De laatste tijd heb ik steeds last van mailtjes die te laat aankomen. Bijvoorbeeld een mailtje dat op 3 oktober verstuurd was kreeg ik pas op 10 oktober, dus een week telaat! Verder gebeurt het geregeld dat ik een mailtje een week telaat krijg oid. Het zijn altijd hotmailadressen. Hebben meer mensen hier last van?
Wat ik wel weet uit de tijd dat ik Hotmail gebruikte (als MSN) is dat Hotmail zelf e_norm traag is. Als ik ergens registreerde, op een website bijvoorbeeld, kon het weleens 2 dagen duren tot ik kon activeren enzo.. Met Gmail krijg ik die dingen altijd meteen..
Ik ga er dan ook vanuit dat het grootste probleem bij Hotmail ligt, en misschien dat Gmail een beetje traag reageert op de mails van hotmail ofzo..
Ik ga er dan ook vanuit dat het grootste probleem bij Hotmail ligt, en misschien dat Gmail een beetje traag reageert op de mails van hotmail ofzo..
Volgens mij hebben ze bij Gmail op het moment enkele problemen. Wilde iets op marktplaats zetten, maar ik kreeg het mailtje maar niet om te activeren terwijl dat normaal gesproken 3 seconden duurt. Dus ik stuur iets van me planet account naar gmail en andersom. Geen van beide zie ik verschijnen (ook geen bericht van dat ie niet afgeleverd kon worden). Een uur later nog eens proberen en die mailtjes komen wel meteen aan, terwijl ik die eerst mailtjes nog steeds niet binnen heb.
Ik merk net dat ie het weer niet doet. Dus mensen die mailtjes sturen hebben vandaag gewoon een grote kans dat hun bericht niet aankomt terwijl ze geen melding krijgen.
EDIT: mailtjes komen na één dag tot binnen druppelen.
Ik merk net dat ie het weer niet doet. Dus mensen die mailtjes sturen hebben vandaag gewoon een grote kans dat hun bericht niet aankomt terwijl ze geen melding krijgen.
EDIT: mailtjes komen na één dag tot binnen druppelen.
[ Voor 4% gewijzigd door svdvlist2 op 25-10-2006 22:59 ]
Is het onderhand niet bekend dat GMail enorm veel verschillende servers gebruikt, en dus af-en-toe wat vaag doet, maar later weer werkt?
Ik krijg het maar niet voor elkaar om gmail via outlook in te stellen. Ik heb outlook express en outlook 2003 geprobeerd maar krijg telkens een beveilings foutmelding:

Weet iemand wat ik hier fout doe? Ik heb namelijk de tutorial gevolgt zoals die bij gmail wordt beschreven

Weet iemand wat ik hier fout doe? Ik heb namelijk de tutorial gevolgt zoals die bij gmail wordt beschreven
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Heb je gecontroleerd of je password goed is ingevuld? Staat Secure Password Authentication uit?
Zo scherp als een voetbal!
Thx! die werkt! alleen nu is het wel zo als ik bijvb een email stuur naar mij zelf, dan komt ie wel via gmail binnen maar niet via outlook bij postvak in. Klopt dit?Reptile209 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:57:
Heb je gecontroleerd of je password goed is ingevuld? Staat Secure Password Authentication uit?
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Hierbij wil ik nog even melden dat het uploaden van grote attachments via GMail + OE inmiddels (bij mij dan) goed werkt.
Ik heb hier (in dit topic) namelijk verschillende keren gemeld dat dit niet goed werkt.
Ik heb hier (in dit topic) namelijk verschillende keren gemeld dat dit niet goed werkt.
Dat klopt, dat is een typisch geintje van GMail.Possible schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 19:06:
[...]
Thx! die werkt! alleen nu is het wel zo als ik bijvb een email stuur naar mij zelf, dan komt ie wel via gmail binnen maar niet via outlook bij postvak in. Klopt dit?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Update zag ik net:
Losse java app voor je gmail dus. Helaas blijft ie bij mij loading zeggen. Zal wel traag zijn nu bovenin Gmail staat "New! Fast mobile Gmail" en iedereen 't gaat testen. Hoop dat dat 't is iig. Iemand hier geprobeerd?Get Gmail on your mobile phone
It's new and it's fast. To try it for yourself, point your phone to gmail.com/app
Download it once, and start accessing Gmail on your phone with just a click or two. You'll also like it because:
* It has the same Gmail interface you know and love
* Your account stays synchronized whether you access it from your computer or the phone
* You can easily view attachments such as photos, documents and .pdf files
Learn more about Gmail for mobile devices.
Heb hem al een paar dagen draaien. Doet het om zich leuk. Ik had alleen vanochtend een paar emails naar 'archive' gegooid via m'n mobiel, kijk ik vanavond via de webinterface: staan ze nog gewoon in m'n inbox
Ik heb hem nu twee dagen, werkt echt super hoor! Mooi, schoon, simpel programma! En het is in ieder geval vele malen sneller dan de benadering via je browser op je telefoon.
Goed werk dus zoals het er nu uitziet!
Goed werk dus zoals het er nu uitziet!
kun je dat bestandje voor je mobiel ook ergens apart op het internet downloaden? Ik wil hem namelijk wel even bekijken voor mijn mobiel ( SE S700i) voordat ik het via mijn telefoon probeer want dat kost me natuurlijk weer klauwen met geld. Ik heb namelijk alleen een belbundel. Of kan iemand het progsel hier ergens neerzetten voor de SE S700i? Ik kan het op het net namelijk niet vinden.
