Kijk, eindelijk commentaar waar ik echt voor aan de slag moet ! super!
Dat cartoonachtige komt met name door de belichting. Die is mijn scene heel wat somberder dat op deze pic.
Probleem is overigens wel dat ik hem net in mijn zolder gezet heb, maar hij zo klein, dat je niet eens ziet dat het een muizenval is
de randen van de kaas ga ik overigens nog chamferen das een hele goede tip
De texture van het hout op de val zelf is inderdaad aan de zijkant niet goed, al heel veel mee zitten tweaken, maar dat wil maar niet goed komen. Daar heb ik dus nog wel wat werk mee vrees ik.
Het ijzer vond ik eigenlijk wel goed, maar dat heb ik nu gehalveerd, de spiegeing. Ik had slechte referentie helaas (klein donker plaatje)
hm... gaten dicht maken van de kaas, das ook leuk

effe kijken hoe ik dat voor mekaar ga krijgen hihi
Sticker op de doos is prima idee, ik kon al niets verzonnen krijgen ! heel goed idee!
naast die doos staat zo'n metalen dingen met 6 balletjes die je op en neer kunt laten kaatsten... ik weet niet hoe dat heet. Ook al veel te gedetailleerd, want daar zie je dus idd ook bijna niets van
de kozijnen zijn van hout, maar de verf is er volledig af aan het bladderen.
De zon staat hoog en de hemel is blauw. Strakke schaduw komt dus door het raam. Vooral ook omdat ik die lichtval op de vloer zo lekker vind. Ik weet dat ik daar het realisme een beetje losgelaten heb, maar ik wil dat eigenlijk wel zo houden, vind het namelijk erg mooi.
mijn textures zijn allemaal 1600x1200 of groter.
Ik ben nu ca. 6 a 7 maanden met 3D bezig inquestos, dus das nog betrekkelijk kort, dit is ook de eerste keer dat ik een complete scene maak.
Ik moet je bekennen, ik heb hier al weer enorm veel van geleerd
(en ook nog genoeg te doen, terwijl tijd altijd op de loer ligt)