[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.965 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-08 22:42

Unverter

Rediscover the web!

nero355 schreef op 20 juni 2004 @ 16:41:
Tjaa Nightlies download ik nooit (vroeger wel nu geen zin meer :D ) en deze was toch echt gewoon @ Homepage als download aangeboden :)

Heb dan ook dus zo'n rare vage Icon voor Firefox met zo'n F'je maar heb hem veranderd in een F'je met de aarde als achtergrond ;)
Zoals Harm al schreef kan ik me niet voorstellen dat zoiets op de downloadpage stond...

En dat icoontje was idd een bug in die tijd: http://www.squarefree.com/burningedge/archives/000376.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Well, het kan nog komen doordat je per ongeluk op de developerspagina's was geraakt (daar kwam ik vroeger ook nog wel eens terwijl ik eigenlijk op de gewone productpagina moest zijn) aangezien de nightlies daar wel gewoon aangeboden worden. Ennieweejs, het heeft tijden heerlijk gewerkt voor je en dat is het belangrijkste ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Nieuw profiel gebruikt en nog steeds het probleem. Ik heb het overigens alleen als ik een nieuwe tab open.

* NG blijft nog maar bij 0.8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Harm schreef op 20 juni 2004 @ 17:01:
Well, het kan nog komen doordat je per ongeluk op de developerspagina's was geraakt (daar kwam ik vroeger ook nog wel eens terwijl ik eigenlijk op de gewone productpagina moest zijn) aangezien de nightlies daar wel gewoon aangeboden worden. Ennieweejs, het heeft tijden heerlijk gewerkt voor je en dat is het belangrijkste ;) .
Precies :)

Ik vond het gewoon wel grappig om te vermelden dan ook is niet zo dat ik problemen had ofzo, heb ik nooit met het Vuurvosje/vogeltje gehad O+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het irritantse van firefox vind ik nog wel dat je niet meteen op een link kan klikken(en opend in zelfde venster) als de pagina nog niet is uitgeladen, terwijl als je opend in nieuw tabblad dat het dan wel goed gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 11:41:
het irritantse van firefox vind ik nog wel dat je niet meteen op een link kan klikken(en opend in zelfde venster) als de pagina nog niet is uitgeladen, terwijl als je opend in nieuw tabblad dat het dan wel goed gaat
Er is ongetwijfeld een plug-in die dit oplost, maar dat vind ik inderdaad ook wel irritant. Het is me nooit echt opgevallen, maar nu jij het zegt, herken ik het wel. Uit automatisme open ik hem al in een nieuw tab, maar het is inderdaad een gebrek.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zoals PromWarMachine al opmerkt is dat idd behoorlijk irritant. Het was mij gisteren opgevallen en als er een fix voor is hoor ik dat graag

Voor de rest prima tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34
zijn er ook mensen hier die 'm eens zelf gecompileerd hebben?

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:24

Reinier

\o/

Behalve dat opent met een t is ben ik het zeer met je eens. Ik heb er geen plugin voor gevonden.

Daarnaast vind ik het zelf een beetje vreemd dat de tekst in de statusbar niet altijd hoort bij het op dat moment actieve tabblad. Soms verwarrend, niet zo ernstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Ik heb Firefox ook zojuist geinstalleerd om mijn websites te testen, maar er komt meteen bij het starten een foutmelding tevoorschijn:
Afbeeldingslocatie: http://www.dree.nl/brol/firefox_suckage.gif

Heeft iemand een idee hoe dat op te lossen is?

edit: Het draait trouwens op WinXP met SP2

[ Voor 9% gewijzigd door Jaded op 21-06-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Jaded schreef op 21 juni 2004 @ 13:09:
Ik heb Firefox ook zojuist geinstalleerd om mijn websites te testen, maar er komt meteen bij het starten een foutmelding tevoorschijn:
[afbeelding]

Heb je hier wat aan?
Beekforel schreef op 17 juni 2004 @ 11:44:
Ok ik heb het opgelost met hulp van Mozilla forums.
Firefox kwam vanochtend ineens met de "Quality Feedback Agent". Daar liep het op stuk. De enige oplossing blijkt een nieuw profile te maken. Dus firefox opstarten via Start > Uitvoeren > firefox.exe -p > Enter. Dan krijg je de profile manager te zien waar je een nieuw profile kan maken. Je bent dan wel je instellingen kwijt en moet je bookmarks opnieuw importeren.

Meer informatie kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Helaas, ook een nieuw profiel geeft deze error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Je hebt waarschijnlijk 0.9 over een oudere versie heen geinstalleerd. Eerst die oude versie verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ucchan schreef op 21 juni 2004 @ 13:05:
zijn er ook mensen hier die 'm eens zelf gecompileerd hebben?
0.7 en 0.8 wel. Firefox 0.9 is not niet stable gegeven in de gentoo package list. Er schijnen problemen te zijn met het draaien van firefox als non-root user (wat natuurlijk wel de bedoeling is). Ze zijn er op het moment mee bezig. Zodra het programma stable word gegeven compileer ik hem snachts wel een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst 0.8 draaien, maar draai nu op 0.9... ik zit alleen met één probleempje. Bij 0.8 kon ik de tabbed browser extension perfect installeren en werkte het ook. Allles bleef netjes in één window.
Nu bij 0.9 kan ik het ook wel installleren, maar de links worden echt niet in een tab geopend. gewoon weer in een nieuwe window. Terwijl de vinkjes ervoor wel aan staan.

Heeft iemand hier een oplossing voor.

Voorderest moet ik zeggen dat ik het wel sneller vind als de voorgaande versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk83
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:51
Dat is toch gewoon de popup blocker? Ik vind het juist wel fijn dat de popup blocker op die manier werkt. Dan kan de pagina nooit zelf een popup openen.
Je kunt dit overigens omzeilen door shift in te houden en dan op de link te klikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de download manager?

Ik weet niet of jullie het er al over gehad hebben, heb geen zin om 8 pagina's door te werken. Ik vind 'm niet goed werken. Als ik grote bestanden download, dan zegt ie na 10 MB soms dat de download klaar is. Dan is de file natuurlijk corrupt. Waarom kan je daarna niet resumen? Jammer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
henk83 schreef op 21 juni 2004 @ 15:07:
[...]

Dat is toch gewoon de popup blocker? Ik vind het juist wel fijn dat de popup blocker op die manier werkt. Dan kan de pagina nooit zelf een popup openen.
Je kunt dit overigens omzeilen door shift in te houden en dan op de link te klikken. :)
Het is wel iets waar volgens mij aan gewerkt wordt gezien deze bug: window.open() in onclick, click anchor with new window target, etc. while page is loading fail if popups are blocked. Of vergis ik me nu heel erg en is dit een andere bug die jij beschrijft en ervaart?
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 15:20:
Wat vinden jullie van de download manager?

Ik weet niet of jullie het er al over gehad hebben, heb geen zin om 8 pagina's door te werken. Ik vind 'm niet goed werken. Als ik grote bestanden download, dan zegt ie na 10 MB soms dat de download klaar is. Dan is de file natuurlijk corrupt. Waarom kan je daarna niet resumen? Jammer. :(
Geen problemen met dat ding. Nooit corrupte downloads gehad enzovoort. Maarre, er zijn extensions die de Downloadmanager uitbreiden qua mogelijkheden, kijk er eens naar :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Jaded schreef op 21 juni 2004 @ 13:09:
[afbeelding]

2 Dingen :

1. Heb je toevallig NetLimiter 1.3.0 :? Daarmee kreeg ik heel vaak dat soort Errors i.c.m. met Firefox en GrabIT en nog een paar programmas :/

2. Heb je toevallig Panda Titanium Anti-Virus :? Die is een soort 3de Factor zeg maar geweest bij bovenstaand probleem ;)

* nero355 draait nu lekker Kaspersky zonder problemen :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb FireFox heerlijk draaien maar er is 1 klein probleempje.
Als ik een nieuwe tab open dan krijg ik niet automatisch een cursor zodat ik gelijk kan typen. Ik moet dan eerst naar de adres bar en erin klikken met mijn muis voordat ik kan tikken.

Ik kan mij niet herinneren dat dat eerst ook zo was of ik ben gewoon opera nog een beetje gewend.
edit:
Hij doet het nu alweer had een vinkje perongeluk aangevinkt in 1 van de extensions

[ Voor 14% gewijzigd door IschaGast op 21-06-2004 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IschaGast schreef op 21 juni 2004 @ 16:30:
Ik heb FireFox heerlijk draaien maar er is 1 klein probleempje.
Als ik een nieuwe tab open dan krijg ik niet automatisch een cursor zodat ik gelijk kan typen. Ik moet dan eerst naar de adres bar en erin klikken met mijn muis voordat ik kan tikken.

Ik kan mij niet herinneren dat dat eerst ook zo was of ik ben gewoon opera nog een beetje gewend.
Bij mij doet ie dat wel. Ik weet zo de oplossing niet maar wel een alternatief.
Je kan namelijk met het toetsenbord ook naar de adresbalk door op F6 te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Jaded schreef op 21 juni 2004 @ 13:36:
Helaas, ook een nieuw profiel geeft deze error.
Heb ook last gehad van die error, frisse installatie hield het een tijdje uit, gister kreeg ik wederom die error :/ Gelukkig startte FireFox daarna wel weer gewoon op, maar er zit iets toch niet goed, maar ja..wat? Meerdere mensen krijgen deze error, je kan me niet wijsmaken dat het aan de pc van die mensen ligt, is gewoon een bug lijkt me,

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
Ik ben érg tevreden met Firefox, ik ben recentelijk overgestapt van Mozilla (1.7) naar Firefox 0.9, ik bleef maar stug bij het Mozilla terwijl Firefox sneller opstart, betere plugin/theme support heeft en nog meer vettte dingen \o/

However, ik heb wel een probleempje. Ik heb een hoop bookmarks, en veel sites hebben een 'favicon' (het icoontje wat je voor de URL ziet in je addressbar, bij GoT zo'n moertang-geval). Voor de naam van een bookmark staat zo'n icoontje, die wordt aangepast als de site een favicon heeft, wat ik erg netjes vindt. Maar zodra ik de browser afsluit computer opnieuw opstart en zijn de icoontjes weer weg. Komt dit door m'n theme of is dit een bugje van Firefox/instelling?

