Ik heb hem nog nooit zien werken. Krijg eigenlijk ook geen spam binnen om mijn Gmail account aangezien ik het adres nog nooit heb gebruikt voor registraties e.d., maar toch had ik vanochtend zo'n 10 spam berichten binnen?Electronical schreef op donderdag 02 december 2004 @ 22:15:
Heb ik totaal geen last van. Ik heb eigenlijk nog nooit spam gehad in mijn inbox, terwijl mijn adres toch bij veel partijen bekend is. Misschien kan je even contact opnemen met Google hierover.
Das vind ik ook zo vreemd. Ik heb al heel lang gmail nog nooit spam. Maar sind deze week overstroomt mijn spambox.
Verwijderd
Ik heb ook spontaan 3 SPAM mail berichten in mijn gmail box en alleen mijn broer heeft mijn gmail adres en nog een paar andere . Maar dat zijn allemaal vrienden echt vreemd ....
Ik heb m'n adres dus wel veelvuldig gebruikt voor allerlei registraties (wel bij betrouwbare partijen), maar nog nooit spam gehad. Toevallig al gemaild naar Google? Ik zou wel eens willen weten hoe het komt.Woudloper schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 11:07:
[...]
Ik heb hem nog nooit zien werken. Krijg eigenlijk ook geen spam binnen om mijn Gmail account aangezien ik het adres nog nooit heb gebruikt voor registraties e.d., maar toch had ik vanochtend zo'n 10 spam berichten binnen?
Jammer dat ik lees dat steeds meer mensen er last van hebben. Ik hoop niet dat ik ook nog spam ga krijgen. Als Google GMail dadelijk released, dan moet het echt goed zijn, anders heeft het niet erg veel kans in de harde mailservicewereld. Het enige wat de standaardnormale mailgebruiker nog als groot voordeel ziet is de opslagcapaciteit, terwijl nu al mensen zijn die vinden dat dat niet nodig is en daarom nog blijven plakken aan andere mailservices.
Maar ik heb er vertrouwen in dat Google het op gaat lossen.
I do not fear computers, I fear the lack of them - Isaac Asimov
"With enough eyeballs, all bugs are shallow" - Eric Raymond
Ik heb al jaren een planet adres waar ik echt mega-veel spam op krijg, die laat ik nu doorsturen naar GMail, dus de spam die daar binnenkomt, is al langs het filter van planet geweest...
Maargoed ik heb inmiddels een mailtje naar Google gestuurd, en vol verwachting klopt mijn hartje nu
Misschien is het handig als andere mensen die hier ook last van hebben ook mailen, dan zijn ze misschien eerder geneigd om er naar te kijken.
edit:
ik kom er nu pas achter dat Planet alles forward, dus ook de mailtjes die gefilterd worden door hun spamfilter, wat mijn insinuatie over de kwaliteit van het filter enigszins teniet doet
ik kom er nu pas achter dat Planet alles forward, dus ook de mailtjes die gefilterd worden door hun spamfilter, wat mijn insinuatie over de kwaliteit van het filter enigszins teniet doet
Maargoed ik heb inmiddels een mailtje naar Google gestuurd, en vol verwachting klopt mijn hartje nu
Misschien is het handig als andere mensen die hier ook last van hebben ook mailen, dan zijn ze misschien eerder geneigd om er naar te kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door NetForce1 op 03-12-2004 16:35 ]
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Ik heb ook de laatste week wat spam gekregen (die allemaal wel netjes in de juiste map terecht komt). Daarvoor nooit wat gehad (sinds half juni). Ik ben ook wel benieuwd waar het aan ligt, want voor zooi heb ook nog een hotmail adres dat ik eigenlijk niet meer gebruik.
Ik heb juist het omgekeerde qua spam. Op het hoogtepunt van mijn spamgolf, een paar weken geleden, stonden er meer dan 2000 mailtjes in
Nu is dat gezakt tot 400 (en ik heb niet handmatig zitten deleten).
(Ik forward een oud emailadres, dat ik al 6 jaar intensief gebruik en in den beginne in mijn naïviteit vrij veel heb rondgestrooid, naar mijn Gmail, vandaar dus veel spam...)
[edit]
Theorie over de mini-spamgolf bij anderen: Misschien dat een spammerd gewoon allerlei mogelijke random adressen op Google langsgaat. Dan is het natuurlijk nog steeds de vraag wat voor nut het voor hem heeft, want het wordt toch allemaal gefilterd
(Ik forward een oud emailadres, dat ik al 6 jaar intensief gebruik en in den beginne in mijn naïviteit vrij veel heb rondgestrooid, naar mijn Gmail, vandaar dus veel spam...)
[edit]
Theorie over de mini-spamgolf bij anderen: Misschien dat een spammerd gewoon allerlei mogelijke random adressen op Google langsgaat. Dan is het natuurlijk nog steeds de vraag wat voor nut het voor hem heeft, want het wordt toch allemaal gefilterd

[ Voor 26% gewijzigd door Mx. Alba op 03-12-2004 16:12 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik heb ook gmail sinds een kleine maand,nu probeer ik mijn vrienden te inviten... maar het lukt niet...ik heb wel 6 invites...maar als ik daar op klik gebeurt er niks...evenals ik op "invite (naam) to gmail" gebeurt er niks...doe ik wat fout of heeft iedereen er last van?
Verwijderd
mischien een popupblocker die in de weg zit ? . Normaal zou er een pop-up komen.AcIDeR schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:37:
Ik heb ook gmail sinds een kleine maand,nu probeer ik mijn vrienden te inviten... maar het lukt niet...ik heb wel 6 invites...maar als ik daar op klik gebeurt er niks...evenals ik op "invite (naam) to gmail" gebeurt er niks...doe ik wat fout of heeft iedereen er last van?
-Evert
Google Toolbar blokeert hem niet,Norton popupblocker staat uit,evenals die in windows zit
...
en hij blijft em blokke
en hij blijft em blokke
Verwijderd
Heb je al in verschillende browsers en/of pc's het geprobeerd ? .AcIDeR schreef op zondag 05 december 2004 @ 18:49:
Google Toolbar blokeert hem niet,Norton popupblocker staat uit,evenals die in windows zit...
en hij blijft em blokke
-Evert
ja inderdaad, gooi je firewall eens helemaal uit, en zet de popup blocker uit google bar ook uit, probeer het dan nog eens!
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik heb nu ook een week niks aan mijn mail gedaan en binnen een week heb ik nu ook 10 spam berichten binnen. Meld mij via het gmail account ook nergens op aan
Waarschijnlijk hebben de spammers wat nieuws bedacht om spam te versturen. Wellicht gebruiken ze de oude prefixen van andere providers en hebben er gmai.com achter gezet? Of spyware/o.i.d. bij familie/vrienden/o.i.d. zorgt ervoor dat e-mail adressen verzameld worden...mickjuh schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:32:
Ik heb nu ook een week niks aan mijn mail gedaan en binnen een week heb ik nu ook 10 spam berichten binnen. Meld mij via het gmail account ook nergens op aan
Het lijkt erop dat ze aan het prutsen waren met de instellingen ofzo, want nu gaat weer vrijwel alle spam naar de spam-map.
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Dit is leuk:
Hoor van een vriend van mij dat 'ie op zn Hotmail een GMail invite kreeg. Een uurtje later had 'ie van Hotmail een mailtje dat z'n account een upgrade heeft gekregen naar 250mb.
Lijkt erop dat ze wel in de stress zitten bij Hotmail!
Hoor van een vriend van mij dat 'ie op zn Hotmail een GMail invite kreeg. Een uurtje later had 'ie van Hotmail een mailtje dat z'n account een upgrade heeft gekregen naar 250mb.
Lijkt erop dat ze wel in de stress zitten bij Hotmail!
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Krijg nu elke dag minimaal 3 spamberichten, wel netjes in de goede map maar toch.
Vaak hetzelfde en soms gericht naar alle adressen @gmail.com die dan lijken op die van mij.

en alles wat daarop lijkt komt dus bij mij als spam binnen? Is dit uit te zetten?
Vaak hetzelfde en soms gericht naar alle adressen @gmail.com die dan lijken op die van mij.

en alles wat daarop lijkt komt dus bij mij als spam binnen? Is dit uit te zetten?
Heeft er misschien iemand nog een invite voor mij over?
Evant87 schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:11:
Heeft er misschien iemand nog een invite voor mij over?
Het lijkt me handig om even naar bovenstaande te kijkenGJAman schreef op maandag 06 september 2004 @ 18:43:
* Gaitman Uitwisselen van accounts via dit topic, of requests daartoe,
leidt tot een Officiële Waarschuwing
Het vorige topic is op slot gegaan vanwege bovenstaande reden,
laat dit dus niet weer gebeuren!
Voor invites kun je kijken op www.gmailswap.com, www.ebay.com, www.marktplaats.nl
of voor diegene met HK toegang Gmail accountje hebben? deel 2
Diegene zonder HK toegang kunnen mailen naar 1000mbmail@gmail.com
Nouw ik heb eindelijk ook een gmail account
Alleen nu is mijn vraag, hoe groot attchement je je maximaal kunt verzenden naar je mail??
En dat staat in de Gmail helpEvant87 schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:30:
Nouw ik heb eindelijk ook een gmail accountAlleen nu is mijn vraag, hoe groot attchement je je maximaal kunt verzenden naar je mail??
BRON: http://gmail.google.com/s...r.py?answer=8770&topic=-1What's the maximum attachment size?
Answer:
That depends on the attachment. With Gmail, you can send and receive messages up to 10 megabytes (MB) in size.
When you add an attachment, the size of a file may increase because transport encodings (the information that allows your message to be safely sent and read) are automatically added.
This means that in some cases, attachments that are 6 to 10MB in size may push the total message size above 10MB. When this happens, Gmail displays a warning that your message exceeds the 10MB limit.
Zou goed kunnen maargoed hij komt wel netjes in het "Spam" mapje van GmailWoudloper schreef op maandag 06 december 2004 @ 09:41:
[...]
Waarschijnlijk hebben de spammers wat nieuws bedacht om spam te versturen. Wellicht gebruiken ze de oude prefixen van andere providers en hebben er gmai.com achter gezet? Of spyware/o.i.d. bij familie/vrienden/o.i.d. zorgt ervoor dat e-mail adressen verzameld worden...
Ik heb een probleem met gmail poppen naar mijn Outlook Express. Als ik een aparte account aanmaak voor gmail komt al mijn gmail aan in de 'local folder' in plaats van dat hij er een aparte zichtbare mail account van maakt. Ik kan echter niet vinden hoe ik dit gedrag kan veranderen.
In mijn local folder zit nl. mijn mail archief en ik wil niet meteen al mijn gmail in mijn archief hebben...
In mijn local folder zit nl. mijn mail archief en ik wil niet meteen al mijn gmail in mijn archief hebben...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Huh het is een pop3 account geen imapRealCato schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 14:36:
Ik heb een probleem met gmail poppen naar mijn Outlook Express. Als ik een aparte account aanmaak voor gmail komt al mijn gmail aan in de 'local folder' in plaats van dat hij er een aparte zichtbare mail account van maakt. Ik kan echter niet vinden hoe ik dit gedrag kan veranderen.
Verwijderd
Op mijn site (www.danieldl.***) stond mijn adres en nu krijg ik dit zooet spam berichten:
Danieldkoo Looking for cheap high-quality software?....
Danieldl88 seize the m0mment
Danieldl88 75% Off All New Software
Danieldkoo Ever wanted a rolex watch?
Danieldkr Ever wanted a rolex watch?
Danieldl3 Photoshop, Windows, Office, CHEAPY
Wel allemaal in mijn spam filter.
Maar laatst vond ik daar ook Micheals Minute (geen spam)
D.
D.
Ja daar krijg ik de laatste tijd (sinds een paar dagen) ook last van. En ook ik kwam mail in mijn spam-map tegen die er niet hoorde. Zelfs de T.net nieuwsbrief kwam er in terecht. Maar nadat ik dat als 'Not spam' bestempelde, werd er wel het goede label aan gehangen enz.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:17:
Op mijn site (www.danieldl.***) stond mijn adres en nu krijg ik dit zooet spam berichten:
D.
Uhm weet niet precies wat je bedoelt...Megamind schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:02:
[...]
Huh het is een pop3 account geen imapJe kan natuurlijk altijd berichtregels maken om je mail te sorteren voor je...
wat ik bedoel is dat ik een aparte structuur in outlook express heb voor mijn 'local inbox' (die ik als archief gebruik), mijn 2 hotmail accounts en mijn universiteits account. Alleen mij ngmail download hij gewoon direct naar local inbox.
Dit moet toch niks te maken hebben met IMAP of POP3, maar toch gewoon met de manier waarop outlook ermee omgaat? Kan ik outlook nergens iets vinden erover...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Even een extra mapje aanmaken en een Outlook-regeltje dat alles via een "naam-map account" naar een bepaalde map wordt verplaats. 
Kostte mij ook eerst wat moeite om dat uit te vinden.
Kostte mij ook eerst wat moeite om dat uit te vinden.
Dat bedoel ik, hotmail en die uni mail is IMAP, de mail blijft op de server van hotmail staan en gmail is POP die mail wordt dus gedownload naar je Postvak IN van je PC, dus even een berichtregeltje maken en je kan zo je mail verplaatsen...RealCato schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:04:
[...]
Uhm weet niet precies wat je bedoelt...
wat ik bedoel is dat ik een aparte structuur in outlook express heb voor mijn 'local inbox' (die ik als archief gebruik), mijn 2 hotmail accounts en mijn universiteits account. Alleen mij ngmail download hij gewoon direct naar local inbox.
Dit moet toch niks te maken hebben met IMAP of POP3, maar toch gewoon met de manier waarop outlook ermee omgaat? Kan ik outlook nergens iets vinden erover...
Verwijderd
Ik vind het handig om één email box te hebben met daarbij meerdere aliassen. Eentje voor vrienden, eentje zakelijk, eentje onzin. Weet iemand of dat ooit nog gaat kunnen bij gmail?
@rhjutten
dat kan toch nu al, maak gewoon 3 accounts aan en forward die naar 1 van die drie.
dat kan toch nu al, maak gewoon 3 accounts aan en forward die naar 1 van die drie.
Adrian- werkt en leert
weet iemand misschien nog een manier om outlook mail te importeren naar gmail? dan hoef ik het zelf niet meer op te slaan.
Verwijderd
Ik gebruik nu gmail drive. En kan dus bestanden er makkelijk opzetten. Maar als ik nu een homevideo zip en in 10 bestanden van 9 MB verdeel en ze zo kan uploaden via die drive, hoe kan ik ze dan allemaal tegelijk doorsturen.
En ja, een home video
Lijkt me ook dat dit volledig toegestaan is. Ik wil het alleen wat makkelijker als 10x klikken en forwarden.
En ja, een home video

Dit heb ik ook al. Steeds 3 mails per dag ofzo in de spam box. Allemaal als subject:Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:17:
D.
Benchmarc cheap oem s0ftware shipping worldwide
Benchmanpc Hit arthritis pain with codeine
Benchman98 s0ftware at incredibly low prices
Toch knullig

Verwijderd
Gewoon Forwarden?45682 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:39:
weet iemand misschien nog een manier om outlook mail te importeren naar gmail? dan hoef ik het zelf niet meer op te slaan.
Ik weet niet hoe het tegenwoordig werkt, maar misschien kan dit je helpen?45682 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:39:
Als het om weinig mail gaat kan forwarden ook. Jammer dat je geen Thunderbird gebruikt, dan had je namelijk de Redirect extensie kunnen installeren
Hej Bedankt voor de tip. Ik wil best ff TB installeren en dan importeren en dan weer bouncen :-)
gExodus is ook heel handig. THX
gExodus is ook heel handig. THX
Verwijderd
Ik heb een problem met het versturen en ontvangen via pop3. Config van account in Outlook 2002 precies zoals beschreven op gmail help site. Binnenhalen van gmail lukt wel, versturen niet, heb geen idee waarom, adres is goed, poort is goed.
Het grootste misterie is dat wanneer ik opnieuw heb opgestart ook ontvangen niet meer gaat. Is logisch als ik daarna de account settings bekijk en zie dat het pop3 adres is veranderd in 'localhost' en username in 'mijnemailadres@gmail.com\pop.gmail.com' WTF?
Heeft iemand enig idee wat er gebeurt en hoe het überhaupt kan dat de instellingen veranderen?
Het grootste misterie is dat wanneer ik opnieuw heb opgestart ook ontvangen niet meer gaat. Is logisch als ik daarna de account settings bekijk en zie dat het pop3 adres is veranderd in 'localhost' en username in 'mijnemailadres@gmail.com\pop.gmail.com' WTF?
Heeft iemand enig idee wat er gebeurt en hoe het überhaupt kan dat de instellingen veranderen?
kan ik met mijn gmail account ook op msn?
Ja, maar je moet wel even een passport aanmaken met je Gmail-accountdsonnaville schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:09:
kan ik met mijn gmail account ook op msn?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
hoe bedoel je? kan ik nu wel of niet inloggen enzo met mijn gmail account?anandus schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:12:
[...]
Ja, maar je moet wel even een passport aanmaken met je Gmail-account
Zie het eerste woord in zn reply. Quote: "Ja" Heb je uberhaupt al op zn link geklikt en daar wat gelezen?
Ja, als je een passport aangemaakt hebt dan kan je inloggen in msn. Vergeet niet je contacten te exporterendsonnaville schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:18:
[...]
hoe bedoel je? kan ik nu wel of niet inloggen enzo met mijn gmail account?
Dat gaat wel, trouwens bij ieder e-mail adres waarvan je de eigenaar bent, kan je een .Net Passport op aanvragen.dsonnaville schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:18:
[...]
hoe bedoel je? kan ik nu wel of niet inloggen enzo met mijn gmail account?
Je moet je gewoon op die website registreren en vervolgens in een bevestigingsmailtje op de link klikken en ten slotte wordt je account geactiveerd.
Verwijderd
Hallo!
Ik heb twee vraagjes over Gmail alvorens ik mijn account activeer.
1) Op pag.1 van deze topic staat dat je minimaal één keer per 90 dagen moet inloggen, anders raak je je acoount / Gmail-adres kwijt. Waar staat dat op de Gmail Website? Ik kan het nergens vinden... of is dit 'verplicht inloggen' geschrapt en blijft je account nu voor altijd actief?
2) Met de introductie van de pop/smtp·dienst in Gmail is het mogelijk om je (G)mailtjes binnen te halen en te versturen met offline·programma's als MS Outlook (Express), Eudora of ieder ander e·mail pakket wat pop(3)/smtp ondersteunt. Eén van de nieuwe noviteiten van Gmail is, is dat mailtjes waar je via webmail (dus via www.Gmail.com) op reply't, Gmail deze als een 'conversatie' bijelkaar plaatst in zowel de Gmail·Inbox als in de Gmail Sent Mail folder. Nu mijn vraag: Nu Gmail dus ook pop/smtp ondersteunt en je reply't via smtp.gmail.com (met bijv. Outlook Express) op een mailtje in je Gmail·Inbox, wordt dit verzonden mailtje dan automatisch geplaatst als conversatie bij het mailtje waar je op reageerde in je Gmail·Inbox, of beland het alleen op je eigen computer in de Verzonden Items map van je offline e·mail programma?
1) Op pag.1 van deze topic staat dat je minimaal één keer per 90 dagen moet inloggen, anders raak je je acoount / Gmail-adres kwijt. Waar staat dat op de Gmail Website? Ik kan het nergens vinden... of is dit 'verplicht inloggen' geschrapt en blijft je account nu voor altijd actief?
2) Met de introductie van de pop/smtp·dienst in Gmail is het mogelijk om je (G)mailtjes binnen te halen en te versturen met offline·programma's als MS Outlook (Express), Eudora of ieder ander e·mail pakket wat pop(3)/smtp ondersteunt. Eén van de nieuwe noviteiten van Gmail is, is dat mailtjes waar je via webmail (dus via www.Gmail.com) op reply't, Gmail deze als een 'conversatie' bijelkaar plaatst in zowel de Gmail·Inbox als in de Gmail Sent Mail folder. Nu mijn vraag: Nu Gmail dus ook pop/smtp ondersteunt en je reply't via smtp.gmail.com (met bijv. Outlook Express) op een mailtje in je Gmail·Inbox, wordt dit verzonden mailtje dan automatisch geplaatst als conversatie bij het mailtje waar je op reageerde in je Gmail·Inbox, of beland het alleen op je eigen computer in de Verzonden Items map van je offline e·mail programma?
Ik kan je geen antwoord op vraag 1 geven, heb daar zelf ook nooit iets over gelezen.
Over vraag 2:
GMail geeft alleen POP3-ondersteuning, geen SMTP. GMail kan derhalve dan ook niet je uitgaande mail bijhouden.
Laat maar, op http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278 saat zelfs het SMTP-adres dat je moet gebruiken.
Ik zou zeggen: probeer het dan eens uit en deel je bevindingen hier.
Over vraag 2:
GMail geeft alleen POP3-ondersteuning, geen SMTP. GMail kan derhalve dan ook niet je uitgaande mail bijhouden.
Laat maar, op http://gmail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13278 saat zelfs het SMTP-adres dat je moet gebruiken.

Ik zou zeggen: probeer het dan eens uit en deel je bevindingen hier.
[ Voor 33% gewijzigd door Joen op 19-12-2004 10:50 ]
Verwijderd
op Invite 6 friends to Gmail klikkendsonnaville schreef op zondag 19 december 2004 @ 11:01:
hoe verstuur je een invite?
waar staat dat dan ik zie t nergens staan?
Als je het niet ziet staan aan de linkerkant heb je gewoon geen invites. Ik heb ze ook al tijden niet meer.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als je een mailtje verstuurt via smtp.gmail.com, gebeurt er precies hetzelfde mee als wanneer je hem via webmail verstuurd zou hebben.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:02:
wordt dit verzonden mailtje dan automatisch geplaatst als conversatie bij het mailtje waar je op reageerde in je Gmail·Inbox, of beland het alleen op je eigen computer in de Verzonden Items map van je offline e·mail programma?
Ik vind die servers van ze alleen zo bagger traag...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
En dat staat links onderaan op de pagina met de Inbox ALS je invites hebt.
@dxl:
Voor rode kleur kun je beter de ME-tag gebruiken, GoT heeft geen color-tags.
Edit:
Damn, zag niet dat er nog een pagina na kwam.
@dxl:
Voor rode kleur kun je beter de ME-tag gebruiken, GoT heeft geen color-tags.
Edit:
Damn, zag niet dat er nog een pagina na kwam.
[ Voor 17% gewijzigd door Joen op 19-12-2004 12:31 ]
Zijn er ook nog andere methodes om aan een invite te komen, dan de genoemde gmailswap, speurders, ebay, etc ?
Ja er zijn nog andere manieren. Maar nadeel is dat deze niet eg goed werken. Heb ook weken op invite moeten werken. En om zelf met een systeem te starten. Nee, er zijn er al te veel en het zou de situatie nog verslechteren. gewoon geluk hebben dat is het of afwachten.
Nee, het bestaat nog steeds:Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:02:
Hallo!
Account Inactivity
Google will terminate your account in accordance with Section 9 of the Terms of Use if you fail to login to your account for a period of nine months.
Bron: Google Program Policies
Section 9 - Account Inactivity
After a period of inactivity, Google reserves the right to disable or terminate a user's account. If an account has been deactivated for inactivity, the email address associated with that account may be given to another user without notice to you or such other party. For more information on how Google deals with account inactivity, please consult the Program Policies.
Bron: Google Terms of Use
Verwijderd
Even kijken of ik 't goed begrijp:
Ik gebruik als e·mail programma good·old MS Outlook Express (MSOE). Ik verwerk de pop/smtp·instellingen van mijn Gmail·adres in MSOE en ik activeer de pop/smtp·functie binnen mijn Gmail·account op www.Gmail.com. Als ik nu met MSOE reply op een mailtje die ik op mijn Gmail·adres heb ontvangen en die ik met MSOE heb binnengehaald, wordt dit 'antwoord·mailtje' dan alleen opgeslagen in mijn Verzonden Items map op mijn computer, of vind ik het ook terug als conversatie in mijn Gmail·Inbox op de Gmail Website?
Ik gebruik als e·mail programma good·old MS Outlook Express (MSOE). Ik verwerk de pop/smtp·instellingen van mijn Gmail·adres in MSOE en ik activeer de pop/smtp·functie binnen mijn Gmail·account op www.Gmail.com. Als ik nu met MSOE reply op een mailtje die ik op mijn Gmail·adres heb ontvangen en die ik met MSOE heb binnengehaald, wordt dit 'antwoord·mailtje' dan alleen opgeslagen in mijn Verzonden Items map op mijn computer, of vind ik het ook terug als conversatie in mijn Gmail·Inbox op de Gmail Website?
Zover ik het begrepen heb wordt het alleen opgeslagen op je computer. Je lokaal verzonden berichten wordt dus niet gesynchroniseerd met je online GMail box. Wanneer je dat had willen hebben had Gmail niet moeten kiezen voor een pop oplossing, maar voor een IMAP oplossing.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:26:
[...]. Als ik nu met MSOE reply op een mailtje die ik op mijn Gmail·adres heb ontvangen en die ik met MSOE heb binnengehaald, wordt dit 'antwoord·mailtje' dan alleen opgeslagen in mijn Verzonden Items map op mijn computer, of vind ik het ook terug als conversatie in mijn Gmail·Inbox op de Gmail Website?
Hopelijk gaan ze dat ook doen, want als je je mails opgehaald hebt met POP dan ben je niets meer met je 1000MB die je gekregen hebt van Google.Woudloper schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:56:
[...]
Zover ik het begrepen heb wordt het alleen opgeslagen op je computer. Je lokaal verzonden berichten wordt dus niet gesynchroniseerd met je online GMail box. Wanneer je dat had willen hebben had Gmail niet moeten kiezen voor een pop oplossing, maar voor een IMAP oplossing.
Vandaag nog een geschenkje van Google gekregen, 8 Invites bovenop de 2 die ik nog had. Blijkbaar heeft Google de limiet van het aantal Invites verhoogt van 6 naar 10. Is dat nog iemand opgevallen trouwens?
Ik heb er nu ook weer 10...
Dit is dus wel het geval (zoals een aantal berichten eerder ook al staat). Zodra je gebruik maakt van de smtp server van gmail, wordt de daarmee verzonden email opgeslagen in je sent mail (van gmail) en dus ook bij een conversatie bijgevoegd.Woudloper schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:56:
[...]
Zover ik het begrepen heb wordt het alleen opgeslagen op je computer. Je lokaal verzonden berichten wordt dus niet gesynchroniseerd met je online GMail box. Wanneer je dat had willen hebben had Gmail niet moeten kiezen voor een pop oplossing, maar voor een IMAP oplossing.
heeft er iemand nog een invite voor mij?
mail naar XXXXXXX
Alvast bedankt,
Laterrrrr
mail naar XXXXXXX
Alvast bedankt,
Laterrrrr
[ Voor 25% gewijzigd door Xandrios op 22-12-2004 18:36 ]
.
O wee ....Da Weef schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:00:
heeft er iemand nog een invite voor mij?
mail naar XXX
Alvast bedankt,
Laterrrrr
* Mx. Alba heeft trouwens opeens weer 4 invites gekregen. Ik snap niet hoe ze het nu doen hoor met die invites. Gewoon "at random" een paar rondstrooien ofzo?
[ Voor 32% gewijzigd door Xandrios op 22-12-2004 18:36 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Volgens mij is dit zo'n berichtje dat ik heel snel moet verwijderen, anders ontploft mn hotmeel (bah) box...
Aan de andere kant.... Wat is daar mis mee????
.
Onder deze post zie je iets in rode letters en het begint met "Waarschuwing", de rest mag je zelf uitvogelenDa Weef schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:19:
Volgens mij is dit zo'n berichtje dat ik heel snel moet verwijderen, anders ontploft mn hotmeel (bah) box...
Ik denk dat ik Gmail al zo'n 4 maanden gebruik en heb nog nooit een invite gehad.
Weet waar je aan moet voldoen om een invite van Gmail te ontvangen??
Je hebt ze of je hebt ze nietPeeGee81 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:40:
Ik denk dat ik Gmail al zo'n 4 maanden gebruik en heb nog nooit een invite gehad.
hmm ik heb er juist ook 10 gekege, en ik had er al 6 op men andere account
zend me een mailtje als ge ze wilt.
zend me een mailtje als ge ze wilt.
bij www.myquickmail.com heb je een inbox van 3 gig. Waarom bieden die lui zoveel aan
Hmmm ik heb inderdaad net een tik op de vingers gehad...
We hebben het toch over gratis accounts waarvoor duizenden invites rondgestrooid worden...???
En verder... Heeft Gmail echt veel voordelen boven andere (gratis) aanbieders met zo'n grote capaciteit? (zoals spymac of xasamail)
Ik ga maar weer mn wonden likken
We hebben het toch over gratis accounts waarvoor duizenden invites rondgestrooid worden...???
En verder... Heeft Gmail echt veel voordelen boven andere (gratis) aanbieders met zo'n grote capaciteit? (zoals spymac of xasamail)
.
Er loopt al een topic speciaal voor het aanvragen van Gmail.Da Weef schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:09:
Hmmm ik heb inderdaad net een tik op de vingers gehad...
Oh, ik zie nu pas dat je daar nog niet in kan, geduld
Verder kan je op www.gmailswap.com via een leuke manier aan een invite komen.
Dit topic is voornamelijk om inhoudelijk op Gmail in te gaan
[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 22-12-2004 20:30 ]
Ja. Gmail is van Google, en heeft dus een heel grote coolheidsfactorDa Weef schreef op woensdag 22 december 2004 @ 20:09:
Maar zonder gekheid, het spamfilter van Google is echt toppie. Ook de inrichting van de mailbox is interessant. Je hebt geen folders waarin je je mails sorteert, zoals bij andere mail-services, maar je hebt labels die je aan je mails geeft, en aan één mail kan je meerdere labels geven. En vervolgens kan je je mail allemaal doorzoeken met onvervalste Google zoektechnologie, uiteraard!
* Mx. Alba gmailt Da Weef een virtuele pleister.Ik ga maar weer mn wonden likken
Ik kan sinds vanmorgen niet bij mijn e-mail. Hij zegt dat hij aan het re-directen is maar verder komt hij ook niet. Zelfs via de POP in outlook werkt het niet
Dat gebeurd wel vaker. het blijft een betamickjuh schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:23:
Ik kan sinds vanmorgen niet bij mijn e-mail. Hij zegt dat hij aan het re-directen is maar verder komt hij ook niet. Zelfs via de POP in outlook werkt het niet
GelukkigLoeiOrdinair schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:32:
[...]
Dat gebeurd wel vaker. het blijft een beta. Maar als je even geduld heb moet je er straks weer gewoon bij komen.
Verwacht mail
Ik heb zelfs al meegemaakt dat ik gewoon de browser moest herstarten en dan ging het gewoon weer. Misschien tp om ook eens te proberen.
Ik heb eerst 5 invites opgemaakt. Later had ik er weer 6.PeeGee81 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 16:40:
Van die 6 had ik er alweer 4 opgemaakt. Nu heb ik er weer 2 bij
Hij doet het overigens alweer...co0lman schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:25:
Ik heb zelfs al meegemaakt dat ik gewoon de browser moest herstarten en dan ging het gewoon weer. Misschien tp om ook eens te proberen.
* Mx. Alba had eergisteren 0 invites. Gisteren had ik er opeens 4. En vandaag 6. Kennelijk worden ze in groepjes van 2 at random rondgestrooid ofzo?mickjuh schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:30:
Ik heb eerst 5 invites opgemaakt. Later had ik er weer 6.
Van die 6 had ik er alweer 4 opgemaakt. Nu heb ik er weer 2 bij
Verwijderd
Ik kreeg gewoon direct als ik voor het eerst inlogde al 4 invites, ik heb het nu al een week en nog steeds 4 invites. Bij mij komen er belijkbaar geen bij
* Joen merkte vandaag op dat het aantal invites nu niet meer linksonder, maar rechtsboven staan 
Het is me overigens nog niet heel erg opgevallen of ik nieuwe invites heb gekregen, maar ik gokte van 1 nieuwe invite op mijn meest gebruikte account waar ik eerst nog 5 had en dus 6.
* Joen gaat ff checken
Edit:
Jup, 1 nieuwe op mn gewone en 4 nieuwe op een ander account wat daar het totaal van 6 naar 10 brengt.
Ik heb het idee dat er nu nog minder een bepaald ritme in zit.
Het is me overigens nog niet heel erg opgevallen of ik nieuwe invites heb gekregen, maar ik gokte van 1 nieuwe invite op mijn meest gebruikte account waar ik eerst nog 5 had en dus 6.
* Joen gaat ff checken
Edit:
Jup, 1 nieuwe op mn gewone en 4 nieuwe op een ander account wat daar het totaal van 6 naar 10 brengt.
Ik heb het idee dat er nu nog minder een bepaald ritme in zit.
[ Voor 25% gewijzigd door Joen op 26-12-2004 00:27 ]
Lol, je kan gewoon jezelf inviten ik heb steeds mijzelf geinvite en krijg dan de mail dat ik door ene persoon "me" ben uitgenodigd 
Wel grappig als ze weer met nieuwe invites komen, want dan hebben al mijn acount er een aantal bij, dus kan je zo weer 20 people uitnodigen
Wel grappig als ze weer met nieuwe invites komen, want dan hebben al mijn acount er een aantal bij, dus kan je zo weer 20 people uitnodigen
@ PacinoAllstars: Dit is een bekend fenomeen. In de topicstart van het HK Topic aangaande de GMail invites staat gemeld dat dit een manier is om links door te geven welke de invite bevattten!
hoe krijg ik gmail op de praat op mijn tel. (nokia 6630)
Waarschijnlijk nu nog niet. Bij GMail zelf althans. Wat je kan doen is gebruik gaan maken van GMail Mobile. Volgens de website is GMail Mobile het volgende:dsonnaville schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:02:
Voor toegang kan je ook even deze website bezoeken. Deze maakt het mogelijk om middels WAP GMail te bekijken. Hoogstwaarschijnlijk draait hij bovenstaand script...gmail-mobile is a PHP application that will give you access to your GMail account with any WAP phone (WML format)
aha, heb alleen geen hk toegangWoudloper schreef op maandag 03 januari 2005 @ 09:47:
@ PacinoAllstars: Dit is een bekend fenomeen. In de topicstart van het HK Topic aangaande de GMail invites staat gemeld dat dit een manier is om links door te geven welke de invite bevattten!
en ook in verdere info staan in je profiel, echt bereikbaar ben je dus ook niet (doe er wat aan)
trouwens vroeg ik me nog wat af, 'vroeger' was er een progje om je gmail inbox te mounten als schijf, maar die deed het al een tijd niet meer hier, dus dacht dat google dat gefixt had.
maar nu hoorde ik daar laatst weer iemand over, is dat programma nog ergens geupdate ofzo?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ok heb hem bijgewerkt.... thx voor de opmerkingBasieP schreef op maandag 03 januari 2005 @ 19:15:
[...]
en ook in verdere info staan in je profiel, echt bereikbaar ben je dus ook niet (doe er wat aan)
trouwens vroeg ik me nog wat af, 'vroeger' was er een progje om je gmail inbox te mounten als schijf, maar die deed het al een tijd niet meer hier, dus dacht dat google dat gefixt had.
maar nu hoorde ik daar laatst weer iemand over, is dat programma nog ergens geupdate ofzo?
En dat mounten klinkt goed, dus als iemand meer info heeft...
Verwijderd
Met opera's small screen technologiedsonnaville schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:02:
http://www.opera.com/download/mobile/?man=Nokia&session=
Wie weet hoe groot een bijlage maximaal mag zijn? En kan je alle types bijlagen meesturen? Heb vernomen dat je .exe bestanden en aanverwanten niet kan versturen. Iemand ervaring hiermee?
http://gmail.google.com/s...r.py?answer=8770&topic=-1jobcohen schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:32:
Wie weet hoe groot een bijlage maximaal mag zijn? En kan je alle types bijlagen meesturen? Heb vernomen dat je .exe bestanden en aanverwanten niet kan versturen. Iemand ervaring hiermee?
edit:
zie dat je die alleen kan bekijken als je inlogt, dus:
zie dat je die alleen kan bekijken als je inlogt, dus:
.exe wordt waarschijnlijk geblocked om virussen e.d. tegen te houden...That depends on the attachment. With Gmail, you can send and receive messages up to 10 megabytes (MB) in size.
When you add an attachment, the size of a file may increase because transport encodings (the information that allows your message to be safely sent and read) are automatically added.
This means that in some cases, attachments that are 6 to 10MB in size may push the total message size above 10MB. When this happens, Gmail displays a warning that your message exceeds the 10MB limit.
edit:
toevallig net geprobeerd...
.exe mag niet. Zippen helpt niet, want dan ziet ie dat er een .exe in zit. Maar gewoon extra extensie erachter en je kan gewoon versturen! Dus b.v. file.exe.zzz en je kan m gewoon versturen
toevallig net geprobeerd...
.exe mag niet. Zippen helpt niet, want dan ziet ie dat er een .exe in zit. Maar gewoon extra extensie erachter en je kan gewoon versturen! Dus b.v. file.exe.zzz en je kan m gewoon versturen
[ Voor 52% gewijzigd door Disney444 op 06-01-2005 16:38 ]
Ik heb sinds kort ook een Gmail account. Ik kan er gewoon mee msnnen, dus ik ben er wel blij mee. Maar ik heb echter 2 probleempjes.
De eerste is hier al ter sprake gekomen, en dat is Gmail in Opera. Het lukt mij ook niet.
De tweede ben ik nog niet tegen gekomen, maar in msn zit zo'n handig emailknopje waar je kan zien of je mail hebt, en als je erop klikt kom je in je inbox. Maar wanneer ik op mijn Gmail account online zit en er op klik, gebeurt er niks! Is dat te verhelpen? Ik heb msn 6.2 met msn+ 3.
De eerste is hier al ter sprake gekomen, en dat is Gmail in Opera. Het lukt mij ook niet.
De tweede ben ik nog niet tegen gekomen, maar in msn zit zo'n handig emailknopje waar je kan zien of je mail hebt, en als je erop klikt kom je in je inbox. Maar wanneer ik op mijn Gmail account online zit en er op klik, gebeurt er niks! Is dat te verhelpen? Ik heb msn 6.2 met msn+ 3.
Ja logisch he, gmail!= hotmail, dus msn gaat geen support voor gmail accounts inbouwen natuurlijk.
Je kan via plus het wel doen kijk maar eens bij POP3-Email.
Je kan via plus het wel doen kijk maar eens bij POP3-Email.
voor gmail invites kun je ook kijken bij
http://www.googlecommunity.com/
even registreren en dan posten maar
kun je er zo een "kopen"
http://www.googlecommunity.com/
even registreren en dan posten maar
kun je er zo een "kopen"
Check dit en help mee!
Er was helaas een fout aanwezig, maar denk dat er gelukkig niet heel erg veel schade mee aangericht is. Overigens vind ik het wel een vage fout!? Iemand een idee hoe zo'n fout heeft kunnen ontstaan?Gmail stuurt per ongeluk andermans mail door
AMSTERDAM - Twee programmeurs hebben een lek ontdekt in Google's populaire maildienst Gmail. Hierdoor kon elke gebruiker de servers van het bedrijf doorzoeken op informatie over het laatst verzonden bericht van wie dan ook afkomstig.
Door een '>' achter een e-mailadres van een geadresseerde te tikken, stuurde de Gmail-server gegevens terug over het laatste mailtje dat via de server was verstuurd. Klik hier !
Het lek werd ontdekt door twee programmeurs van een FreeBSD-gemeenschap. Nadat Google woensdag op de hoogte werd gebracht, was het lek binnen enkele uren gedicht. Dit liet een woordvoerder tegenover CNet weten.
waarschlijk werd dat gebruikt voor debuggen ofzo en zijn ze het vergeten er uit te halen
elk programma heeft wel een aantal bugs, waarom gmail niet dan?
elk programma heeft wel een aantal bugs, waarom gmail niet dan?
Logo bovenaan je gmail-pagina:

Dat "beta" betekent gewoon dat het produkt nog niet definitief af is hoor. Foutjes kunnen er derhalve nog inzitten, en ik snap niet dat mensen daar zo'n heisa over maken. Het is allemaal zo simpel: bug ontdekt? -> even melden bij gmail -> wordt gefixt (alleen misschien niet binnen een half uur) -> iedereen blij en weer een stapje dichterbij de definitieve gmail

Dat "beta" betekent gewoon dat het produkt nog niet definitief af is hoor. Foutjes kunnen er derhalve nog inzitten, en ik snap niet dat mensen daar zo'n heisa over maken. Het is allemaal zo simpel: bug ontdekt? -> even melden bij gmail -> wordt gefixt (alleen misschien niet binnen een half uur) -> iedereen blij en weer een stapje dichterbij de definitieve gmail
[ Voor 8% gewijzigd door CowArt op 14-01-2005 00:16 ]
Let op:
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.
Dit topic is niet bedoeld om invitations uit te wisselen of aan te vragen. Verder is het onnodig om te melden hoeveel opslagruimte je hebt bij GMail, dit is niet van waarde voor de andere lezers van het topic.