[GMail] Nieuwe email dienst van Google! deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.280 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:34
Begrijp jij het soms alleen maar met icoontjes? Misschien dat Computer Elektro dan iets voor je is of zoiets. Ik snap het probleem niet, ik kan msnen, ik zie wanneer ik mail heb en ik kan mail versturen. Meer liflafjes heb ik niet nodig, die 1000 mb is erg handig, ben niet zo`n opruimer dus ik ben er dik tevreden over.

Ik kan mezelf ook 3 dagen opsluiten en mierenneukdingen over Microsoft gaan zoeken maar daar wordt niemand echt gelukkiger van denk ik

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik begrijp ook wel tekst hoor, in tegenstelling tot sommige mensen hier, maar een icoontje of een duidelijke plaats voor dat soort dingen is wel gewenst.
MSNnen kan iedere kleuter, dus moet ik je daar een applaus voor geven?
Wanneer je mail hebt kan je zeker zien, ze geven namelijk aan wat nieuwe mail is (applaus)
Versturen: nou wat handig zeg, een groot tekstveld met een paar rondgestrooide velden. Nee, sorry, ik blijf outlook handiger vinden. Is iets overzichtelijker. En iets duidelijker. Gewoon 'Nieuw e-mailbericht' op een handige plaats, in plaats van onder een lomp logo verstopt.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
Jij begrijpt grote lappen tekst wel????? Waarom begrijp je dan niet dat dat een opsomming van dingen die ik wil doen is?

En jij blijft bij MS omdat er Microsoft op dat grote bord voor je kop staat, Microsoft-Orthodoxe!

(ik blijf dus bij gmail in combi met firefox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11-2020
JamesNL schreef op 08 oktober 2004 @ 22:37:
Wat voor pc heb je dan? Een 486 met CoolWebSearch als hoofdproces?
Als ik hotmail al gebruik heb ik binnen 10 seconden mijn inbox voor m'n neus.
Verder moet het niet nodig zijn om voor zoiets een handleiding te lezen, ze hadden de fonts ook iets groter kunnen zetten of symbooltjes kunnen gebruiken.
Verder heb ik het helemaal niet over reclame gehad, dus waar heb je het over?

Ook leuk, een spellingscontrole, alleen niet in de goede taal...
Over die reclame, kijk dit eens:
JamesNL schreef op 08 oktober 2004 @ 20:26:
No mail messages, if you're looking for something to read, try Google News. Hoezo sluikreclame?
Owja, spellingscontrole, heb je die nodig dan? Zo ja, typ het dan eerst in Word ofzo en kopieer het dan in dat tekstveld, als je moeite wilt doen.

Over die hotmailinbox-snelheid: duurt bij mij maar 5 sec, maar ik sta in .5 sec in mijn GMail-inbox en nee ik heb geen spyware of andere rotzooi , ik kijk wel uit.

Waarom ben je overigens zo pissed-off. Jij mag idd je mening hebben, maar respecteer dan ook de mening van anderen. Dus ga ze dan niet aanvallen op hun hardware (en als je in mijn sig de specs van mijn systeem had gelezen, zou je zien dat wat je zegt van geen kant klopt, maarja das tekst he, zonder symbolen 8)7 )

En je weet vast ook wel waarom Hotmail wel in MS-producten op te halen is, ja he, het zijn allemaal MS-producten. GMail is trouwens ook op te halen in Outlook en Outlook Express, als je de moeite had genomen om de startpost wat aandachtiger te lezen.

Overigens was alles wat je hier als slecht ervaart al eeuwen bekend en had je het dus overal kunnen lezen, waardoor Yofresh_750 zijn invite misschien nuttiger had kunnen gebruiken.

[ Voor 18% gewijzigd door Electronical op 08-10-2004 23:05 ]

I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Mensen, mensen... laten we het wel even gezellig houden zo op de vrijdag-avond :>

Smaken verschillen, en dat is maar goed ook. :)

Maar hou er ook rekening mee dat Gmail nog steeds in ontwikkeling is.
Er kan dus nog een hoop veranderen.

Ikzelf moet zeggen dat ik, na 5 minuten gespeeld te hebben met Gmail (heb pas 1 dag m'n account _/-\o_) het al snel door had...

Dat mailtjes soms(?) lang onderweg zijn kan kloppen.
Heb gister even een testje gedaan door bijna tegelijkertijd een mailtje van mijn Hotmail-account (als eerste) en mijn privé-account (als 2e) een mailtje te sturen.

Die van mijn privé-account was binnen en mum van tijd in de inbox gearriveerd, terwijl die van mijn Hotmail-account bijna een dik kwartier onderweg was :?

Hoe of waarom, ik zou het niet weten...

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
ironx schreef op 08 oktober 2004 @ 23:05:
Mensen, mensen... laten we het wel even gezellig houden zo op de vrijdag-avond :>
Ben ik het volledig mee eens, maar ik kan het niet laten om zo'n reactie te posten als ik iets <kotsmisselijk> (beetje overdreven, maja) ben. Maarja, live and let live, ieder zijn mening en maar goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ieder z'n mening, inderdaad, en dat over je pc was eerder als flauwe grap bedoeld, Electronical, maar goed.
Ik ben zo pissed-off omdat Yofresh_750 me al de hele avond aan het irriteren is hierover, en ik plaatste hier mijn mening die hij meteen belachelijk maakte. Maar goed, hij is nu weg, heb ik ook rust.
Over dat ophalen in O/OE had ik niet gezien, ik kwam via een myreact op deze pagina uit.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
JamesNL schreef op 08 oktober 2004 @ 23:11:
Ieder z'n mening, inderdaad, en dat over je pc was eerder als flauwe grap bedoeld, Electronical, maar goed.
Ik ben zo pissed-off omdat Yofresh_750 me al de hele avond aan het irriteren is hierover, en ik plaatste hier mijn mening die hij meteen belachelijk maakte. Maar goed, hij is nu weg, heb ik ook rust.
Over dat ophalen in O/OE had ik niet gezien, ik kwam via een myreact op deze pagina uit.
offtopic:
We doen wel even offtopic zo he. Het is al goed hoor, weet je nu ook weer dat je het met O/OE op kan halen. En het is op zich niet verkeerd dat je mening hier staat

