklokt worden dan de X800XT PE. Overdrive III wordt ook door de nieuwe X850XT PE ondersteunt en biedt grotere overklokstappen aan dan die van OD II die door de X800XT PE wordt ondersteunt. Zo wisten veel reviewsites te vermelden dat de X850XT vaak zonder problemen op 580 mhz (ongeveer de eerste overdrive stap) wist te werken. Een enkele site haalde zelfs overkloksnelheden rond de 630 mhz op de core en het geheugen en dat zonder extra koeling. Dit kan je op de meeste X800XT PE kaarten niet halen.

Maar juist omdat de stap klein is, is er gekozen voor de X850 ipv X900. De R430 daarentegen heeft wel de X800 naam behouden omdat-ie kwa performance het beste in het 'oude' rijtje past en ook oorspronkelijk bedoeld was als 'stiekeme' vervanger van de huidige X800Pro serie.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109887 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:17:
Ik heb mijne al sins dinsdag _/-\o_ , mijn score was 14.448 3dmarks 2003 op luchtkoeling
Ik denk dat ik daar wel overheen ga ;) AMD power ;)
Ben echt benieuwd wanneer m'n DFI NF4 bord komt van icomputers, hoop begin volgende week!
Heb echt zin om mijn systeempje gruwelijk te martelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

Zo de x800xt is verkocht, zit nu zonder videokaart snik :(
Weet iemand toevallig een zaak waar ze een x850xt/pe pci-express op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

epo schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:57:
Weet iemand toevallig een zaak waar ze een x850xt/pe pci-express op voorraad hebben?
Je kunt mijne overkopen voor 600 euro, })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Euromaxi zou ze binnen 5 dagen binnenkrijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-06 10:36
Anoniem: 70787 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:36:
Euromaxi zou ze binnen 5 dagen binnenkrijgen...
Ik heb daar dinsdag zitte bestellen en der stond dat ze binne 5 dagen zouden kunnen leveren maar nog niks :(
Hoop maandaf dat ie dan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik herhaal nog even mijn prangende vraag....
Anoniem: 26457 schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 11:08:
..ik zoek mij helemaal suf, maar de ""gewone" X800 PCI-E .... krijg het idee dat ie nog moet komen (binnenkort dan hopenlijk), maar ik lees her en der dat sommige hem al lijken te hebben? Kan dat of ben ik erg in de war ? 8)7
Iemand het verlossende antwoord :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120251

We hebben een ATI RV370 SE LP videokaart, maar als we de tv-out willen gebruiken, zien we alleen het bureau achtergrond zonder dat je pictogrammen of de taakbalken ziet. Hoe zorg je ervoor dat je beeldscherm gecloned wordt en toepassingen secundair op je tv wordt weergegeven.

Moet ik gebruik maken van Twinview ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

-

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 115092 op 29-01-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113451

Anoniem: 70787 schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 02:50:
[...]

Ik denk dat ik daar wel overheen ga ;) AMD power ;)
Ben echt benieuwd wanneer m'n DFI NF4 bord komt van icomputers, hoop begin volgende week!
Heb echt zin om mijn systeempje gruwelijk te martelen :D
Hehehe, ik moet ook nog alleen wachten op die DFI mobo van Icomputers, dan kan ik ook mijn x850xt pe van Sapphire testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-06 12:22
Anoniem: 70787 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:28:
[...]

Ik gebruik zelf al jaren het programmaatje RefreshLock, die gebruikte ik al in de tijd van de Ti4200, en nu nog steeds dus. Zag toevallig laatst dat het idd ook in atitool zit. Multires, dat optioneel te installeren is met de Omega drivers, vond ik niet helemaal lekker werken.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Laatst online: 30-06 16:40
Er zit toch all tijden een refresh rate override in the catalyst drivers waarom nog een extra progje gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126513

Mij lijkt de x800 XL wel een leuk kaartje alleen ben bang dat die niet voor AGP uitkomt, iemand die wel weet of die voor AGP uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

Ja deze komt uit, zei het als native of met de rialto chip (PCI-Express naar AGP converter). Datum is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:45

Animal_X

Rodin

epo schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:57:
Voor de snelle beslissers! Challenge Computers heeft de Gigabyte X850XT Platinum PCI-e op vooraad!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
Pfffieeeew net optijd besteld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doen ze wel slim, hele tijd niet op voorraad en nu is de aanbieding voorbij en opeens issie op voorraad :D (kan ook toeval zijn maargoed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Of te vroeg, gewoon ff 517 euro :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:01:
[...]

