Gmail: Email dienst van Google! deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 79.638 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:04

Gaitman

The Real One

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://mail.google.com/mail/help/images/logo1.gif
Nieuwe email dienst van Google! deel 4

UPDATE
Invites zijn niet meer nodig!
Een account kun je nu zelf aanmaken op www.gmail.com

* Gaitman Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe,
leidt tot een Officiële Waarschuwing

Een vorig topic is op slot gegaan vanwege bovenstaande reden,
laat dit dus niet weer gebeuren!

Voor invites kun je kijken op www.gmailswap.com, www.ebay.com, www.marktplaats.nl
of voor diegene met HK toegang Gmail accountje hebben? deel 2
Diegene zonder HK toegang kunnen mailen naar 1000mbmail@gmail.com

* Gaitman NOTE: De opslagruimte is op dit moment al ruim 2,8 GB!

Google is onlangs begonnen met het testen van zijn nieuwe gratis e-maildienst Gmail. Een nieuw initiatief dat voor nogal wat ophef heeft gezorgd. Iedere gebruiker krijgt maar liefst een gigabyte* Gaitman aan opslagruimte en e-mailberichten worden ‘eeuwig’ bewaard. Maar volgens sommigen schenden de algemene voorwaarden uw privacy. We nemen de bètaversie van Gmail onder de loep.

Google weet als geen ander hoe het een nieuwe dienst in de markt moet zetten. Op 1 april kwam het bedrijf met het nieuws naar buiten en al direct gonsde het van de geruchten. Zo zou de introductie van de mailservice een grap zijn, of gewoon een ordinaire vorm van marketing.

De datum van een algemene introductie van Gmail is nog niet bekend gemaakt; waarschijnlijk duurt dat nog wel enkele maanden. ZDNet slaagde erin een van de 1000 testaccounts te bemachtigen en kon Gmail uitgebreid testen.

Wat biedt Gmail?
De meest opvallende eigenschap van Gmail is natuurlijk de 1 GB* Gaitman aan opslagruimte, honderden malen meer dan bij Hotmail, Yahoo! of Freemail. Google zegt de kosten te kunnen terugverdienen met advertenties, en in de algemene voorwaarden dient u dan ook akkoord te gaan met persoonsgebonden advertenties die verschijnen als de bekende tekstadvertenties van Google Ads. De advertenties verschijnen aan de rechterkant van het scherm en zijn niet dominerend aanwezig. De reclame wordt niet in de ontvangen of verstuurde e-mails geplaatst.

Onder de advertenties vinden we een blokje met Google-zoekresultaten op basis van de onderwerpregel van een geselecteerde e-mail. Alle e-mailberichten worden daarvoor automatisch gescand bij binnenkomst, maar Google garandeert dat er daarbij geen persoonlijke informatie wordt verbonden aan een afzender of ontvanger en dat dergelijke informatie niet wordt doorgegeven aan een adverteerder.

Dankzij de 1 GB* Gaitman aan opslagruimte hoeft u de aankomende jaren uw e-mailberichten niet op te schonen. Het is dan ook des te belangrijker om te beschikken over een goede zoekfunctie; alle e-mailberichten kunt u in Gmail makkelijk filteren en doorzoeken. Elkaar opvolgende e-mailberichten worden in een ‘thread’ geplaatst (een soort boomstructuur), aangeduid met labels. Google noemt dit soort e-mailberichten ‘discussions’.

Labels
Gmail toont niet iedere e-mail direct op uw scherm, maar laat steeds het eerste bericht van een thread of een discussie zien. Standaard werkt Gmail met de labels Inbox, Starred (belangrijke e-mails), Spam en Trash. Deze labels zijn niet vergelijken met mappen of folders. Een e-mail kan in uw Inbox te vinden zijn, maar ook in bijvoorbeeld het labelonderwerp ‘verhuizing’, als dat woord in de onderwerpregel voorkomt.

Om e-mail terug te vinden kunt u gebruik maken van de Google-zoekmachine. Deze doorzoekt mail standaard op onderwerp, inhoud en e-mailadres. U kunt aangeven op welk velden er gezocht moet worden. Verder kunt u op onderwerpregel, bepaalde labels of binnen een bepaalde tijdsperiode zoeken.

Binnenkomende e-mail kunt u automatisch filteren, waarbij e-mail van bijvoorbeeld bepaalde afzenders automatisch een label krijgt of wordt weggegooid. In Gmail kunt u een onbeperkt aantal filters aan te maken.

Zodra e-mails uit de Inbox ‘lopen’, vindt u ze alleen terug via de zoekfunctie. Het is niet mogelijk om handmatig het mailarchief door te spitten. Alle berichten blijven bewaard en zijn alleen te verwijderen door de prullenbak te legen. Google garandeert echter niet dat de e-mail ook daadwerkelijk van de servers wordt verwijderd.

Interface De interface van Gmail ziet er voor een bètaversie al aardig uitgebreid en doordacht uit. Als er na een zoekopdracht een verandering in de zoekopties wordt doorgevoerd, dan ververst niet de hele pagina, maar alleen het deel waarin de zoekresultaten staan. Zo krijg je bijna het idee dat je met een normale offline e-mailclient werkt in plaats van met een webmail-dienst. De Gmail-interface is te bedienen met toetscombinaties, maar deze functie dient u wel handmatig te activeren.

Gmail is alleen toegankelijk via de webbrowser; het is dus niet mogelijk is om uw Gmail-email uit te lezen via pop3 of mail te versturen via een andere smtp-server. Opmerkelijk is overigens de minimale lengte van een Gmail-gebruikersnaam: slechts zes tekens. Voor een veilige gebruikersnaam wordt vaak minimaal 8 tekens gebruikt.

Algemene Voorwaarden
In de Algemene Voorwaarden van Gmail lezen we dat Google zonder opgaaf van reden bepaalde functionaliteiten mag aanpassen en zelfs de gehele dienst zonder uitleg kan sluiten. Verder staat in de voorwaarden dat een account automatisch gesloten wordt als u 90 dagen niet heeft ingelogd; dit om te voorkomen dat de dienst vervuild raakt met nooit gebruikte accounts.

Verder meldt Google dat eenmaal gewiste e-mails mogelijk nog op de Gmail-server blijven staan. Wat ons echter meer zorgen baart is de manier waarop Gmail zijn gebruikers advertenties voorschotelt. Dit gebeurt op basis van de inhoud van e-mailberichten, maar Google zegt dat dit een geheel geautomatiseerd proces is. Dat wil zeggen dat alleen computers de e-mails scannen op kernwoorden; uw mail wordt dus niet door Gmail-medewerkers gelezen.

Ondanks die garantie blijft het onzeker of er echt niemand uw e-mail zal lezen. Dat Google dit onderwerp expliciet aanhaalt in de algemene voorwaarden geeft in ieder geval te denken. Hecht u veel waarde aan uw privacy en wilt u er verzekerd van zijn dat niemand anders (lees: een Gmail-medewerker) uw mail leest, gebruik deze e-maildienst dan niet. Tot die tijd wachten we in spanning af op de uiteindelijke introductie

Bron: www.tiscali.nl

* Gaitman NOTE: De opslagruimte is op dit moment al ruim 2,8 GB!

Bovenstaand verhaal is inmiddels al verouderd zo is er b.v. inmiddels gewoon POP3 en SMTP toegang en heb je meerdere GB's aan mailboxruimte.

Links:
www.gmail.com
www.gmailswap.com

Vorige topics:
[rml][ GMail] Nieuwe email dienst van Google ![/rml]
[GMail] Nieuwe email dienst van Google! deel 2
[rml][ GMail] Nieuwe email dienst van Google! deel 3[/rml]

Nieuwsberichten op Tweakers.net:
Google gaat gratis 1GB grote Gmail-boxen aanbieden
Google Gmail stuit op privacybezwaren
Spymac is Google te snel af met 1GB-mailservice
Amerikaanse senator wil verbod op Googles Gmail
Google overweegt aanpassingen Gmail
Privacygroepering breidt beschuldigingen Gmail uit
Gmail-accounts aangeboden op eBay
Yahoo verhoogt opslaglimiet van e-mail-dienst
ZDNet kijkt rond bij Google Gmail
Ook Lycos komt met 1GB-mailservice
Google-feature kan ook pc doorsnuffelen
Lycos: 'Eerste grote portal die 1GB opslagruimte levert'
Californische wet in de maak die Google inperkt
Ook Hotmail krijgt waarschijnlijk upgrade
Google perkt verkoop van GMail-adressen in
Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update (2)
Yahoo biedt in China 1GB-mailbox aan
Kapers op de kust voor het handelsmerk Gmail
Gmail-box in Linux te mounten dankzij nieuwe software

Eventuele nieuwsberichten die na 06-09-2004 zijn geplaatst

FAQ

Hoe krijg ik die invite links die ook in dit topic staan
Een invite link zoals http://gmail.google.com/g...176-90691e5180-53b89ff464 krijg je gewoon door simpelweg e-mails naar jezelf te sturen of een niet bestaand adres en dan de links uit je "Sent mail" folder hier plaatsen.

Kan ik mail ophalen via POP3?
Ja dat is mogelijk zie http://gmail.google.com/s...py?answer=13273&topic=194
Ook kan het met één van de volgende programma's:
Pop Goes the Gmail
FreePOPs

Kan ik ook alleen checken of er mail is op mijn Gmail account d.m.v. een programma in de systray?
Ja, ook dat kan met één van de volgende programma's:

The Gmail Notifier (officieel van GMail)
The Gmail Notifier is a downloadable Windows application that alerts you when you have new Gmail messages. It displays an icon in your system tray to let you know if you have unread Gmail messages, and shows you their subjects, senders and snippets, all without your having to open a web browser.

The Notifier is in beta. Before you download it, we encourage you to review the system requirements and privacy information.
Gtray
Gmail Notifier Extension (voor Mozilla)

Mag je de accounts na het BETA stadium houden?
Officieel "antwoord" van Gmail:
Gmail is still in an early stage of development. If you set up an
account, you'll be able to keep it even after we make Gmail more
widely available and as one of the system's early testers, you will
be helping us improve the service through your feedback. We might ask
for your comments and suggestions periodically and we appreciate your
help in making Gmail even better.

Na hoeveel dagen krijg ik zes invites om anderen uit te nodigen?
Voor julli 2004 varieerde dit van 3 tot 7 dagen.
Tot ongeveer eind augustus kreeg je één invite na +/- 7 dagen (het kon zelfs zo zijn dat je helemaal geen invites meer kreeg)
Nu worden de invites weer gewoon uitgedeeld soms zelfs al na 15 minuten na het registreren van een account

Is het mogelijk om externe mail (POP3) in je Gmail box op te halen?
Niks wijst erop dat dit kan.

Kan je nergens je e-mailadres veranderen?
Waarschijnlijk zoals bij de meeste gratis e-mailaccounts kun je het e-mailadres niet veranderen.

Ik kan de laatste 2/3 dagen niet meer op gmail komen... elke keer als ik erheen ga dan komt er heel even loading te staan in het rood en dan is alles wit...
Waarschijnlijk kun je het probleem oplossen door je cookies te verwijderen.

Indien één van de bovenstaande antwoorden niet helemaal goed is, geef dat dan aan in dit topic.

UPDATE
Invites zijn niet meer nodig!
Een account kun je nu zelf aanmaken op www.gmail.com

* Gaitman Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe,

Een vorig topic is op slot gegaan vanwege bovenstaande reden,

Voor invites kun je kijken op www.gmailswap.com, www.ebay.com, www.marktplaats.nl
of voor diegene met HK toegang Gmail accountje hebben? deel 2
Diegene zonder HK toegang kunnen mailen naar 1000mbmail@gmail.com

[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 07-02-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02 09:22
GJAman schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:04:
* lord.farquaad Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe,

Het vorige topic is op slot gegaan vanwege bovenstaande reden,
Niet meer het geval lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
lord.farquaad schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 00:00:
[...]
Niet meer het geval lijkt me.
Om het overzicht te bewaren in dit topic kan daarvoor beter een nieuw topic geopend worden lijkt me. Indien dat mag van een MOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
GJAman schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 08:10:
[...]

Om het overzicht te bewaren in dit topic kan daarvoor beter een nieuw topic geopend worden lijkt me. Indien dat mag van een MOD
Ik doel niet op het uitwisselen van uitnodigingen (genoeg mogelijkheden, zie startpost), maar op de zin:
Het vorige topic is op slot gegaan vanwege bovenstaande reden
Het vorige topic is nl. gesloten omdat het 'vol' was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30543

Hmh, hoe krijg ik dat google talk binnen google nou geactiveerd? Ik zie hier niks in ieder geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Anoniem: 30543 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 12:25:
Hmh, hoe krijg ik dat google talk binnen google nou geactiveerd? Ik zie hier niks in ieder geval?
Instellingen --> Taal English (US). En dan is het geloof ik nog een beetje afwachten. Als je het krijgt laten ze je het wel weten door middel van een eenmalig infoscherm.
edit:
En zo ziet het er uit: Afbeeldingslocatie: http://img202.imageshack.us/img202/6998/gtalk9cl.th.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door lord.farquaad op 10-03-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Ik heb het GTalk gedeelte soms wel, soms niet in mijn Gmail. Ik ben er vrij zeker van dat je het alleen ziet als GTalk op je eigen computer niet aan staat. Is ook logisch, waarom zou het dubbelop moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

YopY schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:04:
Ik heb het GTalk gedeelte soms wel, soms niet in mijn Gmail. Ik ben er vrij zeker van dat je het alleen ziet als GTalk op je eigen computer niet aan staat. Is ook logisch, waarom zou het dubbelop moeten?
Ik heb iChat vrij constant ingelogd en als ik in de GMail webinterface zit staat het Talk-gedeelte er ook bij.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03 11:55

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Bedoelen jullie nu dat het alleen mogelijk is om aan Googletalk te komen als er een berichtje onder je email staat?
Verbazend...
Wat dacht je van http://www.google.com/talk/ :?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Geurt-kun schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:34:
Bedoelen jullie nu dat het alleen mogelijk is om aan Googletalk te komen als er een berichtje onder je email staat?
Verbazend...
Wat dacht je van http://www.google.com/talk/ :?
Duidelijk iemand die 't nog niet heeft ;)

Nee, we bedoelen dat google talk dan opeens in de interface van GMail ingebakken zit. (== ideaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

:( duidelijk dus...

Overigens staat er in de (mooie) startpost dat Gmail niet via pop3 uit te lezen is.
Labels
Gmail is alleen toegankelijk via de webbrowser; het is dus niet mogelijk is om uw Gmail-email uit te lezen via pop3 of mail te versturen via een andere smtp-server.
Dit kun je in de instellingen vinden...

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Topicstarter
lord.farquaad schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:30:
[...]

Ik doel niet op het uitwisselen van uitnodigingen (genoeg mogelijkheden, zie startpost), maar op de zin:
[...]
Het vorige topic is nl. gesloten omdat het 'vol' was.
Details, details ;)

Maar desondanks aangepast :P
Geurt-kun schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 20:30:
:( duidelijk dus...

Overigens staat er in de (mooie) startpost dat Gmail niet via pop3 uit te lezen is.

[...]

Dit kun je in de instellingen vinden...
Doorgestreept. Overigens staat verderop in de FAQ dat er wel gewoon POP3 tiegang is :)

[ Voor 33% gewijzigd door Gaitman op 10-03-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:20
Euhm, is die "nieuw" in de Topictitel niet een beetje verouderd? We spreken hier toch al over iets van net geen 2 jaar oud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
misschien een domme vraag, maar kan ik ook externe mail ophalen via google?
Bijvoorbeeld van chello

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
funk-e schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:53:
Bijvoorbeeld van chello
Dom? Nou dat valt op zich wel mee, zou namelijk erg handig zijn, maar:
GJAman schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 23:04:

Is het mogelijk om externe mail (POP3) in je Gmail box op te halen?
Niks wijst erop dat dit kan.
Met Yahoo! Mail kan het trouwens wél.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
funk-e schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:53:
Bijvoorbeeld van chello
Nee, is (nog) niet mogelijk. Je kan wel je externe mail laten forwarden maar dan moet Chello die optie wel aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:24

Aight!

'A toy robot...'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:39

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik krijg altijd de koude rillingen als ik op een andere site mijn username en password voor een dienst moet invoeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Het riekt naar misbruik maken van de goede Google naam. :r

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170730

Als ik Gmail open en klik op naam of onderwerp om een mail te openen moet ik vaak meerdere klikken om de mail te openen, zeker als het een conversatie betreft (ik heb zelfs de indruk dat het aantal klikken gelijk is aan het getal dat tussen haakjes achter de naam staat). Het maakt niets uit of ik op naam of onderwerp klik. Dit is vervelend en ik zou graag willen dat de mail meteen opent bij de eerste klik.

Ik heb al gezocht bij de Gmail faq en instellingen, via Google en ook hier op dit forum. Ik vind echter geen antwoord op mijn vraag. Dus: hoe komt het dat Gmail niet elke mail meteen opent en valt hier iets aan te veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
http://www.gmailswap.com/

Is niet meer voor invites, ik zou die maar uit de startpost weghalen...

Dat Xmail vertrouw ik voor geen meter, vraag me af wat ze willen met jouw account en pass...

edit:
Nou, eens geprobeerd met een fake accountje, geweldig zeg, je kunt bestanden uploaden en ze verzenden, net als met Gmail zelf. Als je dan nog een gewoon linkje zou kunnen plaatsen, maar dat kan ook niet, de enige manier om hem te openen is zelf een Gmail account hebben. MAIL DAN GEWOON! Zo een misusage is dit dus niet, met mails sturen doe je hetzelfde, en als je zelf iets tijdelijk wil bewaren zet je het toch wel bij je concepten...

[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 12-03-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 15:18
sinds vandaag worden de Web Clips ook gebruikt voor sponsored links, gelijk maar uitschakelen. Ik wil alleen mijn rss feeds zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
- edit : allang opgelost :) -

[ Voor 76% gewijzigd door Helsie op 20-03-2006 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Het lijkt wel of Gmail de laatste paar dagen trager is geworden en de server er vaker even uitligt. Zijn ze met vernieuwingen bezig of is het gewoon toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-06 23:12
Big Daddy schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:44:
sinds vandaag worden de Web Clips ook gebruikt voor sponsored links, gelijk maar uitschakelen. Ik wil alleen mijn rss feeds zien :)
Bloglines is daar veel beter voor imho ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129063

ik heb gezocht maar niet gevonden, zelfs niet op deze sites
http://www.lifehacker.com...a-gmail-master-161399.php
http://g04.com/misc/GmailTipsComplete.html

dus ik vraag het toch maar even hier:
is het mogelijk om alle mails met een bepaald label te verwijderen?
een soort "DELETE FROM gmail WHERE label = 'mailinglistnaam'" maar dan op de Gmail manier?
(ook al is de filosofie dat je nooit iets hoeft te deleten maar gewoon moet zoeken, ik krijg toch vertroebelde zoekresultaten doordat ik een abonnement heb op een drukke mailinglist)

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46

Reinier

\o/

Je kan toch het label aanklikken, alle mails selecteren en op delete klikken? Of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129063

Reinier schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:59:
Je kan toch het label aanklikken, alle mails selecteren en op delete klikken? Of bedoel je iets anders?
helaas, het gaat om >8000 mails...
http://img160.imageshack.us/img160/7926/clipboard017rw.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 129063 op 22-03-2006 11:05 . Reden: plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
8000 :?
Het enige dat ik kan verzinnen is;

10 het aantal mails dat weergegeven wordt per pagina, zo hoog mogelijk instellen
20 select all
30 delete
40 goto 20 :P
offtopic:
Jaja, ook ik kan programmeren...

[ Voor 7% gewijzigd door lord.farquaad op 22-03-2006 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik krijg de volgende error als ik vanaf mijn gmail mail verzend
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing
Ligt dit aan mij of aan planet zelf? (provider is planet)

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18507

Flapietoetoe schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:18:
Ik krijg de volgende error als ik vanaf mijn gmail mail verzend
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing
Ligt dit aan mij of aan planet zelf? (provider is planet)
Planet gebruikt waarschijnlijk Spamcop en Spamcop heeft Gmail geblokkeerd. nieuws: Gmail op blacklist Spamcop geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

Ik gebruik GMail in Outlook Express.

Ik heb regelmatig dat (met name) verzenden van mail niet lukt. Andere mensen die hier ook problemen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-06 19:27
Anoniem: 18507 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:47:
[...]

Planet gebruikt waarschijnlijk Spamcop en Spamcop heeft Gmail geblokkeerd. nieuws: Gmail op blacklist Spamcop geplaatst
Ja, grappig heh. Spamcop had/heeft ook Planet in de lijst staan van geblockten.

Ik verzend nooit via gmail via outlook, maar heeel af en toe werkt het ontvangen ook niet. Maar daar treur ik niet om, blijft gratis.

[ Voor 19% gewijzigd door dinkelover op 25-03-2006 13:14 . Reden: toevoeging ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Dames/heren... over vijf dagen is het weer 1 april. Twee jaar geleden werd op die datum Gmail geintroduceerd. Vorig jaar ging de opslagcapaciteit omhoog, wat nog steeds gebeurt. Iemand theorieen over wat ze dit jaar gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Misschien komt er een klein boostje tot de 3Gb? Als dat niet zo is denk ik dat ze eens gaan zorgen dat spamcop hem niet blocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:30
Anoniem: 9449 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:51:
Ik gebruik GMail in Outlook Express.

Ik heb regelmatig dat (met name) verzenden van mail niet lukt. Andere mensen die hier ook problemen mee hebben?
Ik heb hier de laatste tijd ook erg veel last van, nu schijnt het oprekken van de time-out tijd in OE/Outlook van 1 min. naar 2 of meer min helpt, maar daar merk ik weinig van.
Verder heb ik ook nog andere mailadressen toegevoegd namens welke ik kan mailen via m'n gmailaccount, echter werken deze ook veelal niet (zelfde verschijnselen) of gewoon structureel niet, terwijl het mailen via gmail zelf wel altijd goed gaat (ook via die accounts) :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

TheZeroorez schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:31:
Misschien komt er een klein boostje tot de 3Gb? Als dat niet zo is denk ik dat ze eens gaan zorgen dat spamcop hem niet blocked.
Denk 't niet. We zitten nu al op 2708GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:31:
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Wat mij een handige feature voor GMail lijkt is een stand alone applicatie voor GMail. Hierdoor heb je de voordelen van een email-client (geen trage sites meer, integratie in os (send to, mailto:blabla enz) offline je mail bekijken enzo) en nog steeds de voordelen van de gmail site (labels, contacts, instellingen en dergelijke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
BlackMage schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:34:
Wat mij een handige feature voor GMail lijkt is een stand alone applicatie voor GMail. Hierdoor heb je de voordelen van een email-client (geen trage sites meer, integratie in os (send to, mailto:blabla enz) offline je mail bekijken enzo) en nog steeds de voordelen van de gmail site (labels, contacts, instellingen en dergelijke)
Het lijkt me niet dat ze zo een applicatie gaan maken, maar functionaliteit als mailto-links en os-integratie is prima te realiseren met GMail notifier. En als je Firefox gebruikt kan je zijn er genoeg extensies te vinden die hetzelfde kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32
Het vreemde is, is dat ik in GMail van één persoon telkens E-mail krijg met allemaal vreemde tekens:

剉䍅䥔乏›瑬≲☾㠣〵㬸⌦〲㤲㬲⌦ㄲ㜵㬱⌦〲㘵㬹⌦㈸ㄶ☻㈣㔱㘷☻ㄣ㔹㌳☻㈣㔰㈱☻ㄣ㤶ㄸ☻ㄣ㜸㐶☻㠣㔲㬹⌦ㄱ㔵㬴⌦㈱㜰㬹⌦㌱㐱㬳⌦㈱㤰㬹⌦㜱㔴㬵⌦㜱㤴㬲⌦㠱㘴㬴⌦㤱㤷㬶⌦㈸㠶☻ㄣ㠱㠲☻㠣㐲㬰⌦㤲㘲㬸⌦㠲㔲㬷⌦㘲㤹㬵⌦㘲㤹㬶⌦㠲㜲㬱⌦㜲㐷㬵⌦㈱㜰㬹⌦〲㌰㬷⌦㔱〹㬶⌦㔱㜳㬰⌦ㄲ㜵㬶⌦㤱㌵㬳⌦㔲㌶㬲⌦㤲㠲㬹⌦㜲〷㬹⌦㤲〳㬰⌦㔱㈴㬲⌦㜱㌷㬶⌦㜱㜴㬳⌦㔱㈴㬲⌦㜱㐷㬱⌦㘱㈷㬴⌦㠱㘴㬴⌦ㄲ㠵㬸⌦ㄱ〶㬰⌦〲〸㬵⌦㠱㜷㬳⌦㔱〷㬲⌦㜱㠱㬶⌦㠲㜲㬱⌦㔲㜹㬲⌦㤲〸㬶⌦ㄲ㐵㬹⌦㠲㤷㬳⌦㠸㔰☻ㄣㄷ㐸☻㈣〰㜴☻ㄣ

Haal ik me E-mail thuis direct op met Microsoft Outlook, dan kan ik deze E-mail wel lezen, maar in de webbased GMail mailcliënt dus niet.

Is iemand bekend met dit probleem? Ik heb al gezocht in verschillende topics, maar nergens komt dit probleem aan de orde. Het lijkt mij een probleem van degene die mij E-mailt, omdat ik met geen van de andere contacten problemen heb (met de meest uiteenlopende E-mail adressan, achter het apestaartje).

[ Voor 17% gewijzigd door Jumpman op 28-03-2006 16:25 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:32
lord.farquaad schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:06:
[...]
Het lijkt me niet dat ze zo een applicatie gaan maken, maar functionaliteit als mailto-links en os-integratie is prima te realiseren met GMail notifier. En als je Firefox gebruikt kan je zijn er genoeg extensies te vinden die hetzelfde kunnen.
GMail Notifier (in ieder geval met versie 1.0.25.0) werkt al met mailto links (rechter muisknop op icoon in de taakblak en dan Options, hier kan je het aan en uit zetten. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 28-03-2006 16:17 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jumpman schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:16:
[...]

GMail Notifier (in ieder geval met versie 1.0.25.0) werkt al met mailto links (rechter muisknop op icoon in de taakblak en dan Options, hier kan je het aan en uit zetten. :)
Dat weet ik, maar daarmee heb je nog maar 1 van de dingen die ik in mijn vorige post opnoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:20
Over die OS-integratie: daar heb 'k zelf een applicatie voor gemaakt die perfect doet wat jullie willen.
Ik heb deze al eens eerder in dit topic gepost:

[rml]CyberThijs in "[ GMail] Nieuwe email dienst van Google! ..."[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 13:36
Vorig jaar op 1 april werd bekend gemaakt dat ze van 1GB naar oneindig gingen, en het jaar daarvoor op 1 april werd gmail geboren. Maar nu dus niets..

Ik had op 1 april toch wel een beetje iets verwacht van Gmail. Ik zag een verjaardags-logo, maar verder niets. Iemand nog nieuwe features of iets dergelijks opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01-2023
nope...alleen dat mn mail send uit outlook 2003 niet meer werkt....erg vervelend...

als k mn account test krijg ik ook failed.. heb net al account opnieuw toegevoegt...mochte geen baat hebben.
:?

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-01-2023
iemand al een oplossing?

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die zou dan natuurlijk al gepost zijn, een beetje onzinnig om dat te vragen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
TheZeroorez schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:08:
Die zou dan natuurlijk al gepost zijn, een beetje onzinnig om dat te vragen.. 8)7
Dat heet nou een 'kick'/'schopje', dat mag na 24 uur hoor! ;)

[ Voor 10% gewijzigd door JozyDaPozy op 04-04-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verschil in datum niet gezien :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Sinds ik de GMAIL notifier gebruik heb ik last van dat spontaan mijn berichten weer op ongelezen springen. Dus heb ik het mailtje gelezen en dan word het 'envelopje' wit en ik sluit vrolijk mijn browser af. Paar minuten later komt dat gmail ding weer 'nieuw bericht blabla' en is dat mailtje die ik net heb gelezen weer ineens nieuw. Zelfs als ik reply erop, forward, een label aan geef en archive gebeurt dat nog. Iemand anders hier ook last van of ben ik de enige ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb er in ieder geval geen last van, en mijn moeder ook niet. Heb je het al geprobeerd op te lossen door gnoti opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:30
Ik heb ook nog steeds het probleem dat OE niet werkt met toegevoegde accounts, zeer irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Heb weer eens problemen met het verzenden via Outlook (2000) terwijl het via gmail.com zonder problemen gaat:

Kan niet bij de server aanmelden met Distributed Password Authentication.
Serverreactie: '-ERR not supported l22pf1948544nfc'. (Account: ****@gmail.com, POP3-server: 'pop.gmail.com', foutnummer: 0x800ccc18).

Wie weet raad?

[ Voor 6% gewijzigd door hemiparo op 07-04-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
hemiparo schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:21:
Heb weer eens problemen met het verzenden via Outlook (2000) terwijl het via gmail.com zonder problemen gaat:

Kan niet bij de server aanmelden met Distributed Password Authentication.
Serverreactie: '-ERR not supported l22pf1948544nfc'. (Account: [e-mailadres], POP3-server: 'pop.gmail.com', foutnummer: 0x800ccc18).

Wie weet raad?
Ik zou iig niet je e-mailadres hier posten. Ondanks dat je e-mailadres ook in je profiel staat is het daar een stuk veiliger voor spam dan hier, dit aangezien het in je profiel een plaatje is ;).

Loop iig even de help pagina door van Gmail voor Outlook --> http://mail.google.com/su...ry=outlook&topic=0&type=f

[ Voor 8% gewijzigd door Graham op 07-04-2006 16:19 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Graham schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:39:
[...]

Ik zou iig niet je e-mailadres hier posten. Ondanks dat je e-mailadres ook in je profiel staat is het daar een stuk veiliger voor spam dan hier, dit aangezien het in je profiel een plaatje is ;).

Loop iig even de help pagina door van Gmail voor Outlook --> http://mail.google.com/su...ry=outlook&topic=0&type=f
Ga 'm dan ook niet (volledig) quoten. Zo blijft dat adres hier staan, ook na een eventuele edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Graham schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:39:
[...]
Ook weer zo... thanks!

(oh ja, wil je mijn adres ook ff uit jouw quote halen ;))

Heb via de pagina's de bewuste account opnieuw insgesteld en geen verbetering... vanmorgen en de weken ervoor ging het ook zonder problemen en zover ik weet is er verder niks veranderd. Nog meer mogelijkheden?

[ Voor 22% gewijzigd door hemiparo op 07-04-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
lord.farquaad schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:42:
[...]

Ga 'm dan ook niet (volledig) quoten. Zo blijft dat adres hier staan, ook na een eventuele edit.
Rustig maar :P Hij is al weg ;)
hemiparo schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 14:55:
[...]

Ook weer zo... thanks!

(oh ja, wil je mijn adres ook ff uit jouw quote halen ;)) done

Heb via de pagina's de bewuste account opnieuw insgesteld en geen verbetering... vanmorgen en de weken ervoor ging het ook zonder problemen en zover ik weet is er verder niks veranderd. Nog meer mogelijkheden?
Wacht eens een dag of zo. Misschien dat het zich vanzelf oplost. Ik zou echter niet weten wat je nog kunt doen om het op te lossen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162916

Weet iemand of het mogelijk is om reeds bestaande email messages in Outlook naar je Gmail te uploaden? edit, gevonden: http://www.marklyon.org/gmail/

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 162916 op 10-04-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:04
Ik vind het echt een heel handig idee, al mijn "troep" staat dus ook mooi online.

Nu vraag me alleen af, hoe doen ze dit in godsnaam financieren en regelen? Zoveel mailclients met zoveel opslag, dat moet reuzeveel kosten en ook reuzeveel ruimte in beslag nemen.

Natuurlijk wel kicken, dat zeker, maar ik denk zelf dat zij het begin van het "kosteloze" internet hebben gestart. Gratis opslag etc. Maybe dalijk ook gratis webhosting? Gratis dataverkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In de help van Gmail staat ook gewoon hoe je je outlookjes moet importen :>

He ze het financieren? Textads, gratis reclame voor google (mensen die het erover hebben)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-05 09:10

jvhaarst

Concordia res parvae crescunt

http://calendar.google.com is publiek toegankelijk !

[ Voor 8% gewijzigd door jvhaarst op 13-04-2006 08:58 ]

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
bij mij loopt gmail de laatste dagen niet lekker meer, ik krijg telkens dat het script afgebroken moet worden omdat het niet goed loopt.

Afbeeldingslocatie: http://webmaster.pedum.nl/gmail.JPG

wtf is er verkeerd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
je cache.. verwijder je internet temp ff en all should be well

gratis dataverkeer is er al, wanneer je kijkt naar dingen als rapidshare. Is gebaseerd op ouderwetse concepten (forumisdown)
gratis webhosting is er dus ook al, veel aanbieders met ads, maar echt gratis zonder ads zie je niet snel.

[ Voor 66% gewijzigd door flashin op 15-04-2006 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
flashin schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:59:
je cache.. verwijder je internet temp ff en all should be well
gedaan, maar werkt nog niet, niet onder IE en niet onder FF

Chips!

standaard html werkt overigens nog wel, zal zo is ff opstarten onder linux, kijken wat tie daar doe.

edit: in linux werkt alles wel goed. all hail linux. maar wat is er nu weer niet goed met mn xp instal? iemand enig idee?

[ Voor 34% gewijzigd door keluwak op 15-04-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128143

Bij mij werkt Gmail laatste tijd ook niet meer lekker.

Ik krijg geen script errors of dergelijke maar het is gewoon traag. Met lange emailberichten, en dan bedoel ik +10 replies loopt het voor geen meter, als je een van vorige replies wil expanden dan kan dit tot 10 seconden duren. In het begin ging alles veel vlotter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Grampie, in welke browser is dat?, ik heb hier FF, en geen enkel probleem, ook niet bij 30+ mailtjes in een conversatie

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BasieP schreef op maandag 24 april 2006 @ 00:40:
Grampie, in welke browser is dat?, ik heb hier FF, en geen enkel probleem, ook niet bij 30+ mailtjes in een conversatie
Hier ook FF, vanaf het begin. Heb soms ook dit soort problemen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/00bedf471a1b26730eff3d81769ce83f/thumb.png
Klikken

Venster wordt dan een beetje uitgerekt zeg maar..

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 128143 op 24-04-2006 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
bij mij is van de ene op de andere dag het probleem met het script opgelost en doet alles het weer. (niets aan mijn pc bewust veranderd) maar het openen van grote conversaties is ook bij mij nu trager dan eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat Gmail op mijn school er echt een half uur over doet ofzo om te openen, both gewoon en google cache? Dat 'laden' blijft heel vaak echt eeuwig staan, terwijl ik wel gewoon bestanden kan binnenslepen @ 100 mb/sec, en msn-en en WhatPulse gebruiken, enzovoorts ook geen probleem is (niets dat het blocked dus)

Op sommige pc's in de media doet hij het gewoon goed, en op anderen totaal niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Krijg steeds vaker spam met (afzender onbekend) en (geen onderwerp)
:?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

Dav0s

Hr?

Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik een mailtje wil versturen, dat hij vervolgens heel lang bezig is met laden (?) zonder dat er een balkje loopt onder in de browser. Wel komt er Sending rechtsbovenin te staan. Maar er gebeurd dus niks. En dan opeens opent hij 50+ schermpjes met een pagina die hij niet kan laden. Echt heel erg frustrerend, en de mail is dan nog niet verstuurd.
Iemand anders dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mail met een attachment van meer dan 100 kB verzenden (via Outlook Express) lukt bij mij meestal niet.

Anderen hier ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Waarom moeilijk doen en Outlook configgen voor gmail? De gmail interface is toch zwaar superieur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Sjees Gmail ligt er al lang uit zeg...althans sinds dat ik wakker ben (10.30). Iemand anders ook dat probleem?

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Laatst online: 23-06 13:46
Graham schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:51:
Sjees Gmail ligt er al lang uit zeg...althans sinds dat ik wakker ben (10.30). Iemand anders ook dat probleem?
Bij mij doet gmail het gewoon hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 16:07
Racemol schreef op maandag 01 mei 2006 @ 11:54:
[...]

Bij mij doet gmail het gewoon hoor!
Hij doet het hier ook, maar is bagger traag. Moet heel lang wachten voordat hij opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Laatst online: 23-06 13:46
Hier doet hij het nogsteeds en is gewoon snel. Misschien een routing probleem bij een internet provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Jah nu ook weer. Als het een routing probleem is zou google zelf ook niet werken neem ik aan.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mijn max upload speed was daarnet 6 ipv 63 kb/s, dus ik denk dat het aan een provider ligt :?

Download ook enorm traag

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 01-05-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe ik " Rich Formatting" aan/werkend krijg in Safari ? Dat balk waar je lettertype, grootte en dat soort dingen kan aanpassen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Anoniem: 128143 schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 19:09:
Weet iemand hoe ik " Rich Formatting" aan/werkend krijg in Safari ? Dat balk waar je lettertype, grootte en dat soort dingen kan aanpassen dus...
Misschien beetje flauw, maar waarom probeer je Firefox niet, is er ook voor de Mac. Geen ervaring zelf met Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JozyDaPozy schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 09:06:
[...]

Misschien beetje flauw, maar waarom probeer je Firefox niet, is er ook voor de Mac. Geen ervaring zelf met Safari.
Safari vind ik zelf strakker er uitzien dan FF maar FF werkt idd veel sneller dan Safari. FF gebruik al sinds eerste beta's op mijn Windows bak en Safari sindskort omdat ik nieuw ben in Mac platform maar inmiddels gebruik ik weer FF.

Met beetje tweaken en klooien met FF krijg je de look van Safari wat veel beter in MacOSX past...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Toen ik dat eerste deel las dacht ik meteen al.. waarom Safari gebruiken alleen voor de look, er zijn genoeg skins!

Mja, toen kwam het tweede deel gelukkig al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 21:52
ik ben er zojuist achtergekomen dat ik een of meerdere emails niet heb ontvangen, 1tje weet ik zeker, maar er zijn meer mensen waarvan ik allang reply's had verwacht.

verder als ik berichten wil verwijderen, gebeurt er soms niks...
(schijnt aan ff te liggen)

[ Voor 7% gewijzigd door lukaso op 07-05-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet hier iemand eigenlijk ook een (gratis) Nederlandse aanbieder van kwalitatief goede e-mail zoals Gmail? Ik begin het echt zat te worden dat mail met attachments 90% van de pogingen niet verstuurd kunnen worden via OE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord.farquaad
Anoniem: 9449 schreef op maandag 08 mei 2006 @ 22:21:
Weet hier iemand eigenlijk ook een (gratis) Nederlandse aanbieder van kwalitatief goede e-mail zoals Gmail? Ik begin het echt zat te worden dat mail met attachments 90% van de pogingen niet verstuurd kunnen worden via OE.
Wat dacht je van Gmail met NL interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

lord.farquaad schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 11:46:
[...]

Wat dacht je van Gmail met NL interface?
LOL >:) Je hebt wel gelijk.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Ik heb geprobeerd om mijn mail te openen op het werk, maar Google wil dat ik allerlei bestanden op sla.
Op dat verzoek doe ik dus annuleren, waarop ik een ready scherm zie zonder enige info.
Na een F5 komt alles wel zichtbaar, maar moet ik weer zo'n 5 downloadschermpjes weg klikken.
Iemand enig idee of dit anders kan?

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, bij mij op school is hij wel zo traag als dikke stront door een trechter :/ En als je dan na 100x F5-en eindelijk in je inbox komt kun je je mails weer zo lastig openen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

TheZeroorez schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 07:38:
Nee, bij mij op school is hij wel zo traag als dikke stront door een trechter :/ En als je dan na 100x F5-en eindelijk in je inbox komt kun je je mails weer zo lastig openen :/
Daar heb ik thuis geen klachten over. Loopt lekker gesmeerd. :)

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds kort heb ik een irritante balkje met links boven Gmail logo, deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/073384644d842c797d498ac6377c3234/full.jpg

Iemand enig idee of dit weg te halen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Het is echt super klein en het irriteert je? Ik vind het juist wel handig voor mijn Gcal maar goed als je die niet gebruikt kan het misschien storen. Maar goed, ik denk niet dat het weg te halen is. Stuur een mailtje naar google voor een feature request ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

Anoniem: 128143 schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 23:39:
Sinds kort heb ik een irritante balkje met links boven Gmail logo, deze dus:

[afbeelding]

Iemand enig idee of dit weg te halen is ?
Ik heb em juist niet en zou willen dat ik em had :X

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06 12:54
Geurt-kun schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 08:06:
[...]

Ik heb em juist niet en zou willen dat ik em had :X
Zal wel weer alleen met de engelse interface zichtbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mediacj schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:07:
[...]

Zal wel weer alleen met de engelse interface zichtbaar worden.
Duurt inderdaad vaak langer bij de Nederlandstalige accounts. Net als dat je nu bij je Engels account al wel een plaatje toe kunt voegen van jezelf (optioneel) en bij de Nederlandse nog niet. In het Nederlands is het ook nog steeds niet mogelijk om Web Clips toe te voegen. Om maar wat te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:32
Titel Edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162916

TheZeroorez schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:37:
In de help van Gmail staat ook gewoon hoe je je outlookjes moet importen :>

He ze het financieren? Textads, gratis reclame voor google (mensen die het erover hebben)...
Dat is alleen voor contacts, correct me if im wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Oehh, dat was ver omhnoog scrollen :9

Ja, je hebt gelijk, ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb...
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.