Goed, nu allemaal gaan juichen... Dark Blue rendert nu met Cinema4D!
(lees ook post van
Japje... niet lachen want dit zijn de eerste stapjes met dit prog
Ik ga nu even lekker zoals altijd een dome of light hierboven bouwen, ding zal wel enorm overbelicht worden maar dat zoek ik ook wel weer uit...
Maar ik heb jullie gewaarschuwd... dit weekend zal ik dus echt _niet_ meer van mn pc'tje weg te slaan zijn, vreselijk

want dit gaat echt de spuigaten uitlopen, ik wil dit leren en nou zit ik er denk ik nog voor 2 dagen en nachten achter

De ****, ik weet niet wat dat is maar ik ben gewoon op slag gek geworden op Cinema4D !!!

Het rendert allemaal lekker weg, het belichten gaat al leuk en nou moet ik alleen al die stomme k*tbakjes nog gaan modellen...
maar als jullie dus al weten dat ik me de afgelopen maanden, jaren altijd heb gered met primitives en vooral veel inventief zijn enzo... (alleen boolean heb ik nog niet direct gevonden

) denk ik wel dat ik voor deze contest best wat liefs in ga leveren
Bedankt iig de twee - en denk ik wel meer - peepz die me hebben overgehaald!

*fluit*
4:55 .... Ik dénk... dat ik maar eens moest gaan slapen...

Morgen even naar die muur kijken, want óf ik belicht hem verkeerd óf ik moet m gewoon twee verschillende textures geven, want als ik hem teveel luminance geef wordt de linker te fel en te weinig... dan blijft die rechter dus zo, donker.
Ik heb er net al even een bumpmapje op gehad, voor mijn behang zeg maar (in Vue was dit een ingebakken bumpje wat ik met wat kleurtjes verdraaid realistisch had gekregen) maar dat wat ik er net op plakte was toch echt dronkenmans stucwerk, dus dat heb ik er maar weer even afgehaald
Morgen verder!
[
Voor 53% gewijzigd door
Dark Blue op 21-02-2004 04:58
]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs