Mooi scherm ja. Ik heb de oudere versie (2000FP), nu 9 maanden in bezit, en die bevalt prima. Geen enkele dode pixel (of compleet onvindbaar, ik heb mijn best gedaan om ze te vinden, maar iedere keer als ik dacht dat ik beet had was het toch een stofje), en de mogelijkheden met dit scherm zijn echt fantastisch (PiP is echt netjes bijvoorbeeld). Ook de interpolatie werkt onverwacht goed - aangezien NFS Underground hooguit op 1280x1024 gespeeld kan worden (beeldscherm is native 1600x1200) heb je geen keus dan op een lagere resolutie te draaien (800x600 zou perfect passen (1600x1200/2), maar dat is weer net iets te lelijk naar mijn mening) waarbij geinterpoleerd moet worden. Ik kan niet zeggen dat ik kan zien dat het niet net zo scherp is als een native 1280x1024 flatscreen.
Ik heb een review van AnandTech erop nageslagen, en kan eigenlijk weinig verschillen ontdekken tussen de 2000FP en de 2001FP behalve de response time en de nieuwere (duidelijk veel mooiere) behuizing. Ondanks een onduidelijk pixelgarantiebeleid bij Dell zou ik zeggen dat dit de beste koop is die je op dit moment kan doen op 19/20" flatscreen gebied.
Ik heb een review van AnandTech erop nageslagen, en kan eigenlijk weinig verschillen ontdekken tussen de 2000FP en de 2001FP behalve de response time en de nieuwere (duidelijk veel mooiere) behuizing. Ondanks een onduidelijk pixelgarantiebeleid bij Dell zou ik zeggen dat dit de beste koop is die je op dit moment kan doen op 19/20" flatscreen gebied.