Ik heb nu steeds vaker problemen met gmail, misschien is google niet een beetje te enthousiast met nieuwe diensten. Sinds Talk heb ik problemen, zeer irritant

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
1
2
3
4
| De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'GMail', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F |
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
http://www.0x800ccc0f.nl/Katarn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:24:
Heb sinds gisteren ook problemen met Gmail. De pop-functie werkt niet meer. Instellingen heb ik niet aangepast, en toch krijg ik sinds gister telkens een melding bij het binnenhalen van m'n mail.
Hoop dat dit snel weer overwaait.
code:
1 2 3 4 De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'GMail', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F
Inderdaad, sinds gisteren ook dit probleem. Irritant hoorKatarn schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 08:24:
Heb sinds gisteren ook problemen met Gmail. De pop-functie werkt niet meer. Instellingen heb ik niet aangepast, en toch krijg ik sinds gister telkens een melding bij het binnenhalen van m'n mail.
Hoop dat dit snel weer overwaait.
code:
1 2 3 4 De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'GMail', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Foutnummer: 0x800CCC0F
Jups, VS + FW uitgeschakeld maar help niet; kdenk dat er problems zijn bij Gmail.co0lman schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:41:
[...]
http://www.0x800ccc0f.nl/
heb je dit al geprobeerd?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 12-06-2006 00:37 ]
Dat is raar. Hier gebeurt dat juist niet. Heb je niet al een filter voor dat hier de oorzaak van is?Palomar schreef op maandag 12 juni 2006 @ 00:37:
Weet iemand ook of je dat spamfilter kunt aanpassen? Bij mij plaatst ie mailtjes zoals "Mail Delivery System, Mail delivery failed : returned to sender" (als het mailtje dus gebounced wordt door de ontvangende mailserver) in de Spam-folder. Om meerdere redenen wil ik dit niet. Als ik op het knopje 'Not spam' klik gaat ie wel naar de normale inbox, maar de volgende keer gaat ie gewoon weer naar spam.
Ik denk niet dat een filter hiervoor zal werken. Dacht dat je mail eerst langsheen de SPAM-filter gaat en dan pas via je eigen filters om dan na die lange weg van een paar tijdseenheden in je inbox te belanden.Graham schreef op maandag 12 juni 2006 @ 08:17:
[...]
Dat is raar. Hier gebeurt dat juist niet. Heb je niet al een filter voor dat hier de oorzaak van is?
Neem aan dat je dit niet bij 1 specifiek e-mailadres hebt (anders zou je dat in een filter kunnen gooien) maar probeer anders door het op subject "mail AND delivery AND failed" oid te filteren.
[ Voor 30% gewijzigd door mind_ op 14-06-2006 14:11 ]
com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd
Gebruik je dat account niet zo vaak? Heb ook al een account meer dan een jaar maar gebruik het vrijwel nooit en kan daarmee geen uitnodigingen versturen.Resinman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:19:
Momenteel heb ik 3 Gmail accounts. Het vreemde is dat ik met 2 accounts wel uitnodigingen kan sturen maar met de 3de niet. De optie om uitnodigingen te sturen ontbreekt. Waar kan dit aan liggen? Dit account heb ik zeker al een half jaar.
Dat kan ik niet verzekeren, maar dat denk ik wel. Maar je andere account heb je dan toch 100 uitnodigingen? Dat lijkt me voldoendeResinman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:24:
Ik gebruik het account minder vaak dan de andere. Als ik dit account vaker ga gebruiken komt de optie om uitnodigingen dan vanzelf te voor schijn?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
Denk het niet. Met het account die ik het meest gebruik van de drie ontbreekt de chat functie compleet. Geen id waarom....Resinman schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:24:
Ik gebruik het account minder vaak dan de andere. Als ik dit account vaker ga gebruiken komt de optie om uitnodigingen dan vanzelf te voor schijn?
