[3D] Contest v18: Duizend en één nacht Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Beste mensen ik bedenk me net dat ik over een uurtje of twee wegga, en dat ik pas zondagavond weer redelijk internet zal hebben. Het spijt me... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik of daarmee de contest dus 3 dagen uit moet stellen of iemand anders de puntentelling op moet leggen.

Ik ga zelf voor het puntentellen op zondagavond, iemand protest?
Over een uurtje lees ik dit topic weer. Nogmaals sorry :{

Tja of we moeten zeggen, we stellen het sowieso een week uit... wat ik ook weer lullig vind voor de mensen die nu zo hard hebben doorgewerkt om het voor vanaaf af te krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Dark Blue op 30-01-2004 11:38 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als de deadline verschoven word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
sjink schreef op 30 januari 2004 @ 08:18:
Goude koepeltjes! ;) Ben er alleen niet zo zeker van of ik ze wel zo mooi vind :/
(plaatje is klikbaar voor grotere versie)

[afbeelding]
Zeker een verbetering. Verder respect! Wat mij betreft heb je gewonnen. Ik mag alleen niet stemmen. :) :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 30 januari 2004 @ 11:36:
Beste mensen ik bedenk me net dat ik over een uurtje of twee wegga, en dat ik pas zondagavond weer redelijk internet zal hebben. Het spijt me... maar ik moet eerlijk zeggen dat ik of daarmee de contest dus 3 dagen uit moet stellen of iemand anders de puntentelling op moet leggen.

Tja of we moeten zeggen, we stellen het sowieso een week uit... wat ik ook weer lullig vind voor de mensen die nu zo hard hebben doorgewerkt om het voor vanaaf af te krijgen.
> zondag de punten tellen, en alleen finals van voor de deadline mee te rekenen, zodat iedereen dus wel gewoon evenveel tijd heeft gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 12:49:
> zondag de punten tellen, en alleen finals van voor de deadline mee te rekenen, zodat iedereen dus wel gewoon evenveel tijd heeft gehad.
/me eens is..

Wordt er dan ook tot zondag gewacht met het posten van de namen + finals (zie rijtje aan het einde van vorige contest topic) en het sturen van 'het' mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze mij final dan. Hij is iets groter dan de rest, dus geef ik een linkjeom de lay-out niet te verkloten.
En het is inderdaad slimmer om alle finals met de namen op een website bij elkaar te zetten.
Ik heb nog wat ruimte over op me lycos accaunt, dus ik ben wel bereid dat te doen aan het eind van de contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Ik vind de gouden koepeltjes mooier, past beter bij de lucht, geeft 't net iets extra's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrafeX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-08 13:58

TrafeX

Tuned for life!

Dat maantje helemaal bovenaan vind ik er erg raar staan.
is het de bedoeling dat het een echte maan is, of dat die vast zit aan dat torrentje?

TrafeX.nl - Clipboard.ninja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 30 januari 2004 @ 11:36:

Van mij mag het hoor :)
Zolang ze de finals maar posten voor de eind ultimatum, dan hebben we tijd genoeg om punten te geven :)

Prettig weekeinde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 15:38:
Bij deze mij final dan. Hij is iets groter dan de rest, dus geef ik een linkjeom de lay-out niet te verkloten.
En het is inderdaad slimmer om alle finals met de namen op een website bij elkaar te zetten.
Ik heb nog wat ruimte over op me lycos accaunt, dus ik ben wel bereid dat te doen aan het eind van de contest.
*uh mis ik iets 8)7 , ja zeker een linkje waar we op kunnen klikken :)
Zo schiet het eerlijk gezegt niet op ......
Cherryoooooooo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:36
Er zien nog veel dingen die ik eigenlijk anders had gezien, maar de tijd is op. Er is niet erg veel meer veranderd sinds de laatste wip, haar jurk heeft wat meer detail gekregen, er is een vloerkleed bijgekomen, en de wand is veranderd.

final

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/w.d.j.lafeber/final.jpg

Het was weer een leerzame contest.

[ Voor 9% gewijzigd door Mercarra op 30-01-2004 18:56 ]

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een woord : PRACHTIG !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 23:57
Damn it

Doe ik eindelijk weer eens mee met de contest, krijg ik op het laatste moment toch nog een probleem: Heb geen internet op 3dmax-pc, dus dat gaat gewoonlijk via een floppy ofzo. Je raad het al, floppy-drive naar de klote :( (Krijg de hele tijd de melding dat de floppy nog niet geformatteerd is... Ja, gelukkig maar) . Dus dat wordt geen final... (Of m'n drive moet weer herrijzen, maar veel hoop heb ik niet :'( ) Via HD overhevelen heb ik momenteel niet zoveel zin in, omdat ik 'm dan eerst nog helemaal af moet maken, want dat is ie nog niet 100%

(Of wordt de deadline nog verschoven??)

@Sjink: fantastisch, prachtig, geweldig _/-\o_ Jammer dat ie niet getextured is, maar ik denk dat je er heel wat werk in had moeten steken om 'm getextured mooier te krijgen dan dat ie nu is :) Het is natuurlijk wel relatief eenvoudig om een gebouw te maken, maar de uitvoering is perfect :*)

Ideeën voor de volgende contest heb ik al wel :), maar daar wacht ik nog even mee. Ik denk dat ik zoiezo niet mee zal doen, kost toch erg veel tijd

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

mercarra schreef op 30 januari 2004 @ 18:52:
Er zien nog veel dingen die ik eigenlijk anders had gezien, maar de tijd is op. Er is niet erg veel meer veranderd sinds de laatste wip, haar jurk heeft wat meer detail gekregen, er is een vloerkleed bijgekomen, en de wand is veranderd.

final

[afbeelding]

Het was weer een leerzame contest.
Heel mooi.. alleen jammer van dat vloerkleed.. want er is weerspiegeling in.. en dat is iets wat ik nog nooit gezien heb in een vloerkleed ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercarra schreef op 30 januari 2004 @ 18:52:

final

[afbeelding]
Weet je toevallig ook wat er precies op die wand geschreven staat?
(wat nou als er "Made in China" op staat?)
inquestos schreef op 30 januari 2004 @ 19:24:
Damn it

Doe ik eindelijk weer eens mee met de contest, krijg ik op het laatste moment toch nog een probleem: Heb geen internet op 3dmax-pc, dus dat gaat gewoonlijk via een floppy ofzo. Je raad het al, floppy-drive naar de klote :( (Krijg de hele tijd de melding dat de floppy nog niet geformatteerd is... Ja, gelukkig maar) . Dus dat wordt geen final... (Of m'n drive moet weer herrijzen, maar veel hoop heb ik niet :'( ) Via HD overhevelen heb ik momenteel niet zoveel zin in, omdat ik 'm dan eerst nog helemaal af moet maken, want dat is ie nog niet 100%
Jammer :'(

Oplossing:

- Print em uit
- Scan em in
- Post em hier

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Ook floriske.nl zal maar eens een final posten :D

Ben nog niet zo heel lang met 3d-max bezig (zie cig voor mijn creaties tot nu toe) maar heb ook van deze contest weer heel wat geleerd gelukkig :*)

Allereerst mijn final:

Er is niet heel veel meer aan veranderd, ook al was dat wel de bedoeling, maar toch wat details aangepast, de achtergrond (vorige was tijdelijk ;) ) en de lamp anders belicht :D

*klik*

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/gf/1001finalthumb.jpg

als tweede mijn wireframe:

Deze noob wist niet hoe hij een render kon maken met witte wires (werden bij mij blauw gerenderd) dus heb maar even gewoon een screen gemaakt 8)7

*klik*

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/gf/1001wirethumb.jpg

en last and defenatelly LEAST, heb tussendoor nog een render gemaakt zonder belichting, maar alleen skylight :X vraag me niet waarom, maar als ik hem dan toch heb kan ik hem net zo goed posten ;)

*klik*

Afbeeldingslocatie: http://www.floriske.nl/gf/1001skylightthumb.jpg

* floriske.nl wil van deze gelegenheid gebruik maken om niet één voor één maar iedereen complimenten te geven voor hun creaties!!!!!

Ben alleen bang dat ik hoofdpijn ga krijgen van het punten verdelen, omdat ik er niet makkelijk uit ga komen denk ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door floriske.nl op 30-01-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
hierbij mijn final Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~okbr/Images/1001nachtfinal.jpg

voor degene die het nog niet weten, het is een hutje van een tovenaar die in de verten een fatamorgana heeft getoverd (inclusief spooky light)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

M1lamb3r schreef op 30 januari 2004 @ 20:43:
hierbij mijn final [afbeelding]

voor degene die het nog niet weten, het is een hutje van een tovenaar die in de verten een fatamorgana heeft getoverd (inclusief spooky light)
haha netjes gedaan, ik zei al dat 't me aan de efteling / fatamorgana moest denken :)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn final (klik voor grotere versie)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/3dmax/1001nacht_final500.jpg

Ik heb geen zin meer om er nog iets aan te doen :P
Volgende contest ga ik het wel plannen, ik heb het nu maar min of meer in het wilde weg gedaan. Maar goed, eerste keer dat ik aan een contest mee doe :) Bevalt absoluut, erg leerzaam moet ik zeggen en zeker voor herhaling vatbaar :)

Heren (en dame :> ), mooie renders allemaal en bedankt voor jullie reakties bij de WiP's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/R8UO03Y6I2/picserver.jpeg

Weetjes:
  • M'n vorige final ("Frozen Worlds") had ~20.000 polygonen
  • Deze final heeft er ~76.000
  • Deze final is gemaakt met alleen primitieven, splines, modifiers, lathes en booleans
  • Er zijn alleen 3D textures gebruikt
  • Geen enkele vertex of polygoon is aangeraakt (op de cv's van de splines na)
  • Ondanks het vele gebruik van simpele primieven is m'n "3D/ArabianNights" directory 4.47 MB groot geworden (waarvan zeker 95% niet in deze render terecht gekomen is :D)
  • Ik ben nóg meer van Cinema4D gaan houden O+
En zoals iedereen hier heb ik deze keer ook erg veel geleerd, waar ik in komende projecten zeker veel hulp aan zal hebben.

En ook van deze kant wil ik iedereen nog feliciteren met hun erg mooie final(s), de kwaliteit ligt weer erg hoog deze keer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal me zondag eens over de creaties buigen
Morgen wacht eerst de baas...
Hier bij moet wel gemeld worden dat iedereen erg mooie inzendingen heeft geplaatst.

Good Luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 00:17:
Zal me zondag eens over de creaties buigen
Morgen wacht eerst de baas...
Hier bij moet wel gemeld worden dat iedereen erg mooie inzendingen heeft geplaatst.

Good Luck!
offtopic:
@RCA kom eens online op ICQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

om het even makkelijk te maken de finals die ik kon vinden, punten mailen hoeft voor zover ik begrepen heb niet vóór zondag
Voor zover ik begrepen heb komt Dark Blue zondag pas weer terug, dus zal ook de puntentelling dan pas plaats vinden.:

----- Finals 3D contest V18 -----

RCA
NiXoR
sjink
Jaguar_e
mercarra
floriske.nl
M1lamb3r
Krusher
dikkebanaan

Reddy ??

hoop dat ik niemand over het hoofd heb gezien ;) anders hoor ik het wel :D

Mijn complimenten luitjes!!!!

* floriske.nl mist alleen een final van Reddy en Dark Blue zelf

heb even gegokt naar de link van je final reddy, hoop dat het de goeie is ;)

[ Voor 58% gewijzigd door floriske.nl op 31-01-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaa, dat is em!
Goed zo floriske.nl!

Maar toch heb ik nog steeds het idee dat sjink mijn idee een beetje heeft gehad.
Eerst had ik een toren met daarop drie balletjes en een maantje.
5 posts verderop showt sjink zijn eerste wip, met daarop te zien: een paleis, met in het midden; een toren met daarop drie balletjes en zo'n half maantje.

toeval?...

dat betwijfel ik wel een beetje....

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sealy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 20:23

sealy

bastards...

ghehe, tegenwoordig heeft elke zichzelf respecterende (moskee)/oosters bouwwerk een torentje met 3 balletjes en een maantje :+

hoort volgends mij ergens thuis in de religie

nice work dudes!

[ Voor 21% gewijzigd door sealy op 31-01-2004 19:49 ]

nothing special

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 07:32
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 19:15:
Jaaaa, dat is em!
Goed zo floriske.nl!

Maar toch heb ik nog steeds het idee dat sjink mijn idee een beetje heeft gehad.
Eerst had ik een toren met daarop drie balletjes en een maantje.
5 posts verderop showt sjink zijn eerste wip, met daarop te zien: een paleis, met in het midden; een toren met daarop drie balletjes en zo'n half maantje.

toeval?...

dat betwijfel ik wel een beetje....
Als je goed kijkt zie je dat dat maantje er pas zit bij de final ;) en klopt idd dat jij dat eerder had dan mij, maar ik heb het idee van een wallpaper van prince of persia geript. Maar ik ga dan ook niet voor de orginaliteitsprijs O-)

En voor de rest vind ik dit een beetje flauwe reactie :X

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow, dan is het toch toeval...
ok, geeft niks hoor. En de originaliteitprijs zal niemand winnen, want iedereen heeft wel één of ander gebouw.
Maar die van jouw is zo mooi dat je wel een goede kans maakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al wat ideeën voor de volgende contest?

- Marsmannetjes? (wat is er gebeurd met de Europese marsrobot?)
- Actie?
- Nachtleven?
- Natuurverschijnselen? (wind, regen, regenbogen, onweer, tornado's, vliegende koeien, ...)
- Gezegdes? (olifanten in glazen kasten, oude koeien in sloten, dansende muizen, ...)
- Flower Power? (I put the "grrrr" in swinger baby, yeah!)
- Liefde? (over een paar weken is het weer valentijsdag)
- Het Wilde Westen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realisme?? :p
Dan bedoel ik, maak zoiets wat zo realistisch mogelijk oogt.. Hoeft niet perse een mens te zijn, kan bijvoorbeeld ook een simpele poster-koker zijn.. of een foton, een labello stick, een potlood, een glas, enz.. Want het gaat dan om het realisme! (duh!) ;)

EDIT: Of een compo over alledaagse middelen, zoals koelkasten of dild dimmers. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 21:35:
Realisme?? :p
Dan bedoel ik, maak zoiets wat zo realistisch mogelijk oogt.. Hoeft niet perse een mens te zijn, kan bijvoorbeeld ook een simpele poster-koker zijn.. of een foton, een labello stick, een potlood, een glas, enz.. Want het gaat dan om het realisme! (duh!) ;)

EDIT: Of een compo over alledaagse middelen, zoals koelkasten of dild dimmers. :)
zat idd ook te denken aan "in en om het huis" ofwel "gebruiksvoorwerpen" etc. maar dan een specifieke categorie o.i.d.

maar ook "3D your favorite comic" vink nog steeds een goeie, dwz dat je één plaatje uit je favoriete comicbook probeert te creeren in 3d

we zien wel ;)

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 31-01-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
middeleeuwen? romeinen? verleden/heden/toekomst (in een plaatje) ? in navolging van onder water, onder de brond eens een x boven de lucht-> wolken en engeltjes /vliegtuigen enzo, outher space, ziekenhuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op 31 januari 2004 @ 22:08:
maar ook "3D your favorite comic" vink nog steeds een goeie, dwz dat je één plaatje uit je favoriete comicbook probeert te creeren in 3d

we zien wel ;)
Nog steeds een erg goed idee idd.

Maar dan wel als ook de schilderijen van Carl Barks na mogen worden gemaakt O-)
zoals bv deze...
(zijn eigenlijk allemaal scenes uit stripverhalen van Carl Barks, moet kunnen denk ik?)

(al ben ik bang dat dat een beetje overkill is.. maar goed.. wie niet probeert.. :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 21:09:
Zijn er al wat ideeën voor de volgende contest?

- Marsmannetjes? (wat is er gebeurd met de Europese marsrobot?)
- Actie?
- Nachtleven?
- Natuurverschijnselen? (wind, regen, regenbogen, onweer, tornado's, vliegende koeien, ...)
- Gezegdes? (olifanten in glazen kasten, oude koeien in sloten, dansende muizen, ...)
- Flower Power? (I put the "grrrr" in swinger baby, yeah!)
- Liefde? (over een paar weken is het weer valentijsdag)
- Het Wilde Westen?
Marsmannetjes en natuurverschijnselen, die had ik ook al op m'n lijstje staan:

-Forces of Nature: zegt denk ik wel genoeg, de brute kracht der natuur
-Outerspace: Planeten, aliens, ruimtevaartuigen.
-Impossible creatures/Extreme creatures: NIet zoals in het gelijkgenaamde spel dieren aan elkaar plakken, maar zelf een wezen in elkaar knutselen.
-Wildlife: vind ik nog steeds een goed onderwerp.
-building the future: Moderne stad/gebouw

Zijn nog maar wat vage ideeën. Verwacht er meer....

wilde westen is ook leuk, maar dat kan je misschien beter wat later doen... Valt beide een beetje in "buitenlandse historie". Rest is niet echt iets: actie te vaag, nachtleven tsja, kan zoveel zijn, en hoe model je dat, gezegdes te saai en moeilijk, Flower Power is ook nogal breed en net zoals liefde niet echt goed uit te beelden.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor imposible creatures, want daar zijn zo veel verschillende dingen van te verzinnen dat iedereen wel iets weet om te maken, en het ook nog allemaal iets anders is. (dus niet zoals nu, dat iedereen een gebouw maakt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist met de bijna onmogelijke dingen om uit te beelden zoals FLOWER POWER
krijg je de meest uitlopende werken.
En eigenlijk alleen al om dat iedereen er iets anders in ziet.

RAMBO BLOEM , met ninja uitrusting :)
gras met hippies :o
en meer van dat.

Natuur geweld is ook wel een mooie, maar volgens mij erg lastig te maken , maajaaaaa.
We zien wel wat het gaat worden.

@Krusher :
Klop Klop . oh ooooooooo ......... You got message

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
ik ben wel voor de flower power, heb al een ideetje of
Marsmannetjes? (wat is er gebeurd met de Europese marsrobot?)
Natuurverschijnselen? (wind, regen, regenbogen, onweer, tornado's, vliegende koeien, ...)
Gezegdes? (olifanten in glazen kasten, oude koeien in sloten, dansende muizen, ...)

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de plaatjes van dikkebanaan werken niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
hier wel hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 21:31
Je heb mail donkerblauw

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 11:04:
hij opent soms niet inderdaad, maar dan ff op vernieuwen klikken en dan doet hij het wel (hier althans)

@DB mijn punten heb je al ;)

[ Voor 7% gewijzigd door floriske.nl op 01-02-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
mijn punten zijn ook al doorgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 07:32
die van mij zijn ook verstuurd ;)

*blup*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 11:04:
Hier wel atm (zonder dubbelklikken of zo).

Ik zal wel een andere host gaan zoeken want picserver is mij iets té vaak down :(
wel jammer, ik vind het een erg mooie/makkelijke manier van uploaden

/me gaat ergens voor 17:00 ook even een scoremailtje typen en opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook mijn puntjes zijn verzonden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done. :)

btw. Nix0r, ik zie net dat je koepel wat lijkt te zweven? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:33:
Done. :)

btw. Nix0r, ik zie net dat je koepel wat lijkt te zweven? 8)7
shhht! pas zeggen als iedereen zijn punten heeft gestuurd joh ;)
nee maar serieus, ik zie het ook nu je t zegt, jammer, niet goed opgelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even geduld, ben met de orginaliteit score bezig.........
T's weer veel te moeilijk, zoveel qualiteit :)
Punten komen er aan

EDIT : ZOooeeeefffffff , en de punten zijn weg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 18:28 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfoe, moeilijk om die punten te verdelen..
Ik denk dat het nog wel eventjes kan duren, maar ze zijn waarschijnlijk vanaaf wel verstuurd hoor.

edit:
Je mag jezelf geen punten geven neem ik aan...?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat lijkt me niet nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheheh niet ????

** Belt snel provider om de mail te onder scheppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 16:43:
[...]

shhht! pas zeggen als iedereen zijn punten heeft gestuurd joh ;)
nee maar serieus, ik zie het ook nu je t zegt, jammer, niet goed opgelet :)
Sorry :P
(best een rotstreek eigenlijk, sorry sorry, niet echt over nagedacht (ik flap vaak alles eruit zonder erover na te denken.. slechte eigenschap, ik weet et :P))

Ach, de meesten hebben nu toch al hun scores opgestuurd, hoop ik?

/me slot op mond keyboard doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, maakt ni uit hoor :), eigenlijk best dom van me, zo'n gigantisch ding, en dan toch nog ff verkeerd plaatsen ;). ben ik trouwens de enige die hoopvol aan het wachten is op de eindscore? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nee hoor :P hier ook (alhoewel ik er niet veel van verwacht voor mezelf hoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkje heeft posten nee, het is nog geen valentijnsdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 21:47:
hehe, maakt ni uit hoor :), eigenlijk best dom van me, zo'n gigantisch ding, en dan toch nog ff verkeerd plaatsen ;). ben ik trouwens de enige die hoopvol aan het wachten is op de eindscore? B)
Toch maar eens uitzoeken hoe die snap functies werken :)

En /me zit ook hoopvol te wachten, maar ik vrees dat ik zelf de eindscore niet meer zal zien vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Mijn punten zijn ook weg. Ik wacht vol spanning af. Winnen ga ik niet...

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercarra schreef op 01 februari 2004 @ 22:35:
Mijn punten zijn ook weg. Ik wacht vol spanning af. Winnen ga ik niet...
ik vind dat prinsesje van jou en dat bed toch een mooie combinatie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoge kwaliteit inzendendingen deze keer. Leuke contest om te volgen. :) (Gun mezelf eigenlijk nooit meer de tijd om mee te doen... ;))

En DB kennende, kan het nog wel even duren met die uitslag... ;) (nofi @DB natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik ben er weer. :z
Na een superdruk en super vermoeiend weekeinde op Netgamez heb ik gisteren mijn pc niet meer aangehad, hopelijk vanavond. Ik zal de scores optellen zover dat kan.

Van mij is er dus geen final ;)
Het lijkt me een beetje lullig om nu nog wat neer te gaan zetten namelijk, ik heb het hele weekend aan een amd 1800 mét vue gezeten dus ik hád wat kunnen doen...

Vanavond horen jullie het. En daarna ga ik slapen, slapen, en nog eens slapen...
Mooie finals trouwens, voordat ik het vergeet... :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Hier mijn scene die ik niet heb afgemaakt omdat ik 'm toch niet kon inleveren (wegens problemen pc):

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/got/princess_steun_pose_03a.jpg

wellicht iets te donker (heb zelf een tft) en te veel compressie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt de volgende contest niet zo kort na deze aub.
ik wil graag aan andere projectjes werken en een andere contest lijkt mij ook wel leuk, maar dat gaat tegelijk natuurlijk niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
wie vindt dat ik die van inquestos mee moet rekenen? ik vind van wel.

Ik ga vanavond na het eten eerst slapen, sorry voor die onsportiviteit maar ik heb dit weekend hooguit 8 uurtjes geslapen en vannacht ook weer 8, en toen een hele dag komkommertijd op mn werk... m.a.w. als ik nog met de fiets naar huis kom dan is slapen het eerste wat ik ga doen.

Adios :) vanavond horen jullie meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 02 februari 2004 @ 16:47:
Als ik em zou kunnen zien zou ik er geen problemen mee hebben om opnieuw m'n punten op te sturen :)

(maar dan moet ik dus wel wat meer kunnen zien dan een halve maan 8)7 (sorry, maar het is moeilijk om een plaatje te beöordelen wanneer je er bijna niets van ziet))

Photoshop eroverheen gooien helpt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 16:07:
komt de volgende contest niet zo kort na deze aub.
ik wil graag aan andere projectjes werken en een andere contest lijkt mij ook wel leuk, maar dat gaat tegelijk natuurlijk niet...
Sla je toch een contest over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:40:
[...]

Als ik em zou kunnen zien zou ik er geen problemen mee hebben om opnieuw m'n punten op te sturen :)

(maar dan moet ik dus wel wat meer kunnen zien dan een halve maan 8)7 (sorry, maar het is moeilijk om een plaatje te beöordelen wanneer je er bijna niets van ziet))

Nou ja, het helpt misschien wel een beetje...

Afbeeldingslocatie: http://upload.tweensense.com/jvocalc/princess.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik niet, het is na het einde ingeleverd, dus mag niet meedoen, staat zelfs nog in je beginpost, dark blue.
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:43:
Sla je toch een contest over?
Nee, want contests zijn wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 18:54:
[...]

Ik niet, het is na het einde ingeleverd, dus mag niet meedoen, staat zelfs nog in je beginpost, dark blue.

[...]

dan heb je een luxeprobleem :P

wat mij betreft is inquestos uitgesloten van deze contest. Crashes, problemen e.d. zijn geen reden tot laat inleveren ;)

ps..

Wakker worden Darkje, we willen

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gifSAfbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gif C Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gifOAfbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gif R Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gifE Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gifSAfbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/momania/verkiezingen/cheer.gif

:+ :>

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 17:40:
[...]

* floriske.nl denkt dat dikkebanaan toch het colormanagement van zijn monitor/pc eens moet herzien ;)

maar goed, vind het erg lullig voor inquestos, maar eigenlijk strikt gezien is hij gewoon te laat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

dubbelpost 7(8)7 grrrrrrrrr

[ Voor 96% gewijzigd door floriske.nl op 02-02-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 02 februari 2004 @ 18:08:
[...]

Nou ja, het helpt misschien wel een beetje...

[afbeelding]
Ah, die's al beter :)
Verwijderd schreef op 02 februari 2004 @ 18:54:
Dan moet je gewoon meedoen ;)

Wat ik iig wilde zeggen is dat wanneer iedereen uitstel gaat vragen dat er dan waarschijnlijk helemaal geen contest meer komt..
(eg. persoon1 wil een week uitstel.. de week daarna wil persoon2 uitstel.. de week daarna wil persoon3 uitstel.. vervolgens begint de contest eindelijk en blijkt geen van allen mee te doen, beetje lullig :))

Gewoon afwegen.. als je liever tijd steekt in een contest doe je de contest.
Als je liever tijd steekt in eigen projecten doe je dat.
Als je liever allebei doet.. eh.. dan doe je het allebei 8)7
ik weet et.. ben erg scherp vandaag :+

Laten we het er maar op houden dat je van beiden erg veel kan leren :)
(van een contest nog wat meer denk ik, vanwege de tijdsdruk...)

En je kan die andere projectjes ook in je contest dinges verwerken, toch?

Hm, maar ik stop nu met typen want er komt niet echt veel zinnigs uit.
floriske.nl schreef op 02 februari 2004 @ 19:24:
[...]
* floriske.nl denkt dat dikkebanaan toch het colormanagement van zijn monitor/pc eens moet herzien ;)
/me denkt dat ie een nieuwe monitor moet kopen want een jaar geleden zag alles er met dezelfde kleurinstellingen wél goed uit
hm, 21" lijkt me wel wat.. size does matter :P
maar goed, vind het erg lullig voor inquestos, maar eigenlijk strikt gezien is hij gewoon te laat :X
Okee, dat maakt 3 tegen 2, denk dat ik m'n scorelijstje dan nog maar even in m'n virtuele prullenbak laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer Ziet er goed uit zo ver ik kan zien , ik zelf kijk ook op TFT , en zelfs hier * WAS* hij onduidelijk ......
Jammer dat hij hem niet eerder kon inleveren , orgineel is deze zekers

Complimenten als nog INQ. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
op m'n crt (ja zelfs op deze, heb tijdelijk een 15 inch compleet met brakke kleuren enzo ;) ) was hij goed te zien :P

Naja iig, mooie finals weer deze contest, misschien volgende keer weer meedoen, ligt aan het onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
bedankt, maar dat was mijn bedoeling helemaal niet. :) Te laat is te laat, en helemaal af is ie ook nog niet.

En ja, hij was erg donker, is altijd een groot probleem bij mij. Ik zet de contrast en helderheid altijd erg hoog (Nou ja, relatief dan, staat maar op 50%). En dan krijg je dit automatisch. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-07 14:19

tie-rep

nu met ir. !

inquestos schreef op 02 februari 2004 @ 22:41:
[...]

En ja, hij was erg donker, is altijd een groot probleem bij mij. Ik zet de contrast en helderheid altijd erg hoog (Nou ja, relatief dan, staat maar op 50%). En dan krijg je dit automatisch. :/
Afbeeldingslocatie: http://www.archives.gov/research_room/arc/images/target.jpg

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, de laatste 2 van die bovenste zijn allebei zwart hier.

edit:

oh wacht, ik zie een heeeeeel klein beetje verschil nu

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 05:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Sorry, sorry, ik had even de posts over en door inquestos verkeerd gelezen, ik dacht dat hij al een final klaar had voor de deadline maar hem gewoon niet kon posten. Enfin, hij is gewoon te laat.

Vanavond doe ik weer een poging de scores te posten, ik kwam gisteren tot het starten van Excel en toen kwam mn moeder schreeuwend boven dat haar pc uitgevallen was - iets wat ik tot 2 uur vannacht heb zitten verhelpen, tevergeefs, en ik vanavond weer aan verder moet. *Insert flink gevloek hier*

Mocht het vanavond nog niet lukken, zou iemand zich dan willen aanbieden het op te lossen, zo gaat er nml. wat tijd in zitten... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 23:12:
...

En DB kennende, kan het nog wel even duren met die uitslag... ;) (nofi @DB natuurlijk :P)
Dus Paidor heeft een vooruitziende blik :? :P

DB: doe het rustig aan (maar niet te :P) Tis dat ik vandaag zelf met getallen in de weer ben anders had ik het willen doen :/

Iemand anders die zich opwerpt tot puntenteller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 11:13:
Dus Paidor heeft een vooruitziende blik :? :P

DB: doe het rustig aan (maar niet te :P) Tis dat ik vandaag zelf met getallen in de weer ben anders had ik het willen doen :/

Iemand anders die zich opwerpt tot puntenteller ?
Hehheh, lol :P

Ik wil op zich de punten wel tellen, maar ik heb natuurlijk al die mailtjes niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boegel
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Nog even in afwachting van de puntentelling (die toch wel erg lang op zich laat wachten :O ) en voorstel voor een nieuwe contest: cartoon characters... Lijkt me wel leuk, kunnen ook héél veel verschillende zaken uitkomen...

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 03 februari 2004 @ 11:03:
en toen kwam mn moeder schreeuwend boven dat haar pc uitgevallen was - iets wat ik tot 2 uur vannacht heb zitten verhelpen, tevergeefs, en ik vanavond weer aan verder moet. *Insert flink gevloek hier*
Ouders en computers ..... 8)7 ;)
Mocht het vanavond nog niet lukken, zou iemand zich dan willen aanbieden het op te lossen, zo gaat er nml. wat tijd in zitten... :{
/me heeft vandaag van 14:00 tot 16:30 en van 20:00 tot 23:00 alle tijd dus ik zou best kunnen helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hobbeldebobbel
  • Laatst online: 15-02-2023

hobbeldebobbel

tjop tjop

Boegel schreef op 03 februari 2004 @ 12:24:
Nog even in afwachting van de puntentelling (die toch wel erg lang op zich laat wachten :O ) en voorstel voor een nieuwe contest: cartoon characters... Lijkt me wel leuk, kunnen ook héél veel verschillende zaken uitkomen...
lijkt me lachen cartoons... alleen lijkt het me ook heel erg breed! wat jij omschrijft als voordeel zie ik eerder als nadeel!
btw in 3dsmax 6 zit een optie met als materiaal ink and paint leuke cartoon dingen te maken, inclusief het in ink'levels in te stellen hoe ze de schaduw moeten gaan doen.. heel mooi:

ff een snel dingetje zonder verschillende schaduws en heel snel gerenderd:
Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~ries/loos/inkpaint.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door hobbeldebobbel op 03-02-2004 13:43 ]

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, cartoon is wel leuk, maar vind ik niet echt een uitdaging voor een 3D contest. Ik zie liever iets in Realisme (zoals eerder gemeld)

Dus kies voor jezelf 1 of meerdere objecten en probeer die zo natuurgetrouw mogelijk te maken in je 3D pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 13:56:
Mja, cartoon is wel leuk, maar vind ik niet echt een uitdaging voor een 3D contest. Ik zie liever iets in Realisme (zoals eerder gemeld)

Dus kies voor jezelf 1 of meerdere objecten en probeer die zo natuurgetrouw mogelijk te maken in je 3D pakket.
Lijkt mij ook wel wat, realisme. (Weet niet of ik de volgende wedstrijd mee ga doen, dus ik meng me verder niet in de keuze.)
offtopic:
Waarom zeg ik dan eigenlijk wat? :?

[ Voor 6% gewijzigd door jvo op 03-02-2004 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Dark Blue schreef op 03 februari 2004 @ 11:03:
Sorry, sorry, ik had even de posts over en door inquestos verkeerd gelezen, ik dacht dat hij al een final klaar had voor de deadline maar hem gewoon niet kon posten. Enfin, hij is gewoon te laat.
Dat was ook zo, alhoewel ik hem niet helemaal als final beschouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercarra
Mag ik de uitslag voordat mijn F5 versleten is? :'( Ik wacht vol spanning..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercarra schreef op 03 februari 2004 @ 21:49:
Mag ik de uitslag voordat mijn F5 versleten is? :'( Ik wacht vol spanning..
Nog 1001 nachtjes wachten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn :X

Ik dacht dat de scores bekent waren, dus ik ren dit topic in.. maar nee hoor ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 13:56:

Natuurgetrouwe weergave van objecten kan heel erg lastig worden...wat nou als iemand een paar wip's post en vervolgens een foto als final? de techniek is inmiddels zo goed dat een goede modeler met wat nette belichting al praktisch een fotorealistisch resultaat kan bereiken...denk dat zo'n onderwerp zeker wel vereist dat men wireframes moet gaan posten bij zijn/haar final. Maar desalniettemin ben ik een groot voorstander van levensechte plaatjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MissingDog schreef op 03 februari 2004 @ 22:01:
[...]

...denk dat zo'n onderwerp zeker wel vereist dat men wireframes moet gaan posten bij zijn/haar final. Maar desalniettemin ben ik een groot voorstander van levensechte plaatjes :)
Dat was idd mijn idee :) Ik heb zo nu en dan toch al mijn twijfels over een aantal werken die ik hier gezien heb (nofi uiteraard- maar in het andere 3d topic werd er ook al iemand "betrapt")

Dus wireframes of een screenshot van het 3D pakket erbij. Eventueel bij de wipjes ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me zou morgenmiddag ook nog kunnen helpen met die scores.. (zodat ze vóór morgenavond online kunnen staan)
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 21:57:
damn :X

Ik dacht dat de scores bekentd waren, dus ik ren dit topic in.. maar nee hoor ;(
Gneheh >:)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.photoscientia.co.uk/Gamma.htm

Een hele goede site over monitorcalibratie, zeker aan te raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 22:27:
http://www.photoscientia.co.uk/Gamma.htm

Een hele goede site over monitorcalibratie, zeker aan te raden!
* floriske.nl gebruikt gewoon adobe-gammaloader en beetje gezond verstand :X

en zit op het puntje van zijn stoel voor de scores, maar duik nu toch echt mijn bed in voor ik van mijn stoel afkukel ;) dus zie ze hopelijk morgen wel :D

[ Voor 23% gewijzigd door floriske.nl op 03-02-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 09:44
damn :P nog geen scores :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Feest... Jaguar_e heeft zijn punten verkeerd ingestuurd... had nou gelezen.. het moest die telling zijn zoals in de topicstart :'(
Wil je ze opnieuw sturen?
M1lamber heeft het eveneens fout gedaan, nix0r ook, dikkebanaan óók ... jongens léés dan... ik wil 10,8,6 en dan lager, en niet 1 t/m 10! :o

RCA maakt er helemaal een potje van, die geeft mij een lijstje met beoordeling voor 'beste ontwerp' en 'origineelste' ... en daarna mag ik zelf uitvinden of het beste nou boven- of onderaan staat... :z

Reddy stuurt mij een compleet .doc bestand (copy paste gewoon in je email, please...) en kan ook geen juiste F1-telling aanhouden helaas :{

Krusher snapt'em niet en Mercarra schijnt ook alleen maar van 1 tot 10 te kunnen tellen en niet zoals in de topicstart.

Degenen die hierboven niet staan hebben een schouderklopje verdiend, degenen die hier wel staan smeek ik ajb goed de topicstart door te lezen en nogmaals in te zenden... bij voorbaat dank. En doe het nou op dat goede emailadres! :'( wees niet zo koppig om het naar mn chello te sturen... ik filter mn mail en als het niet in die aparte box belandt is de kans klein dat ik zie dat je wát gestuurd hebt... :{

*een beetje zuchtend Blue'tje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF
Mail de scores naar de topicstarter Dark Blue, ... In deze mail twee lijstjes met steeds op #1 degene die je het best vond aflopend naar #8. Geen punten erbij schrijven, gewoon twee top acht's
Dat heb ik gedaan! :?

/me Krusher is confused

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote uit beginpost:
Aan het einde van de contest is het de bedoeling dat je twee top acht's maakt.

<snip>

In deze mail twee lijstjes met steeds op #1 degene die je het best vond aflopend naar #8. Geen punten erbij schrijven, gewoon twee top acht's.
Wat snap ik hier niet van? 8)7

Vorige keer heb ik precies hetzelfde mailtje gestuurd naar <dinges>Aap en daar heb ik niets over gehoord?
Sterker nog, het móest juist op die manier voor zover ik weet.

Maar als jij dat liever hebt wil ik best nog wel even een nieuw mailtje typen hoor :)
(wordt dan wel morgenochtend ergens tegen 12:00 uur)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, te laat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 februari 2004 @ 23:46:

Dat heb ik gedaan! :?

/me Krusher is confused
Nee, dat heb je misschien wel gedaan maar je hebt dit niet gelezen:
Wegens succes houden we de formule 1 puntentelling aan.

Voor diegene die deze puntentelling niet kennen, de beste krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt (helaas) 0 punten.

Aan het einde van de contest is het de bedoeling dat je twee top acht's maakt.
En over de topicstart hoef je niet bij mij aan te kloppen, die heb ik vanwege de duidelijkheid overgenomen van mijn voorganger en vorige contest is ook alles goed gedaan dus waarom kunnen jullie het niet nogmaals weer precies op dezelfde manier?

Jullie maken het mij gewoon opzettelijk moeilijk, nou bij deze, dan gaan er gewoon nog wat daagjes overheen. Het staat er... en het is niks gewijzigd tov. de vorige contest, dus hou je niet van de domme denk ik dan...

want ik word hier bepaald niet vrolijk van... wel mij zitten opjagen om die resultaten te posten maar zodra ik bekijk wat jullie dan leveren is dat gewoon ongeregelde crap, voortkomende uit niet lezen en luiheid. Dan speelt mijn luiheid óók even op...

:* ik ga maar eens wat slaap vatten, allemaal heel vriendelijk bedankt tot nu toe, morgen of op msn ben ik weer vriendelijk aan te spreken, vat het niet te hard op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue, ik ga er maar vanuit dat je een rotdag/dagen achter de rug hebt, maar normaal gesproken is datgene wat als laatste als instructie word meegegeven de regel. Ik lees van boven naar onder :P En je allerlaatste alinea bevatte de instructies hoe in te sturen. En daar staat duidelijk in 2 lijsten, top 8. Expliciet géén punten.

Ga lekker slapen en denk er eens goed over na.

Trusten :w

ps we maken het je niet opzettelijk moeilijk, en copy paste van regelementen is geen excuus IMHO. Het is voor mij voor het eerst dat ik hier aan mee doe, en ik volg gewoon de topicstart zoals jij die hebt gemaakt.

Anyway, genoeg gezeurt, we wachten het wel af :>

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar_e
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 21:31
Hmm
Ik heb toch echt een lijst gemaakt van mensen
Even een voorbeeld(dus niet de echte)

Orginaliteit
1 Meccara
2 RCA
3 dikkebanaan

oftewel 1de plaats meccara enz.
En de contest zelf telde NEGEN mensen mijzelf niet mee gerekent

IS dat nou zo moelijk of ligt het aan mij?

[ Voor 13% gewijzigd door Jaguar_e op 04-02-2004 00:02 ]

The Only Good Silence Is The Silence With Music In It

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste