Gmail: Email dienst van Google! deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 79.758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 20:00

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ik heb nu steeds vaker problemen met gmail, misschien is google niet een beetje te enthousiast met nieuwe diensten. Sinds Talk heb ik problemen, zeer irritant |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Al eens je taal op Nederlands/UK English gezet? Die hebben minder van die nieuwe functies, dus misschien dat je er dan geen last van hebt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:08
De laatste week is bij mij echt te gek voor woorden, je wil niet weten hoe vaak ik wel niet de melding "whoops ...blablabla" heb gekregen en servererrors bij het surfen naar mail.google.com/mail. Ik heb hem vooralsnog even teruggezet op NL interface, hopelijk zit ik dan ff op een andere server ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb écht nergens last vaan.. op de traagheid op school na dan, maar dat probleem ligt puur aan de zwaar brakke servers die mijn school heeft :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katarn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 07:10
Heb sinds gisteren ook problemen met Gmail. De pop-functie werkt niet meer. Instellingen heb ik niet aangepast, en toch krijg ik sinds gister telkens een melding bij het binnenhalen van m'n mail.

Hoop dat dit snel weer overwaait.

code:
1
2
3
4
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken
zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.
Account: 'GMail', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 995,
Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:59

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Totaal geen problemen (bij gebruik van Thunderbird).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Katarn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:24:
Heb sinds gisteren ook problemen met Gmail. De pop-functie werkt niet meer. Instellingen heb ik niet aangepast, en toch krijg ik sinds gister telkens een melding bij het binnenhalen van m'n mail.

code:
1
2
3
4
http://www.0x800ccc0f.nl/

heb je dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheovdS
  • Laatst online: 16-01 02:24
Katarn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:24:

code:
1
2
3
4
Inderdaad, sinds gisteren ook dit probleem. Irritant hoor :(
Jups, VS + FW uitgeschakeld maar help niet; kdenk dat er problems zijn bij Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katarn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-05 07:10
Help! Het probleem is opgelost, Gmail komt weer gewoon door. Ik krijg nu alleen alle 377 berichten binnen die op m'n Gmail staan, sinds het begin van Gmail dus.

Wees dus gewaarschuwd als je last had van foutmeldingen, en Gmail binnenhaalt via pop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, want 377 valt nog wel mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote attachments versturen werkt echt niet via Gmail i.c.m. OE. Alles werkt hier perfect, ook met kleine attachments. Maar bij grote blijft de progressbar van OE hangen (er wordt dus nauwelijks wat geupload.

Het kan niet zo zijn dat ik de enige ben met dit probleem. Alles loopt hier perfect, nooit problemen, nieuwste van het nieuwste, etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verstuur hier redelijk vaak bestanden groter dan 10MB (tot 12MB is gelukt) met Gmail via pop en Opera. Is tot nu toe nog nooit fout gegaan als ik de ontvangers mag geloven. Andere gebruikers gebruiken ook Gmail btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CME86
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:19
Ik heb nu het volgende probleem bij gmail: krijg alle email heel veel keren binnen via de pop3.
echt zwaar iri.
heb alle instellingen bekeken in gmail maar kan het daar niet vinden, iemand enig idee.

het lijkt er een beetje op of gmail te langzaam is met het verplaatsen van reeds opgehaalde email naar het archief. Maar dat lijkt me een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand ook of je dat spamfilter kunt aanpassen? Bij mij plaatst ie mailtjes zoals "Mail Delivery System, Mail delivery failed : returned to sender" (als het mailtje dus gebounced wordt door de ontvangende mailserver) in de Spam-folder. Om meerdere redenen wil ik dit niet. Als ik op het knopje 'Not spam' klik gaat ie wel naar de normale inbox, maar de volgende keer gaat ie gewoon weer naar spam.

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 12-06-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Palomar schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:37:
Weet iemand ook of je dat spamfilter kunt aanpassen? Bij mij plaatst ie mailtjes zoals "Mail Delivery System, Mail delivery failed : returned to sender" (als het mailtje dus gebounced wordt door de ontvangende mailserver) in de Spam-folder. Om meerdere redenen wil ik dit niet. Als ik op het knopje 'Not spam' klik gaat ie wel naar de normale inbox, maar de volgende keer gaat ie gewoon weer naar spam.
Dat is raar. Hier gebeurt dat juist niet. Heb je niet al een filter voor dat hier de oorzaak van is?

Neem aan dat je dit niet bij 1 specifiek e-mailadres hebt (anders zou je dat in een filter kunnen gooien) maar probeer anders door het op subject "mail AND delivery AND failed" oid te filteren.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Als dat vaak genoeg geklikt wordt, en ook bij andere mensen komt hij gewoon in de inbox, dat is hoe het systeem van Gmail werkt. Dit kan af en toe inderdaad lastig zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Graham schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:17:
[...]

Dat is raar. Hier gebeurt dat juist niet. Heb je niet al een filter voor dat hier de oorzaak van is?

Neem aan dat je dit niet bij 1 specifiek e-mailadres hebt (anders zou je dat in een filter kunnen gooien) maar probeer anders door het op subject "mail AND delivery AND failed" oid te filteren.
Ik denk niet dat een filter hiervoor zal werken. Dacht dat je mail eerst langsheen de SPAM-filter gaat en dan pas via je eigen filters om dan na die lange weg van een paar tijdseenheden in je inbox te belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
idd, een filter werkt ook niet (had ik al geprobeerd). Het mailtje belandt hoe dan ook in de spambox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

iemand last ervan als de chat functie enabled is (als je dus aan het chatten bent) dat je dan niet meer het linker gedeelte van je mail ziet? als ik chatvenster wegklik kan ik nog steeds niet meer aan de linkerkant komen...
probleem op windows xp sp2, met firefox 1.5

[ Voor 30% gewijzigd door mind_ op 14-06-2006 14:11 ]

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Momenteel heb ik 3 Gmail accounts. Het vreemde is dat ik met 2 accounts wel uitnodigingen kan sturen maar met de 3de niet. De optie om uitnodigingen te sturen ontbreekt. Waar kan dit aan liggen? Dit account heb ik zeker al een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Resinman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:19:
Momenteel heb ik 3 Gmail accounts. Het vreemde is dat ik met 2 accounts wel uitnodigingen kan sturen maar met de 3de niet. De optie om uitnodigingen te sturen ontbreekt. Waar kan dit aan liggen? Dit account heb ik zeker al een half jaar.
Gebruik je dat account niet zo vaak? Heb ook al een account meer dan een jaar maar gebruik het vrijwel nooit en kan daarmee geen uitnodigingen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Ik gebruik het account minder vaak dan de andere. Als ik dit account vaker ga gebruiken komt de optie om uitnodigingen dan vanzelf te voor schijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Resinman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:24:
Ik gebruik het account minder vaak dan de andere. Als ik dit account vaker ga gebruiken komt de optie om uitnodigingen dan vanzelf te voor schijn?
Dat kan ik niet verzekeren, maar dat denk ik wel. Maar je andere account heb je dan toch 100 uitnodigingen? Dat lijkt me voldoende 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Dat is waar, ik vroeg het me alleen af waarom de optie ontbrak. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Zal me ook niks verbazen dat ze allerlei complexe algoritmes hebben draaien waarmee ze wel kunnen achterhalen dat die 3 accounts tot dezelfde persoon behoren. Misschien dat je daarom geen extra uitnodigingen meer kunt versturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:59

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Dat lijkt me stug. Ik heb 5 GMail accounts en alleen de laatste heeft wat minder invites.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Naarmate je invites gebruikt worden krijg je er (meer) nieuwe voor terug. Ik had eerst 50 invites, en nu 100. Als ik mensen zou uitnodigen (doe ik eigenlijk nooit) en die gebruiken hun account ook veel, dan krijg ik na verloop van tijd 200 invites bijvoorbeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resinman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:24:
Denk het niet. Met het account die ik het meest gebruik van de drie ontbreekt de chat functie compleet. Geen id waarom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Celmis schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:42:
Ik heb nu het volgende probleem bij gmail: krijg alle email heel veel keren binnen via de pop3.
echt zwaar iri.
heb alle instellingen bekeken in gmail maar kan het daar niet vinden, iemand enig idee.

het lijkt er een beetje op of gmail te langzaam is met het verplaatsen van reeds opgehaalde email naar het archief. Maar dat lijkt me een beetje raar.
Beetje late reactie, maar heb je in je mailclient ingesteld dat ie geen kopie van ht bericht op de server achter moet laten?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:47:
[...]

Denk het niet. Met het account die ik het meest gebruik van de drie ontbreekt de chat functie compleet. Geen id waarom....
denk dat het geleidelijk geintroduceerd word ;)
ik heb hem met NL instelling wel overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan al hele tijd niet op gmail inloggen...
Ik denk een algemeen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:03:
kan al hele tijd niet op gmail inloggen...
Ik denk een algemeen probleem
Hier kan ik zonder problemen inloggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnifor schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:09:
[...]

Hier kan ik zonder problemen inloggen. :)
Serverfout

Helaas, Gmail is tijdelijk niet beschikbaar. We werken momenteel aan een oplossing voor dit probleem. Probeer u over een aantal minuten aan te melden bij uw account

Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:32:
[...]

Serverfout

Helaas, Gmail is tijdelijk niet beschikbaar. We werken momenteel aan een oplossing voor dit probleem. Probeer u over een aantal minuten aan te melden bij uw account

Raar...
Gewoon blijven proberen. Google heef meer dan één server natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Is het trouwens niet iets om de titel te veranderen van "Gmail: Nieuwe email dienst van Google! deel 4" naar: "Gmail: emaildienst van Google! deel 4" :?

Volgens mij is het onderhand niet zo nieuw meer, ookal verkeerd het nog steeds in de bèta-fase, en eimaildienst hoort volgens mij aan elkaar :+ (de e niet apart met een streepje toch?)

Als dit klopt en jullie het ermee eens zijn TR ik wel ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de eerste post staat dit: "... natuurlijk de 1 GB aan opslagruimte..."
Misschien verander je dit best naar: 2,5 GB of 2736 MB
Je kan er ook bij zetten da het steeds meer en mee ruimt wordt voorzien
zie homepage gmail:
"Over 2736.654679 megabytes (and counting) of free storage so you'll never need to delete another message."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nee, dat kan ik niet. Ik denk dat de TS dat eens zal moeten doen ;) (Misschien valt er iets te maken dat on the fly zegt hoeveel MB hij heeft :? )

Het is dat dit topic pas net begonnen is, maar als het er al een tijd zou zijn zou ik wel alvast een nieuwe TS zijn gaan maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Verkeerde taal bij gmail? Check screenshot hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/3637/gmailfoutje1vg.th.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door KappuhH op 22-06-2006 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
KappuhH schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:14:

[afbeelding]
is een heel topic over ;)
Gmail???? wazig aan het doen..

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 22-06-2006 18:23 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort gebruik ik ook gmail actief via Outlook Express. Dit bevalt zeer goed omdat alle berichten zowel lokaal als online staan.

Helaas gaat dat niet op voor de berichten die ik vanuit OE verstuur via de gmail account. Mijn vraag is dan ook: Is het mogelijk om berichten vanuit OE verstuurd naar de online account te kopieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 22:03

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:45:
Sinds kort gebruik ik ook gmail actief via Outlook Express. Dit bevalt zeer goed omdat alle berichten zowel lokaal als online staan.

Helaas gaat dat niet op voor de berichten die ik vanuit OE verstuur via de gmail account. Mijn vraag is dan ook: Is het mogelijk om berichten vanuit OE verstuurd naar de online account te kopieren?
Simple, stuur een bcc of cc naar je Gmailaccount.

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

KappuhH schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:14:

[afbeelding]
Screenshot is zeer onduidelijk... en dus niet omdat ik de taal niet kan lezen. :+

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Geurt-kun schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:00:
[...]

Screenshot is zeer onduidelijk... en dus niet omdat ik de taal niet kan lezen. :+
Moet je voor de grap eens op de afbeelding klikken... :+... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

PowerSp00n schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:07:
[...]

Moet je voor de grap eens op de afbeelding klikken... :+... >:)
Heb het voor de grap nog eens gedaan....
Kan het nog steeds niet lezen.
Alsof het een heel slechte jpg is. :(

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Klik er in dat venstertje nóg eens op ;) (firefox.. op dat rare icoontje om te vergroten in IE)

[ Voor 41% gewijzigd door TheZeroorez op 07-07-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

TheZeroorez schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:01:
Klik er in dat venstertje nóg eens op ;) (firefox.. op dat rare icoontje om te vergroten in IE)
Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/6059/gmailfoutje1vg1la.th.jpg
Schiet mij maar lek. Het lijkt nergens op. :(
Hmm, na het downloaden en bekijken met ACDsee lijkt het wel ergens op.
Ik snap er niets meer van.

[ Voor 11% gewijzigd door Geurt-kun op 07-07-2006 17:16 ]

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Grappig, inmiddels kan ik mijn eigen domein gebruiken met gmail (als betatester) B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Iedereen die Gmail gebruikt is bèta-tester B)
Geurt-kun schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:13:
[...]

[afbeelding]
Schiet mij maar lek. Het lijkt nergens op. :(
Hmm, na het downloaden en bekijken met ACDsee lijkt het wel ergens op.
Ik snap er niets meer van.
Jij gebruikt Internet Explorer? Ga dan eens naar de rechteronderhoek van 't plaatje, ga een aantal keren met je muis vaag heen en weer, en opeens verschijnt er op miraculeuze wijze een of ander vaag buttontje dat hem vergroten kan :Z

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 08-07-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geurt-kun

Geurt-kun

TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:03:

[...]

Jij gebruikt Internet Explorer? Ga dan eens naar de rechteronderhoek van 't plaatje, ga een aantal keren met je muis vaag heen en weer, en opeens verschijnt er op miraculeuze wijze een of ander vaag buttontje dat hem vergroten kan :Z
Ik weet wat je bedoelt.
Heb je dat icoontje op imageshack ook al eens gezien? :O

2k op west bij Pv Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Euhh.. icoontje? Gewoon die printscreen? Ja.
This image has been scaled down to fit your computer screen. Click on it to show it in the original size.
trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:50:
ik heb gezocht maar niet gevonden, zelfs niet op deze sites
http://www.lifehacker.com...a-gmail-master-161399.php
http://g04.com/misc/GmailTipsComplete.html

dus ik vraag het toch maar even hier:
is het mogelijk om alle mails met een bepaald label te verwijderen?
een soort "DELETE FROM gmail WHERE label = 'mailinglistnaam'" maar dan op de Gmail manier?
(ook al is de filosofie dat je nooit iets hoeft te deleten maar gewoon moet zoeken, ik krijg toch vertroebelde zoekresultaten doordat ik een abonnement heb op een drukke mailinglist)

tnx!
ik weet niet of het al ergens voorbijkwam in dit topic, maar bovenstaande is sinds kort mogelijk..
je kan een filter aanmaken waarin je stelt dat alle mails die voldoen aan je criteria moeten worden
gedelete.. en OOK de reeds ontvangen mails die daar aan voldoen.
eindelijk, en handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:03:
Dat begrijp ik :) Maar wat ik bedoel is dit:

https://www.google.com/hosted

Je kunt je eigen domein dus gebruiken in de gmail-omgeving. Je krijgt dan voor 25, 50 of 100 man (of vrouw) een 2 gigabyte mailbox op je eigen domeinnaam. Meestal krijg je binnen een paar dagen een uitnodiging als je een invite aanvraagt op bovenstaande link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat weet ik, die B) stond er ook niet voor niets bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Sinds vandaag kom ik gewoon niet meer verder dan Loading... en na een tijd krijg ik...
Loading...

This seems to be taking longer than usual.

If you are using a slow Internet connection, you can wait a bit longer for this page to finish loading, or just use basic HTML view for now.

If you are using your normal Internet connection and you usually get past this loading step without any problems, please refresh this page in your browser. If you continue to have trouble loading your account, please visit the help center for troubleshooting information.
Dit heb ik alleen met Mozilla Firefox 1.5.0.6 (met IE werkt het wel naar behoren), het maakt ook niet uit of ik https of http gebruik. Met de basic HTML view werkt het trouwens wel.

update
Uitschakelen van Adblock Plus verhelpt het probleem. Toch eens door mijn filter gaan.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk enorme problemen de laatste dagen met gmail.. sommige mailtjes komen pas veel later aan, ik krijg net mailtjes binnen die gisteren verstuurd zijn. Er staat wel netjes bij dat het 23 uur geleden ontvangen is... Meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Nou, nu je het zegt: ik heb hetzelfde ervaren afgelopen zaterdag bij een email. Die ontving ik 10 uur later dan dat het verzonden was. Bij andere emails is het mij niet opgevallen, dus ik hoop dat het een tijdelijk iets was

System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Mmm, die vertraging had ik net ook. Zo eens een mail naar de helpdesk sturen. Alle mails in vertraging kwamen trouwens van Live Mail. Althans de meeste toch. Waren wel naar een speciaal adres die ik voor de gelegenheid in gebruik heb genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om mijn mails vanuit Hotmail naar Gmail te transporteren zonder dat ik zelf de verzender wordt?
Ik kan natuurlijk mijn mails forwarden, maar dan word ik elke keer de verzender.

Op deze site is wel een tool te vinden, maar die gebruikt eigenlijk hetzelfde princiepe als een forward:
http://email.about.com/gi...w.marklyon.org%2Fgmail%2F

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Lijkt me meer iets dat met Hotmail te maken heeft. Andersom gaat het iig wel perfect, aangezien Gmail mooi mails door kan sturen, zonder dat jouw naam erbij komt. Echter kan Gmail niets uit jouw Hotmail-box plukken.

Ik gebruik al zo'n 3 jaar geen Hotmail meer, maar daar is vast ook wel een optie voor, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:11:
Lijkt me meer iets dat met Hotmail te maken heeft. Andersom gaat het iig wel perfect, aangezien Gmail mooi mails door kan sturen, zonder dat jouw naam erbij komt. Echter kan Gmail niets uit jouw Hotmail-box plukken.

Ik gebruik al zo'n 3 jaar geen Hotmail meer, maar daar is vast ook wel een optie voor, niet?
Ik denk dat jij doelt op de automatische forward fucntie. Wel dat werkt dus wel met mail die aankomt, maar niet met mail die je al hebt ontvangen.
Ik ga eens proberen of ik niet via een soort van pst bestand de boel kan importeren.

Nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad voor de mail die er nog moet komen. Best wel handig als je volgende keer een iets duidelijkere beschrijving geeft dus :)

Maar kun je vanuit Hotmail niets opslaan om in je Outlook te implanteren? Zou je misschien verder mee komen, zeker als je het alleen backuppen wilt. Bovendien is alles on-line bewaren NIET slim als het zo belangrijk is dat je het nu overzetten wilt. Als het zo belangrijk is, zet het dan op je HDD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Laatst online: 13-09 08:52
Vraagje met betrekking tot Gmail notifier:
Elke keer als ik me aanmeld op mijn account krijg ik het 'verbinding maken met www.google.com' scherm waarin mijn gebruikersnaam en wachtwoord onthouden zijn, ik hoef alleen nog maar op OK te drukken. Is het mogelijk om het inloggen geheel silent te laten gaan met Gmail notifier ??

Ik heb via google/google nieuwsgroepen/google gmail notifier FAQ geen antwoord kunnen vinden.

edit: Nevermind: inmiddels gelukt :+
edit2: En na een reboot weer terug bij af :'(

[ Voor 71% gewijzigd door vriesdude op 12-08-2006 16:55 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
vriesdude schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:31:
Vraagje met betrekking tot Gmail notifier:
Elke keer als ik me aanmeld op mijn account krijg ik het 'verbinding maken met www.google.com' scherm waarin mijn gebruikersnaam en wachtwoord onthouden zijn, ik hoef alleen nog maar op OK te drukken. Is het mogelijk om het inloggen geheel silent te laten gaan met Gmail notifier ??

Ik heb via google/google nieuwsgroepen/google gmail notifier FAQ geen antwoord kunnen vinden.
Je bedoelt wanneer je je aanmeldt op je pc dat je dat scherm krijgt neem ik aan.

Voor zover ik weet is dit niet op te lossen, het is ook al een tijd geleden dat er een update was van de notifier.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:03:
Inderdaad voor de mail die er nog moet komen. Best wel handig als je volgende keer een iets duidelijkere beschrijving geeft dus :)

Maar kun je vanuit Hotmail niets opslaan om in je Outlook te implanteren? Zou je misschien verder mee komen, zeker als je het alleen backuppen wilt. Bovendien is alles on-line bewaren NIET slim als het zo belangrijk is dat je het nu overzetten wilt. Als het zo belangrijk is, zet het dan op je HDD!
ik heb het gevonden:
http://www.artima.com/for...sp?forum=152&thread=56373
http://www.gtransfer.com/

Maar betalend.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Die eerste ziet er het beste uit. Als je het echt op je Gmail wilt zetten, moet je dat doen. Betalen is niet per se nodig, maar dat vogel je zelf maar uit..

@vriesdude: Als je Firefox gebruikt kun je ook de Gmail-notifier extensie gebruiken.. Ook zou je Outlook/Office Outlook/Firebird je Gmail kunnen laten ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Laatst online: 13-09 08:52
TheZeroorez schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:43:
Die eerste ziet er het beste uit. Als je het echt op je Gmail wilt zetten, moet je dat doen. Betalen is niet per se nodig, maar dat vogel je zelf maar uit..

@vriesdude: Als je Firefox gebruikt kun je ook de Gmail-notifier extensie gebruiken.. Ook zou je Outlook/Office Outlook/Firebird je Gmail kunnen laten ontvangen :)
Ik gebruik firefox, maar wil ook graag notificatie's ontvangen als ik firefox niet actief heb. ?

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tja, dan zit er denk ik niets anders op dan:
  1. Outlook/Office Outlook gebruiken
  2. Thunderbird gebruiken
  3. Zelf aan het programmeren slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Heb je toevallig geen RSS-reader die je kan aanspreken. Gmail biedt namelijk de mogelijkheid om nieuwe berichten via xml te ontvangen. Moet je wel even inloggen maar is snel gebeurt. Ik vermoed dat de Notifier gewoon dit bestandje uitleest om de zo veel tijd.

In het verleden heb ik de notifier ook veel gebruikt maar is vanzelf verwijderd toen ik ben overschakeld op Google Talk. Het probleem dat hij om mijn gegevens vroeg had ik ook. Vermoed dat dit ergens een functie van het systeem moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er eens naar aan het kijken geweest en het is voor een leek als ik niet te begrijpen.

Nu kon je met hotmail (express) via outlook een http connectie maken naar je mailbox. Is dit ook mogelijk naar gmail?

• Clox
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-08 08:25
Hebben er hier meer mensen de laatste tijd zoveel last van spam? Ik krijg nu namelijk gem 5-10 spamberichten per dag. Voorheen lag het gem. op de 1 a 2 per week, en ik ben nou niet anders gaan surfen of heb me ergens gerigistreerd :?

Gelukkig dringen ze nog (bijna) niet door tot mijn inbox, maar ik ben bang dat dat er wel aan zit te komen...

Macbook Pro, 640 WD extern

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik krijg er zelfs wel meer (denk ik). Deze komen overigens (bijna) altijd in m'n spambox. Het aantal spamberichten dat je krijgt ligt net aan hoe zuinig je op ja adres bent, hoe 'simpel' hij is, en hoe oud hij is. Ik heb overigens dat getalletje verborgen d.m.v. GreaseMonkey :*)

Alleen wel jammer dat sinds vandaag de inlogprocedure ietwat veranderd is, waardoor GMail Notifier in Firefox niet meer werkt, het is dus wachten op een update.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Gebruik al ruim een jaar 4 googlemail-accountjes die forwarden naar 1 account dat ik in Outlook laat binnenkomen. Tot een maand of twee terug geen probleem.

Verstuur nu mail vanaf tweakdsl met afzender mailadres en reply-adres m'n gmail-adres. Vrijwel altijd (maar: NIET ALTIJD) komt dat bij anderen die al eerder mail hebben gehad mijn mail in het spamvakje. Vooral bij pop3-gebruikers levert dat gemiste mails op. Heb al eerder aangegeven in hun spamvakje dat mijn afzender geen spam is, maar dit is geen oplossing. Moet ik soms alleen tweakdsl-info gebruiken of alleen gmail-accountgegevens?

Of staat tweakdsl op een filterlijst met een of meer mailservers?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:50:
[...]

Ik denk dat jij doelt op de automatische forward fucntie. Wel dat werkt dus wel met mail die aankomt, maar niet met mail die je al hebt ontvangen.
Ik ga eens proberen of ik niet via een soort van pst bestand de boel kan importeren.

Nog suggesties?
Via hotpop (of iets dergelijks) je hotmail mail binnenhalen in Thunderbird en dan via de redirect extensie alles weer redirecten naar je gmail box. Werkt perfect. Zelf afgelopen weekend nog gedaan.

Daarna m'n hotmail account gesloten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
en weer een nieuwe feature : Mp3 player in Gmail : http://www.ovelha.org/pasteler0/2006/08/22/new-gmail-player/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik kende al mensen die een GMail-accountje vol muziek hadden.. dat wordt nu alleen maar erger :X Ik vind 't geen slimme zet, zo is het alleen maar gemakkelijker als opslage te gebruiken voor files etc. Ikzelf heb gewoon altijd m'n MP3speler bij me.. :)

Maarja, handig is het wel ja, voor als je een mailtje krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb een probleem.
Ik wil dus een mooi groot bestand versturen (200 MB).
En ik klik op send, er staat "sending" en dan verstuurt ie kennelijk niks (volgens verbindingseigenschappen in windows). Als ik bij een site f5 doe, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dat komt omdat je maar 10MB kunt versturen en ontvangen, net als in elke andere mail-client ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut, ik voel me n00b 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Hebben jullie de laatste paar dagen ook veel last van spam bij Gmail? Mijn broertje en ik iig wel. Behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb de laatste week ongeveer elke 2 dagen één mailtje in m'n inbox. Het is gewoon een kwestie van spam reporten, en na een paar dagen krijg je het niet meer. Het is gewoon een nieuw mailtje wat nog niet in de filters staat, of waarbij ze zelf heel de tijd op 'not spam' lopen te klikken. Zodra er genoeg mensen op 'spam' geklikt hebben komt hij in je spambox. Simple is that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 11:03

Reinier

\o/

"This is very useful for those who send/receive a lot of mp3."

Goh, zouden ze het menen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Heeft iemand dit al werkend gekregen? Ik krijg namelijk alleen maar de optie om te downloaden, ik zie geen play optie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9e73625bee70ede7fac362c72156bcff/full.jpg

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:01:
Ik heb overigens dat getalletje verborgen d.m.v. GreaseMonkey :*)
Welk scriptje heb je daarvoor gebruikt (link graag)
Want ik krijg de laatste tijd ook behoorlijk veel spam, spam krijgen vind ik niet erg, zolang ik het maar niet zie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
reuzekind schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:17:
[...]

Heeft iemand dit al werkend gekregen? Ik krijg namelijk alleen maar de optie om te downloaden, ik zie geen play optie:

[afbeelding]
Ik denk dat je GMail op (US!) English in moet stellen om dat werkend te krijgen, de Nederlandse loopt altijd achter.
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:39:
[...]

Welk scriptje heb je daarvoor gebruikt (link graag)
Want ik krijg de laatste tijd ook behoorlijk veel spam, spam krijgen vind ik niet erg, zolang ik het maar niet zie. :)
Hier te vinden. Eigenlijk moet je altijd naar http://www.userscripts.org gaan voor scripts, ze hebben er zo_ongeloofelijk_veel.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

TheZeroorez schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:53:
[...]

Ik denk dat je GMail op (US!) English in moet stellen om dat werkend te krijgen, de Nederlandse loopt altijd achter.
Juist, dat is hem :) Dank je wel

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 09:59
Hebben jullie dit ook al de hele dag:
Sorry... account maintenance underway

We’re currently performing some unexpected maintenance on your account. While we can’t predict exactly how long it will take, we’re working as quickly as we can to restore access to your email--apologies for the inconvenience.

If you have questions, please contact us at gmail-maintenance@google.com.
Soms heb ik dit ook in het Nederlands. Normaal post ik niks als gmail e's ff niet werkt, want meestal is dat opgelost in 5 minuutjes, maar nu duurt het een hele dag. Wat ik ook erg raar vind is dat het blijkbaar vooral op MIJN account is (zie "on your account"). Iemand die er meer van weet?

Als het morgen nog niet gedaan is, stuur ik een mailtje naar dat mail adres.

EDIT: Opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hier te vinden. Eigenlijk moet je altijd naar http://www.userscripts.org gaan voor scripts, ze hebben er zo_ongeloofelijk_veel.. :o
Ik had hem al gevonden. ;)
Sorry.

Verwijderd

wie weet hoe je mailto (vanaf een website) met gmail combineert.
nu opent Outlook want ik niet gebruik maar ook niet even kan verwijderen (zover ik zie alleen heel office)
gmail notifier staat goed ingesteld.

• TheZeroorez
  • Niet online
Als je Firefox gebruikt kun je de Gmail Notifier extensie gebruiken, de Gmail Manager extensie, of GreaseMonkey met de benodigde scripts.. (staat zelfs nog één post boven je ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vanaf vandaag is het me opgevallen dat het niet meer mogelijk is mijn berichten vanuit Gmail per POP binnen te halen. Bij MailWasher krijg ik de melding dat er geen connectie gemaakt kan worden en bij Outlook krijg ik de volgende melding: 0x800ccc0e. Kan op de Gmail help niks vinden... meer mensen last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
hemiparo schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:41:
Vanaf vandaag is het me opgevallen dat het niet meer mogelijk is mijn berichten vanuit Gmail per POP binnen te halen. Bij MailWasher krijg ik de melding dat er geen connectie gemaakt kan worden en bij Outlook krijg ik de volgende melding: 0x800ccc0e. Kan op de Gmail help niks vinden... meer mensen last hiervan?
ja , ik ook.
Vanaf een uur of 6 trekt Outlook geen mail meer binnen van Gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
En ondertussen werkt het weer :) zal wel een tick geweest zijn...

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Weet iemand of Gmail ook werkt aan een offline client voor je mail? Zoals Microsoft dat nu doet met Windows Live Mail Desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:08
Windows Live Mail Desktop is gewoon OE; oude wijn in nieuwe kannen, rukprogramma als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
tof :9

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 21:41 ]

Verwijderd

Even een vraag,

Is er een desktop based tool zoals Gmail Notifier maar dan met de mogelijkheid om meerdere accounts in te zetten (Zoals de firefox extensie Gmail Manager) inclusief kalender monitor zoals Google Desktop heeft. Is er misschien een plugin met dit doel voor Google Desktop beschikbaar?

Ik heb op google onder andere gezien dat er voor Mac een google notifier is uitgebracht met kalender support, maar dat is weer gelimiteerd tot één gmail account. En deze is er dus nog niet voor PC.

Ook heb ik een tool genaamd Notifier2 gezien, die meerdere accounts aan kan maar daar zit geen kalender support in verwerkt.

Is er hiervoor 1 tool beschikbaar? Indien dit niet mogelijk is is Notifier2 + Google Desktop dan de beste optie of heeft iemand betere ervaringen met een andere combinatie? Ik wil het in principe niet via firefox regelen.

Alvast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 14:22 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zou gewoon Thunderbird (of Outlook) in de auto-opstart zetten, en je Gmail alles door laten sturen naar POP, als je het per se op je desktop wilt hebben.

Je zou eventueel ook de 2 mailaccounts naar elkaar door kunnen laten sturen. Ik heb dus een 2e GMail, en laat deze automatisch m'n mail doorsturen naar m'n andere, en archiveren. Dit is erg handig voor op fora en in profielen waar ik niet iedereen ken (dus niet op GoT). Ze zien dan dus alleen m'n 'andere' adres, en zien mijn gewone pas als ik mail terug stuur.

Verwijderd

Nou in principe wil ik die setup op meerdere plekken gebruiken. Zodat ik op die plekken dezelfde kalender en gmail accounts kan checken maar dat er niks wordt binnengehaald. Ik gebruik nu gewoon gmail manager in firefox hiervoor... maar ik wil nog wel eens te vlug de browser afsluiten met als gevolg dat ik ze weer moet gaan inloggen enzo... en ik wil iig de kalender op de desktop gaan zetten. Dus het zou fijn zijn om dit alles te kunnen combineren.
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.