[Algemeen] nVidia NV40 / GeForce 6800 Topic! Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Anoniem: 62850 schreef op 12 juli 2004 @ 00:34:
Als de 800XT zo snel is in een hogere resolutie waarom verliest ie het dan in een gelijke resolutie in deze test? :) (Far Cry).

http://www20.graphics.tom...ry-05.html#level_research
Oh, je komt nu aanzetten met die door nvidia aangerijkte testlevels. face it, alle objectieve reviews geven hetzelfde aan, thg heeft zijn geloofwaardigheid bij reviews al lang geleden verloren.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62850

Maverick schreef op 12 juli 2004 @ 00:36:
[...]

Oh, je komt nu aanzetten met die door nvidia aangerijkte testlevels. face it, alle objectieve reviews geven hetzelfde aan, thg heeft zijn geloofwaardigheid bij reviews al lang geleden verloren.
Dan heb ik deze test voor jouw met FAR CRY patch 1.1

http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2113&p=7

Hier is de XT iets sneller laten we zeggen max. 7 FPS beiden op shadermodel 2
dus stel dat je met SM3 10/15% extra performance erbij krijgt zijn ze nog even snel dus wat zeur JIJ nou.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62850 op 12-07-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
ik zie daar nergens dat de 6800 sneller is. en dat ie met die patch sneller is dat zie ik daar nergens staan, dara ga jij nu maar vanuit.

overigens bestaan er nog meer spellen dan farcry. dus die hele 1.2 patch kan me gestolen worden, farcry was 2 maanden geleden leuk, maar das nu wel over hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

@Tha#1: Wat je in de meeste benches niet ziet is de dip in fps naar onderen toe. Een gemiddelde kan nog zo mooi zijn, maar als kaart A eerder onder de kritieke grens komt van pak 'm beet 30fps dan is kaart B toch echt de betere. Sterker nog, kaart B kan dan vaak een tandje hoger in eye-candy. Dit zie je terug in de testen van Hardocp, vrijwel de enige site die grafieken toont van de algehele performance in de praktijk. Dit lezend kijk ik niet gek op van Hully's bevindingen in zijn praktijktest, het stemt goed overeen.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 12-07-2004 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 800XT is inderdaad iets sneller dan de 6800 Ultra dat kan ik niet zeggen over de PRO tov. de GT.Maar of dat ook zo blijft in games met SM3 wordt maar afwachten

De toekomstige games/drivers zal ons beter laten zien welke kaart beter/sneller is, je kunt nu zeggen wat je wilt je maakt daar toch niemand wijs mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
net zat je nog bij hoog en laag te beweren dat de 6800U sneller was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op 12 juli 2004 @ 01:09:
net zat je nog bij hoog en laag te beweren dat de 6800U sneller was 8)7
Ik heb nergens gezegt dat de 6800ULTRA sneller was dan de 800XT, ik had het over de performance in FAR CRY SM2 tov. SM3.
Dat het tussen deze 2 kaarten niet veel scheelde.
Goh wat is lezen toch moeilijk zeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 62850 op 12-07-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Anoniem: 62850 schreef op 12 juli 2004 @ 01:13:
[...]

Ik heb nergens gezegt dat de 6800ULTRA sneller was dan de 800XT, ik had het over de performance in FAR CRY SM2 tov. SM3.
Dat het tussen deze 2 kaarten niet veel scheelde.
Goh wat is lezen toch moeilijk zeg.
Anoniem: 62850 schreef op 12 juli 2004 @ 00:34:
Als de 800XT zo snel is in een hogere resolutie waarom verliest ie het dan in een gelijke resolutie in deze test? :) (Far Cry).
Als hij in een veel hogere resolutie net zo snel is dan zou tie hier niet moeten verliezen lijkt mij.
consequent zijn is blijkbaar niet je sterkste punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op 12 juli 2004 @ 01:15:
[...]

[...]

[...]

consequent zijn is blijkbaar niet je sterkste punt ;)
Ik heb daar alsnog niet gezegt dat de 6800 sneller was maar als 800 XT in een hogere resolutie toch nog net zo snel is dan wil ik wel weten waarom hij de tests op tomshardware verliest?

En begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt.

EN...Kga slapen :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 62850 op 12-07-2004 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99575

@ Apple mbt. resultaten van Hardocp.

Mijn gf4 ti4600 doet ook wel 1280x1024 bij nfsu, ik kan me niet voorstellen dat de GF6800 geen 1600x1200 aankan.

met andere woorden: mi. is de test een beetje pro ati, ook al is deze misschien inderdaad sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Anoniem: 62850 schreef op 12 juli 2004 @ 01:20:
[...]

Ik heb daar alsnog niet gezegt dat de 6800 sneller was maar als 800 XT in een hogere resolutie toch nog net zo snel is dan wil ik wel weten waarom hij de tests op tomshardware verliest?

En begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt.

EN...Kga slapen :P .
ah, dus mensen erop wijzen dat ie verliest in een benchmark is zeggen dat ie sneller is, ik begrijp je volledig.

@rulor, zal misschien te maken hebben met het feit dat ze alle opties aan hebben staan, en jij sommige niet, en waarschijnlijk minder AA en AF gebruikt.

[ Voor 71% gewijzigd door Maverick op 12-07-2004 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maverick schreef op 12 juli 2004 @ 01:22:
[...]

ah, dus mensen erop wijzen dat ie verliest in een benchmark is zeggen dat ie sneller is, ik begrijp je volledig.

@rulor, zal misschien te maken hebben met het feit dat ze alle opties aan hebben staan, en jij sommige niet, en waarschijnlijk minder AA en AF gebruikt.
Je blijft zeuren...voor het laatste keer ik heb alsnog niet gezegt dat de 6800 sneller is als de 800XT.En zie je het NIET IN de test van tomshardware dan.
Verliest ie niet???Of Wint ie dan?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn gf4 ti4600 doet ook wel 1280x1024 bij nfsu, ik kan me niet voorstellen dat de GF6800 geen 1600x1200 aankan.
Jouw kaart doet zowiezo geen DirectX 9.0, dus heeft het grafisch wat makkelijker. En natuurlijk kan de 6800 1600x1200 wel aan, maar blijkbaar niet altijd met alle eye-candy. Hardocp test op een dusdanige manier om de hoogst mogelijk speelbare settings te vinden met zoveel mogelijk eye-candy.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 12-07-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Toch vind ik dat het steeds meer naar: “Welke kaart houd jij van? - topic” Sommige mensen zweren gewoon bij Nvidia of ATI, maar ga nu niet proberen om bij de twijfelende persoon de ene kaart de hemel in te prijzen en de andere de grond in te boren.
Lijkt me een onnodige/overbodige discussie :)

Gewoon logisch als velen niet kunnen kiezen tussen 2 bijna zelfde presterende kaarten.

Zullen we het dus gewoon netjes een Nvidia GF 6800 topic houden? ;) :>

[ Voor 3% gewijzigd door SideSwipe op 12-07-2004 02:54 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

epo schreef op 12 juli 2004 @ 00:27:
[...]

zucht, daar gaan we weer, niet met min driver 61.45 en niet met sm 3.0 en niet met dx9.0c waar ben je toch mee bezig!
oh, ik wist niet dat BF vietnam, painkiller en splinter cell ook baat hadden bij sm3.0 en dx9.0c :Y)
die jongens bij [H] zijn daar de laatste tijd erg goed bezig en [H] is een betere review site dan Tom en Anand bij elkaar !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 19:42
adewidt schreef op 12 juli 2004 @ 00:17:
[...]

Hoop niet dat je mijn post zo opvatte want dat was niet de bedoeling ;).

Ik vind het enigsinds raar dat jij wat anders ervaart dan de meeste reviews zeggen. Verder geef ik een eigen ervaringen en waar mogelijk het probleem zit :).

Ik ben jaloers op je hoor, had gewilt dat ik de mogelijkheid had de kaarten zelf te testen :), maar dat zal nog wel even doorsparen worden als student :(.
ff voor de goede orde: ik had niet 3 kaarten gekocht hoor! Ik had een x800 pro te leen, en had daarnaast een x800 pro @ xt en een 6800gt @ ultra. Eén van die twee laatste moest ik weer terugbrengen aan einde van de dag en dat is de 6800 GT geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Anoniem: 38733 schreef op 12 juli 2004 @ 00:32:
[...]

Plaatjes zijn uit een review van 6 Juli, de test die ik van Epo moest kiezen. :)
Apple, het lijkt me verstandig dat we maar niet meer reageren hier. Jammer, maar helaas. Nogmaals; het was niet de bedoeling af te kraken, maar mensen zaken duidelijk te maken aan de hand van een gebruikersreview en niet slechts cijfertjes van internet. (oja, volgens mij zei ik niet dat die 6800 2x zo groot was, maar 1,5 keer zo groot dan de ati en op het oog is dat ook zo. Ik heb ze toch beide gehad?)

[ Voor 36% gewijzigd door hully op 12-07-2004 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 21:32

Deathchant

Don't intend. Do!

euhm jongens, ik krijg zoveel korting bij een vriend. Die vriend heeft PC privé project (hij heeft zelf al een pc) en mag voor 1400 euro aan onderdelen kopen.
Hijzelf heeft zich een Sapphire R9800PRO voor 199 euro gekocht en laten aftrekken bij zijn vaders pc privé project.
Laten we zeggen dat ik geluk heb.
Vorig jaar had ik de Asus GeForce FX5900Ultra ook met 16% korting (BTW duitsland) gekregen 8)

offtopic:
ik vraag me af of het wel een sapphire is.....er zat gewoon de standaard ATi koeler op

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Anoniem: 38733 schreef op 12 juli 2004 @ 01:32:
[...]

Jouw kaart doet zowiezo geen DirectX 9.0, dus heeft het grafisch wat makkelijker. En natuurlijk kan de 6800 1600x1200 wel aan, maar blijkbaar niet altijd met alle eye-candy. Hardocp test op een dusdanige manier om de hoogst mogelijk speelbare settings te vinden met zoveel mogelijk eye-candy.
Wat is dat nou weer voor een vergelijk, man pak dan wel een fatsoenlijke site, niet dat vage hardocp.

Die site moet wel apples to apples vergelijken, dus niet een gf6800u met een 800xt pe . Hij had een gf6800 extreme moeten pakken.

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:50
Ik weet niet of dit al gepost is maar benchmarks van respectievelijk de 6800LE (core: 300/ mem:700 ), 5700VE (core: 250/ mem:400 ) en ter vergelijking de 6800Ultra (core:350/ mem: 1000) dit op een 3.2Ghz P4 met nVidia driver 6121:

3Dmark2001SE 1024x768x32 > 16677 / 9476 / 16632
3DMark2001SE 1600x1200x32 > 14400 / 4583 / 16788

3DMark03 1024x768x32 > 9341 / 1993 / 10488
3Dmark03 1600x1200x32 > 5980 / 1003 / 10491

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Cycloon schreef op 12 juli 2004 @ 09:45:
[...]

Wat is dat nou weer voor een vergelijk, man pak dan wel een fatsoenlijke site, niet dat vage hardocp.

Die site moet wel apples to apples vergelijken, dus niet een gf6800u met een 800xt pe . Hij had een gf6800 extreme moeten pakken.
Wat is dat voor een verglijk?
in mijn ogen een hele goede, je kijkt wat maximaal speelbaar is met een kaart, je neemt dus de fps drops mee en dat zegt veel meer dan een 3dmark score of de gemiddelde fps van een demo. [H] is ook een grote site, volgens mij doen ze niet veel onder voor Tom of Anand.
Appels met appels verglijken is toch niet echt mogenlijk in de spellen van vandaag. kaarten worden herkent door het spel en passen daar hun instellingen op aan. Zowel nvidia als ati hebben allerlei optimalisaties in hun drivers, dus echt appels met appels verglijken is zo goed als onmogenlijk.

Maar wat vind jij dan een fatsoenlijke site? Kom aub niet aan met Tom of Anand, die gasten zijn teveel afhankelijk van de reclame inkomsten. Er is volgens mij maar één echt goede review site vwb videokaarten en dat is Beyond3d :)

Waarom moet hij een kaart verglijken, waarvan er 100 in omloop zijn\komen, met een kaart welke goed verkrijgbaar is? de Extreme is een extraatje, voor mensen met echt te veel geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
hjs schreef op 12 juli 2004 @ 11:09:
[...]

Wat is dat voor een verglijk?
in mijn ogen een hele goede, je kijkt wat maximaal speelbaar is met een kaart, je neemt dus de fps drops mee en dat zegt veel meer dan een 3dmark score of de gemiddelde fps van een demo. [H] is ook een grote site, volgens mij doen ze niet veel onder voor Tom of Anand.
Appels met appels verglijken is toch niet echt mogenlijk in de spellen van vandaag. kaarten worden herkent door het spel en passen daar hun instellingen op aan. Zowel nvidia als ati hebben allerlei optimalisaties in hun drivers, dus echt appels met appels verglijken is zo goed als onmogenlijk.

Maar wat vind jij dan een fatsoenlijke site? Kom aub niet aan met Tom of Anand, die gasten zijn teveel afhankelijk van de reclame inkomsten. Er is volgens mij maar één echt goede review site vwb videokaarten en dat is Beyond3d :)

Waarom moet hij een kaart verglijken, waarvan er 100 in omloop zijn\komen, met een kaart welke goed verkrijgbaar is? de Extreme is een extraatje, voor mensen met echt te veel geld ;)
Hardocp zit hun persoonlijke mening te verkondigen met die playability grafieken. Ik zit niet te wachten op de mening van iemand wat hij of zij dan wel of niet speelbaar vind. Bovendien zijn de resultaten soms ook wat apart, als je bijvoorbeeld kijkt naar de onderstaande fps waarden, zie je dat de 6800u flink wat hoger noteerd, toch volgens hun niet op 1600*1200 playable is.

http://www.hardocp.com/im...15859aso9eqaJXw_3_2_l.gif

Wat een goede site is ?, geen id, ik bekijk meestal meerdere en probeer daar een soort van gemiddelde van te maken. Ik dacht dat op www.nvnews.net/vbulletin een matrix was gemaakt met wins en losses van ati en nvidia.

Ik vind optimalisaties niet boeiend, het gaat mij om de in game kwaliteit van de graphics. Zolang die hetzelfde zijn, wat maakt het dan uit wat de achterliggende optimalisaties zijn. Dan is het van mij een apples to apples vergelijk hoor.

Die 800xt pe is anders ook maar marginaal beter te verkrijgen dan die 6800 Extreme en in nederland al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

nvnews, waar zal die NV toch voor staan ;)

Ik ben benieuwd naar de bevindingen van Edward, hopelijk heeft hij zijn 6800U snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
hjs schreef op 12 juli 2004 @ 12:26:
nvnews, waar zal die NV toch voor staan ;)

Ik ben benieuwd naar de bevindingen van Edward, hopelijk heeft hij zijn 6800U snel.
Hier het overzicht :

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=28520

Met een beetje mazzel heb ik morgen een asus v9999 ultra, probeer mezelf niet teveel erop te verheugen, kan me niet voorstellen dat die dingen al ergens op voorraad zijn. Maar de winkelier beloofde van wel.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 09:47

Pubbert

random gestoord

Cycloon schreef op 12 juli 2004 @ 12:23:
[...]

Hardocp zit hun persoonlijke mening te verkondigen met die playability grafieken. Ik zit niet te wachten op de mening van iemand wat hij of zij dan wel of niet speelbaar vind. Bovendien zijn de resultaten soms ook wat apart, als je bijvoorbeeld kijkt naar de onderstaande fps waarden, zie je dat de 6800u flink wat hoger noteerd, toch volgens hun niet op 1600*1200 playable is.

http://www.hardocp.com/im...15859aso9eqaJXw_3_2_l.gif

Wat een goede site is ?, geen id, ik bekijk meestal meerdere en probeer daar een soort van gemiddelde van te maken. Ik dacht dat op www.nvnews.net/vbulletin een matrix was gemaakt met wins en losses van ati en nvidia.

Ik vind optimalisaties niet boeiend, het gaat mij om de in game kwaliteit van de graphics. Zolang die hetzelfde zijn, wat maakt het dan uit wat de achterliggende optimalisaties zijn. Dan is het van mij een apples to apples vergelijk hoor.

Die 800xt pe is anders ook maar marginaal beter te verkrijgen dan die 6800 Extreme en in nederland al helemaal niet.
De 6800UExtreme word tot nu toe maar door 1 fabrikant gemaakt? Chaintech of Gainword? En deze werd icm watercoolingsetje geleverd? Heb me er niet echt in verdiept so correct me if im wrong. Maar dit word dus een kaart van 999 Euro, en deze moet je niet vergelijken met een half zo dure kaart (X800XT PE, er komt geen X800 XT AGP)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:07
hully schreef op 12 juli 2004 @ 08:16:
[...]

Apple, het lijkt me verstandig dat we maar niet meer reageren hier. Jammer, maar helaas. Nogmaals; het was niet de bedoeling af te kraken, maar mensen zaken duidelijk te maken aan de hand van een gebruikersreview en niet slechts cijfertjes van internet. (oja, volgens mij zei ik niet dat die 6800 2x zo groot was, maar 1,5 keer zo groot dan de ati en op het oog is dat ook zo. Ik heb ze toch beide gehad?)
Eerst even 2 vraagjes,1: vin je dat je een objectieve review hebt gemaakt?
en 2: Denk je dat je de argumenten over groote en geluid van de kaarten normaal beschreven hebt.
Tot nu toe is jouw op review zwaar pro Ati wat ik uit jouw oordeel haal. Je hebt nooit antwoordt gegeven op mijn vraag of je wel de Ati drivers goed hebt verwijderd toen je de 6800 ging testen en volgens jou is er voldoende kritiek te geven over de nvidia kaart en alleen maar lof over die van ati........rarara hoe zou dat komen.
Je vindt dat wij vrij hard reargeren over jouw review maar jouw riview vind ik ook niet echt mals.
Ik neem jouw review daarom ook niet serieus en kan alleen maar hopen dat de rest dit ook doet.
En waarom zijn alle reviews die goede scores halen met een 6800 ultra direct pro nvidia of omgekocht en bij een betere Ati review niet???
Volgens mij maakt het geen zak uit of je nou een pro en GT een Ultra of een koopt ze liggen allemaal tegen elkaar aan en geen van beide bied een hogere beeldkwaliteit. Wil je ati koop je ati wil je nvidia koop je die, makkelijker als dat kan het toch haast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ik heb de review gelezen en kom tot de conclusie dat de GF6800U sneller is dat de X800PE als er geen gebruik gemaakt wordt van AA en AF.
Met AA en AF is de X800Pe altijd sneller, dus de ati kaarten hebben performancvoordeel waarschijnlijk door hun goede optimalisaties, hou er wel rekening mee dat de trilinear filtering optimalisatie van ATI een lagere beeldkwaliteit geeft dan een 9800 kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
Thund3r schreef op 12 juli 2004 @ 12:42:
[...]

De 6800UExtreme word tot nu toe maar door 1 fabrikant gemaakt? Chaintech of Gainword? En deze werd icm watercoolingsetje geleverd? Heb me er niet echt in verdiept so correct me if im wrong. Maar dit word dus een kaart van 999 Euro, en deze moet je niet vergelijken met een half zo dure kaart (X800XT PE, er komt geen X800 XT AGP)
Volgens mij waren er 3 fabrikanten, gainward levert de extreme (luchtkoeling) bij www.alternate.de € 669,-

Op de site van ati staat toch duidelijk :

What's in the Box:
RADEON X800 PRO or RADEON X800 XT or RADEON X800 XT PLATINUM EDITION
enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Nu online
Cycloon schreef op 12 juli 2004 @ 12:48:
[...]

Volgens mij waren er 3 fabrikanten, gainward levert de extreme (luchtkoeling) bij www.alternate.de € 669,-

Op de site van ati staat toch duidelijk :

What's in the Box:
RADEON X800 PRO or RADEON X800 XT or RADEON X800 XT PLATINUM EDITION
enz.
de gewone XT zal een pci-e kaart zijn. geen agp. dat is wat thunder zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Hmm na het lezen van al deze posts vraag ik me toch het volgende af:

Wat beweegt mensen ertoe om andere mensen te overtuigen van een bepaald product?

Het maakt voor jezelf immers helemaal niets uit welke kaart je buurman(vrouw) koopt, maar toch is er bij veel mensen een drang om andere mensen te overtuigen dat de kaart die zij goed vinden de beste is.

( voordat ik flames krijg dat ik dit hier post en niet in het ati topic: dit sluit beter aan op de discussie die hier op dit moment gevoerd wordt.

Verder gebeurd dit van beide kanten (Nvidia beter <-> ati beter) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

corpseflayer schreef op 12 juli 2004 @ 12:48:
Ik heb de review gelezen en kom tot de conclusie dat de GF6800U sneller is dat de X800PE als er geen gebruik gemaakt wordt van AA en AF.
Met AA en AF is de X800Pe altijd sneller, dus de ati kaarten hebben performancvoordeel waarschijnlijk door hun goede optimalisaties, hou er wel rekening mee dat de trilinear filtering optimalisatie van ATI een lagere beeldkwaliteit geeft dan een 9800 kaart.
De 6800 doet ook geen volledige trilinaire filtering, en de beeldkwaliteit van de 6800 en X800 is nagenoeg hetzelfde.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

sjek schreef op 12 juli 2004 @ 12:45:
[...]

Eerst even 2 vraagjes,1: vindt je dat je een objectieve review hebt gemaakt?
en 2: Denk je dat je de argumenten over groote en geluid van de kaarten normaal beschreven hebt.
Tot nu toe is jouw op review zwaar pro Ati wat ik uit jouw oordeel haal. Je hebt nooit antwoord gegeven op mijn vraag of je wel de Ati drivers goed hebt verwijderd toen je de 6800 ging testen en volgens jou is er voldoende kritiek te geven over de nvidia kaart en alleen maar lof over die van ati........rarara hoe zou dat komen.
Je vind dat wij vrij hardt reargeren over jouw review maar jouw riview vind ik ook niet echt mals.
Ik neem jouw review daarom ook niet serieus en kan alleen maar hopen dat de rest dit ook doet.
En waarom zijn alle reviews die goede scores halen met een 6800 ultra direct pro nvidia of omgekocht en bij een betere Ati review niet???
Volgens mij maakt het geen zak uit of je nou een pro en GT een Ultra of eenT koopt ze liggen allemaal tegen elkaar aan en geen van beide biedt een hogere beeldkwaliteit. Wil je ati koop je ati wil je nvidia koop je die, makkelijker als dat kan het toch haast niet.
Toch wil ik het graag eventjes voor hully opnemen. Laat hem gewoon hem (en elkaar) met rust, daar houdt je vrede mee. Naar mijn mening heeft hij gewoon zijn persoonlijke bevindingen opgeschreven, dat hij voor ATi kiest uiteindelijk moet hij toch zelf weten? Hij dringt toch niet zijn keuze op aan jou?

Hij zal waarschijnlijk geen antwoord geven op de vraag of hij zijn ATi drivers wel eerst goed weggehaald heeft.. Dit is natuurlijk een voor de hand liggend iets, als je dat niet doet kan je kaart niet eens naar behorens werken (lijkt mij wel erg stug dat je zover komt als zelfs er een spel mee spelen).. En het argument dat je een cleane install moet doen, ja ik zie echt iedereen die een grafische kaart koopt daarvoor zijn hele systeem leegwipen.. Dat ding moet gewoon werken als ik hem erin prop.

Feit is, je ziet hully's persoonlijke ervaring als een review en dus daarmede als een soort aanval op nVidia. Het blijft uiteindelijk zijn keuze om ATi te nemen, het lijkt bijna alsof mensen boos zijn dat hij deze keus heeft gemaakt :O Als jij die twee kaarten in je hand had, zou je ze ook toch gewoon uitproberen en echt zien met je eigen ogen welke beter voor je ogen aanvoelt.. Verder ben ik het er mee eens dat er gewoon kleine verschillen tussen de kaarten zijn, ik vind ze allebei even goed.

Wat we gewoon in beschouwing moeten houden is dat iedereen een andere beschouwingswereld ervaart.. Dus voor de ene lijkt de ATi langzamer, de andere nVidia. Just let it be.. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
Thund3r schreef op 12 juli 2004 @ 13:03:
[...]

De 6800 doet ook geen volledige trilinaire filtering, en de beeldkwaliteit van de 6800 en X800 is nagenoeg hetzelfde.
Ja jammer dat er niet 1 kaart is die op alle fronten duidelijk sneller en mooier is qua IQ , zou de keuze van een kaart stukken makkelijker maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Cycloon schreef op 12 juli 2004 @ 13:16:
[...]

Ja jammer dat er niet 1 kaart is die op alle fronten duidelijk sneller en mooier is qua IQ , zou de keuze van een kaart stukken makkelijker maken :Y)
En daarom maakt het toch nog nauwelijks wat uit wat je kiest? Ik denk dat je met geen van beide kaartjes ontevreden zal zijn.. 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
sjek schreef op 12 juli 2004 @ 12:45:
[...]

Eerst even 2 vraagjes,1: vindt je dat je een objectieve review hebt gemaakt?
Tot nu toe is jouw op review zwaar pro Ati wat ik uit jouw oordeel haal. Je hebt nooit antwoord gegeven op mijn vraag of je wel de Ati drivers goed hebt verwijderd toen je de 6800 ging testen en volgens jou is er voldoende kritiek te geven over de nvidia kaart en alleen maar lof over die van ati........rarara hoe zou dat komen.
Je vind dat wij vrij hardt reargeren over jouw review maar jouw riview vind ik ook niet echt mals.
Volgens mij maakt het geen zak uit of je nou een pro en GT een Ultra of eenT koopt ze liggen allemaal tegen elkaar aan en geen van beide biedt een hogere beeldkwaliteit. Wil je ati koop je ati wil je nvidia koop je die, makkelijker als dat kan het toch haast niet.
ik vind dat je zo ongelovelijk slecht de Nederlandse taal beheerst, dat ik mij eigenlijk afvraag of ik je serieus moet nemen (of je bent zo jong dat je nog onvoldoende naar school bent geweest). Je spelling qua d's, dt's en t's is ongelovelijk. Ik vraag me af of je wel goed kan lezen?

Maar goed, vooruit dan: ik heb uiteraard alle drivers gecleaned en toen getest. En zoals ik zei, ik heb het in twee computers getest. Beide kaarten met de nieuwste drivers getest (overigens eerst Nvidia, dus als er al iets was blijven staan qua drivers, dan had de test met de x800 daar last van gehad) en met de laatste directx 9. Die 6800 GT @ ULTRA was zichtbaar langzaam in 3dmark 2003 en in far cry. Het speelde zelfs niet echt lekker. De x800 produceerde een veel vloeiender gameplay. Dat is inderdaad -objectief- pro ati, maar niet subjectief. Want -zoals ik reeds 4 x heb gezegd- als de nvidia sneller was, dan had ik die gehouden en de ati teruggebracht.

Nu niet meer zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:07
hully schreef op 12 juli 2004 @ 13:19:
[...]

ik vind dat je zo ongelovelijk slecht de Nederlandse taal beheerst, dat ik mij eigenlijk afvraag of ik je serieus moet nemen (of je bent zo jong dat je nog onvoldoende naar school bent geweest). Je spelling qua d's, dt's en t's is ongelovelijk. Ik vraag me af of je wel goed kan lezen?

Maar goed, vooruit dan: ik heb uiteraard alle drivers gecleaned en toen getest. En zoals ik zei, ik heb het in twee computers getest. Beide kaarten met de nieuwste drivers getest (overigens eerst Nvidia, dus als er al iets was blijven staan qua drivers, dan had de test met de x800 daar last van gehad) en met de laatste directx 9. Die 6800 GT @ ULTRA was zichtbaar langzaam in 3dmark 2003 en in far cry. Het speelde zelfs niet echt lekker. De x800 produceerde een veel vloeiender gameplay. Dat is inderdaad -objectief- pro ati, maar niet subjectief. Want -zoals ik reeds 4 x heb gezegd- als de nvidia sneller was, dan had ik die gehouden en de ati teruggebracht.

Nu niet meer zeuren.
Sorry maar het moest ff heel snel tussendoor zal volgende keer beter mijn eigen tekst lezen ;) Druk, druk, druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
sjek schreef op 12 juli 2004 @ 13:20:
[...]

Sorry maar het moest ff heel snel tussendoor zal volgende keer beter mijn eigen tekst lezen ;) Druk, druk, druk
ok, dan neem ik mijn woorden over jouw spellings-gedrag terug (drukte kan een oorzaak zijn). Maar goed, nu nog inhoudelijke reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Laatst online: 05-01-2024
(jarig!)
Hey hier verkopen ze de Leadtek 6800 GT voor 379 er staat dat de voorraad binnen een week komt :9

http://www.fascom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
Cycloon schreef op 12 juli 2004 @ 12:41:
[...]
Met een beetje mazzel heb ik morgen een asus v9999 ultra, probeer mezelf niet teveel erop te verheugen, kan me niet voorstellen dat die dingen al ergens op voorraad zijn. Maar de winkelier beloofde van wel.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet.....
Werd net opgebeld door de winkel met de melding : helaas....foutje toch niet op voorraad.

Kon ook niet missen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19361

Cycloon schreef op 12 juli 2004 @ 14:02:
[...]

Werd net opgebeld door de winkel met de melding : helaas....foutje toch niet op voorraad.

Kon ook niet missen he :)
Zelfde hiero.. geen winkel maar een leverancier.. en die heeft nog geen idee.. paar bestellingen bij Asus zijn al gecancelled, dus ze kunnen me niets vertellen qua levertijd op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Mastasidaz schreef op 12 juli 2004 @ 13:47:
Hey hier verkopen ze de Leadtek 6800 GT voor 379 er staat dat de voorraad binnen een week komt :9

http://www.fascom.nl
Gezien de andere prijzen op de site lijkt dat het over een 6800NU gaat, hun prijzen zitten ver boven landelijk gemiddelde, dus een GT voor 370 lijkt me sterk. Maar als het waar is, dan is het zeker erg goede deal.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame
  • Laatst online: 19-11-2024

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Ik neem aan dat ze voor die tests gewoon de meest recente atlayst & Forceware drivers zijn gebruikt... Conclusie niet anders als verwacht, de nVidia chipset is gewoon een stuk nieuwer en kan gewoon meer en meer uitgehaald worden met de tijd (Drivers / DX)
Conclusion:

Looking at the performance the BFG 6800Ultra OC offers over a regular GeForce 6800Ultra we find that there isn’t much noticeable difference in games. Though there are “Benchmarkable” number differences for sure. Hardcore "twitch gamers" are much more likely to notice though. Games we tested like FarCry, Splinter Cell: Pandora Tomorrow and Painkiller all showed advantages to the higher clocked core. Whether or not you are in touch with your gaming skill will likely make the biggest difference. Certainly, our readers that are benchmark players, will like a little core speed boost "for free" as well.

What was most remarkable is how much the performance has improved with this new 61.34 driver we are testing with. Performance in FarCry is way up, and in Flight Sim 2004 the GeForce 6800Ultra is simply faster than the Radeon X800XT-PE. Things are starting to look up performance wise for the 6800Ultra if this driver version is any indication. As of writing this, we are now testing with v61.45 drivers and it looks as though there are going to be some performance advantages there as well.

This being our first retail GeForce 6800Ultra video card we have reviewed we really cannot make any comparisons of the overclocking ability of this card to another card. Only to say that this video card’s core speed overclocked well beyond what we achieved on our reference GeForce 6800Ultra. Being able to take the core up to 460MHz air cooled will give gamers a performance boost in GPU dependent games.

One thing to keep in mind is the power supply requirements. While our testing has shown them to be a bit more forgiving than what BFGTech cites, it would still be a good idea to make sure that you have enough power in your box for NVIDIA's latest and greatest. That will of course be a deal breaker for some of you while many of the computer hardware enthusiasts will have crossed this bridge many moons ago.

The Bottom Line

Like many products in the computer market, there is some give-and-take and the GeForce 6800 is no different. It does some things better than the direct competition and others not. The fact of the matter is this though. This BFGTech GeForce 6800Ultra OC does everything very well when it comes to gaming. The BFGTech card is a product that many of you are going to be very happy with.

Right now if you are in the market for a GeForce 6800Ultra based video card you cannot go wrong with the BFG GeForce 6800Ultra OC. It packs all the capabilities and features of the GeForce 6 series into a package that is solid and overclocks well out of the box. The fact that they include a few game demos to try out on your brand new video card sweetens the deal even more. When you throw in the lifetime warranty and 24/7 tech support you get with any BFG video card purchase the whole deal becomes very appealing. Also the warranty and support packages are very robustly supported right here in the good old US of A and have been found to take very good care of BFGTech customers.

It's great to see more than one choice back on the store shelves when it comes to video card technologies once again. Also we have a gut feeling that this card is going to do very very well at supporting DOOM3 game play.

[ Voor 3% gewijzigd door Fr0zenFlame op 12-07-2004 14:33 ]

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
ik heb toch niet overdreven door te zeggen dat die kaart 1,5 keer zo groot is (6800 vs x800)?

zie onderaan:

http://www.hl2fallout.com...ng=1&skin=1&CODE=02&id=17

[ Voor 8% gewijzigd door hully op 12-07-2004 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 16:43
Zoals gevraagd wat pics van de Point of View GeForce 6800 (128mb)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/BA5420VO1Z3C/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/85N2A2453G30/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/ETMNH4WI0316/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2T5ML61CJNLA/picserver.jpeg

Onderste twee pics in vergelijking met de Creative GeForce 4 ti4200 64mb. Sorry voor de wazige kwaliteit van de pics; heb geen digicam en moest dus de camera van mijn SE P800 gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

Kapitein Prozac schreef op 12 juli 2004 @ 14:54:
Zoals gevraagd wat pics van de Point of View GeForce 6800 (128mb)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Onderste twee pics in vergelijking met de Creative GeForce 4 ti4200 64mb. Sorry voor de wazige kwaliteit van de pics; heb geen digicam en moest dus de camera van mijn SE P800 gebruiken.
Kruisjes :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Werkend :)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-06 11:52
ziet er zeker goed uit!! Thanx Kapitein Prozac :)
Het enige wat inderdaad mist zijn de koelelementen voor het geheugen verder lijkt hij enorm op de reference kaart van nvidia.
Kleur is opzich erg mooi!

Ik zit nu te twijfelen tussen een 6800 of misschien voor 100 euri's meer een GT en die dan OC-en naar Ultra... voor 100 euro zou je mogen zeggen: doen! De verschillen zijn die 100 euro meer dan waard.. vind ik.
Maar dat houdt voor mij in: maandje langer sparen.... nog 1 maand ontberen met mn GF2MX :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Gehaktbal schreef op 12 juli 2004 @ 15:14:
ziet er zeker goed uit!! Thanx Kapitein Prozac :)
Het enige wat inderdaad mist zijn de koelelementen voor het geheugen verder lijkt hij enorm op de reference kaart van nvidia.
Kleur is opzich erg mooi!

Ik zit nu te twijfelen tussen een 6800 of misschien voor 100 euri's meer een GT en die dan OC-en naar Ultra... voor 100 euro zou je mogen zeggen: doen! De verschillen zijn die 100 euro meer dan waard.. vind ik.
Maar dat houdt voor mij in: maandje langer sparen.... nog 1 maand ontberen met mn GF2MX :'(
ontberen, gewoon ontberen :P

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-06 00:26

edward2

Schieten op de beesten

Zo, eindelijk m'n XFX 6800U opgehaald bij Alternate, vanavond eens flink aan de tand voelen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
edward2 schreef op 12 juli 2004 @ 15:40:
Zo, eindelijk m'n XFX 6800U opgehaald bij Alternate, vanavond eens flink aan de tand voelen.
Cool, ben je een van de eerste met een echte ultra... Laat ons snel je bevindingen weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is mooi Edward :P. Jammer dat je jouw 800Pro niet gemod hebt naar een XT, anders had je een mooie vergelijkingstest kunnen doen (incl. minimale framerates. :) )

Maar kun je geen poging wagen om die mod te doen, of heb je het wel geprobeerd
maar 't lukte niet?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 12-07-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Topper post eens pix van je monster :) :*)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Edward2!! Je hebt je monster al???

hey smokey heb jij je asus al?
Ik weet niet of ik voor de mooie blauwe PCB (GT) moet gaan voor 100 euro minder, of voor de supersnelle Ultra met groene pcb??

Ik ben in dubio.......kutzooi :'(
Ben wel een ultra freak en krijg meer dan 25% korting

[ Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 12-07-2004 16:26 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Anoniem: 38733 schreef op 12 juli 2004 @ 16:17:
Dat is mooi Edward :P. Jammer dat je jouw 800Pro niet gemod hebt naar een XT, anders had je een mooie vergelijkingstest kunnen doen (incl. minimale framerates. :) )

Maar kun je geen poging wagen om die mod te doen, of heb je het wel geprobeerd
maar 't lukte niet?
Toen ik de corecode zag heb ik het niet eens meer geprobeerd en ik heb hem nu al verkocht. Maar ik kan altijd nog een XT kopen :D

Maar bv Far Cry beoordeel ik pas defenitief als ik patch 1.2 heb, dx9c zal ik straks wel eens ergens vandaan snaaien. Jammer dat op Suprnova geen patch 1.2 is te vinden.

Ik heb hier op m'n werk geen camara, maar ik zal er thuis wel eens een plaatje van schieten, maar eerst het gamewerk.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Deathchant schreef op 12 juli 2004 @ 16:25:
Edward2!! Je hebt je monster al???

hey smokey heb jij je asus al?
Ik weet niet of ik voor de mooie blauwe PCB (GT) moet gaan voor 100 euro minder, of voor de supersnelle Ultra met groene pcb??

Ik ben in dubio.......kutzooi :'(
Ben wel een ultra freak en krijg meer dan 25% korting
omg :X
voor de kleur van de PCB wil jij minder performance? :|
neem lekker de snelste :)

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Wat boeit de kleur nou man.. er zijn belangrijkere redenen om een Ultra te nemen, zoals uhm.. bragging rights en zo hehe..

Maar goed als je wat geld wil uitsparen dan draait een GT alles al supersmooth. En dan loopt hij tot dusver voor de meeste mensen ook nog eens probleemloos als een Ultra.

Zelf heb ik de GT genomen omdat ik hem in een Shuttle barebone wil zetten (oftewel geen plaats voor Ultra-koeling, en een bescheiden powersupply). Maar als dat niet had meegespeeld was ik denk ik wel voor een Ultra gegaan.

Yeah well. The Dude abides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 15:53
hehe dat ding hangt op zijn kop in je kast, en kleurt dat blauw echt zo veel beter bij je moederbord :P Na een week of 2 zie denk/zie je het niet eens meer. Je zou de GT natuurlijk kunnen nemen en hem lekker clocken dan heb je als nog een ultra voor een 100euro minder, of je neemt gewoon dat monster van een ultra en je bent de man :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
nou ik kan het wel begrijpen hoor :)
Als je net als ik een window in je kast hebt moet et er wel beetje uit zien.
100 euro verschil, tsja als je het neer wilt lappen.. dan zou ik het wel doen.

Verschil tussen de GT en Ultra is niet zo'n enorme kloof, vooral niet als je de GT gaat overklokken naar Ultra. Dan heb je én een mooie kaart én Ultra speeds.
Het enige nadeel is alleen dat de Ultra wellicht ook verder over te klokken is in dit geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

[Pas op geen flame]

Grrrrr ik wil mijne ook :'( :P :D

Mja ik ben de eerste als ze hem binnen krijgen (Asus 6800U)

i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Nieuwtje/Gerucht van The Inq:

nVidia gaat de 12 pipes GF6800 vervangen door de NV41, die echt van huis uit alleen maar 12 pipes heeft. Reden: kostenbesparing. NV40 is duur om te maken.

Bron: http://www.theinq.net/?article=17159

Als NV41 dus minder transistoren heeft (door die 4 pipelines minder), kan de chip misschien ook wel hoger geklokt worden.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

edward2 schreef op 12 juli 2004 @ 16:39:
[...]

Toen ik de corecode zag heb ik het niet eens meer geprobeerd en ik heb hem nu al verkocht. Maar ik kan altijd nog een XT kopen :D

Maar bv Far Cry beoordeel ik pas defenitief als ik patch 1.2 heb, dx9c zal ik straks wel eens ergens vandaan snaaien. Jammer dat op Suprnova geen patch 1.2 is te vinden.

Ik heb hier op m'n werk geen camara, maar ik zal er thuis wel eens een plaatje van schieten, maar eerst het gamewerk.
Gaaf Edward dat je hem hebt! :9

Jij bent een vd weinigen waarvan ik denk dat hij zijn bevindingen objectief brengt.
Dus ik kijk er naar uit.

BTW: SP2 RC2 heeft DX9c aan boord mocht je dat niet weten. Bij mij draait dat hartstikke stabiel alleen Sygate firewall Pro en Mcafee virus draaiden niet helemaal goed dus die heb ik vervangen door Zonelabs en Norton antivirus. Kan SP2 RC2 zeker aanraden.
Eigenlijk heb je vanwege SM3 geen keus met een 6800U ;) :o

Heb zelf inmiddels een X800PRO. Werd helemaal lijp van het wachten dus de eerste de beste die ik kon krijgen heb ik genomen. Echter grote kans dat ik hem nog doorverkoop als de X800XT PE verkrijgbaar wordt of als de 6800U daadwerkelijk gaat overtuigen in reviews gebaseerd op de retailversie vd 6800U en officiele drivers icm Dx9.0C

Ik vind de 6800 serie van nVidia erg interessant en vind het top dat ze proberen nieuwe technologie (SM3) te brengen. _/-\o_
Ook heeft nvidia laten zien dat ze vanuit een achterstandspositie alles op alles willen zetten om de beste zijn. Ze hebben tov hun vorige serie duidelijk een revolutionaire kaart gebracht.

Alhoewel ATI met de X800 serie een zeer goede kaart heeft gebracht ben ik op het punt van nieuwe technologie toch teleurgesteld in ATI. Het is voor het grootste deel matigjes voortborduren op 2.5 2 jaar oude 9700pro technologie.
Het enige wat ik echt de moeite waard vind is 3Dc.

In feite hebben ze niet veel anders gedaan dan wat nVidia vroeger ook deed, tamelijk marginale updates uitbrengen.
De X800 hadden ze in grote lijnen een driekwart jaar geleden al uit kunnen brengen.
Ik verwacht van een bedrijf dat 2.5 2 jaar de tijd heeft genomen om een wezenlijke update uit te brengen tov de 9700pro meer innovatieve acties.

Waarom dan niet nVidia gekozen?

- hier speelt de slechte verkrijgbaarheid een rol.
- toch ook de slechte beeldvorming inzake drivercheats vh afgelopen 1.5 jaar.
- vind de driverondersteuning van ATI momenteel erg goed en duidelijk. Elke mnd krijg je een nieuwe officiele driver met de verbeteringen tot dan toe. Ik denk dat het essentieel is om maandelijks officiele improvements en bugfixes te kunnen brengen.
ATI heeft, ook met de overname van nVidia driver specialists B) , tov de 8500 serie echt zevenmijlslaarzen aangetrokken en is enorm vooruit gegaan. Op dit moment vind ik ATI dus beter en duidelijker vwb de drivers. Alleen Linux en OGL doet nVidia mometeel beter voorzover ik het kan beoordelen.
- ATI ligt momenteel qua doorverkoopbaarheid denk ik toch beter dan nVidia.
- de reviews zijn door de bank genomen toch in het voordeel van ATI, met name als je graag gebruik maakt van AA en AF. Ook bij de meest recente reviews.

[ Voor 24% gewijzigd door Help!!!! op 12-07-2004 20:00 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Kwam SP2 final niet binnen 14 dagen? Dacht zoiets gelezen te hebben op driverheaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

hjs schreef op 12 juli 2004 @ 19:43:
Kwam SP2 final niet binnen 14 dagen? Dacht zoiets gelezen te hebben op driverheaven.
De berichten wisselen. Het meest recente wat ik vandaag las is dat het toch augustus wordt.

Moest recentelijk ff reinstall doen en dan is het toch wel relaxed om SP2 RC2 ff te slipstreamen. Dat scheelt je toch een hoop updates downen en rebooten.

Plus het voelt veiliger O-) en je hebt DX9.0C alvast aan boord. Alhoewel dat meer van belang is voor 6800 bezitters . O-)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 19-06 17:39
ik weet niet wat chaintech aant doen is maar tziet er allemaal wel chill uit 8)

als deze specificatie's kloppen :

core : 358mhz
mem : 1540mhz

gaat omtrent een gewone 6800 (turbo edition)

Afbeeldingslocatie: http://www.chaintechusa.com/tw/images/news/AA6800_label.jpg

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-06 23:22
edward2 schreef op 12 juli 2004 @ 16:39:
[...]

Ik Heb de Leadtek 6800GT binnen, zal dadelijk wel een foto posten, dat ding is echt groot.
Morgen krijg ik een Leadtek 6800Ultra binnen.
DirectX 9.0c heb ik al, als het goed is krijg ik morgen de 1.2 patch voor Far Cry rechstreeks van nVidia en nieuwere drivers. Mail me maar even, dan kijk ik wel even wat ik voor je kan regelen ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90555

Gipsy King schreef op 12 juli 2004 @ 19:48:
ik weet niet wat chaintech aant doen is maar tziet er allemaal wel chill uit 8)

als deze specificatie's kloppen :

core : 358mhz
mem : 1540mhz

gaat omtrent een gewone 6800 (turbo edition)

[afbeelding]

;)
1540mhz voor mem is wel erg hoog,
is het niet 2*385 = 770mhz ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Anoniem: 90555 schreef op 12 juli 2004 @ 19:59:
[...]

1540mhz voor mem is wel erg hoog,
is het niet 2*385 = 770mhz ?
Idd :7

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 19-06 17:39
er staat toch engine = 358 , memmory = 770 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
Hier de foto's van de 6800GT van Leadtek die ik in huis heb:

Leadtek 6800GT in de test pc

Leadtek box shot naast test pc

6800GT in de pc

Zoals je kan zien is de kaart enorm en zal niet in elke pc passen, de test pc is een 3ghz P4c op een i875 chipset gigabyte moederbord met 1024mb OCZ PC3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

GfMike schreef op 12 juli 2004 @ 20:19:

6800GT in de pc

Zoals je kan zien is de kaart enorm en zal niet in elke pc passen, de test pc is een 3ghz P4c op een i875 chipset gigabyte moederbord met 1024mb OCZ PC3500.
op zich best te doen maar het is idd wel een giant mofo die uitvoering van leadtek... :o

mooie scherpe foto's trouwens..

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 12-07-2004 20:24 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biff
  • Laatst online: 30-01 21:57

Biff

waar zijn de visjes

Wat een mega-koeling zeg, dit lijkt meer op een Ultra zo!

Yeah well. The Dude abides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
De Ultra heeft de zelfde cooler, ik krijg morgen een Leadtek 6800Ultra binnen als het goed is, enige verschil qua uiterlijk is 2x DVI en 2 Molexen ipv 1.

de 6800 non-ultra/GT van Leadtek heeft wel een singel slot cooler ipv deze mega blok.

[ Voor 3% gewijzigd door GfMike op 12-07-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

GfMike schreef op 12 juli 2004 @ 19:51:
[...]

Mail me maar even, dan kijk ik wel even wat ik voor je kan regelen ;) :)
Thanx!, (ik was al zoiets van plan :D )

Net ff 3Mark2003 gedraaid, alles nog op default incl. CPU:

12979 (dat gaat heel snel 13+ worden ;) )

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2769373

Aquamark3; 70 fps

Nou naar de games

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr0zenFlame

Fr0zenFlame

LAN 'A Holic

Ja ik wou eerst ook voor een Leatek gaan aangezien ze meestal 't beste presteren in de GeForce series... maar asus doet meestal niet veel onders, en vind ik persoonlijk er beter/handiger uit zien!

Verder sluit dat wss ook beter aan op mn Asus P4C Deluxe-E

nette score trouwens Edward :) Je hebt gewoon m'n droom kaart!!!! :*) (van het moment dan, had je hem vandaan ookweer?

[ Voor 21% gewijzigd door Fr0zenFlame op 12-07-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Laatst online: 16-06 14:41
GfMike schreef op 12 juli 2004 @ 20:19:

6800GT in de pc

De leadtek zal dus ook wel een lawaai maker zijn of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Fr0zenFlame schreef op 12 juli 2004 @ 20:59:
Ja ik wou eerst ook voor een Leatek gaan aangezien ze meestal 't beste presteren in de GeForce series... maar asus doet meestal niet veel onders, en vind ik persoonlijk er beter/handiger uit zien!

Verder sluit dat wss ook beter aan op mn Asus P4C Deluxe-E

nette score trouwens Edward :) Je hebt gewoon m'n droom kaart!!!! :*) (van het moment dan, had je hem vandaan ookweer?
Alternate.

Ik zit hier nu tegen 2 stapels CD's met games aan te kijken die ik wil gaan testen :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
Nete score in 3dmark Edward.
Hier mijn resultaat: http://service.futuremark.com/compare?2k3=2769545
dat is 6800GT @ 400core 1100mem (ultra speeds dus).
Vond mijn restulataat wat mager, met mijn watergekoelde X800 PRO haal ik 12800 punten. (in een Athlon64 3700+ @ 2650mhz)

Wat de noise production betreft, die valt erg mee, de leadtek kaart ziet er uit alsof ie veel herie maakt maar ik hoor hem niet boven de rest uitkomen, en ik heb geen herrie schoppers in de test pc.

hier nog een foto van de GT: klik hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
GfMike schreef op 12 juli 2004 @ 21:19:
Vond mijn restulataat wat mager, met mijn watergekoelde X800 PRO haal ik 12800 punten. (in een Athlon64 3700+ @ 2650mhz)

Wat de noise production betreft, die valt erg mee, de leadtek kaart ziet er uit alsof ie veel herie maakt maar ik hoor hem niet boven de rest uitkomen, en ik heb geen herrie schoppers in de test pc.

ben heel benieuwd wat jouw game ervaringen zijn, vooral Far Cry.

Zoals je weet, heb ik inmiddels vanmiddag mijn asus x800pro at xt (16 pipes) aan een maatje overgedaan, en heb nu dus mijn geforce 4 en een hoop euro's liggen. Zoals je weet was ik niet kapot van mijn xfx 6800 gt ervaring. In principe wacht ik op een echte x800xt (dus niet een pro@xt), maar goed, misschien dat jij mij kan overtuigen.

Overigens valt me je score idd ietwat tegen aangezien je monster van een processor.

[ Voor 9% gewijzigd door hully op 12-07-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
die monster van een CPU (watergekoelde Athlon 64 3700+) is met mijn X800PRO.
daar haalde ik 12800 mee met 12 pipelines.

Die 12100 punten is met een 6800GT @ 400/1100 in een Pentium 4c 3ghz
op 425/1100 en 3,3ghz haal ik 12750 met de 6800GT

3dmark '03 zegt niets over game play dus ben ik nu aan het benchen met UT2004, Tombraider AofD en Far Cry @ 425/1100 en 3,3ghz cpu.
Ik gebruik DirectX 9.0c en de 61.34 drivers.

Far Cry kan ik pas echt goed testen met de 1.2 patch, zodra ik die heb en resulaten heb dan laat ik het weten.

[ Voor 13% gewijzigd door GfMike op 12-07-2004 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
GfMike schreef op 12 juli 2004 @ 21:38:
die monster van een CPU (watergekoelde Athlon 64 3700+) is met mijn X800PRO.
daar haalde ik 12800 mee met 12 pipelines.

Die 12100 punten is met een 6800GT @ 400/1100 in een Pentium 4c 3ghz
op 425/1100 en 3,3ghz haal ik 12750 met de 6800GT

3dmark '03 zegt niets over game play dus ben ik nu aan het benchen met UT2004, Tombraider AofD en Far Cry @ 425/1100 en 3,3ghz cpu.
Ik gebruik DirectX 9.0c en de 61.34 drivers.

Far Cry kan ik pas echt goed testen met de 1.2 patch, zodra ik die heb en resulaten heb dan laat ik het weten.
ben heel benieuwd. Ga je ook alle kaarten testen in die athlon 64? Ben benieuwd naar de vergelijking van je, met name in Far Cry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
Nee alleen in de Pentium 4

de Athlon64 is mijn game pc en doordat er watercooling in zit op zowel de CPU als Northbridge als videokaart is het erg lastig videokaarten verwisslen. In deze pc gaat de winnaar van de tests ;)

Ik test dus de kaarten in de Pentium 4c 3ghz "northwood".
Overigens is een 3ghz p4 met 1024mb goed zat om videokaarten mee te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99825

GfMike schreef op 12 juli 2004 @ 19:51:
[...]

Ik Heb de Leadtek 6800GT binnen, zal dadelijk wel een foto posten, dat ding is echt groot.
Morgen krijg ik een Leadtek 6800Ultra binnen.
DirectX 9.0c heb ik al, als het goed is krijg ik morgen de 1.2 patch voor Far Cry rechstreeks van nVidia en nieuwere drivers. Mail me maar even, dan kijk ik wel even wat ik voor je kan regelen ;) :)
Geef me het adres dan maar even als je wilt :9 Ik kan namelijk je adres niet vinden?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
Dat bericht was voor Edward2 bedoeld, die heeft mijn adres wel, ik kan niet zomaar de 1.2 patch leaken, ik heb hem nog niet maar als ik hem krijg en ik geef hem aan iedereen dan krijg ik natuurlijk nooit meer wat gedaan van nVidia. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
nieuwere drivers dus? :) Nice!
Als ik nu al zie dat et beta drivers zijn en er toch al dikke prestaties neergezet worden, dan kan ik wel in mijn handjes wrijven voor officiele drivers of niet? :)

iig heeft Nvidia dan nog een troef achter de hand in het steeds hoger oplopende nvidia vs ati geweld.. of misschien toch niet? Hoop het snel te kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

GfMike schreef op 12 juli 2004 @ 21:19:

Volgens mij maakt met zulke snelle GPU's de CPU ook weer wat uit in 3DMark03 itt tot vroeger, zeker in 1024x768 zonder AF en AA, dus je zal met de Athlon toch aardig wat meer halen.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Jaja, maar Edward, welke vind jij nu de beste?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
@ Edward.
Ja Videokaarten zoals de X800XT en de 6800Ultra schalen behoorlijk op met een krachtige CPU. als ik alleen al zie wat jij haalt met een Socket 939 FX53 in vergelijking met mijn Pentium 4 setup terwijl ik de 6800GT op 435 mhz heb lopen!
Ik haal net geen 13.000 punten: http://service.futuremark.com/compare?2k3=2770563

Ivm met de watercooling in mijn Athlon64 systeem ga ik net 1,2,3 de 6800 erin drukken, als ik eruit ben welke GPU het beste bij mijn gebruik past dan ga ik dat doen. voorlopig test ik dus op de intel

[edit]
Wat mij overigens erg opviel was het grote verschil tussen de X800 en de 6800 in de Pixel Shader 2 test van 3dmark '03:

Als ik mijn beide record resultaten met elkaar vergelijk zie je dit:

code:
1
2
3
Pixel Shader 2.0 (fps) 
GeForce 6800GT @ 435/1100:   200.3  FPS
X800PRO @ 560/1200:          122.8  FPS

[ Voor 24% gewijzigd door GfMike op 13-07-2004 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMacabr3
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 10:39
EINDELIJK is er nu de point of view GF 6800GT en ultra te koop hier in het Belgenland (in Leuven) voor de prijs van 478(gt) en 625(ultra).

nu had ik een vraagje, hoe doet die point of view het en is het wat als merk?
want persoonlijk spreekt een kwaliteits asus kaartje me meer aan, maar ik ken pov gewoon niet als merk dus. Iemand ervaringen die ik evt niet direct in de reviews vind?

en ook hoe zou het met overclocken zitten op een GT zonder 2e molex ?
men voeding kan het wel aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118298

beste medetweakers,

Ik ben zelf al op zoek naar een goede voedig voor mijn gf6800 ultra(toekomstige).
ik heb al veel namen horen vallen van voedingen, maar welk zijn de beste?

ik zelf heb mijn oog laten vallen op

www.levicom.de
X-Alien Levicom 500Watt Transparent, Blue Led, Fluorescent Blue: 89.10€

iemand dat of die geschikt is , en stil genoeg is?

greetz to-cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

corpseflayer schreef op 13 juli 2004 @ 00:39:
Jaja, maar Edward, welke vind jij nu de beste?
:)
Ik ben nog lang niet zover om een eindoordeel te geven, ik ben na een nieuwe CPU en mobo al m'n spellen opnieuw aan het installeren en patchen en het zijjn er nogal wat en alles moet in de avonduurtjes gebeuren, zit nu weer heerlijk op het werk.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

DrMacabr3 schreef op 13 juli 2004 @ 02:07:
EINDELIJK is er nu de point of view GF 6800GT en ultra te koop hier in het Belgenland (in Leuven) voor de prijs van 478(gt) en 625(ultra).

nu had ik een vraagje, hoe doet die point of view het en is het wat als merk?
want persoonlijk spreekt een kwaliteits asus kaartje me meer aan, maar ik ken pov gewoon niet als merk dus. Iemand ervaringen die ik evt niet direct in de reviews vind?

en ook hoe zou het met overclocken zitten op een GT zonder 2e molex ?
men voeding kan het wel aan hoor.
Op een GT zit geen 2e molex en kan gerust tot een Ultra overklokt worden (de 6800Ultra zelf draait ook op 1 molex. Alleen als je hoger dan Ultra speeds gaat is een 2e molex vereist)
Ik vind jullie prijzen daar wel behoorlijk duur..........zeer duur zelfs. Zelfs IK zou geen 625 voor een Ultra betalen of 478 voor een GT.

Daarbij speelt het merk in die zin een rol dat ze hun eigen PCB en koelers gebruiken. Asus staat bekend om kwaliteit kaarten met zeer goede stock-cooling. Als je kijkt naar de 5950Ultra zijn echter MSI en LeadTek de grote winnaars.
Ikzelf ga voor Asus.
Ook weet ik dat Point of View (gelukkig) niet zo'n mega software bundel erbij gooit en dit geld in de kaart zelf steekt. Over het algemeen zijn POV dus behoorlijke kaarten.
Persoonlijk hoef ik die shit eromheen ook niet erbij. Gewoon de kaart, tv out kabeltjes en DVI connector, drivers en klaar. Splintercell 2 of FarCry doe ik wel downloaden.
(trouwens, bij Asus krijg je een webcam erbij, dat is voor mij nu handig, die heb ik nodig omdat mijn oude niet echt meer functioneert :P)

@ to-cool: ik weet niet hoeveel effectieve wattages die 500W levicom levert. Zolang je een voeding hebt die minimaal 350W effectief levert is het goed.
(Denk hierbij aan een Zalman ZM400 Watt of Tagan 480W of Antect true power series, deze leveren allen hoge, effectieve wattages)

[ Voor 24% gewijzigd door Deathchant op 13-07-2004 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Deathchant schreef op 13 juli 2004 @ 08:56:
[...]

Op een GT zit geen 2e molex en kan gerust tot een Ultra overklokt worden (de 6800Ultra zelf draait ook op 1 molex. Alleen als je hoger dan Ultra speeds gaat is een 2e molex vereist)
Is dit een feit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
Nee dat is geen feit, ik haal met 1 Molexje op mijn 6800GT (leadtek) 435 core.
die 2e molex is er denk ik omdat de Ultra 1.5 volt op de core heeft en de GT 1.4 op de core.
De 2e Molex zal heus wel nut hebben maar met 1 haal je dus prima een core speed die ver over de Ultra specs gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90555

klopt het dat op de 6800gt je wel van die soldeer puntjes ziet, op de plek waar normaal een 2e molex stekker zit bij de 6800ultra?

kzat net te denken, misschien kun je er zelf wel een extra molex stekkertje op fixen :p
zou wel fijn zijn voor oc'en v/d kaart >)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GfMike
Bij de Leadtek 6800GT zie je wel de soldeerpuntjes voor een 2e molex, of je er ook echt een 2e molex op kan solderen weet ik niet.
Als iemand deze Molex mod een keer doet en het werkt hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Nieuwe drivertjes : http://download.neowin.net/62.01-Neowin.net.zip

Schijnen wéér sneller te zijn in Far Cry :)

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

GfMike schreef op 13 juli 2004 @ 09:33:
Nee dat is geen feit, ik haal met 1 Molexje op mijn 6800GT (leadtek) 435 core.
die 2e molex is er denk ik omdat de Ultra 1.5 volt op de core heeft en de GT 1.4 op de core.
De 2e Molex zal heus wel nut hebben maar met 1 haal je dus prima een core speed die ver over de Ultra specs gaat.
Kep zelf een email rechtsstreeks van nvidia gehad en zij vertelden me dit. Je kunt zeker hoger clocken, maar je hebt dan geen garantie meer dat het perfect zou moeten werken.
Het kan zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Is er iemand van julie die Hully zijn ervaringen deelt?
Met name de lage minimum framerates en het skippen in 3dmark03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert

Pubbert

random gestoord

corpseflayer schreef op 13 juli 2004 @ 11:29:
Ik kan vrijdag even een 6800GT testen van een vriend van mij die een compleet PC had besteld echter met defect mobo, dus die 6800GT ligt nu toch niets te doen. Als ik en tijd en zin heb zal ik hem even een mini-review geven :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

corpseflayer schreef op 13 juli 2004 @ 11:29:
De mother nature demo valt heel kort terug naar 22 fps als absolute minimum, skippen of stotteren is er niet bij, maar op de meeste tests is de gf6800U (veel in ps2 en proxicon) sneller dan m'n X800 pro (520/560).

[ Voor 5% gewijzigd door edward2 op 13-07-2004 11:47 ]

Niet op voorraad.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.