[ Voor 4% gewijzigd door Switch op 21-06-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Switch schreef op 21 juni 2004 @ 17:41:
However, ik heb wel een probleempje. Ik heb een hoop bookmarks, en veel sites hebben een 'favicon' (het icoontje wat je voor de URL ziet in je addressbar, bij GoT zo'n moertang-geval). Voor de naam van een bookmark staat zo'n icoontje, die wordt aangepast als de site een favicon heeft, wat ik erg netjes vindt. Maar zodra ik de browser afsluit computer opnieuw opstart en zijn de icoontjes weer weg. Komt dit door m'n theme of is dit een bugje van Firefox/instelling?
Dit gebeurd iig als je browser crasht. Bij normaal afsluiten heb ik hier geen last van.

Je zou eventueel kunnen proberen om een nieuw profiel aan te maken door Firefox op te starten met firefox.exe -p.

[ Voor 11% gewijzigd door Unverter op 21-06-2004 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

NG schreef op 20 juni 2004 @ 18:53:
[...]

Nieuw profiel gebruikt en nog steeds het probleem. Ik heb het overigens alleen als ik een nieuwe tab open.

* NG blijft nog maar bij 0.8.
Met de laatste nightly was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Weet iemand of er ook .msi files te krijgen zijn voor Firefox 0.9? Daarmee kun je via policies software verspreiden over clients in Windows netwerken.

Dat is eigenlijk onmisbaar voor massale uitrol in grote netwerken. Niet alleen wil ik dat gaan doen maar het lijkt me voor de opmars van Firefox in bedrijven ook een positieve ontwikkeling.

[ Voor 14% gewijzigd door Maurits van Baerle op 22-06-2004 11:05 ]

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het al ff eerder gevraagd, maar heeft iemand het voor elkaar gekregen om nieuwe links gewoon ZONDER CTRL in te houden te openen in een nieuwe tab en niet in een nieuwe window?

Ik heb tabbrowser prefences geprobeerd en single window.. maar geen van beiden geven dit resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 11:15:
Ik heb tabbrowser prefences geprobeerd en single window.. maar geen van beiden geven dit resultaat.
die combinatie werkt bij mij uitstekend...... met FF 0.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met mijn scroll wieltje klik (middle mouse button) opent hij de link in een nieuwe tab. Heb ik niets voor hoeven instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46
DJTimo schreef op 19 juni 2004 @ 18:57:
Is er trouwens ergens in te stellen dat wanneer je FF sluit (of van mijn part de pc afsluit) de cache geleegd wordt? Ik merkte net namelijk dat als deze vol is gelopen (ik wil liever niet de waarde verhogen ivm disk usage) de back functie niet meer werkt.

edit: cache als in temp. internet files.
Iemand die hier iets op weet? Net was mijn cache weer "vol". Dan werkt de backtoets pas weer als ik deze geleegd heb en de browser herstart. Ik vind het sowieso wel vreemd eigenlijk dat deze functie uitvalt als je cache vol is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
MauritsvanBaerle schreef op 22 juni 2004 @ 11:03:
Weet iemand of er ook .msi files te krijgen zijn voor Firefox 0.9? Daarmee kun je via policies software verspreiden over clients in Windows netwerken.

Dat is eigenlijk onmisbaar voor massale uitrol in grote netwerken. Niet alleen wil ik dat gaan doen maar het lijkt me voor de opmars van Firefox in bedrijven ook een positieve ontwikkeling.
Dus dat sommige websites niet werken, neem je voor lief? Of wordt het puur gebruikt voor intranet applicaties die werken met FF?

Bij een bedrijf zijn dit soort dingen nl veel kritischer dan bij mensen thuis...

[ Voor 7% gewijzigd door Canard op 22-06-2004 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Canard schreef op 22 juni 2004 @ 12:19:
[...]

Dus dat sommige websites niet werken, neem je voor lief? Of wordt het puur gebruikt voor intranet applicaties die werken met FF?

Bij een bedrijf zijn dit soort dingen nl veel kritischer dan bij mensen thuis...
Het is een proef. We willen eerst kijken of het bevalt, of het nou veel problemen oplevert en dergelijke. We gaan dus Firefox en IE naast elkaar draaien. In eerste instantie met IE als default browser en Firefox als keuze voor de gebruikers. Misschien dat we dit later omdraaien, Firefox standaard en IE als alternatief voor die ene site die niet werkt.

Ik draai thuis nu een paar maanden Firefox en de incompatibiliteits-kwesties vallen me eigenlijk heel erg mee, ik maak me dus eigenlijk niet zo heel veel zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op 22 juni 2004 @ 11:30:
[...]

die combinatie werkt bij mij uitstekend...... met FF 0.9
hmmm gek, maar gebruik jij dan de middel mouse button... want ik wil eigenlijk gewoon dat het standaard zo werkt... normaal klikken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Daarvoor heb je plugins oid. TBE bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Laatst online: 10:25

Nietzman

Woei!

saviour schreef op 22 juni 2004 @ 13:54:
Daarvoor heb je plugins oid. TBE bijvoorbeeld.
Pak dan tabbed browser preferences of Single Window.

TBE is een hele logge, FireFoxvertragende plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dr al een nederlandse build van 0.9 ?
Kon em zo snel nie vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 14:48:
Is dr al een nederlandse build van 0.9 ?
Kon em zo snel nie vinden :/
Die zou hier moeten komen te staan als hij af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 13:31:
[...]

hmmm gek, maar gebruik jij dan de middel mouse button... want ik wil eigenlijk gewoon dat het standaard zo werkt... normaal klikken dus
Ik gebruik de middle mouse button maar niet ism TBP. Mijn middle mouse staat geconfigureerd om de windows te minimizen :) (handig voor op het werk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik moet zeggen dat ik FireFox vervloekt had na versie 0.8 te hebben geinstalleerd.
Nu ik 0.9 heb werkt het prima. Hij rendert weer mooi, klapt (er nog) niet uit, en werkt prettig en snel :)

Kortom: :w @ IE

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nietzman schreef op 22 juni 2004 @ 14:43:
[...]

Nou die heb ik dus geinstalleerd.. maar alle links (_blank) worden gewoon weer in een nieuw venster gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Nietzman schreef op 22 juni 2004 @ 14:43:
[...]

voorzover ik weet werkt TBP niet meer en single window, doet bij mij ook niks, dus middlemouse button it is :/

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Ikzelf gebruik deze 2 met elkaar:

Tabbrowser Preferences
http://www.intraplanar.net/projects/tabprefs/
Adds GUI options to change some of the hidden tab browser preferences

Clone Window
http://www.pikey.me.uk/mozilla/#cw
Makes the New Window command clone the current tab's address and
history

Werkt op zich perfect geen nieuwe windows meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Ik gebruik zelf meestal firebird omdat het iets sneller is maar ik heb ook firefox 0.9 en IE.

Ik heb dus een site gemaakt in HTML en ik maak op een pagina gebruik van zogenaamde "bladwijzers", links die binnen de pagina linken. Maar het werkt maar half in mozilla (geen van beiden).
De link om naar boven te gaan werkt maar naar de apparte onderdelen niet. Ik dacht eerst dit is iets voor W&G maar als ik mijn site in IE open werkt alles zoals het zou moeten.

Doe ik iets mis? Kan ik dit wijzigen in de instellingen of is het een bug in mozilla?
EDIT: als iemand het wil proberen of het bij hem wel werkt, graag. De pagina staat Hier

[ Voor 24% gewijzigd door nuclear waste op 22-06-2004 20:20 ]

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

nuclear waste schreef op 22 juni 2004 @ 20:15:
Doe ik iets mis? Kan ik dit wijzigen in de instellingen of is het een bug in mozilla?
EDIT: als iemand het wil proberen of het bij hem wel werkt, graag. De pagina staat Hier
Ik weet niet precies waar de zere plek zit, maar in ieder geval is je tabel niet correct genest. Zie bv. regel 60 en 611:
code:
1
2
 </tr>
    </tr>

Als je dit eerst eens netjes maakt (en liever nog afstapt van tabellen voor dit soort spul), werkt het misschien zomaar.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

En als we even verder kijken:
Validatie:
This page is not Valid HTML 4.01 Transitional!
[...]
#

Line 14, column 17: document type does not allow element "A" here; missing one of "TH", "TD" start-tag

<a name="top"><td align="center"><font color="#FFFFFF" face="Arial"><stron

The mentioned element is not allowed to appear in the context in which you've placed it; the other mentioned elements are the only ones that are both allowed there and can contain the element mentioned. This might mean that you need a containing element, or possibly that you've forgotten to close a previous element.

One possible cause for this message is that you have attempted to put a block-level element (such as "<p>" or "<table>") inside an inline element (such as "<a>", "<span>", or "<font>").

And that's your problem right there, gok ik.
[edit: ja, ik had mijn post beter kunnen wijzigen. Excuseer]

[ Voor 16% gewijzigd door Zpottr op 22-06-2004 21:28 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Laatst online: 20:45

Zym0tiC

^_^

Is het mogelijk om firefox via een console te starten met als parameter een bestand?

heb al geprobeerd:
# firefox /path/naar/bestand
# firefox -x /path/naar/bestand (galeon deed dat zo volgens mij)

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:12

Piggen

Lekker bakkie

Toch een klein nadeeltje ten opzichte van Opera.
In Opera had je de optie, wanneer je een URL selecteerde en er met de rechtermuisknop op klikte, "go to URL", waarmee je de pagina direct kon openen.
Firefox heeft die optie niet en dat vind ik best jammer, want het was een handige optie in Opera.
Is daar toevallig een extension voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je kan 'm toch zelf repackagen? Installshield heeft hier software voor; mbv snapshots kan je bepalen wat er precies allemaal geinstalleerd wordt en hier kan je dan een msi van bakken.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn_S
  • Niet online
mpmad schreef op 22 juni 2004 @ 23:33:
Toch een klein nadeeltje ten opzichte van Opera.
In Opera had je de optie, wanneer je een URL selecteerde en er met de rechtermuisknop op klikte, "go to URL", waarmee je de pagina direct kon openen.
Firefox heeft die optie niet en dat vind ik best jammer, want het was een handige optie in Opera.
Is daar toevallig een extension voor?
Ik denk dat je deze bedoelt: Plain Text Links
With any text that can be treated as a URL, using this extension you can select the text, right click, and select "Open this URL in a new tab" or "Open this URL".

System specs - Ik word blij van knipperende lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Ik vind het naar dat deze bug nog niet gefixt is. Hij is al behoorlijk oud (Phoenix 0.3 of 0.4 had hem i.i.g. al), en in FF 0.9 zit hij nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• humi
  • Laatst online: 01-09 09:47

Volgens mij is die discussie al eens eerder gevoerd bij mozilla, en zijn ze wel van plan dat te gaan doen. Voor zover ik weet is ie er nog niet in ieder geval, maar 't zou me sterk verbazen als 1.0 geen .msi file krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits van Baerle
  • Niet online
crisp schreef op 22 juni 2004 @ 23:40:
[...]

Je kan 'm toch zelf repackagen? Installshield heeft hier software voor; mbv snapshots kan je bepalen wat er precies allemaal geinstalleerd wordt en hier kan je dan een msi van bakken.
Klopt, daar zat ik ook al aan te denken maar als het ding al kant en klaar bestaat is dat een beetje dubbel werk. Het ging me er ook om dat ze het voor andere mensen beschikbaar moeten maken.

Ik betrap mezelf erop dat ik het makkelijk uitrollen via .msi zwaar laat meewegen bij de keuze voor een applicatie. Daar heeft IE nu een groot voordeel aangezien je daar het overgrote deel van de instellingen centraal via policies kunt regelen, mensen die 100 of meer workstations moeten beheren worden daar heel blij van. Als Firefox via .msi uit te rollen was zou het ze denk ik veel extra installatieplekken opleveren, zo'n beheerder is ook niet zo blij met de onveiligheid van IE dus is misschien best snel geneigd over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd steeds meer last van pop-ups, hebben hier meer mensen last van or is it jus me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 11:28:
Ik heb de laatste tijd steeds meer last van pop-ups, hebben hier meer mensen last van or is it jus me...?
Met FF heb ik helemaal geen last meer van PopUps. Staat [blok popups] wel aangevinkt bij je bij preferences onder [Web Features] ?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Br@m schreef op 23 juni 2004 @ 12:27:
[...]

Met FF heb ik helemaal geen last meer van PopUps. Staat [blok popups] wel aangevinkt bij je bij preferences onder [Web Features] ?
:X :X :X :X :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ik heb een klein probleem met firefox.

Ik gebruik(te) altijd de adress bar in m'n start balk om snel websites in te typen of te copy/pasten. Dit ging altijd perfect met explorer, maar aangezien explorer niet vooruit te branden is in windows 2003 ben ik overgestapt op Firefox.

Alleen het volgende doet zich voor. Als ik windows opstart en iets intyp in de address bar, dan zegt ie ten eerste:

Kan .... website niet vinden en opent ie alsnog de website in Firefox

Sluit ik alles daarna af of typ ik nog eens hetzelfde adress of een ander web adres in dan opent ie de website 2x in 2 FireFox windows of tabs (hangt af van m'n instellingen)

Kan niets in de instellingen vinden, iemand enig idee hoe dit op te lossen valt? Firefox bevalt me prima, alleen dit vind ik nogal jammer.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Ik heb een probleempje met firefox als ik een hele grote lijst met links heb zoals deze: http://www.simplebits.com/notebook/2004/06/21/bonanza.html

Ik ben nu op de helft ongeveer maar als ik op een link klik en weer terug ga dan begint mijn pagina gewoon weer bovenaan. Terwijl als ik met opera surf hij gewoon weer teruggaat naar waar ik werkelijk was.

edit:
Snap er niets van opeens doet hij het wel weer gewoon

[ Voor 9% gewijzigd door IschaGast op 23-06-2004 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Osdorp-Dude schreef op 23 juni 2004 @ 13:42:
[...]

Alleen het volgende doet zich voor. Als ik windows opstart en iets intyp in de address bar, dan zegt ie ten eerste:

Kan .... website niet vinden en opent ie alsnog de website in Firefox

[...]
Je start Windows op, en vervolgens tik je in welke adressbar iets? Die van FireFox? Heb je een Nederlandse FireFox dat je een nederlandse foutmelding krijgt? Staat FireFox wel ingesteld als standaard browser?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
IschaGast schreef op 23 juni 2004 @ 14:25:
Ik heb een probleempje met firefox als ik een hele grote lijst met links heb zoals deze: http://www.simplebits.com/notebook/2004/06/21/bonanza.html

Ik ben nu op de helft ongeveer maar als ik op een link klik en weer terug ga dan begint mijn pagina gewoon weer bovenaan. Terwijl als ik met opera surf hij gewoon weer teruggaat naar waar ik werkelijk was.
Het gaat bij mij wel goed. Probeer eens een nieuw profiel dan. Overigens gaat dit bij mij ook niet bij alle sites goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Harm schreef op 23 juni 2004 @ 14:35:
[...]

Het gaat bij mij wel goed. Probeer eens een nieuw profiel dan. Overigens gaat dit bij mij ook niet bij alle sites goed.
Ik weet nu precies hoe het komt. Ik heb de extension session saver en die heb ik toen gebruikt om mijn laatste sites terug te halen en toen ging hij niet meer terug naar het bepaalde punt. Gewoon ff refresh klikken en hij deed het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Spider.007 schreef op 23 juni 2004 @ 14:32:
[...]Je start Windows op, en vervolgens tik je in welke adressbar iets? Die van FireFox?
Ik bedoel deze adress bar:

Afbeeldingslocatie: http://www.jofra.nl/images/startbar.JPG
Heb je een Nederlandse FireFox dat je een nederlandse foutmelding krijgt?
Engelse Firefox v0.9, Fout was in het engels maar had em al weggeklikt voor ik kon quoten. Als je em exact wil hebben moet ik ff rebooten.
Staat FireFox wel ingesteld als standaard browser?
En jah, firefox staat ingesteld als standaard browser
Harm schreef op 23 juni 2004 @ 14:35:
[...]

Zal ik ff proberen...

Edit: Waar vind ik dit?

[ Voor 4% gewijzigd door Mesh op 23-06-2004 15:13 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
IschaGast schreef op 23 juni 2004 @ 14:25:

edit:
Snap er niets van opeens doet hij het wel weer gewoon
Ik heb dit net geprobeerd door de adresbalk toe te voegen en een URL te openen. Dat werkte gewoon. Ik kreeg netjes een extra tab erbij in mijn browser met daarin de gewenste site. Ik gok dus op een probleempje met het instellen van Fx als jouw standaardbrowser.
Osdorp-Dude schreef op 23 juni 2004 @ 15:11:
[...]

Zal ik ff proberen...
Ik antwoorde op een andere reply daar. Een nieuw profiel zal hier volgens mij niet veel uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Harm schreef op 23 juni 2004 @ 15:15:
[...]

Ik heb dit net geprobeerd door de adresbalk toe te voegen en een URL te openen. Dat werkte gewoon. Ik kreeg netjes een extra tab erbij in mijn browser met daarin de gewenste site. Ik gok dus op een probleempje met het instellen van Fx als jouw standaardbrowser.
Kijk eens naar je mapopties van windows (bv via configuratie scherm) > Bestandstypen > HyperText overdrachtsprotocol (met privacy). Open de geavanceerde eigenschappen en bewerk de actie open. Als je daar iets van IE ziet staat moet je eerst de checkbox bij 'DDE Gebruiken' uitvinken en dan de mapopties afsluiten, de volgende keer staat alles dan ingesteld zoals het hoort.

Hier wordt trouwens melding gemaakt van hetzelfde probleem, alleen dan met een snelkoppeling. Daar heb dezelfde oplossing ook gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Harm schreef op 23 juni 2004 @ 15:15:
[...]Ik heb dit net geprobeerd door de adresbalk toe te voegen en een URL te openen. Dat werkte gewoon. Ik kreeg netjes een extra tab erbij in mijn browser met daarin de gewenste site. Ik gok dus op een probleempje met het instellen van Fx als jouw standaardbrowser.
Heb tab extensions geinstalleerd, hij opent nu mooi 2 tabs :(
Jij probeert snelkoppelingen te maken. Die doen het gewoon hier. Probleem zit het als ik een adres open in de adress bar. Dan opent ie 2x Firefox. En ik heb geen flauw idee waarom... 8)7

Edit:

Dacht ff dat het lag aan het feit dat ik zowel op Admin account als New User account firefox had geinstalleerd, maar dit lost dus ook niets op. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Mesh op 23-06-2004 16:18 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Zpottr schreef op 22 juni 2004 @ 21:27:
En als we even verder kijken:
Validatie:

[...]

And that's your problem right there, gok ik.
[edit: ja, ik had mijn post beter kunnen wijzigen. Excuseer]
Geen bug dus, vreemd dat het in IE wel goed werkte.
Wel bedankt, mijn probleem is opgelost en die validator is gebookmarked.

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Dit is echt vreemd. Ik had problemen met m'n geluidskaart. Ik dus oude nforce2 drivers uninstalled en nieuwste geinstalleerd.

and guess what. Firefox start nu geen 2x meer op... |:(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IschaGast schreef op 22 juni 2004 @ 16:00:
Ikzelf gebruik deze 2 met elkaar:

Tabbrowser Preferences
http://www.intraplanar.net/projects/tabprefs/
Adds GUI options to change some of the hidden tab browser preferences

Clone Window
http://www.pikey.me.uk/mozilla/#cw
Makes the New Window command clone the current tab's address and
history

Werkt op zich perfect geen nieuwe windows meer :)
Nou raarder kan het niet worden. Tabbrowser Prefences schiet gelijk uit mijn extension menu als ik hem heb geinstalled, en Clone Window installeert wel, maar doet het niet in een nieuwe tab zetten.

irritant... toevallig nog andere extensies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 23:02:
[...]

Nou raarder kan het niet worden. Tabbrowser Prefences schiet gelijk uit mijn extension menu als ik hem heb geinstalled, en Clone Window installeert wel, maar doet het niet in een nieuwe tab zetten.

irritant... toevallig nog andere extensies?
Als vervanger van TBP kan eventueel Single Windows Mode dienen, een vervanger voor CloneWindow ken ik niet.
Osdorp-Dude schreef op 23 juni 2004 @ 18:05:
Dit is echt vreemd. Ik had problemen met m'n geluidskaart. Ik dus oude nforce2 drivers uninstalled en nieuwste geinstalleerd.

and guess what. Firefox start nu geen 2x meer op... |:(
Als je hij na een reboot nog niet doet, moet je een nieuw profiel aanmaken door firefox via firefox.exe -p op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:12

Piggen

Lekker bakkie

Cerberus schreef op 23 juni 2004 @ 00:08:
[...]

Ik denk dat je deze bedoelt: Plain Text Links

[...]
Ja, zoiets bedoelde ik. Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

binnenkort een update: 0.9.1 (volgens extensionsmirror.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer dan 2 downloads tegelijk van 1 site, is dat mogelijk?

In Internet Explorer had ik wat register aanpassingen gedaan (even uit mijn hoofd iets van maxconnectionsperserver).

Als je nu 2 dingen download van een site kan je niet meer surfen op die site en ook geen 3e download starten.

Wie heeft een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:46
Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 13:32:
Meer dan 2 downloads tegelijk van 1 site, is dat mogelijk?
Wie heeft een oplossing?
Daar had ik dus ook 'last' van. Leees [rml]DJTimo in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel II"[/rml] en de posts daaronder maar eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJTimo schreef op 24 juni 2004 @ 13:36:
[...]

Daar had ik dus ook 'last' van. Leees [rml]DJTimo in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel II"[/rml] en de posts daaronder maar eens. :)
Kijk eens aan :)

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:27
Ik heb een probleem waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
kheb de tab plugin, als ik op een link zou klikken met mn middelste muisknop (muiswiel) dan zou deze link zich in een nieuwe tab moeten openen. Dit gebeurd dus niet en eigenlijk werkt mn hele 3e muisknop niet met FF. mijn vraag is dus, Waarom niet? :P Ik kan wel gewoon scrollen, maar mn muisknop indrukken werkt op geen enkele manier

[ Voor 12% gewijzigd door D3ft0n3 op 24-06-2004 21:51 ]

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

D3ft0n3 schreef op 24 juni 2004 @ 21:50:
Ik heb een probleem waar jullie me misschien mee kunnen helpen.
kheb de tab plugin, als ik op een link zou klikken met mn middelste muisknop (muiswiel) dan zou deze link zich in een nieuwe tab moeten openen. Dit gebeurd dus niet en eigenlijk werkt mn hele 3e muisknop niet met FF. mijn vraag is dus, Waarom niet? :P Ik kan wel gewoon scrollen, maar mn muisknop indrukken werkt op geen enkele manier
1. Zonder ook maar 1 plug-in werkt het Tab gebeuren gewoon standaard dus dat is overbodig ;)

2. Welke muis hebben we het over ?? Zowiezo even "Microsoft PS/2 Mouse" driver proberen, die draai ik en daarmee werkt het !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19

Sosabowski

nerd

Meer mensen last hiervan?

[ Voor 11% gewijzigd door Sosabowski op 25-06-2004 00:04 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Sinds ik 0.9 draai ben ik niet meer van die dingen tegen gekomen als tabellen die niet klopte e.d.

Lijkt me dus dat er bij jou wat fout zit. Mischien 0.9 over 0.8 heen geinstaleerd?

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19

Sosabowski

nerd

Nope, 0.8 eerst helemaal verwijderd.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 07:37

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Wel es gehad zo van tijd tot tijd, sinds ooit met mozilla begonnen en zo.. maar da's al weer lang terug
ctrl-F5 doet dan vaak wonderen :) maar het is niet juist dat het gebeurt nee.

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Magic666 schreef op 24 juni 2004 @ 13:01:
binnenkort een update: 0.9.1 (volgens extensionsmirror.nl)
Yep, veel gefixte extensiemanager bugs en hierin ook een update voor Winstripe: http://img73.photobucket....cknrollprt3/winstripe.jpg

Ziet er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig niet veel rare dingen gezien ;)

alleen op airmiles.nl wou niet
moest je aan trusted sited toevoegen daarna perfect ;)
FF is een leuke browser, en zeker om dat het spyware echt stopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Mijn 0.9 stable versie onder Windows zegt bij help -> about dit:

Opera/7.51 (Windows NT 5.1; U) [en]

Raar :? Of spuit 11? :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

DeMoN schreef op 25 juni 2004 @ 08:46:
Mijn 0.9 stable versie onder Windows zegt bij help -> about dit:

Opera/7.51 (Windows NT 5.1; U) [en]

Raar :? Of spuit 11? :)
Gokje; je hebt met je user agent string lopen spelen? B)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Zei ik iets doms, of stond die idd niet aangevinkt :?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohwja
na installatie van FF ook wat pluging flas etc
en ik ga dan met IE naar de zelfde pagina
dan krijg ik allemaal kruisjes is daar wat aan te doen ?

ook MSN 6.2 games werkt niet na FF installatie
krijg ook kruisjes te zien, moet ik downloaden of installen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

F_J_K schreef op 25 juni 2004 @ 08:50:
[...]

Gokje; je hebt met je user agent string lopen spelen? B)
:X :X

:P

idd, maar dat ie dan ook het about scherm veranderd had ik niet verwacht :D :P 8)7

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:14

Zoefff

❤ 

Het meest relaxte van FireFox 0.9 tegenover 0.8, is dat ie linkjes van bijvoorbeeld je bureaublad in een nieuw venster opent, in plaats van in een venster wat al open staat.

Wat ik bedoel, zijn linkjes naar webpaginas vanuit een programma, of als je op een linkje klikt wat op je bureaublad staat, of wat je in een MSN/ICQ/IRC gesprek krijgt. In eerder versies (en in IE) werd zo'n link, als je al een FireFox venster open had staan, in dat venster geopend, waardoor je huidige pagina "weg" was. Tuurlijk kan je dan wel weer terug met back, nieuw venster openen, en dan die link weer openen, maar dit is toch stukken makkelijker :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Waarom heb je linkjes op je bureablad, heb je bookmarks voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

En dit kon je volgens mij altijd al instellen mbv Tabbrowser Extensions e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:27
nero355 schreef op 24 juni 2004 @ 23:45:
[...]

1. Zonder ook maar 1 plug-in werkt het Tab gebeuren gewoon standaard dus dat is overbodig ;)

2. Welke muis hebben we het over ?? Zowiezo even "Microsoft PS/2 Mouse" driver proberen, die draai ik en daarmee werkt het !!!
1) weet ik, maar dat deed het dus niet :P na de plugin werkte het tab gebeuren wel.

3) logitech mx310 in mn usb zitten

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

D3ft0n3 schreef op 25 juni 2004 @ 13:54:
[...]

1) weet ik, maar dat deed het dus niet :P na de plugin werkte het tab gebeuren wel.

3) logitech mx310 in mn usb zitten
Tjaa Logitech gepruts he :P Moet je maar zo'n stoere goedkope Typhoon Mouse zoals ik bij de LIDL kopen, ook 800 DPI en maar 8,95 € :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:14

Zoefff

❤ 

Glitch schreef op 25 juni 2004 @ 12:29:
Waarom heb je linkjes op je bureablad, heb je bookmarks voor :p
Mja, ik wist dat iemand dat ging zeggen :P

Maar ik denk dat het luiheid is. FireFox openen -> bookmark klikken = 2 handelingen. Klikken op link @ bureaublad = 1 handeling :Y)

Heb onder andere GoT, en nog wat andere (eigen) fora op mn bureaublad staan. Werkt prima hoor ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

Ik ben net wat tegen gekomen wat we mateloos irriteert aan firefox.

Voorbeeldje:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21072905

Hiervan selecteer ik de tekst uit het eerste vak, kies voor copy en wil direct plakken in het vak daaronder. Ik krijg het met geen mogelijkheid gedaan :). Ligt dit aan mijn pc of is het firefox in het algemeen.

Ik wil namelijk vaak op deze manier een quote eruit halen en kopieren in mijn reply venster, maar dat wil dus niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

We Are Borg schreef op 25 juni 2004 @ 14:58:

Voorbeeldje:

Hiervan selecteer ik de tekst uit het eerste vak, kies voor copy en wil direct plakken in het vak daaronder. Ik krijg het met geen mogelijkheid gedaan :). Ligt dit aan mijn pc of is het firefox in het algemeen.

Ik wil namelijk vaak op deze manier een quote eruit halen en kopieren in mijn reply venster, maar dat wil dus niet werken
:? Lukt hier gewoon :?

Bovendien heb je daar zo'n CooL knopje voor : Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/quote.gif als je al 1 iemand gequote hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Nu online

We Are Borg

nero355 schreef op 25 juni 2004 @ 15:04:
[...]

:? Lukt hier gewoon :?

Bovendien heb je daar zo'n CooL knopje voor : [afbeelding] als je al 1 iemand gequote hebt ;)
Reboot heeft het hier ook opgelost :) Lekker vaag maar goed. Dat knopje wist ik te vinden, maar die werken niet zo goed bij sticky's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

We Are Borg schreef op 25 juni 2004 @ 15:06:
Dat knopje wist ik te vinden, maar die werken niet zo goed bij sticky's :P
Sticky's addict ?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Laatst online: 08:45

Niek

f.k.a. The_Surfer

Wat trouwens wel enorm irritant is van Firefox is dat ie niet de positie van je op de pagina onthoud. Ik bedoel dit (voorbeeldje): je zit nu onderaan op dit forum. Als je nu op back drukt en vervolgens gelijk weer op forward sta je weer bovenaan de pagina ipv hierzo onderaan. Enorm irritant IMHO, iemand een oplossing?
Voor de rest: _/-\o_ Firefox _/-\o_

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 01:13
We Are Borg schreef op 25 juni 2004 @ 14:58:

Voorbeeldje:

Heb je aanpassingen gedaan aan je userchrome.css? Ik had dit probleem namelijk ook, en ik gebruikte een aangepast userchrome.css waarmee ik mijn menu's een Office 2003 look heb gegeven. Deze heb ik verwijdert, en heb er nu geen last meer van. Eerder heb ik dit ook geprobeerd, toen hielp het niet, maar nu dus opeens wel :P Beetje vaag dus maar wie weet heb je er wat aan :)

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

The_Surfer schreef op 25 juni 2004 @ 16:10:
Wat trouwens wel enorm irritant is van Firefox is dat ie niet de positie van je op de pagina onthoud. Ik bedoel dit (voorbeeldje): je zit nu onderaan op dit forum. Als je nu op back drukt en vervolgens gelijk weer op forward sta je weer bovenaan de pagina ipv hierzo onderaan. Enorm irritant IMHO, iemand een oplossing?
Voor de rest: _/-\o_ Firefox _/-\o_
Hmm........ ja daar zeg je wat :)

Iemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:02
Wat vindt men eigenlijk hier van de Winstripe updates?

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/winstripe_u.png

Hmm, heeft potentie zou ik zo zeggen. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.