Of te vroeg, gewoon ff 517 euro :X
Nee heb daar ook nie besteld maar bij euromaxi want daar hadden ze nog maar 2 en had het net op tijd besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:40
is een Asus Radeon 9550Gamers Edition een goede keus voor een videokaart of is deze gewoon uit de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-07 10:51

Pubbert

random gestoord

Amd4all schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:07:
is een Asus Radeon 9550Gamers Edition een goede keus voor een videokaart of is deze gewoon uit de tijd?
Ik heb hem hier in mijn reserve PC, verwacht geen wonderen, het ding kan alle games nog draaien in aardige resoluties, maar snel is anders. 3Dmark2003 zat ong. rond de 2700 hier.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

epo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 00:10:
Ja deze komt uit, zei het als native of met de rialto chip (PCI-Express naar AGP converter). Datum is onbekend.
Fijn om te weten, bedankt, alleen jammer dat het allemaal nog zo lang gaat duren, zeker met leveringstijd. Kaarten zijn van zowel ATI als Nvidia al langer uit maar wel soms moeilijk te krijgen. Of je krijgt juist niet de AGP versie van die kaart en anders om. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:49

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Als je een beetje wilt gamen zit je denk ik toch minimaal aan een 9600XT.
Maar die zit al bijna op de 200 euro grens, waar weer de 6600GT de beste keuse is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

aardig kaartje maar zeker geen gamerskaart....

Hij is dan ook redelijk goedkoop......leuk voor een Divx bakje...

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:36

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Animal_X schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 13:28:
[...]

Voor de snelle beslissers! Challenge Computers heeft de Gigabyte X850XT Platinum PCI-e op vooraad!
alsof je die daar zou willen bestellen.. :/ klote zaak!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Hangt erg af van waar je hem voor wilt gebruiken. Ik heb er ook een gekocht (is nu terug omdat de DVI uitgang verrot was), en gebruik hem vooral voor 3dsmax. Ik had (en heb dus nu weer even) een Radeon 7200, maar die 9550 is (zeker voor 7 tientjes) echt een enorme leap forward! DX9 compatible dus in de viewports kan ik heerlijk met textures en belichting door mijn modellen heen bewegen. Voor games zal het niet de ultieme kaart zijn, hoewel ie zich wel meer dan prima over laat clocken, zeker de Asus kaart, core naar 400Mhz is geen probleem (standaard op 250).

Imho is ie gewoon best veel waard voor zijn geld, maar als je echt diehard gamer bent die vecht voor elke extra FPS dan zal ie wel acherblijven ja ;)

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

Anoniem: 126513 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 22:12:
[...]

Fijn om te weten, bedankt, alleen jammer dat het allemaal nog zo lang gaat duren, zeker met leveringstijd. Kaarten zijn van zowel ATI als Nvidia al langer uit maar wel soms moeilijk te krijgen. Of je krijgt juist niet de AGP versie van die kaart en anders om. |:(
Ja shit happens, zit nu ook zonder videokaart, en die 500 euros branden hier in mijn hand. Je vraagt je soms wel eens af of ze die kaarten uberhaupt wel willen verkopen :/
Iig is de X800XL (PCI-Express) voor 305 euro te leveren bij komplett op 9 feb. Dat is toch alweer iets positiefs.

[ Voor 12% gewijzigd door epo op 02-02-2005 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133816

M24 is de eerste PCI Express mobile chip van ATi. De M24 is gebaseerd op de X600 en heet daarom ook toepasselijk Mobility Radeon X600. De Mobility Radeon X600 maakt gebruik van de AXIOM plug-in module, waardoor laptopfabrikanten gemakkelijk de videokaarten in hun producten kunnen verwisselen

Nou vroeg ik me af als je een laptop met een x600 hebt kan je dan een AXIOM plug-in moduleeen x700 in proppen. :?

Ik kan me herineren dat ik zo iets heb gelezen dat je videokaart kon upgraden via het vervangen van je videochip module, ik weet niet meer hoe dat heet . 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-05 11:15
Ja, dat is in principe wel mogelijk...
maar, het punt is ook de koeling. Ik weet niet of die ook is gestandariseerd met de AXIOM-dinges, maar een x600 slurpt minder stroom en dus stoot dus minder warmte uit als een x700....
Dus je moet er dan wel op letten dat de warmteuitstoot niet opeens te groot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:36
mydogisgone schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:35:
[...]

alsof je die daar zou willen bestellen.. :/ klote zaak!
Leg eens uit wat er mis is met Challenge computers, ik heb er zelf een paar keer wat besteld, en ben er niet ontevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
Ik heb me Sapphire X850XT PE binne en het is een top kaartje maar er is 1 probleem en dat is warmte.
Als ik even WoW speel dan wordt de kaart me toch warm terwijl ik ook nog 2 inflow fans heb en 2 outflow plus de voeding die warmte wegzuigt.
Kan ik die fanspeed van die kaart nie omhoog gooien want echt hard blaast ie nie :r
Als ik de zijkant van me kast dicht die dan krijg ik arti's...

[ Voor 9% gewijzigd door davey s. op 02-02-2005 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123357

Via atitool kun je fan speeds aanpassen en de temperatuur uitlezen van je kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epo

epo

sjaakhaar schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:51:
[...]

Leg eens uit wat er mis is met Challenge computers, ik heb er zelf een paar keer wat besteld, en ben er niet ontevreden over.
Ik ga die gasten geen 519euros geven, 470-480 is een mooie prijs, maar ja die winkels hebben er geen 1 meer op voorraad snik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

epo schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:21:
[...]

Ik ga die gasten geen 519euros geven, 470-480 is een mooie prijs, maar ja die winkels hebben er geen 1 meer op voorraad snik.
580 voor uitgegeven ipv de 470 die ik zou betalen bij komplett. als geld geen grote rol speelt, is het niet zo erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

davey s. schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:21:
Ik heb me Sapphire X850XT PE binne en het is een top kaartje maar er is 1 probleem en dat is warmte.
Als ik even WoW speel dan wordt de kaart me toch warm terwijl ik ook nog 2 inflow fans heb en 2 outflow plus de voeding die warmte wegzuigt.
Kan ik die fanspeed van die kaart nie omhoog gooien want echt hard blaast ie nie :r
Zonder overclock? Vind ik dan wel behoorlijk bagger als een kaart zonder modificaties arti's vertoont 8)7 Of zou het aan die cooler van Sapphire liggen? Mss kan je je airflow in je kast nog verbeteren zodat ie geen arti's meer vertoont. Kan ook zijn dat het net een kaartje is die wat minder goed de warmte weggeleid, mss toch eens met andere gebruikers vergelijken met de zelfde Sapphire. Anders terug der mee en een nieuwe.
Of je RAM terugclocken 8)7 Of RAM beter coolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of je RAM terugclocken 8)7 Of RAM beter coolen
Je koopt natuurlijk niet voor niks zo'n dure kaart he.. Die wil je natuurlijk sowieso niet terugclocken op welke manier dan ook. Ik zou het misschien eens proberen met zo'n zalman koeler. Stil en koelt goed. Beetje arctic 5 eronder mmmmm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar dat bedoel ik juist, je koopt zo'n dure kaart en wil dus ook dat het standaard geen problemen veroorzaakt. Nu moet je dus meteen al een andere cooler en/of ramsinkjes der bij hebben? Kan toch niet de bedoeling zijn 8)7
mss dat andere coolpasta wel zal helpen, is het gewooon eentje met een beetje te weinig dat erop zat

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 126513 op 02-02-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

davey s. schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:21:
Wat is warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
Anoniem: 126513 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:56:
Ja maar dat bedoel ik juist, je koopt zo'n dure kaart en wil dus ook dat het standaard geen problemen veroorzaakt. Nu moet je dus meteen al een andere cooler en/of ramsinkjes der bij hebben? Kan toch niet de bedoeling zijn 8)7
mss dat andere coolpasta wel zal helpen, is het gewooon eentje met een beetje te weinig dat erop zat
Ik weet al wat het probleem veroorzaakt dat cooltape ofzo,toch maar ff vervangen met nieuwe coolpasta want dat tape is niks.

Add TVa: 75 tot 80 graden load das warm |:(

[ Voor 7% gewijzigd door davey s. op 02-02-2005 22:35 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.