[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.927 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

bartware schreef op 30 juni 2004 @ 21:19:
Hier anders nog wel hoor.
CRTL-R en ik stond weer bovenaan.
:X Zo delete je je Cookies dacht ik ...... ik gebruik altijd F5 :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
nero355 schreef op 30 juni 2004 @ 21:46:
[...]

:X Zo delete je je Cookies dacht ik ...... ik gebruik altijd F5 :Y)
Cookies verwijderen doe je niet met Ctrl+R hoor. Die toetsencombo is gewoon een vervanger van F5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Harm schreef op 30 juni 2004 @ 22:08:
[...]

Cookies verwijderen doe je niet met Ctrl+R hoor. Die toetsencombo is gewoon een vervanger van F5.
Ja maar op sommige sites dan refreshed ie een beetje teveel waardoor je je inlog kwijt bent ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
nero355 schreef op 30 juni 2004 @ 22:38:
[...]

Ja maar op sommige sites dan refreshed ie een beetje teveel waardoor je je inlog kwijt bent ...
Wat voor sites? Ctrl+R verwijdert echt geen cookies hoor. Misschien worden sessievariabelen gereset ofzo, maar ook daar heb ik nooit last van gehad. Heb je daarom voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Fok! Frontpage :X Maar dat schijnt beetje gevaarlijk iets te zijn om op GoT te noemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-06 12:21

daaan

Brandweer Zoutkamp

Sinds 0.9 (heb nu 0.91) hangt mijn firefox steeds een paar seconden (soms wel 10!) voordat de download start. Is dit een bekend probleem?

-edit-

Uiteraard vind ik de oplossing 10 sec nadat is de vraag post:
Mijn download geschiedenis was enorm lang, daardoor moest hij zo lang laden. Hij begint nu meteen.

[ Voor 39% gewijzigd door daaan op 30-06-2004 23:44 ]

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
nero355 schreef op 30 juni 2004 @ 23:02:
Fok! Frontpage :X Maar dat schijnt beetje gevaarlijk iets te zijn om op GoT te noemen :+
En daar heb ik geen account, dus dat kan ik niet voor je testen. Maar ik zal eens rondvragen :) .

[edit]
Hmz, na rondvraag (bij één persoon, nameljk Steve) blijkt dat die persoon niet is uitgelogd. Ik gok dus op een cacheprobleem of een probleem met je profiel. Probeer eens een nieuwe?

[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 01-07-2004 01:00 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21785

Even een tip voor degenen die Firefox met Windows gebruiken: ik ben zéér onder de indruk van de snelheid van de Moox builds voor de Athlon XP (hij/zij heeft ook builds voor andere processors beschikbaar, overigens). Ik draai nu zijn geoptimaliseerde build van de 0.9.1 release versie, en die voelt toch net wat sneller dan de normale release. Misschien is het puur een gevolg van het sneller uitklappen van de menu's, en misschien is dat puur een kwestie van custom settings, maar voor mijn gevoel vliegt deze browser nu echt! :)

Hier is de link:
http://www.moox.ws/tech/mozilla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:53
Voorheen bij versie 0.8 met TabBrowser Extensions had ik altijd de opties :

- Open Link in New Tab
- Open Link in Net Active Tab

Nu met versie 0.9.1 heb ik alleen nog "open link in new tab" en als ik dat doe gaat hij nu ook gelijk naar die nieuwe tab toe.

Ik wil dus gewoon een tab in de achtergrond kunnen laden.
Iemand weet hoe ik dit weer voor elkaar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Ik heb nu via customize (rechter muis in toolbar) een knop new tab gezet.
Vindt het jammer dat als ik mn laatste tab sluit hij niet een blanco tab zet maar de huidige pagina uit de tab haal (zodat ik nu dus met de knop new tab een tab moet openen en dan de oude weggooien)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Yohost! schreef op 01 juli 2004 @ 08:23:
Ik wil dus gewoon een tab in de achtergrond kunnen laden.
Iemand weet hoe ik dit weer voor elkaar krijg?
Tools > Options... > Advanced > 'Select new tabs opened from links' uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Harm schreef op 01 juli 2004 @ 00:58:
[...]

En daar heb ik geen account, dus dat kan ik niet voor je testen. Maar ik zal eens rondvragen :) .

[edit]
Hmz, na rondvraag (bij één persoon, nameljk Steve) blijkt dat die persoon niet is uitgelogd. Ik gok dus op een cacheprobleem of een probleem met je profiel. Probeer eens een nieuwe?
Krijg nou wat..... het was een bug in 0.8.0+ zo te zien : Met 0.9.1 heb ik het ook niet, maf :)

Sorry... mijn fout dus, of eigenlijk die van Firefox 0.8.0+ .

[ Voor 6% gewijzigd door nero355 op 01-07-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:27

Magic666

No one's neighbour!

hmmm mis ik iets? Thuis heb ik 0.9.1 en elke keer als ik, met de muis, op de adresbalk ga staan wordt de tekst blauw.

Op mijn werk heb ik ook 0.9.1 maar daar gebeurt dat niet!

Heb ik thuis eoa optie aangevinkt/extension geinstaleerd wat dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-04 19:39

Unverter

Rediscover the web!

Magic666 schreef op 01 juli 2004 @ 15:45:
hmmm mis ik iets? Thuis heb ik 0.9.1 en elke keer als ik, met de muis, op de adresbalk ga staan wordt de tekst blauw.

Op mijn werk heb ik ook 0.9.1 maar daar gebeurt dat niet!

Heb ik thuis eoa optie aangevinkt/extension geinstaleerd wat dat doet?
Ik neem aan dat je bedoelt dat alles geselecteerd wordt?

Dat kun je nl regelen met de optie browser.urlbar.clickSelectsAll in about:config. Standaard staat die op true, zodat alles geselecteerd wordt als je er op klikt, bij false gebeurd dat niet.
bartware schreef op 30 juni 2004 @ 20:06:
Hmmm, wou net van 0.8 naar 0.9 upgraden bij mijn ouders, zie dat er al een 0.9.1 is dus die maar.
En nu werkt het niet meer om met ALT-ENTER in de adresbalk een nieuwe tab te openen. Op mijn eigen machine met 0.9 werkt dit nog wel.
Meer mensen daar last van? Of helpt een nieuw profiel? Ben daar niet zo happig op namelijk.

Overigens is het icoon in de linkerbovenhoek en op de taakbalk nog steeds het oerlelijke Window logo. :(
edit: Dit is op Win98.... (vergeten erbij te zetten, voor mensen gaan vragen)
Bij mij werkt het gewoon, dus ik zou een nieuw profiel proberen. Als je jezelf makkelijk wilt maken dan maak je eerst een backup met Mozilla Backup. Die kun je daarna dan weer terug zetten en dan heb ik iig al je instellingen nog. Je extensies moet je wel opnieuw installeren.

En dat Windows logo, ik heb daar tussen 0.8 en 0.9 wel een bug over gezien, maar die zal dan wel nog steeds niet opgelost zijn. Op 2000/XP werkt het volgensmij wel goed.
ucchan schreef op 30 juni 2004 @ 19:07:
mag ik heel opportunistisch vragen of er mensen een apt-source voor vuurvos 0.9 weten :/ ?
Bedoel je de source-code? --> ftp://ftp.mozilla.org/pub...efox-0.9.1-source.tar.bz2
PipoDeClown schreef op 30 juni 2004 @ 17:03:
ff 0.9.1
wordt bij een link vanuit een ander prog dan ff 2x gestart. hoe kenk da oplossen?
Misschien is dit een oplossing: http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Gert-Paul schreef op 01 juli 2004 @ 16:09:

Ik neem aan dat je bedoelt dat alles geselecteerd wordt?

Dat kun je nl regelen met de optie browser.urlbar.clickSelectsAll in about:config. Standaard staat die op true, zodat alles geselecteerd wordt als je er op klikt, bij false gebeurd dat niet.
alles wordt geselecteerd maar alleen de letters worden blauw (zodra ik met de muis erover heen ga). Dus niet een heel blauw vlak (of grijs in mijn geval) zoals gewoonlijk.

Thuis gebeurt dat en op mijn werk niet. In de about:config zit ik niet (alleen voor de TBP extensie)
maar waar dat vandaan komt is mij een raadsel.........

[ Voor 14% gewijzigd door Magic666 op 01-07-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Magic666 schreef op 01 juli 2004 @ 16:20:
[...]

alles wordt geselecteerd maar alleen de letters worden blauw (zodra ik met de muis erover heen ga). Dus niet een heel blauw vlak (of grijs in mijn geval) zoals gewoonlijk.

Thuis gebeurt dat en op mijn werk niet. In de about:config zit ik niet (alleen voor de TBP extensie)
maar waar dat vandaan komt is mij een raadsel.........
Nee, weet zo geen extensie of instelling die daar voor zorgt. Als je het opgelost wilt hebben zou ik dus een nieuw profiel proberen.

Sinds wanneer heb je het eigenlijk, heb je toen toevallig wat veranderd of een nieuwe extensie geïnstalleerd.

EDIT:
Voor mensen die veel op GOT (of andere fora) zitten kan dit waarschijnlijk erg handig zijn: http://update.mozilla.org...on=firefox&id=128&vid=196

Of hier een aantal screenshots.

[ Voor 19% gewijzigd door Unverter op 01-07-2004 17:00 . Reden: xtra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18165

bartware schreef op 30 juni 2004 @ 20:06:
Overigens is het icoon in de linkerbovenhoek en op de taakbalk nog steeds het oerlelijke Window logo. :(
edit: Dit is op Win98.... (vergeten erbij te zetten, voor mensen gaan vragen)
Door handmatig op de juiste plek *.ico bestandjes neer te zetten werkt het wel op Win98:
Change the window icon

You can change Firefox's default window icon to any icon you want, by following these steps:

1. Go to the folder you installed Firefox in (e.g. C:\Program Files\Mozilla Firefox\) and then go to the subfolder chrome.
2. While in chrome, create a new subfolder called icons, then go to that folder and create yet another subfolder called default. The full path to this folder could be C:\Program Files\Mozilla Firefox\chrome\icons\default\.
3. Choose the icon you want to use (on Windows use .ico files, on Linux use .xpm files) and then place it in this folder and rename it to main-window.[ext], e.g. main-window.ico on Windows and main-window.xpm on Linux.

In addition to the main window, you can also change the icon on the Bookmark Manager and JavaScript Console. The icon names are bookmark-window.[ext] and jsconsoleWindow.[ext], respectively.

After this is done, restart Firefox and you should be able to see your chosen icon in the title of the browser windows. A nice Qute icon for Windows made by the author of the default theme in Firefox can be found here.
Bron: Firefox Help: Tips & Tricks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Gert-Paul schreef op 01 juli 2004 @ 16:29:
[...]

Nee, weet zo geen extensie of instelling die daar voor zorgt. Als je het opgelost wilt hebben zou ik dus een nieuw profiel proberen.

Sinds wanneer heb je het eigenlijk, heb je toen toevallig wat veranderd of een nieuwe extensie geïnstalleerd.

EDIT:
Voor mensen die veel op GOT (of andere fora) zitten kan dit waarschijnlijk erg handig zijn: http://update.mozilla.org...on=firefox&id=128&vid=196

Of hier een aantal screenshots.
Nieuw profiel hoeft niet, het is juist wel handig! :)
Sinds 0.9.1... het viel me ineens op, maar of het dus door een extentie komt of door eoa instelling weet ik ook niet. Op mijn werk heb ik ook 0.9.1 en daar heb ik het dus niet.

hmmm die bbcode extensie is wel verrekte handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartware
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

Anoniem: 18165 schreef op 01 juli 2004 @ 17:42:
Door handmatig op de juiste plek *.ico bestandjes neer te zetten werkt het wel op Win98:

Bron: Firefox Help: Tips & Tricks
Thanks.
Nu zoek ik dus het originele icon. Kan met Google niets vinden.

Het ALT-ENTER probleem waar ik eerder over schreef treedt nog steeds op na een complete her-install waarbij ik ook de profielen compleet had verwijderd. Helaas.
Ik denk dat mijn ouders het niet missen, maar ik sla zelf 0.9.1 nog even over dus.
0.9 doet het goed genoeg.

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

bartware schreef op 01 juli 2004 @ 19:52:
[...]

Thanks.
Nu zoek ik dus het originele icon. Kan met Google niets vinden.
http://members.lycos.nl/mozillafirebird/firefox/firefox.ico
(na zoeken op Firefox .ico)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartware
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2023

bartware

@jabber.org

Damn you ;)
Wou net posten dat ik hem toch gevonden had:
http://forum.gladiator-an...index.php?showtopic=11909

Thanks G-P.

* bartware gaat even FF herstarten

W00T! Eindelijk van dat windows ding verlost.

[ Voor 8% gewijzigd door bartware op 01-07-2004 20:14 ]

Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Ik heb net weer firefox 0.9 op windows geïnstalleerd en mij valt op dat websites met MIDI files op de achtergrond nog steeds geen geluid geven.

Zoals:
http://w3.uwyo.edu/~dwwilson/music.htm
http://www.niehs.nih.gov/kids/lyrics/alphabet.htm

Verder heb ik ooit een browser gezien waar Flash movies niet standaard afgespeeld werden maar dat er een click-to-play button stond. Dit is natuurlijk wel handig met die #$^&*#($ banners die 100% cpu tijd innemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73618

Weet iemand hoe ik links standaard automatisch in een tab kan openen? heb geen zin om iedere keer de Ctrl toets in te drukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 73618 schreef op 01 juli 2004 @ 20:48:
Weet iemand hoe ik links standaard automatisch in een tab kan openen? heb geen zin om iedere keer de Ctrl toets in te drukken..
CTRL :? Why ?!! Gewoon je middelste muisknop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28821

Nou ook maar van 0,8 naar 0,9 gegaan en tot mijn grote irritatie blijkt weer (waar ik al bang voor was) dat dat weer niet zonder problemen gaat. Alles weer opnieuw doen en me skin kwijt :(

Bannerblinds, iemand een idee waar die staat? Stond eerst gewoon bij tools, hij werkt overgens wel maar ken 'm niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Anoniem: 15831 schreef op 01 juli 2004 @ 20:17:
Verder heb ik ooit een browser gezien waar Flash movies niet standaard afgespeeld werden maar dat er een click-to-play button stond. Dit is natuurlijk wel handig met die #$^&*#($ banners die 100% cpu tijd innemen.
Deze extensie bestaat, alleen hij is er nog niet voor FF 0.9: http://flashblock.mozdev.org/.

Als je hem toch wilt hebben moet je eerst deze installeren: http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=292
Anoniem: 73618 schreef op 01 juli 2004 @ 20:48:
Probeer de volgende extensie eens: http://update.mozilla.org...tion=firefox&id=50&vid=53
Anoniem: 28821 schreef op 01 juli 2004 @ 20:55:
Nou ook maar van 0,8 naar 0,9 gegaan en tot mijn grote irritatie blijkt weer (waar ik al bang voor was) dat dat weer niet zonder problemen gaat. Alles weer opnieuw doen en me skin kwijt :(
FF 0.9 gebruikt een nieuw extensie en thema systeem. Alles moet dus omgebouwd worden. Alleen moet de ontwikkelaar van de extensie/het thema dat wel doen.
Bannerblinds, iemand een idee waar die staat? Stond eerst gewoon bij tools, hij werkt overgens wel maar ken 'm niet vinden :(
Werkt volgensmij nog niet met FF 0.9 gezien de site. Probeer anders eerst eens eventje Adblock uit. Anders moet je eens eerst eventje Show Old Extensions installeren. Misschien dat het dan wel werkt.

[ Voor 35% gewijzigd door Unverter op 01-07-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik heb het nu ook geinstalleerd en wil de plugin voor Gmail installeren, alleen nu moet ik een XPI file instaleren, en het wil gewoon niet lukken.

Ik ben gaan zoeken op mozzilla

http://plugindoc.mozdev.org/faqs/xpinstall.html

maar als ik dit lees begrijp ik nog niet, dacht dat mozilla zo easy / gebruiksvriendelijk was / is?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
nero355 schreef op 01 juli 2004 @ 20:54:
[...]

CTRL :? Why ?!! Gewoon je middelste muisknop :)
Niet iedereen muist met een traditionele muis hè ;) en daarnaast is het ook niet echt handig als je altijd een extra knop in moet drukken om iets te bereiken dat gewoon standaard zou moeten zijn :) .
blogbuster schreef op 01 juli 2004 @ 21:20:
Ik heb het nu ook geinstalleerd en wil de plugin voor Gmail installeren, alleen nu moet ik een XPI file instaleren, en het wil gewoon niet lukken.

maar als ik dit lees begrijp ik nog niet, dacht dat mozilla zo easy / gebruiksvriendelijk was / is?
Open je Extension Manager, sleep daar vervolgens de xpi heen en klaar is jei :) . Dit zou automatisch moeten gaan inderdaad, maar als de server het xpi-bestand niet goed aanbiedt, download je in plaats van installeren en dan moet je dus handmatig aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

blogbuster schreef op 01 juli 2004 @ 21:20:

Vraag me af waar je hem geïnstalleerd hebt, want bijna iedere keer als ik een extensie installeer krijg je gewoon netjes een venster dat vraagt of ik de extensie wil installeren. Wat zowieso altijd werkt is de extensie opslaan op de harde schijf en dan via File>Open openen. Dan pakt hij hem altijd wel.
Kan zijn dat de server niet goed ingesteld staat daar, maar ik vind het altijd gebruiksvriendelijk..

Kun je trouwens ff de link + naam van de Gmail extensie geven (er zijn er nl een aantal). Dan kan ik het ook ff uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ok dit werkt inderdaad. Maar goed hij staat nu in de lijst van ext. alleen het icoontje zie ik wel nergens verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

blogbuster schreef op 01 juli 2004 @ 21:31:
Ok dit werkt inderdaad. Maar goed hij staat nu in de lijst van ext. alleen het icoontje zie ik wel nergens verschijnen
Probeer Rechterklik op menubalk > Custumize eens.... en dan slepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Gert-Paul schreef op 01 juli 2004 @ 21:33:
[...]

Probeer Rechterklik op menubalk > Custumize eens.... en dan slepen!
RTFM BlogBuster.. het lijkt mij een bijzonder fijne browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

In dit topic (en het vorige) zijn vaak vragen binnengekomen over het downloadvernstertje dat verscheen als een download klaar was. Je kon er alleen niet op klikken, tot vandaag :D. Nu is het namelijk wel mogelijk en zou de download manager moeten verschijnen. Ik heb het nog niet getest, maar het zal wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gert-Paul schreef op 01 juli 2004 @ 22:11:
In dit topic (en het vorige) zijn vaak vragen binnengekomen over het downloadvernstertje dat verscheen als een download klaar was. Je kon er alleen niet op klikken, tot vandaag :D. Nu is het namelijk wel mogelijk en zou de download manager moeten verschijnen. Ik heb het nog niet getest, maar het zal wel goed zijn.
Gebeurt hier nog steeds nix hoor. Zou trouwens handiger zijn als je erop drukte dat je op de bestemming van de file terecht zou komen ipv dat de download manager open gaat. Misschien iets voor firefox 1.0 :/

Edit:
Harm schreef op 02 juli 2004 @ 01:29:
Gert-Paul bedoelt dat dit in de nightly's is gefixed. Als je die dus zou downloaden, hier te vinden, dan zal je merken dat het al wel goed is en werkt zoals je zou verwachten :) .
Aha, ok thnx voor de tip, gaan we dat is even nader bekijken :)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 28821 op 02-07-2004 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Anoniem: 28821 schreef op 02 juli 2004 @ 01:23:
[...]

Gebeurt hier nog steeds nix hoor. Zou trouwens handiger zijn als je erop drukte dat je op de bestemming van de file terecht zou komen ipv dat de download manager open gaat. Misschien iets voor firefox 1.0 :/
Gert-Paul bedoelt dat dit in de nightly's is gefixed. Als je die dus zou downloaden, hier te vinden, dan zal je merken dat het al wel goed is en werkt zoals je zou verwachten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-07 21:07
Vandaag ook FF geinstalleerd gehad, en dat openen van die gedownloade progjes dat dat niet werkte vond ik dus ook vreemd... Dus de update geinstalleerd, maar nu krijg ik meteen bij het openen / opstarten van FF deze melding:

XML Parsing Error: undefined entity
Line Number 24, Coumn 16:

title="&mainWindow.title;"
Met een ^ onder de &

Wat gaat hier mis, en hoe los ik dit op, want ik vond FF toch zeker wel erg prettig werken tot ik zojuist die update uitvoerde. Overigens heb ik de oude versie eraf gehaald via start conf. software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Welke versie had je geinstalleerd? Wat heb je daarna geinstalleerd en welke versie? Heb je ondertussen ook nog extensies geinstalleerd, zo ja welke? Enne, heb je al een nieuw profiel geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
Harm schreef op 02 juli 2004 @ 01:49:
Welke versie had je geinstalleerd? Wat heb je daarna geinstalleerd en welke versie? Heb je ondertussen ook nog extensies geinstalleerd, zo ja welke? Enne, heb je al een nieuw profiel geprobeerd?
Versie die geinstalleerd was de versie die op de FP van t.net stond vanmiddag

Wat ik daarna geinstalleerd heb is die waarin je het had over
Als je die dus zou downloaden, hier te vinden, dan zal je merken dat het al wel goed is en werkt zoals je zou verwachten
waar ik de onderste gedownload en geinstalleerd heb.

Verder heb ik java en shockwave geinstalleerd gedurende de dag, dat werkte allemaal perfect, tot ik die update ging installeren.

een nieuw profiel heb ik nog niet geprobeerd, ga ik zometeen ff doen. Overigens als ik FF start in safe mode (mocht dat zin hebben in WinXP) komt ie met deze melding:

XML Parsing Error: undefined entity
Line Number: 19, Column 1:

<window id="main-window"
Deze keer met een dakkie onder de <

Heb trouwens wel een skin geinstalleerd in FF aan het begin van de dag, zou het daar iets mee te maken hebben ??

@Harm: die op de link waar jij naar verwijst die van 14:20, da's de laatste die ik hier heb op die pagina

[ Voor 6% gewijzigd door pres_lincoln op 02-07-2004 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Probeer maar een nieuw profiel, want ik heb geen last van die bug. Overigens, welke nightly heb je dan gedownload? Ik draai hier een trunk build van gisteren (1 juli dus) en die werkt prima, afgezien van een brakke EM en TM ;) >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
Zucht... Laat maar :)

Lezen is ook een vak, heb nu de goeie inmiddels te pakken.. Tnx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Gert-Paul schreef op 01 juli 2004 @ 16:29:
[...]
EDIT:
[...]
Ik heb hem aangepast, nu in het menu Strikethrough gezet. (die miste ik :P)
(hij doet dit dus)

Je kan hem HIER (t.net account) of HIER ophalen en de file bbcode.jar vervangen in:
%systeemroot%\Documents and Settings\%profielnaam%\Applicationdata\Mozilla\Firefox\Profiles\%profielnaam%\extensions\%extensie_id%\chrome\

[ Voor 7% gewijzigd door Roeligan op 02-07-2004 12:25 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Roeligan schreef op 02 juli 2004 @ 11:55:
[...]

Ik heb hem aangepast, nu in het menu Strikethrough gezet. (die miste ik :P)
(hij doet dit dus)

Je kan hem HIER ophalen en de file bbcode.jar vervangen in:
%systeemroot%\Documents and Settings\%profielnaam%\Applicationdata\Mozilla\Firefox\Profiles\%profielnaam%\extensions\%extensie_id%\chrome\
Kun je hem ook uploaden op webruimte die ook bereikbaar is voor mensen die geen betaald tweakers account hebben, zoals ik..

En BTW, je moet naar het volgende id kijken: {ec8030f7-c20a-464f-9b0e-13a3a9e97384}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Bij mij is het id {AE37D527-6604-461c-8102-975CF8053A2F} dus das variabel.
Je kan hem nu tevens HIER ophalen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
T.net Storage is privéstorage. Daar kan niemand behalve jij bij. Dat linkje heeft derhalve geen nut ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Ik heb nog een paar vragen.

Ik ben behoorlijk geslaagd met het shoppen naar FireFox. Alleen er zijn nog een aantal dingen die ik niet klaar krijg. Zo is het dat in in opera alles mooi tabbed kreeg geopend. Een ext link (new page) opend hij mooi in z'n browser. Met firefox word alles gewoon als 2 , 3 of 4 de browser geopend, welke dan benenden in mn taskbar staan. Als ik met mijn scroll knop klik op een link gaat hij wel mooi tabbed openen. Hoe krijg ik nu voor elkaar dat als hij een ext page wil openen hij dat dan in dezelfde pagina opend en nu 25 x fire-fox opstart?

mijn dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 10:19

Sosabowski

nerd

Firefox gebruik extensions voor dat soort dingen. Zelf gebreuk ik hiervoor "Single Window" extensie. Die kan je hier vinden.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Harm schreef op 02 juli 2004 @ 12:36:
[...]
T.net Storage is privéstorage. Daar kan niemand behalve jij bij. Dat linkje heeft derhalve geen nut ;) .
Wel vaag, onder IE ben ik niet ingelogd in T.Net en toch krijg ik de download mogelijkheid. Iig had ik hem ook al ergens anders gegooid :P

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
IorGie schreef op 02 juli 2004 @ 13:07:
Firefox gebruik extensions voor dat soort dingen. Zelf gebreuk ik hiervoor "Single Window" extensie. Die kan je hier vinden.
Die heb ik installed maar als ik bijvoorbeeld boven got op een nieuws item klik. welke als ext link word gezien opend hij gewoon een nieuwe browser.

- Enable Single Windows Mode
- Open ext links in new tabs

helaas hij blijft gewoon de normale manier doen zoals ie deed, wat kan dit zijn? heb verder geen ext plugins installed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

blogbuster schreef op 02 juli 2004 @ 13:51:
[...]

Die heb ik installed maar als ik bijvoorbeeld boven got op een nieuws item klik. welke als ext link word gezien opend hij gewoon een nieuwe browser.

- Enable Single Windows Mode
- Open ext links in new tabs

helaas hij blijft gewoon de normale manier doen zoals ie deed, wat kan dit zijn? heb verder geen ext plugins installed
Moet idd goed staan, ik gebruik nu nog testversies van een nieuwe versie van Tabbrowser Preferences, die heel veel meer mogelijkheden heeft.

En daar is ook een Lite versie van die net iets meer dan Single Window Mode doet, probeer die dan eens: http://www.pryan.org/mozilla/site/TheOneKEA/tabprefs/#link2 en dan TBP Lite v0.1. Hopelijk werkt die wel!

edit:

Maar je moet dan wel eerst Single Window Mode verwijderen, anders is er kans dat het nog steeds niet werkt!

[ Voor 8% gewijzigd door Unverter op 02-07-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Als gmail notifier heb ik :

http://weblogs.mozillazine.org/doron/archives/005836.html

deze werkt best goed, alleen moet je altijd eens inloggen. Ben nog 't testen ik denk dat het met een cookie werkt ( weet ik eigenlijk zeker) ik weet niet welke jullie gebruiken, maar als er nog zijn... dan hoor ik 't graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-07 22:15
Hebben jullie toevallig een idee hoe dit op te lossen valt?
Dit gebeurt er wanneer ik dit doe: Start, uitvoeren, www.tweakers.net

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/36143/thumb.png

Hij opent de browser wel gewoon en naar tweakers.net gaat ie ook, alleen die melding wordt erbij gegeven en dat lijkt me niet de bedoeling

[ Voor 23% gewijzigd door Klovan op 02-07-2004 15:07 . Reden: Xtra toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Klovan schreef op 02 juli 2004 @ 15:06:
Hebben jullie toevallig een idee hoe dit op te lossen valt?
Dit gebeurt er wanneer ik dit doe: Start, uitvoeren, www.tweakers.net

[afbeelding]

Hij opent de browser wel gewoon en naar tweakers.net gaat ie ook, alleen die melding wordt erbij gegeven en dat lijkt me niet de bedoeling
Firefox stelt zichzelf niet helemaal goed in als default browser, maar de uitleg op de volgende pagina (en het draaien van het reg bestand) moet het makkelijk verhelpen:
http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klovan
  • Laatst online: 08-07 22:15
Gert-Paul schreef op 02 juli 2004 @ 15:08:
[...]

Firefox stelt zichzelf niet helemaal goed in als default browser, maar de uitleg op de volgende pagina (en het draaien van het reg bestand) moet het makkelijk verhelpen:
http://johnhaller.com/jh/mozilla/firefox_bug_246078.asp
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96967

na het fixen van die bug, blijft ie IE openen als ik mn mail check vanuit Messenger ( MSN )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Anoniem: 96967 schreef op 02 juli 2004 @ 17:17:
na het fixen van die bug, blijft ie IE openen als ik mn mail check vanuit Messenger ( MSN )
Dt ligt aan MSN, niet aan FF.

Meer probeer eventueel dit eens --> [rml][ XP] Standaard browser MSNM 6[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Anoniem: 96967 schreef op 02 juli 2004 @ 17:17:
Als je A zegt moet je ook B zeggen en dus MSN door Trillian vervangen of een ander IM alternatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Anoniem: 21785 schreef op 01 juli 2004 @ 01:36:
Even een tip voor degenen die Firefox met Windows gebruiken: ik ben zéér onder de indruk van de snelheid van de Moox builds voor de Athlon XP (hij/zij heeft ook builds voor andere processors beschikbaar, overigens). Ik draai nu zijn geoptimaliseerde build van de 0.9.1 release versie, en die voelt toch net wat sneller dan de normale release. Misschien is het puur een gevolg van het sneller uitklappen van de menu's, en misschien is dat puur een kwestie van custom settings, maar voor mijn gevoel vliegt deze browser nu echt! :)

Hier is de link:
http://www.moox.ws/tech/mozilla/
Ik gebruik ook al tijden geoptimaliseerde builds van Moox, mmoy en andere builders. Het verschil is duidelijk merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

^^ omfg

* DeMoN ook ff geprobeerd hier op mijn XP 2500+ Mobile.

Ik wil het bij deze iedereen aanraden... het is _echt_ snel nu :D
En het icoon is zo ook beter :) Theme ook trouwens ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
DeMoN schreef op 03 juli 2004 @ 00:10:
^^ omfg

* DeMoN ook ff geprobeerd hier op mijn XP 2500+ Mobile.

Ik wil het bij deze iedereen aanraden... het is _echt_ snel nu :D
En het icoon is zo ook beter :) Theme ook trouwens ;)
Yep! lekker retesnel die build. Mn p4 kwijlt erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:26

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

http://pryan.org/mozilla/forums/viewtopic.php?p=642#642
Unfortunately I messed up my FireFox build environment so I had to test
this on SeaMonkey. I'll have to do another pull (maybe the trunk as that's
getting a lot of fixes lately) this evening.
kzou er ff mee uitkijken ^^
ach what the heck, iemand moet het toch testen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door PipoDeClown op 03-07-2004 02:15 ]

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Laatst online: 09-07 20:42

Nietzman

Woei!

DeMoN schreef op 03 juli 2004 @ 00:10:

En het icoon is zo ook beter :)
Vind je? :P. Ik moet juist elke keer resourcehacker aanslingeren om het oude bekende FireFox icoon in te stellen. :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb er sinds gisteren ook zo'n speciale build op staan, maar ik kan niet zeggen dat deze nu sneller/beter is. Merk eigenlijk geen verschil qua snelheid ook. Of ben ik de enigste? :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Nah, ik vind het inderdaad ook niet de moeit waard om een geoptimaliseerde build te installeren. Ik heb het maanden terug wel eens gedaan en dan merkte ik inderdaad wel wat vooruitgang, maar ik heb gewoon geen zin om voor die builds afhankelijk te zijn van iemand anders dan de Mozilla Foundation zelf en dus ben ik weer teruggegaan naar de gewone nightly's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 14:34

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Ik gebruik nu al enige tijd firefox en moet zeggen het bevalt perfect.. ik heb ie nog niet 1 x aangeraakt :), verder zijn de mousegestures na het installeren van de extension perfect. Een ding vraag ik me af wanneer er een fijne download manager voor komt, zoals die ook ingebouwd zit bij opera zodat je wel kunt pauseren de boel afsluiten en daarna weer verder gaan waar je bent gebleven ipv dat je weer overnieuw moet beginnen.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-06 12:21

daaan

Brandweer Zoutkamp

Ja, idd, een soort fda (Firefox Download Accelerator) zou ideaal zijn!, het huidige download systeem is echt onder de maat.

One's never alone with a rubber duck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Harm schreef op 30 juni 2004 @ 22:50:
[...]

Wat voor sites? Ctrl+R verwijdert echt geen cookies hoor. Misschien worden sessievariabelen gereset ofzo, maar ook daar heb ik nooit last van gehad. Heb je daarom voorbeelden?
Voor zover ik weet is het voor zowel IE als FireFox zo dat F5 de pagina slechts herlaad waarbij de meeste data indien mogelijk uit de cache zal komen. Met een CTRL+R worden 304 headers genegeerd en wordt alles dus niet uit de cache, maar opnieuw van de server gehaald. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Wat ik erg vervelend vind nog aan de googlebar extension is dat hij bij highlight al je tabbladen gaat doorzoeken.
MAW, de highlight functie van de googlebar extension werkt niet met tabs, helaas.

Verder vind ik ook het downloaden best beperkt, je kunt niet steeds opgeven waar je iets in wilt downloaden, alleen save to disk. (Moet ik weer save link as.. gaan gebruiken, maargoed).

Verder prima browser, en ik heb IE lekker de prullenbak in gefl*kkerd :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorperito schreef op 03 juli 2004 @ 23:13:
Wat ik erg vervelend vind nog aan de googlebar extension is dat hij bij highlight al je tabbladen gaat doorzoeken.
MAW, de highlight functie van de googlebar extension werkt niet met tabs, helaas.

Verder vind ik ook het downloaden best beperkt, je kunt niet steeds opgeven waar je iets in wilt downloaden, alleen save to disk. (Moet ik weer save link as.. gaan gebruiken, maargoed).

Verder prima browser, en ik heb IE lekker de prullenbak in gefl*kkerd :P
Bij download folder ff ''ask me where to save every file'' aanvinken dan kun je wel aangeven waar je je bestanden wilt opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 28821 schreef op 04 juli 2004 @ 00:53:
[...]

Bij download folder ff ''ask me where to save every file'' aanvinken dan kun je wel aangeven waar je je bestanden wilt opslaan.
hmmm ik heb niks gezegd, bedankt! :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12592

Heerlijk programma is dit!

Maar ik heb wel enkele vragen... Hoe kan ik meerdere bestanden downloaden? Standaard kan ik 2 bestanden downloaden!

En ik zie ook een popupje dat er 1 nieuwe update voor firefox beschikbaar is, hoe kan ik die uitschakelen zodat ik bij de huidige versie wil blijven en niet wordt gestoord wordt door die popupje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:57

Zoefff

❤ 

Dat kan je gewoon veranderen bij de instellingen, onder Advanced.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/36182/full.gif

:)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik gebruik FF nu denk een 1,5 week ofzo. En ben best tevreden. Alleen ik heb al paar keer meegemaakt dat hij vastslaat en dat alle avicon's weg zijn.
- Vervelende in FF vind ik dat je bookmarks niet netzo als in IE zitten. Kan dit nog anders?
- Soms werken websites niet goed. Heb bijv soms op t.net dat mijn muis enorm gaat knipperen en als ik hem stil houdt dat hij gewoon weg is.

btw ik gebruik 0.9.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-07 22:00
Ik heb nu ook de geoptimaliseerde versie van FireFox 0.9.1 en ik vind hem veel lekkerder :) Is van mij wel een overgang van 0.9 naar 0.9.1 maar dat zou denk ik niet zoveel baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117863

hoe strel ik eigenlijk in dat firefox ook start als ik via MSN naar mehotmail wil gaan
en dat als ik op een link in IRC klik dat hij dan ik Firefox opent
nu opent die gewoon nog IE
en firefox staat zover als ik weet ingesteld als standaard browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Anoniem: 15831 schreef op 01 juli 2004 @ 20:17:
Ik heb net weer firefox 0.9 op windows geïnstalleerd en mij valt op dat websites met MIDI files op de achtergrond nog steeds geen geluid geven.

Zoals:
http://w3.uwyo.edu/~dwwilson/music.htm
http://www.niehs.nih.gov/kids/lyrics/alphabet.htm
[...]
Niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Niet online
Bij mij start tie Winamp op... (dat deed tie dan ook maar één keertje..)

[ Voor 14% gewijzigd door Br@m op 04-07-2004 11:56 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
lekker toch :*)
ik heb echt zo'n schijthekel aan die amateur sites met een brak muziekje erachter.... zwaar frusti! :X |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Dat doet die eerste site bij mij in IE ook niet. Er staan op die sites links naar mid-bestanden. Het is dan vervolgens aan je browser om te bepalen hoe die omgaat met linkjes naar zulke media. IE vroeg bij mij of ik ze wilde beluisteren in de browser, toen ik dat niet wilde ging IE ze ook downloaden. Fx vraagt of ik wil downloaden en that's it. Dat is gewoon standaardgedrag, en zolang er niet een embedding in een internetpagina is, zal dit ook gewoon zo werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Anoniem: 12592 schreef op 04 juli 2004 @ 01:17:
Heerlijk programma is dit!

Maar ik heb wel enkele vragen... Hoe kan ik meerdere bestanden downloaden? Standaard kan ik 2 bestanden downloaden!
Dit is al 2x in dit topic voor gekomen. Zie bijvoorbeeld mij antwoord hier: [rml]Gert-Paul in "[ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel II"[/rml]
Anoniem: 117863 schreef op 04 juli 2004 @ 11:01:
hoe strel ik eigenlijk in dat firefox ook start als ik via MSN naar mehotmail wil gaan
en dat als ik op een link in IRC klik dat hij dan ik Firefox opent
nu opent die gewoon nog IE
en firefox staat zover als ik weet ingesteld als standaard browser
Link in mail notificaties en om naar je hotmail inbox te gaan werken niet met Firefox. Ligt dus gewoon aan MSN niet aan Firefox. Wil je het wel, probeer dan een andere messenger (bv Miranda IM, Trillian of Gaim)
Xavier schreef op 04 juli 2004 @ 10:32:
- Vervelende in FF vind ik dat je bookmarks niet netzo als in IE zitten. Kan dit nog anders?
Wat is het grote verschil tussen Firefox en IE bookmarks. Die van Firefox heeft iets meer mogelijkheden. Wat wil je dus precies veranderd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Gert-Paul schreef op 04 juli 2004 @ 13:07:
[...]
Wat is het grote verschil tussen Firefox en IE bookmarks. Die van Firefox heeft iets meer mogelijkheden. Wat wil je dus precies veranderd hebben?
Dat de losse bookmarks onderaan staan en de mappen onderelkaar. Nu staat alles door elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 20:53
Xavier schreef op 04 juli 2004 @ 13:46:
[...]

Dat de losse bookmarks onderaan staan en de mappen onderelkaar. Nu staat alles door elkaar heen.
Je kan toch gewoon de mappen naar boven slepen? Bookmarks -> Manage Bookmarks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Pred schreef op 04 juli 2004 @ 13:51:
[...]

Je kan toch gewoon de mappen naar boven slepen? Bookmarks -> Manage Bookmarks...
En als je het automatisch gedaan wilt hebben, kan deze extensie misschien helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik gebruik FF nu denk een 1,5 week ofzo. En ben best tevreden. Alleen ik heb al paar keer meegemaakt dat hij vastslaat en dat alle avicon's weg zijn.
Wat is er handiger dan een html file waarin alles staat :? :Y)
- Soms werken websites niet goed. Heb bijv soms op t.net dat mijn muis enorm gaat knipperen en als ik hem stil houdt dat hij gewoon weg is.

btw ik gebruik 0.9.1
Komt door die ranzige klote banner rechts :/ als er een ander voor in de plaats wordt geladen heb ik het niet gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin78
  • Laatst online: 28-01 14:47
Na enige tijd van twijfelen nu dan toch maar FireFox 0.9 geinstalleerd.
Ik kan duidelijk merken dat het allemaal net een stuk soepeler loopt bij het browsen.

Ook ben ik erg tevreden over het Tabbed browsen ideaal !!!
Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is het blokken van pop-ups. Bij sommige site's wil ik ze juis wel hebben.
Ilse chat werkt om de één of andere reden ook niet, ook als ik de optie om pop-ups te blokkeren uitzet. Krijg gewoon niet het chatscherm :'(

Iemand die daar een oplossing voor weet??

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over FireFox en staat nu zelfs als standaard browser ingesteld. IE gebruik ik nu alleen voor Ilse chat en Windowsupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
brombeer schreef op 04 juli 2004 @ 18:06:
Wat ik alleen nog niet helemaal begrijp is het blokken van pop-ups. Bij sommige site's wil ik ze juis wel hebben.
Ilse chat werkt om de één of andere reden ook niet, ook als ik de optie om pop-ups te blokkeren uitzet. Krijg gewoon niet het chatscherm :'(

Iemand die daar een oplossing voor weet??
Ga naar Tools > Options... > Web Feature en kies er vervolgens voor om Ilse's site toe te voegen via Add Site... aan de lijst met sites die popups mogen openen. Zorg er dan verder voor dat de optie Block Popup Windows aanstaat en klaar ben je :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Dat heb ik volgens mij wel ghezien in combinatie met Flash. Totdat ik de geweldige Flashblock-extensie installeerde :)
Met gewone banners heb ik helemaal geen probleem, maar flash heb ik liever default uit staan.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Harm schreef op 04 juli 2004 @ 18:10:
[...]
Ga naar Tools > Options... > Web Feature en kies er vervolgens voor om Ilse's site toe te voegen via Add Site... aan de lijst met sites die popups mogen openen. Zorg er dan verder voor dat de optie Block Popup Windows aanstaat en klaar ben je :) .
Ik hoorde gisteren juist van Ilse chat speciaal voor IE gemaakt is. En dat het dus nooit met FF gaat werken. Of diegene zit er natuurlijk naast..

btw is er mogelijkheid dat als ik een link klik met "open in new tab" dat hij niet meteen naar die nieuwe tab gaat? Zit ik op t.net en meerdere berichten willen openen. Wil ik eerst alles openen en dan pas lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-06 19:33
opties > advanced > browsing > select new tabs uitvinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

[quote]Zpottr schreef op 04 juli 2004 @ 18:23:
[...]

Dat heb ik volgens mij wel ghezien in combinatie met Flash. Totdat ik de geweldige Flashblock-extensie installeerde :)
Met gewone banners heb ik helemaal geen probleem, maar flash heb ik liever default uit staan.[/quote]

:X Kan je voor geband worden @T.net+GoT :X

/EDIT : OOps......... ik dacht alle banners....

[ Voor 7% gewijzigd door nero355 op 04-07-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
nero355 schreef op 04 juli 2004 @ 20:20:
[...]

:X Kan je voor geband worden @T.net+GoT :X
Voor alleen Flash-banners blocken wordt je echt niet geband hoor. Het gebruik van die extensie komt neer op het niet geïnstalleerd hebben van Flash. Dat heb ik ook niet... wordt ik nou ook geband? Nee. Je wordt geband als je alle banners blockt, maar niet als je alleen Flash-banners blockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Wellicht weer een n00b vraag, maar ik kan het echt nergens vinden: Ik heb per ongeluk in de Tab-bar op het X-je gedrukt, en nu is die tabbar dus weg.....hoe krijg ik hem in hemelsnaam weer terug????

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Communicator schreef op 04 juli 2004 @ 21:16:
Wellicht weer een n00b vraag, maar ik kan het echt nergens vinden: Ik heb per ongeluk in de Tab-bar op het X-je gedrukt, en nu is die tabbar dus weg.....hoe krijg ik hem in hemelsnaam weer terug????
Als je je tabbar wel nog aan hebt staan in je instellingen krijg je hem weer terug door een link te laten openen in een nieuwe tab (dus rechts klikken en dan "open link in new tab").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Thanx......CTRL-T did the trick......

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Communicator schreef op 04 juli 2004 @ 21:23:
Thanx......CTRL-T did the trick......
En als je hem nooit meer weg zou willen hebben --> Tools > Options > Hide the tabbar when only 1 website is open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 17:54
Xiqum schreef op 04 juli 2004 @ 10:44:
Ik heb nu ook de geoptimaliseerde versie van FireFox 0.9.1 en ik vind hem veel lekkerder :) Is van mij wel een overgang van 0.9 naar 0.9.1 maar dat zou denk ik niet zoveel baten.
geoptimaliseerde versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-07 20:40
Bashrat schreef op 04 juli 2004 @ 21:48:
[...]

geoptimaliseerde versie?
Een versie die gecompileerd is met bepaalde optimalisatie switches.

http://pryan.org/mozilla/firefox/

Pick one. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unverter

Unverter

Rediscover the web!

Ik heb net een vervolg aangemaakt, omdat we al weer bijna bij de 999 posts zitten: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel III[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Gert-Paul schreef op 04 juli 2004 @ 22:08:
Ik heb net een vervolg aangemaakt, omdat we al weer bijna bij de 999 posts zitten: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel III[/rml]
Maak ook een topic in [SM] aan, zodat deze geclosed kan worden :)

1. overleg?? 2. Jammer dat je niet de Mozilla Firefox kleuren hebt overgenomen in de startpost ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze maar dicht dan; zoals gezegd gaan we hier verder: [rml][ Firefox] Wat vinden we ervan? Deel III[/rml]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.