P.Duh! lekker puh!
Volgens mij kan je hem niet apart downloaden, als je op de pagina komt, ziet hij wat voor gsm je hebt, en dan download je van daar automatisch de goede, ik heb hem nu ook op mijn K800i, en werkt echt top...veel beter dan de web versie... Moest wel het programma downloaden via Internet Access, en kon daarna gewoon gebruiken via Orange World. Dus lekker onbeperkt mailen...weet alleen nog niet hoe ik het programma moet minimaliseren, dat zou ik nog wel willen weten!
Even een kleine reactie op
Kan ik ook alleen checken of er mail is op mijn Gmail account d.m.v. een programma in de systray?
Ik gebruik hiervoor PopPeeper. Hierin kan je je ipv alleen je Gmail account ook normale pop-adressen en Webmail adressen toevoegen. Je kunt een timer instellen of handmatig controleren of er email is. (Mail lezen/versturen kan hiermee ook, maar ik gebruik het alleen voor de check)
http://www.poppeeper.com/
Lijkt net of ik een verkoper van de software ben als ik het zo terug lees
, maar ik vind het iig handig dat gelijk alle mailadressen gecontroleerd worden.
Kan ik ook alleen checken of er mail is op mijn Gmail account d.m.v. een programma in de systray?
Ik gebruik hiervoor PopPeeper. Hierin kan je je ipv alleen je Gmail account ook normale pop-adressen en Webmail adressen toevoegen. Je kunt een timer instellen of handmatig controleren of er email is. (Mail lezen/versturen kan hiermee ook, maar ik gebruik het alleen voor de check)
http://www.poppeeper.com/
Lijkt net of ik een verkoper van de software ben als ik het zo terug lees
☻/
/▌
/ \
Het is een bestandje van 100kb ofzo.. Als je daar van wakker ligt ga je het toch niet gebruiken.pduh schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:31:
kun je dat bestandje voor je mobiel ook ergens apart op het internet downloaden? Ik wil hem namelijk wel even bekijken voor mijn mobiel ( SE S700i) voordat ik het via mijn telefoon probeer want dat kost me natuurlijk weer klauwen met geld. Ik heb namelijk alleen een belbundel. Of kan iemand het progsel hier ergens neerzetten voor de SE S700i? Ik kan het op het net namelijk niet vinden.
Maar om antwoord te geven op je vraag: nee, dat kan niet.
Errr, in de TS staat nog steeds vermeld dat je maar 1GB krijgt.
Het is nu alweer 2782MB en dat blijft dus gewoon doorlopen
.
Binnenkort thuis maar eens al mn G-mails in mn outlook zetten zodat ik niet iedere x moet in en uitloggen om alles te checken
.
Het is nu alweer 2782MB en dat blijft dus gewoon doorlopen
Binnenkort thuis maar eens al mn G-mails in mn outlook zetten zodat ik niet iedere x moet in en uitloggen om alles te checken
Gaitman is niet zo actief..

Maargoed, het lijkt mij niet redelijk om zo'n getal op te schrijven.. gewoon 2500MB oid.. Maarja, als de TS alleen dat ding copy-paste, en er voor de rest niet naar om kijkt......

Maargoed, het lijkt mij niet redelijk om zo'n getal op te schrijven.. gewoon 2500MB oid.. Maarja, als de TS alleen dat ding copy-paste, en er voor de rest niet naar om kijkt......
trix0r schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:51:
Errr, in de TS staat nog steeds vermeld dat je maar 1GB krijgt.
Het is nu alweer 2782MB en dat blijft dus gewoon doorlopen.
Binnenkort thuis maar eens al mn G-mails in mn outlook zetten zodat ik niet iedere x moet in en uitloggen om alles te checken.
Het volgende stond ook al in de TopicStart (voordat ik het net aanpaste):TheZeroorez schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:29:
Gaitman is niet zo actief..![]()
Bovenstaand verhaal is inmiddels al verouderd zo is er b.v. inmiddels gewoon POP3 en SMTP toegang en heb je meerdere GB's aan mailboxruimte.
Verder heb ik voor de duidelijkheid even * Gaitman tjes neergezet bij de hoeveelheden met een verwijzing naar:
* Gaitman NOTE: De opslagruimte is op dit moment al ruim 2,8 GB!
Verder heb ik niet echt de tijd meer om de TS te updaten. Je bent vrij om eventueel een nieuw deel aan te maken met een nieuwe TS. Plus het feit dat dit topic niet meer zo actief gepost wordt als in het verleden.
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem; ik wil hier http://drumschoolfredlankamp.nl/ een drumscore als pdf-bestand binnenhalen. Naar mijn pop-account is dit geen enkel probleem. Als ik de score naar mijn gmail-account stuur krijg ik een pdf-bestand van 0kb. Als ik hem toch probeer te openen krijg ik de melding van een ongeldig bestand.
Iemand een idee of dit een gmail-probleem is of dat ik de oplossing ergens anders moet zoeken. Meerdere gebruiker van de site hebben overigens hetzelfde probleem.
Iemand een idee of dit een gmail-probleem is of dat ik de oplossing ergens anders moet zoeken. Meerdere gebruiker van de site hebben overigens hetzelfde probleem.
Gmail heeft weer een kleine update ondergaan..
http://mail.google.com/mail/help/about_whatsnew.html
Die extra knoppen die je hebt vind ik wel prettig werken en het ziet er mooi uit. Forward All is natuurlijk ook handig, al heb ik het nog niet gebruikt. Die Gmail Mobile toepassing vind ik persoonlijk echt super. Ook het zoeken gaan daarmee razendsnel door je mails!
Het beste is weer een beetje beter geworden!
http://mail.google.com/mail/help/about_whatsnew.html
Die extra knoppen die je hebt vind ik wel prettig werken en het ziet er mooi uit. Forward All is natuurlijk ook handig, al heb ik het nog niet gebruikt. Die Gmail Mobile toepassing vind ik persoonlijk echt super. Ook het zoeken gaan daarmee razendsnel door je mails!
Het beste is weer een beetje beter geworden!
Iemand die die midlet van GMail recentelijk serieus op z'n mobiel aan de praat heeft weten te krijgen? Hij laadt wel, logt in, maar ik zie maar geen mails.. blijft laden..
[ Voor 3% gewijzigd door apNia op 11-11-2006 19:46 ]
Hier werkt hij zonder problemen. Haalt gewoon mail binnen en is vrij snel. (Samsung D800)apNia schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:45:
Iemand die die midlet van GMail recentelijk serieus op z'n mobiel aan de praat heeft weten te krijgen? Hij laadt wel, logt in, maar ik zie maar geen mails.. blijft laden..
Hier werkt ie primaapNia schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:45:
Er lijken bijzonder veel mensen problemen mee te hebben... zal mij benieuwen of er een fix komt..
Op mijn Nokia N80 werkte het pas nadat ik bij mijn Gmail Account de taal van NL naar Engels verandert heb
Verwijderd
op mijn mda werkt het goed. Krijg alleen steeds de vraag van midlet manager of ik verbinding wil toestaan... Weet iemand hoe ik dat standaard op ja kan zetten?
Hij doet het bij mij ook niet op mijn Nokia 3120... Krijg de melding dat ik alleen de standaard Gmail Mobile kan gebruiken, maar niet de gmail.com/app...
Nou ja het werkt wel
Nou ja het werkt wel
Op mijn Qtek S200 krijg ik de melding dat er geen data verbinding is... terwijl EDGE toch echt aanstaat. Iemand anders hier last van?Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 08:06:
op mijn mda werkt het goed. Krijg alleen steeds de vraag van midlet manager of ik verbinding wil toestaan... Weet iemand hoe ik dat standaard op ja kan zetten?
Vast wel, houd maar op over die problemen:
apNia schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:43:
Er lijken bijzonder veel mensen problemen mee te hebben... zal mij benieuwen of er een fix komt..
Ik gebruik al jaren gewoon pop mail via een bepaald email adres maar wil dit afbouwen. In de tijd dat ik een ander email adres ga gebruiken laat ik mijn mail op dat adres naar een gmail account gaan.
Ook haal ik al tijden op verschillende pc's mijn mail binnen via outlook expres en zet op alle pc's op 1 na dat ie de berichten op de server moet laten staan. Zo komt alleen op mijn "basis" pc de mail binnen en zou hij ze daarna van de server moeten gooien. Dat mag dan ook want op die basis pc staat mijn archief.
Nu werkt deze functie met gmail goed op me telefoon en blijven de berichten na het downloaden van de headers/berichten netjes in de gmail inbox staan. Maar als ik ga downloaden op bv een laptop met outlook express download ie ze maar haalt ie ze OOK uit de inbox van gmail. Dan staat de functie "bwaren op server" natuurlijk gewoon aan. ik snap er echt niks van en ben nu al me berichten kwijt op me laptop en kan ze niet meer naar me archief op me "basis" pc halen.
Iemand idee wat ik in gmail voor een instelling over het hoofd zie?
Ook haal ik al tijden op verschillende pc's mijn mail binnen via outlook expres en zet op alle pc's op 1 na dat ie de berichten op de server moet laten staan. Zo komt alleen op mijn "basis" pc de mail binnen en zou hij ze daarna van de server moeten gooien. Dat mag dan ook want op die basis pc staat mijn archief.
Nu werkt deze functie met gmail goed op me telefoon en blijven de berichten na het downloaden van de headers/berichten netjes in de gmail inbox staan. Maar als ik ga downloaden op bv een laptop met outlook express download ie ze maar haalt ie ze OOK uit de inbox van gmail. Dan staat de functie "bwaren op server" natuurlijk gewoon aan. ik snap er echt niks van en ben nu al me berichten kwijt op me laptop en kan ze niet meer naar me archief op me "basis" pc halen.
Zijn er mensen die last hebben van tientallen spamberichten per dag? Ik heb voor de gein een account aangemaakt meer dan een jaar geleden en niemand heeft mijn mailadres ooit ontvangen. Toch krijg ik honderden spamberichten per maand. Heb ik een account die ooit van iemand anders was of is dit bij meer gebruikers het geval?
Thanks! Dat was voor mij de oplossing. Werkt prima nu.Maite schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:48:
Op mijn Nokia N80 werkte het pas nadat ik bij mijn Gmail Account de taal van NL naar Engels verandert heb
Volgens mij kun je deze optie bij Gmail niet configureren vanuit je e-mail client. Je kunt wel via de webmail aangeven of hij het bericht in de inbox moet laten staan, of dat het gearchiveerd moet worden.xon schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 08:27:
Ik gebruik al jaren gewoon pop mail via een bepaald email adres maar wil dit afbouwen. In de tijd dat ik een ander email adres ga gebruiken laat ik mijn mail op dat adres naar een gmail account gaan.
Heb ik ook. Krijg er soms meer dan 20 per dag.Toink schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 08:39:
Zijn er mensen die last hebben van tientallen spamberichten per dag? Ik heb voor de gein een account aangemaakt meer dan een jaar geleden en niemand heeft mijn mailadres ooit ontvangen. Toch krijg ik honderden spamberichten per maand. Heb ik een account die ooit van iemand anders was of is dit bij meer gebruikers het geval?
Gelukkig komen de meeste in de spam box terecht
Tja, spammers zjn niet helemaal dom, helaas. Wat ze doen is voor en achternamen random combineren alsook bestaande email namen bij andere providers proberen, oneindig veel niet bestaande adressen dus maar dat kost ze niets dus : pech voor ons (of je moet echt een unieke naam hebben natuurlijk maar wie heeft dat nou?)Toink schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 08:39:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Toink, care to share wat dat adres is? Vind het wel interessant namelijk. Dus als je iets zou doen als jfoifds39x23@gmail.com dan zijn de odds groot dat je geen zak krijgt? Want ik ben ook slachtoffer van dat soort praktijken. Maar mijn adres is dan ook combi van voorletter.achternaam@gmail.com en ben er voorzichtig mee omgesprongen.
Even voor de duidelijkheid: Die spammers genereren gewoon alle adressen tussen de 0@gmail.com en zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz@gmail.com 
Verder krijg je bij GMail álle spam binnen, meestal in je spambox. Als je een adres van je provider hebt, blijft het meeste al in hun server steken..
Verder krijg je bij GMail álle spam binnen, meestal in je spambox. Als je een adres van je provider hebt, blijft het meeste al in hun server steken..
Lekker, kom er net achter dat mijn email adres gehackt is. Weet niet welk figuur er zo´n plezier in beleefd, maar hij heeft in no-time mijn wachtwoord gewijzigd en al mijn emails verwijderd. Kan ik weer lekker nieuw email adres gaan aanmaken want denk niet dat Google daar iets aan doet...

Bij mij blijft de spam op me gmail account ook gewoon op hun server staan hoor? Via pop3 wordt het niet opgehaald, dusTheZeroorez schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 14:37:
Even voor de duidelijkheid: Die spammers genereren gewoon alle adressen tussen de 0@gmail.com en zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz@gmail.com
misschien toch interessant om het ze te melden?
EDIT op de post van Jan Willems bedoelt..
EDIT op de post van Jan Willems bedoelt..
[ Voor 32% gewijzigd door cman op 22-11-2006 14:49 ]
BOE
Je bent niet gehackedJan Willems schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:44:
Lekker, kom er net achter dat mijn email adres gehackt is. Weet niet welk figuur er zo´n plezier in beleefd, maar hij heeft in no-time mijn wachtwoord gewijzigd en al mijn emails verwijderd. Kan ik weer lekker nieuw email adres gaan aanmaken want denk niet dat Google daar iets aan doet...

Je hebt gewoon een übersimpel wachtwoord, of je bent ingelogd op 'n vervuilde PC.
Wij hadden het over de spambox op GMailDizzyWeb schreef op woensdag 22 november 2006 @ 14:47:
[...]
Bij mij blijft de spam op me gmail account ook gewoon op hun server staan hoor? Via pop3 wordt het niet opgehaald, dus
Wachtwoord betond uit een hoofdletter en 1 cijfer erin zitten, dus simpel wachtwoord was het nietTheZeroorez schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:40:
[...]
Je bent niet gehacked![]()
Je hebt gewoon een übersimpel wachtwoord, of je bent ingelogd op 'n vervuilde PC.

Ep0ss misschienJan Willems schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:55:
[...]
Wachtwoord betond uit een hoofdletter en 1 cijfer erin zitten, dus simpel wachtwoord was het niet

Keylogger waarschijnlijk Jan Willems.. of per ongeluk alles onthouden..? Maar hoe weet je dat al je mails verwijderd zijn als ie je pass heeft veranderd? Maar nieuw account hoeft niet per se toch, je hebt volgens mij een secret question (en misschien secodary email address?) als oplossing om je account terug te krijgen. Maar nogmaals het is mij niet duidelijk wat er is gebeurd, je ww is veranderd maar je weet wel dat je geen mail meer hebt, dus weet niet precies wat er aan de hand is.
Is het mogelijk om diegenen die je ooit gemaild hebt (die staan dan in je "Aan-vak" als je de 1ste letter typt) ook te verwijderen?
Heb reeds gezocht, maar kon het zo niet vinden
Heb reeds gezocht, maar kon het zo niet vinden
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Trouwens, als je Firefox gebruikt weet ik wel waardoor het kan komen.. Sinds een dag of twee is er een bug bekend waarbij men de wachtwoorden uit je password-manager kan halen. Als je die hebt, moet je hem even uit zetten ja
Ik heb een issue met het inloggen op de Gmail-box.
Simpel gezegd ik kom mijn inbox niet meer in
username/password --> aanmelden --> Wordt geladen .. = Blanco pagina
Normaliter gaf die binnen enkele seconden na de blanco pagina mijn inbox weer, maar sinds 2 dagen laad hij niet door. Probleem doet zich voor op school met IE en Mozilla, tevens thuis met IE en Mozilla. Op beide computers ccleaner alle temp's laten verwijderen.
Pop3 werkt perfect.
Simpel gezegd ik kom mijn inbox niet meer in

Normaliter gaf die binnen enkele seconden na de blanco pagina mijn inbox weer, maar sinds 2 dagen laad hij niet door. Probleem doet zich voor op school met IE en Mozilla, tevens thuis met IE en Mozilla. Op beide computers ccleaner alle temp's laten verwijderen.
Pop3 werkt perfect.
edit:
Na downgrade firefox1.5 werkt Gmail weer. Toen een upgrade naar 2.0 en dat werkt nu ook weer .. strange
Na downgrade firefox1.5 werkt Gmail weer. Toen een upgrade naar 2.0 en dat werkt nu ook weer .. strange
[ Voor 11% gewijzigd door matinez op 01-12-2006 22:15 ]
Ik heb vrij vaak dat ik naar een blance pagina wordt geleid. (Met Maxthon, laatste versie.)matinez schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 21:43:
Ik heb een issue met het inloggen op de Gmail-box.
Simpel gezegd ik kom mijn inbox niet meer in![]()
Pop3 werkt perfect.
edit:
Een simpele F5 lost het probleem altijd op.
Kijk eens in de help en meld het even. Je moet ook het uur meedelen wanneer het de laatste keer gebeurt is. Aan de hand daarvan kunnen ze het probleem dan verhelpen. Ik zelf heb dit gisteren gedaan omdat het inloggen bleef steken gedurende een poosje. En zopas was het probleem verholpen.SMulTiE schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:22:
[...]
Ik heb vrij vaak dat ik naar een blance pagina wordt geleid. (Met Maxthon, laatste versie.)
Verwijderd
Hebben jullie het ook niet, dat je gmail niet kan bekijken in Outlook Express/Apple Mail? Ik krijg steeds een foutmelding dat mijn wachtwoord niet juist is, wanneer ik naar gmail.com ga, en ik inlog met hetzelfde ww dan lukt alles zonder probleem...? Heb dit sinds een paar uren... Ligt aan Google?
AAh, thanks voor de tip, maar tbh boeit het me eigenlijk nietco0lman schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:20:
[...]
Kijk eens in de help en meld het even. Je moet ook het uur meedelen wanneer het de laatste keer gebeurt is. Aan de hand daarvan kunnen ze het probleem dan verhelpen. Ik zelf heb dit gisteren gedaan omdat het inloggen bleef steken gedurende een poosje. En zopas was het probleem verholpen.Hopelijk voor altijd. Dus ik zou het maar eens uit proberen. Trouwens achteraf krijg je ook een mailtje met een link naar de basic view zodoende dat je alsnog je berichten kan lezen.
Verwijderd
vinden jullie het ook zo vervelend dat je signature (met vriendelijke groeten, loW) altijd onderaan staat.
als ik een reply geef krijg je dit effect.
Hoi Klaas, bedankt voor je reactie.
(mijn tekst)
*hier mis ik mijn signature
*tekst van klaas*
mijn signature.
nu copy past ik telkens mijn signature, maar dat schiet ook niet op
(mijn tekst)
*tekst van klaas*
mijn signature.
De laatste dagen komt e-mail van Hotmail vrij laat aan, de laatste heeft er zelfs zo'n 6 uur over gedaan!
Wanneer die betreffende verzender het naar mijn zakelijke adres verstuurt, geen probleem en is seconde werk. Bekende problemen?
Inderdaad erg vervelend. Er is een greasemonkey (Firefox extensie) script dat dit verhelpt.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:42:
vinden jullie het ook zo vervelend dat je signature (met vriendelijke groeten, loW) altijd onderaan staat.
(mijn tekst)
*tekst van klaas*
mijn signature.
http://userscripts.org/scripts/show/3067
Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe die POP3-functie van Gmail precies werkt? Ik gebruik Poppeeper voor mailnotificatie in de system tray, maar als het mailtje daarin is verschenen kan ik hem niet meer ophalen in Thunderbird. Ook als ik in Thunderbird instel dat mail op de server moet blijven staan dan wordt het er toch afgegehaald op een of andere manier.
Verder lijkt het er ook op dat als ik mail lees via de webbased Gmail dat die mailtjes niet meer via POP3 zijn op te halen.
Mijn punt is nl. dat ik eigenlijk alleen POP3 wil gebruiken en dan op meerdere computers (webmail gebruik ik alleen op publieke PC's etc.). Bij mn @Home-mailadres deed ik dit simpelweg door 1 PC als 'hoofd-PC' te gebruiken die de mail uiteindelijk echt ophaalt en op alle andere PC's aanvinken dat de mail op de server moet blijven staan (op mn hoofd PC haal ik het er dan wel af). Met Gmail werkt dit allemaal wat gecompliceerder volgens mij, al kan ik de logica nog niet helemaal achterhalen...
