☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
De combinatie Windows 7 + Firefox 3.5 met de Skype extensie actief sloopt de hele Gmail webinterface. Laden duurde ontzettend lang en de mail-editor (dat typeveld) werkte niet meer.
Na wat zoeken kwam ik erachter dat die Skype module uitgezet moest worden en warempel, hij loopt weer als een trein.
offtopic:
Bookmarks syncen in Chrome zou ook fijn zijn (al kan het wel met de laatste beta versie geloof ik)..
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Meerdere Agenda's kan wel met Google Sync? Waarmee wil je syncen dan?Rob1106 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:15:
Wanneer gaat Google eens een keer verder ontwikkelen met Gmail? Dingen zoals taken en meerdere agenda's kunnen niet eens gesynct worden.
offtopic:
Bookmarks syncen in Chrome zou ook fijn zijn (al kan het wel met de laatste beta versie geloof ik)..
Met de exchangesync waarschijnlijk aangezien hij zegt dat het vastloopt op tasks.Stoffel schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:21:
[...]
Meerdere Agenda's kan wel met Google Sync? Waarmee wil je syncen dan?
Meerdere agenda's hoeft van mij niet zo, ik zet alles in dezelfde agenda omdat ik weet dat het een limitering is, de tasks vind ik wel erg jammer. Niet alleen dat syncen niet werkt, maar dat de hele sync vastloopt als je tasks aanzet in de calendar.
[ Voor 31% gewijzigd door Marzman op 08-09-2009 22:24 ]
/▌
Maar hij synct alleen de eigen agenda naar mn telefoon de andere agenda's niet.. Heel irritant..
Hij loopt verder ook niet vast op de tasks oid, ze worden gewoon niet gesynct. Ook heel irritant. M.i. is dit bijna net zo standaard als een agenda en contactpersonen die dus wel gesynct kunnen worden..
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Gebruik je dat windows progje dan? Ik ben daar mee gestopt toen ze de exchange manier geïntroduceerd hebben, maar als ik taken aanzet in de kalender (dan komt er een kalender taken bij) dan loopt dit vast.Rob1106 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:51:
Nee ik sync gewoon met m'n telefoon. Het gaat overigens om meerdere agenda's omdat ik bijvoorbeeld een gedeelde agenda heb met een projectgenoot. Ook heb ik een gedeelde agenda met bijvoorbeeld de IB-groep waarmee ik de betaaldagen kan zien....
Maar hij synct alleen de eigen agenda naar mn telefoon de andere agenda's niet.. Heel irritant..
Hij loopt verder ook niet vast op de tasks oid, ze worden gewoon niet gesynct. Ook heel irritant. M.i. is dit bijna net zo standaard als een agenda en contactpersonen die dus wel gesynct kunnen worden..
/▌
Al geprobeerd? Gewoon met je telefoon naar http://m.google.com/sync gaan en de andere kalenders aanzetten. Ik heb er 5 die met mijn telefoon syncen, ook gedeelde agenda's van andere domeinen en de nieuwe feest- en verjaardagenkalenders van Google.
Nee ik sync gewoon automatisch via google sync...Marzman schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:54:
[...]
Gebruik je dat windows progje dan? Ik ben daar mee gestopt toen ze de exchange manier geïntroduceerd hebben, maar als ik taken aanzet in de kalender (dan komt er een kalender taken bij) dan loopt dit vast.
Als ik alleen naar m.google.com/sync ga dan krijg ik de melding dat mijn telefoon niet ondersteund wordt... Ik heb een HTC Touch HD... Erg jammer.
[ Voor 36% gewijzigd door Rob1106 op 09-09-2009 09:30 ]
Anders moet je eens naar NuevaSync kijken. Gebruik ik nu ook een tijdje, ben er erg tevreden over.Rob1106 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:25:
[...]
Nee ik sync gewoon automatisch via google sync...
Als ik alleen naar m.google.com/sync ga dan krijg ik de melding dat mijn telefoon niet ondersteund wordt... Ik heb een HTC Touch HD... Erg jammer.
Helaas hetzelfde probleem :<Rob1106 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:25:
[...]
En ik heb dezelfde oplossing
Check NuevaSync eens. Werkt op mijn Touch Diamond perfect.
Dan snap ik niet waarom je niet de exchangemanier gebruiktRob1106 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:25:
[...]
http://www.google.com/sup...answer=138636&topic=14299
/▌
Hier niks extra te zien. Zit er een trend in qua onderwerp/afzender?Laudor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:20:
Opvallend veel spam vandaag in mijn inbox. Hebben meer mensen hier last van?
Anoniem: 52621
Een andere browser kan dus helpen.
Google Chrome werkt eigenlijk nog het beste.. ze zijn voor elkaar geschreven namelijk
Dit topic is gesloten.