Reddy ik vind je tekening niet echt 100% kloppend over komen;
je grootste pilaar, is duidelijk zichtbaar. het licht scijnt er een beetje van voor op.
neem je die boom, daar zie je dat ook de takken duiderlijk verlicht zijn van boven.
en dan heb je links onder een 'object' wat helemaal niet verlicht is.
zo als ik 't nu zie zijn er meerdere licht bronnen, terwijl de zon volgens mij de belangrijkste lichtbron is.
ik snapwel dat dat andere kapelletje (links onder) verder weg staat, maar ik vind de belichting toch een beetje 'fake'
floriske.nl
Nix0r anders nog iets, jawel hoor

wanneer met op een warm oppervlak droog e.d. een warme lucht is, stijgt deze op. zou denk ik wel phat over komen om dat zo rond de horizon te zien. beetje een soort 'doorzichtige' golfjes

Maar zo is ie eigenlijk ook hardstikke mooi, kameeltje d'r bij ;-)
M1lamb3r dit doet me aan de efteling / fatamorgana denken

netjes
Dark Blue ziet er goed uit, tof bedacht van dat 'luchtkasteel'. zou misschien leuk zijn om in de inham van de berg aan de rechterkant ook wat van die gebouwtjes te metselen.
Krusher ziet er goed uit, ik vind vooral je eerste render mooi. misschien 'iets' minder opstuivend zand. Misschien leuk om toe te voegen een 'weg' naar de ingang te maken. misschien nog een uitgedroogde palm er bij, ipv die gezonde groenen ?
RCA 
sweeet was dat je final van laatst

ziet er gezond uit, doe je de volgende contest ook weer mee
misschien de sterren achtergrond iets 'scherper' maken, maar da's eigenlijk miereneuken
dikkebanaan mooie render, hoe heb je dat voor elkaar gekregen zo'n subtiele schaduw en eenbeetje die 'cartoon' look?
wil ik ook een keer proberen in cinema
btw, oogst heb ik jou werk nu gemist? ... en doet allochtoon eigenlijk ook mee aan deze contest? zie er namelijk niet veel van staan
keep up the very good work
[
Voor 72% gewijzigd door
himlims_ op 28-01-2004 21:27
]