Ik heb verder nog een vraagje over die Atom-feed. Doet ie het al bij iemand, bij mij staat er nl. alleen nog maar de titel van de feed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elnino
  • Laatst online: 07-08 17:35
Electronical schreef op 08 oktober 2004 @ 23:16:
Ik heb verder nog een vraagje over die Atom-feed. Doet ie het al bij iemand, bij mij staat er nl. alleen nog maar de titel van de feed.
De feed geeft alleen nieuwe berichten weer. Markeer een bericht maar eens als unread en je zult zien dat hij er bij komt te staan (zie ook mijn voorbeeld eerder in de discussie). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:52

vooghel

Cunning linguist

elnino schreef op 09 oktober 2004 @ 17:53:
[...]

De feed geeft alleen nieuwe berichten weer. Markeer een bericht maar eens als unread en je zult zien dat hij er bij komt te staan (zie ook mijn voorbeeld eerder in de discussie). :)
Ik maak best veel gebruik van RSS (via Sage in FF), en dit werkt echt prima d:)b. Geen progje dat op de achtergrond meedraait, maar op een heel makkelijke wijze mail checken wanneer ik dat wil zonder naar de pagina te hoeven gaan.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
elnino schreef op 09 oktober 2004 @ 17:53:
[...]

Aha, bedankt! Het werkt idd... alleen had ik hier nog niet gelezen dat er alleen nieuwe berichtjes weergeven zouden worden, wel dat er OOK nieuwe mailtjes zichtbaar waren, maar nu weet ik dat. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie zit de paradox :p

http://www.aloofhosting.com/matieman/gmail.gif

even de url copy-pasten in je adresbalk.. Aloofhosting houdt niet van hotlinking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
ironx schreef op 08 oktober 2004 @ 23:05:
Die van mijn privé-account was binnen en mum van tijd in de inbox gearriveerd, terwijl die van mijn Hotmail-account bijna een dik kwartier onderweg was :?
Hoe of waarom, ik zou het niet weten...
Ik heb hetzelfde "probleem" Mailtjes vanaf hotmail naar gmail schijnen er lang over te doen, of dit nu van hotmail in z'n algemeen zo lang duurt of dat hotmail een chronische hekel heeft aan Gmail weet ik niet, maar aangezien dat je invites bij hotmail standaard in je junk mail terecht komen, lijkt het 2e me niet zeer onwaarschijnlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdag om 18.30 werd er een foto gemaakt, meteen naar mij verstuurd (via hotmail). Gister avond rond 0.00 kwam deze mail pas aan. mailtje was half mb groot. het kan dus ook nog langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Soms duurt hotmail tot hotmail ook een paar uur, dus de hotmail servers zijn atm zoiezo brak!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hmmm net probeer de ik een email te verzenden en het betrof een mail net twee attachments, namelijk een .exe en een .JPG, maar deze kon niet verzonden worden.
Want "For security reasons gmail does not allow you to send this type of a file".

Nu worden de mogelijkheden van Gmail wel werg beperkt :(
Ben hier niet blij mee.

Het betrof overigens een onschuldig installatiebestandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb zo'n progje gedownload waarmee je je gmail als externe harddisk kan gebruiken. Hebben jullie dat progje al in gebruik? Bij mij werkt het namelijk niet. Hoe kan ik dat progje aan de praat krijgen of moet ik gewoon heel lang wachten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dionysos schreef op 11 oktober 2004 @ 19:20:
Hmmm net probeer de ik een email te verzenden en het betrof een mail net twee attachments, namelijk een .exe en een .JPG, maar deze kon niet verzonden worden.
Want "For security reasons gmail does not allow you to send this type of a file".

Nu worden de mogelijkheden van Gmail wel werg beperkt :(
Ben hier niet blij mee.

Het betrof overigens een onschuldig installatiebestandje.
Ik vind het goed dat hij geen EXE bestanden kan sturen eigenlijk... Dan zip je het maar even in, kleine moeite toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Megamind schreef op 11 oktober 2004 @ 19:25:
[...]

Ik vind het goed dat hij geen EXE bestanden kan sturen eigenlijk... Dan zip je het maar even in, kleine moeite toch
Hehe, leuk maar mijn GMail accepteerd dus geen zip. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Novah schreef op 11 oktober 2004 @ 19:26:
[...]
Hehe, leuk maar mijn GMail accepteerd dus geen zip. :P
Dan hernoem je het bestand toch gewoon? ditisgeenvi.rus ofzo :)

[This is what you get when you mess with us]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had net ook even een probleempje.. maar RAR en ACE accepteerd ie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
JamesNL schreef op 08 oktober 2004 @ 23:11:
Eej jij begon mij af te zeiken nadat ik zo vriendelijk was je mee te laten genieten van gmail. En ik ben er weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit op dit moment op m'n werk en heb er voor het eerst internet (IE) die is zo erg crippled dat er geen activex elementen gebruikt worden en gmail dus niet werkt. Kan ook geen andere browser installeren, en na een korte zoektocht in deze en eerdere topics en een snelle google search ben ik bang dat het gewoon niet gaat lukken.. Heb ik gelijk?

Lees net dat firefox dus geen activex gebruikt als je gmail gebruikt :( maar bij IE dus wel

oplossing als men het het risico wil nemen:
http://www.theplaceforitall.com/gmail-lite/index.php
voor PDA's maar werkt dus ook in IE zonder activex controls
(gebruik het zelf niet voor mijn "echte" account maar heb het wel getest met een fopaccount van me voor registraties.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 02:37 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 02:12:
Zit op dit moment op m'n werk en heb er voor het eerst internet (IE) die is zo erg crippled dat er geen activex elementen gebruikt worden en gmail dus niet werkt. Kan ook geen andere browser installeren, en na een korte zoektocht in deze en eerdere topics en een snelle google search ben ik bang dat het gewoon niet gaat lukken.. Heb ik gelijk?

Lees net dat firefox dus geen activex gebruikt als je gmail gebruikt :( maar bij IE dus wel

oplossing als men het het risico wil nemen:
http://www.theplaceforitall.com/gmail-lite/index.php
voor PDA's maar werkt dus ook in IE zonder activex controls
(gebruik het zelf niet voor mijn "echte" account maar heb het wel getest met een fopaccount van me voor registraties.
Firefox hoef je niet te installeren. Als je de zip download en unzip kan je firefox gewoon uit de map draaien, no prob.

Gebruik ik altijd op plaatsen waar installeren niet mogelijk is (school, werk, etc.)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ook een optie :) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

anandus schreef op 12 oktober 2004 @ 07:56:
Firefox hoef je niet te installeren. Als je de zip download en unzip kan je firefox gewoon uit de map draaien, no prob.

Gebruik ik altijd op plaatsen waar installeren niet mogelijk is (school, werk, etc.)
offtopic:
Ik heb dat geprobeerd, en ik kan met FF inderdaad het intranet openen, maar ik kom niet internet op. De proxie heeft namelijk mijn username en password nodig om me door te laten, maar dat kan ik in FF niet installen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

offtopic:
Reyn, gewoon invullen in de prefs van Firefox, ik draai het ook hier op het werk. Je gebruikt gewoon je windows logon username/pass en het domein waar je op zit :) that's it...

Ik heb sinds kort problemen met het versturen van mail via Gmail. En vooral thuis, hier kan ik namelijk geen grote bestanden mailen! :( echt vreemd

[ Voor 34% gewijzigd door Nitai op 12-10-2004 09:56 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Nitai schreef op 12 oktober 2004 @ 09:55:
offtopic:
Reyn, gewoon invullen in de prefs van Firefox, ik draai het ook hier op het werk. Je gebruikt gewoon je windows logon username/pass en het domein waar je op zit :) that's it...
offtopic:
Waar dan??? Ik kan het echt niet vinden. Niet in de proxy-instellingen iig...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op 11 oktober 2004 @ 19:23:
Ik heb zo'n progje gedownload waarmee je je gmail als externe harddisk kan gebruiken. Hebben jullie dat progje al in gebruik? Bij mij werkt het namelijk niet. Hoe kan ik dat progje aan de praat krijgen of moet ik gewoon heel lang wachten?
Onder Windows werkt het, onder Suse is het nog even "hobbyen"

Fuse geinstalleerd, echter niet volgens mijn notebook.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een olympische tijd neergezet qua mailoverdracht tussen Gmail en Hotmail....
;) 8:31pm (49 minutes ago)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaJohn
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 12:29
JamesNL schreef op 08 oktober 2004 @ 22:37:
Wat voor pc heb je dan? Een 486 met CoolWebSearch als hoofdproces?
Als ik hotmail al gebruik heb ik binnen 10 seconden mijn inbox voor m'n neus.
Verder moet het niet nodig zijn om voor zoiets een handleiding te lezen, ze hadden de fonts ook iets groter kunnen zetten of symbooltjes kunnen gebruiken.
Verder heb ik het helemaal niet over reclame gehad, dus waar heb je het over?

Ook leuk, een spellingscontrole, alleen niet in de goede taal...
Oeiiiii... ehm het is beta... en voor een beta-versie vind ik dit al suprieur hoe de mail-server werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:02

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Ernstige veiligheidsgaten gevonden in Google Gmail

De Israëlische site Nana komt met het verontrustende nieuws dat mailaccounts bij Googles GMail niet veilig blijken te zijn. Een behoorlijk veiligheidslek zou voor volledige toegang tot de accounts zorgen, zonder dat er een password benodigd is. Een Israëlische hacker genaamd Nir Goldshlagger heeft dit tegenover Nana verklaard in een interview. Via een aparte link naar de Gmail-site was het mogelijk om een cookie van de gebruiker te stelen en zodoende toegang te krijgen tot de mailbox van die gebruiker. Zelfs als het slachtoffer z'n password zou veranderen, zou de hacker nog toegang hebben tot de mailbox met de gestolen cookie. Ondertussen is het veiligheidslek opgelost volgens Google en is Gmail weer veilig voor de gebruikers.

BRON: nieuws: Ernstig veiligheidsgat gevonden in Googles Gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelican
  • Niet online

pelican

Het lukt mij niet meer om m'n in windows gemounte Gmail-box te gebruiken.

Login failed.. connectie problemen? Meer mensen of ligt het weer eens aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ook ik kan niet inloggen...

Ik krijg de volgende foutmelding:
---------------------------
Error
An error occured: Login Failed.

System Error Message:

Unable to open the network connection profile.

OK
en vervolgens
Error
GMailFS was unable to open the volume and enumerate the files.

Verify connection to internet and GMail.
OK

[ Voor 115% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-11-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Dit staat er op de site van de makers van GMail FS:

Google recently changed their login procedures again, which broke the tool's ability to connect to GMail. Currently the tool is not working. Please have patience while the problem is being investigated.

Dus het komt allemaal wel goed (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

ik hoop toch dat ze dit een beetje oogluikend gaan toestaan( gdrive). Het is echt superhandig. Ik had het vandaag eingelijk nodig en kwam erachter dat mn gdrive niet meer werkte dus maar weer alles op mn ipod gezet.. kabels mee.. zucht :)

Trouwens ik heb het nu best regelmatig dat wanneer ik ingelogd ben op gmail ik mn hotmail niet meer wil openen (mail link vanuit messenger) :?

[ Voor 24% gewijzigd door JaWa op 04-11-2004 10:16 ]

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:55
Er is een nieuwe versie voor de windows uitvoering van gmailfs:
http://www.herbsforlife.nl/download/gmailfs.zip

Voor linux is er een workaround:

Voeg @gmail.com toe aan je inlognaam en het moet nu werken.

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:02

Gaitman

The Real One

Topicstarter
Gmail ophalen met mailprogramma

Donderdag, 11 november 2004 - Internetters met een Gmail-account van Google kunnen hun mail nu ook met Outlook of een ander mailprogramma ophalen.

Google heeft zijn e-maildienst namelijk uitgebreid met pop3-ondersteuning. Hierdoor kan de mail met een gewoon mailprogramma worden opgehaald. De opgehaalde berichten zijn hierdoor ook offline toegankelijk.

Dankzij pop3 (post office protocol) wordt het ook mogelijk om Gmail-berichten te lezen en te versturen met een handcomputer of smartphone.

"Pop3 vinden wij een heel belangrijke functie die elk e-mailsysteem zou moeten bieden", aldus Georges Harik van Google. De tekstadvertenties die nu bij de berichten van Gmail-gebruikers verschijnen, zullen bij het ophalen van mail in bijvoorbeeld Outlook niet meekomen.

Ondanks al deze uitbreidingen, blijft de dienst gratis, verzekert Harik. Naast pop3-ondersteuning wil het bedrijf zijn e-maildienst ook uitbreiden met een antivirusscanner zodat bijvoorbeeld executable-bestanden eruit worden gefilterd. Tot slot overweegt Google de dienst te voorzien van imap-ondersteuning (internet message access protocol).

Gmail verkeert nog altijd in een bètastadium. Volgens analist Teney Takahashi van de Radicati Group zou de pop3-ondersteuning een goed moment zijn om Gmail uit zijn bètafase te halen en als definitieve versie te presenteren.

Gmail werd op 1 april dit jaar geïntroduceerd. Internetters kunnen nu alleen een account aanmaken als zij een uitnodiging van een huidige Gmail-gebruiker ontvangen.

BRON: www.webwereld.nl

Hoe, zie: http://gmail.google.com/s...py?answer=13273&topic=194

[ Voor 3% gewijzigd door Gaitman op 11-11-2004 11:36 ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ja, ik had het ook gelezen van de POP3 ondersteuning. Het was een tijdje geleden reeds bekend gemaakt, maar nu dan officieel.

In de help van GMail staat ook de nodige uitleg over het configureren van je Mail Client. Mocht je het automatisch willen laten aanpassen, kan je gebruik maken van het Automatisch GMail Config tool.

Nog wat handige links:
[list]• Configuring your email client: Outlook Express and Outlook 2002 (Windows only)
Configuring your email client: Outlook 2003
Configuring other mail clients
Al deze informatie is allemaal terug te vinden onder de categorie: POP

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Bij mij staat alleen maar Forwarding, geen Forwarding & Pop dus ik kan het niet activeren :'(

• Edmund
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Megamind schreef op 11 november 2004 @ 11:55:
Bij mij staat alleen maar Forwarding, geen Forwarding & Pop dus ik kan het niet activeren :'(
Hiero hetzelfde..

• anandus
  • Niet online
Hier ook niet :'(

Maar misschien moet de server gewoon geüpgrade worden, en is het er later op de dag, ofzo :)

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Is dat ook wanneer je de diverse links bekijkt die ik in mijn post hierboven heb gemeld? De GMail Autoconfig tool kan je toch wel downloaden?

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Nu verrek, wil ik het net ook gaan proberen is het niet beschikbaar hier : ( zou wel handig uitkomen met mijn SPV

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Hier wel pop3.Werkt als een speer.

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
blogbuster schreef op 11 november 2004 @ 13:56:
Nu verrek, wil ik het net ook gaan proberen is het niet beschikbaar hier : ( zou wel handig uitkomen met mijn SPV
Nee hier ook niet... ik heb mijn account nu ongeveer een maandje of 2. Zou het daarmee te maken kunnen hebben, oudste accounts eerst?

@ Blogbuster
Heb de settings maar vast in mijn SPV geknald. Merk alleen dat ie bij de uitgaande verbinding niet beschikt over TSL alleen SSL. Naja we zien wel.

Edit:
Na even goed te hebben gekeken op de support pagina van Google:

The Gmail Team is excited to announce that, over the next several weeks, we are introducing POP access to all of our users. To make sure the feature is fully stable, we're giving users access to POP in phases. Once POP access is available to you, a 'New Features!' link appears at the top of your account, along with a 'Forwarding and POP' tab on your 'Settings' page.

Our team is continually working to improve Gmail, and we look forward to offering you new features. Thank you for your patience.

[ Voor 37% gewijzigd door Jerome! op 11-11-2004 16:31 ]

• anandus
  • Niet online
Jerome! schreef op 11 november 2004 @ 16:26:
[...]
Edit:
Na even goed te hebben gekeken op de support pagina van Google:

The Gmail Team is excited to announce that, over the next several weeks, we are introducing POP access to all of our users. To make sure the feature is fully stable, we're giving users access to POP in phases. Once POP access is available to you, a 'New Features!' link appears at the top of your account, along with a 'Forwarding and POP' tab on your 'Settings' page.

Our team is continually working to improve Gmail, and we look forward to offering you new features. Thank you for your patience.
Ah, thanks! _o_

* anandus vindt het echt heeeeeel erg fijn, om POP3 te kunnen gebruiken.

Maar weet iemand hoe dat dan zit met die labels? Zijn dat dan gewoon mappen ofzo?

• Aikon
  • Niet online
dikkiedik schreef op 04 november 2004 @ 22:19:
Er is een nieuwe versie voor de windows uitvoering van gmailfs:
http://www.herbsforlife.nl/download/gmailfs.zip

Voor linux is er een workaround:

Voeg @gmail.com toe aan je inlognaam en het moet nu werken.
Werkt goed, alleen als ik bij die drive ben geweest in de verkenner en ik ga naar een HDD terug (ik klik op een lokale map ofzo) dan heb ik opeens grote icons, ipv details. Is hier iets aan te doen?

Verwijderd

Hoe zit het nou precies met pop?

Ik wil al mn mail ook best in outlook ontvangen, maar ik wil uiteraard wel mn GB opslag ook gebruiken, dus wil ik de mail zowel pop3 als web hebben.
Dit is niet het geval met mn huidige pop3/web provider, als ik mn mail met pop3 ophaal dan 'bestaat' ie niet meer op de webmail omdat ik m dan dus gedownload heb :(

ik wil dus beide, en de vraag is of dit mogelijk is.

bvd

• Aikon
  • Niet online
In Outlook kan je geloof ik instellen 'leave a copy on the server' oid.

Maar ik vermoed dat dat toch wel gebeurt, want hoe wil je er anders zo makkelijk door gaan zoeken, hoe gaat dat sowieso, want dat is toch het grote pluspunt aan gmail (volgens Google dan).

• NetForce1
  • Laatst online: 19:20

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 18:18:
Hoe zit het nou precies met pop?

Ik wil al mn mail ook best in outlook ontvangen, maar ik wil uiteraard wel mn GB opslag ook gebruiken, dus wil ik de mail zowel pop3 als web hebben.
Dit is niet het geval met mn huidige pop3/web provider, als ik mn mail met pop3 ophaal dan 'bestaat' ie niet meer op de webmail omdat ik m dan dus gedownload heb :(

ik wil dus beide, en de vraag is of dit mogelijk is.

bvd
Als je hier kijkt zie je dat je dat kunt instellen bij GMaild

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Je kunt in Outlook btw gewoon opgeven dat je de mail op de server wilt laten staan. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ...

Ik zoek nog een gmail account wie kan me hieraan helpen _/-\o_ .

Happyfm@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op 12 november 2004 @ 10:38:
Hallo ...

Ik zoek nog een gmail account wie kan me hieraan helpen _/-\o_ .

Happyfm@hotmail.com
Waarschuwing

Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe, leidt tot een Officiële Waarschuwing! Zie de topicstart voor meer info.
ga zo door, en misschien dat je ooit nog een keer persoonlijke mail krijgt van een van onze lieve modjes...

trouwens nog een vraagje:
hoeveel mails moet je verstruren/ontvangen voor invites te krijgen? want ik krijg nu niks meer, en ben toch vrij actief

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu één. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ander vraagje: waarom krijg ik geen nieuwe invites? Onderhand is het al meer dan anderhalve maand geleden dat ik mijn Gmail-account heb gemaakt. Na 2 weken kreeg ik idd 6 invites, maar daarna niets meer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Mx. Alba schreef op 12 november 2004 @ 11:05:
Ander vraagje: waarom krijg ik geen nieuwe invites? Onderhand is het al meer dan anderhalve maand geleden dat ik mijn Gmail-account heb gemaakt. Na 2 weken kreeg ik idd 6 invites, maar daarna niets meer... :?
bij mij is exact hezelfde het geval, wellicht dat Google tevreden is met de omvang van de huidige populatie in de testfase, de resultaten die daaruit komen moeten antuurlijk ook nog enigzins beheersbaar blijven.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wellicht gaan ze erbij GMail vanuit dat nieuwe gebruikers meer gebaat zijn bij het aanbrengen van nieuwe invites. Op mijn oude account krijg ik ook al een tijdje geen invites meer, maar bij een kloon GMail accountje die ik enige tijd geleden had aangemaakt kreeg ik weer 6 invites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Deze zie ik nu ook voor het eerst (al kan het best dat het er altijd al tussen zat :P )

als je een mailtje in je spambox hebt geopend, en more options aanklikt krijg je dit te zien:
Reply | Reply to all | Forward | Print | Add sender to contacts list | Trash this message | Report phishing | Show original

Netjes, al zocht ik het "dit is geen spam, maar een nieuwsbrief, en ik word gek om telkens naar mijn spamfolder te moeten om de nieuwsbrief eruit te halen, mag-ie de volgende keer in mijn inbox, pleasepleaseplease?"-knopje, maar die kon ik dus niet vinden :(

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 13-11-2004 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
En ze hebben blijkbaar weer een zooi servers geüpgrade, zowel allebei mijn gmail-adressen, als die van mijn vriendin heeft sinds vandaag ook POP3-access :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Laatst online: 10:11

GeekK

Rag Mama Rag

anandus schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:24:
En ze hebben blijkbaar weer een zooi servers geüpgrade, zowel allebei mijn gmail-adressen, als die van mijn vriendin heeft sinds vandaag ook POP3-access :)
Ja, en het werkt fantastisch. :)

En nu maar hopen dat het blijft... gratis

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Hoe kan ik het makkelijkste aan een gmail account komen?

[ Voor 33% gewijzigd door mauzwauz op 16-11-2004 22:51 ]

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
mauzwauz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:46:
Hoe kan ik aan een gmail account komen?
niet hier :/
Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe, leidt tot een Officiële Waarschuwing! Zie de topicstart voor meer info.
Welk woordje begrijp je daar niet van? :/

Je kan www.gmailswap.com proberen, maar de meeste invites zijn vergeven.
Verder kan je gewoon wachten tot gmail uit de beta-fase is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xandrios op 17-11-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
anandus schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:49:
[...]
niet hier :/

[...]

Welk woordje begrijp je daar niet van? :/

Je kan www.gmailswap.com proberen, maar de meeste invites zijn vergeven.
Verder kan je gewoon wachten tot gmail uit de beta-fase is :)
;)

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels werkt gmail ook via outlook, daarvoor heb ik geen invites gehad bij mn account, vandaag heb ik opeens 6 invites ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat binnenkort het mogelijk is om conversation view aan te passen of uit te zetten. Het is heel handig, maar soms werkt het niet helemaal goed, bv. als je de messages in een andere volgorde stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Wel leuk dat het nu via POP te benaderen is, alleen nu werkt GMail drive niet echt meer, dan download je automatisch al die bestanden ook. Of je moet de zooi in de Trash zetten, maar dat schiet ook niet op.
En jammer dat er niks met de labels is gedaan.

Ik vind het online eigenlijk nog fijner/overzichtelijker werken dan via POP, mede omdat het gewoon erg snel werkt on-line. :) Niet zoals Hotmail oid hinderlijk traag.

Kheb een 'suggest feature' gedaan dat je per label kan instellen of die via POP wordt gedownload of niet. Dat zou het wel handiger maken imo.

[ Voor 15% gewijzigd door Aikon op 17-11-2004 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 14:39
mauzwauz schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 22:46:
Hoe kan ik het makkelijkste aan een gmail account komen?
Jij mag zodirect je email checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
Xandrios schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:15:
[...]

Jij mag zodirect je email checken.
Hierbij bied ik mijn excuses aan voor mijn slecht gedrag over het vragen van een gmail account

Questions must be asked

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Aikon schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:49:
Kheb een 'suggest feature' gedaan dat je per label kan instellen of die via POP wordt gedownload of niet. Dat zou het wel handiger maken imo.
Kijk, dat is nou eens een puike feature! Kan je mailinglists enzo lekker online laten staan, en bv alleen mail van familie en vrienden downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

Aikon schreef op woensdag 17 november 2004 @ 19:49:
dat is er toch al?
onder "Mail Settins > Forwarding and POP"
Tip: You can also forward only some of your mail by creating a filter!
iets anders;
heeft iemand het al voor elkaar gekregen met een T610 verbinding te maken met gmail? volgens mij voldoet de gsm niet aan de 'minimale criterea'.. aka SMTP authentication?

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-09 13:11
Paar kleine sloordigheidsfoutjes in de ST:
Kan ik ook alleen checken of er mail is op mijn Gmail account d.m.v. een programma in de systray?
Ja, ook dat kan met één van de volgende programma's:

[bThe Gmail Notifier (officieel van GMail)/b]

quote:
The Gmail Notifier is a downloadable Windows application that alerts you when you have new Gmail messages. It displays an icon in your system tray to let you know if you have unread Gmail messages, and shows you their subjects, senders and snippets, all without your having to open a web browser.

The Notifier is in beta. Before you download it, we encourage you to review the system requirements and privacy information.

[bGtray/b]
[bGmail Notifier Extension (voor Mozilla)/b]

die [b] dingen even buiten de link zetten ;)

Ik heb even die [b] dingen [b gemaakt anders zag je ze niet goed
verder ziet het er erg netjes uit.

mijn ervaring met gmail:
werkt perfect! echt geweldig! zeker met die gmaildrive voor windows en voor linux is het zoo relaxt :) gewoon een online externe HD van 1gb :) *misschien wat voor de ST? Linkie en hier ook de Tnet nieuwspost.

verder een hele snelle server, de mailtjes lezen met die "tiles" werkt echt perfect, je adresboek werkt goed en die labels *drool* veel te relaxt! en zo kan ik nog wel "even" doorgaan... kortom: een superdeluxecoolgaafkikkeenheftige mailservice!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Forwarden is doorsturen, heeft niks met wel of niet downloaden via POP te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik heb nog een beetje een probleem met het filteren van de email voor gmail.
Mijn mailadres is dan bijvoorbeeld pietje [at] gmail.com en als ik dan de regel in Outlook instel dat alle mail met in de ontvanger pietje [at] gmail.com verplaatst moet worden naar de map "GMail" dan verplaatst Outlook alleen die mail waar letetrlijk mijn mailadres in staat (dus niet ook de mail waar mijn naam staat ipv mijn emailadres).
Wat voor regel moet ik instellen dat echt alle mail die aan pietje [at] gmail.com is gericht daadwerkelijk naar de map GMail wordt verplaatst?
Het zou overigens nog mooier zijn alshet net als met POP- èn Webmail-accounts kan: bijvoorbeeld 1 account onder "Persoonlijke mappen" > Postvak IN, webmail van mn school onder "School" > Postvak IN en mail van Gmal onder GMail > Postvak IN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

JeroenM_tbs schreef op zondag 21 november 2004 @ 16:05:
Wat voor regel moet ik instellen dat echt alle mail die aan pietje [at] gmail.com is gericht daadwerkelijk naar de map GMail wordt verplaatst?
Je kan in Outlook instellen dat alles van account x naar map x gaat.
In outlook 2003 ga je naar extra>regels en waarschuwingen>nieuwe regel, selecteer 'beginnen met een nieuwe regel'>volgende>selecteer 'via de naam-map account'. Voor de rest moet het wel lukken.
In Outlook XP kan dit overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Damn, was dat nu zo makkelijk? 8)7
En ik maar zoeken hoe dat dat nu moest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 16:40
Vraagje:

Heeft iemand pop en smtp in The Bat reeds werkend gekregen? In outlook is het me wel al gelukt maar ik heb in The Bat alleen TLS en StartTLS ondersteuning en niet SSL zoals GMail schrijft.

If Linux doesn't have the solution, you have the wrong problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Master4Disaster schreef op maandag 22 november 2004 @ 16:40:
Vraagje:

Heeft iemand pop en smtp in The Bat reeds werkend gekregen? In outlook is het me wel al gelukt maar ik heb in The Bat alleen TLS en StartTLS ondersteuning en niet SSL zoals GMail schrijft.
Bij mij werkt het in The Bat!. Gewoon TLS gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
log:
22-11-2004, 17:08:28: FETCH - Owner: US, California, Mountain View, Google Inc, pop.gmail.com.
22-11-2004, 17:08:28: FETCH - Issuer: ZA, Western Cape, Cape Town, Thawte Consulting cc, Certification Services Division, Thawte Server CA, server-certs@thawte.com.
22-11-2004, 17:08:29: FETCH - TLS handshake complete
22-11-2004, 17:08:29: FETCH - connected to POP3 server
22-11-2004, 17:08:36: FETCH - authenticated (plain)
22-11-2004, 18:23:13: FETCH - receiving mail messages
22-11-2004, 18:23:13: FETCH - Initiating TLS handshake
22-11-2004, 18:23:14: FETCH - Certificate S/N: 3E9C89, algorithm: RSA (2048 bits), issued from 16 sep 2004 to 16 sep 2005, for 1 host(s): pop.gmail.com.
22-11-2004, 18:23:14: FETCH - Owner: US, California, Mountain View, Google Inc, pop.gmail.com.
22-11-2004, 18:23:14: FETCH - Issuer: ZA, Western Cape, Cape Town, Thawte Consulting cc, Certification Services Division, Thawte Server CA, server-certs@thawte.com.
22-11-2004, 18:23:14: FETCH - TLS handshake complete
22-11-2004, 18:23:14: FETCH - connected to POP3 server
22-11-2004, 18:23:15: FETCH - authenticated (plain)

TLS Handshake lijkt ook goed te gaan, maar na "authenticated" blijft hij hangen bij "getting number of messages".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22-11-2004, 18:35:03: FETCH - TLS handdruk starten
>22-11-2004, 18:35:03: FETCH - Certificaat S/N: 3E9C89, algoritme RSA (2048 bits), uitgegeven van 16 sep 2004 tot 16 sep 2005, voor 1 host(s): pop.gmail.com.
>22-11-2004, 18:35:03: FETCH - Eigenaar: US, California, Mountain View, Google Inc, pop.gmail.com.
>22-11-2004, 18:35:03: FETCH - Uitgever: ZA, Western Cape, Cape Town, Thawte Consulting cc, Certification Services Division, Thawte Server CA, server-certs@thawte.com.
22-11-2004, 18:35:03: FETCH - TLS handdruk voltooid.
22-11-2004, 18:35:03: FETCH - verbonden met POP3 server
22-11-2004, 18:35:04: FETCH - geauthenticeerd (eenvoudig)
22-11-2004, 18:35:04: FETCH - 0 berichten in de postbus waarvan 0 nieuw(e)
22-11-2004, 18:35:04: FETCH - verbinding voltooid - 0 bericht(en) opgehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
Opgelost, The Bat professional v3.0 hangt na authentication bij getting number of messages, The Bat professional v3.01 niet. ;)

thnx Paaj voor je hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel van pop,geen virusscanner ondersteunt het scannen van binnengehaalde berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master4Disaster
Ooit als ik er de tijd voor heb laat ik fetchmail het zaakje binnenhalen. Dan met amavis de mail door de virusscan heenhalen en door een nog nader te bepalen pop deamon in en box lokaal plaatsen. Op die manier kan ik mail ook wat centraler beheren dan al die aparte pop accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer
  • Laatst online: 23-12-2020

souderkeamer

Hobo en Techniek

ik heb net ook een gmail account maar bij mij lukt het niet om
office outlook 2002 met gmail te gebruiken (dus ook niet op mijn foon waarvoor ik het juist deed) Ik heb pop3 aanstaan en manual de instellingen eringezet(wat wel wat anders is dan bij hun plaatjes). doet het niet! draai ik de auto configuration tool komt hij niet bij accounts te staan. Heb het daarna bij de gewone outlook geprobeert. doet ie het nog steeds niet> })

Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Ja, en nu?

Wat is bijv. de foutmelding? Heb je de poorten goed ingevuld? Er staat een duidelijke handleiding bij de help van Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

Ik heb de poorten goed ingevult

de foutmelding:
netwerkverbinding maken voltooid
server voor uitgaande e-mail zoek... voltooid
server voor inkomende e-mail zoe... voltooid
aanmelden bij server voor inkome... mislukt
test-e-mailbericht verzenden mislukt

*aanmelden bij server voor inkomende e-mail (POP3): Het aanmelden bij de server voor inkomende e-mail (pop3) is mislukt. Controleer de instellingen en de velden gebruikersnaam, wachtwoord en e-mail
*Test-e-mailbericht verzenden: Het testbericht kan niet worden verzonden. Controleer het veld E-mailadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Even voor de goede orde, wat ook al op de site van gmail.com staat.

pop.gmail.com en moet SSL zijn.
smtp.gmail.com moet port 587 zijn.

En bij je setting op www.gmail.com pop enable zetten.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

doet het nog steeds niet..
bij mij staat er bij gmail dat bij smtp op poort 465 moet staan. dan maak hij nog verbinding maar met 587 heeft hij al helemaal geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

ik heb account maken voltooid en nu deed ik verzenden en ontvangen moest ik mijn inlog gegevens nog een keer geven blijkt dus dat mijn inlog naam door gmail geweigert wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
masterofoboe schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:59:
ik heb account maken voltooid en nu deed ik verzenden en ontvangen moest ik mijn inlog gegevens nog een keer geven blijkt dus dat mijn inlog naam door gmail geweigert wordt.
Bij de pop-variant moet je als username er wel @gmail.com. Ik weet niet of je hieraan gedacht had. Ik had dit in het begin niet door omdat ik op de webinterface altijd inlogde zonder dat achtervoegsel, maar dat mag blijkbaar niet meer (las ik in de help van GMail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

met of zonder.. doet het allebij niet.. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

misschien moet ik maar een nachtjeslapen en dan nog een keer proberen
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
Wat als je handmatig dat account probeert toe te voegen aan OE bijv. met bovengenoemde instellingen. Dus:
pop.gmail.com op port 995 (met ssl)
smtp.gmail.com port 465 (met ssl)

Overigens bestaat er op dit forum ook de 'edit' toets (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif), waarmee je berichten kan veranderen. Dan hoef je niet om de minuut een nieuwe post te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Dit oogt mij eigenlijk op het niet volgen van de gebruikshandleiding...

http://gmail.google.com/s...0&rand=0.8906846086673087
Heb je de informatie onder de 2 bovenste linkjes van dat lijstje in het midden wel gelezen?

Edit:
Hmm, eerst ff inloggen en dan link in adresbalk opnieuw invoeren. B)

[ Voor 38% gewijzigd door Joen op 23-11-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19:55
ik heb 2 accounts, bij 1 kan ik inloggen en bij de ander krijg ik "Service not available"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souderkeamer

souderkeamer

Hobo en Techniek

quote:
masterofoboe schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:10:
ik heb net ook een gmail account maar bij mij lukt het niet om
office outlook 2002 met gmail te gebruiken (dus ook niet op mijn foon waarvoor ik het juist deed) Ik heb pop3 aanstaan en manual de instellingen eringezet(wat wel wat anders is dan bij hun plaatjes). doet het niet! draai ik de auto configuration tool komt hij niet bij accounts te staan. Heb het daarna bij de gewone outlook geprobeert. doet ie het nog steeds niet>
--------------------------------------------------------------------------------------
het is me gelukt na mijn wachtwoord te wijzigen kwam ik er achter dat je op de site wel een wachtwoord met spatie kan hebben maar met outlook niet. kan alleen nog geen emailtjes verzenden :?

[ Voor 72% gewijzigd door souderkeamer op 24-11-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
418O2 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 16:52:
ik heb 2 accounts, bij 1 kan ik inloggen en bij de ander krijg ik "Service not available"
Ben je zeker dat beide accounts al POP-toegang hebben? en indien ja heb je het ook bij beide ingesteld. Kan stomme opmerking zijn maar wie weet is het dat niet.

-----------------------

Ik kan zelf al via pop3-afhalen maar gebruik het niet omdat ik het gemak van GMail niet wil verliezen en ik ook niet extra trafiek wil veroozaken. Volgend jaar sluit ik echter wel mijn hotmail af want krijg daar alleen maar mails die niet per se voor mij bedoeld zijn. Maar voor mijn jongere naamgenoot die in Gent woont. Of was het nog iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:32

Rio

Ik heb al een boek

masterofoboe schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:59:
Je moet wel eerst de POP-forwarding via je settings aanzetten in Gmail, ik had hetzelfde probleem eerst, was ik ook vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetForce1
  • Laatst online: 19:20

NetForce1

(inspiratie == 0) -> true

Sinds deze week werkt het spamfilter in GMail bij mij niet meer zoals vroeger, eerst had ik nooit meer dan 10 spammailtjes per dag in mn inbox, nu zijn dat er zo'n 60-75, terwijl de totale hoeveelheid niet veranderd is (ong 100). Hebben meer mensen hier last van?

De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electronical
NetForce1 schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:02:
Sinds deze week werkt het spamfilter in GMail bij mij niet meer zoals vroeger, eerst had ik nooit meer dan 10 spammailtjes per dag in mn inbox, nu zijn dat er zo'n 60-75, terwijl de totale hoeveelheid niet veranderd is (ong 100). Hebben meer mensen hier last van?
Heb ik totaal geen last van. Ik heb eigenlijk nog nooit spam gehad in mijn inbox, terwijl mijn adres toch bij veel partijen bekend is. Misschien kan je even contact opnemen met Google hierover.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.