Verder lijkt het er ook op dat als ik mail lees via de webbased Gmail dat die mailtjes niet meer via POP3 zijn op te halen.
Mijn punt is nl. dat ik eigenlijk alleen POP3 wil gebruiken en dan op meerdere computers (webmail gebruik ik alleen op publieke PC's etc.). Bij mn @Home-mailadres deed ik dit simpelweg door 1 PC als 'hoofd-PC' te gebruiken die de mail uiteindelijk echt ophaalt en op alle andere PC's aanvinken dat de mail op de server moet blijven staan (op mn hoofd PC haal ik het er dan wel af). Met Gmail werkt dit allemaal wat gecompliceerder volgens mij, al kan ik de logica nog niet helemaal achterhalen...
^^^
Zou iemand misschien kunnen testen of het met Gmail idd zo is dat mail hoe dan ook van de pop3-server wordt verwijderd als je het eenmaal hebt opgehaald? Ongeacht de setting in je mailprogramma dat mail op de server moet blijven staan?
Ik begin nl. een beetje te twijfelen of ik zelf niet iets verkeerd doe, want met Google kan ik hier ook niks over vinden. Je zou toch denken dat dit meer mensen moet opvallen... Ik wil mn POP3-mail nl. centraal opslaan op 1 PC en niet op alle verschillende PC's waarop ik soms mn mail even check (die moeten het gewoon op de server laten staan). Zelfs het gebruik van een pop3-checker als Poptray werkt nu niet, omdat de mail dan direct van de server wordt gehaald en mn Thunderbird de mail daarna dus al niet meer 'ziet'.
Zou iemand misschien kunnen testen of het met Gmail idd zo is dat mail hoe dan ook van de pop3-server wordt verwijderd als je het eenmaal hebt opgehaald? Ongeacht de setting in je mailprogramma dat mail op de server moet blijven staan?
Ik begin nl. een beetje te twijfelen of ik zelf niet iets verkeerd doe, want met Google kan ik hier ook niks over vinden. Je zou toch denken dat dit meer mensen moet opvallen... Ik wil mn POP3-mail nl. centraal opslaan op 1 PC en niet op alle verschillende PC's waarop ik soms mn mail even check (die moeten het gewoon op de server laten staan). Zelfs het gebruik van een pop3-checker als Poptray werkt nu niet, omdat de mail dan direct van de server wordt gehaald en mn Thunderbird de mail daarna dus al niet meer 'ziet'.
Dit moet je ook in de instelling van Gmail zelf instellenPalomar schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:45:
^^^
Heeft iemand hier de "mailfetcher" optie al aan zijn g-mail account toegevoegd gekregen?
Probleem heb ik nu dus ook. Al cookies e.d. gewist , notifier gereinstalled maar probleem blijft. Vreemde is dat het op mijn laptop wel werkt, met hetzelfde account.....Graham schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:53:
Volgens mij zijn ze er ook mee bezig. Paar dagen geleden werkte de notifier gewoon helemaal niet bij mij. [error (bad; data 6)]
Nu weer wel maar mailto links werken niet. Vroeg me af of dat ooit wel eens gewerkt heeft? Gebruik de notifier nog niet zo lang namelijk.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Nope, nog niet.Schweino schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:18:
Heeft iemand hier de "mailfetcher" optie al aan zijn g-mail account toegevoegd gekregen?
daar had bijna iedereen die ik sprak gisteren last van, was in de loop van de avond ook weer opgelostTommyGun schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 16:40:
[...]
Probleem heb ik nu dus ook. Al cookies e.d. gewist , notifier gereinstalled maar probleem blijft. Vreemde is dat het op mijn laptop wel werkt, met hetzelfde account.....
/dev/null
Ja, ik dacht al een tijdje. Hoe aan te zetten? Nou gelukkig werkt deze help pagina van gmail wel:Schweino schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 09:18:
http://mail.google.com/su...=gmail&hl=en&answer=21288
Als je dat niet hebt met je effe via Settings -> General -> Language -> English (US) doen, dan krijg je allle nieuwe functie's vrij snel.
Verder vind ik gmail beren traag. De nieuwe aol.nl is veel leuker
Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.
Op m'n werk logde ik ook wel eens op gmail, waarbij ook altijd eerst een blanco pagina, een refresh loste dit ook op.SMulTiE schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:22:
[...]
Ik heb vrij vaak dat ik naar een blance pagina wordt geleid. (Met Maxthon, laatste versie.)
Nu ging alles via proxy, en nadat ik de optie "use http 1.1 through proxy" aan had gezet werkte alles perfect, mischien dat het een klein schopje in de juiste richting geeft voor jullie.
bij mij blijven de mails die ik op heb gehaald met outlook 2007, gewoon op de gmail staan.Palomar schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:45:
^^^
ja klopt, dat gebeurt bij mij ook. Maar ik bedoelde eigenlijk dat als een mail eenmaal is opgehaald via POP3 met een mailprogramma, dat je hem daarna niet nog een keer kunt ophalen met een mailprog, ongeacht je in je mailprogramma hebt ingesteld dat mails op de server moeten blijven staan. Dat vind ik erg onhandig, omdat ik op verschillende PC's mn mail via POP3 wil ophalen, maar slechts op 1 PC alles daadwerkelijk van de server wil halen (de andere PC's moeten het erop laten staan).hellboy123 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 20:29:
[...]
bij mij blijven de mails die ik op heb gehaald met outlook 2007, gewoon op de gmail staan.
Idd, was vanmorgen weer weg dusvriesdude schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:29:
[...]
daar had bijna iedereen die ik sprak gisteren last van, was in de loop van de avond ook weer opgelost
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
http://www.nu.nl/news/963...iest_Gmail_in_Europa.html :
.
Geef die Duitser een sloot geld en laat mijn mailadres met rustGoogle verliest Gmail in Europa
Uitgegeven: 1 februari 2007 12:58
AMSTERDAM - Google dreigt het merk Gmail niet langer te kunnen gebruiken in Europa. Het Europese harmonisatiebureau OHIM heeft een Duitse ondernemer gelijk gegeven, die het domein gmail.de bezit.
De man biedt op die site een dienst aan onder de naam G-Mail. Gebruikers krijgen een gmail.de-adres. Volgens de OHIM leidt het gebruik van de naam Gmail door Google tot verwarring.
De uitspraak volgt op een vergelijkbare beslissing door een Duitse rechter. Ook in het Verenigd Koninkrijk moest Google na ene vergelijkbare klacht al overschakelen op de naam 'Google Mail'.
Hoger beroep
Google kan nog tegen de beslissing in hoger beroep kan gaan. Als het dat niet doet, zal het zijn e-maildienst in de hele Europese Unie een andere naam moeten geven.
Niemand die je tegenhoudt hoor....RoelJewel schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 13:08:
http://www.nu.nl/news/963...iest_Gmail_in_Europa.html :
[...]
Geef die Duitser een sloot geld en laat mijn mailadres met rust.

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
^^
Pretty fucked up dit.
Pretty fucked up dit.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
gmail.com is een amerikaans domein, dus ik denk niet dat je je daar erg druk om hoeft te maken. Het gaat volgens mij om de locale varianten zoals gmail.de en gmail.co.uk
Ik kan me niet voorstellen dat het domein gmail.com in Europa verboden wordt.
Ik kan me niet voorstellen dat het domein gmail.com in Europa verboden wordt.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Zet je taal op US-English, en je had deze al een aantal maanden gehadVerwijderd schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:52:
Die nieuwe feature in Gmail met die mp3-speler is super!
Verder vind ik dat Google Docs wel tof, zit een beetje tussen 'view as HTML' en 'download' in
Verwijderd
Dit is de eerste keer in maanden dat ik een mp3 ontving, daarom had dat niet uitgemaaktTheZeroorez schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 17:01:
[...]
Zet je taal op US-English, en je had deze al een aantal maanden gehad
Verder vind ik dat Google Docs wel tof, zit een beetje tussen 'view as HTML' en 'download' in
Dat Google Docs is idd wel geinig!
Ik heb altijd US maar ik verstuur nooit .mp3's (incidenteel zelfgemaakte) omdat ik als de dood ben dat ze me afsluiten 
Dus dankje voor het vertellen
Dus dankje voor het vertellen
[ Voor 12% gewijzigd door apNia op 07-02-2007 10:48 ]
Hebben er ook meer mensen last van dat mailtjes af en toe enorme vertraging (vaak wel een uurtje of 3) oplopen? Ik namelijk wel en dat is gruwelijk irritant
Yep, vooral van en naar Hotmail. Krijg soms e-mails van Hotmail een uurtje of 6/7 later binnen dan dat ze verstuurd zijn. Van Gmail naar Hotmail soms, behoorlijk irritant idd..KappuhH schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 15:09:
Hebben er ook meer mensen last van dat mailtjes af en toe enorme vertraging (vaak wel een uurtje of 3) oplopen? Ik namelijk wel en dat is gruwelijk irritant
Verwijderd
Zal ongetwijfeld met de registratie-drukte te maken hebben. Ik hoop niet dat Gmail nu minder leuk gaat worden, nu het voor de 'massa' beschikbaar is...
Mja, ik heb die vertraging ook op m'n Orange/Wanadoo adres.. Van m'n GMail is 'ie er meteen, van Hotmail duurt het uren..Kroontje schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 17:59:
[...]
Yep, vooral van en naar Hotmail. Krijg soms e-mails van Hotmail een uurtje of 6/7 later binnen dan dat ze verstuurd zijn. Van Gmail naar Hotmail soms, behoorlijk irritant idd..
Denk dat de Hotmail/GMail vertraging hier irrelevant is, de rest kun je het gerust over hebben
Gmail versus chello is ook een ramp...
Verwijderd
ik heb sinds kort last ervan dat de tijd en datum niet kloppen.
datum is nu 1-30-07 i.p.v. 30-1-07 en als ik een mailtje krijg staat er een tijd van +- 8uur vroeger.
bij settings staat de tijd gewoon goed. (+1 Paris)
weet iemand waarom dit is?
datum is nu 1-30-07 i.p.v. 30-1-07 en als ik een mailtje krijg staat er een tijd van +- 8uur vroeger.
bij settings staat de tijd gewoon goed. (+1 Paris)
weet iemand waarom dit is?
Iedereen kan nu trouwens Gmail aanvragen, uitnodigingen zijn niet langer nodig.
En de mail fetcher optie is eindelijk beschikbaar! Ik kom hem ineens tegen bij mijn instellingen! Nu dus ook mail ophalen van andere POP3 mail adressen! Werkt super!
En de mail fetcher optie is eindelijk beschikbaar! Ik kom hem ineens tegen bij mijn instellingen! Nu dus ook mail ophalen van andere POP3 mail adressen! Werkt super!
[ Voor 51% gewijzigd door MrAcid op 15-02-2007 21:41 ]
Nice... Als je nu ook nog eens bijv. je hotmail binnen kon hengelen zou het helemaal mooi zijnMrAcid schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 21:34:
...
[ Voor 9% gewijzigd door pjlgt op 16-02-2007 08:35 ]
Dat zal Microsoft wel nooit toestaan voor gratis accounts aangezien niemand dan meer de reclame leest. Zelfs een tooltje als Gotmail werkt niet meer met de nieuwe live mail, alleen nog met de oude klassieke interface.pjlgt schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 08:29:
[...]
Nice... Als je nu ook nog eens bijv. je hotmail binnen kon hengelen zou het helemaal mooi zijn
Dat ophalen van je andere POP3 acounts werkt prima, alleen het is erg onhandig dat je elke keer naar je settings moet om daar te klikken om opnieuw je email op te halen.
Hopelijk komt er nog een mogelijkheid om dit vanuit je inbox te doen...
Dat is helemaal niet nodig, Gmail checkt het automatisch op de achtergrond!Crash_neo schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 14:00:
Dat ophalen van je andere POP3 acounts werkt prima, alleen het is erg onhandig dat je elke keer naar je settings moet om daar te klikken om opnieuw je email op te halen.
Ja klopt, maar in sommige gevallen verwacht ik een directe reactie. Of je zit met iemand te chatten die roept, 'check je mail'. Voor die gevallen is het onhandig om eerst naar je settings te moeten. Of een uur te wachten...Mediacj schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 16:09:
[...]
Dat is helemaal niet nodig, Gmail checkt het automatisch op de achtergrond!
Arch, ik heb net wat geprint en ik weet niet zeker of het in 1 van de 15 mappen zit met tig papier die ik net geprint heb (liep vast, lang verhaal).
hoe dan ook, het ging om een geprint mailtje met mijn verificatiecode van mijn gmail accout
. Ik kan deze nergens opnieuw aanvragen lijkt wel? Is dit nou heel ernstig of niet? mijn gmail-emailadres staat wel op dezelfde pagina
. Alle mappen zijn voor externen namelijk!
hoe dan ook, het ging om een geprint mailtje met mijn verificatiecode van mijn gmail accout

[ Voor 5% gewijzigd door Waypoint op 01-03-2007 20:17 ]
Hoe zit het met problemen bij het versturen van email van Gmail naar een hotmail account. Ik heb voor een deadline enkele documenten naar een hotmail account verstuurd maar deze zijn nooit aangekomen waardoor ik de deadline gemist heb. Komt dit vaker voor?
Ik heb sinds gisteren de mailfetcher geactiveerd voor mijn xs4all popmailbox. Ik gebruik daar echter folders om mijn mail te ordenen, maar die worden niet door gmail opgehaald! Klopt dit en hebben jullie een workaround hiervoor? Oplossing zou kunnen zijn om alle mail te kopieren uit de mappen naar de rootfolder, maar dan wordt het een chaos natuurlijk.
das ellende die site...DizzyWeb schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:14:
[...]
Ik krijg altijd de koude rillingen als ik op een andere site mijn username en password voor een dienst moet invoeren...
There is a problem with this website's security certificate.
The security certificate presented by this website was not issued by a trusted certificate authority.
The security certificate presented by this website was issued for a different website's address.
Security certificate problems may indicate an attempt to fool you or intercept any data you send to the server.
We recommend that you close this webpage and do not continue to this website.
Click here to close this webpage.
Continue to this website (not recommended).
More information
If you arrived at this page by clicking a link, check the website address in the address bar to be sure that it is the address you were expecting.
When going to a website with an address such as https://example.com, try adding the 'www' to the address, https://www.example.com.
If you choose to ignore this error and continue, do not enter private information into the website.
For more information, see "Certificate Errors" in Internet Explorer Help.
even het stof eraf (van het topic dus).
Ik wil graag automatisch details weerlaten geven van berichten, zonder eerst op details weergeven moeten klikken, kan dit?
en 2 is er misschien een notifier die werkt voor meerdere gmail-accounts. Die iedere minuut checkt of er een bericht is, niet te ingewikkeld geen andere opties nodig dan het laten zien van aantal mails en evt afzender in de systemtray. door een icoontje.
Ik gebruik nu Dynadvance notifier. Maar het nadeel ervan is dat hij niet in mijn hoofdbrowser (maxthon) opent maar in internet explorer7.
groetjes
Ik wil graag automatisch details weerlaten geven van berichten, zonder eerst op details weergeven moeten klikken, kan dit?
en 2 is er misschien een notifier die werkt voor meerdere gmail-accounts. Die iedere minuut checkt of er een bericht is, niet te ingewikkeld geen andere opties nodig dan het laten zien van aantal mails en evt afzender in de systemtray. door een icoontje.
Ik gebruik nu Dynadvance notifier. Maar het nadeel ervan is dat hij niet in mijn hoofdbrowser (maxthon) opent maar in internet explorer7.
groetjes
Firefox - Iphone
Dit topic is gesloten.