Beetje late reactie, maar heb je in je mailclient ingesteld dat ie geen kopie van ht bericht op de server achter moet laten?Celmis schreef op maandag 05 juni 2006 @ 16:42:
Ik heb nu het volgende probleem bij gmail: krijg alle email heel veel keren binnen via de pop3.
echt zwaar iri.
heb alle instellingen bekeken in gmail maar kan het daar niet vinden, iemand enig idee.
het lijkt er een beetje op of gmail te langzaam is met het verplaatsen van reeds opgehaalde email naar het archief. Maar dat lijkt me een beetje raar.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
denk dat het geleidelijk geintroduceerd wordVerwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 19:47:
[...]
Denk het niet. Met het account die ik het meest gebruik van de drie ontbreekt de chat functie compleet. Geen id waarom....
Hier kan ik zonder problemen inloggen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:03:
kan al hele tijd niet op gmail inloggen...
Ik denk een algemeen probleem
Verwijderd
Serverfout
Gewoon blijven proberen. Google heef meer dan één server natuurlijk.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:32:
[...]
Serverfout
Helaas, Gmail is tijdelijk niet beschikbaar. We werken momenteel aan een oplossing voor dit probleem. Probeer u over een aantal minuten aan te melden bij uw account
Raar...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door KappuhH op 22-06-2006 18:15 ]
is een heel topic overKappuhH schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:14:
Verkeerde taal bij gmail? Check screenshot hieronder.
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 22-06-2006 18:23 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Simple, stuur een bcc of cc naar je Gmailaccount.Verwijderd schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 13:45:
Sinds kort gebruik ik ook gmail actief via Outlook Express. Dit bevalt zeer goed omdat alle berichten zowel lokaal als online staan.
Helaas gaat dat niet op voor de berichten die ik vanuit OE verstuur via de gmail account. Mijn vraag is dan ook: Is het mogelijk om berichten vanuit OE verstuurd naar de online account te kopieren?
Screenshot is zeer onduidelijk... en dus niet omdat ik de taal niet kan lezen.KappuhH schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 18:14:
Verkeerde taal bij gmail? Check screenshot hieronder.
[afbeelding]
Moet je voor de grap eens op de afbeelding klikken...Geurt-kun schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:00:
[...]
Screenshot is zeer onduidelijk... en dus niet omdat ik de taal niet kan lezen.
Heb het voor de grap nog eens gedaan....PowerSp00n schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 20:07:
[...]
Moet je voor de grap eens op de afbeelding klikken......
[ Voor 41% gewijzigd door TheZeroorez op 07-07-2006 17:01 ]
TheZeroorez schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:01:
Klik er in dat venstertje nóg eens op(firefox.. op dat rare icoontje om te vergroten in IE)
[ Voor 11% gewijzigd door Geurt-kun op 07-07-2006 17:16 ]
Jij gebruikt Internet Explorer? Ga dan eens naar de rechteronderhoek van 't plaatje, ga een aantal keren met je muis vaag heen en weer, en opeens verschijnt er op miraculeuze wijze een of ander vaag buttontje dat hem vergroten kanGeurt-kun schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:13:
[...]
[afbeelding]
Schiet mij maar lek. Het lijkt nergens op.
Hmm, na het downloaden en bekijken met ACDsee lijkt het wel ergens op.
Ik snap er niets meer van.
[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 08-07-2006 11:04 ]
Ik weet wat je bedoelt.TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 11:03:
Iedereen die Gmail gebruikt is bèta-tester
[...]
Jij gebruikt Internet Explorer? Ga dan eens naar de rechteronderhoek van 't plaatje, ga een aantal keren met je muis vaag heen en weer, en opeens verschijnt er op miraculeuze wijze een of ander vaag buttontje dat hem vergroten kan
trouwensThis image has been scaled down to fit your computer screen. Click on it to show it in the original size.
Verwijderd
ik weet niet of het al ergens voorbijkwam in dit topic, maar bovenstaande is sinds kort mogelijk..Verwijderd schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 10:50:
ik heb gezocht maar niet gevonden, zelfs niet op deze sites
http://www.lifehacker.com...a-gmail-master-161399.php
http://g04.com/misc/GmailTipsComplete.html
dus ik vraag het toch maar even hier:
is het mogelijk om alle mails met een bepaald label te verwijderen?
een soort "DELETE FROM gmail WHERE label = 'mailinglistnaam'" maar dan op de Gmail manier?
(ook al is de filosofie dat je nooit iets hoeft te deleten maar gewoon moet zoeken, ik krijg toch vertroebelde zoekresultaten doordat ik een abonnement heb op een drukke mailinglist)
tnx!
Dat begrijp ik
Dit heb ik alleen met Mozilla Firefox 1.5.0.6 (met IE werkt het wel naar behoren), het maakt ook niet uit of ik https of http gebruik. Met de basic HTML view werkt het trouwens wel.Loading...
This seems to be taking longer than usual.
If you are using a slow Internet connection, you can wait a bit longer for this page to finish loading, or just use basic HTML view for now.
If you are using your normal Internet connection and you usually get past this loading step without any problems, please refresh this page in your browser. If you continue to have trouble loading your account, please visit the help center for troubleshooting information.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat jij doelt op de automatische forward fucntie. Wel dat werkt dus wel met mail die aankomt, maar niet met mail die je al hebt ontvangen.TheZeroorez schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 14:11:
Lijkt me meer iets dat met Hotmail te maken heeft. Andersom gaat het iig wel perfect, aangezien Gmail mooi mails door kan sturen, zonder dat jouw naam erbij komt. Echter kan Gmail niets uit jouw Hotmail-box plukken.
Ik gebruik al zo'n 3 jaar geen Hotmail meer, maar daar is vast ook wel een optie voor, niet?
[ Voor 71% gewijzigd door vriesdude op 12-08-2006 16:55 ]
/dev/null
Je bedoelt wanneer je je aanmeldt op je pc dat je dat scherm krijgt neem ik aan.vriesdude schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:31:
Vraagje met betrekking tot Gmail notifier:
Elke keer als ik me aanmeld op mijn account krijg ik het 'verbinding maken met www.google.com' scherm waarin mijn gebruikersnaam en wachtwoord onthouden zijn, ik hoef alleen nog maar op OK te drukken. Is het mogelijk om het inloggen geheel silent te laten gaan met Gmail notifier ??
Ik heb via google/google nieuwsgroepen/google gmail notifier FAQ geen antwoord kunnen vinden.
Verwijderd
ik heb het gevonden:TheZeroorez schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:03:
Inderdaad voor de mail die er nog moet komen. Best wel handig als je volgende keer een iets duidelijkere beschrijving geeft dus
Maar kun je vanuit Hotmail niets opslaan om in je Outlook te implanteren? Zou je misschien verder mee komen, zeker als je het alleen backuppen wilt. Bovendien is alles on-line bewaren NIET slim als het zo belangrijk is dat je het nu overzetten wilt. Als het zo belangrijk is, zet het dan op je HDD!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2006 22:26 ]
Ik gebruik firefox, maar wil ook graag notificatie's ontvangen als ik firefox niet actief heb. ?TheZeroorez schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 22:43:
Die eerste ziet er het beste uit. Als je het echt op je Gmail wilt zetten, moet je dat doen. Betalen is niet per se nodig, maar dat vogel je zelf maar uit..
@vriesdude: Als je Firefox gebruikt kun je ook de Gmail-notifier extensie gebruiken.. Ook zou je Outlook/Office Outlook/Firebird je Gmail kunnen laten ontvangen
/dev/null
Verwijderd
Ben er eens naar aan het kijken geweest en het is voor een leek als ik niet te begrijpen.
Macbook Pro, 640 WD extern
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Via hotpop (of iets dergelijks) je hotmail mail binnenhalen in Thunderbird en dan via de redirect extensie alles weer redirecten naar je gmail box. Werkt perfect. Zelf afgelopen weekend nog gedaan.Verwijderd schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 15:50:
[...]
Ik denk dat jij doelt op de automatische forward fucntie. Wel dat werkt dus wel met mail die aankomt, maar niet met mail die je al hebt ontvangen.
Ik ga eens proberen of ik niet via een soort van pst bestand de boel kan importeren.
Nog suggesties?
Verwijderd
"This is very useful for those who send/receive a lot of mp3."3V3RT schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:40:
en weer een nieuwe feature : Mp3 player in Gmail : http://www.ovelha.org/pasteler0/2006/08/22/new-gmail-player/
Heeft iemand dit al werkend gekregen? Ik krijg namelijk alleen maar de optie om te downloaden, ik zie geen play optie:3V3RT schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 15:40:
en weer een nieuwe feature : Mp3 player in Gmail : http://www.ovelha.org/pasteler0/2006/08/22/new-gmail-player/
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Verwijderd
Welk scriptje heb je daarvoor gebruikt (link graag)TheZeroorez schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:01:
Ik heb overigens dat getalletje verborgen d.m.v. GreaseMonkey
Ik denk dat je GMail op (US!) English in moet stellen om dat werkend te krijgen, de Nederlandse loopt altijd achter.reuzekind schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:17:
[...]
Heeft iemand dit al werkend gekregen? Ik krijg namelijk alleen maar de optie om te downloaden, ik zie geen play optie:
[afbeelding]
Hier te vinden. Eigenlijk moet je altijd naar http://www.userscripts.org gaan voor scripts, ze hebben er zo_ongeloofelijk_veel..Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:39:
[...]
Welk scriptje heb je daarvoor gebruikt (link graag)
Want ik krijg de laatste tijd ook behoorlijk veel spam, spam krijgen vind ik niet erg, zolang ik het maar niet zie.
Juist, dat is hemTheZeroorez schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:53:
[...]
Ik denk dat je GMail op (US!) English in moet stellen om dat werkend te krijgen, de Nederlandse loopt altijd achter.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Soms heb ik dit ook in het Nederlands. Normaal post ik niks als gmail e's ff niet werkt, want meestal is dat opgelost in 5 minuutjes, maar nu duurt het een hele dag. Wat ik ook erg raar vind is dat het blijkbaar vooral op MIJN account is (zie "on your account"). Iemand die er meer van weet?Sorry... account maintenance underway
We’re currently performing some unexpected maintenance on your account. While we can’t predict exactly how long it will take, we’re working as quickly as we can to restore access to your email--apologies for the inconvenience.
If you have questions, please contact us at gmail-maintenance@google.com.
Verwijderd
Ik had hem al gevonden.TheZeroorez schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:53:
[...]
Hier te vinden. Eigenlijk moet je altijd naar http://www.userscripts.org gaan voor scripts, ze hebben er zo_ongeloofelijk_veel..
Verwijderd
ja , ik ook.hemiparo schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 18:41:
Vanaf vandaag is het me opgevallen dat het niet meer mogelijk is mijn berichten vanuit Gmail per POP binnen te halen. Bij MailWasher krijg ik de melding dat er geen connectie gemaakt kan worden en bij Outlook krijg ik de volgende melding: 0x800ccc0e. Kan op de Gmail help niks vinden... meer mensen last hiervan?
Verwijderd
tofTheZeroorez schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:53:
[...]
Ik denk dat je GMail op (US!) English in moet stellen om dat werkend te krijgen, de Nederlandse loopt altijd achter.
[...]
Hier te vinden. Eigenlijk moet je altijd naar http://www.userscripts.org gaan voor scripts, ze hebben er zo_ongeloofelijk_veel..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 21:41 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2006 14:22 ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq