[3D] Contest v18: Duizend en één nacht Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.358 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:57

-db-

Hoi

Kalm mensen, uit Dark Blue's profile:
Laatste bezoek: 04-02-2004 21:55
Gisteren dus. Ze zal vandaag nog wel on-line komen en de uitslagen posten.
Ten minste als de scores nu goed zijn gestuurd.
Let's _/-\o_ pray _/-\o_ for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pak de pleisters maar vast, daar komt de ZWEEP ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

inquestos schreef op 04 februari 2004 @ 23:58:
[...]

Ah, en nu komt de werkelijke mentaliteit boven tafel. :p Valt me wel op aan de nieuwe groep 3d'ers. Het mag niet moeilijk zijn, mag niet te veel tijd kosten. Ofterwjl : Er mag gewoon niet teveel moeite in worden gestopt. Jammer... Eens werd hier een bittere strijd gevoerd, en werden er toch wel heel wat uurtjes meer ingestoken (viel deze contest overigens nog mee hoor :) ). Als je ziet wat sommige hier nu in de contest-topics posten. Ik noem bijvoorbeeld Reddy. Natuurlijk, hij is net nieuw, onervaren, etc. Een fantastische scene zal er niet uitrollen. Maar van wip 1 tot wip nummer zoveel is er nauwelijks iets verandert. :/ Ik denk dan ook niet dat Reddy ook maar iets heeft geleerd, en dat is nou juist een van de bedoelingen van deze contests. Er zijn natuurlijk hier ook mensen als Senzuboon ( _/-\o_ ), die tenminste iets uitdagends proberen, en er moeite in willen steken. Fantastisch :) Daarvan zouden er meer willen zijn.
Overigens, dikkebanaan: Ik vond jou scene erg mooi :), maar het neerzetten van een scene met alleen maar primitives vind ik ook een behoorlijk luie instelling :|

Een animatie hoeft overigens helemaal niet veel tijd te kosten, in ieder geval niet als de scene zelf niet zo gedetailleerd hoeft te zijn. Oogst heeft een goede tutorial over animatie (is overigens wel 3dsmax, voor c4d zal je zelf moeten zoeken). Dat is vooral gericht op mechanische dingen, maar dat is dan ook de basis die gelegd moet worden.

/me Sorry voor m'n overwegend negatieve post zo op de woensdagavond *
kan niets anders zeggen dan dat ik het er mee eens ben.

Ikzelf zou graag een keer een contest hebben waar meer tijd en moeite in gestoken moet worden en bijvoorbeeld belichting of texturen een Pré is voor de eindscore.

Vandaar dat het idee van een jury me op zich eigenlijk ook wel goed bevalt.

De enige maarrrr is dat sommige mensen, waaronder ik, veel tijd kwijt zijn met d'r werk etc. en ik volg er zelfs nog een opleiding naast ook.

Een contest waar veel werk in gestoken moet worden, maar die maar 3 weken duurt is voor mij dus gewoon ondoenlijk (wil namelijk ook nog een beetje een privéleven overhouden :P ) de tijdsduur van de "frozen worlds" contest beviel me wat dat betreft veel beter :*)

* floriske.nl moet alleen inquestos wel even héél duidelijk maken dat deze scene voor mij ook een ontzettende uitdaging was maar als je goed gelezen hebt wist je dat al ;)

momenteel is voor mij alles een uitdaging aangezien ik nog maar kort met 3d bezig ben en voor mij was dit dus een geslaagde contest aangezien ik weer flink wat geleerd heb qua modellen en dan met name bepaalde technieken om snelheid te winnen.

* floriske.nl zou graag een contest zien waar belichting een heel belangrijke rol speelt, aangezien dat het volgende deel is waar ik me wat meer op wil toe spitsen ;)

edit:
en zoals reeds eerder gemeld, ik heb nu eenmaal niet zoveel tijd, hooguit een paar uurtjes per week en dan kan je in drie weken gewoon niet veel :X

ennnuh inquestos absoluut NOFI!!!

[ Voor 17% gewijzigd door floriske.nl op 05-02-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook de scores verzonden hoor...

En laat het nou aub geen cartoons worden, dan kunnen we net zo goed een silhouet contest houden....
en kabouters... nee dus, want dan maakt iedereen één of meerdere kabouter(s) meet een paddestoel op de achtergrond. Dan is het niet echt origineel meer hè.

ombinaties.... lijkt mij ook niet zo'n goed idee.
daarmee beperk je de mogelijkheden ook flink mee hoor.

Een character contest heb ik ook langs zien komen.
Dat is denk ik ook niet goed aangezien dat heel moeilijk is, en er niat al te veel mensen zijn hiero die dat goed kunnen.

middeleeuwen dan?
nee, dan maakt toch iedereen een kasteel.

realistish: te moeilijk voor de meesten.

architectuur: zo afgezaagd.

micro/macro mischien?
misschien. Er zijn zoveel kleine dingen die je groot kan maken, en ook heel veel grote dingen die je klein kan laten lijken.

iig; zoek een thema waar je heel veel kanten mee op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:27:
*wat geen goede thema's waren*

Als je ook post wat volgens jou wel goede zijn ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:27:
ik heb nu ook de scores verzonden hoor...

En laat het nou aub geen cartoons worden, dan kunnen we net zo goed een silhouet contest houden....
en kabouters... nee dus, want dan maakt iedereen één of meerdere kabouter(s) meet een paddestoel op de achtergrond. Dan is het niet echt origineel meer hè.

ombinaties.... lijkt mij ook niet zo'n goed idee.
daarmee beperk je de mogelijkheden ook flink mee hoor.

Een character contest heb ik ook langs zien komen.
Dat is denk ik ook niet goed aangezien dat heel moeilijk is, en er niat al te veel mensen zijn hiero die dat goed kunnen.

middeleeuwen dan?
nee, dan maakt toch iedereen een kasteel.

realistish: te moeilijk voor de meesten.

architectuur: zo afgezaagd.

micro/macro mischien?
misschien. Er zijn zoveel kleine dingen die je groot kan maken, en ook heel veel grote dingen die je klein kan laten lijken.

Heb jij de post van Inquestos al eens goed doorgelezen? ;)

Nee? Doe dat dan svp nog eens minimaal 10 keer, want als je zo begint komt er helemaal geen volgende contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op 05 februari 2004 @ 18:22:
Een contest waar veel werk in gestoken moet worden, maar die maar 3 weken duurt is voor mij dus gewoon ondoenlijk (wil namelijk ook nog een beetje een privéleven overhouden :P ) de tijdsduur van de "frozen worlds" contest beviel me wat dat betreft veel beter :*)
Maar zoals je met FW zag krijg je dan ook weer een paar weken waarin het topic op z'n gat ligt.

(tenzij we er allemaal wat meer moeite in stoppen :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehhee sjips je bent me voor :)

Inderdaad als je alles te moeilijk cq. lastig vindt, gooi dan ook eens een balletje op :)
En wat is er mis met een onderwerp als combinaties, dan hebben de meeste het toch lastig , en dan komen de uitdagingen boven water.

Dan probeer je dingen die je anders nooit zou proberen en daar leer je van , en daar hou ik van , blijf je niewsgierigheid en fantasie prikkelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
nieuw thema onderwerp? Piraten misschien, en btw van middeleeuwen als je die alleen maar associeerd (oid :P) met kastelen is er toch flink wat mis met je hoor.

ik bedoel je kan ook een abdij maken, klooster, boerderij, kasteel onder aanval, brandende kastelen, tempels, handels karavanen, slagvelden en zo voort

[ Voor 33% gewijzigd door Puc van S. op 05-02-2004 18:57 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piraten :D dat lijkt me nou n leuk onderwerp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 05 februari 2004 @ 18:56:
nieuw thema onderwerp? Piraten misschien, en btw van middeleeuwen als je die alleen maar associeerd (oid :P) met kastelen is er toch flink wat mis met je hoor.

ik bedoel je kan ook een abdij maken, klooster, boerderij, kasteel onder aanval, brandende kastelen, tempels, handels karavanen, slagvelden en zo voort
Maar dat (gebouwtjes maken) is niet uitdagend genoeg voor de pro's remember? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:53:
hehhee sjips je bent me voor :)

Inderdaad als je alles te moeilijk cq. lastig vindt, gooi dan ook eens een balletje op :)
En wat is er mis met een onderwerp als combinaties, dan hebben de meeste het toch lastig , en dan komen de uitdagingen boven water.

Dan probeer je dingen die je anders nooit zou proberen en daar leer je van , en daar hou ik van , blijf je niewsgierigheid en fantasie prikkelen :)
dat bedoel ik dus, je kan wel meteen roepen "dat is te moeilijk of daar gaat teveel tijd in zitten" maar hoe moeilijker het is hoe meer je er van kan leren en de hoeveelheid tijd bepaal je zelf, het doel van een contest is in mijn ogen nog steeds niet winnen, maar LEREN LEREN EN NOG EENS LEREN

het eindresultaat hoeft dus ook geen superstrak ontwerp te zijn, integendeel, al ziet het er niet uit, maar je hebt voor jezelf wel het gevoel dat je veel geleerd hebt is meer waard dan een winnend ontwerp waar je niet veel moeite voor hebt hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat..

Als iedereen nou eens belooft om de volgende contest flink zijn of haar best te doen en zich voor de volle 101% in te zetten, gaan de pro's het dan ook weer eens proberen?

Natuurlijk moet het dan ook een 'moeilijke' contest gaan worden, maar er zijn nu al genoeg onderwerpen opgenoemd waarmee het heel goed mogelijk moet zijn om te worden gedaan door newbies én pro's.

En juist als die pro's meedoen geeft dat de 'newbies' meer motivatie om extra goed hun best te doen, toch?
denk ik.. vind ik hoor.. tja.. hoewel.. nee, ik wil net zo goed worden als LiToKi!! .. kuch.. okee.. niet dat dat gaat lukken binnnen nu en 2090.. maar toch.. proberen kan altijd.. wat zeg ik.. ik wil gewoon nóg beter worden! .. eh.. dream on dikkebanaan.. misschien ergens rond 2258...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 18:59:
[...]

Maar dat (gebouwtjes maken) is niet uitdagend genoeg voor de pro's remember? :P
gebouwtjes maken niet uitdagend genoeg voor de pro's laat ze dan maar ff een minas thirith neer zetten, of een rivendel of gewoon een kasteel met akelig veel detail.

[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 05-02-2004 19:54 . Reden: key board error :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 05 februari 2004 @ 19:18:
[...]

gebouwdjes maken niet uitdachent geoeg voor de pro's laat ze dan maar ff een minas thirith neer zetten, of een rivendel of gewoon een kasteel met akelig veel detail.
Keyboard kapot? ;)

Deze contest ging ook al over gebouwtjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 07:32
:O erg vermoeiend allemaal

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Dark Blue is een traditie aan 't beginnen in d'r 1tje zie ik :P

En ik wil weleens mooie gebouwtjes zien.... waarom weet ik ook niet, puur subjectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja zolang de scores nog niet bekend zijn kunnen we ook nog geen onderwerp vaststellen voor de nieuwe contest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei :)
Ik word toch wel heel erg benieuwd wat het nieuwe onderwerp gaat worden.
Er zijn zoooooo veel ideeen ( met 3 e's - want mijn puntjes doen het niet :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Als we nu eens allemaal samen héél hard roepen: DAAA-AAAARK BLUUUEEE-EEEE B)

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAAA-AAAARK BLUUUEEE-EEEE!!!

snif.. ik wil scores :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
ik stel voor dat als iemand in het vervolg geen tijd of zin heeft om de scores te tellen de taak even doorgeeft aan iemand die het wel kan/wil doen.

En ik suggereer nou niet dat DB te lui is ofzo ;) maar schijnbaar heeft ze het gewoon te druk neem ik aan. 8)7

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 28 augustus 2007 @ 10:01:
Tadaaa!! De scores:

<snip>

:*
Tja

/me maar weer teruggaat naar Silo om verder te oefenen en prutsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjink schreef op 05 februari 2004 @ 21:48:
ik stel voor dat als iemand in het vervolg geen tijd of zin heeft om de scores te tellen de taak even doorgeeft aan iemand die het wel kan/wil doen.

En ik suggereer nou niet dat DB te lui is ofzo ;) maar schijnbaar heeft ze het gewoon te druk neem ik aan. 8)7
Heb je al gekeken naar d'r website? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel

Boegel

just boegel

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 22:01:
[...]

Wat dan ? Waa-aaat ? 8)7

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
No offence, maar iedereen zit leuk te bedenken wat de volgende contest gaat worden, maar na mijn weten bepaald de winnaar dat >:) :P

Overigens moet ik ook Max maar es aanslingeren.. Ik ben tot nu toe nog een ongeloooovelijke kluns in Max, kan niet eens een boxje zo modden dat het wat anders wordt :+

Maar wil 't nog wel es leren though :)

edit:
Overigens: Mocht contest 19 eraan komen, mail me dan ff-tjes (kom niet zo vaak in W&G, kzag t toevallig in Active topics en vindt t altijd wel leuk), dan maak ik een score-scriptje :)

Eventueel kan dr ook een compleet online WIP/Final-pagina etc gedevved worden. Hopelijk verhoogt Demon de upload etc eens, want 1024 kbps upload moet geen probleem vormen hoop ik :P

[ Voor 37% gewijzigd door Osiris op 05-02-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
hehe, ja nu je het zegt.... wel grappige foutmelding trouwens ;)

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkje is totally spice offline :'( snifff

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
tja ik moet zeggen de sfeer werd er ook niet beter op hier :P

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel

Boegel

just boegel

sjink schreef op 05 februari 2004 @ 22:08:
[...]

hehe, ja nu je het zegt.... wel grappige foutmelding trouwens ;)
Grappig ? Das een standaard foutmelding, of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
site is nu offline maar normaal stond er een of andere php foutmelding dat ze te lui was om haar site te fixe ofzo ;)

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

wanneer is de deadline van deze contest :+

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik proggel wel ff een site-je in mekaar jongens..

Nofi DB, maar we hebben je nou eigenlijk niet helemaal nodig als we t zelf ook kunnen 8)7

't Wordt een simpel scriptje, dus als je niet meegedaan hebt, dan dus OOK NIET STEMMEN aub, anders kan ik weer dingen gaan trashen enzo :/

edit:
WIP :+ : http://1001nacht.osiris.sapcentrifuge.net :)

PS: DB, mocht je het niet op prijs stellen en wil je het alsnog zelf doen, no problemo, dan is dit gewoon voor de volgende contest :)

[ Voor 30% gewijzigd door Osiris op 05-02-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 05 februari 2004 @ 22:24:
Ik proggel wel ff een site-je in mekaar jongens..

Nofi DB, maar we hebben je nou eigenlijk niet helemaal nodig als we t zelf ook kunnen 8)7
Neeeee, wij willen Darkje!! O+
't Wordt een simpel scriptje, dus als je niet meegedaan hebt, dan dus OOK NIET STEMMEN aub, anders kan ik weer dingen gaan trashen enzo :/

edit:
WIP :+ : http://1001nacht.osiris.sapcentrifuge.net :)

PS: DB, mocht je het niet op prijs stellen en wil je het alsnog zelf doen, no problemo, dan is dit gewoon voor de volgende contest :)
Maar voor de volgende contest is dit idd wel een goed idee denk ik, zo'n "acme-instant-score-calculator" :)

zou trouwens nog leuker zijn wanneer de finals van iedere contest ook ergens op zo'n soort site geupload kunnen worden (zodat je er een jaar later nog steeds doorheen kan kijken zonder allemaal missende renders te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 22:46:
[...]

Neeeee, wij willen Darkje!! O+

[...]

Maar voor de volgende contest is dit idd wel een goed idee denk ik, zo'n "acme-instant-score-calculator" :)

zou trouwens nog leuker zijn wanneer de finals van iedere contest ook ergens op zo'n soort site geupload kunnen worden (zodat je er een jaar later nog steeds doorheen kan kijken zonder allemaal missende renders te zien)
Sinds wanneer schreeuwen we niet meer Wij willen Osirissss!!! :+

Ennieweejs, dat was wel mijn idee ja, een WIP/Final-gedeelte..

Alleen nu nog een manier om deelnemers te authentisizen (kutwoord :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Laatst online: 12:44
Ik hou niet echt van flamen, maar dit kan er wat op gaan lijken.

Dat je geen tijd hebt om snel de punten op te tellen... prima.
Dat je het dan even uitstelt... prima.
Dat je er na dagen achter komt dat de mailtjes niet in orde zijn... mmm.
Dat je waarschijnlijk onterecht iedereen ervan beschuldigd de mailtjes niet juist in elkaar te hebben gezet... :?
Dat je daarna niets van je laat horen of de mailtjes niet even forward.... |:(

Ik wacht af.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
volgens mij hebben we allemaal wel belangrijkere dingen om ons druk over te maken :P

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:42
Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 00:02:
[...]

! :P

maar het ligt er natuurlijk aan wat je onder een 'animatie' verstaat.
Wat cillinder laten ronddraaien noem ik geen animatie. Een auto pakken en die 10 cm voorruit slepen noem ik ook geen animatie.
Tja, je moet natuurlijk ergens beginnen. Bij modellen begin je eerst ook met primitives en procedural maps. Als je kijkt naar het museum project, dat bestaat eigenlijk ook alleen maar uit simpele voorwerpen, en eenvoudige bewegingen, maar het ziet er toch wel leuk uit :)
Ben blij dat je dat zegt :) , want op zulke posts worden over het algemeen niet erg positief gereageert.
floriske.nl schreef op 05 februari 2004 @ 18:22:
[...]

De enige maarrrr is dat sommige mensen, waaronder ik, veel tijd kwijt zijn met d'r werk etc. en ik volg er zelfs nog een opleiding naast ook.

Ben ik het helemaal mee eens. :) Maar begrijp me niet verkeerd. Ik wil hiermee niet zeggen dat er perse meer tijd in moet worden gestoken. Dat gebeurt meestal echt wel. Het is helaas wel zo dat die tijd niet in de kwaliteit, maar kwantiteit wordt gestopt. Het is nou eenmaal makkelijker om een aantal simpele objecten neer te zetten dan één hele goede. Maar over het algemeen geldt toch wel de regel: hoe makkelijker het is, hoe minder je er van leert.
mercarra schreef op 05 februari 2004 @ 23:03:
Dat je geen tijd hebt om snel de punten op te tellen... prima.
Dat je het dan even uitstelt... prima.
Dat je er na dagen achter komt dat de mailtjes niet in orde zijn... mmm.
Dat je waarschijnlijk onterecht iedereen ervan beschuldigd de mailtjes niet juist in elkaar te hebben gezet... :?
Dat je daarna niets van je laat horen of de mailtjes niet even forward.... |:(
Dark Blue heeft nou eenmaal totaal geen besef van tijd, en is waarschijnlijk met wat belangrijkere dingen bezig :) . Een week zonder contest is echt wel te overleven hoor :)

@Osiris: goed initiatief :) . Maar nog niet echt praktisch. Moet toch wel een beetje beveiliging op komen. Of iig de naam + ip(automatisch) bij de ingevoerde lijst :)

@Litoki: Ik heb jou anders ook de afgelopen jaren nog geen gebouw zien maken :) (Of zie jij hier de ideale mogelijkheid in om dat wel eens te doen :P )

btw. Piraten is het onderwerp geweest van contest zoveel (13/14 ? )

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
verrek nu je het zegt :P helemaal overheen gekeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inquestos schreef op 05 februari 2004 @ 23:31:
@Osiris: goed initiatief :) . Maar nog niet echt praktisch. Moet toch wel een beetje beveiliging op komen. Of iig de naam + ip(automatisch) bij de ingevoerde lijst :)
Geen naam + ip graag, mijn ip (en ik gok dat er mensen zijn met hetzelfde 'probleem') wil nog wel eens veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 23:40:
[...]

Geen naam + ip graag, mijn ip (en ik gok dat er mensen zijn met hetzelfde 'probleem') wil nog wel eens veranderen :)
Dan maar met macadres :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je schoenmaat veranderd anders ook niet vaak :+

Zonder dollen , een naam plus eigen password is misschien wel het veiligst
vingerprint of touchscreen hebben we ook nog niet allemaal dus ........ :z

ga nu maar lekker slapen , is belangrijker dan een paar punten , win toch niet :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@reddy no offence maar ik vind je posts toch wel extreem irritant.
Je hebt duidelijk vrijwel tot geen ervaring in 3d, dat brouwsel van je kan 75% hier binne 10 minuten maken. Maar toch weet je alles zo goed over onderwerpen; verder dat nutteloze commentaar. Bv die contests niet zo snel achter elkaar, dit gebeurt nu al 18 contests lang en het gaat perfect zoals het nu gaat.

Verder zal ik ook niet meer op je reageren aangezien het off-topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/a.ulrich/got/3d_1001nachtuitslag.gif

DAAR ISSIE DAN!!!

Omdat, volgens de regels van de topicstart, Uitwerking sterker telt dan Originaliteit

Heeft Sjink deze contest gewonnen!

(het mirroren van de pic mag, aangezien deze nu op Chello draait.)

SJINK, het was spannend, maar je hebt gewonnen! :* - :* - :* :w

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 februari 2004 @ 23:50:
ga nu maar lekker slapen , is belangrijker dan een paar punten , win toch niet :)
Gneheh, had je nou maar wat langer opgebleven he? ;)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Dankjewel DB! :*

En mag ik heirbij de 2e zijn om sjink te feliciteren: Gefeliciteerd Sjink!! Helemaal verdiend met zo'n prachtig bouwwerk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, en floriske.nl natuurlijk ook gefeliciteerd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 01:08:
Oh, en floriske.nl natuurlijk ook gefeliciteerd! _/-\o_
Maar natuurlijk :X :) :* - :* - :* Voor je originaliteit!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
DB? Sinds wanneer is dat stemmen niet meer anoniem? :o

Of gaat het altijd al zo? :)

Mag ik trouwens nog ff mierenneuken???

Volgens de starterspost telt Uitwerking voor 60% en Originaliteit voor 40% van de uiteindelijke score mee.

Als we dat nou eens gaan uitrekenen dan komen we op de volgende tabel:

Plaats:NickOriginaliteit* 0,4Uitwerking* 0,6Totaal
1Floriske.nl7730,8704272,8
2merraca60246337,861,8
3Sjink239,27746,255,4
4RCA65264325,851,8
5Nix0r3815,2503045,2
6dikkebanaan4618,43822,841,2
7Krusher249,62112,622,2
8M1lamber2911,615920,6
9Jaguar_e176,884,811,6
10Reddy62,4535,4

Althans, zo vat IK het geleuter over 60% en 40% op.. Waarom zou dat anders verzonnen zijn?

Hieruit blijkt dus, helaas, dat Sjink op de 3e plek uitkomt.. Ook al was zijn paleis geniaal IMO. Alleen doordat de originaliteit vrij laag was, komen Floriske en merraca beter uit in totaal :)

[ Voor 92% gewijzigd door Osiris op 06-02-2004 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Dit gaat altijd al zo, men zou mij nog kunnen betichten van fraude in de puntenverdeling als ik het schema níet zou posten...
Als iedereen eerlijk post en zich verre houdt van zaken als vriendjespolitiek, of steekpenningen O-) mag je stem gewoon bekend zijn bij de anderen... of niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat wilde ik ook net posten, maar bij mij staat Sjink zelfs 4e... foutje hij staat wel 3e :)
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~koerhuis/GoT/contest18/uitslag.png

En de verhouding is volgens de startpost idd 40:60
Dark Blue schreef op 09 januari 2004 @ 14:53:
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contesten wisten te winnen, hebben we de balans ietswat veranderd. De punten voor uitwerking zijn 60% van de uiteindelijke score, die voor originaliteit 40% van de score.
Als ik het zo even snel uitreken, moet DB ongeveer de verhouding 10:90 hebben gebruikt, om Sjink te laten winnen. Ik ruik een complot. })

Dus wat mij betreft bij deze gefeliciteerd met je overwinning, floriske.nl. En ook mercarra en Sjink gefeliciteerd met hun 2e resp. 3e plaats. B) :)

Ik kan het fout hebben, hoor, zo laat op de avond, maar volgens mij klopt het zo toch echt. :) Niet helemaal dus, maar nu weer wel. ;)

/me voelt zich nu best wel een betweter, maar gunt floriske.nl z'n overwinning ook wel. :Y)

@Osiris: Over zo'n scorescriptje hebben we het ergens rond contest 10 ook al eens gehad. Ik heb toen ook al wat geklust, wat op zich wel aardig werkt. Zal eens kijken waar ik dat heb gelaten... :)
edit:
Ah, hier, gevonden. :) Werkt nog met een systeem met 1-10 punten en is niet helemaal bugvrij, maar misschien is het een leuke basis voor je scriptje. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh :P ik ben net een half uur bezig geweest om ook zo'n tabelletje te maken (omdat ik in eerste instantie graag wilde weten op welke plek ik terecht was gekomen) nadat ik in het vorige topic had gekeken hoe RareAap het allemaal had uitgerekend !!

/me slaat Osiris around a bit met een big forel 8)7

Nouja, nogmaals gefeliciteerd floriske.nl :P (denk ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 01:55:
@Osiris: Over zo'n scorescriptje hebben we het ergens rond contest 10 ook al eens gehad. Ik heb toen ook al wat geklust, wat op zich wel aardig werkt. Zal eens kijken waar ik dat heb gelaten... :)

/me voelt zich nu best wel een betweter, maar gunt floriske.nl z'n overwinning ook wel. :Y)
Mjah, ik doe gewoon maal 0,4 voor 40% en maal 0,6 voor 60% en dan kom ik op mijn waardes :) Of ik moet ergens een foutje gemaakt hebben dus :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen we nu het gevecht wie er gewonnen heeft? :X

Dank je DB, ik kan weer slapen :>

/me Krusher kruipt z'n bed weer in :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er niet een apart topic komen met de Finals en de scores erin ? Zo kun je in een oogopslag zien wie er gewonnen heeft en de ingezonden werken. Ik ben me echt de pest aan het zoeken met wat nou de finals zijn.

Verder allemaal mooi werk. Al vind ik de winnaar ( sorry floriske ) niet echt terecht (volgens de topicstart wel) vanwege de weinig originele afbeelding, die overigs inderdaad mooi uitgewerkt is.

De discussie over pro's en beginners hoort hier niet thuis. Iedereen heeft toch recht om mee te doen en als de pro's zich te goed voelen: jammer dan.

@morgoth86: Wat jij doet kan echt niet door de beugel. Iemands werk afzeiken. Je mag er toch van uit gaan dat ieder hier zijn best doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dit gevecht om wie er nu daadwerkelijk de eerste plaats heeft, is natuurlijk niet relevant. maar goed iedereen gefeliciteerd, het is immers belangrijk om jezelf te ontwikkelen op het 3d-vlak, en voor de winnaar natuurlijk nogmaals de felicitaties van mijn kant. hopende op een iets duidelijker verloop van de volgende contest: "pas de regels aan, en maak het iets duidelijker, in mijn opzicht is het niet duidelijk genoeg geweest, of er is gewoon simpelweg niet de openingspost goed gelezen".
eind goed, al goed.
ben benieuwd naar de volgende contest, ik denk dat ik ook eens een gokje ga wagen, als ik die kl**te winlogon.exe eens in cpu vermogen kan minderen.(ja ik weet dat er hier al heel wat draadjes over lopen op tweakers, maar krijg het niet verholpen)

[quote] morgoth86, het is niet netjes wat je zegt, maar ergens geef ik je toch gelijk, ik geloof wel dat het geen directe aanval is, maar zo'n dingen kun je denk ik toch beter voor je houden imo. :*)[quote]

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 02:27:
Nou dit gevecht om wie er nu daadwerkelijk de eerste plaats heeft, is natuurlijk niet relevant.
Ehm, dat is juist heel erg relevant, want de winnaar mag het nieuwe topic openen en dus het onderwerp kiezen. Zou een beetje lullig zijn als floriske.nl dit door een foute telling misloopt. ;)
Niet dat ik het Sjink niet gun, natuurlijk... :)

@morgoth86: dat soort posts beginnen met "nofi" is een beetje suf imo, aangezien je het in feite wel doet... Zeg dan niets, of vind een betere manier om het te zeggen.
/me vond Reddy's final ook niet zo mooi als sommige anderen, maar stoort zich niet aan zijn postgedrag. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 02:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 02:20:
Verder allemaal mooi werk. Al vind ik de winnaar ( sorry floriske ) niet echt terecht (volgens de topicstart wel) vanwege de weinig originele afbeelding, die overigs inderdaad mooi uitgewerkt is.
Vergeleken met de andere inzendingen vond ik die van floriske.nl eigenlijk best origineel hoor, zo'n tijgergrot zie je niet iedere dag :)

En daarbij komt ook nog eens dat het een van de weinige inzendingen was waarop erg duidelijk het onderwerp van deze contest op te zien is. Ook niet onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik heb alles trouwens ff in een overzichtje gezet op http://1001nacht.osiris.sapcentrifuge.net/ (dus ff geen stem-meuk :+)

Kijk niet gek op als hij langzaam laad. Het is in totaal namelijk bijna 5 MB en ik upload vannacht al wat, dus mijn 512 kbps upload zit al dicht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 06 februari 2004 @ 03:38:
Ik heb alles trouwens ff in een overzichtje gezet op http://1001nacht.osiris.sapcentrifuge.net/ (dus ff geen stem-meuk :+)

Kijk niet gek op als hij langzaam laad. Het is in totaal namelijk bijna 5 MB en ik upload vannacht al wat, dus mijn 512 kbps upload zit al dicht :X
Waaaah, jij bent gek (!) 8)7
('goed' gek natuurlijk ;))

Heb je ook nog plannen om ze op aparte pagina's te zetten (bv. per deelnemer)?
Dit is iets te veel voor mijn arme systeempje :P

Ik denk dat het ook wel aardig zou zijn als je er nog een (c) dingetje bij zet en zo (iets in de richting van "deze werken mogen niet zonder toestemming worden gebruikt blabla blah enz").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 04:01:
[...]

Waaaah, jij bent gek (!) 8)7
('goed' gek natuurlijk ;))

Heb je ook nog plannen om ze op aparte pagina's te zetten (bv. per deelnemer)?
Dit is iets te veel voor mijn arme systeempje :P

Ik denk dat het ook wel aardig zou zijn als je er nog een (c) dingetje bij zet en zo (iets in de richting van "deze werken mogen niet zonder toestemming worden gebruikt blabla blah enz").
Mwoh, zolang niemand de url post zit dat over de ©&® wel goed denk ik, aangezien ze allemaal uit dit topic komen ;) :P

Ennuh, ik ga sowieso eerst maar eens ff slapen als je 't niet erg vind ;)

PS: Weet je zeker dat 't nie aan mijn PC ligt? Mn upload is zoals ik al zei niet zo groot meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 06 februari 2004 @ 04:09:
PS: Weet je zeker dat 't nie aan mijn PC ligt? Mn upload is zoals ik al zei niet zo groot meer :/
Nee ik bedoelde eigenlijk dat m'n Mozilla draakje nogal snel een volle buik kreeg van de vele plaatjes ;)

/me gaat na een nacht Silo-en (erg verslavend programma, is echt heel erg simpel om hiermee te boxmodellen :)) ook maar slapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
gefeliciteerd floriske ;)

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boehoe :'( , zo slecht in uitwerking ?

En hij was nog wel tien keer beter dan die ijsbollen .........
**snapt er niets meer van ..... kruipt stil in een hoekje
** beetje beschamend

Volgende contest moet dan nog mooier worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Laatst online: 05-01 21:13
* eXistenz zal ook maar eens een ideetje naar voren brengen voor een thema... straatbeeld
alle dingen die je op straat kan tegen komen dus :)
ja is erggg breed thema ,maar dan kunnen er ook de meeste verschillende ontwerpen uitkomen ;)
(en litoki kan dan zijn gebouwen maken ,die kan je ook bij een straatbeeld tegenkomen :P )

[ Voor 3% gewijzigd door eXistenz op 06-02-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Osiris: hmm, in Phoenix is de layout behoorlijk verneukt... (in Mozilla dus waarschijnlijk ook)

/me heeft een hekel aan pagina's die het alleen in IE doen... (en ja, ik weet dat ruim 95% van alle internetters IE gebruikt....) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 09:45:
Boehoe :'( , zo slecht in uitwerking ?

En hij was nog wel tien keer beter dan die ijsbollen .........
**snapt er niets meer van ..... kruipt stil in een hoekje
** beetje beschamend

Volgende contest moet dan nog mooier worden.
Valt wel mee, je had gewoon pech dat er zoveel mooie finals waren :)

edit:
En je staat op de 4e plaats hoor! ik sta maar op 6, boehoe :'( ;)

Volgende keer idd gewoon weer meedoen dus ;)
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 10:17:
@Osiris: hmm, in Phoenix is de layout behoorlijk verneukt... (in Mozilla dus waarschijnlijk ook)
In Mozilla (Firebird) stond ook alles door elkaar, maar ik denk eerder dat dat komt omdat ik em niet de hele pagina (inclusief plaatjes) heb laten downloaden.
(gebeurd wel vaker met sommige pagina's)
/me heeft een hekel aan pagina's die het alleen in IE doen... (en ja, ik weet dat ruim 95% van alle internetters IE gebruikt....) :P
Met die schizofrene browsers van tegenwoordig kan je dat beter niet meer geloven ;)
ie. Mozilla 'denkt' bij veel mensen dat het Internet Explorer is en IE 'denkt' dat het Mozilla is 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 21:31
Gefeliciteerd Floriske
Uit de uitslag blijkt maar weer, dat ik nog niet echt een 3der ben.
Ben meer een muziek man, nou ja ik had al aan gegeven de volgende contest links te laten liggen. Zo ook het hele 3d gebeuren
Wel wat geleerd. Een zekere progressie gemaakt. Maar meer ook niet
Ik wens jullie allemaal veel succes met de volgende contests

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom hier nog niet zolang en heb de contest topics met genoegen gevolgd, alleen wel jammer dat in de oude topics niet alle plaatjes meer werken. Ik heb hierdoor dus ook lekker veel ideeen opgedaan om zelf eens te proberen en dat is toch ook iets waar het omgaat?

Owja ook deze nieuwkomer heeft een idee voor een contest aangezien dat hier ook een discusie punt lijkt te zijn.
Mischien is een contest met het onderwerp "Techniek" een leuk idee ook dat kun je zo breed invullen als je wilt (van een "simpel" printplaatje tot een extreem coole mech)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 12:16:
Ik kom hier nog niet zolang en heb de contest topics met genoegen gevolgd, alleen wel jammer dat in de oude topics niet alle plaatjes meer werken. Ik heb hierdoor dus ook lekker veel ideeen opgedaan om zelf eens te proberen en dat is toch ook iets waar het omgaat?

Owja ook deze nieuwkomer heeft een idee voor een contest aangezien dat hier ook een discusie punt lijkt te zijn.
Mischien is een contest met het onderwerp "Techniek" een leuk idee ook dat kun je zo breed invullen als je wilt (van een "simpel" printplaatje tot een extreem coole mech)
Ja dat lijkt me ook wel een leuk onderwerp, is in elk geval erg breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weetjewat.
Ik trek me even terug, ga 3dsmax fixen (me trial period is voorbij 8)7), veel tutorials doen, en zodra ik 'gegroeid' ben kom ik weer terug.
En nog sorry als ik mensen heb geïrriteerd...

edit:
Owja, floriske of sjink of wie er nou uiteindelijk gewonnen blijkt te hebben: gefeliciteerd, je verdient 't. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 10:17:

Dan moet je gewoon een echte browser nemen >:) Klik maar eens op die 2 plaatjes helemaal onderaan :* Ik kan er iig ook niets aan doen als Phoenix een bagger-browser is (nofi) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Krusher vind dat het lang genoeg geduurt heeft en wacht met smart op floriske.nl en z'n startpost voor v19

7e plaats voor mij, ondanks mijn geknoei en geklooi met crashende dingen LOL
Niet ontevreden dus, maar we gaan voor de 1e plaats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het wachten op floriske, gogogo start the new one :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ik ben 8e :'(

nee hoor geintje, dat was al 2 plaatsen hoger als verw8 :P

wie nou ook de winnaar mag zijn, gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
Floriske is duidelijk de winnaar volgens de punten telling in de startpost

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 13:40:
7e plaats voor mij, ondanks mijn geknoei en geklooi met crashende dingen LOL
Niet ontevreden dus, maar we gaan voor de 1e plaats :D
/me gaat gewoon wéér voor de 3e plaats (1e plaats lijkt me iets té hoog gegrepen voor mij).

En deze keer hoop ik toch iets meer kans daarop te maken want voor m'n volgende project ga ik mijn zojuist aangekochte Silo inzetten. :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
sjink schreef op 06 februari 2004 @ 14:20:
Floriske is duidelijk de winnaar volgens de punten telling in de startpost
:'(

Zonde, want ik vond jou paleis echt prachtig met alle details etc d:)b Niet dat ik het Floriske niet gunde ofzo, maarja, wat heef Aladdin nou met 1001-nacht te maken :+

Magoed, zoals ik al zei, ik ga Max es aanschoppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Osiris schreef op 06 februari 2004 @ 14:33:
[...]

:'(

Zonde, want ik vond jou paleis echt prachtig met alle details etc d:)b Niet dat ik het Floriske niet gunde ofzo, maarja, wat heef Aladdin nou met 1001-nacht te maken :+

Magoed, zoals ik al zei, ik ga Max es aanschoppen :)
Let wel mijnheer de transpirant-arts :+ volgens de topicstart mag jij geen 'eerder gemaakte modellen' gebruiken, dus als jij nu al dingen gaat maken valt dat buiten de contest >:)

model je een cubus ofzo :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
ben benieuwd wat het volgende ontwerp is..... :Y)

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dark Blue schreef op 06 februari 2004 @ 14:38:
[...]

Let wel mijnheer de transpirant-arts :+ volgens de topicstart mag jij geen 'eerder gemaakte modellen' gebruiken, dus als jij nu al dingen gaat maken valt dat buiten de contest >:)

model je een cubus ofzo :X :P
I know :o Ik kan de topicstart wel lezen hoor :P ;)

Maar oefenen is nooit weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 06 februari 2004 @ 14:44:
[...]

I know :o Ik kan de topicstart wel lezen hoor :P ;)

Doktertje spelen? :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
Oefening baart kunst zei ooit een wijs man :P

En het is vrijdagmiddag en verveel me de pleuris

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
/me Checkt url van huidige site * Jep, tweakers.net, kon niet missen :+
sjink schreef op 06 februari 2004 @ 14:45:
[...]

Oefening baart kunst zei ooit een wijs man :P

En het is vrijdagmiddag en verveel me de pleuris
Ik moet nog afwassen en om 4 uur naar huis, bleh.. Wordt haasten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
ik zit op mijn stageplek uit mijn neus te vreten ;)

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
sjink schreef op 06 februari 2004 @ 14:54:
Ik heb er niets op tegen als je hier komt afwassen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
sjink schreef op 06 februari 2004 @ 14:54:
dan kom me maar koffie brengen.. een 1tje graag.
en hier is nog genoeg voor onderzoek te doen voor je project broertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
haha foei nee! :p

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 10:58:
[...]

Valt wel mee, je had gewoon pech dat er zoveel mooie finals waren :)

edit:
En je staat op de 4e plaats hoor! ik sta maar op 6, boehoe :'( ;)

Volgende keer idd gewoon weer meedoen dus ;)

[...]

In Mozilla (Firebird) stond ook alles door elkaar, maar ik denk eerder dat dat komt omdat ik em niet de hele pagina (inclusief plaatjes) heb laten downloaden.
(gebeurd wel vaker met sommige pagina's)

[...]

Met die schizofrene browsers van tegenwoordig kan je dat beter niet meer geloven ;)
ie. Mozilla 'denkt' bij veel mensen dat het Internet Explorer is en IE 'denkt' dat het Mozilla is 8)7
Hehehe ja weet ik wel , er zitten een paar behoorlijke profs bij.
En dat boeit me niet, zij hebben me deze contest toch behoorlijke tips gegeven.
Ontplooi uw zelfuh , zij ook eens een wijs mens :)

En zeker weten doet ik het weer samen met Max de volgende contest

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osiris schreef op 06 februari 2004 @ 13:35:
Dan moet je gewoon een echte browser nemen >:) Klik maar eens op die 2 plaatjes helemaal onderaan :* Ik kan er iig ook niets aan doen als Phoenix een bagger-browser is (nofi) :)
[zwaar off-topic]
Phoenix is zeker geen baggerbrowser (ja, nofi, ik weet het :)); het heet tegenwoordig Firebird, maar ik ben te lui om te upgraden :P
Het punt is eigenlijk meer dat de HTML- en CSS-standaarden niet helemaal compleet zijn. Dan heb je dus het probleem dat verschillende browsers die gaten in de standaarden op hun eigen manier opvullen. En aangezien de meeste mensen IE gebruiken (het zit bij Windows, dus waarom verder zoeken?) en dat webdevelopers vaak te lui zijn om te kijken of hun site ook nog in andere browsers werkt. En dan vooral die lui die er allemaal niet zoveel verstand van hebben, maar toch een eigen webpagina willen hebben.

Daar komt nog eens bij dat ze bij MS zo meedenkend zijn geweest, dat het sommige fouten in de HTML-code gewoon negeert. Als je bijvoorbeeld een tabel hebt en je vergeet de afsluitende </TABLE>-tag, dan laat IE gewoon vrolijk wel de tabel zien. Terwijl het volgens de standaard geen goede tabel is, en het ding dus eigenlijk niet getoond zou mogen worden (zoals de meeste andere browsers doen).
Voor de aanpak van IE is ook wel wat te zeggen, maar het veroorzaakt dus mede dit soort problemen.

/me heeft er als INFer altijd een hekel aan als mensen zich niet aan de specs houden. Die dingen zijn er niet voor niets. })

Ik heb trouwens wel de hele pagina laten laden, maar hij zette de WIPS over de finals heen.
[/zwaar off-topic]

[on-topic]
'Techniek' is ook wel aardig, maar wel weer heel erg ruim en bepaalde ascpecten ervan zijn al eens in een contest geweest.
Ik stem nog steeds voor 'Micro/Macro' en zie verder wel wat floriske.nl het leukste onderwerp gaat vinden. :P
[/on-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ja en nou mag het offtopic gehalte wel weer voorbij zijn! *klapt met zweep* :9 :w

We kunnen wel een discussie houden over wat het volgende onderwerp mag zijn, maar die keus ligt toch (officieel gerekend ;) ) bij Floriske.nl ... dus spam zijn mailbox en msn met smeekberichten en laten we dit topic zo ongeveer sluiten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal je net zien dat dr hier lui zijn die dat met die zweep lekker vinden :/

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 16:47:
zal je net zien dat dr hier lui zijn die dat met die zweep lekker vinden :/

:D
Ik zeg nix :X O-)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mocht er overgestapt worden op een jury :P
dan wil ik best wel jureren ;)

3dgod wil ook vast wel, en als je litoki lief aankijkt wil hij misschien ook wel ;)
wat andere mensen misschien ook wel :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 16:52:
mocht er overgestapt worden op een jury :P
dan wil ik best wel jureren ;)

3dgod wil ook vast wel, en als je litoki lief aankijkt wil hij misschien ook wel ;)
wat andere mensen misschien ook wel :P
Ik ook wel, ik heb waarschijnlijk toch geen tijd om aan de contest zelf mee te doen :)
Mocht er gejureerd worden vind ik dat er natuurlijk wel goede argumenten moeten komen van de juryleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 februari 2004 @ 17:01:
[...]

Ik ook wel, ik heb waarschijnlijk toch geen tijd om aan de contest zelf mee te doen :)
Mocht er gejureerd worden vind ik dat er natuurlijk wel goede argumenten moeten komen van de juryleden.
uiteraard :P, mooi verhaaltje erom heen breien. Evt de goede dingen uitlichten en de slechte dingen ook etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
zoiets als: "performance goed, uitstraling goed, dans goed, zang goed kortom alles goed" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uuuuuh m Yeah HURT ME Baby Hurt me , ** ahum kuch kuch, schaamrood :P
ok ben benieuwd wat het volgende word. ik hoop 1001 nacht LOL :+

----- jury

Inderdaad , en natuurlijk een goede lijst met punten waar naar gekeken wordt.
Zoiets als

RCA : Techniek [3] - idee [7.5] - uitvoering [5] , algemeen [6.7] totaal score [ -398 ] :+

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ik blijf hopen voor de middleeeuwen, zou het helpen als ik zeg dat ik floriske.nl bij de volgende compo dan 2 10en geef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 06 februari 2004 @ 17:14:
zoiets als: "performance goed, uitstraling goed, dans goed, zang goed kortom alles goed" :P
"Laat die droom om een professionele 3d-er te worden maar varen, want dat zal je nooit gaan lukken " :P

/me hoopt nog steeds op cartoons of iets dat daar mee te maken heeft (of kan hebben)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
in navolging van dat lijstje van RCA kan je dan ook een winnaar orginaliteit, winnaar techniek, winnaar uitvoering en overal winnaar maken :P waarna hun maar uitmoeten vechten wat et volgende onderwerp wordt :P

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste